Blog Jihlavských listů

Petr Klukan
12- Narozen 2. 4. 1961 v Jihlavě, je absolventem Přírodovědecké fakulty UJEP Brno. Od roku 1993 je šéfredaktorem Jihlavských listů. Mezi jeho největší záliby patří fotografování.

Věřící komunista

Petr Klukan | Středa, 17. 12. 2008 v 16:48

Nový jihlavský zastupitel Martin Herzán je věřící. Na tom by nebylo nic divného, kdyby nekandidoval za Komunistickou stranu Čech a Moravy. Za stranu, která tu po desetiletí zavírala faráře, potírala víru a stíhala věřící. Za stranu, která programově uznávala věřící asi jako malomocné: Nikdy je nevymýtíme, tak je alespoň izolujme! Od funkcí, od příležitostí, od postupu. Co naplat, že i mnozí zarytí komunisté zakládající na Jihlavsku JZD se na konci života dožadovali jakési síly, která by je utěšila, a ke smrtelné posteli si zvali faráře.

Že by obrat KSČM? Ne, volební hlasy potřebují všechny strany. Jak je vidět, některé se bez skrupulí obracejí do jakých~koliv stran. Jakoby neonacisté zvali vstříc lepší budoucnosti do svého středu Židy.

U KSČM se nelze divit ničemu, k podivení je spíše věřící komunista Martin Herzán, jehož životní pouť je více než rozporuplná. Po vystudování Teologické fakulty se v Jihlavě pokouší neúspěšně založit politickou stranu. Nejdříve se obrací na věřící. Její letáky se znázorněním Ježíše Krista visely před jedněmi komunálními volbami v jihlavských kostelích. Strana neobstála, ale jejího zakládajícího člena Martina Herzána to neodradilo.

Obrátil se na stranu, která by jej mohla vyzdvihnout na politické výsluní. Kterou vybrat? Dobrovolně (alespoň předpokládám) se rozhodl pro KSČM, za které v dalších volbách kandidoval. Do zastupitelstva se nedostal a zůstal na nepostupovém místě, teď jej však opouští, v úterý nahradí komunistického funkcionáře Pavla Kalabuse, který z osobních důvodů rezignuje na post zastupitele.

KSČM tedy vytahuje do politického boje kalibr skutečně nevídaný: věřícího komunistu! Víra u komunisty programově vyznávajícího třídní nenávist je od počátku nevěrohodná, vždyť obé u nás stojí po desetiletí na opačných stranách životního bytí. Martinovi Herzánovi nelze upřít sociální cítění; po tři měsíce se pokoušel vést například jihlavskou charitu, která však byla nad jeho organizační schopnosti.

V úterý tedy složí slib další zastupitel, Martin Herzán. Je opravdu věřícím komunistou? Ne, spíše vypočítavým člověkem obdařený sociálním cítěním.

83 komentářů k článku “Věřící komunista”

  1. Jiří Simon říká:

    Jo XXXXX, ty BLECONI !! Kdys si skutečně chtěl!! Tak bys zjistil že po mém trestním oznámení, po prvé za celou dobu co zveřejňují záznamy ze zastupitelstva, ho buď záměrně popletli a to dvakrát, jednou přímo na kraji a dnes i na městských stránkách, nebo náhoda!! Ten záznam je totiž důkaz!! Tebe ovšem zajímají pouze neověřené KRAVINY.

  2. XXXXX říká:

    No tak tedy ještě jednou, mě nezajímají mé neověřené kraviny, mě sere když někdo žije v bludu a nedá si říci, ale to není tvůj případ. Ty jsi génius. Ty stupidní tele takovým jako jsi ty by měli okamžitě dát papíry na bednu. Ty nejchytřejší idiote z Jihlavy. Kdyby se tam odehrálo cokoli nezákonného tvůj kámoš Vovsík by podal trestní oznámení sám. To ty jsi ale nejchytřejší, proto tam stovka blbců čeká až je napomeneš. Jestli ono to není trochu jinak, jestli ten blbec posedlý stihomamen nejsi ty. Já jsem fakticky rád, ať už modří rudí nebo třeba žlutí, všichni kdo tam zasednou musejí dosáhnout alespoň nějakého vzdělání a rozhledu. Představa, že tam sedí spolek takových mentálních nedodělků jako jsi ty ta je ještě děsivější, než kdyby tu ti komančové vládli doopravdy. Ty Mesiáši na tebe tu všichni čekali.

  3. XXXXX říká:

    Něco pro tebe Simone. Tohle je důležitější, mrhámí prostředky na tvoje debilní podání.

    http://www.zpravy.idnes.cz/zpatky-do-lavic-vystupuji-kosmonauti-z-raketoplanu-nebo-s-raketoplanu-1n1-/studium.asp?c=A081215_145603_studium_bar

  4. Jiří Simon říká:

    Nehorázný smích, na Ztracené ulici pobavení dnešního dne!! Kdo to jsou oni, co rozdávají papíry těm s kterým nesouhlasí?????

    „Ty stupidní tele takovým jako jsi ty by měli okamžitě dát papíry na bednu.“

  5. Jiří Simon říká:

    XXXXX, jestli by nestačili takové to pásky?
    http://www.jihlavske-listy.cz/clanek3152-pasky-v-netopyru-rozlisovaly-vek-mladeze.html

    A tobě i podobným v červené BARVĚ!!!

  6. XXXXX říká:

    jen hlupák se směje vlastní hlouposti

    pásky nestačil!y!

    nestačily, a nesouvisí to s nesouhlasem, ty potřebuješ papíry ba bednu, prostě proto, že jsi vůl

    nedivil bych se, že na to má vliv kombinace nedalekého blázince a to z obou stran

    a vždycky je lepší bejt rudej a než blbej

  7. Jiří Simon říká:

    Já, si myslím že by pásky stačili, totiž v diskusi bys nahlásil barvu, a vzápětí by bylo po diskusi!! Jak snadné?

  8. Svatopluk Beran říká:

    Pane Simone můžete mi napsat, který z mých údajů o Spojených Státech, jenž jsem jdem zde publikoval, je nepravdivý. Můžete uvést některý váš, který jste našel na internetu nebo v některé publikaci, který to co jsem zde napsal vyvrací.

    Tvé bláboly o Americe, naočkované Beranem, mě již nepřekvapují ani neohromují.

  9. Capisto říká:

    Vyhlašuji Embargo na p.Simona..:D Jakmile si nebude mít s kým psát , dám nám všem pokoj….Maximálně si bude psát sámse sebou:D

  10. Jiří Simon říká:

    Capisto, chtěl bych ti touto cestou poděkovat, oni totiž ty opakující urážky od jedněch a pořád dokola jíž byli unavující, zbytečně mě zdržovali od důležitý informací které chci zdělit.

  11. xmolly říká:

    Simone jsi schyzofrenik. připojuji se k embargu na Simona, opravdu to v hlavě nemá vpořádku. On sice bude psát pořád a to stylu dá si otázku a za chvilku si na ní sám odpoví:o))
    Pane Simon přeji Vám pokojné svátky a ať vám ježíšek donese alespoň trochu rozumu a úcty!!!!

  12. Svatopluk Beran říká:

    Jsem pro také. Ikdyž se domnívám, že právě na panu Simonovi, tím jak se snaží přihlouple mýchat úplně do všeho, bylo možno všem nepřetržitě ukazovat, že i dvacet let po ukončení diktaturní socializace naší země, fundamentální skupinou jisté části komunistů v bývalé ČSSR, jsou a asi vždy budou mezi námi představitelé lidového privitivizmu, který je i nadále předkládán většině obyvatel naší republiky, nyní hlavně ústy vrcholných členů vládní strany ODS.

  13. Jiří Simon říká:

    Všem co mě, opakovaně nadávali! Všem co nikdy věcně nediskutovali! Všem těm co pořád žijí v jakési vysněné a nereálné iluzi! A především těm, co se chovali kultivovaně slušně i racionálně uvažujícím! Přeji příjemné prožití vánočních svátků, bohatého Ježíška, hodně zdraví a spokojenosti, hlavně klidu v duši.

    Po svátcích se zase ozvu a budu Vás i nadále informovat o podivném dění hlavně u nás doma!

    Příjemné svátky VŠEM přeje Jiří SIMON

  14. XXXXX říká:

    No chlapi já na toho dementa vyhlásil osobní embargo už včera, protože něco tak pitomýho se jen tak nevidí. Ty trotle ty chceš furt důkazy tak tady je jeden důkaz tvojí blbosti: „Všem co nikdy věcně nediskutovali! Všem těm co pořád žijí v jakési vysněné a nereálné iluzi!“. To jsou věty, které by měly smysl, kdybys ty magore řekl alespoň jednou něco smysluplného. Kdybys diskutoval, ale tvoje diskuse spočívá ve dvou větách. Jedna zní „plně s Vámi souhlasím“ a ta druhá “ nic jiného jsem ani nečekal“. A k té iluzi, tak iluze je myslet si, že proto, že bude někdo vylepovat po nocích plakáty, něco se změní, iluze je myslet si, že pravda je ukrytá na internetu, iluze je myslet si, že je tu slušný politik, iluze je myslet si, že je tenhle režim lepší než jiný, iluze je myslet si, že je církev lepší než komunisti, iluze je myslet si, že amerika vyváží demokracii a naprostá iluze je myslet si, že Simon z pod mostu má rozum. A konečně iluze je myslet si, že to všechno přepereš. Simone někdo je tu iluzionista, ale já, ani beran, ani capisto anebo xmolly to nejsme. A hlavně ani Vovsík!

    A ještě jedna iluze, ale moje, že bys byl schopen o tom všem přemýšlet.

    Pokud se někoho dotknul můj slovník všem kromě pana Simona se omlouvám, leč idiota je třeba nazvat idiotem, protože jinak by to byla lež. A já děsně nerad lžu.

    Pěkný svátky.

  15. Jiří Simon říká:

    Myslím si, za tu dobu co jsme spolu diskutovali? Jsem tě VYFACKOVAK již dost!! V této době, je jakákoli již zbytečná, jelikož si jí dáváš sám.

  16. XXXXX říká:

    Diskuse? Se mnou? No možná první příspěvek. Jinak je tady zjevně tvým úkolem každého, kdo řekne něco jiného „VYFACKOVAK“. Jinak nula. Jo já zapomněl, umíš hledat na internetu. Přesto jsou pro tebe jihlavské stránky nesrozumitelné – tvoje slova – Ona diskuse totiž Simone může proběhnout pouze mezi lidmi, co jsou ochotni užít šedou kůru mozkovou. To ty nejsi. A asi k tomu ani tvůj mozeček velikosti papouščího neskýtá předpoklady. fuckof

  17. Jiří Simon říká:

    „No chlapi já na toho dementa vyhlásil osobní embargo už včera“

    Mě osobně nepřekvapuješ!! Ty jsi nikdy, co já vím za vím slovem nestál!! Lžeš, především sám sobě!! Ani nechceš vyhlášené „embargo“ respektovat!! Co si myslím já! To není důležité, i pozpátku lze zde číst co jsi napsal a co jsi zač.

  18. Jiří Simon říká:

    Jo XXXXX, tvé opravdové jméno i kde bydlíš, zde řeknu po novém roce!! To je to co já na netu hledám!! Jako vždy tobě POLOPATICKY.

  19. Jiří Simon říká:

    XXXXX, jelikož nejsi schopný dodržet kolegiální dohodu! A i já chci mít klidné svátky!! Tak ti taky vyhlašuji embargo!! S tím že bude trvat do konce ledna příštího roku!! Jakákoli reakce tvé osoby na mou?? Si můžeš již dopředu přeložit následovně: XXXXX je vůl a rudej až na prdeli.

  20. XXXXX říká:

    S tebou jsem ty kriple žádnou kolegiální dohodu nikdy neuzavřel, to za prvé a za druhé je mi šumafuk, co tu budeš zveřejňovat ale udělej to raději hned, protože jinak je jasný, že jsi jen obyčejná nulička, co jen tlachá, nezapomeň si u toho zveřejňování přeleštit pindíka.

    A to že jsi donášel komoušům na sousedy ti už nikdo nikdo neodpáře.

    Panečku to je logika:
    „Jakákoli reakce tvé osoby na mou?? Si můžeš již dopředu přeložit následovně: XXXXX je vůl a rudej až na prdeli.“ ty blbe ty jsi asi radil hitlerovi co?

  21. Capisto říká:

    EMBARGO !!!! A DOST!!!!!!!

  22. XXXXX říká:

    OK, ono je to stejně k hovnu se s tím šaškem dohadovat. Ale je ti jasný, že pokud tu někdo něco napíše, tak to ten hňup zase smete nějakou svou inteligentní myšlenkou?

  23. XXXXX říká:

    1. XXXXX říká:
    17. 12. 2008 v 20:55
    Klukane to je výbornej článek. Nevím, jestli nezačínáš stárnout, anebo tě nepřetáhl Blesk. Ten má taky zprávy jako hrom.
    2. XXXXX říká:
    18. 12. 2008 v 8:40
    Hlavně, že ty seš chytrej Vovsíku. Ale kdybys byl, nemusel by ses dneska komančům pošklebovat
    3. XXXXX říká:
    18. 12. 2008 v 21:25
    To je zvláštní, jak rychle Klukan reaguje, když někdo vyhrabe něco na něj. Bravo skrytej komouši! Hlavně, že se sereš do druhejch.
    4. XXXXX říká:
    18. 12. 2008 v 22:39
    Simone souhlasím, ale na tebe nemám.
    5. XXXXX říká:
    21. 12. 2008 v 21:31
    Simone, Beran je možná postiženej kopírováním, ale ty seš prostě blbej. Tvoje výkřiky typu na “radnici se porušuje platný zákon v přímem přenosu” a dost, nebo “Před takovým HUMANISTOU jako je pan Beran?? To je vážně o strach!!” dávají jasně na srozumněnou, že seš definitivně vymaštěnej kretén, co bez jakýchkoli argumentů shrne ze stolu cokoli, čemu nerozumí. Strach jde z církve ty vemeno! Ta se ničím neliší od komunistů, taky likvidovala, co se jí postavilo do cesty, stach jde z islamizace Evropy, strach jde i blbců tvýho typu, ale rozhodně tedy ne z Berana. Ty, Ty takovej pokrokovej a technickej typ, co si umí pustit i kompjůtr sám, to se nevidí! Počítám, že teď vykřikneš, žes ode mně ani nic jiného nečekal, to bych se skoro vsadil. Co kdybys taky někdy zkusil něco vymyslet, nemusí to bejt dlouhý, ale mělo by to mít myšlenku. Jo já vím, chci moc.
    6. XXXXX říká:
    21. 12. 2008 v 23:24
    Simone, já za to nemůžu, že jsem “hulváckej” blb a že mi všechno musíš vysvětlit po lopatě, ale zkusím se zeptat těch co sem chodí, co pochopili z tvé poslední věty, která zní:
    “K Beranovi se vyjadřovat již nechci, jelikož tvé názory jsou stejně hloupé.”
    Lidi, kdo to pochopil, zkuste mi vysvětlit, co sociální inženýr Simon měl na mysli. Já mám pocit, že to znamená něco jako “Jsem furt pod vlivem, nebo něco tak.”. Simone to je z trávy nebo sis zrovna dočetl usnesení 17. sjezdu strany?
    Lery: Vidíš to moc jednoduše, v podstatě jsou to v ODS ubožáci, co si neumějí přiznat že si za porážku můžou sami svým jednání a postoji, nenažraností a arogancí. Proto tady různí Vovsíci v duchu svých schopností vykřikují nenávistná hesla, místo toho, aby zapracovali a získali si lidi. Jenže to není tak snadný jako si to u nich posrat. Oni totiž nic jiného než strašit lidi nikdy neuměli.
    7. XXXXX říká:
    21. 12. 2008 v 23:50
    Simone ty, tak ty k tomu fakt neříkej nic
    8. XXXXX říká:
    22. 12. 2008 v 14:22
    Simone ty jsi opravdový duševní boháč, protože pravidla už neurčuje jedna ideologie S mnoha možných a že už nemusí MÝT všichni stejně. Asi okna co? Anebo asi idiot?
    Jakej je rozdíl mezi vládou komančů a vládou modrý smečky? Co jsou ti platný tvoje výkřiky a vylepování plakátů? Snad jen že tě rovnou nezavřou. Ale zrovna tebe by měli. Do blázince ty magore. Pes štěká a karavana jde dál.
    Perzekuci jsi nezažil-stěžuješ si. Zůstals obyčejnej-stěžuješ si. Můžeš si tu vykřikovat stupidní hesla -stěžuješ si. Pamatuješ si zbrojení a tendenci prosadit jejich systém po celém světě a zapomínáš, že druhá strana to dělá taky s tím rozdílem, že tam nemá nikdo nic až na pár zbohatlíků a politických špinavců, stejně jako tady za komančů. Vykonávat získané vzdělání každý zřejmě nemůže za žádného režimu, protože například blbovi jako seš ty nepomůže ke vzdělání ani svěcená voda. Nehledě k tomu, že tvůj kapitalismus přinesl do naší krásné země pokles znalostí žáčků školáčků hluboko po evropský průměr, tento výdobytek kapitalismu za komunistů tedy nebyl.
    9. XXXXX říká:
    22. 12. 2008 v 16:27
    Vidíš to Simone co jsi za blbce, to, že ti někdo nechválí tu modrou chátru, automaticky znamená, že je rudej? To je uvažování malého dítěte, ale to nic to se vzhledem k tvému věku prostě stává. Na co chceš důkaz, na to, že je amerika rozlezlá po celým světě, na to, že vraždí po stovkách civilisty a svádí to na chybu navigace, na to, že americké výdaje na zbrojení jsou suverénně nejvyšší na celém světě, přestože je amerika nejzadluženější zemí světa? Na to, že je to země bídáků, kteří jsou neustále sledováni režimem aby nedejbože nenastala nějaká revoluce? nebo snad na vědomostní srovnání žáků základních škol. Nebo na to, že jsi sociální inženýr s bohatým duchem co napíše zpět se s. Když tě to zajímá najdi si to, – tvoje slova -. Tebe to ale nezajímá, ty čteš blesk a sleduješ video z radnice a seš tak blbej, že bys Topolovi volíznul i prdel. Hele, já tady končím protože s vrcholem demence jménem Simon nemá cenu ztrácet čas.
    10. XXXXX říká:
    22. 12. 2008 v 17:36
    No tak tedy ještě jednou, mě nezajímají mé neověřené kraviny, mě sere když někdo žije v bludu a nedá si říci, ale to není tvůj případ. Ty jsi génius. Ty stupidní tele takovým jako jsi ty by měli okamžitě dát papíry na bednu. Ty nejchytřejší idiote z Jihlavy. Kdyby se tam odehrálo cokoli nezákonného tvůj kámoš Vovsík by podal trestní oznámení sám. To ty jsi ale nejchytřejší, proto tam stovka blbců čeká až je napomeneš. Jestli ono to není trochu jinak, jestli ten blbec posedlý stihomamen nejsi ty. Já jsem fakticky rád, ať už modří rudí nebo třeba žlutí, všichni kdo tam zasednou musejí dosáhnout alespoň nějakého vzdělání a rozhledu. Představa, že tam sedí spolek takových mentálních nedodělků jako jsi ty ta je ještě děsivější, než kdyby tu ti komančové vládli doopravdy. Ty Mesiáši na tebe tu všichni čekali.
    11. XXXXX říká:
    22. 12. 2008 v 17:40
    Něco pro tebe Simone. Tohle je důležitější, mrhámí prostředky na tvoje debilní podání.
    http://www.zpravy.idnes.cz/zpatky-do-lavic-vystupuji-kosmonauti-z-raketoplanu-nebo-s-raketoplanu-1n1-/studium.asp?c=A081215_145603_studium_bar
    12. XXXXX říká:
    22. 12. 2008 v 18:18
    jen hlupák se směje vlastní hlouposti
    pásky nestačil!y!
    nestačily, a nesouvisí to s nesouhlasem, ty potřebuješ papíry ba bednu, prostě proto, že jsi vůl
    nedivil bych se, že na to má vliv kombinace nedalekého blázince a to z obou stran
    a vždycky je lepší bejt rudej a než blbej
    13. XXXXX říká:
    23. 12. 2008 v 19:02
    No chlapi já na toho dementa vyhlásil osobní embargo už včera, protože něco tak pitomýho se jen tak nevidí. Ty trotle ty chceš furt důkazy tak tady je jeden důkaz tvojí blbosti: “Všem co nikdy věcně nediskutovali! Všem těm co pořád žijí v jakési vysněné a nereálné iluzi!”. To jsou věty, které by měly smysl, kdybys ty magore řekl alespoň jednou něco smysluplného. Kdybys diskutoval, ale tvoje diskuse spočívá ve dvou větách. Jedna zní “plně s Vámi souhlasím” a ta druhá ” nic jiného jsem ani nečekal”. A k té iluzi, tak iluze je myslet si, že proto, že bude někdo vylepovat po nocích plakáty, něco se změní, iluze je myslet si, že pravda je ukrytá na internetu, iluze je myslet si, že je tu slušný politik, iluze je myslet si, že je tenhle režim lepší než jiný, iluze je myslet si, že je církev lepší než komunisti, iluze je myslet si, že amerika vyváží demokracii a naprostá iluze je myslet si, že Simon z pod mostu má rozum. A konečně iluze je myslet si, že to všechno přepereš. Simone někdo je tu iluzionista, ale já, ani beran, ani capisto anebo xmolly to nejsme. A hlavně ani Vovsík!
    A ještě jedna iluze, ale moje, že bys byl schopen o tom všem přemýšlet.
    Pokud se někoho dotknul můj slovník všem kromě pana Simona se omlouvám, leč idiota je třeba nazvat idiotem, protože jinak by to byla lež. A já děsně nerad lžu.
    Pěkný svátky.
    14. XXXXX říká:
    23. 12. 2008 v 19:58
    Diskuse? Se mnou? No možná první příspěvek. Jinak je tady zjevně tvým úkolem každého, kdo řekne něco jiného “VYFACKOVAK”. Jinak nula. Jo já zapomněl, umíš hledat na internetu. Přesto jsou pro tebe jihlavské stránky nesrozumitelné – tvoje slova – Ona diskuse totiž Simone může proběhnout pouze mezi lidmi, co jsou ochotni užít šedou kůru mozkovou. To ty nejsi. A asi k tomu ani tvůj mozeček velikosti papouščího neskýtá předpoklady. fuckof
    15. XXXXX říká:
    23. 12. 2008 v 22:26
    S tebou jsem ty kriple žádnou kolegiální dohodu nikdy neuzavřel, to za prvé a za druhé je mi šumafuk, co tu budeš zveřejňovat ale udělej to raději hned, protože jinak je jasný, že jsi jen obyčejná nulička, co jen tlachá, nezapomeň si u toho zveřejňování přeleštit pindíka.
    A to že jsi donášel komoušům na sousedy ti už nikdo nikdo neodpáře.
    Panečku to je logika:
    “Jakákoli reakce tvé osoby na mou?? Si můžeš již dopředu přeložit následovně: XXXXX je vůl a rudej až na prdeli.” ty blbe ty jsi asi radil hitlerovi co?
    16. XXXXX říká:
    24. 12. 2008 v 9:10
    OK, ono je to stejně k hovnu se s tím šaškem dohadovat. Ale je ti jasný, že pokud tu někdo něco napíše, tak to ten hňup zase smete nějakou svou inteligentní myšlenkou?

  24. Jiří Simon říká:

    1. Jiří Simon říká:
    18. 12. 2008 v 14:12
    Pane Michaeli, tomu říkám jasný, stručný, slušný, argumentačně dokonalý příspěvek!!! Kéž kdybych to takto uměl.
    2. Jiří Simon říká:
    18. 12. 2008 v 15:18
    Hugo, kde jsou ty knihy? Je možné si někde Vaší informaci ověřit?? Děkuji a těším se na zdroj.
    3. Jiří Simon říká:
    18. 12. 2008 v 20:13
    To co jste sem pane Berane okopíroval, jsem už někde čet, dodnes jsem nepochopil význam slova i jeho použití „permalink“ prosím o bližší vysvětlení. Předem děkují.
    4. Jiří Simon říká:
    18. 12. 2008 v 20:40
    Pane Berane Děkuju.
    5. Jiří Simon říká:
    18. 12. 2008 v 21:37
    XXXXX, když s tebe něco vyleze? Vždy jde o nadčasovou PITOMOST.
    6. Jiří Simon říká:
    19. 12. 2008 v 9:05
    Vážený pane Klukane, děkuji, ale o tu brožuru nemám zájem. V té době jsem žil, a pamatuji si, jak to chodilo. Jak jste mě to vysvětlil, mě stačí. Každý kdo chtěl vykonávat svou profesi, tak musel vždy pracovat na podkladě nařízené ideologie, ať s tím souhlasil či ne. To co používá „hugo chávez“ proti Vám opakovaně, je evidentní o co mu jde! Jen je škodou že on nato již zapomněl. Docela by mě zajímalo co on v té době dělal. Trochu mám pocit, že byl Váš kolega který Vám závidí úspěch.
    7. Jiří Simon říká:
    19. 12. 2008 v 11:27
    S gramatikou mám problémy, což je zde známo! Ovšem to co zde napsal pan Klukan, a smysl jeho článku, podle mě stoprocentně vystihl pan Michael Kubík!! To ostatní považuju za vzájemné osočování.
    8. Jiří Simon říká:
    20. 12. 2008 v 12:14
    Před takovým HUMANISTOU jako je pan Beran?? To je vážně o strach!! Když si přečtete jen některé články, co zde napsal, tj. na JL?? Tak co já vím, jen v Jihlavě by nechal odklidit cca deset odpůrců!!!!!!!!!!!!!!
    9. Jiří Simon říká:
    21. 12. 2008 v 21:58
    XXXXX, tentokrát tě překvapím!! O tobě jíž dávno vím, když ti někdo nepopíše PLOPATICKY problém či informaci, natož divnou češtinou!! Ty nemáš šanci to pochopit!! Ono o tom svědčí mimochodem i tvé hulvácké vychování!!
    Když si budeš chtít dát si tu práci? Tak se dozvíš, a dokonce to můžeš pochopit i po svém!! Na kraji se rozhodlo o financí které jsou v rozporu se zákonem, dokonce se tam odsouhlasili nerovné podmínky pro všechny občany Vysočiny.
    Na městě se převádí majetek, který nebyl řádně vyvěšen! Dokonce nato zastupitelé Primátora upozornili, on to odmítl, prosadil si svou!! Tak to může klidně rozdat celou JIHLAVU!!
    K Beranovi se vyjadřovat již nechci, jelikož tvé názory jsou stejně hloupé.
    10. Jiří Simon říká:
    21. 12. 2008 v 22:21
    Já netvrdím že mé názory jsou chytré!! Nepochybuji o tom, po informaci kterou jsem podal výše, že se budete domě navážet!! Nakonec to děláte každému kdo se Vám ZNECHUTÍ, že??
    11. Jiří Simon říká:
    21. 12. 2008 v 23:38
    XXXXX, co k tomu říct! Bez nadávání se neobejdeš!! Tak počkám až dozraješ, čím dřín bude vládnou ČSSD, tím dřív to pochopíš!
    12. Jiří Simon říká:
    21. 12. 2008 v 23:54
    A ty se prvně zajímej o fakta!! XXXXX, v opačném případě jsi směšný i stou tvou dokonalou češtinou?!
    13. Jiří Simon říká:
    22. 12. 2008 v 0:38
    Pane Herzáne, když už to muselo být, proč jste nevstoupil do ČSSD?? Tam by jste mohl své představy naplnit vhodněji, už jen proto, že by jste neponížil ostatní věřící!
    14. Jiří Simon říká:
    22. 12. 2008 v 11:38
    Pane Zadražile, k tomu Vašemu závěru!! „vybudovat sociálně spravedlivou společnost. Svět bez válek, násilí a zlodějů.“!!
    Já jsem svých třicet let v takovém světě žil, sice jsem osobně nezažil žádnou perzekuci, ani má rodina, kromě pár drobnosti za neposlušnost! Jeto asi tím, že jsme byli obyčejní lidé, kteří se o politiku nestarali, zastrašeni se starali sami o sebe!! S jistotou Vám mohu říct, to co si dovolím dnes, bych si dovolit nemohl.
    Dále si pamatuji, neuvěřitelné zbrojení s tendencí prosadit ten váš systém po celém světě. Sociální spravedlnost, která spočívala v tom, že musí mýt všichni stejně, nakonec neměl nikdo nic, a to nemluvím o právech a možností vykonávat získané vzdělání dle vlastních potřeb včetně cestování.
    Zloděj byl každý, jelikož to co si nemohl koupit či sehnat, tak si vzal z národního podniku, a i nadále se s tím kšeftovalo, jiná cesta neexistovala.
    Závěrem: Není stávající systém dokonalý, a těžko kdy bude!! Já jsem osobně zbohatl i duchem. Nikdy bych to nechtěl vrátit spět, nikdy už bych nechtěl zažít pocit v zavřené kleci, kde pravidla určovala jedna ideologie s mnoha možných!!
    Přeji Vám příjemné svátky.
    15. Jiří Simon říká:
    22. 12. 2008 v 14:41
    Koukám že jsi taky rudej až na prdeli? XXXXX, já sice nevím jak ty, pocházející z rudu svobodných sedláků!! Já přesto co mě potkalo, sdílím pocit svobody, a vážím si jí!!! CPJ, je následek naučeného chování minulého režimu, zdaleka to není poslední pitomost která se ještě v Jihlavě udělá. Nemáš li konkrétní důkaz, tvého opakovaného tvrzení, které vychází z diskusí na novinkách?? Tak se pokus ovládat, a hledej fakta, které následně porovnej.
    16. Jiří Simon říká:
    22. 12. 2008 v 17:10
    XXXXX, docela si mě potěšil, tím že zde končíš!! Já neobhajuji modré, pouze ty co jsou ochotni respektovat zákony i stávající pravidla, které je nutné dodržovat. Je mě celkem jedno kdo je či bude u moci. Tvé bláboly o Americe, naočkované Beranem, mě již nepřekvapují ani neohromují. Já jsem získal jiné informace, a jsem moc rád že jsem se od této ideologie která byla i v minulém režimu lidem vštěpovaná, a přetrvává dodnes, včas oprostil.
    17. Jiří Simon říká:
    22. 12. 2008 v 17:22
    Jo XXXXX, ty BLECONI !! Kdys si skutečně chtěl!! Tak bys zjistil že po mém trestním oznámení, po prvé za celou dobu co zveřejňují záznamy ze zastupitelstva, ho buď záměrně popletli a to dvakrát, jednou přímo na kraji a dnes i na městských stránkách, nebo náhoda!! Ten záznam je totiž důkaz!! Tebe ovšem zajímají pouze neověřené KRAVINY.
    18. Jiří Simon říká:
    22. 12. 2008 v 17:46
    Nehorázný smích, na Ztracené ulici pobavení dnešního dne!! Kdo to jsou oni, co rozdávají papíry těm s kterým nesouhlasí?????
    „Ty stupidní tele takovým jako jsi ty by měli okamžitě dát papíry na bednu.“
    19. Jiří Simon říká:
    22. 12. 2008 v 18:01
    XXXXX, jestli by nestačili takové to pásky?
    http://www.jihlavske-listy.cz/clanek3152-pasky-v-netopyru-rozlisovaly-vek-mladeze.html
    A tobě i podobným v červené BARVĚ!!!
    20. Jiří Simon říká:
    22. 12. 2008 v 18:27
    Já, si myslím že by pásky stačili, totiž v diskusi bys nahlásil barvu, a vzápětí by bylo po diskusi!! Jak snadné?
    21. Jiří Simon říká:
    23. 12. 2008 v 13:39
    Capisto, chtěl bych ti touto cestou poděkovat, oni totiž ty opakující urážky od jedněch a pořád dokola jíž byli unavující, zbytečně mě zdržovali od důležitý informací které chci zdělit.
    22. Jiří Simon říká:
    23. 12. 2008 v 17:38
    Všem co mě, opakovaně nadávali! Všem co nikdy věcně nediskutovali! Všem těm co pořád žijí v jakési vysněné a nereálné iluzi! A především těm, co se chovali kultivovaně slušně i racionálně uvažujícím! Přeji příjemné prožití vánočních svátků, bohatého Ježíška, hodně zdraví a spokojenosti, hlavně klidu v duši.
    Po svátcích se zase ozvu a budu Vás i nadále informovat o podivném dění hlavně u nás doma!
    Příjemné svátky VŠEM přeje Jiří SIMON
    23. Jiří Simon říká:
    23. 12. 2008 v 19:20
    Myslím si, za tu dobu co jsme spolu diskutovali? Jsem tě VYFACKOVAK již dost!! V této době, je jakákoli již zbytečná, jelikož si jí dáváš sám.
    24. Jiří Simon říká:
    23. 12. 2008 v 20:37
    „No chlapi já na toho dementa vyhlásil osobní embargo už včera“
    Mě osobně nepřekvapuješ!! Ty jsi nikdy, co já vím za vím slovem nestál!! Lžeš, především sám sobě!! Ani nechceš vyhlášené „embargo“ respektovat!! Co si myslím já! To není důležité, i pozpátku lze zde číst co jsi napsal a co jsi zač.
    25. Jiří Simon říká:
    23. 12. 2008 v 21:26
    Jo XXXXX, tvé opravdové jméno i kde bydlíš, zde řeknu po novém roce!! To je to co já na netu hledám!! Jako vždy tobě POLOPATICKY.
    26. Jiří Simon říká:
    23. 12. 2008 v 21:49
    XXXXX, jelikož nejsi schopný dodržet kolegiální dohodu! A i já chci mít klidné svátky!! Tak ti taky vyhlašuji embargo!! S tím že bude trvat do konce ledna příštího roku!! Jakákoli reakce tvé osoby na mou?? Si můžeš již dopředu přeložit následovně: XXXXX je vůl a rudej až na prdeli.

  25. Jiří Simon říká:

    Simon je magor

  26. XXXXX říká:

    Souhlasím

  27. Jiři Simon říká:

    Zajímavá rekapitulace!! To jen dokazuje že jakýkoli veřejný činitel zde nemá cenu aby se cokoli snažil vysvětlovat!! Jistí zamindrákovaný jedincí si nedají pokoj ani o VÁNOCÍCH.

  28. nadasdy říká:

    pro Svatopluk Beran

    Reaguji na Vaši polemiku o upalování čarodějnic. Sice pozdě protože nemám čas pročítat si weby a navíc k této diskuzi to patří pouze okrajově.
    Pane Berane Váš přehled je sice obdivuhodný ale jsem přesvědčen, že vědomně vypouštíte fakta, které se Vám nehodí. Církev naopak v mnoha případech bránila pověře o čarodějnicích. Např. papež bránil dánskému králi Haraldovi pod trestem exkomunikaci v otevření procesu v Dánsku. Na druhé straně však Kladivo na čarodějnice tedy návod napsali dva dominikáni. Při použití těchto postupů bylo již předem rozhodnuto. Ale pak zase zjistíme že kniha, která vyšla tuším v roce 1486 již v roce 1490 byla církví odsouzena. Obžaloba byla nahrazena udáním, postup vyšetřování byl schématický a předem bylo rozhodnuto. Skutečně si myslíte, že udávala církev? Já naopak myslím, že za udáním stáli v naprosté většině buď fanatici, nebo lidé udávající ze závisti či touhy po pomstě či ve snaze třeba zničit konkurenci. Po rozběhnutí procesu pak už bylo hračkou z vyšetřovaných další udání dostat. Pokud se týká fanatiků, kteří vše vědí a předepisují všem jak mají žít a co je správné myslím, že jich máme stále dost. A těch druhých myslím taky. Hledat vinu jen a pouze u církve by bylo velmi nekorektní. Nemusíme chodit daleko. V Jihlavě v roce 1591 byl veden soudní proces s A. Huberem, který se upsal ďáblu. Díky rozumnému postoji jihlavské církve byl odsouzen pouze k pokání. Že to nebylo ojedinělé svědčí i vyjádření teologické fakulty ve Witenbergu. Augustina Hubera udala vlastní manželka.

  29. Jiří Zeman říká:

    Dobrý den, pane doktore šéfredaktore,

    zhruba před měsícem jsem se zúčastnil výběrového řízení na post redaktora Vašich “novin“. při druhém pohovoru jste mi prozradil, že dle doloženého životoisu jsem fluktuant zneužívající systém, a že takoví lidé nemohou ve Vašich “novinách“ pracovat. A to všechno přesto, že životopis bylo to první, co jsem Vám posílal. “Co kdybych prý něco napsal o někom a on se pak na mě informoval“ …prostě bla bla bla a kecy prdy. To jste sám řekl. Co se tedy tak zásadně a nečekaně během sedmi dní změnilo ve Vašem pohledu na uchazeče? Jak to, že to, co jste při prvním osobním pohovoru vyzdvihoval, mi najednou bylo přitěžující okolností? Já jsem pořád já.
    souhlasím s Vámi.asi bych mi taky nevěřil. Ale po přečtení Vašeho článku musím poopravit své mínění o sobě. Možná jsem fluktuant, jak říkáte, ale slušný člověk. a do takového kydání hnoje bych se v předvánoční čas rozhodně nepustil. Myslím, že je spousta zajímavějších témat v našem jinak dost chudém regionu, než je politická minulost jednoho zastupitele.

    Nejsem ani komunista ani věřící, a přesto se mě to dotklo. takové články bych viděl někde na začátku padesátých či devadesátých let, ovšem teď to jako akt osobní statečnosti rozhodně nelze chápat. Komunisti jsou totiž všude, pokud to nevíte. Možná byste v rámci osvětové kampaně mohli založit novou regionální stranu, kam by se vešli všichni, kteří Vám tak dlouho leží v žaludku. Mohla by se jmenovat třeba Komunistická strana posledních dnu ježíše krista. Tam by se jistě vešli všichni, o kterých se dá psát, když není, co psát.

    Ale ono je o čem. O Vánocích třeba.

    V archivech stb,v necenzurovaných cibulkových seznamech máte přehršel zajímavých regionálních “osobností“. A vy jistě informace máte, když jste šéfredaktor.
    Možná kdybyste napsal dojemný článek o sněhulácích, vyšlo by to nastejno. Sněhulák je totiž ze sněhu a ani ten sníh už není, co bejval (už radši ani nepadá) a potažmo tedy i sněhuláci z něj stvoření. Už nemají tu správnou “Jiskru“.

    V adventní čas máme spíše meditovat a odpouštět. Kovaný komunista Vánoce neslaví, a taky smí špinit koho chce a kdy chce. nezná posvátno. je to nežádoucí a dekadentní. atavismus.Buržoazní přežitek, jak by napsala Jiskra, nebo Rudé právo nebo jiný ideologický škvár.

    jsem rád, že jsem vám do oka nepadl, když vidím, jak se prezentujete. jsem rád slušným člověkem. I když dle Vašeho učelového mínění fluktuant. ovšem, kdo si u Vás smí být jistý a čím.

    Do Nového roku Vám přeji kupředu levou a zpátky ni krok.

    krásný stalinský rok 1917 nebo 2009

    A´t žijí mindráky a jejich projekce

  30. Svatoplik Beran říká:

    Nadsady, informace o tom, že církev se sama snažila v některých momentech či konkrétních dějstvích redukovat či potlači daný čarodějný proces, jsem skutečně vynachal. Rád bych podotkl, že pokud jsi měl možnost sledovat obsahy mých článků, snažil jsem se vždy nějakým způsobem předložit na těchto stránkách též historické negativní skutečnosti, které prováděly pravicové vlády, a které jsou nyní vědomě, ze strany nynější ODS zamlčovány a prezentovány tak, že mohou existovat pouze jako excesy stran levicových. Pan Michael Kubík se vyjádřil ve smyslu komunistického řádění proti církvi a zcela opomenul poukázat na zcela zbytečné řádění, která zavedla a na podstatě svých potřeb a po určitou dobu několika set let, vedla i živila sama církev.

    O odpůrcích čarodějnických procesů ze strany církve toho moc nevím, ale je mi jasné, že i v samotné církvi existovaly jednotlivci či skupiny, které bytostně nesouhlasily s tímto způsobem teroru a to jak už z důvodu použití zbytečné brutality k donucení pochopení myšlenk církve, tak i z důvodu spíše psychiatrického, kdy osoby postižené byly spíše duševně choré, či pod vlivem nějaké omamné látky, kterou použily buď svévolně či pod tlakem vyšetřovatelů. Pokud je mi známo, jako jeden z prvních viditelných odpůrců těchto čarodějných procesů, byl Cornelius Heinrich Agrippa z Nettesheimu (1486 – 1535), následně, však hlavně jeho žák – kalvinista – Johann Weyer, osobní lékař vévody Viléma z Kleve.

    Jako jeden z mnoha důkazů, které bych mohl použít proti vašemu názoru, že procesy nevedla sama církev, je jeden z nejpověstnějších čarodějnických procesů a to s Urbanem Grandier. Bylo to již sice v době dožívajícího Kladiva na čarodějnice, v době rostoucí skepse vůči pojmu čarodějnictví. Sám ač církevní kazatel, byl církví a to hlavně za velikého přispění kardinála Richelieu upálen. Tento samotný proces byl velice komplikovaný a Urban Grandier měl na své straně i vysoké církrvní ochránce. Nic se ale nemění na tom, že to byla právě církev, která sama dodala do těchto čardějných procesů přihlouplou ideologii, kterou potom mohl v podtatě použít kdokoliv, kdo potřeboval odstranit svého opozičního protivníka, a to nejen fyzicky ale i morálně.

    Domnívám se, že poučení z našich dialogů je přesně to, co je pro mne na těchto stránkách podstatné. A to prezentace historicky daných skutečností, kterým se ale členové ODS a to hlavně pan Vovsík vyhýbá a tím následně, z důvodu právě neuvedení historické posloupnosti, se ukáže, že jeho články jsou pouze momentální politickou ideologií a pokusem o jednoduchou manipulaci s občany, a to ne nepodobnou jak fašistické, tak i té komunistické, v období mezi rokem 1948 a rokem 1989.

  31. XXXXX říká:

    Jiří Zeman: To je velmi velmi trefné. Na doplnění tvých slov je třeba přečíst si ještě páněšéfredaktorův páteční sloupek a je to celý k zblití. Jsem rád, že to Klukanovi konečně naložil někdo inteligentně a ne jako já, dle slov pana šéfredaktora: „Zakomplexovaný člověk schovávající se v internetových diskuzích
    pod značkou xy hanobící, dští zlobu a předhánějící se, kolik že zná vulgárních slov a koho už urazil“. Pan šéfredaktor je totiž taky převlečenej přisluhovač, ale to jsme my starší všichni, jen si to narozdíl od něj přiznáme a nehledáme trapné výmluvy. Skoro bych řekl, že pan šéfredaktor nečte nic mezi řádky.

  32. XXXXX říká:

    dštící

  33. xmolly říká:

    pane xxxxxx nezbývá mi nic jiného, než s vámi souhlasit, když jsem četl páteční sloupek, tak jsem si pomyslel, že pan Kuklan jen využívá moci médií.
    Vždyť dnes v době internetu existuje taková anonimita, že i kdybych napsal své pravé jméno, tak mi ho nikdo nebude věřit.Spíše budu všem pro smích, že si neumím vymyslet žádnou in přezdívku. Věřím, že plno lidí ve zdejších diskuzích jsou normálně smýšlející lidé, kteří nemají potřebu někoho urážet. To jen pan Kuklan asi neunesl nějakou osobní poznámku. Ono je totiž těžké potrestat bezejmeného pisatele, když třeba na někoho něco ví. Vím někdo mi opáčí, že jsou všichni dohledatelní díky IP adrese, ale to není až tak pravda. Proto si myslím, že pan Kuklan má strach z někoho a tak chce bagatelizovat internet a myšlenky na něm napsané!!!!!

Zanechte komentář




© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. edited by N.E.S.P.I