S ÚSMĚVEM

DEMOKRACIE A TOTALITA
HOLKÁM MĚLI VYSVĚTLIT, ŽE SE TO ZKRÁTKA NEHODÍ. MĚLI JE ENERGICKY, LEČ BEZ NÁSLEDKŮ VYVÉST, JAKO SOUDRUHA DVOŘÁKA U ŘEZNICE.
TO JE TEN ROZDÍL MEZI DEMOKRACIÍ A TOTÁČEM
ZG
———————————–
Děvka
vyjádřila lítost nad presidentem, to jsou věci.
XXXXX | 2015-11-02 17:29:28 | Reagovat
Jaképak nestoudno?
Na ty dívenky s krásnými hlasy a oblečené, je radost pohledět. To, co běhá po veřejných sítích, to budou asi jejich ošklivé klony, které se nechovají nijak zdrženlivě, ba přímo znesvěcují chrám. Název jejich kapely si pan prezident zřejmě rovněž špatně přeložil. Zatracená propaganda, jeden opravdu „neví“, čemu se dá věřit.☺
VladimírV | 2015-11-02 18:35:31 | Reagovat
A může být ještě hůř, až panenky a jejich klony budou v ulicích festivalového města chtít směnit kilo mrkve za cd s filmem pana Hřebejka.
fotrák | 2015-11-02 19:15:11 | Reagovat
Inu, někdo udělá cokoliv, jen aby se zviditelnil.
Proto je ochoten pozvat si lehké děvy nejhorší kategorie, či známého teroristu.
čtenář | 2015-11-02 20:11:42 | Reagovat
——————————————————————-
Vážený pane Havlíček + přitakávači,
smůla je, že se spřátelení anonymové vyjadřují ve stylu anonymů, tedy sprostě.
Happening = legrace. Je to forma nějak jednoduše, leč výrazně něco demonstrovat, třeba trenkama. Nevím a asi nemá cenu vyhledat článek podepsaný Dvořákem, jak dělal při nějaké autogramiádě řeznici ostudu. Kdyby to udělal na Rudém náměstí, tak ne na hodinkách, ale přesně na stopkách by se dal změřit čas, než by ho zavřeli, nebo ne?
Chtěl bych se vsadit, že těm dívenkám se nemohl rovnat, není hudebně ani pohybově nadán, o smyslu pro humor nemluvě.
Proč Děvka a lehké děvy? Tato terminologie je pod úroveň seriózní kritiky dospělým člověkem.
Zajímavé je, že jenom tahle parta kritizuje, v sále tleskají a na podobné komentáře kašlou. To jenom ta žluklá fosílie občas blbě gramaticky zakejhá. Fosílie pamatuje na Fuchse.
Podívejte se na výstavu na magistrátu. Měl proces, odsoudili ho jako Rozehnala. Už jsem jinde napsal: „Pan Profesor Fuchs nosil svou pověstnou rádiovku.
Když přišli Fuchse vyhnat z fakulty, tak si ji v ten moment nedokázal nasadit.
Věřil by tomu někdo v Jihlavě, po zhlédnutí jeho výstavy?
Když ho vyvedli před budovu a on se chtěl pro rádiovku vrátit, tak mu to nedovolili!
Blbost, že. Ale charakterizuje to to-táč.“
Ještě chci dodat. Fuchse nezavřeli, protože měl přítele architekta Gočára, který tehdy prováděl rekonstrukce na Hradě, přesvědčil presidenta, že ho potřebuje. Rychle ho stáhl na tuto práci do Prahy.
Výstavu Fuchse komentoval v pondělí Profesor Sedlák, který má pracovnu v ateliérech FA na Rybářské v Brně. Umožnil mi navštívit původní prostory Rozehnalova ateliéru a celý tento areál FA. Osloveným škaro-hlídům bych to doporučoval. Prostor pozemku z Rybářské ulice je volný. Povaluje se tam nejenom sádrová hlava Václava Havla, ale také obdobná forma rytíře Jošta původně určeného pro Jihlavu. Je to tam dost šílený pel-mel. Koukám, fotím, většinou nerozumím…
Panu Profesoru Sedlákovi jsem dal foto katů, popravčích Rozehnala. Velikánské karikatury Fuchse a Rozehnala nesené v Majálesovém průvodu v roce 1956. Už tehdy se řešil velký průšvih. Hoši si bez vědomí Rómů vypůjčili opuštěnou maringotku, která stála na Rybářské. Měl to být jakýsi koráb, který by mohl přistát jak v klasickém Řecku, nebo v Moskvě, či USA. Byly na jednotlivých stranách nápisy a nakreslená architektura, od sorely po řecký chrám, které by se líbily.
Brňáci vtipu rozuměli, i když maringotka trochu brzdila tramvaje, před nemocnicí u Svaté Anny. Tlačit ji do kopce a města šlo dost ztuha.
Těch pár špalků před divadlem v Jihlavě je fakt prkotinka. Vážení oslovení, buďte tolerantní, veselí a hlavně slušní.
Zdeněk Gryc
PS. Jen tak stručně z jedné H2O

45 Responses to “S ÚSMĚVEM”

  1. Venca napsal:

    Rozumíte tomu někdo ???

  2. VladimírV napsal:

    Vážený pane Gryci,
    Marně si lámu hlavu s tím, co Vás spojuje s pánem rovněž v letech, a to našim milým Karlem. Že by ten úsměv, který je u něj opravdu nestrojený, protože coby aristokrat bere život úplně jinak, než my, plebs. Klidně se třeba obdivuje koupulujícím Pussy Riot v pravoslavném chrámu. To zřejmě na festivalu nepromítali. A co s Vámi? Jste aristokrat? Nevím. Jste architekt? To naopak vím. Nevím však, co má Vaše profese společného s obscénnostmi tak velkého rozměru.
    Vlastně i Adamité bojovali neoděni proti nepříteli. Že by se ovšem nepřítel oněch dívenek nacházel zrovna v pravoslavném chrámu, to si tedy nejsem jistý. Zvláště pak s ohledem na Putinovu minulost.
    Ano, máme přece svobodu a tak můžeme vesele pranýřovat i ty největší současné persony. Někde jsem vyčetl dobrou poučku. „Lidé kritizují ty, jejichž slávy a uznání by chtěli dosáhnout. O to pak urputněji, pokud zjistí, že se jim to nikdy nepodaří.“ . Přeji Vám klidný víkend.

  3. Zdeněk Gryc napsal:

    Vážený pane Vladimíre,

    Interiér, ve kterém hovořila Putinova akvabelka byl dost plný,
    nikdo nedělal rutiku, jak se tleskalo nevím.
    Sál musea při výkladu Profesora Put-tina, pardon Put-ny byl úplně nabitý, dost se tleskalo.

    Před vstupem byl i plakát se story předmětných divoženek, myslím, že ji všichni pochopili. Škoda, že jste se tam, patrně již nevešel.

    Rozmluva byla zajímavá. Co se děje v Rusku v historickém kontextu se dalo pochopit.
    Pódium ikonostasu ukázalo, jak se bere provokace v Moskvě. Na rozdíl od provokace v Praze:

    „Dokumentarista Václav Dvořák během autogramiády věnoval Madeleine Albrightové DVD se svým filmem „Uloupené Kosovo“, na což se prý exministryně zahraničí USA ještě vstřícně usmívala…“

    „Opium lidstva“ dříve a hodinky šéf-popa nyní, to jsou ty paradoxy, těžko pochopit.
    Holky jsem neviděl, ale četl dotaz „čtenáře“, zda se měli pankáči mlátit.
    Při inauguraci Jošta v Brně jedna modrovlasá, zcela vlevo, bubnovala, moc se líbila.

    Vše co se nyní dělo v Jihlavě už komentoval ušatý klasik, člen komanda profesora Kokrdy:
    „Po staru se žít nedá“.

    Hezký večer i weekend, škoda, že jsme se nesešli na inauguraci křížku u Popic.

    S pozdravem, ta postavička ve žlutém na str. 12 NJR listopad 2015

  4. VladimírV napsal:

    Dobrý den pane Gryci,
    nemíním Vám kazit Váš skvělý zážitek z festivalu. Měl jsem povinnosti v Brně. Navíc, o exhibici jedné z divoženek zájem nemám.
    Ale abych i chválil. Dílem lidí kolem pana Marka Hovorky se podařilo Jihlavu dostat do podvědomí nejen Čechů. To je nesmírně cenné. Dukla, která Jihlavu proslavovala dlouhá léta, zkrátka už není, co byla. Nedávná bestiální vražda mladé slečny není zrovna její dobrou vizitkou. I tady samozřejmě platí, že vyjímečnost táhne.

  5. fotrak napsal:

    Pane architekte, klobouček. Bojovat proti antibolševismu frozenchickenfilstvím je novinka hodná ocenění formou kamenného kuřete s nápisem u Pístova s přesahem ke Kostelci. Pičín a Řitka půjdou jistě ssebou.
    Vítkova vrchu hodno.

    Venco: ano, doc. Ch.

  6. Fejinka napsal:

    To, že si pan Hovorka zve na svůj festival kontraverzní osoby a vybírá si filmy s obdobnou tématikou, má asi svůj důvod, asi tím něco sleduje, něco na způsob deníku Blesk, takový to začíná dělat na mě dojem. Nevím zda to do budoucna úrovni festivalu prospěje. Je to můj subjektivní náhled.

  7. fotrak napsal:

    Vzhledem k tomu, že pan Hovorka už dávno na festival nemá finanční vliv, nemá tedy ani vliv na jeho dramaturgii. Proto ani neočekávám odpověď na „Karla Kryla Na Fasádě“. Snad tam ještě za rok bude (tedy KK).

  8. Venca napsal:

    Správně Fejinko. A my se ptáme – CO tím sledujou ? A KOMU tím prospějou ? Za mrzký jidášský groš – tedy spíše dolar…

    Původní Venca

  9. Zdeněk Gryc napsal:

    Zlatá šedesátá II: Antonín Máša
    6. 11. 2015, 21:25 – ČT art
    Dokument, 60 min, Premiéra, Skryté titulky

    Režie: P. Všelichová
    Dokument. Opakování 11.11./ČTart. Scenáristická i režijní tvorba Antonína Máši se obrací k problémům individuální a společenské morálky, často osobně inspirovaným. Vyjadřuje ducha reformujícího se času, poději klade důraz na ekologii přírody a lidské mysli. Druhá série portrétů filmařů, kteří stvořili československou novou vlnu.

    Spolužák a přítel Pavla Juráčka, Antonín Máša (1935–2001) v jehož stopách také on přidal ke scenáristické profesi i vlastní režijní práci. Moralista nové vlny, který nejpalčivěji pociťoval ztrátu někdejších společenských ideálů. Mezi filmy Bloudění (1965) a Ohlédnutí (1968), které toto téma nekompromisně zrcadlí, vložil podobenství Hotel pro cizince (1966), i ono mu však v očích režimu vypálilo cejch. Po dvou hraných pokusech ze 70. let se vrátil ke scenáristice a práci pro divadlo, nevoli kritiky vzbudila dvojice posledních filmů z přelomu 80. a 90. let.
    ——————————————————
    FAJN PÁNOVÉ, MĚL BY NĚKDO CHUŤ ČI ODVAHU MÁŠU OHODNOTIT, JAKO VE ŠKOLE 1-5,
    CÍTIL BYCH SE POCTĚN.
    Zdenek Gryc

  10. XXXXX napsal:

    Architekte architekte. Děvka je nesprávně, tak jak to má být správně?

  11. Svatopluk Beran napsal:

    Smutné je že jsme se z jednoho marastu dostali do jiného a to zcela odlišného. Teď můžeme říkat co chceme. Supr nikdo nám nic neudělá. Můžeme umělecky kopulovat v rámci protestu proti nedotknutelným, věšet trenky, místo presidentské standardy, v rámci uměleckého protestu proti nedotknutelným. No nedotknutelným? Vajíčky a rajčaty jsme se jich vlastně dotkli. Já ale nejsem zcela přesvědčen že pouze tyto svobody umožňují a zaručují kvalitu šedesáti či osumdesáti let našeho krátkého života v nekonečném vesmíru. Je supr že jsme se posunuli od vlády jedné strany. Jsem ale přesvědčen že jen svobodné orální a kulturní projevy neumožňují tu pravou a skutečnou svobodu. Orální a kulturní svoboda každého občana této planety bez SVOBODY EKONOMICKÉ je stále jen stínem možnosti prožitého života každého občana. Hospodářská i ekonomická schopnost západní společnosti na začátku třetího tisíciletí již má podle mne schopnost zajistit ekonomické svobody téměř většiny. Opak je však skutečností. Ti mocní vás nechají klidně se vykecat a kulturně v kopulaci nebo na střeše hradu předvést. Mnozí z nás si však neuvědomují, že jde pouze o rádoby zviditelnění ,,UŽITEČNĚ SLOUŽÍCÍHO IDIOTA,, protože uzoučké ELITĚ, která vlastní až 80procent bohatství této planety o ,, EKONOMICKOU SVOBODU VĚTŠINY,, vůbec nejde. Ztratili by totiž svou moc rozhodovat o ostatních i svou domělou prestiž. Podle mne je západní společnost už dostatečně silná na to, aby občané začli bojovat za svou skutečnou a kompletní osobní svobodu. Pouze sex na veřejnosti, zakuklené poskakování ve staré budově, šplhání po starých budovách, či potlesk mladších spoluobčanů toužících po brebendách a pohlazení mocných ke kompletní svobodě, tedy svobodě EKONOMICKÉ, KULTUURNÍ i ORÁLNÍ pro většinu, určitě nevede.

  12. Zdeněk Gryc napsal:

    Vážení pánové,
    je milé,že zatím mi někdo nějak otevřeně nenadával,
    jak to bylo s těmi děvčaty v ikonostasu nevím.
    Je mi ale pozdřelé,když se dneska někdo ptá jestli to bylo správné mlátit Pankáče.
    Uvést,že TGM nechal střílet do dělníků.
    Identifikovat a řádně pohřbít faráře Toufara = Hyenismus.
    Mám malej blbej laptop,ale zato slušnej oheň krbu.
    Pana Havlíčka si vážím, ale v článku o znásilňování RA uvedl,že vojáci USA to „asi“ dělali také.
    Nevím,co ty holky v ikonostasu dělaly. Píši blbě,jako obvykle a navíc v šero-svitu.
    Co jsme věděli o Plastic people,když se jich Havel zastal?
    Dost se toho tady napsalo o Vašíkovi a Heidrichovi,
    ti dotyční to fakt vědí a odkud?
    Všiml jsem si v blogu pana Ďáska, zmínce o tom jak se etablovali hrdinové-rádoby partizáni,
    vím konkrétně kdo to kdy udělal a jak pak kádroval svou ulici,
    vím jak to bylo s Fuchsem,který má výstavu na radnici a jak mu bylo jako národnímu umělci,
    vím o druhém národním umělci,tedy oba v architektuře, Krohovi.
    Snad postupně bych se k některým věcem dostal z pozice žluklé fosílie.

    úterý jsem si prošešl ateliery FA na Rybářské,abych některé artefakty pomlouval,
    raději to beru,že jim nerozumím,
    je ale pozoruhodné,skouknu Vaše příspěvky a hle všechny jsou psané v duchu Jiskry.
    Pozoruhodné je,že nikdo z mladých se neozve na obhajobu Putinových holek,kterým tak tleskali,
    čím to je,jako ztráta času,nebo pohrdání názorem,který nestojí za oponenturu?
    Pro sklerotika je zajímavá ART,VČERA ZLATÁ ŠEDESÁTÁ,
    také pořady o trampech, koukám a dva známí z Ji.
    Jejích nekonformita,design a hudba i ty ksichty,když povídají se mi líbí.
    Dneska byl nejteplejší den,myslím,že komentářům by hodně pomohlo,kdybychom se podepisovali zplna jako pan Vladimír Havlíček
    z 1 H2O Zdeněk

  13. Fejinka napsal:

    Když to tady tak sleduji, tak majorita přispěvovatelů do blogu by dnes asi patřila už do tzv. 4.odboje proti současné pseudodemokracii, kterou sem dotáhl VH a jeho chátristi, třeba podporováni muzikou Plastic peeple s jejich vulgárními texty písní, to byla síla (…běžím s hovnem proti plátnu atd…). Ti amíci nebyli svatí, existuje hlášení policejního velitele z Plzně, kde si konkrétně stěžuje na chování amerických vojáků v Plzni (mám kopii hlášení v e-mailu), takže Vláďa ví asi své. TGM asi nechal střílet do dělníků při nějaké demonstraci(stávce), aspoň nás to učili, bohužel za socíku, ale ono by se to určitě našlo, kde to bylo a kdyby se chtělp, pokud to už někdo neupravil. Ty „pusinky“ určitě nikdo hájit nebude a bude schvalovat spíše Zemana (až na výjimky). I mládež to nebere. Ta se začíná probírat k životu, co se týče islámu, protože se to bude týkat její budoucnosti a vidí co se děje u nás a v EU (Bruselu), potažmo kdo za tímto exodem opravdu stojí, přestože MSP dělají vše možné, aby to utajily a obrátily. Ono toho bylo hodně mínusového i plusového z minulého režimu, ale to není na napsání v několika řádcích, ale na hodinové debaty.
    Chce to radikální změnu, ne toto co je zde dnes, uvidíme v příštích volbách (skutečnou přímou demokracii s osobní zodpovědností a odvolatelnosti politiků) .V každé fabrice si dělník zodpovídá osobně za svoji práci a zmetky, tak proč ne v politice? Bude to šance , ale pokud lidé budou pasivní, tak to bude další ztráta času a pokud se nezastaví islamisti, bude zle s námi a s celou EU (nebo Zdeňku vedle havlistů patříte i mezi „sluníčkáře“?) ve výhledu několika desítek let (existují různé předpovědi a proroctví).
    Končím, už je půlnoc, ale naštval mne ten fotbal Vysočiny (6 : 1) od Boleslavi. To je ostuda.

  14. VladimírV napsal:

    Vážený pane Gryci,
    srovnávat počínání Plastic Poeple s Pussy Riot je poněkud přehnané. Ano, byli na tu dobu docela výraznou avantgardou protirežimního odboje, některé Magorovy kousky jsou zkrátka nezapomenutelné. Ale rozhodně se nesnížili k tomu, aby znesvětili pravoslavný chrám. To je prostě přes čáru a omlouvat to nenávistí k caru Putinovi, to prostě nejde. Video z jejich produkce není bohužel pamfletem a internet Vám ho jistě nabídne.
    Už jsem Vás prokoukl.Vaše bohaté zážitky z branže, zejména pak „poroba“ elity architektů za minulého režimu musí jít zkrátka na světlo boží. Proč ne, asi se znovu budu opakovat. Byl tady celý národ, který se zúčastnil absurdního divadla nazývaného totalito. Tedy masa obyčejných lidí, o jejichž každodanním hrdinství, žít v manipulovaném souručenství, zřejmě nikdo nic podobného nenapíše.
    Mějte báječnou neděli. Vladimír Havlíček

  15. Jan P. napsal:

    Nebudu se vyjadřovat k článku autora Zdeňka Gryce.Myslím si,že Vladimír V.to ve svém posledním komentáři napsal trefně.Nesouhlasím pouze s tím,že CELÝ národ se za bývalého režimu zúčastnil absurdního divadla.Uvědomme si to,že ty z nás,který našli občanskou odvahu v boji proti totalitě se stali pro současnou část politického a mediálního mainstreamu opět nepohodlní.Nikdo je dnes za jejich názory a postoje do vězení nezavírá a nešikanuje,ale jejich prostor se vyjádřit ke společenskému a politickému dění ve zpravodajství veřejnoprávní ČT je na rozdíl od jiných vybraných komentátorů silně omezený.Jsou to signatáři Charty 77 jako je např. spisovatelka Lenka Procházková,novinář Petr Uhl,vysokoškolský učitel a performer Milan Kohout.Jistě by jsme našli další jména a veřejně známé osobnosti.
    Texty blogera ZG je potřeba brát s velkou rezervou i s ohledem na samotný věk autora.
    Nicméně jsem přesvědčen o tom,že ZG patří mezi část společnosti,která svým chováním ve státněsocialistické diktatuře se po roce 1989 přihlásila k pravicovému antikomunismu,aby si tím zajistila vstupenku do lepší společnosti.

    Ke komentáři Fejinky: Vaší frustraci a nespokojenosti s polistopadovým vývojem v Česku rozumím.
    Odpovědí na uprchlickou krizi v Evropě v jeho řešení NACIONALISMU nevidím.Žijeme v globalizovaném světě.
    Prezident Zemana není žádný neomezený monarcha,který za své kontroverzní chování a projevy na veřejnosti má být věcně kritizován.Máme demokratickou ústavu a svobodu slova.Respektuji výsledek druhého kola prezidentských voleb.Nejsem,ale přesvědčen o tom,že vítězství Miloše Zemana na funkci prezidenta ČR byla šťastná volba.Dovedu si např. představit,že ČR se bez instituce prezidenta dobře obejde.Je to i ústavně možný.
    Jedním nenaplněným heslem Listopadu 1989 je téma participativní demokracie(občanská a zaměstnanecká).Občanská participace mimo jiné aktivuje občanskou společnost ,která je pro fungování skutečné demokracie nezbytná.
    Jsem toho názoru,že šéfredaktor internetových Britských listů Jan Čulík v jednom svém článku(V roce 1989 chtěli Čechoslováci slušnost)výstižně a přesně konstatuje:
    Rád bych poopravil tvrzení Karla Dolejšího, že v době pádu komunismu Čechoslováci nechtěli demokracii, ale konzumerismus. Není tomu tak. Nechtěli ani kapitalismus, ani konzumerismus, ale slušnost. Vyplývá to z četných dobových svědectví, a především ze studie Jamese Krapfla, jejíž recenzi jsme publikovali.
    Bohužel, o několik měsíců později, s příchodem Václava Klause, se to nějak zvrtlo..

  16. Zdeněk Gryc napsal:

    Vážený pane Havlíček,

    to jste fakt viděl, že se mohl obdivovat faktu…

    „koupulujícím Pussy Riot v pravoslavném chrámu“.

    dík za vysvětlení,
    co je moc, to je moc,že?
    zg

  17. Zdeněk Gryc napsal:

    sv. Jan Ne-pomucký,

    fakt krásné kázání

    „Texty blogera ZG je potřeba brát s velkou rezervou i s ohledem na samotný věk autora.“

    „čtenář“ se na to taky zaměřuje.

    krátkověkost vinšuje:
    zg

  18. Zdeněk Gryc napsal:

    VĚRNOST ODKAZU TGM

    Dominikánský kostel, sestávající z halového trojlodí s dlouhým presbyteriem, byl založen roku 1247 a budovám pod vlivem francouzské gotiky. Po požárech v 16. století byl kostel opravován v renesančním duchu. V roce 1871 byl kostel zrušen, předána armádě a ta ho jako kasárna a skladiště používala až do roku 1947. Tehdy provedené stavební úpravy zcela zničily unikátní prostor – na úrovni triumfálního oblouku byla vyzděna příčka, postupně snesena raně gotická klenba a zazděna raně gotická okna. Dnes slouží kostel Českobratrské církvi husitské a jeho výzdoba je velmi Prostá.
    ANO VELMI PROSTÁ, vylučuje to s-prostotu lektorů Marx-len.

    Vstupte do chrámu,držte se po levé straně lodi, do které jsou zazděny 2 desky, RAF a TGM.

    Pokuste se přemýšlet o dějinách První republiky, o tom, kdo začal 2. Světovou válku.
    O tom kdo ničil sochy TGM a věznil letce RAF.
    K tomu Vám dopomáhej Pán-bíček.

    Věrnost je vlastnost psů, u lidí se vyskytuje sporadicky, že?

    Zdeněk Gryc

    Vypadá to, že církev Husitská je jediná slušná instituce v Jihlavě.
    Na MAC je právě film o osamocené bitvě GB a úloze RAF.

  19. Venca napsal:

    Ježiši, to je furt dokola. Horlivej přisluhovač a budovatel zářnýho socialismu se obrátil na starý kolena na víru a oslavuje druhej i třetí odboj. To je moc pěkný. Takový upřímný.

    Škoda že teď už po jeho kresličskejch schopnostech neštěkne ani pes. Mohl dneska letcům jako poděkování postavit celou ulici – tak jako ji radostně postavil Tondovi Zápotockýmu na Březinkách.

  20. Svatopluk Beran napsal:

    Pane Gryc teď nechci narážet na váš věk, ale nezbývá mi než konstatovat že nečtete řádně kdo a co napsal, buď cíleně nebo právě díky věku mícháte autory, to co napsali a tvoříte si vlastní vyfabulované závěry.

    Takto jste odpověděl Láďovi Havlíčkovi.

    Zdeněk Gryc říká:
    Neděle, 8. 11. 2015 v 15:43

    Vážený pane Havlíček,

    to jste fakt viděl, že se mohl obdivovat faktu…

    „koupulujícím Pussy Riot v pravoslavném chrámu“.

    dík za vysvětlení,
    co je moc, to je moc,že?
    zg

    O kopulaci nepsal pan Havlíček ale Svatopluk Beran. Dále pak Svatopluk Beran NEpsal nic o tom že by něktří členové P.R. kopulovali v kostele. To je váš výplod vaší bujné fantazie.

    Svatopluk Beran napsal

    Můžeme umělecky kopulovat v rámci protestu proti nedotknutelným. – Zde nevidím napsáno nic o kopulaci ČLENŮ PR v pravoslavném chrámu.

    Dále Svatopluk Beran napsal

    Pouze sex na veřejnosti, zakuklené poskakování ve staré budově, šplhání po starých budovách, či potlesk mladších spoluobčanů toužících po brebendách – Ani zde nevidím nic o tom že bych psal o KOPULACI ČLENŮ PR v pravoslavném chrámu. Píšu o sexu PR na veřejnosti.

    Podle vaší reakce je vidět že ve skutečnosti vůbec nevíte co jsou členové PR zač. Tak tedy něco pro rozšíření vašich vědomostí abyste příště nemusel být osočován za svůj věk a nevědomost.

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Vojna_%28skupina%29

    Vojna se dočkala pozornosti veřejnosti v souvislosti s akcí Ебись за наследника медвежонка! („Mrdáme za Medvídka, dědice trůnu předvedenou den před zvolením ruského prezidenta Dmitrije Medveděva. Performance se účastnilo pět párů, včetně TĚHOTNÉ ženy, NADĚŽDY TOLOKONNIKOVÉ, pozdější členky Pussy Riot, které měly veřejný sex v moskevském biologickém muzeu.

    Další akcí je slavení Svátku práce házením živých koček přes pulty v restauracích McDonald’s ve snaze ukončit zaměstnaneckou dřinu a rutinní den.

    14. června 2010 skupina namalovala na zvedací most v Petrohradu, který stojí přímo před budovou Federální bezpečnostní služby Ruské federace, 65 metrů vysoký falus.

    Tuto hromadnou SOULOŽ TĚHOTNÉ NADĚŽDY TOLOKOVINOVÉ jsem měl namysli když jsem psal o kopulaci na veřejnosti, netuše nic o vaší nevědomosti a předpokládající že takový znalec světových událostí jako jste vy, těmito informacemi disponuje. Pokud máte zájem a nechce se vám shánět fotky a informace o této či jiných vystoupení této dámy, umístím zde na ně odkaz.

    Bylo by chytré, aby jste ve svém vlastním zájmu, čehož někteří zdejší přispěvatelé zneužívají s odkazem na váš věk, psát hlouposti a vlastní nepodložené fabulace.

  21. berka napsal:

    Pane Beran – bod ! Teď jsem zvědavej co odpoví protistrana 🙂

  22. XXXXX napsal:

    nó to je těžkej kalibr.

    počítám s odpovědí něco v duchu „pronásledovaný profesor Nejedlý, jež byl můj ososbní přítel, vězněný komunisty….“

  23. Venca napsal:

    Vono kdyby někdo Zděňovi rajtoval v jihlavským kostele nahej na pamětní tabulce letcům RAF, tak by to určitě taky považoval jenom za poněkud neortodoxní vyjádření svobodného názoru formou performance.

  24. Zdeněk Gryc napsal:

    Zdeněk Gryc říká:

    Neděle, 8. 11. 2015 v 15:43

    Vážený pane x.y

    to jste fakt viděl, že se mohl obdivovat faktu…

    „koupulujícím Pussy Riot v pravoslavném chrámu“.

    dík za vysvětlení,
    co je moc, to je moc,že?
    zg
    ——————————-
    asi jsem si ve svém věku, nezapamatoval pisatele, takže pardón

    ale to :
    „koupulujícím Pussy Riot v pravoslavném chrámu“.

    někde bylo, je to jenom okopčeno,
    třeba to autor do-vysvětlí.
    ——————————————————
    PROTI TOTÁČI A OKUPACI
    PROTESTOVAL PALACH,HAVEL

    taky kabaretní mistr Dvořák, proti balkánské řeznici Majdaléně.

    taky STARCI CO CHODÍÍ PO ŠKOLÁCH A POVÍDAJÍ O TOM JAK TGM STŘÍLEL DO DĚLNÍKŮ
    PRÝ ALE TAKÉ HOVOŘÍ O

    Punková modlitbě PUSSI RIOT

    co říkají o TRENKY NA HRAD, no nevím.

    ale polévat sanatorium LJUBLANKU benzinem a zapálit,

    ještě že to není student architektury,
    ale student Petrohradské státní umělecko-průmyslové akademie Pjotr Pavlenský.

    to už fakt přestává tvarůžek smrdět, že?
    zg

  25. Zdeněk Gryc napsal:

    „Aljochinové pustili chrám i Zemana“

    je článek v JL včetně doufám autentickému filmu.

    OBECENSTVU se to líbilo, SYMPATICKY ZATLESKALO.

    ————————————————————-
    NENÁSILNÉ VYJÁDŘENÍ PROTESTU:

    CHARTA 77
    TRENKY NA HRADĚ
    KONCERT V KOSTELE

    jsou dělány se snahou upozornit světovou veřejnost.

    HAVEL SERIÓZNĚ

    ty další jsou HAPPP-enningy

    ŘÍKÁ SE,ŽE ČÍM VÍCE SE NĚCO ROZMAZÁVÁ, TÍM VÍCE SMRDÍ.

    Po nějakých podstrkávaných „oslích můstcích“, terminus technicus, pana Vladimíra Havlíčka
    nechodím, držme se meritu věci v předmětném článku,“tečka“.
    zg

  26. Zdeněk Gryc napsal:

    jak píše „čtenář“,dlouhé nečte,
    takže dodatečně:
    o soulože na veřejnosti se nezajímám, takže o nich nic nevím.
    je to patrně věkem, že? „dvoj-tečka“.

  27. XXXXX napsal:

    to není věkem, to je tím, že jsi zapšklej komunistickej slouha na kterýho nezbylo. Máš pravdu komunisti byly kurvy. Nalož jim to, smějou se až se za funkce popadají.

  28. Berka napsal:

    🙂

  29. Zdeněk Gryc napsal:

    JAJISTÉ SOUDRUZI,

    VÍTE KDO TO BYL RUDOLF NEDOMA?
    KDO ČETL JEHO KNIHU …BOMBARDOVALI JSME NĚMECKO?

    TŘEBA SE VÁM TO POKUSÍ OBJASNIT SEKUNDÁNEK,
    KTERÝ NAVŠTĚVOVAL LETIŠTĚ NAD ČERNOVICEMI
    A VIDĚL TY NÁDHERNÉ PILOTY V UNIFORMÁCH RAF

    LEČ OBÁVÁM SE, VŠE MARNO,ŽE ALE ZA POKUS BY TO TŘEBA STÁLO, VIZ:

    Nebeští jezdci

    12. 11. 2015, 21:55 – ČT 2

    Film, ČR (1968), 95 min, Skryté titulky

    Režie: J. Polák

    Hrají: J. Bednář, J. Hrzán, S. Matyáš, E. Randolphová, J. Setonová

    Válečné drama ČR (1968). Legendární filmový přepis románu Filipa Jánského o hrdinství československých letců ve druhé světové válce v Anglii. Scénář: F. Jánský, Z. Mahler a J. Polák. Kamera J. Němeček. (91 min)

  30. Venca napsal:

    a co to má společnýho s šukajícíma bláznivejma divoženkama, se-kundánku ?

  31. Zdeněk Gryc napsal:

    JAK OBECENSTVO V JIHLAVĚ REAGOVALO NA
    Punkovou modlitbu PUSSI RIOT je obsahem článku v JL.

    Můj názor je v úvodu bloku nadepsaného S ÚSMĚVEM:

    S ÚSMĚVEM
    Zdeněk Gryc | Pátek, 6. 11. 2015 v 11:51

    DEMOKRACIE A TOTALITA
    HOLKÁM MĚLI VYSVĚTLIT, ŽE SE TO ZKRÁTKA NEHODÍ.
    MĚLI JE ENERGICKY, LEČ BEZ NÁSLEDKŮ VYVÉST, JAKO SOUDRUHA DVOŘÁKA U ŘEZNICE.

    TO JE TEN ROZDÍL MEZI DEMOKRACIÍ A TOTÁČEM
    ZG
    ——————————————–
    BYL TO HAPPP-enning !

    ŘÍKÁ SE,ŽE ČÍM VÍCE SE NĚCO ROZMAZÁVÁ, TÍM VÍCE SMRDÍ.

    Jako třeba ten dotaz soudruha „čtenář“,
    jestli se měli PANKÁČI MLÁTIT

  32. XXXXX napsal:

    Energicky, nejlépe celou policejní stanicí tak, že by tam kuře nemusela cpát, ale jen by klouzlo a pak kdo tu co rozmazává? Jedině ty.

  33. Zdeněk Gryc napsal:

    Venca říká:
    Pátek, 13. 11. 2015 v 4:23
    a co to má společnýho s šukajícíma bláznivejma divoženkama, se-kundánku ?
    ———————————————-
    NIC,
    JDE JENOM O TOHO SE-KUNDÁNKA,

    Který na otazník odpovídá takto:

    Je hloupost se pokoušet reagovat na takové invektivy.

    SE-KUNDÁNEK, ani tak nečte všechny světové agentury a tedy nemá ten správný světový názor. Jenomže má osobní vzpomínky, které nikdo nezfalšuje:

    Zažil osvobozování v Tetčicích u Rosic, o které se bojovalo 12 dní.
    V noci, Tetčice obsazovali Němci ve dne Rusové.
    V noci byla moje matka s rodinou.
    Ve dne plakal se-kundánek strachy o maminku, která byla ukrytá v seně.

    Rodina se po 14 dnech navrátila do Brna, rodinného domku, Jiránkova 50.
    v Černovicích, kde byli přes frontu dědeček s babičkou.
    Snažit se přečkat frontu na venkově byla jedna z pitomostí naší rodiny.
    V Černovicích byl celkem klid, bojovalo se na severu v Králově poli.

    Sekundánek viděl, že nastaly změny sousedů. Němce vystřídali Rusové.
    Němci bydleli v obou sousedních domech řadové zástavby na Jiránkové ulici.
    Leč po návratu sekundánka tam nebyla na jedné straně rodina Procházků, jejichž otec chodil za Protektorátu dosti vyzývavě s haknkrajcem na pásce na rukávu.
    Ale ani na druhé straně staří bezdětní manželé Langrovi, ajzmpoňáci jako dědeček. Stavěly domy společně i studnu vykopali jednu na hranici zahrádek.
    To bylo slušné a korektní sousedství.
    Dost a zejména marně jsem se snažil pátrat po jejich osudu.
    Popisovat co se v sousedních domech dělo je pro občany, jejichž rodiče zažili obdobnou situaci zbytečné, zajisté byly i výjimky. Jedno je jisté, tito neubližovali.

    V okolí Černovic byla árie-prérie, protitankové zákopy s děly na betonových podstavcích, spousta munice. Nad nimi bylo letiště se spoustou zajímavých vraků.

    Netrvalo dlouho a byli tam piloti RAF, mezi nimi Rudolf Nedoma.
    Bylo to krásné přátelství, strávili jsme s ním a jeho manželkou prázdniny v Rožnově. Pak najednou nebyl a poslal omluvný dopis, že se nerozloučil.

    Na setkání a oslavou konce 2. Světové války jsem byl pozván proto, že hnusný dědek je jediný, kdo se jedním ze 40 pilotů RAF z Boskovicka znal a dovezl jeho autentickou „omluvenku“.
    Docela bych měl chuť doplnit svůj článek vložený do „čtenáři JL píší“, den 12. 5. 2015.
    Na poli lidských konfliktů ještě nikdy nevděčilo tolik za tak mnoho tak málu.

    Ne, že bych pana Vencu zrovna zdravil, spíše bych ho požádal, aby si článek přečetl, ale tak, jak je tento blog nadepsán: „S ÚSMĚVEM“

    Se-kundánek, žáček 2a. RG Židenice

    PS. Moc by přál, nejen sobě, ale všem“čtenářům“ JL,
    aby své komentáře psali S ÚSMĚVEM k věci bez osobních invektiv k oponentovi.

    NENÁVIST. . . V NEŠŤASTNÝ PÁTEK 13.listopadu 2015 je STRAŠNÁ.

  34. Zdeněk Gryc napsal:

    OMLUVA:

    „Ve dne plakal se-kundánek strachy o maminku, která byla ukrytá v seně.“

    To brečel pri-mánek,
    polo-letní vysvědčení dvoj-jazyčné.

  35. Venca napsal:

    Ano, to je poměrně jasná a přímá odpověď na to, jestli jsou ty krůty z Pussy Riot něžné dívenky a nevinné performerky, nebo hysterický pošahaný krávy.

  36. Svatopluk Beran napsal:

    Prosím pane Gryc najděte mi kde jste okopčil následné větné spojení.

    ale to :
    „koupulujícím Pussy Riot v pravoslavném chrámu“.

    někde bylo, je to jenom okopčeno.

    Nikde to takhle napsáno ani myšleno nebylo z důvodů které jsem popsal již dříve. Je tedy potom několik možností proč jste to použil vy.

    Za prvé cíleně lžete. Žádné takové větné spojení ve vašem blogu odemne není. Pokud ano, nejděte mi to prosím i s datumem a jménem, okopčete a opět uvědte. Já se vám pak omluvím že jsem napsal že cíleně lžete.

    Druhá možnost je horší. Tak dlouho jste si ve své hlavě toto spojení vytvářel, až jste sám sebe ve vnitř přesvědčil, že tak jste to určitě četl a podvědomně jste to zapsal v tomto svém novém tvaru do svého blogu. To už je pak ale napováženou a na zamyšlení se nad sebou, jestli je vše v pořádku a zdali máte své reakce ještě pod svou kontrolou. Slušné by pak bylo se omluvit.

    Ještě jednou vás tedy žádám o přesné uvedení kdo a kdy to na tyto blogy napsal. Děkuji.

  37. VladimírV napsal:

    Sváťo,

    trochu bych napomohl Panu Grycovi spojeni Pussy Riot s jejich výtržností v pravoslavném chrámu. Dávám překlad „motlitby“, kterou se v něm prezentovaly.

    Takže prosím:

    Bohorodičko, Panno, Putina vyžeň, Putina vyžeň, Putina vyžeň

    Černá kutna, zlaté nárameníky

    a všichni farníci se plazí k pokloně

    Zjevení svobody na nebesích

    Hrdost gaye je odeslána v poutech na Sibiř

    Hlava KGB je jejich hlavní svatý

    protestující vede v konvoji do vězení

    aby nerozhořčil Nejsvětějšího

    Ženy musí rodit a milovat

    Hovno, hovno, hovno Boží

    Hovno, hovno, hovno Boží

    Bohorodičko, Panno, staň se feministkou, staň se feministkou, feministkou se staň

    Církevní chvála prohnilých vůdců

    křížová cesta jejich černých limuzín

    K tobě do školy se chystá kazatel

    vezmi si půjčku – přines mu peníze!

    Patriarcha Gundaj věří v Putina

    lépe kdyby v Boha, vymrdanec, věřil

    Pás panny nenahradí mítinky

    na protestech s námi Přečistá Maria

    Bohorodičko, Panno, Putina vyžeň, Putina vyžeň, Putina vyžeň

    Překlad: Jana Petrová ©

    Poznámka: „pás panny“ – patrně je míněna relikvie vztahující se k Panně Marii

    Pokud jde o jejich názorný akt „rozmonožování“, ten proběhl veřejně v biologickém muzeu v Moskvě.

    Obojí je něco, co nemohlo zůstat bez nekrývaného obdivu a dokoce i úcty některých našich spoluobčanů.

  38. Zdeněk Gryc napsal:

    OK,

    „O kopulaci nepsal pan Havlíček ale Svatopluk Beran. Dále pak Svatopluk Beran NEpsal nic o tom že by něktří členové P.R. kopulovali v kostele. To je váš výplod vaší bujné fantazie.“

    tak se moc omlouvám,těžko se v těch pomluvách vyzná
    Zdeněk Gryc

  39. Zdeněk Gryc napsal:

    holky v chrámu fakt nastudované nemám,
    můj komentář se týkal pouze informace,
    které jsou v JL, jde o frašku, že?

    AKTUALITOU DNE JE TERORISMUS

    NEZAPOMÍNEJME NA DOBU PŘED 17 LISTOPADEM,
    KDY JSME BYLI OKUPOVÁNI A BYL U NÁS VÝCVIK TERORISTŮ

    Československo a Frakce Rudé armády
    Teroristé z Frakce Rudé armády (RAF) byli dlouhodobě podporováni východoněmeckouStasi. Československé zpravodajské služby se podílely pouze na druhotné podpoře; v první polovině 80. let se např. tři teroristky z RAF zachránily útěkem ze SRN do NDR přes ČSSR.[10]

    Československá podpora terorismu
    V 60. letech 20. století probíhal v tehdejší ČSSR výcvik asijských a afrických teroristů pod vedením první správy ministerstva vnitra (politické rozvědky). To však skončilo likvidacíPražského jara v roce 1968. K dalšímu obnovení kurzů došlo v roce 1975 a výběr kandidátů byl zaměřen zejména s ohledem na podporu tzv. národně osvobozeneckých hnutí a to zejména asijských a z řad Palestinců.[8]
    Z důvodu nárůstu počtu frekventantů těchto kurzů (které vybíralo mezinárodní oddělení ÚV KSČ) došlo k 1. květnu 1982 ke vzniku Ústavu zahraničních studií Vysoké školy SNBv Zastávce u Brna. Zde neprobíhal výcvik samotných teroristů (tedy jedinců provádějících akce), ale lidí zajišťujících podporu (velitelů, plánovačů, spojařů, členů ochranek atd.). Veškerý výcvik podle některých dokumentů probíhal na čistě komerční bázi. Díky uzavřenosti ČSSR mohlo mnoho teroristů pobývat v Československu bez obav z prozrazení. StB přes veškeré sympatie ale těmto teroristům nevěřila a snažila se jejich organizace infiltrovat vlastními agenty.[9] Pokud se na území ČSSR dostal známý terorista, byl obvykle v krátké době vypovězen. Týkalo se to např. proslulého Carlose, který přes území Československa projížděl v 80. letech 20. století několikrát; pokaždé StB omezila jeho pobyt na minimum a obvykle nesměl opustit letiště. Od roku 1985 měl Carlos do ČSSR vstup zakázán úplně.[10]

    bez ÚSMĚVU vložil zg

  40. Zdeněk Gryc napsal:

    VladimírV říká:
    Sobota, 14. 11. 2015 v 18:36
    Sváťo,
    trochu bych napomohl Panu Grycovi spojeni Pussy Riot s jejich výtržností v pravoslavném chrámu. Dávám překlad „motlitby“, kterou se v něm prezentovaly.
    ——————————————–
    vážený pane Vladimír,

    Sprostoty jsou sprostoty,

    Stejně jako sprostoty, Vašeho přitakávače „čtenář“ na církev a arcibiskupa kardinála Duku,
    které publikoval v JL.
    Gryc se vyjádřil bez znalosti Vámi vloženého autorizovaného textu,
    dovoluje si uvést svůj původní komentář:

    DEMOKRACIE A TOTALITA
    HOLKÁM MĚLI VYSVĚTLIT,ŽE SE TO ZKRÁTKA NEHODÍ. MĚLI JE ENERGICKY,LEČ BEZ NÁSLEDKŮ VYVÉST, JAKO SOUDRUHA DVOŘÁKA.

    TO JE TEN ROZDÍL MEZI DEMOKRACIÍ A TOTÁČEM
    ZG
    Zdeněk | 2015-11-06 07:51:01 | Reagovat
    —————————————————–
    PS. Holky byly jistě sprosté, ale riskovaly vlastní kůži.

    Proti Vašemu anonymnímu přitakávači jsou občansky a morálně o třídu výš.

    Myslím, že v chrámu se fakt tehdy nesouložilo, že se jedná o „oslí můstek“?

    PPS. Vyznat se zde v komentářích a jejich autorech nestačím, je jich 40, končím.

    Pokusím se o nový aktuální blog : „17. Listopad a terorismus“.
    Hezkej večír od zg

  41. Zdeněk Gryc napsal:

    ještě koukám,

    Vy jste Vladimír Havlíček,

    Sváťa je celým jménem kdo?
    „čtenář“ jistě znáte,
    jak se Vám líbí anonymní a zejména v minulosti sprosté,
    oslovování a osobní pomlouvání Zdeňka Gryce?

    himbajs, pánové všimněte si mých komentářů,
    blbě se mi na drobná písmenka kouká,
    ale je jasně výrazně zásluhou JL uvedeno
    Zdeněk Gryc
    je to tak těžké?

  42. Venca napsal:

    Ty seš zděňo AUTOR blogů, a ten by měl mít jméno. My jsme obyčejní ČTENÁŘI a proto si můžeme užívat anonymity. Rozumíš ?

  43. VladimírV napsal:

    Vážený pane Gryci,
    Sváťa Beran, a to je nejen moje domněnka, je jinak člověk s hlavou na krku. S životními zkušenostmi, které dokonce dokáže i zúročit. Vím, že leckoho nazvednou jeho exkursy do minulosti, ale to i Vaše. Pokud někdo vůči Vám použije sproté oslovení nebo, jak říkáte, i pomluvu, je pouze na Vás, jak se s tím srovnáte. Zvláště v polemice platí, že kdo s čím zachází, s tím taky schází.Znám několik lidí, jejchž mluva je opravdu peprná, ale vesměs jsou to jinak lidé citliví, a zvláště pak hodně citliví na to, když jim chce někdo donekonečna rvát svoji pravdu do hlavy.

  44. Zdeněk Gryc napsal:

    JASNĚ ŠÉFE,

    POKUD ALE NĚKOMU SPROSTĚ, ADRESNĚ, ZA KŘEM ANONYMITY, NADÁVÁTE,
    NEZDÁ SE MI TO MOC FÉÉR

    ZG

Leave a Reply