Reklama
Dnes je pátek 18.10.2024      svátek má Lukáš
Zpět
Radek Vovsík

Jsem šťastným otcem třech dětí, vedu dětský domov v Jihlavě a vůbec mi není lhostejné, co se kolem nás děje. V letech 2006-2010 jsem byl náměstkem jihlavského primátora za ODS.

Kdo nejvíce vydělává na volbě prezidenta?

Radek Vovsík | 13.02.2008 09:47

Odpověď na tuto otázku je jednoznačná – komunisté. Již několik dní plní jejich strana první stránky novin a komunisté zvyšují svoji politickou cenu v očích některých občanů. Nic na tom nemění naprostá nereálnost jejich nominací. Ve spojení s postupným zapomínáním na praktiky komunistického totalitního režimu 19 let po revoluci, ve spojením s postupným vymíráním těch, co praktiky tohoto režimu zažili na vlastní kůži, ve spojení s nástupem nové generace, která si již totalitní režim nedokáže představit, dochází i díky volbě prezidenta postupně k politické legitimizaci strany, za níž stojí bezpočet mrtvých či týraných a kriminalizovaných obyvatel naší země, za níž stojí pošlapávání základních lidských svobod. Prosím naše zákonodárce, aby i s vědomím této souvislosti, v další volbě prezidenta svým přístupem již neposkytovali prostor KSČM pro tuto legitimizaci. Radek Vovsík

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024
“Březinky dostanou novou tvář“ – „vyroste most nad Březinovými sady“, v Jiskře 21. 3. 1967, 04.10.2024
TŘI PRUTY SVATOPLUKOVY 27.09.2024
„Británie a Francie měly na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolily hanbu. Budou mít válku.“ 26.09.2024

Poslední komentáře

BengUg: My, občané Protektorátu (1/3)
IvoryTat: My, občané Protektorátu (1/3)
KennethMevy: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
KennethMevy: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
KennethMevy: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

39 komentářů

Přidat Komentář

  • Oto  | 13.02.2008 09:52  | Reagovat
    Pane Vovsík, a co pan Langer, ten tu volbu teprve povznesl...Podle me uz to, ze ODS chce jednat s komunisty je znak toho, ze tyhle dve strany se nicim nelisi, ani praktikama ani lidma. Jen tou minulosti. Navic ODS je strana uplne stejne prohnila, a nejen v Praze, i v Jihlave. Staci cist noviny - tech kauz.
  • Daňový soumar  | 13.02.2008 10:52  | Reagovat
    Naprosto s Vámi souhlasím. A po tom až se opět zjistí, že komunisté mají jednotný názor opět oproti ČSSD posílí. Děsím se chvíle, kdy budou muset mít zase všichni jeden a ten správný názor a vychýlení se nebude v žádném případě tolerovat. Všichni zastánci veřejných a jednotných voleb si musí uvědomit k čemu by potom byl parlament a demokracie ? Nestačilo by potom aby seděli v parlamentu pouze zástupci těchto pěti stran a ti by disponovali procentem hlasů, které vzešly z voleb ? Na co mít 200 poslanců, když stačí pět a výsledek by byl stejný ? To co předvádí Paroubek a spol. je návrat do dob totality. Děsí mě jejich vliv na tajné služby (viz kauza videa Šlouf * Weigl) http://zpravy.idnes.cz/jak-uniklo-video-z-hotelu-podezreni-pada-na-cssd-f56-/domaci.asp?c=A080212_220242_domaci_mia
  • Oto  | 13.02.2008 11:51  | Reagovat
    A co panLanger soumare? A jeho kauza pred volbama? je to vsechno stejna sebranka. Totalitni ODS stejnejako CSSD a KSCM. Jsou vsici stejny.
  • David  | 13.02.2008 13:03  | Reagovat
    Prosimtě Radku, ty se svým postojem ke všemu možnýmu budeš někoho hodnotit. Podívej se sám na sebe. Chování komunisty vidím nejvíc v tobě samým.
  • Svatopluk Beran  | 13.02.2008 13:25  | Reagovat
    Proč vznikli komunisti a socialisté? Protože převážná většina těch majetnějších neunese tíhu peněz a zcela stratí soudnost o podílu práce na celkovém zisku. Domnívá se že má 99 procentní podíl na jeho vzniku a tudíž i právo rozhodvat o tom kdo si ze zbylého procento zaslouží jidlo a vůbec přežít a na jaké vysoké úrovni. Bez těch kteří dobrý nápad také zrealizují, ať už na jakékoliv pozici nebude tento zisk nikdy. Jde tu jen o to určit spravedlivou míru podílu na výsledku zisku z ohledem na začátek třetího tisíciletí. ODS chce všechno pro jednotlivce z vizí nápadu. Komunisti chtěli stejně pro všechny a neváhali k tomu použít jaký koliv prostředek. Stejně tak jako při vzniku komunistů používala jakýkoliv prostředek buržoazie. Každý z nich pokuď se drápe k moci slíbí cokoliv. Komunisté v síle jaké byli již nikdy nemohou projít, je to uzavřená kapitola která prokázala na utrpení druhých že takto to většina národa nechce. Utrpení lidí za komunismu se však snaží ODS zneužít a straší možným návratem komunistů. Nejde to, i ty nejsilnější státy které drželi vojenskou polaritu světa mezi zeměmi s rozdílným politickým názorem již nejdou cestou dělnické totality. Je to vše nyní jen o toleranci a úctě k výšce ekonomické a morální úrovně hodnoty života každého člověka. Byl bych rád, pokud si většina z vás najde ten čas a přečte si celou tuto zprávu, která je v podstatě ještě delší v Britských Listech. A až teprve potom ať si každý sám posoudí podle svého uvážení, jestli pan Vovsík skutečně myslí to co říká. Domnívám se že ne, jelikož na pošlapávání lidských práv nahlíží pouze z jedné strany, přičemž arogance jeho strany k druhé mu absolutně nevadí a nikdy je neodsoudil Žádá snad pan Vovsík lidské svobody jen pro sebe a jemu podobné? Nikdy totiž zvěrstva na straně druhé nekomentoval a ani je nevidí. Pokud on stále mluví jen o hrůzách komunismu které se staly, tak k černé knize kapitalismu je zcela slepý, což jeho případné vize zcela diskredituje a staví ho do polohy zaslepence a ne člověka z potřebnou úrovní morálních hodnot zestupitele v této době a na tomto místě. John Pilger cituje nositele Nobelovy ceny za literaturu, Harolda Pintera, který se při předávání ceny ptal proč „jsou na Západě tak dobře známy systematická brutalita, všudypřítomné krutosti a neúprosné utlačování nezávislého myšlení ve stalinistickém Rusku, zatímco americké imperiální zločiny jsou zaznamenávány jen částečně, nemluvě o jejich dokumentaci nebo připuštění jejich existence vůbec“ a rezignovaně poznamenává, že pro britskou BBC se ani tento proslov „nikdy nestal“ (str. 17). John Pilger o vyhnání kreolského obyvatelstva z ostrova Diego Garcia v soustroví Čagos v Indickém oceánu natočil dokument Ukradený národ, jenž byl uveden do distribuce v roce 2004. Stejnojmenná kapitola jeho knihy Svoboda až příště je shrnutím vývoje nuceného vysídlení britských (avšak „nebílých“) občanů ostrova, jež proběhlo na přelomu šedesátých a sedmdesátých let (dokončeno bylo v roce 1973) a zahrnuje řadu velmi zajímavých rozhovorů se zúčastněnými z obou stran. Asi se ptáte, proč by nás mělo zajímat nějaké vysídlení pár „Pátků“ z nějakého ostrova? Důvod je prostý. Velká Británie vysídlila okolo dvou tisíc svých vlastních občanů z jejich domova na Mauricius, kam byli převezeni bez prostředků a téměř bez nároků na jakoukoliv kompenzaci na základě přísně tajné dohody mezi Spojenými státy a Velkou Británií (dohoda nebyla schválena Parlamentem, ale královnou na základě návrhu tzv. Tajné rady složené z vládních ministrů; ve Spojených státech bylo financování tohoto projektu rovněž schváleno velice demokraticky bez vědomí Kongresu formou „slevy“ na jadernou ponorku Polaris), která zde americké armádě umožňovala vybudovat leteckou a námořní základnu (v současné době mají USA přibližně 725 strategicky rozmístěných základen po celém světě). Proti stavbě protestovalo 29 států v oblasti Indického oceánu. V britském parlamentu se o této záležitosti diskutovalo poprvé v roce 1975, tedy několik let po provedeném vysídlení, kdy vyšlo veřejně najevo, že na ostrově před zbudováním základny žilo v klidu a míru kreolské obyvatelstvo již od 18. století. John Pilger poznamenává, že když britská BBC informuje o bombardování Iráku a Afghánistánu, uvádí, že letadla odstartovala z neobydleného britského ostrova Diego Garcia v Indickém oceánu (přistávací plocha americké základny, jež je největší americkou vojenskou základnou mimo území Spojených států s více jak čtyřmi tisíci vojáky, třiceti válečnými loděmi a satelitní špionážní stanicí a kterou Pentagon nazývá „nepostradatelnou platformou“ pro světovou kontrolu, jak uvádí stručná charakteristika filmu Stealing a Nation, mimo jiné patří k těm nejdelším na světě). Ti, kteří mají na svědomí vyhnání obyvatelstva, jež zahrnovalo otrávení i zplynování oblíbených psů obyvatel s naznačenou hrozbou, že po psech přijdou na řadu lidé, se tento fakt snažili zakrýt tvrzením, že se jednalo jen o nájemnou pracovní sílu ze Seychelských ostrovů a z Mauricia. Samotní obyvatelé Čagoských ostrovů ovšem tvrdí něco jiného (stručný přehled historie souostroví, včetně informace o vyhnání jeho obyvatel, lze najít pod heslem Chagos Archipelago na Wikipedii, informace o současné situaci uprchlíků a odkazy na další užitečné články lze najít na jejich webové stránce). John Pilger na úvod kapitoly také trefně cituje Milana Kunderu: „Boj lidí proti moci je zápasem paměti proti zapomnění“. Krátce po svém vyhnání začali Čagosané, přivyklí soběstačnému životu na ostrovech, umírat ve velmi nelidských podmínkách slumu v Port Louis na Mauriciu, kam byli přesídleni. Zpráva z roku 1975 uvádí „dvacet šest rodin, jejíž členové zemřeli v chudobě, devět sebevražd a mladé dívky donucené k prostituci, jen aby mohly zaplatit za jídlo“ (str. 51).
  • Daňový soumar  | 13.02.2008 14:20  | Reagovat
    Pane Beran ty vaše snůšky blábolů se nedají číst. Já Vám říkám pořád nevěřte všemu co si kde přečtete. Je to to samé, jako když jste si četl o tam spadlém stromu a okamžitě z toho vyvodil nějaké závěry. Vy jste opravdu typický zarytý bolševik. Přesně tak, jak jsem Vás odhadl podle prvního vašeho příspěvku. Jen se zeptám kolika lidem jste dal například práci ? Zkuste to přestanete plácat nesmysly o imperialistech.
  • Svatopluk Beran  | 13.02.2008 15:10  | Reagovat
    Daňový soumare nemůžeš srovnávat držitele Nobelovy Ceny, či zprávy renomovaných zahraničních agentur s mým názorem na spadlý strom. Momentálně mi nezbývá než uvěřit panu Vovsíkovi, že se jedná pouze o prořezávku. Ovšem přesvědčenej budu až všechna místa po prořezávce se nově osadí. Nedovedu si ale dost dobře představit kde budou automobily dosud kopírující vozovku kolem lesa v budoucnu parkovat. Nic to nemění na tom, že odlehčovací komunikace vedená mezi fregventovaným osídlením a lesem je hloupost prvního řádu a dala se vyřešit jinak. Práci dává každému z nás podstata lidského osídlení této planety. Ač nesouhlasím z finančním ohodnocením za komunistů a jejich hrůznými excesy, práci měli všichni a nemusel se nademnou nikdo slitovávat. Nehledě na to že makat museli i ti co se dneska jen přiživují, zatím co teď na ně musíme platit daně. To jen tak k té tvé prostinké odpovědi bez logiky.
  • Jiří Simon  | 13.02.2008 20:43  | Reagovat
    Já si myslím že nejvíce vyzíská pan Paroubek!! Vše co se děje již od voleb do parlamentu, kdy nepřiznal svou porážku, tak se mstí a dělá schválnosti, a to ve smyslu když ne „JÁ“ tak nikdo jiný. Pan Paroubek má vrozenou pomstychtivost!! Pod rouškou „je potřeba jednat“ se sním zjevně nedá na ničem dohodnout. Jeto člověk který celí svůj život, pracuje jako funkcionář, a má schopnost manipulovat s lidmi ve svůj prospěch. Nejvíce mne zaráží, jak dokáže svým spolupracovníkům zakázat vlastní myšlení a svobodný názor, a oni mu jsou zato vděčný. Praktiky a ověřené zkušenosti získal v minulém režimu, a ukazuje se že i dnes jsou účinné. Povšimněte si, jak se mu někdo vzepře, tak sním inteligentně zamete a ještě to dokáže politicky využít. Je promne nepochopitelné jak dlouho dokáže pomlouvat lidi kteří se mu postavili, a zjevně se neštítí použít proti nim cokoli.
  • Jiří Simon  | 15.02.2008 22:30  | Reagovat
    A že to přísloví pořád platí!! Kdo komu jámu kope, sám doni PADÁ. Myslím si že ČR, nutně potřebuje seriózní a schopnou ČSSD. Pod stávajícím vedením, jde pouze o pomstychtivost, zášť, zlobu, hledání vnitřního nepřítele, potenciálního škůdce ihned zlikvidovat, když to nejde jinak tak najít či poukázat na viníka. Myslím si, že to tentokrát panu Paroubkovi nevyšlo!!!!! Je mne lito pana Švejcara že to včas neprokoukl.
  • Daňový soumar  | 15.02.2008 23:43  | Reagovat
    v ČSSD je plno bývalých komunistů a STBáků. Nikdo z nich dopředu neví co je jejich kolega schopen provést. Jsou jako shnilé maso ze kterého občas odpadne nějaký pěkně voňavý kousek. Pokud by měl mít Švejnar nějakou šanci, tak jedině při tajné volbě. Veřejně totiž nikdo z ODS proti Klausovi nevystoupí.
  • Jiří Simon  | 16.02.2008 00:34  | Reagovat
    Já si pánů Melčáka, Pohanky a Snítilého, velmi vážím a obdivuji jejich odvahu!
  • Daňový soumar  | 16.02.2008 02:52  | Reagovat
    Pane Vovsík vycházím z předpokladu, že by nikdo nevěděl kdo jak hlasuje. Takže mluvit o tom, že by býval byl někdo zastrašován je irelavantní. Osobně si myslím, že to ODS zvládla na jedničku a ČSSD se SZ na pětku. Někdy je lepší zachovat chladný rozum a rozvahu než propadat euforii a emocím.
  • Svatopluk Beran  | 16.02.2008 14:27  | Reagovat
    Vyhrály peníze a sprosté vydírání minstra vnitra Langera. Jeho emotivní řeč nedaleko presidenta, kterého se nstyděl nazvat BOBREM, a vytírání si prdele někoho s někým, mluví za všechno. Již jednou za pomoci policejního podvodu, falešné, nikdy neprokázané konstrukce Kubiceho zprávy a vynesení tohoto důvěrného dokumentu zmanipuloval volby, za což byl již ve funkci ministra vnitra, odsouzen. Jako možná jediní na světě, máme ministra vnitra odsouzeného za vyzrazení důvěrných státních dokumentů a přitom stále ve své funkci. Nyní opět, coby ministr vnitra, pod pohrůžkou vězení zneužil veřejnou funkci a projevil se tím vlastně jako recidivista. To vy, při své stranické zaslepenosti nevidíte. Jak dlouho si ještě myslíte pane Vovsík že si bude moci vaše vláda dělat s lidma co chce? Rád mluvíte o tom jak vám jedna babička něco povídala. Také jsem dnes zaslechl dvě důchodkyně v Globusu, když jsem tam byl ráno nakupovat. Bavily o tom, že už těžko mohou něco svým vnoučatům koupit, třeba jen pamlsek, když už si i na léky těžko složí. Ti lidé si platily celý život zdravotní pojištění. To vám zcela jistě nevadí. Vláda ODS a všichni kdo u doktora platí poplatky se chovají zákoně, ale protiústavně. Já se do výroku ústavního soudu chovám a budu chovat protizákoně ale v rámci naší ústavy a Evropské sociální charty, kterou vaše strana dosud nijak nerozporovala a je jí stále vázána. Ano je to tak, lidé pořád mají totalitní strach. Reptají, nelíbí se jim to, ale ze strachu o zdraví zaplatí a o to vám a vaší straně jde. Vyvolávat mezi lidmi strach a vašemu ministru vnitra se to daří obvzlášť. Občas někomu do kapsy větší všimné a nebo pohrozit vězením. Jsem silně přesvědčen, že přes léto tato vláda nevydrží. Vyhráli jste o jednoho uplaceného poslance, tak jako tvoříte zákony na podkladě dalších dvou úplatných lidí. Je to smutné, ale je to tvrdá pravda vaší strany, peníze a zisk nad veškeré hodnoty. Již předem děkuji za zhodnocení mých názorů jako blábolů, těžko něco jiného vymyslíte.
  • Jiří Simon  | 16.02.2008 16:00  | Reagovat
    Pan Paroubek už má zase nového viníka! http://www.ct24.cz/domaci/5871-filip-za-zvoleni-klause-mohou-prebehlici-a-neustupnost-zelenych/ Pane Berane, vaše rétorika se nápadně podobá tomu co předvádí pan Paroubek
  • Jiří Simon  | 16.02.2008 19:11  | Reagovat
    Vážený pane Berane, Poslechněte si pozorně projev pana Paroubka, přednesen při volbě presidenta!! Jestli si pamatujete projevy funkcionářů minulého režimu, tj.KSČ ( zastrašující, vyhrožující, obviňující, sebe chválící atd.) tak musíte najit stejný styl, jenom zaměněná slova například: Klaus a ODS, KSČM a Filip …. = inperialisti! Melčák, Pohanka, Snítilí = nepřátelé ČSSR republiky! Švejcar = soudruh který je jediný a schopný! ČSSD = je jediná strana která v zájmu pracujícího lidu, dělá vše v zájmu lidu a socialistické republiky atd….. http://www.novinky.cz/clanek/133284-on-line-reportaz-treti-kolo-rozhodlo-prezidentem-zvolen-klaus.html
  • Svatopluk Beran  | 16.02.2008 20:29  | Reagovat
    Pane Simon pokuste se nějak reagovat na chování pana Langera. Takhle nějak se chovali komunisti když byli v plné síle. Je pro mne též velice úsměvné jak pan Topolánek nese ještě čtrnáct dní před volbama stoprocentní podporu členů ODS na hrad. Takhle kompaktní jednomyslná strana byla na posled jenom komunistická. Dovedete si představit hulváta Topolánka i Langera jak z veselým úsměvem sbírají podpisy od ostatních členů ODS. Buďte na zemi a nenechte se vysmát. Jenom chvíli vládne ODS a už je tu inflace o čtyři procenta vyšší, než byl předpoklad. Nebýt Zemana a jeho daňových pobídek zahraničnímu kapitálu tak začínající čeští kapitalisti tuhle zemi a zahraniční obchod zničili. I přes stále přitvrzující korunu, která by prakticky měla omezovat vývoz, byl tento za ČSSD na vzestupu. Teď se přibržďuje a koupěschopnost obyvatelstva klesá, čímž se opět přibrzdí ekonomika. Poslechněte si ty co nejsou skalní ODS a kteří se nechali nachytat v minulých letech na volební protikomunistickou vlnu ODS. Domníváte se že ta masa lidí na Václaváku v 89 roce zvonila klíčema pro to co tu dělá ODS? Nechtěli jsme komunisty ale aby vládnoucí strana nenechala opozici ani diskutovat, jako například batoh v senátu, to jsou zcela nedemokratické, ba přímo komunistické praktika. Jak tyto volby tak i ty minulé jsou jen o finančních a policejních praktikách za použití násilí a vyvolávání strachu z ODS. V pořádku vyhrála ODS, jede se dál, lidi ale nejsou hloupí. V příštích volbách už ODS nebude stačit jenom protikomunistická kampaň, budou muset ukázat výsledky a ty těžko s tou svojí arogancí a nesmyslným hosopdařením dosáhnou. Necháme však tuto debatu na příští krajské volby.
  • Jiří Simon  | 16.02.2008 21:37  | Reagovat
    Pane Berane vy toho vždy napíšete strašně moc, a jeto pomíchané! Tak že 1. kdyby lidi věděli že po 89 roce zde vznikne brutální kapitalizmus a jinak to nešlo, tak rozhodně necinkali – jenže většina se chtěla mít jako na západě BOHOŽEL! Dnes jsou u nás podmínky +/- podobné, neboli se k tomu směřuje. 2. Já pana Langera nemusím, ale pravda je, že pan Paroubek každý druhý den na něj plivne špínu, bez důkazu a vždy to okomentuje že to má logiku a lidi tomu slepě věří. Jistě znáte, když Vás někdo pomluví veřejně a bez důkazu tak se proti tomu nedá bránit. Já nevěřím že pana Langer je takoví zloduch jak tvrdí pan Parubek, on mu záměrně dělá takoví mediální obraz a je fakt že tomu spoustu lidí věří. 3. Jestliže pan premiér Mirek Topolánek veřejně prohlásí že nikoho při volbě nepodpláceli, tak jámu věřím. Je pravdou že on to řekne jednou a pan Paroubek, proti tomu pětkrát řekne že ODS podplácí, takže opět falešný mediální obraz, když to slyší lidi denně tak pak tomu věří, to je podle mě komunistický styl a rozhodně to do demokracie nepatří. Co se tyká ekonomiky, když se dostala ODS k vládnutí, tak byla státní pokladna prázdná!! Trochu mě mrzí že to panu Paroubkovi neomlátili o hlavu. O to se snažil pan Tlustý a proto musel místo opustit, jelikož by to při zveřejnění mohlo nadělat chaos. Je nespornou pravdou: pravice vždy pokladnu naplní a levice jí vždy vyprázdní.
  • Jiří Simon  | 16.02.2008 22:52  | Reagovat
    Pane Berane zde jsou důkazy. http://stream4.visual.cz/ct/ukazky/ct24/zdomova/klaus_livia_topolanek.wmv Jestli že slova pana Topolánka které zní: "Je zcela evidentní že na ní nejsou žádné korupční tlaky, což je nejcennější v této volbě" – To je promne důkaz, jestli že pan Paroubek neumí dokázat opak tak je DEMAGOG , PODVODNÍK a LHÁŘ!!!! PS: Bývalého premiéra Miloše Zemana potěšilo znovuzvolení Václava Klause. "Ač s mnoha názory Václava Klause nesouhlasím, vážím si nejenom toho, že se dokázal dohodnout, ale především toho, že dokázal uzavřené dohody také dodržovat. To je v české politice bohužel vzácnost." To je slova správného oponenta!!
  • Jiří Simon  | 17.02.2008 00:19  | Reagovat
    Pane Berane zde jsou další důkazy. http://stream4.visual.cz/ct/ukazky/ct24/zdomova/rozhovor_paroubek.wmv Slova pana Paroubka, Jasně poukazují na viníky, a zároveň odpovídají proč byla ODS jednotná! A neměla důvod nikoho uplácet.
  • Plocha  | 17.02.2008 00:40  | Reagovat
    Ty jo, to je masakr. Jeden moudřejší než druhej :-))) Fandím Beranovi, ten je nejvíc mimo .-)))
  • Jiří Simon  | 17.02.2008 00:42  | Reagovat
    Pane Berane zde jsou další důkazy. http://stream4.visual.cz/ct/ukazky/ct24/prezident/ekonomove.wmv Jaké možnosti měli naši volitelé? pokuste se přehlídnout dvouměsíční mediální masáž pana Švejnara!
  • Jiří Simon  | 17.02.2008 01:03  | Reagovat
    Pane Berane, nenašel jsem zatím žádné důkazy které by dokazovali že pan Paroubek, se zasloužil či se podíle na zájmu, jiném nežli osobním.
  • Jiří Simon  | 17.02.2008 10:40  | Reagovat
    Pane Berane myslím si, máte li zájem pochopit o co panu Paroubkovi především jde, tak v dnešní době jeho taktika a způsob zastrašování, vyhrožování, obviňování atd. je ukázkoví právě na komunistech. Mimo chodem teprve teď naplňuje Bohumínské usnesení. Jinak ve společnosti rozsévá nenávist, strach, zoufalství, závist, beznaděj atd. http://www.novinky.cz/clanek/133369-paroubek-komunistum-je-zrejme-v-politicke-izolaci-dobre.html
  • fotrák  | 17.02.2008 14:13  | Reagovat
    Pane Berane, hodnotit Vaše názory, na to zde většina nemá jaksi kapacitu, jiní nemohou z důvodů zcela hmatatelných. S tím nic neuděláte. Jen mě děsí, že v době internetu, kdy má každý, kdo vědět chce, informace doslova "na talíři", tyto zjevně leží ladem.
  • Svatopluk Beran  | 17.02.2008 16:13  | Reagovat
    Jestli vy nevěříte že pan Langer je zloduch tak si na druhou stranu uvědomte jak by jste asi reagoval, kdyby byl pan Bublan odsouzen v roli ministra vnitra za manipulaci voleb, kdyby tři metry od stávajícího presidenta měl zvýšený hlas na ministra, volícího jiného kandidáta a hovořící něco ve smyslu o vytírání prdele a že za to někdo půjde do vězení pokud nebude Klauz zvolen, kdyby snížil o 5 tisíc policistů už tak jejich nízký stav a tím znemožňil řádný výkon policie. To říkám já, ne Paroubek a to na podkladě skutečností dokumentů a vynesených rozsudků. Ve spoustě věcí nevěřím Paroubkovi a to i bez hmatatelných dokladů. Na odsouzení ODS si nemusím vybírat projevy předsedů stran, ale používám konkrétní důkazy. Vy mi tu posíláte nějaké projevy, ale oni si každý kecají, co se jim zrovna hodí. Myslíte si, že kdyby pan Snítilý nezměnil o 180 stupňů svůj názor a paní poslankyně zrovna neonemocněla a tím pádem byl výsledek zcela opačný, že by v ODS v pohodě řešila povolební situaci? Vy můžete třeba vyhrát a vůbec to nemusí být vaše stoprocentní zásluha, tak jako můžete prohrát i když jste udělal maximum. Jde o to správně vyhodnotit a posoudit skutečnosti které k výsledkům vedly. Jisté je že ODS většině lidem nefandí, zatím co ČSSD sic krade méně než ODS, ale hlavně má ve svém programu vyrovnanější rozdělení zisku pro všechny, kteří se zasložili o tento zisk a nehází stranou ať už jakkoliv hendikepovanou část národa. Jak jsem již řekl povíme si to v dalších volbách, kde již ODS nepomůže jednoduché sázení na vlnu antikomunismu, ale budou muset dokázat výsledky. Tím asi skončíme, nechme to na lidech.
  • fotrák  | 17.02.2008 16:51  | Reagovat
    Pane Berane, v předchozím příspěvku jsem se asi nevyjádřil příliš jasně. Nejsem s Vámi v rozporu!
  • Daňový soumar  | 18.02.2008 00:09  | Reagovat
    Pane Beran můžete mi říct jak Vy jste se přičinil o můj zisk ? Nebo o zisk někoho jiného ? Doporučuji si pustit na webu ČT 168 z 17.2. a začít přemýšlet jakážeto mafie tu vaši opěvovanou ČSSD vede. Jste zaslepený bolševický fanatik,pokud toto nechcete vidět.
  • Svatopluk Beran  | 18.02.2008 19:48  | Reagovat
    Fotráku omlouvám se, zapoměl jsem tam nadepsat pro pana Simona, to nebylo pro tebe. Z Tvého příspěvku je vidět, že se snažíš dívat na problémy nestraně a hledáš.
  • Svatopluk Beran  | 18.02.2008 20:40  | Reagovat
    Somare daňový, ty přímý člověče, který se skrývá za pseudonym. Stydíš se za své jméno? Pokusím se ještě jednou a pak už to z tebou asi vzdám. Nelíbí se mi zlodějna ČSSD, ale ještě horší jsou zloději v ODS. ČSSD má ve svých vizích a zákonech lidskou morálku, kterou ale porušuje. ODS má ve svých vizích vlčí morálku, kterou pokud pro ně odvolíš, tak už s ní nic právně neuděláš. Těch několik kusů špatného masa v ČSSD zneužívá svého postavení, tak jako ten samej hnus dělá v ODS každej. Takže dej hlas ODS a dáš hlas legálnímu zlodějně a nemorálnosti. Dej hlas ČSSD a máš jejich vlastní zákony, kterými můžeš proti jejich zlodějně a nemorálnosti bojovat. Dál je už asi zbytečné spolu komunikovat. Na vašem zjisku jsem se nijak nepodílel, pokud nemáte určitou úroveň morálních hodnot, ale jste mladý, silný, chytrý a zdravý, skuste to v USA, věřte tomu, že si splníte své nejtajnější sny. Pokud si však uvědomíte, že můžete přijít na svět také hendikepovaný nebo, jste již starý či nemocný nejezděte tam. Nikdo se tam na vás ani nevy..... Pokud tomu nevěříte sežeňte si třeba záběry ze záplav v New Orleans. Na těch záběrech je dobře vidět jak žíjí v nejbohatší zemi světa miliony lidí, kteří nikoho nezajímají protože z nich žádnej zisk nikdy nebude. Snad jen jejich dvacetileté děti se budou hodit do války v Iráku a Afganistánu.
  • jirka  | 18.02.2008 21:34  | Reagovat
    Volba prezidenta v jedné větě:Nehorázná ostuda,komedie,která se točí kolem peněz a ničeho jinýho,kde ODS opět odhalila snad už i těm nejslepějším svou pravou tvář!!!
  • Daňový soumar  | 18.02.2008 23:42  | Reagovat
    Pane Beran víte proč zde nevystupuji pod svým jménem ? Protože se zde pohybují nebezpečná individua, která tu vyhrožují náslilím sprejerům, tu rozkopnou neonacistickou kanadou krk náměstkovi, tu se vyjadřují jako rudý nok o podnikatelích a v neposlední řadě jsou tak nevzdělaní, že neví co je zisk a daň. Ve vašem případě bych radši napnul úsilí směrem ke vzdělání, než po pátrání, kdo se jak jmenuje. Doporučuji začít základní školní docházkou. Umět číst a opisovat jak je vidět k slušné životní úrovni nestačí.
  • Svatopluk Beran  | 19.02.2008 00:40  | Reagovat
    Daňový soumare vy jste obyčejnej posera. Já jsem tu také vystoupil tvrdě proti sprejerům, proti i pro slušné romy, proti panu Vovsíkovi, proti panu Langerovi. Víte co akorát tak můžou zneužít své moci jako to dělali fašisti a komunisti. A s tou kanadou, to nebyla kanada neonacistická, to je stejná verbež jako ti předešlí. Ta kanada byla bota obyčejného trempa a byla namířená na naše dvě pohádkové postavy ODS. Trpaslíka - Cikrta a obra - Julínka. Jsou to oni dva kteří bez jakéhokoliv uzardění šlapou po důchodcích, kojencích a hendikepovaných lidech a nezaslouží si za to nic jiného než to, co sami proti naší ústavě a proti Evropské sociální chartě vymýšlejí v rámci ozdravění našeho zdravotnictví. Nebojte se, já si vás ani nevšimnu a s chutí vás překročím, až budete někde bezmocně stářím ležet. Vy si nic jiného nezasloužíte.
  • Daňový soumar  | 19.02.2008 01:51  | Reagovat
    To jsem pane Beran rád, že si mě nebudete všímat. Víte já vedu spokojený život. Děda říkával správný muž má zasadit strom, zplodit syna a postavit dům. Stromů jsem zasadil několik, syny mám dva a dům jsem také postavil. Vedu spokojený život. A co vy jak jste na tom ?
  • Svatopluk Beran  | 20.02.2008 11:38  | Reagovat
    Soumare daňový jestli vedu spokojený život nevím, asi ne tak, jak ty si představuješ. Nezplodil jsem dva syny, ale je skutečností, že jsem dva nevlastní syny vychoval od jejich čtyřech a šesti let. Jeden z nich je profesionální hokejista v naší extralize, druhej nyní jezdí z kamionem ač hokej hrál také. Mám též vlastní dceru, která po jednoročním studiu na Zdravotní Škole, vystudovala pět let konzervatoře a po následném jednoročním studiu angličtiny ještě zvládla bakaléře z ekonomie. Načež po jednoroční práci na zaoceánských lodích zjískala možnost uplatnění v našem bankovním prostředí. Nemyslím si na rozdíl od tebe a tvého dědy že holky jsou méně důležitější než kluci. Tihle ty tři děti jsou moje stromy. Nikdo jim nic nedaroval, ani já ne. Na všem jsme všichni hodně makali od jejich nejmenších let a že to bylo občas až sparťanské. Dům taky nemám, ale procestoval jsem od Kanady, USA, Mexika, Evropy, prakticky celou severní Afriku i některé země Blízkého Východu. A to jak pracovně, tak i vlastním autem či autobusem. Mněl jsem možnost se setkat z lidmi hodně bohatými, ale i hodně chudými, třeba v poušti. Pracoval jsem z pákistáncema, sýrijcema, mexičanama, američanama, černochama z Mali a mnoha dalšíma národnostma a nemůžu než konstatovat. Ćím prostší člověk, tím rovnější a upřímější jednání. Samozřejmě jsou i vyjímky a asi nejsilnější zážitek byl americký milionář, který zaměstnával mexičany, vyráběl hrací automaty. Tento jejich šéf pokud nestíhali zakázku, pracoval s nimi a klidně si při obědě sedl na chodník a koupil hamburgry pro všechny. Takže, po pravdě, dům nemám, ale mám něco co ty nemáš určitě. Přesvědčení, že jak většina ideologií tak i neohraničený hlad po penězích jsou prašivé nádory, které se akorát schovávají za právo na svobodu. Čímž se domnívá že podle tebe můj život asi nebude spokojený nikdy, já si ale myslím opak. A zase nechápu jak tebe může uspokojovat pouze to, co řekl tvůj děda, ikdyž v jeho době, ať už jakýmikoliv komunikacemi málo propojeného světa, to byl zcela určitě silný morální kredit.
  • Daňový soumar  | 20.02.2008 12:06  | Reagovat
    Pane Beran to že vaše děti (i když nevlastní) jste dal na hokej svědčí o tom jak nemáte rád peníze. To prostředí totiž o ničem jiném není. Myslím si, že ho dost dobře znám. Samozřejmě si nemyslím, že chlapec by byl méně než dívka. Pokud jste takto procestoval svět tak dozajista musíte vědět jestli existuje na světě nějaký lepší systém, nežli je parlamentní demokracie a zda je zdravé pokud jedinec věří hlavně sobě a svým schopnostem (což je například v případě v jakém prostředí vyrůstali Vaši synové alfou a omegou). Právě proto, že jsem se v oblasti sportu dost pohyboval a věděl jak to v něm chodí, tak jsem u svých synů dbal hlavně na vzdělání. A pokud víte jak jsou ideologie prašivé divím se Vám, jak slepě v ně věříte.
  • Svatopluk Beran  | 20.02.2008 15:36  | Reagovat
    Soumare daňový, pokud o tom nevíte sport je hlavně viditelné soupeření, překonávání se a odříkání. Vy jako jedinou věc vidíte peníze. Já je taky potřebuji, ale ne za každou cenu. Věřte jenom sám sobě tajný daňový soumare a pracujte jenom sám na sobě. Já si na rozdíl od vás nemyslím že ten nejlepší systém byl již vymyšlen, klidně se zakonzervujte na parlamentní demokracii a z ní v nynější době pramenících preventivních válkách a federálních vlasteneckých zákonech, které umožňují státu kontrolovat vaše telefoní hovory, zdravotní karty a osobní údaje každého člena vaší rodiny. Můj šálek kávy to není. Navrhuji tento rozhovor ukončit, náhled na život a jeho morální hodnoty máme určitě odlišné.
  • Daňový soumar  | 20.02.2008 18:36  | Reagovat
    Asi máte pravdu pane Beran to nikam nevede. Škoda jen, že není možno rozdělit společnost na ty jenž by tvořili hodnoty a ty jenž by je rozdělovali. Zatímco já bych dozajista chtěl být v té části která hodnoty tvoří, vy byste byl určitě v té části která je spravedlivě rozděluje. Vložil jste mi do úst jak se ženu za prašivými penězi a já se jen snažím zabezpečit sebe a svou rodinu tak, abych až nebudu v produktivním věku nestál někde s nataženou rukou. A to že v hokeji jde jen a jen o prachy mi nevymlouvejte. Moc dobře vím jak to v něm chodí. Mohl byste mi prosím ještě upřesnit jaké federální zákony u nás platí ? :))
  • Svatopluk Beran  | 21.02.2008 09:41  | Reagovat
    Já vidím mezi námi Soumare daňový rozdíl veliký už v tom, že jako první je pro mě sport důležitý k poměřování sil a jsou peníze až jako další přínosný efekt. Vy ovšem vidíte jenom ty peníze. Za druhé a to si vy při svém rodiném sobectví nedovedete asi vůbec uvědomit, jsou i lidé kterým nedělá problém se o to co vytvoří podělit s těmi kteří nejsou z jejich krve a kteří z jakéhokoliv objektivního důvodu tvořit nemohou i když by rádi. Zatím u nás tento zákon doufejme neplatí, ale po podepsání bezvízového styku z USA, který svévolně mimo dohody z EU prosazuje pan Vondra, bude muset váš syn, pokud bude chtít navštívit Spojené Státy, doslova a do písmene UDAT osobní údaje vaše i celé vaší rodiny vládě Spojených Států. To se bude po určitou dobu samozřejmě týkat jen rodin případných návštěvníků USA. Ovšem pokud uzavře vláda ODS, i proti odporu většiny obyvatel naší republiky, dohodu o dočasném pobytu cizích vojsk na našem území a parlament to s pomocí, dnes již tří pochybných poslanců prosadí, bude součástí této dohody i tajná úmluva, o poskytování osobních údajů kteréhokoliv občana naší republiky, podezřelého z čiností nesouhlasící z pobytem cizích vojsk na našem území a umožňující na podkladě protiteroristického, vlasteneckého zákona USA, odposlechy telefonů, kontroly dopisů, kontroly zdravotních kart i osobních účtů na jejichž podkladě bude možné s pomocí agentů FBI zatknout kteréhokoliv z občanů této země.
  • Svatopluk Beran  | 19.04.2011 12:28  | Reagovat
    Čím dál je jasnější a jasnější, že na volbě presidenta vydělají nejvíc podnikatelé, kteří jsou sice pravomocně několikrát odsouzení za rozkrádání avšak pykat se jim vůbec ale vůbec nechce. Kolik jich již pan president omilostnil. Deset, dvacet? Jisté je že po dnešku a jihlavském generálním řediteli Icomu, panu Kratochvílovi, je to další kus. Když již čtvrtý soud pravomocně a po čtvrté odsoudil jednoho z české elity, nezbyl konzistentnímu profesorovi jiný tah, než vydat další nezpochybnitelnou presidentskou milost. - Kontrola funkčnosti Jeleního příkopu a jeho skluznost bude zřejmě i v demokracii, tak jako ve středověku nutná.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru