Reklama
Dnes je pátek 18.10.2024      svátek má Lukáš
Zpět
Petr Klukan

Narozen 2. 4. 1961 v Jihlavě, je absolventem Přírodovědecké fakulty UJEP Brno. Od roku 1993 je šéfredaktorem Jihlavských listů. Mezi jeho největší záliby patří fotografování.

http://www.jihlavske-listy.cz

Automaty

Petr Klukan | 21.02.2008 17:18

Jihlavští zastupitelé udělali rázný krok. Omezují existenci automatů na území města. I když se na toto téma táhla předlouhá diskuze: ...peníze, které podnikatelé za automaty městu odvádějí, budou chybět, sociální problémy to neřeší, gambleři zůstanou, je to diskriminace podnikání... Právě tuto větu měl zastupitelům napsat jeden z podnikatelů. A dodal, že to je porušení všech možných listin práv a svobod. Šel však ještě dál a navrhl, aby se jaksi zakonzervoval současný stav a zastupitelé již další automaty nepovolovali. Hle, jak si lze vykládat diskriminaci. Když se to děje mně, je to diskriminace, když to ale uděláte druhým, je to regulace. Vychytralí podnikatelé? To jen svou invenci a um vkládají do zdůvodňování, proč herny a automaty zachovat. Kéž by své schopnosti vložili do něčeho smysluplného a něco skutečně vytvořili. Vlastnit automat a čekat, koho obere, moc tvůrčí není. Ale přináší to peníze. Bohužel, jen ty peníze.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024
“Březinky dostanou novou tvář“ – „vyroste most nad Březinovými sady“, v Jiskře 21. 3. 1967, 04.10.2024
TŘI PRUTY SVATOPLUKOVY 27.09.2024
„Británie a Francie měly na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolily hanbu. Budou mít válku.“ 26.09.2024

Poslední komentáře

BengUg: My, občané Protektorátu (1/3)
IvoryTat: My, občané Protektorátu (1/3)
KennethMevy: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
KennethMevy: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
KennethMevy: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

45 komentářů

Přidat Komentář

  • Jana  | 23.02.2008 19:27  | Reagovat
    Souhlasím, že v centru města tyto podniky nemají co dělat, tímto turisty nenadchnete, Jihlava tím získá jen ty peníze...Centrum města by mělo žít úplně jinak, mělo by nabízet užitek všem lidem a být i příjemnou lokalitou, kam večer vyrazit. Jedna herna za druhou moc kouzla nedodá.
  • Svatopluk Beran  | 25.02.2008 11:23  | Reagovat
    Herna by měla sloužit k tomu, aby si tam šel zahrát pouze člověk který má potřebu si zahrát a má na to. Ne ale ten, který tam jde pouze s touhou vyhrát, protože tím možná vyřeší nějaké své ekonomické problémy. Pokud je ovšem umožněno, aby na principu zisku pro stát nebo město, byly vytahovány poslední peníze i z lidí kteří na to nemají a jsou nestabilní svými příjmi, jedná se o zhovadilost. Tito hráči se následně stávají destruktivní pro svoje rodiny, okolí i stát a opětovnou zátěží pro daňové poplatníky. Pouze demokratická svoboda zisku umožňuje jak státu, tak i městu či jednotlivci v tomto ekonomickém odvětví destrukci rodin s nižšími přími.
  • Jaroslav Šímek  | 29.02.2008 10:32  | Reagovat
    Pane Kuklane je vidět, že této problematice moc nerozumíte. Já osobně nejsem provozovatel automatů ale pouze pronajímám prostory a rozhodně se necítím být vychytralí jak píšete. S hrůzou jsem zjistil že díky vyhlášce dostali prostor velké, opravdu velké firmy provozující terminály na které se vyhláška nevztahuje a kteří si už zažádali s předstihem o povolení. Víte na jakou dobu mají tyto firmy povolení z ministerstva financí ? 5, 10 někdy i 15 let. Nemohu se ubránit dojmu, že pod zástěrkou sociálního problému dostali lidé kteří se o tuto vyhlášku nejvíce zasazovali nějaký ten .......... Výnos z terminálů 21% jde státu a město nebude mít nic a naopak zde na 5,10,15 let vznikene daleko horší hazard. Jako občan Jihlavy se tedy ptám proč horliví páni zastupitelé jednoho ze strany zelených a bohužel jednoho z ods se těmito otázky nezabývali ? Je to náhoda nebo zde existuje korupční potenciál ?
  • Radik  | 29.02.2008 17:17  | Reagovat
    Já nevím, ale asi bych se styděl příspívat do nějakého blogu a neumět psát česky, že pane Beran. No a pan Šimek, ten se také asi s češtinou potkal naposledy v 3. třídě Zvláštní školy. Je to smutné.
  • Svatopluk Beran  | 29.02.2008 17:23  | Reagovat
    Radíku nic si z toho nedělej že umíš dobře česky, uvidíš že to přežiješ. Jinak se mi ale tvůj příspěvek k tomuto tématu zdá poměrně profesionální a k věci.
  • Radik  | 29.02.2008 17:31  | Reagovat
    To jako, že provozovatel automatů by měl mít absolvované tři třídy Zvl. školy nebo jak je to k věci? (To byl vtip)
  • Radik  | 29.02.2008 17:33  | Reagovat
    Jo a česky, pane Berane, neumím dobře, ale tak nějak normálně.
  • XXXXX  | 01.03.2008 18:02  | Reagovat
    Jo kluci, tak to já česky umím skvěle, jsem na to patřičně pyšný a jistě se mnou budete souhlasit, že to tak nějak patří ke kulturnímu člověku. Stejně dobře mi ale jde čeština nespisovná a ani slangová mi není cizí. Takže pánové: Pan Vovsík a celá ta slavná rada jsou jen spolek alibistickejch zmetků. To, že vytlačili mrkací bedny z náměstí neznamená nic jiného než že se usadí jinde. Byl-li záměr vyčistit náměstí od tohohle ksindlu, pak říkám bravó!!! Ale deklarováno bylo i cosi jiného. A
  • XXXXX  | 01.03.2008 18:23  | Reagovat
    Ale toto už jaksi není v souladu s dobrými mravy. Kdo pane Vovsíku povolil provozovat na pumpě ONO přímo proti cikáništi Havaj tyhle bedýnky? To je správně, že tmavočeši nemusí vynakládat vůbec žádnou námahu a můžou sociální dávky "propařit" přímo před barákem? Pokud je podle vaší slavné rady třeba bojovat se sociálně-patologickými jevy a tím je gamblerství dozajista, co jste pro tento boj udělali? Co vy osobně jste pro to udělal? NIC. Vyhnali jste závisláky na okraj města, z dohledu radnice. A kdo povolil Firmě ONO přistavět, byť je to jen unimobuňka za účelem vytvoření herny? Někdo z vás v té vaší slavné radě. A pokud ne vy, tak vaši podřízení, za které zodpovídáte. Je to bájo přifrčet na pumpu a poslouchat tu přičmoudlou verbež jak tam hýká jak na lesy. Dost se divím obsluhám, že tam vůbec pracují pod dohledem tlupy cikánů. A ještě více se jim divím, že jsou ochotni platit škody z inventur. No jen tak dál ještě víc podobných rozhodnutí. Jsem si jist, že problém hracích automatů je velmi složitý, ale to co jste předvedli je jasná ukázka nekompetentnosti a alibismu. Což takhle prevence, kolikpak jste na to vyčlenili v rozpočtu peněz? Na megalomanské stadiony a hojení si vlastních já, máte dost, ale na práci se závislákem nic že? No jen tak dál. Navrhuji přistavět pro náš budoucí třetiligový fotbalový tým další dvě tribuny a pro hokejisty rovnou novej stadion. Ale abych pravdu řekl, ono je v podstatě úplně jedno co kde a za kolik, hlavně, že to není za vaše. S takovýmhle hospodařením byste vydrželi v soukromu tak do švestek. Hezký den pánové diskutéři.
  • Radek Vovsík  | 01.03.2008 19:49  | Reagovat
    Pane xxxxx - v předchozím příspěvku v jedné větě o sobě prohlašujete, jak jste kulturní a hned v další větě označíte městskou radu jako zmetky. To si trochu protiřečí. Přesto mi, jako jednomu z těch zmetků, dovolte reagovat a paradoxně i z části s Vámi souhlasit. Osobně nejsem přesvědčen, že schválení vyhlášky bylo dobrým krokem a stejně jako Vy ho považuji za krok neefektivní, situaci gemblerství v Jihlavě neřešící. Jinak v rozporu s Vámi si myslím, že budování sportovní a kulturní infrastruktury ve městě je jedním z právě těch preventivních kroků, po nichž voláte. Když budete moci dětem a mládeži nabídnou místa pro jejich seberealizaci sportovní či kulturní, nebudou tolik vyhledávat herny. Pěkný den a trochu více kulturnosti do Vašich vyjádření přeje Radek Vovsík
  • Tomáš Ďásek  | 01.03.2008 20:06  | Reagovat
    Nechci být v žádném případě advokátem současného vedení města, ale nemám rád černobílé vidění a proto jsem nucen opět psát... Myslím si, že tento problém je značně dlouhodobého charakteru a v žádném případě za něj nemůže ten zmiňovaný "spolek zmetků" (proč je tak nenazvat, když jsem jenom pouhé "xxxxxx", že ?) - podle mě tento problém vyplaval nyní na povrch právě proto, že se s ním začalo něco dělat a mluvit o něm. Přece herny jsou v Jihlavě už hezkých pár let. Snad ani pan Svatopluk Beran nemůže napsat, že je vynalezl a postavil "Topolánek a jeho nohsledi" :) Můj subjektivní názor je, že plošný zákaz nic neřeší - naopak by vše jenom zhoršil. Když zakážete prostituci, budou snad zákazníci lehkých slečen nadále žít v celibátu ? Když prosadíte prohibici, bude celý národ střízlivý ? Plošný zákaz by dle mého názoru pouze vedl k tomu, že vyrostou herny černé a kriminalita vzroste ještě více. Raději ať je alespoň nějaká kontrola. S tím "protáčením sociálních dávek" - nemám přehled ani zkušenosti, ale strašně moc se mi líbí nápad nefinančních dávek - místo sociální podpory dávat třeba stravenky, poukázky na nákup oblečení atd. Automat vám stravenku nevezme. Samozřejmě, namítnete - stravenka se dá prodat s menší ztrátou a výnos zase utratit. Jasně. Ale část klientů by to jistě odradilo. V tom, že volnočasové aktivity jsou zcela primární záležitostí s panem Vovsíkem plně souhlasím - zatím toho pro mládež v Jihlavě dohromady moc není. Stadion to jistě nevyřeší, ale určitě se dočkáme i plno dalších menších projektů. Pan XXXXXX bohužel napadá člověka který si to v tomto případě vůbec nezaslouží. Předpokládám, že vzhledem k tomu, kde pan Vovsík dříve působil, ví zřejmě lépe než kdokoliv z nás, co bezprizorní mládež potřebuje. Problém se podle mě nevyřeší nadávkami či osočováním. Možná by bylo lepší, aby každý kritik sám řekl, jak by uvedený problém řešil a navrhl něco k diskusi...
  • XXXXX  | 02.03.2008 14:07  | Reagovat
    Zdravíčko pane radní Vovsíku, či jak se ta vaše funkce jmenuje. Jsem nucen uznat, že myšlenka o budování sportovišť má svou váhu, to je nesporné. Napadá mě několik otázek, v této souvislosti. Z čeho budete pane Vovsíku hradit provoz nebo jak přispějete na chod těch mládežnických družstev, která budou tato sportoviště využívat, když jste ochotni za pofiderní investici do fotbalového stadionu vyvalit dvě stě milionů? V této zemi žije polovina lidí na hranici bídy, a z toho zbytku větší polovina vyjde jakž takž, ať už je to Vaše vláda ochotna připustit nebo ne. Ale přesto, že mají lidé tak s bídou co do huby, tak poběží klukovi koupit hokejovou výstroj, a za dva roky zas až z ní vyroste, jen tak si prostě půl roku odpustí jídlo, že? Co ostatní sporty, kolik vám zbude na ně? Co ostatní zájmové činnosti? Nic že. Kroužky nejsou vidět, to se nemůžete natřásat na náměstí, jako rádoby zachránce hokeje v Jihlavě. Vaše pohádka o nesouhlasu s rozhodnutím rady mě může leda pobavit. Je to jen alibistická výmluva jako desítky jiných. Nicméně, Vašemu obrazu na veřejnosti prospěje. A naposled automaty. V zásadě jsem v tomto případě, na rozdíl od jiných, pro plošný zákaz. Není totiž tak snadné ukrýt černou hernu, jako lehkou děvu nebo flaštičku chlastu. Podnikatelům v této oblasti jistě v rámci boje proti nežádoucím jevům poskytnete podporu v nějaké rozumné formě třeba formou slev na nájemném a pomůžete jim začít s něčím, čemu se podnikání říkat dá. No a ti kteří neumějí nic jiného než vybírat kasičky automatů a nejsou ochotni pracovat mají prostě smůlu. Problém je, že mocným této země se to výborně hodí a veškeré hry tohoto typu jsou státem podporovaná zlodějina na těch nejprostších, jak duchem, tak majetkem. Neudělali jste jako rada nic, co by v tomto případě prospělo společnosti. Jestli Vám oněch potřebných dvacet milionů chybí v městské kase, uspořte je. Kde to musíte vědět Vy, já nejsem a nikdy nebudu zaměstnancem takové organizace, jako Vy. A až Vás pane Vovsíku zaujme příště zmínka o zmetcích, asi to bude proto, že je trefná, protože zmínka o zodpovědnosti Vás zjevně nezaujala. Pěkný když deštivý den Vám i celému tomu spolku darmožroutů z radnice.
  • YYYYYY  | 02.03.2008 14:40  | Reagovat
    Dobrý den pane Vovsíku, sportoviště v Jihlavě jsou určitě potřeba. Dají se vyhláškou zakázat trafiky když se tam prodávají cigarety a pornografie, hospody kam chodí potenciální alkoholici ? Být radním tak si nato posvítim.
  • Radek Vovsík  | 02.03.2008 19:41  | Reagovat
    xxxxxx: opět jste se projevil jako člověk arogantní, neschopný bez nadávek diskutovat. Jestli se Vám po Vašich invektivách alespoň trochu ulevilo, třeba tato diskuze splnila svůj smysl. yyyyyy: Vašemu dotazu příliš nerozumím. Osobně jsem odpůrcem všemožných regulací, ať již čehokoliv.
  • Jiří Simon  | 02.03.2008 20:51  | Reagovat
    Co Vám jeto platné pane XXXXX, když Vaše závislost ……? A Vámi zmiňovaná dokonalost češtiny, Vaše citace: „Jo kluci, tak to já česky umím skvěle, jsem na to patřičně pyšný a jistě se mnou budete souhlasit, že to tak nějak patří ke kulturnímu člověku. Stejně dobře mi ale jde čeština nespisovná a ani slangová mi není cizí.“ Když logické uvažování, doplněné patřičným vzděláním, Máte na úrovni - to si domyslete Sám!!! Jiří Simon
  • XXXXX  | 02.03.2008 22:01  | Reagovat
    Zdravíčko panstvo No, jsem rád, že přesně víte pane Vovsíku, komu moje slova patří. Bohužel má národ politiky a představitele přesně takové, jaké si zaslouží, tedy takové jako jste Vy, váš vrchní představený, ale i Jirka Paroubek od těch jakože protějších a z druhé strany komunistických Vojtíšků Filipů a dalších skvělých osobností. Bohužel. Ale především od Vašich představených se učíme aroganci a sprostotě. A marně na mě budete ukazovat prstem, Vy jste naši VZOROVÉ udělejte si se sprosťáky pořádek nejdříve doma pane radní. Jestli mě chcete kárat nebo poučovat, můžete, leč nejste tím pravým. A abych byl úplně přesný, musím se omluvit těm zaměstnancům radnice, jejichž pozice jsou čistě nepolitické, tedy těm šedivým, těm na práci. Rozhodně tedy ne lhářům a demagogům. A paradoxně, nemusíte se mnou souhlasit. Já to v klidu přežiji. Mějte se pěkně pane radní Pane Jiří Simone Vám bych vzkázal, že moje logické uvažování je více než dobré, neboť mým oborem je analýza, chápu, že netušíte co asi tak to slůvko může znamenat, nevadí, důležitější ale je, že vedení firmy je s mými službami nadmíru spokojeno. Moje vzdělání bude pravděpodobně výrazně vyšší než to Vaše, soudě podle kvality ať už gramatické, či obsahové Vašich příspěvků na různých fórech Jihlavských listů. Obzvláště pak mě zaujal Váš boj proti megalomanskému obchodnímu centru, jehož schválení má na svědomí hádejte kdo pane Simone! Ano rada. Takže místo co byste se, jak bych to napsal slušně, aby mě pan Vovsík zase neoznačil za sprosťáka, vměšoval do problému heren, věnujte se raději Vašemu oblíbenému zájmu, to je boji s obchoďákem uprostřed města. Pakliže byste byl majitelem herny, vaše rozčílení chápu, čeká Vás práce, tedy pokud jste jí schopen a pokud ta banda státem placených darmožroutů z radnice bude schopna něco opravdu kvalitního a potřebného schválit. Zdravím Vás Vašimi vlastními slovy Dobrou pane stěžovateli
  • XXXXX  | 02.03.2008 22:13  | Reagovat
    Ještě pro pana Jiřího Simona, teď už je to vcelku jasné, Vy nebudete mít kam postavit náklaďák až to monstrum před Vašimi okny pod mostem dostavějí. by
  • Jiří Simon  | 02.03.2008 23:04  | Reagovat
    Vážený - (analytiku) analýza - XXXXX, ano mé vzdělání je pochroumané! Má nemovitost již ztratila pro mou rodinu smysl, a já jsem to s úspor již odepsal. Od Vás bych očekával méně zlosti a více profesionality, je-li Váš obor analýza - tak to přepokládá uvažovaní a rozhled v širších souvislostech. To co zde předvádíte, tomu moc nenasvědčuje. Nechci se Vás dotknout, pokuste se o troch pokory a úcty, uznání k druhým.
  • yyyyyy  | 03.03.2008 18:08  | Reagovat
    Dobrý den pane Vovsíku, pouze jsem projevil obavu z různých regulací a zákazů. Volím ODS tak mě zaráží co psal Jaroslav Šímek že největší podpora té vyhlášky byla u ODS.
  • Radek Vovsík  | 03.03.2008 18:29  | Reagovat
    Pro yyyyy. Rovněž dobrý den. Nebylo tomu tak. ODS na tuto záležitost neměla vyhraněný názor - byli mezi námi jak příznivci (např. Martin Vetchý, Erich Janderka,...), tak odpůrci této vyhlášky. Když se podíváte na hlasování, tak proti byli jen 4 lidé ze 37 (z toho 3 z ODS - Hink, Bílek a já). O všem se můžete přesvědčit na webových stránkách města. Jednak je zde videozáznam ze zasedání zastupitelstva, jednak, najdete-li si usnesení z tohoto zastupitelstva, můžete se u nich přesvědčit, jak kdo ze zastupitelů hlasoval či si poslechnout zvukový záznam z diskuze k tomuto bodu. Radek Vovsík
  • Jan Sova  | 05.03.2008 12:15  | Reagovat
    Zdravím Vás pane Vovsíku, rád bych se zeptal je pravda že ti automatáři mohou přejít na jiné automaty na které město nemá vliv ? A ještě jedna otázka kolik město vybere z automatů ?
  • Moik  | 06.03.2008 22:26  | Reagovat
    No nemůžu si pomoct, ale s XXXX lze souhlasit. Mně nepřijdou ty přspěvky sprosté, jen obhroublé, ale proč si taky jednou neříct pravdu, žejo. A kde jinde než anonymě na diskuzi, od toho to tu je. A ruku na srdce - kdo z nás nejedná v životě tak, aby si hrál do karet? Pan XXXX snad maká 12h denně za 5000CZK, aby se jeho zaměstnavatel měl dobře? K těm automatům - nejsem nadšený z herny místo hotelu Z Hvězda, ale je to podnikání jako každé jiné, pan Roubíček tu byl určitě později než poptávka po hracích automatech, on tu poptávku nevytváří, jen uspokojuje... Když někdo dělá marketing a PR, taky obchoduje s deštěm, nevytváří hodnotu, jen pomáhá uspět, v čem je PR agentura v centru města lepší jak herna? Kdo z nás dělá větší voly?? :-) ;-)
  • Svatopluk Beran  | 09.03.2008 10:15  | Reagovat
    Zajímalo by mne, proč je Nevada jediným státem na území Spojených Států Amerických, ve kterém je legálně povolena tato živnost? Že by to bylo pro to, že tato živnost není skutečně košer pro lidskou činost, pouze v určitém místě pod určitou kontrolou je jí umožněno plnit poptávku?
  • XXXXX  | 09.03.2008 15:28  | Reagovat
    Nevada není jediným americkým státem, kde je tato živnost povolena. Je pouze nejznámějším. A to jen a pouze proto, že se tento stát ničím nevyznačuje. Geograficky je to americký Afghánistán. Není zde prostě vůbec nic. Kromě Vegas, které kdysi postavila mafie.
  • Vovsík Radek  | 23.03.2008 19:20  | Reagovat
    Je krásné, jak pan Jiroušek ví, které podnikání se do města hodí a které ne! Ale pane Jiroušku, ta doba, kdy "někdo" rozhodoval, jaký obchod se kde hodí skončila v listopadu 1989. To Vám zřejmě uniklo. Jinak - i na pracovním zastupitelstvu jsem kritizoval přijetí této vyhlášky a byl jsem proti ní. Řekl jsem však, že bude-li to nezbytné podřídím se většinovému názoru. Na koaličním jednání jsme se však dohodli, že členy koalice nebudeme zavazovat k určitému hlasování v této problematice a tudíž že každý bude hlasovat dle svého přesvědčení. Proto jsem toho využil. Takže přestaňte laskavě již překrucovat realitu - možná by to chtělo, aby Vaše rozhodování a vyjadřování nebylo tolik ovlivněno nenávistí Vovsíka, ale rozumem. Radek Vovsík
  • Svatopluk Beran  | 24.03.2008 08:46  | Reagovat
    Nevada je jediným státem v kterém je bez omezení možno provozovat tuto živnost. Zákaz je ve všech ostatních státech z vyjímkou indiánský rezervací v těchto státech a dalších zvláštních vyjímek. Takže tato živnost je nezatěžuje svou případnou kriminalitou. Je i další geograficky podobné státy v USA jako je Nevada, například Nové Mexico. Chcete snad říct že Federální vláda USA nechává Las Vegas fungovat jenom proto, že jej podle vašeho jednoduchého vysvětlení založila mafie? Nenechte se vysmát. Las Vegas je jediné město Spojených Států které má přírustek obyvatel nad 10 procent, a to právě díky tomuto typu podnikání.
  • Svatopluk Beran  | 25.03.2008 09:20  | Reagovat
    Možná by pane Vovsík to nepřátelství k vaší osobě vyřešila vaše větší vstříctnost k uvědomění si názoru lidí o tom jak proradná, lživá a vlastizrádná je nynější garnitura vlády ODS k tomuto národu. V těchto aspektech si nic nezadá z bývalími komunisty.
  • Svatopluk Beran  | 26.03.2008 14:03  | Reagovat
    Možná že vy pane Vovsík ne, ale děláte suport své straně. Možná že vaše pravicové idee jsou přijatelné nebo aspoň tolerovatelné a diskutovatelné. Ale aniž si to ,,možná,, uvědomujete, jste základna pro zločince, kteří vedou vaši stranu a nyní i náš stát. Tím pádem jste i zodpovědný za to co se u nás děje. Tak jako každej komunista, který z titulu své vyší funkce umožňoval život bývalému režimu, a mohl vytvořil i spoustu kladných věcí, jste i vy, pokud vytváříte coby městský zastupitel kladné hodnoty, člověk, který umožňuje těmto zločincům jejich politický život a terorizování většiny lidí.
  • Svatopluk Beran  | 26.03.2008 14:07  | Reagovat
    (video.google.com/...),
  • Svatopluk Beran  | 26.03.2008 14:11  | Reagovat
    Pokud má někdo zájem podívejte se na tohle, stačí když se podíváte na třetí díl, stčí když to někoho přivede jenom k zamyšlení. http://video.google.com/videoplay?docid=-686108267122535204&q=ZEITGEIST,+czech&total=3&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1
  • Svatopluk Beran  | 26.03.2008 14:27  | Reagovat
    To podstatné začíná od 1hod a 11 minuty.
  • Vovsík Radek  | 26.03.2008 16:08  | Reagovat
    Pane Jiroušku, Vaše životní filozofie se nejvíce projevila v okamžiku, kdy jste po volbách podepisoval koaliční dohodu s komunisty. Radek Vovsík
  • Vovsík Radek  | 27.03.2008 16:46  | Reagovat
    Pane Jiroušku, stačí se podívat na historii této diskuze a každý hned pochopí, kdo koho napadl jako první. Osobně jsem Vás nikdy v žádné diskuzi jako první nenapadl - vždy jste tak učinil vy a já bych byl hloupý, kdybych bez odezvy po sobě nechal od vás plivat. Časem byste plival ještě víc. Stejně jako vy - i já mám svoji práci a byl jsem v ní velmi úspěšný - na rozdíl od vás mne nemuseli z funkce ředitele odvolávat. Takže i po mne tu cosi zůstane.
  • Daňový soumar  | 27.03.2008 16:56  | Reagovat
    Pane Jiroušek už jste opustil služební byt v ZOO ? Někde jsem četl, že jste si ho přivlastnil. Je to pravda ?
  • Daňový soumar  | 27.03.2008 21:56  | Reagovat
    Aha tak to vše vysvětluje :). Doufám, že má každý občan Jihlavy možnost takové bydlení od města získat. :) Kde se mohu přihlásit až bude městský byt opouštět ? Měl bych o něj eminentní zájem. Jak velké je tam nájemné ?
  • Evžen  | 28.03.2008 01:14  | Reagovat
    Pane Jiroušek, je pravda že jste požadoval pozemek ve Zborné jako náhradu za to že uvolníte byt ? Automaty nehraji a když je někdo chce hrát tak bych to nezakazoval, sázení stejně nezmizí.Zato v krásném demokratickém Holandsku je legální marihuana co vy nato ? Zahrada po Vás zůstala to všechna čest ale hlavně díky penězům lidí jako třeba Daňového soumara.
  • Svatopluk Beran  | 28.03.2008 09:55  | Reagovat
    Evžene vy byste dokázal vybudovat ZOO z vlastních peněz? Záleží na tom co z peněz poskytnutých spločností zase pro společnost odvedete. Víte co? Pokud uděláte něco výmečného, co nás někam posune a zviditelní tak jako třeba naše ZOO, klidně si podle mě nechte určité procento, jste výmečný a něco jste dokázal. Pokud jste jen politický agitátor, který těží pouze z oprávněných poskomunistických vášní a z nynějšího nového náboženství - touhy lidí po penězích, jako jediné a hlavní svobodě, jejímž nositelem je ODS a i pan Vovsík, který například svým mlčením umožnil přiklepnutí Šacberku coby trafiky pro klidný odchod pana Výborného z ODS, nebo oddělení lesoparku od živého sídliště, hřmotnou a pulzující komunikací v budoucnu, pak jaste jen obyčejnej příživníček na státních daních.
  • Daňový soumar  | 28.03.2008 10:01  | Reagovat
    Pane Jiroušek vaše odpověď je tragikomická. Když to přirovnám, tak je to jako kdyby premiér vlády bydlel ve Strakově akademii a po dovolání tam zůstal dál se slovy, že se jedná o státní byt. V tomto kontextu mi přijde Váš vstup do politiky jako ryze zištný. Pokud chcete kázat vodu neměl byste pít víno. Vím že jste se výrazně zasloužil o rozkvět ZOO, ale toto Vás v mých očích výrazně diskvalifikuje. Nepřipadá mi totiž normální, aby jakýkoli občan měl klíče od městských potažmo státních objektů a využíval je za přispění ostatních daňových poplatníků.
  • Evžen  | 28.03.2008 11:27  | Reagovat
    Pane Jiroušek, neodpověděl jste na to Holandsko a pozemek ve Zborné pak už Vás nebudu obtěžovat.
  • Jiří Simon  | 28.03.2008 12:18  | Reagovat
    Vážený pane Jiroušku, nedejte se - práce pro občany je těžká řehole a nevděčná! Zde se přesně ukazuje že závist a neúcta je mizerné poděkování. Chce to trpělivost a nenechat se odradit.
  • Daňový soumar  | 28.03.2008 13:43  | Reagovat
    Ale to přece není o závisti. To je jen o tom, že nikdy není nic na věky. Každá práce, každý životní úděl jednou končí a je věcí každého s jakou ctí a jakým způsobem se s tím vyrovná. Já jen říkám jak to působí na mě. Chápu že pan Jiroušek považuje ZOO za své dítě. Z toho ale přeci nevyplývá, že bude doživotně bydlet ve "služebním bytě " v ZOO. Stejně tak mi přijde divné,pokud nemá žádný majetek jak zde píše, že uvažoval o nějakém pozemku ve Zborné. Ať už to byla kulišárna nebo ne. Já z toho mám jen pocit, že do politiky vstoupil proto, aby hájil své zájmy (ostatně skoro jako všichni naši politici). A to je pro mě ten zištný důvod a ne kvůli 18-ti stovkám :-).
  • Evžen  | 29.03.2008 12:06  | Reagovat
    Pane Jiroušek, předně Vám chci napsat, že si Vaší práce v zoo vážím. Jediné co jsem zaslechl v souvislosti s městským bytem je, že jste požadoval za jeho uvolnění onen pozemek ve Zborné. Pevně doufám, že to není pravda. K tématu, onen hráč Vám nemá za co poděkovat ba naopak protože vyhláškou mu v budoucnosti umožníte daleko více hazardní hraní na VLT které má povolení už nyní na 5,10 i 15 let jak jsem se dočetl, nemluvě o internetu atd. Není proto lépe se dohodnout s provozovateli automatů ať ony blikátkatka sundají aby to gemblery kteří jdou okolo herny tolik nevtáhlo ? To je otázka i pro pana Vovsíka. Děkuji.
  • Evžen  | 31.03.2008 00:26  | Reagovat
    Pane Jiroušek, dočkám se odpovědi ?
  • Evžen  | 05.04.2008 11:23  | Reagovat
    Když může odpovědět na otázky i nepříjemné pan Vovsík můžete také ? Když se Vám nechce odpovídat na Zbornou tak zkuste odpovědět na otázku automatů ze dne 29.3. 12h06.
  • erde2k  | 03.09.2008 21:59  | Reagovat
    Vazeni panové Vovsiku a Soumare, sleduji jiz delsi dobu vasi diskuzi s panem Jirouskem a nestacim se divit. No to je ubohost, kdo vam dal pravo takhle napadat cloveka , ktery zasvetil cely svuj zivot jihlavské zoo a tudiz mestu Jihlave. Co jste udelali vy? Pochlubte se. Rad se poucim.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru