Reklama
Dnes je neděle 22.09.2024      svátek má Darina
Zpět
Zdeněk Gryc

Architekt - důchodce - autor sídliště Březinovy sady, žák profesora Rozehnala, který si váží osobnosti PhDr. F. Hoffmanna a Václava Havla

BEZ KOMENTÁŘE

Zdeněk Gryc | 24.05.2013 11:39

Ing. arch. Martin Laštovička vydáno: 23.05.2013, 15:59 | Brno - Tři bývalí studenti Vysokého učení technického v Brně, nyní architekti, se nemusejí omlouvat za výroky, které pronesli v listopadu 1989 na adresu svého někdejšího pedagoga Jana Snášela. Ten působil na fakultě architektury jako předseda základní organizace KSČ. Dnes o tom rozhodl Krajský soud v Brně, čímž zrušil rozsudek prvoinstančního soudu. Zamítl tak Snášelovu žalobu, který ji podal už v roce 1991. Soud argumentoval tím, že v demokratické společnosti nelze bránit svobodnému projevení názoru. Rozsudek je pravomocný, Snášel zváží případné dovolání k Nejvyššímu soudu. Spor o omluvu se vlekl od počátku 90. let a patří k nejdelším soudním přím v Česku. Převzal a vložil: Zdeněk Gryc

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Anthonyastom: Bernard.
D96ZW4P www.yandex.ru: DENACIFIKACE + NORMALIZACE
ComCASHerync: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Ořechov, Opálka, Out Distance
Anthonyastom: DENACIFIKACE + NORMALIZACE

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

40 komentářů

Přidat Komentář

  • Libor Furbacher  | 24.05.2013 13:27  | Reagovat
    A copak ty soudci co to od roku 1991 soudily,jaka byla jejich minulost?Tohle to jsou vzdycky chvile kdy clovek zavidi nemcum Norimberg 1945.
  • XXXXX  | 24.05.2013 14:49  | Reagovat
    Celkem nechápu, k čemu je tento příspěvek dobrý
  • Fejinka  | 27.05.2013 09:34  | Reagovat
    S těma komunistama běžte už někam, toto se mělo vyřešit vše do tří let po převratu a ne se s tím objevovat až nyní, když je většinou potřeba zastřít nějaké současné problémy a ty jsou enormní. A ty naše zákony to jsou dílka za všechny prachy. Mnohdy by stačilo přebrat vyzkoušené cizí zákony a byl by pořádek. Př. :jenom ty zmatky kolem volby prezidenta, nebo s tím slavným jmenováním velvyslanců, to jenom namátkou s prezidentem. A to je ve všech rezortech. To nemá se skutečnou demokracií nic společného.
  • XXXXX  | 27.05.2013 22:04  | Reagovat
    Napadá mě, že projekt Březinek nemohl dostat za úkol nikdo jiný než zasložilý komunista, ale to se asi někomu neudělá dobře žejo? Mimochodem, podle mě je to hrozný sídliště. Ale to je jen věcí mého názoru.
  • VladimírV  | 28.05.2013 06:15  | Reagovat
    Vážený pane Gryci, prezentace životních zkušeností je samozřejmě nejvěrohodnější prostředek pro popis doby. Otázkou ovšem je, jak daleko koho osloví. Žijeme v době, která se honosí přídomkem "svobodná". Je ovšem otázkou do jaké míry si může většina lidí ve státě svobody užívat. Státem požehnaná zlodějina jako nezbytný prostředek transformace hospodářství této země s následky poklesu morálky a stále se zvyšující chudoby většiny lidí je bohužel daleko vyšší karta než nostalgická vzpomínka na bezpráví minulého režimu. Shrnuto, zvůle jedinců, kteří v minulém režimu perzekuovali ty, co "nešlapali brázdu", je stejně velké svinstvo jako politika "vlády peněz" prosazovaná porevolučními politickými garniturami. S paradoxem, že zde existuje nikoliv totalita, ale demokratická společnost. Co s tím budeme dělat?
  • Zítek  | 28.05.2013 06:50  | Reagovat
    Fejinko, jen bych se chtěl zeptat....nemá se psát o komunistech............. a co o nacistech ? O těch můžeme? Nebo máme podle vás držet ústa o zločincích a zločinech v naší historii? Prosím konkrétní odpověď.
  • XXXXX  | 28.05.2013 09:09  | Reagovat
    Konkrétně odpovím, je to jen vyvolávání duchů. Napiš o Hitlerovi sebevíc, napiš o Stalinovi sebevíc, nic objevného nenapíšeš. Že to byl ksindl jeden větší něž druhej je snad každýmu jasný. A že doby stály za hov__no je snad taky jasný, tak co ještě k tomu jako dodat? V podstatě to napsal VladimírV naprosto přesně
  • Fejinka  | 28.05.2013 11:51  | Reagovat
    ÁÁÁ "můj kamarád" p.Zítek se na mou připomínku opět ozval, nezapomene. Máme různá výročí a k tomu by to mělo být směrováno (a není jich málo, platí pro komunisty i nacisty). Tak nevím proč se tím zabývat téměř po celý rok, je to děláno záměrně kvůli "odpoutání pozornosti" od průserů našich nahoře. Ono to "psaní a připomínání" bude mít pomalu opačný účinek a to nikdo jistě nechce. Tak nevím, méně znamená mnohdy více. A k těm Březinkám, já si myslím, že lidé co tam bydlí jsou jistě rádi, že ty byty (králíkárny jak jim říkal první prezident ČR) postavené za minulého režimu mají. Dnes by si k nim jistě také pomohli, ale za jakou cenu (podívejte se, kolik nových je prázdných). Zadluženi téměř na celý život včetně vybavení, mladým nic nezávidím (splátky na byt či dům, vybavení bytů, studium, pořízení dítětě, spoření na důchod, vysoké náklady na energie všeho druhu, ceny potravin jdou stále nahoru atd). Jedině elektronika jde dolů. To jsou sumy a platy přinejmenším stagnují, nebo jdou dolů? A k tomu strach o ztrátu zaměstnání, paráda. 2/3 lidí nemá průměrný plat-cca24000Kč . A co důchodci. Čeká je bankrot, a nejenom je. Jó těch "horních deset tisíc" si to jistě pochvaluje jak se napakovali na minulém režimu, ti mají jiná bydlení obehnaná vysokými zdmi a hlídaná nejmodernější technikou. Ono těch zločinů a zločinců bylo v naší historii jistě hodně, ale těch nových a dnešních není o moc méně. A ti se nám, majoritě, vesele vysmívají jak jsme hloupí a necháme si vše líbit.
  • Zítek  | 28.05.2013 21:35  | Reagovat
    podle XXXXX a Fejinky ...asi můžeme zrušit dějepis.... doufám, že se vaše zbožné přání nesplní.......a Fejinkovi děkuji za ,,konkrétní,, odpověď,,........nevím, proč to hned berete osobně......jste mi celkem ukradený, jen nechápu lidi, kteří chtějí zapomenout na svinstva páchaná na tomto národu.
  • Zítek  | 28.05.2013 22:30  | Reagovat
    Pro Vladimíra: Nebylo znárodnění, později měnová reforma pro bolševiky také vládou peněz? Nebylo uplácení zelinářů a řezníků vládou peněz? Nebylo vekslování vládou peněz? Nebylo zabavování marek a dolarů bolševikem vládou peněz? Jen vám to možná z toho vašeho ,,výčtu,, vypadlo....nechtěně....
  • VladimírV  | 29.05.2013 05:36  | Reagovat
    Ano pane Zítku, bylo. Vše se dělo v rámci tzv. plánovaného hospodářství, jehož neblahým důsledkem byl jednak nedostatek zboží, ale např. zajištění práva na práci jako nezbytného předpokladu udržení přijatelné životní úrovně valné většiny lidí. Ano, tomu se dnes říká totalita jako protiklad svobody v náruči demokracie, kterou se dnes honosíme. Abychom si rozuměli, dnes to není ona skupina "vyvolených", která neomezeně vládla. Dnes jsme to my, stádo ovcí, které bez evidentního zájmu a dokonce bez nátlaku nechá naše představené demokraticky rozhodovat o naší bídě, které napomáhá k totální devastaci morálky a které opakovaně slepě věří novodobým různobarevným dinosaurům. To opravdu chceme?
  • Fejinka  | 29.05.2013 08:33  | Reagovat
    Odpověděl jsem Vám celkem jasně, pokud jste četl pozorně. Co mi tady podsouváte o dějepisu, ten novodobý jistě pro školy zpracuje vyhlášený" ÚSTAV " v Praze, kde si momentálně vyřizují účty mezi sebou jeho zaměstnanci podle partajní příslušnosti. A abych to vyrovnal, tak v minulém režimu to byl podobný "ÚSTAV " na výrobu dějin v Hradci Králové. Hraji férově a nikomu nefandím, jenom chci objektivitu a pravdu a skutečnou demokracii, ne pseudodemokracii.
  • XXXXX  | 29.05.2013 11:40  | Reagovat
    No dějepis mě opravdu nikdy nijak moc nebral. Po pravdě jsou mi ty dějiny fašistů i komunistů celkem u pozadí. Taky je pravda, že fašisti se k lidem v obci chovali mnohem lépe než komunisti a přesto to byla stejná zvířata jako komunisti. Ale proč o tom musím slyšet a číst denně? Vypadám jako debil kterej neví, že to byla jedna velká zvrácenost? Dětem jsem to už sdělil, bez valného zájmu to přešli a nezajímá je to. Prostě to vědí a konec. Jestli si stařešinové (celkem nic proti nim nemám až na ty neustálé nářky jak jim někdo ublížil) potřebují řešit nějaké své bolítky, je prostě lepší na to nereagovat a to byla moje chyba. Zítku měl bys zvážit vyšetření u doktora Chocholouška, protože jsi evidentní extrémista. Nikde jsem neřek, že chci rušit dějepis. Na druhou stranu nevím, proč ho tak přeceňujem. A už vůbec nechápu, proč na to máme státem placenej ústav, kterej kulový vyzkoumal a jediný co dokázal je naplnit na týden úvodníky svýmy interními personálními problémy.
  • Libor Furbacher  | 29.05.2013 14:38  | Reagovat
    Jo pane Vladimire pravo na praci je krasna fraze na kterou se chytaji lidi .Ale ma to par hacku ,jako napriklad ,jaka to je prace,kde je ta prace , a za kolik .To jsou otazky ktere vam ten proletar polozi .A verte ze pokud je v zakone ze mu musite zajistit praci tak si bude poradne vybirat.Takze budete muset to pravo na praci sichrovat povinosti pracovat a pak budete muset,.....Ale vlastne ono uz to tady bylo staci se podivat do dejepisu.A pokud si myslite ze jsme dnes stado ,tak to nejni chyba demokracie ale mame to asi v genech,a ne ze nas bohati a nebo nekdo nuti tim stadem byt.
  • Tomáš Ďásek  | 29.05.2013 18:05  | Reagovat
    Já to vidím obdobně. V dějepise by se určitě děcka měly o všem učit - objektivně a bez předsudků, aby viděli, jak lidi dokázali bejt hovada. Že katolická církev byla rozvrácená, zkorumpovaná a prolezlá. Že husiti nebyli boží bojovníci, ale místy a tam také něco, co bychom dnes nazvali ožralou bandou teroristů. Že Hitler byl parchant a vyšinutý člověk, ale k moci by se nedostal kdyby ho k ní s pomocí "kmotrů" nevynesl lid. Že za náš národ proti tomu Hitlerovi nebojovala většina mlčících čechů tady doma, ale hlavně pár Čechů venku a že se jim za to pak onen národ taky vesměs pěkně odvděčil. Že partyzáni nebyli jenom stateční lesníci a legionáři, ale také pár lidí, kteří si dali pásku na ruku 10. května a svou vlastní malost si šli vybít na německých vesničanech. Že Gottwald, Zápotocký a spol. byly nemlich stejná hovada jako Hitler, ale že to zaplněné náměstí v únoru 1948 nebylo nafilmované. Že neuvěřitelné a nepředstavitelné prasárny jako je Osvětim už se nikdy neměly opakovat - což svět dokonale ukázal poměrně nedávno v Srebrenici... Prostě vykládat věci tak, jak doopravdy byly. A na to myslím opravdu žádný výzkumák není potřeba. Podle mě by úplně stačilo zpřístupnit VEŠKERÉ archívy historikům, kteří ale nebudou placeni státem. Však už jen ten název "Ústav pro studium totalitních režimů" - co to je za hovadinu. Vážně je to něco jako VÚML.
  • Zítek  | 29.05.2013 20:29  | Reagovat
    Fejinko, pokud vám vadí kritika komunistů....tak vám věřím..
  • Zítek  | 29.05.2013 20:31  | Reagovat
    xxxxxxxxxxx .........vy mě taky.ynteligente...nejste schopen pochopit poinu...
  • VladimírV  | 30.05.2013 06:55  | Reagovat
    Fane Fürbachere. Existuje dílo Bedřicha Engelse, které se jmenuje: "Vliv práce na polidštění opice". Hospodářská a zejména sociální politika státu dlouhodobě žene určité vrstvy lidí zpátky "na stromy", části z nich se dokonce říká nepřizpůsobiví. Krize bývaly i v dobách minulých, lidé to řešili například tím, že odcházeli za prací do ciziny. Věděli totiž, že jinak se přežít nedá. Dnešní sociálně štědrý stát, místo toho, aby podporoval odvětví s vysokou náročností na pracovní sílu (zemědělství, služby, drobné živnostníky), vidí priority jinde. Slovem "práce", zvláště té, která je zdrojem přidané hodnoty, je bezmála opovrhováno. Stačí se podívat na strukturu školství, které se málo zaměřuje na technické obory, učňovské školství dlouhodobě skomírá. Ano, minulý režim a vlastně i válka se značně podepsala na morálce lidí. Byli tlačeni do chování stáda. To byla ovšem skutečná totalita. Ale dnes nic takového není. Jako národ nemáme v genech ani stádovitost, ani hrabivost, pouze závist je brzdou rozumného chování. Tak proč se necháme "demokraticky" ohlupovat a okrádat, a to opakovaně?
  • Fejinka  | 30.05.2013 09:10  | Reagovat
    Pane Zítku, s Vámi se dá těžko rozumně diskutovat. Vy jste tak jednostranně zaměřený, aniž nedokážete vzít v potaz jasná fakta, či názory druhého. Jste přesně stejný jak ti politici v Praze, nikdo se s nikým nedomluví (přesně podle slov Luxe, který kdysi prohlásil: " Že kdyby byl návrh opozice sebelepší, musíme ho hodit pod stůl a podat my s úpravami", tak nějak to přibližně řekl) a podle toho to ve státě vypadá. Trpí tím celá společnost ve státě, pardon, drtivá většina. Vám asi musel minulý režim hodně ublížit, že jste tak fanaticky zaujatý. Nevím jak jste starý a jaké máte vzdělání, zaměstnání, zda jste věřící či něvěřící, ale ty Vaše diskuse...Buď jste opravdu takový, nebo to děláte z recese, případně na "objednávku" někoho jiného, tak si vyberte.
  • XXXXX  | 30.05.2013 09:27  | Reagovat
    VladimírV - opět velmi trefně Ynteligent Zítek - to máš tak, jsem holt blbej, ale i takoví si mohou koupit klávesnici a prudit odborníky jako seš ty.
  • Libor Furbacher  | 30.05.2013 12:55  | Reagovat
    Pane Vladimire ,stat nejni na to aby byl stedry a rozhazoval NASE penize a financoval jedno odvetvi na ukor ostatnich,muze davat ulevy na danich ,ale to je neco jako performance bonus. O skolstvi jsem se uz zminoval.Nemuzete mit skolstvi zadarmo bez kontroly toho kolik kam studentu muize jit studovat a jake obory. A to chcete? Kazdej chce byt studovanej ;no kdyz se nedostanu techniku ,tak pujdu studovat na inzenyra hmyzu a pavouku ,proc ne ,je to zadarmo a titul je titul.Hlavne zde v cesku si na ne potrpime.Ze nedostanu praci ?Who cares.Vladimirove vytahnou Engelse, a neco my vykriceji. Ale kdyby si to hoch musel platit sam tak by vybiral velmi pozorne,a mozna pane Vladimire ze by si vybral prave ty obory ktere jsou nedostatkove ,prace je okamzita a podle free market formule tez dobre placena. A ze vse nejde jak by melo uz se zase vymlovame ze? Na valku,na minuly rezim.Ale ze ten komunismus jsme tam odhlasovali sami to jako nevadi?Jak uz se zminil pan Dasek ve svem predchozim clanku . Ano mate pravdu je zde strasne moc zavisti a v kombinaci s nasi povahou chtit vse zadarmo a mit to garantovano,by jsme se asi meli zacit pripravovat k zivotu na stromech.
  • Zítek  | 30.05.2013 16:43  | Reagovat
    Fejinko, vyberu si to, že nesnáším, aby někdo nechtěl mluvit o zločinech páchaných na tomto národě. Že vy chcete opak je váš problém. To je celá pointa, ostatní mi nemusíte podsouvat. Co je na tom proboha politického? A pro ty xxxxxx-ka....myslím, že vás nikdo nenutí číst o zločincích. To je velká výhoda. Že vás nebral dějepis, to vám věřím, možná potřebujete i lekce slušného chování, než začnete někomu tykat a posílat ho do blázince. Pokud jde o ten ústav....mají ho všechny postkomunistické země a také sem patří. Pokud někomu leží v žaludku asi ví proč. A dám vám radu..pokud budete vidět článek o historii, nečtěte ho. Ostatní nechte ať si ho přečtou. Je to normální slušnost.
  • Zítek  | 30.05.2013 16:47  | Reagovat
    A Jan P. alias Beran......zase ,,kopírák,, z parlamentních listů.......bez udání zdroje, potažmo krádež.
  • VladimírV  | 30.05.2013 17:03  | Reagovat
    Pane Fürbachere. Dovolím si malé upřesnění. Hospodářská politika není o rozhazování peněz, ale mimo jiné o hledání priorit, které budou v konečném efektu ku prospěchu státu a jeho občanům. Zdrojem blahobytu bývá obvykle práce. Tedy ta, která vytváří nadhodnotu. Z toho vyplývá, že by stát měl směrovat svoji hospodářskou politiku i do odvětví, které nesou vysoký podíl pracujících. Existují sice představy o tom, že potencionální produktivita našeho státu je natolik velká, že by postačila nejen k tomu, aby se nejen minimalizovala bída, ale dokonce by mohla nastat situace, kdy by každý mohl vykonávat takovou práci, která ho baví. Zdá se to poněkud naivní s příznaky fantazírování. Nicméně, jak si lze povšimnout, i tento systém je postaven na p r á c i. Nikterak jsem se nevyjadřoval k bezplatnému studiu. To mohlo fungovat pouze v systému plánovaného hospodářství, kdy byly korigovány i počty studentů jednotlivých oborů s ohledem na potřeby státu. Svoboda, která se dostává dnešním studentům a zároveň existence přehršle soukromých škol si samozřejmě zaslouží i diferenciaci ve financování studia. I tady by mělo platit, že si každý musí rozmyslit investovat do něčeho, co nepřinese zaručený profit. Ovšem ne stylem a lá plzeňská práva.
  • Venca  | 31.05.2013 09:50  | Reagovat
    Zítku,vy mě připomínáte jednoho našeho bývalého premiéra. Ten taky pořád kopal kolem sebe a byl to velkej antikomunista,arogantní dělal ramena a dokonce měl i gule. A stejně neutajil,že je to vlastně jen protekční komunistickej fracek a těma gulema dokázal maximálně oplodnit nejtupější poslankyni našeho parlamentu.
  • Zítek  | 31.05.2013 15:15  | Reagovat
    To Venca...a ty vy sám, nebo vám někdo s tím krásným slušným příspěvkem pomáhal ? A nejste vy takový antiantikomunista s malýma gulama? Možná ani ne nejtupější. Líbí se mi, že pokud bolševikům dojdou argumenty, uchylují se k tykání, urážkám atd.... díky, že jste to jen potvrdil. Pokud už nedokážete pochopit, že o minulosti by se mluvit mělo. Nic jiného se tady nesnažím napsat. Narozdíl od vašich ,,duchaplných,, příběhů z parlamentu a urážek lidí.
  • Tomáš Ďásek  | 31.05.2013 17:07  | Reagovat
    p. Zítku, jak jsem psal já - můj názor je, že o minulosti by se mělo mluvit určitě, ale ten "státní" ústav co píšete, že mají ve všech zemích, mi přijde krajně nešťastný. Ten už z prinicpu bude vždycky někomu poplatný - však to vidíte zrovna teď, když se "bojovalo" o jeho vedení. Prostě kdo bude mít politickou převahu, tak si tam vždycky prosadí svoje lidi. Kdyby se jednalo o instituci soukromou - spravovanou nějakou nadací fungující třeba na bázi darů od veřejnosti, byl by podle mě daleko víc nezávislý. Mimochodem, co vlastně onen ústav za ta léta vyzkoumal ? Že nacismus a komunismus jsou zrůdné režimy ? Na to není třeba ústav. Osobně vnímám jeho přínos asi jen v tom, že se stal jedním ze zakladatelů databáze Paměti národa, ze které mimo jiné čerpá rozhlasový cyklus příběhů 20. století - který bohužel málokdo poslouchá, ale kde jsou k slyšení opravdu silné a často neuvěřitelné osudy lidí z obou stran barikád. Jinak mi ale ÚSTR přijde jenom jako jedna další velká trafika. Ale to už jsme se od původního tématu odchýlili opravdu hodně...
  • Zítek  | 02.06.2013 01:43  | Reagovat
    To Tomáš Ďásek.....nechci slovíčkařit, ale jde o to, že zmíněný ústav zpřístupńuje určité dokumenty veřejnosti.Byl jsem tam a myslím, že to je dobře....tedy fungovalo to dobře....jak to bude teď nevím, ale proč by člověk nemohl nahlédnout do archívů? Myslím, že z principu je to dobrý počin. Nebo mají být archívy nepřístupné? Ano, čekám reakci o zneužitelnosti.....
  • Svatopluk Beran  | 02.06.2013 14:11  | Reagovat
    Podle mne je historie velice důležitá. Avšak každý kdo se na těchto blozích domnívá že jediná historie k dnešnímu dění v naší republice je pouze ta od 39 roku minulého století, tak je naprosto mimo.
  • Tomáš Ďásek  | 02.06.2013 21:52  | Reagovat
    Pane Zítku - to ne, s tím naopak s Vámi naprosto souhlasím. Archivy by měly být přístupné zcela určitě - tuto "funkci" ÚSTR jsem pravda opomněl, ale myslím že k jeho provozování by stačila instituce s poněkud menším rozsahem a rozpočtem. Mě šlo spíše o to, že pokud je člověk "nezávislý" historik, který chce něco třeba napsat proto, že ho to zajímá, nebo třeba student, co píše diplomku - rozhodně k tomu archivu bude přistupovat trochu jinak, než historik, který je zaměstnanec nějakého ústavu financovaného státem (a tudíž na "politické" bázi) a má svých třicet měsíčně jistých (a chce je mít jisté i nadále). Když se mu řekne, že třeba NĚCO není vhodné publikovat, protože by se NĚKDO mohl zlobit, tak to jistě publikovat nebude. Kdežto třeba ten studentík s tím vyleze na světlo boží zcela klidně...
  • XXXXX  | 03.06.2013 22:22  | Reagovat
    Prosím slušně vychované, aby to nečetli, mohlo by se jim udělat nevolno. Zítku ty jsi opravdu pomatenej. Jestli bych někoho nepodezíral z levičáctví tak sebe. Tebe ale podezírám z toho, žes byl takovej ten malej Mašín v uhláku u kamen. Dále tykání a vykání, my kluci z vesnice jsme zvyklí si tykat. Narozdíl od vás velkopanskejch měšťáků když máme problém tak si to vyříkáme a to třeba i celkem z vostra a říkat někomu vy vole do toho moc nesedí. Nemusíme pak na sebe jako slušně vychovaní pokrytečtí choboti žalovat někde u nějakejch ústavů a úřadů. Než ten tvůj antikomunistickej ústav něco vybádá, tak pokvete pařezí. Kdyby se ti hošíci tam raději věnovali nějaké pořádné práci to by byla paráda pro všechny. Študovat docentůru na tom, že komunisti se chovali jako kur_ _vy mi připadne stejný jako když politruci študovali o tom, že kapitalisti jsou to samý. Omlouvám se slušnejm komunistům. Jo Zítku ty jsi přesně ten soudobej spravedlivej, co ale nesnese, když se věci nazvou pravými jmény. Ale abych pravdu řekl, seš mi u pr_ _dele i s tvým ústavem.
  • Zítek  | 05.06.2013 21:33  | Reagovat
    To xx.....snad vám nepraskla žilka. Je fajn, že se prezentujete jako hulvát a člověk neschopný pochopit pointu. Já vám za to velice děkuji.
  • Zítek  | 06.06.2013 07:00  | Reagovat
    Tomáši, souhlasím s vámi......
  • XXXXX  | 07.06.2013 07:04  | Reagovat
    A já jsem rád, že se prezentuješ jako člověk nad věcí, přestože jsi evidentní blb. A neboj nic mi neprasklo.
  • Zítek  | 08.06.2013 10:08  | Reagovat
    To xxx - jak jsem psal....urážky jsou argumenty lidí, které ani dějepis nebral a jsou doleva jak turecká šavle.....já nechci být neslušný do médií...
  • Tomáš Ďásek  | 09.06.2013 09:11  | Reagovat
    No...to není zrovna moc dobrý příměr, s tou tureckou šavlí...Je to jako s lidma - nejen že "poturčenec horší turka", jak se říká - ale hlavně ono záleží na tom, kdo tu šavli zrovna drží v ruce - podle toho je pak doleva nebo do prava. Stačí ji celkem jednoduše otočit. Stejně tak jako hromada dnešních zapřisáhlých antikomunistů jsou bývalí pionýři, svazáci a jiné spolehlivé kádrové zálohy (Nečas, Němcová, Kubera...)
  • XXXXX  | 09.06.2013 20:31  | Reagovat
    Zítku trochu ti to kulhá, nejvíc se urážej tvoji oblíbení politici, Nečas, Kalous a strejda s čírem, a ty jistě z levičáctví nepodezříváš viď? Jak říkám blb co si mele svou. Budiž ti přáno, už na tvé logické, kultivované a slušné projevy reagovat nebudu.
  • Zítek  | 11.06.2013 22:28  | Reagovat
    To x Pokud tady někdo použije slovo blb na veřejné diskuzi směrem k oponentovi....možná ho jen rodiče neměli rádi...váš problém. ,,Nejvíc se urážej,,......a ti zleva vám tam asi chybí náhodou...dáváte mi za pravdu ..díky
  • Venca  | 12.06.2013 06:21  | Reagovat
    Jo,Zítku,to já sám.Strašně mě pobavilo,že takovej arogantní hňup,který nevypotí jedinej slušnej příspěvek,tady volá po slušnosti.V naší rodině se o minulosti mluvilo dost,takže sem si mohl poslechnout jaký to bylo za Masaryka,Hitlera,kdo si v roce 1948 přišel pro náš majetek,jaký to bylo u PTP a co všechno jsme "mohli" v souvislosti s tím vším.Takže poučování od lidí,který se tady plácali s komančema po ramenou a najednou v 89. zapoměli,kdo že jim to dal vzdělání nebo honem zahazovali různý legitimace je mi u zádele.
  • XXXXX  | 12.06.2013 17:20  | Reagovat
    Moje řeč

Přidat Komentář Vrátit se nahoru