Reklama
Dnes je neděle 24.11.2024      svátek má Emílie
Zpět
Tomáš Ďásek

Dlouhodobě působím v čestné funkci samozvaného okresního brouka Pytlíka. Všechno znám, nikdo si na mě nepřijde a ve všem mám jasno. V podstatě kdyby se mi z velkých měst nedělala kopřivka, mohl bych se celkem úspěšně ucházet o místo českého prezidenta. Do blogu JL jsem se po delší době opět rozhodl sem tam přispět proto, že je mi hodně smutno nad jeho úrovní, která je ale nakonec jenom odrazem současné české společnosti. Abych ale předešel dalším zbytečným krysoobojživelným válkám, nebudu zásadně nijak reagovat na případné diskuse pod mými blogy a předem děkuji čtenářům a případným diskutujícím za pochopení. Pokud snad někdo pocítí potřebu mi za mé internetové výkřiky osobně vynadat - a nebo prostě jenom tak napsat, těším se na Váš mail - tdasek(a)seznam.cz

Prej to vezmou z kraje...

Tomáš Ďásek | 24.01.2009 23:06

"Je to normální zlodějina ! Člověk maká čtyřicet let jak bulhar, nikdá nezastoná a když je starej a nemocnej, tak aby rval doktorům těžký prachy, sotva u nich šáhne na kliku. A pak znova v lékárně ! A když už ho zavřou tadydle v tej nemocnici, tak vyplázne šedesát korun za den a dostane na večeři leda dva tvrdý rohlíky a jakejsi žluklej jogurt. Málo platný chlapi - jak vám povidám, zlodějina je to !" - pravil rozhořčeně pan Vaněček, odhodil nedopalek do černého stojanového popelníku, který pamatuje ještě rohlíky za třicet haléřů, sáhl do kapsy svého unifikovaného modrého nemocničního pláště a znovu vytáhl krabičku červených Marlboro, aby si tu kraťoučkou vycházku z oddělení alespoň trochu užil... Kam ten svět jenom spěje... Černý muž již nežije pod bičem otrokáře, ale naopak jeho pravnukům dělá prezidenta a u nás to šlo ještě dál - politici se rozhodli, že budou plnit předvolební sliby. Bohužel to vzali (jak jinak) z té nejhorší možné strany. Pochopitelně mluvím o "zrušení" poplatků v krajských nemocnicích. Co se týče poplatků samých, tak abych se přiznal - mě osobně jsou celkem jedno. Spíše je vnímám pozitivně, neboť jejich výše v kontrastu s četností mých návštěv u doktorů je v podstatě zanedbatelná, ale zase chápu, že pro některé nízkopříjmové občany, závislé na lékařské "obsluze" mohou znamenat poměrně velkou položku v jejich měsíčním rozpočtu. Tudíž můj názor není jednoznačný a opravdu nevím, zda-li být pro, nebo proti. Čísla hovoří jasně - i za krátkou dobu jejich fungování velmi výrazně pokleslo "zneužívání" lékařských návštěv. Nevím - školy nemám, ale podle mě lékaři samotní jsou celkem v klidu - z ekonomického hlediska jim sice pár korun z poplatků přibude, ale tím, že se sníží počet "návštěvníků", tak jim zase poklesnou proplácené výkony. To samé v lékárnách. Taky vidíte, že z řad zdravotníků samotných (kterých by se to mělo týkat nejvíce), žádný velký křik nezaznamenáváme. Ono - upřímně - už si taky zvykli. Těch "revolucí" a "reforem" ve zdravotnictví totiž bylo tolik, že by to vydalo na jeden celý regál v knihovničce... Chápu (tedy upřímně to vlastně vůbec nechápu), že se z poplatků stal vítaný artikl předvolebního boje - vždyť na co jiného volič slyší nejlépe, než na možnou úsporu své peněžence ? Sociální demokracie tedy z hlediska herní strategie chytře a prozíravě vsadila na tuto ekonomickou kartu a vyplatilo se jí to. Modrý tým v krajských a župních přeborech porazila způsobem, který se ve sportovní hantýrce označuje zpravidla výrazem "deklasovat". Nyní, po drtivém vítězství si uvědomila, že obecenstvo v ochozech se ihned nerozešlo, ale pokukuje, jak se favorit zachová a tak se rozhodla, že svůj předvolební slib splní. Dobře, já jako nestranný pozorovatel a komentátor to beru a uznávám, že když se platící dav vyjádřil pro zrušení poplatků, tak by se zřejmě slušelo, aby zrušeny byly. Ale když zrušit, tak snad zrušit úplně, ne ? Co je tohle za nechutné šidítko ? Pojďte - musíme lidem něco předhodit. A když už nemůžeme všude, tak zrušíme poplatky alespoň v krajských zařízeních ! No... my je teda vlastně jakože ani nezrušíme, my je jenom zaplatíme z "JINÝCH" peněz - a to ještě jenom někomu. Proboha ! Jak může s něčím takovým přijít strana, která má přímo ve svém programu jako hlavní kritérium sociální smír ? Jak k tomu přijde chudák bábinka Nováková, co Vám dala hlas a která bude dál u paní doktorky Svobodové u nich na vsi platit třicet korun, protože do města to má daleko a autobus by jí vyšel ještě dráž ? Jak dlouho se asi v budoucnu bude čekat na ambulancích v jihlavské nemocnici - když i nyní je to občas otázka celého dopoledne - až se tam nahrnou úsporychtiví venkované, kteří svou tradiční páteční návštěvu Kauflandu spojí s "bezplatným" lékařským vyšetřením ? Co budou za pár let říkat třeba loučtí občané, až bude místní lékárna zavřená - neboť poté, co si všichni budou vyzvedávat léky v Jihlavě zadarmo, tak jednoduše zkrachuje ? Jak vysvětlíte lidem, že rozpracovaná rekonstrukce nějaké krajské silnice bude hotová až napřesrok, protože chybělo pár milionů na asfalt, které musely být přesunuty na proplácení poplatků nemocnici ? Já osobně věřím, že je to všechno jenom nějaký hloupý sen a že tento kočkopes nebude mít dlouhého trvání. Vždyť snad každý soudný člověk musí vidět, že problém je ve skutečnosti úplně někde jinde... Dlouhodobý a neřešitelný (nebo spíše neřešený) problém českého zdravotnictví není ve třiceti, ani v šedesáti korunách - je v soudnosti a odpovědnosti každého z nás. Přece by stačilo tak strašně málo - třeba jenom naplno a bez servítků říct onomu výše zmíněnému milému panu Vaněčkovi, který leží na interně s ischemickou srdeční chorobou : "Když máš ty debile denně na krabičku cigaret - nebýt nichž bys tady mimochodem vůbec neležel - tak by ti snad nemuselo být líto ani těch šedesáti korun za to, že se někdo pokouší prodloužit ti život aspoň o to, co nejvíc to půjde"...

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

RUDÉ PRÁVO 19.11.2024
OSVOBOZENÍ 16.11.2024
RAF 04.11.2024
ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024

Poslední komentáře

ShannonOrats: My, občané Protektorátu (1/3)
TracyLem: My, občané Protektorátu (1/3)
Tammysox: My, občané Protektorátu (1/3)
IdaCloup: My, občané Protektorátu (1/3)
Gwenbothe: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

54 komentářů

Přidat Komentář

  • Svatopluk Beran  | 25.01.2009 13:08  | Reagovat
    Pane Ďásek, podle mne to určitě myslíte dobře, ale používáte přihlouplou, tím nechci nijak snižovat vaši úroveň, stranickou argumentaci ODS. Podle mne je ve zdravotnictní co zlepšovat, ale zvolit pro snížení nadužívání lékařského ošetření, které provádí menšina českých obyvatel, plošný - protiústavní zákon, který navrhla a následně schválila vládní koalice pod vedením ODS, a to bez korektní diskuze s opozicí, jak už v parlamentu, o senátu vůbec nemluvě strana, která si pomohla k vítěztví ve volbách policejním podvodem a následným nakoupením poslanců opoziční strany. Tak zavést nezdanitelné poplatky, při odpuštění placení solidárního zdravotního pojištění těm nejbohatším, je zlodějna první třídy a nemá v Evropě obdoby. Následné akce opoziční strany, nejsou jistě to nejlepší co je možné legálně dělat. Ale jsou to jediné, jak je možné reagovat na toto bezpráví nynější vlády. A celá odpovědnost za tyto kompletní nesmysly, leží na nynější vládě. Jenom pro dovysvětlení, proč se domnívám, že poplatky jsou protiústavní i když ústavní soud se vyjádřil jinak. Naše ústava v Listině základních práv a svobod v článku 31, zaručuje lidem právo na bezplatnou zdravotní péči, na základě povinného veřejného zdravotního pojištění. Doslovně se v tomto článku praví - Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon. Podle mne strana ODS zneužila závěr tohoto ústavního článku a to konkrétně ve slovním spojení - KTERÉ STANOVÍ ZÁKON. V porevoluční, době kdy se tvořila naše nová ústava, nikdo nepochyboval a ani nechtěl v budoucnosti měnit systém bezplatné zdravotní péče. Bylo mnohokráte zdůrazněno, že přednosti, kterémi v omezené míře disponoval socialistický systém, oproti západním kapitalistickým zemím, nebudou měněny a jako přednosti budou i nadále součástí nového zřízení. Naše vláda se v mezinárodních úmluvách po roce 1989 též zavázala, že zdraví národa je prezentováno jako hodnota společenská a obecně kulturní. Tedy nejen osobní, individuální. Také se v nich jasně prezentuje to, že není možné oklešťovat právo na ochranu zdraví na úrovni, které jíž byly jednou v té které zemi dosaženy. Ústavní soud vůbec neměl podle mne řešit pana Julínka, ale význam a důvod proč vznikla věta - KTERÉ STANOVÍ ZÁKON. Pokud jí naši bývalí tvořitelé ústavy zařadili z důvodu, že počítají do budoucna s tím, že se budou moci měnit zdravotní zákony, tak aby bylo možno zavést v budoucnu zdravotně pojistitelný ziskový systém, pak je návrh ODS v pořádku. Pokud byl, ale tento větný dodatek tehdešími tvořiteli ústavy a já jsem o tom silně přesvědčen, měl být použit jen a jenom na neměnitelnost tohoto článku, je potom celý zdravotní systém diktaturně protlačený naší vládou - PROTIÚSTAVNÍ. Pokud by mělo ústavně dojít ke změně na ziskový zdravotní systém, musí být podle mne v prvé řadě změněna ústava naší republiky a následně teprve můžebýt tvořen zákon a to ještě s poviností zapojit do tvorby tohoto zákona a to hlavně z důvodu potřebné a důležité kontinuity, i opozici. Pak by článek 31 naší ústavy musel znít, tak nějak jako - Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného pojištění právo na PLACENOU zdravotní péči......... Pokud nebude změněna ústava, jsou pro mne a většinu tohoto národa zdravotní zákony pana Julínka protiůstavní. Na závěr bych chtěl ještě jednou předeslat, že jsem pro zdravotní reformy, ovšem ne takové které provádí ODS. Je strašně jednoduché až stupidní, zbavit se těch kteří nadužívají zdravotní péči na úkor většiny slušných lidí. Ovšem vymyslet něco jak se jich zbavit a přitom neznevýhodnit 80 procent zbytku národa, to už chce doopravdy zapojit chytré zákonodárce ze všech stran politického spektra, včetně doktorů. Protože ať si kdo chce co chce říká, i oni sami mají velkou zásluhu na zneužívání zákonného zdravotního pojištění.
  • XXXXX  | 25.01.2009 16:58  | Reagovat
    Tomáši jako obvykle přesné a výstižné. Jestliže "Každý má právo na ochranu zdraví", pak bych tedy v zásadě zavedl povinné testy na užívání alkoholu, drog a cigaret a tito občané, protože práva zneužívají, by si zdravotní péči hradili sami. Jestli z vlastních, nebo z pořádně mastného připojištění je šumafuk. To by byla úspora. Proč bych já měl být solidární s magorem co hulí jako fabrika? Ať už Julínek a jeho modrá banda vymysleli cokoli blbě, tohle bylo správně. Možná mohlo být dražší
  • xmolly  | 25.01.2009 17:32  | Reagovat
    Nevím, je to víceméně složitý problém, který asi nevyřeší momentálně nikdo z nás. Zdravotnictví potřebuje reformu to je jasné, proti 30 kč vesměs také nic nemám, ale teď musím říct ale!!! Minulý rok se mi bohužel stal úraz do té doby jsem nemocnici míjel bez většího zájmu. Bohužel tento úraz mi ukázal jaké můžou být rozdíly v přístupu pacienta. Když jsem se dostal na ortopedii, pan doktor mi sdělil verdikt, že budu muset jít pod kudlu, vyslechl jsem všechny pro a proti, možnosti jiné léčby atd. Bylo mi jasné, že nic jiného než operace mi stejně nezbude. Asi měsíc na to jsem podstoupil zákrok a týden jsem si pobyl v nemocnici, kde se o mě patřičně starali a ulevovali mi od případných pooperačních problémech. Na tomto oddělení jsem viděl, že je tu pacient na prvním místě. Po týdnu jsem odešel do domácího ošetření. Pak jsem bohužel začal mít komplikace, kdy jsem musel znovu vyhledat ortopedii, kde mě okamžitě poslali na vyšetření na internu , kde měli udělat testy, které potvrdí či vyvrátí možné komplikace. Zde jsem přes hodinu seděl než si mě někdo vůbec všimnul a následně mi bylo řečeno, že testy se provádí až ráno ať si příjdu tedy až druhý den. naštěstí jsem trval na tom, že doktor z ortopedie trvá na vyšetření během dnešního dne, doktorka, celá znuděná a s opovržením vyšetřila, aby následně potvrdila doměnku ortopedie a já jsem jako akutní případ zůstal v nemocnici. Dodnes si říkám co by se stalo, kdybych se nechal ukecat a šel domů? Proto říkám poplatky ano, ale chci vidět u doktorů, že jsou tu pro lidi a ne lidi pro ně! Dále si myslím, že současná reforma spěje k tomu, že plno lidí přechází nemoci, protože si nemůže dovolit týden marodit. Tímto chováním, možná jen schovají časovanou bombu na své stáří, kdy díky zanedbané péči z mládí budou mít daleko komplikovanější následky ve stáří. Jiná otázka je opravdu u alkoholiků, fetáků a kuřáků. U prvně dvou jmenovaných skupin je největší paradox, že jejich léčba je oproštěna od poplatků, je asi faktem, že kdyby někdo po nich tyto poplatky vymáhal tak se jich nikdy nedočká. Ale tento fakt, jen šíří další nenávist mezi občany, protože pak slyšíte jen proč oni nemusí, když já musím!!!
  • XXXXX  | 25.01.2009 17:57  | Reagovat
    To přecházení potvrzuju. Ale to není reformou zdravotnictví, ale Kalouskovou nenažraností. Zrovna teď ležím v pelechu a potím se jako zvíře. U doktora jsem nebyl. Ani nepůjdu. Na další tři dny jsem si vzal dovolenou. Přesně na ty tři dny, za které bych panu Kalouskovi zasunul do chřtánu 6 tisíc.
  • Svatopluk Beran  | 25.01.2009 20:24  | Reagovat
    Pane Ďásku, že je to není vhodná varianta nerozporuji, pouze tvrdím že je to důsledek nekomunikace ODS a vlády s opozicí. Podle mne, pokud ODS nezruší jednostraně poplatky, tak jak je diktátorsky oproti opzici zavadla, není dosud jiná právní možnost, než opačným přiblblími obstrukcemi tento PROTIŮSTAVNÍ, nekoncepční a nesolidární zákon s těmi nejpotřebnějšími, bojkotovat. Pokud si to dobře probírám tak tento nový zákon o vybírání poplatků není vůbec solidární mezi občany jako takovými. Jelikož ti mladší a dosud ne vlastní vinou méně nemocní, poplatky neplatí, protože jsou zatím oproti těm starším nebo jinak postiženým bez nemocí a zdravotních následků. Tento přihlouplí zákon vytváří pouze pofidérní solidárnost nemocných s nemocnými. Ještě jednou říkám, ano je potřeba udělat mnoho ve zdravotnictví, ale vše musí v prvé řadě probíhat v rámci naší ústavnosti. Jinak je vlastně kterákoliv část ústavy jenom cár papíru, s kterým si kdekterý chytrý právník může vytřít zadní část. Takže v prvé řadě a to je úmyslně ze strany ODS přehlíženo, potřeba legální cestou změnit znění ústavy v 31 článku naší ústavy. Za druhé, je potřeba, aby si sedli dohromady odborníci z celého politického spektra a zcela mimo dikci, že si musíme zvyknout na to že zdraví člověka je business stejný jako kterýkoliv jiný, se dohodnout a vytvořit nástroje, k co nejlepší péči o zdraví občanů této země. Tento zákon musí mít jistotu kontinuity i v následných několika desetiletích. A to též i na podkladě toho, že vše co se na zdravotnictví vybere, půjde jen a jen na platy zdravotního personálu a na zabezpečení nejlepší zdravotní péče z vybraných peněz. A to jak již na profesiální odborníky tak i zdravotnické zařízení a vybavení, bez jakékoliv možnosti zisku manažerů či podnikatelů, kteří by profitovali na POVINNÉM zdravotním pojištění občanů. Ohledně kuřáků a alkoholiků je potřeba vytvořit rozumné prostředí z případnými následky na konkrétní občany. Je potřeba si uvědomit, že pro stát je užívání alkoholu a cigaret nemalý přínos na daňových odvodech, které proudí do státní kasy z výroby, distribuce a prodeje tohoto sortimentu, takže stát vlastně sám vytváří příhodné prostředí pro konzumaci tohoto zboží. Já osobně s kouřením žádný problém nemám, jelikož jsem kouřit přestal již ve třetí třídě. Z alkoholu, který užívám možná jako vy pane Ďásek, nebo většina našich občanů, jsem zatím úraz naštěstí neměl. Ale přiklonil bych se spíš k názoru, že pokud člověk není častým uživatelem alkoholu, nebral bych úraz který mu vznikne jednou dvakrát za život pod vlivem alkoholu, za zneužívání zdravotní péče. Platím si poviné zdravotní pojištění, a život normálního člověka je lemován občasným užitím alkoholu. Nikdo neplánuje že se při pobavení na zábavě nebo plese nebo diskuzi v hospodě úmyslně zraní. Dokázal bych si ale představit, že bych se podřídil většinovému názoru. Souhlasím z xxxxx, kdy by nějaké pravidelné testy prokazovaly nadměrné užívání cigaret, alkoholu, či drog vůbec. Tito lidé by si pak museli platit zvýšené zdravotní pojištění. S tím bych neměl žádný problém. Jsem pro.
  • Svatopluk Beran  | 25.01.2009 20:51  | Reagovat
    Na přecházení nemocí a zranění mám stejný názor. Jako příklad uvedu kamaráda, který přišel do práce s tím, že upadl při bruslení na rybníce. Píchá ho sice mezi žebrama, hůř se mu dýchá, ale že to vydrží, ono to samo přejde, ty prachy jim přece nenechá. Asi po čtyřech hodinách jiný kamarád řekl dobrou hlášku, on se s chutí nekontrolovaně zasmál a tak ho píchlo v plicích, že se málem bolestí skácel, během chviky zbledl a už ho vezla rychlá. O přecházení chřipek ani nemluvě a co to udělá v budoucnu z nynějšíma mladejma, jak už tu bylo předesláno je jasné. Budou pro stát ideální důchodci. Nějak to v práci do 65 let budou muset vydržet a pak hajdy do rakve. Vedle energie a surovin ideální komodita k tvorbě zisku.
  • Karel Toběneznámý  | 26.01.2009 10:41  | Reagovat
    Ty jo, tady už s Tebou Beran opět nesouhlasí.
  • Dominik  | 28.01.2009 14:19  | Reagovat
    Když se někomu něco stane - například na rybníce - a pak ho někde píchá - ukažte mi někoho, koho odradí 30 nebo 60Kč od toho si to nechat jít vyšetřit????? Pane Berane, velmi, velmi účelové (jak by řekl nejvyšší) a měl by u Vás pravdu. Tento Váš kamarád nechodil k doktorovi ani před poplatky...žejo. A potom - že někdo vzal doktorům cca 30Kč za každého pacienta a těch 30k jim nahradil poplatkama ani v nejmenším neznaemná, že se za to musí doktor chovat uctivě. Ten by se měl chovat uctivě z jiných důvodů, z těchto ne. Poplatek se nazývá regulační a toje přesně jeho účel. Pane Berane - když Bosch nemá zakázky, všimnul jsem si, že většina zaměstnanců pokrčí rameny a říká, njn, bohužel, s tím se musíme smířit - a to prosím i odbory!!! Proč vy nechcete pochopit, že zdravotnictví s tolika důchodci prostě nemá dostatek peněz? Že ho já s ostatními už neutáhneme pro naše stařečky a dědečky? Že 1+1=2 a i když to velký Paroubek tvrdí, nidy to nebude 1+1=3 Místo zpoplatnění zdravotnictví proto vláda přistoupila k rozumnějšímu kroku - reguluje počet lidí využívajících BEZPLATNÉHO zdravotnictví.
  • Svatopluk Beran  | 28.01.2009 20:15  | Reagovat
    Pane Dominiku peněz je dost, vybere se přes 200 miliard a pokud odvede ze svého státního platu i pan Vovsík a jemu podobní, bude ještě víc. Stačí pokud menežment nebude tunelovat a bude pouze tuto sumu rozumně spravovat a potlačit touhu podnikatelů po zisku, na podkladě strachu člověka o svůj život a zdraví a touze po mnou zákoně odvedených peněz do zdravotnictví. To co zde zavedl velkej a malej plešatej nemá obdobu nikde na světě. Je úžasné jak vy vidíte každého jako podvodníka, asi jsou podvody vaše silná stránka. Za druhé, byla obejita a zneužita ústava ČR. Za třetí, nevidím sebemenší důvod proč bych měl vedle již jednou zapacení poviného zdravotního pojištění, přispívat někomu na nezdanitelný příjem. Jak jistě víte danit se musí všechno. Proč najednou nemusí lékárníci či soukromí doktoři platit daně z přímu? Nešlo jen o poplatky, ale i o nezaplacení prvních tří dní nemocenské.
  • Dominik  | 28.01.2009 22:20  | Reagovat
    Pane Berane, marně se otáčím okolo sebe, jestli jste skutečně reagoval na můj příspěvek... Se slovem podvodník si prosím nehrajte - rozhodně ne ve spojitosti se mnou. Proč jste napal zrovna sumu 200mld a proč jste napsal, že stačí? Jakoby jste nenapsal nic... Na zybtek se mi nechce reagovat, ale představuju si, že s podobnou rétorikou vyhrál Hitler nebo KSČ volby v minulém století. Slušný neobjektivní člověk si vybírá ta FAKTA, která se mu do diskuze hodí. Komunista (tak nazývám všechny, kteří nejsou fér a se slovem podvod si zahrávají jako se slovem dobrý den) si do diskuze říká co se mu hodí, aby ze svých představ udělal pravdu.
  • XXXXX  | 28.01.2009 23:17  | Reagovat
    Život je prostě KOMUNISTA. Tak to se ti rozhodně povedlo.
  • Svatopluk Beran  | 29.01.2009 01:03  | Reagovat
    Pane Dominiku zřejmě se budete otáčet do konce života. Chvilku vás váš maják při otáčení nechá nahlédnout na vaši cestu aby vám v následný moment cesty jiných zakryl. K ničemu jinému vás vaše sebestředné otáčení nepustí. Je škoda se narodit jenom pro točení, ale pokud jste si to vybral, je to jen a jenom vaše věc. Jestliže vám vaše šedá mozková kůra neumožňuje pochopit, že ústava je k tomu aby se jí, ať už občan nebo zákonodárce řídil, těžko s vámi diskutovat. Jak velký počet občanů, je podle vás suma - TOLIK DŮCHODCŮ - . Jsem přesvědčen o tom, že na vaši sumu - TOLIK DŮCHODCŮ + zbytek obyvatelstva - suma přes 200 miliard, odvedených ze solidárního pojištění VŠECH KTEŘÍ VYTVÁŘEJÍ národní důchod, tak jak je to běžné v celé Evropě, bohatě stačí na pokrytí potřeb našeho zdravotnictví. Vy pokud se domníváte, že to nestačí, můžete dál přispívat na nedaněný zisk. Klidně tak čiňte. Nemyslím si že vám v tom bude bráněno. Já však a většina obyvatel této republiky nevidí sebemenší důvod, proč by si měl někdo vytvářet nezdaněný profit z mých či jejich peněz, které povinně odvádíme dle zákona o povinném zdravotním pojištění. Můžete se klidně rozhodnout sám, zrovna tak i ti ostatní. Jak vy tvrdíte o Hitlerovi a Stalinovi, že vyhráli volby, s tak podobnou rétorikou, jakou já zde presentuji, vyhrál i pan Havel své první presidentství. Nevím kolik vám je let. Takže buď jste mladý a byl jste ještě v 89 roce na houbách a nebo již máte špatnou dlouhodobou pamť a pointa tohoto projevu vám unikla. Pro upřesnění přikládám tento projev pana Havla z listopadu 1989, který měl na Letenské pláni o kterém si ale představuji, že ho zařadíte též k rétorice Hitlera a Stalina, jelikož na něj většina lidí tehdy velice kladně reagovala a letos se svou prezentací v krajských volbách v drtivé většině, opětovně přihlásila jako k vizi budoucnosti o spravedlivém státu. A to i navzdory zlodějnám a přihloplým řečem, bujících hlavně z úst konzervativních členů ODS, jejichž hlavní vůdce a bohem vyléčený alkoholik, bývalý president Spojených Států Busch, to má již sečtené od svých vlastních občanů, tak jako celá ODS v této republice. Takže projev pana Havla k vašemu posouzení. “Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte. Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, že jsem nepřítelem socialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různých podniků… Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte, protože tu brzy začnou vycházet knihy, znichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím. Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volební období, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svou čest, pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň v ČSFR, sám odstoupím z funkce. V budoucnu se podle mého mínění musí prezidentský úřad vymezit. Prezident nemůže mít tak velké pravomoci, jaké má dnes. Pro mě není rozhodující s jakým slovem jsou sociální jistoty spojovány, ale to, jaké jsou. Já si představuji, že by měly být daleko větší, než jaké poskytovalo to, co mnozí nazývají socialismem. Možná se ptáte, o jaké republice sním. Odpovím vám: O republice lidské, která slouží člověku, a proto má naději, že i člověk poslouží jí. Za svůj další úkol považuji podporu všeho, co povede k lepšímu postavení dětí, starých lidí, žen, nemocných, těžce pracujících, příslušníků národních menšin a vůbec všech občanů, kteří jsou na tom z jakýchkoliv důvodů hůře než ostatní. Žádné lepší potraviny či nemocnice nesmí být výsadou moc− ných, ale musí být nabídnuty těm, kteří je nejvíce potřebují. Připravujeme koncept důkladné ekonomické reformy, která nepřinese sociální stresy, nezaměstnanost, inflaci a jiné problémy, jak se někteří z vás obávají. Svádět všechno na předchozí vládce nemůžeme jen proto, že by to neodpovídalo pravdě, ale i proto, že by to mohlo osla− bit naši povinnost samostatně, svobodně, rozumně a rychle jednat… Všichni chceme republiku, která bude starostlivě pečovat o to, aby zmizely všechny ponižující přehrady mezi různými společenskými vrstvami, republiku, v níž se nebudeme dělit na otroky a pány. Toužím po takové republice víc než kdo jiný. Náš stát by už nikdy neměl být přívažkem či chudým příbuzným kohokoliv jiného. Musíme sice od jiných mnoho brát a mnohému se učit, ale musíme to po dlouhé době dělat zase jako jejich rovnoprávní partneři, kteří mají také co nabídnout. Jsou lidé, kteří kalí vodu a panikaří, že se bude zdražovat. Dávejte si na ně pozor! Ptáte se s údivem, jestli bude inflace, jestli bude zdražování? Mnohokrát a jasně tato vláda řekla ve svém programovém prohlášení, včetně dalších dokumentů a ministři na svých tiskových konferencích, že jejich úsilím je, aby přechod od neekonomiky k ekonomice byl pokojný, bez sociálních aspektů, bez návaznosti nezaměstnanosti, bez jakýchkoliv sociálních krizí nebo podobně. Jestli se sem tam pohne cena cigaret nebo něčeho, to v téh− le chvíli nevím, zatím je snaha, aby se nehýbalo nic, alespoň v nejbližších měsících. Žádné gigantické zdražování nebo do− konce nezaměstnanost, jak to panikáři systematicky šíří, nic takového nepřipravujeme. Již nikdy do žádného paktu nepůjdeme! Podle mého mínění nesmí náš stát šetřit na investicích do školství a kultury… Také náš mnohokrát deklarovaný úmysl provést reformu tak, aby nevedla k velkým otřesům, velké inflaci, nebo dokonce ke ztrátě základních sociálních jistot, musí naši ekonomové přijmout prostě jako úkol, který jim byl zadán. Zde neplatí žádné NEJDE TO." Václav Havel v listopadu 1989 na Letenské pláni Z vaším třetím odstavcem v předešlé odpovědi, nebude zcela určitě souhlasit hlavně pan Vovsík. Těžko uvěří tomu, že je komunista, pouze na podkladě toho, že ve svém článku říká jenom co se mu hodí, aby ze svých představ udělal pravdu. Již jsem zde na blogách několikrát zdůraznil, že pro mně není problém vyjádřit objektivní skutečnosti, pokud i druhá strana se tak chová. Pokud ovšem neustále protistrana jednostraně útočí a nedokáže objektivně popsat dané skutečnosti, nelze jinak, než užitím daných historických skutečností opačného stranického pohledu, poukázat na neobjektivnost a pokus o manipulaci s nezasvěcenými.
  • xmolly  | 29.01.2009 07:39  | Reagovat
    For: Dominik- podle tvé rétoriky, tedy sedí ve vládě a v poslanecké sněmovně jenom samí komunisté. No potež koště.
  • Milan  | 01.02.2009 21:50  | Reagovat
    no co chtít od komunisticko - islámského pošuka: http://www.nezakladnam.cz/cs/blogy/apmar/profil Svatopluk Beran Blog od 18.3.2008 Postoj k základně: proti Blogů: 76 [ zobrazit ] Recenzí: 0 [ zobrazit ] Rok narození 1954 Bydliště Jihlava Povolání mechanik O mně Dvakrát rozvedenej, ale hlavně táta od dvou nevlastních a jednoho vlastního dítěte plus čtyř vnoučat. Zájmy Cestování, sport Oblíbená hudba Rock, country Oblíbená kniha Spíš časopis a to Nathional Geographic Oblíbený film Forrest Gump, Vratné lahve, Příběhy obyčejného šílenství, Tři barvy modrá
  • Rosťa  | 01.02.2009 21:55  | Reagovat
    Pane Ďásku gratuluji, napsal jste to dobře, ale bojím se, že pro třicetikorunové voliče je to složité, oni to vlastně ani pochopit nechtějí, a berana jako komunistu a aktivistu v nezakladnam ani nemá cenu komentovat...
  • Svatopluk Beran  | 01.02.2009 22:51  | Reagovat
    Rosťo jednoduše. Proč bych se měl dodržovat protiústavní zákon, který byl navrženej a protlčenej vládou, jejíž existence stojí na policejním podvodu a nákupem opozičních poslanců? Zákon, o kterém se nevedla serózní diskuze se stejně silnou opozicí v parlamentě a o níž sněmovna díky stranické většině ODS, vůbec nediskutovala. Zdarvotnictví potřebuje kontinuální jistotu. To co provedla ODS, vůbec tento potřebný předpoklad nezajišťoval. Způsob prosazení tohoto sporného zákona disponoval přesně tím jak to prováděli právě komunisté.
  • xmolly  | 02.02.2009 09:58  | Reagovat
    Chybou voličů a politiků ODS je, že prohrané volby svádějí na 30 korunový poplatek. podle mě je to o tom, že lidem se nelíbí jakým stylem ODS vládne, jak vystupují jejich přední členové atd. To je podle mě hlavní příčina. Takhle nahráváte zase jen lidem, kterým se ODS hnusí!!!
  • Mirek T.  | 02.02.2009 10:18  | Reagovat
    Xmolly - nejsi na moll?
  • Pavel Neberan  | 02.02.2009 11:37  | Reagovat
    méně přemýšlivý aktivisto v hnutí Nezakladnám, soudruhu berane, ten policejní podvod by jsi měl hlásit, je to tvoje občanské povinnost. Ale jinak jsem rád, že se tady prezentuješ jako komunista, ať lidé vidí, co jste zač..
  • xmolly  | 02.02.2009 12:14  | Reagovat
    Ne nejsem, jen poukazuji na fakt, že ODS svaluje vinu svého neúspěchu na poplatky, což je scestné. A dál už bych se jen opakoval.
  • Svatopluk Beran  | 02.02.2009 12:41  | Reagovat
    Neberane - narozdíl od tebe, já lidi nepodceňuju a jsem silně přesvědčen o tom, že většina lidí má mozek v pořádku a je schopna posoudit objektivně mé příspěvky, i tvé slabomyslné, bezdůkazné napadání mé osoby. Mimo jiné - chováš se přesně jako bývalí komunističtí aktivisté. Hloupým a stupidním odsouzením jednotlivce, vřazení ho do škatulky komunista nebo imperialista, zařazuješ sám sebe do skupiny občanů o kterých jsme si mysleli, že mohli vznikat jedině za vlády jedné strany.
  • Svatopluk Beran  | 02.02.2009 12:47  | Reagovat
    Neberane, za ten policejní podvod již byl, sice zcela minimálně, ale přece jen aspoň viditelně odsouzen ministr Ivan Langer. Který mimo jiné též navrhl a umožnil během své vlády, špehování a kontrolu našich občanů a to i jiným státem, a v takové míře, o které se STB a komunistům ani nezdálo.
  • azvevit  | 02.02.2009 14:48  | Reagovat
    Zdravím. Návrh pana Ratha před pár lety. Dnes je proti.A není proti proto, že by prozřel, či byl pomýlen jako komunisti začátkem 70 let při prověrkách. Ale jak sám prohlásil ,, teď jsem v opozici, tak jsem ze zásady proti,, co k tomu více dodat ? av. http://www.novinky.cz/clanek/9339-rath-pozaduje-vysokou-spoluucast-pacientu.html
  • azvevit  | 02.02.2009 21:24  | Reagovat
    Zdravím. Můj komentář na Vašem blogu, pane Ďásku, čeká na schválení? To jako až zasedne domovní, uliční či stranická buňka? av.
  • Rosťa  | 02.02.2009 22:34  | Reagovat
    Berane, stejně by jsi to měl hlásit, takto se tvoji komunističtí, nebo snad islámističtí kolegové z iniciativy nezakladnam k moci v Česku nedostanou...co z tebe bude ty tlustomyslný postiženče? Ministr?
  • Pavel  | 02.02.2009 22:35  | Reagovat
    Jo ixmenne, tvoje fakta jsou prostě jiná, než fakta...
  • xmolly  | 03.02.2009 08:32  | Reagovat
    Pavle o tom, že to nebylo o poplatcích svědčí už jenom ten fakt, že více jak polovina lidí platí poplatky dál. Tak se nad tím trochu zamysli, proč tedy, když platí poplatky neměla ODS alesoň těch 50% co platí. Nebo víš co, zajdi si mezi lidi a zeptej se jich co jim nejvíce vadí na současné politické scéně. Možná se budeš divit, ale poplatky v popředí nenajdeš. lidi mají dnes úplně jiné starosti, než nějaký poplatek. Jo a až se budeš ptát, tak nesmíš stát před domem ODS nebo být přímo v něm. Taky by bylo zavádějící si dělat průzkum před nemocnicí, tam by ti zjištěná fakta neodpovídala populačnímu průměru. Tak si vem notýsek a přijď mi napsat co jsi zjistil. Ju:o))
  • Kamil  | 03.02.2009 09:42  | Reagovat
    To xmolly : Ano, nevím jak vy, ale já např. chodím mezi lidi a většině je na zvracení z populistické politiky socialistických demagogů, ale ono záleží, kde se pohybujete, jak jste správně podotknul....v hostincích čtvrté cenové kategorie opravdu nadávají na vládu a těší se na skromného a lidského Paroubka s Rathem, kteří jsou tady přece pro ,,normální ,, lidi, ty bohaté oškubou a jim prý to dají...gratuluji za výběr...
  • Svatopluk Beran  | 03.02.2009 11:05  | Reagovat
    Rosťo domnívám se, že jsi silně pod vlivem mediální propagandou ODS, která pramení z vlastnictví převážné většiny pravicově zaměřených podnikatelů, našich hlavních komunikačních prostředků a kteří nejsou dodnes schopní přes svojí pravicovou příslušnost, udržet nezávislé a objektivní zpravodajství. Pokud máš možnost, pokus se podívat občas i na zpráva BBS, CNN či jiných, na internetu běžně dostupných zahraničních medií. Mohl bych tě dokonce požádat, aby jsi se podíval i na ty které jsou vyloženě na druhé straně a pokusil se vyselektovat možné skutečnosti, odstranil marast propagandy a následně porovnal to co prezentují naše media o daných zemích. Nevěřím ale tomu, že objem tvého mozku je tomuto serióznímu přístupu, k daným historickým skutečnostem schopen. Pokud chceš bojovat proti nepříteli, musíš ho dokonale a podle skutečnosti znát. Pokud jsi veden jenom tím co ti předestře tvůj vizionář a ty nepoužiješ vlastní mozek, budou tvé výsledky nicotné.
  • Svatopluk Beran  | 03.02.2009 11:26  | Reagovat
    Xmolly kde jsi přišel na to, že 50 procent lidí dál platí poplatky? Já bych to viděl tak na 20 -30 procent a to ještě z toho důvodu, že je jim lékárníky v krajských nemocnicích vychytrale nabízen - dar kraje -. Při této formulaci se většina bázlivých občanů, a zde je právě vidět strach, který zanechalo bývalé komunistické vedeni naší země v lidech a dodnes nepochopení u většiny občanů možnosti vymáhání svých legitimních občanskýc práv a svobod, které jim nabízí tato země. Stačí před stojícími lidmi ve frontě, na dotaz lékárníka - budete žádat dar od kraje, odpovědět - SAMOZŘEJMĚ - PLATÍM SI POVINNÉ ZDRAVOTNÍ POJIŠTĚNÍ - a hned si většina lidí uvědomí, že nežebrají, že je nikdo neobdarovává, že si jen dostávají to, na co mají na podkladě zdaravotního pojištění podle naší ústavy PRÁVO.
  • Emil P.  | 03.02.2009 12:47  | Reagovat
    A máme tady soudruha berana, zapáleného člena islámsko komunistické iniciativy nezakladnám, který sem chodí pouze urážet a psát dlouhé bláboly, které nikdo nečte. jen tak dál, sváťo..za ty prachy...pro slušné čtenáře: zadejte v googlu svatopluk beran, nezakladnam profil...zajímavé
  • Svatopluk Beran  | 03.02.2009 13:38  | Reagovat
    Emile pokud se ti zdá, že jsou mé články k nezaplacení, mohl by jsi mi přispět apoň ty?
  • Emil P.  | 03.02.2009 14:12  | Reagovat
    ale oni ti je přece soudruzi zaplatí....Iniciativu Ne základnám financuje tajemný sponzor podnikající v Rus 12. května 2008 4:10 Iniciativa Ne základnám, která protestuje proti výstavbě amerického radaru v Brdech, má bohatého a neprůhledného sponzora, který podniká v Rusku...............http://zpravy.idnes.cz/iniciativu-ne-zakladnam-financuje-tajemny-sponzor-podnikajici-v-rusku-13f-/domaci.asp?c=A080511_210833_domaci_zra
  • xmolly  | 03.02.2009 14:42  | Reagovat
    Kamile, jde vidět, že se asi pohybuješ ve svém známém prostředí 4 cenových skupin, když víš o čem lidé v těchto nalejvárnách hovoří. Vím je jednodušší podsouvat názory, kterými tě denně krmí media a udělat si vlastní názor, popřípadě vyslechnout jiný už je pro tebe velice těžké. Mé zaměstnání mi umožnuje se bavit s lidmi a já poslouchám.
  • Pavel  | 03.02.2009 18:36  | Reagovat
    pane xmoly - dost si protiřečíš, ale je to tvůj problém, zaměstnaný a naslouchající člověče se svým názorem...
  • azvevit  | 04.02.2009 01:31  | Reagovat
    Zdravím. Můj komentář z 2.2.2009 pane Ďásku stále čeká na schválení. Ani mi nejde o jeho zveřejnění, ale o to proč ? av. PS Moje E-mail adresa je v redakci JL.
  • azvevit  | 04.02.2009 05:10  | Reagovat
    OK.
  • xmolly  | 04.02.2009 08:00  | Reagovat
    Ano pAvle máš zajisté pravdu. už nemám sílu se pořád dohadovat, když jeden o koze a druhý o voze a n ebo ještě lépe na argument odpovídat urážkou. To pak není věcná diskuze!!!!
  • Svatopluk Beran  | 04.02.2009 09:41  | Reagovat
    Azvevite, pokud je v tvém článku odkaz na jinou web stránku a je před ním http ,odstraň toto http, tak aby odkaz začínal www ,pak by již neměl být problém, aby systém přebral celou tvoji zprávu i s patřičným funkčním odkazem na tuto web stránku.
  • Ota  | 05.02.2009 12:34  | Reagovat
    napsal íránský aktivista sváťa....zajímavé počtení na nezakladnam profil berana...bez http
  • Svatopluk Beran  | 05.02.2009 13:18  | Reagovat
    OTÍKU, co takhle do své vesničky hezké - střediskové, nechtěl by ses vrátit z velkého města?
  • neberan  | 06.02.2009 22:02  | Reagovat
    Teda berane, díval jsem se na ty vaše islámistické stránky a ty tam opravdui jseš, to je síla......už se nedívím, že tady blábolíš a jsi za klauna diskusí.....za ty prachy...
  • vpjtěch  | 08.02.2009 04:50  | Reagovat
    Finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat.“ To není citace z programu ČSSD, ale to je doslovná citace článku II. Bod 6. Smlouvy ODS s voliči podepsané panem Topolánkem v červnu 2006. A ejhle, smlouva je cárem papíru. Nehlásá ODS náhodu „nedotknutelnost“ svobodně uzavřených smluvních vztahů? Nebo to se stejně jako nulová tolerance korupci vztahuje „jen“ na ty druhé? Dalším podvodem byl příslib 0% DPH na potraviny. Už se o něm také nemluví, ale jako hotová věc se prezentuje růst DPH u potravin z 5% na 9%. Další nesplněný slib. Před volbami každá strana přehání, ale málokterá si dovolí tak průhledný podvod na voličích. Jak nazýváme ty co poruší písemnou smlouvu? Jak nazýváme ty co nám dají konkrétní a zcela přesný slib a v zápětí jej zásadně poruší? Jak označujeme ty co podvodem získali nějakou věc či výhodu? Takovým označením napříště titulujme dnešní ODS a její vedení. „Pokud budeme lidem před volbami otevřeně říkat, co máme v plánu, nikdy ve volbách nevyhrajeme.“ Mirek Topolánek, předseda ODS , Lidové noviny, 15. 4. 2006. Ano toto jediné splnil Topolánek na 100 % .
  • XXXXX  | 08.02.2009 10:21  | Reagovat
    Tomáš moje http:... taky čeká na schválení!!!! Tak kdybych to náhodou viděl jen já, ta abyste nebyli škodní, tak repeté: Ač to obvykle nedělám, zcela mimořádně a ojediněle souhlasím s xmolly. Lidi byli přažraný vládní arogance, šaškáren s prezidentskýma volbama, bezmoci nad tím, že jedna verbež byla zahnána (myšleno rusáci), a jiná (myšleno amíci) se sem vehementně rychtuje. A to prosím bez “mandátu národa” protože příznivci vstupu bratrů z poza louže prostě prohrávají. Komančům vyčítají Zvací dopisy a sami udělají co? Pozvou je. Raději bez dopisů, aby nebylo na koho ukázat prstem. Lidi jsou přežraný přílepkových hlasování, Topolovejch výletů za erár na lyžovačku, fuckerských symbolů a posílání doprdele, případně pošťuchování-se s novináři. Lidem vadí, že je velký bratr neustále sleduje, vadí jim, když jim někdo zbytečně utahuje kohouty, vadí jim, když jim někdo vypráví o omezení jízd kamionů a nakonec z toho vznikne kočko-cosi a jezdí se vesele dál. Vadí jim že jim někdo vypráví o morálce a prezident a předseda vlády se “kurví”, místopředseda vlády válí v pelechu se svou vymaštěnou konkubínou, která se po pravdě řečeno svým “designem” nápadně podobá holkám z Perlovky a jejíž jediná kvalifikace pro výkon funcke je, že dostala do dršky, a ještě jsou oba tak blbí, že se nechají přistihnout při posílání hanlivých zpráv. Lidem vadí, že jim blbec zdraží uhlí, ale nedá alternativu, že všude okolo krom přiblblejch rakušáků přišli na to, že to bez atomovky prostě ne, ale naši zelení ekoteroristi jdou v duchu tradic Žižkova národa proti všem. Zaplevelit celou zem větrníkama s mizivým výkonem, přehradit a zalejt ďolíky vodou, hrázema s mizivým výkonem, to je ekologie. Lidem vadí, že cikán není cikán, že sem táhnou hordy černejch línejch povalečů z ásie a my je vítáme s otevřenou náručí a přitom nemáme sami co do huby, že z prasečáku co stojí na místě cikánskýho kriminálu vláda vytvoří problém číslo jedna, přestože by měla spíš řešit opravdové problémy jako jsou třeba drogy, zdroje energie, obyčejná čistá voda anebo domestikaci těch zmíněnejch cikánů. Nic jiného než arogance státní moci neumožnila pomerančům, aby se dokutáleli až na hejtmanství. Není třeba ale propadat panice, socani sice “cosi” vyhráli ale pro ně je to Pyrhovo vítězství. Z hejtmanství nemůžou napáchat zas tak velké škody. A jasně se ukazuje, že nejsou ale ani o trochu lepší než modrá smečka ve Strakovce, počínaje drymlem z Pardubic a konče malým Hitleříčkem z velké Prahy. V podstatě mají rok na to, aby se znemožnili a lidi budou přežraný zase jich. A tak to běží furt dokola. Prostě je to tak, že změna je nutná, ale jen blázen by si mohl myslet, že se něco změní.
  • neberan  | 08.02.2009 11:47  | Reagovat
    neudělali tu šaškárnu z volby náhodou socialisté? A co mandát národa o neplacení daní? To by také šlo...rath se náhodou nepeleší( asi mám slušnější vychování) nepoužiji váš výraz, ostatně co je komu do osobního života politiků? Rozepsal jste to jako správný a sprostý čecháček....bohužel....
  • xmolly  | 08.02.2009 15:08  | Reagovat
    Konečně to někdo napsal. Já tady upozorňuji na ty nešvary dnešní doby, kdy obyčejní lidé jsou již zhnuseni modrými, zelenými, oranžovými či rudými. mají starost jak dnes uživí rodinu, jak přežít bez úhony procházku po městě atd. Je nezajímá vrcholná politika oni chtějí mít jen klid!!!!! Věřím, že kdyby šlo hlasovat o tom koho chcete mít v politice a byl tam prázdný lístek. Tak ten prázdný lístek se dostane do parlamentu, bohužel to nejde:o(
  • XXXXX  | 08.02.2009 15:16  | Reagovat
    jó Tomáši pochopils to úplně přesně. A dokonce tak přesně, že se shodneme i na tom Kalousovi. A já mám navíc teda ještě jednoho favorita. Je to pan hrabě. Je milej, hodnej a ikdyž neumí mluvit, říká co má na srdci. On totiž jako jedinej nepotřebuje dolovat háky, nepotřebuje dokazovat jakej je hrdina. A jestli si chce schrupnout, no kdo by nechtěl, když se musí celej den dívat jak se blbci dohadujou vo kravinách. Výroky typu "Jestli se to těm lidem líbí, no tak to tam nechte" a nebo "víte, no když si je ti američani pochytali, tak ať si je taky nechají" ty budou jednou ve zlatým fondu český politiky. Takže modrej nebo červenej, to je mi šumafuk, čestnej a ne blbej a pro lidi a ne pro sebe, pak mu i pomník postavím. Jdu za miminkem, miminek leží v inkubátoru a chystá se jim ty bednu bachůrkem rozvalit, tak si jdeme pro něj. Jo a ještě jedna pro "neberana" jsem rád, že jsi slušněji vychován, ale já to vidím takhle, pakliže rozumíš výrazu kurvení, nejsi o nic lépe vychován, než já co ho klidně řeknu nahlas. Celá tahle společnost si navykla něco si nalhávat nazývání věci pravými jmény maskovat za neslušnost, nejlépe pak ještě za hanobení rasy nebo národa. A pak si stačí přečíst esemesky vysokých vladních činitelů a kurva fix to je žumpa plná hoven. Od doby, co v našich zeměpisných šířkách kurevník není kurevník a cikán není cikánem to s celou touhle společností fičí do ..... Jo přesně tam!
  • Svatopluk Beran  | 08.02.2009 18:26  | Reagovat
    Neberane, mohl bych požádat, o aspoň trochu hodnověrný důkaz o tom, že jsem za své diskuzní příspěvky od kohokoliv honorován. Neberane, jsem sice levicově zaměřený, nejsem ale členem žádné strany. Pokud se ti nezdá, že nemám větší problémy s islámem jako takovým, je to důkaz o tvé jednoduchosti. Možná že o tom nic nevíš, ale naše ustava zaručuje také náboženskou svobodu. Takže pokud potřebuješ slyšet můj názor, jsem zásadně proti - islámskému fundamentalismu -. Co seskrývá za pojmem fundamentalismis podle Wikipedie - Původně byl označením pro určitou skupinu protestantského hnutí v USA od přelomu 19. a 20. století; v 80. letech se termín rozšířil v médiích a začal být používán v povšechném smyslu „krajní nebo ultrakonzervativní křídlo“ na nejrůznější hnutí a myšlenkové směry, stále více pak na islámský extremismus. A abych dokončil svůj názor fundamentalismus = extremismus. Nemám rád fundamentalismus - extremismus islámský, křesťanský, komunistický, konzervativní, ruský, německý, slovanský, americký, židovský a dalo by se jich vyjmenovat nepřeberné množství. Dommnívám se, že jsi dosud neměl možnost navštívit národnostně i politicky různé země světa. Mně se to podařilo. Byly to hlavně turistické cesty, v nichž se dá těžko nahlédnout do skutečné podstaty národa nebo ideologie. Měl jsem ovšem i možnost pracovat po dobu několika let v některých rozdílných zemích a tím pádem se o lidech a jejich skutečných problémech, názorech a postojích dozvědět něco víc, než je možné se dozvědět z našich medií. Neříkám, že po absolvování podobných zkušeností by jsi zásadně změnil svůj názor na svět, jsem si ale naprosto jist a pokud je v tobě určitá část inteligence, nepoužíval by jsi v diskuzi stupidních argumentací.
  • xmolly  | 08.02.2009 19:00  | Reagovat
    Pane Berane tleskám, tuším, že neberan teď změní svůj nick, neboť jste ho dokonale ztrapnil. Bohužel v jeho jednoduchosti mu nedojde jak je jednoduchý. Blahoslavení chudým duchem. To je pak svět jenom bílá a nebo černá nic jiného neznají.
  • XXXXX  | 08.02.2009 20:42  | Reagovat
    Díky Tome, jmenuje se Petr, a bude chytrej nejmíň jako tatínek. To víš my starší si to pořizujem na hraní. Nebo z blbosti? Nějak mi to vypadlo. Já vlastně za nic nemůžu. To ona.
  • Neberan  | 15.02.2009 11:58  | Reagovat
    Berane...jako zanícený člen islámisticokomunistické iniciativy jsi jistě placen....to je známá věc....a že jsi tady profláknutý jako šašo a kopírák je také fakt, nic na to nezmění ani to, že se tady obdivuješ pod nickem Xolly...
  • xmolly  | 15.02.2009 21:00  | Reagovat
    tak už se musím smát, už mě tady napadly, že jsem snad pomalu každý kdo tu přispívá. Neberane, je pro tebe tolik těžký pochopit, že můžou lidi souhlasit s někým, že mohou mít i odlišný názor, než ten tvůj jediný správný. Ale řeknimi, jak ty víš, že máš pravdu, nebo jsi snad neomilný?!
  • Neberan  | 16.02.2009 13:51  | Reagovat
    xmoly - nasekat v jedné větě tři hrubky a smát se....ty budeš opravdu namoll.....ale jinak máš určitě pravdu...podle pravopisu předpokládám volič levice....díky za ukázku..
  • Svatopluk Beran  | 16.02.2009 16:16  | Reagovat
    Neberane, komunisté a v Islámských zemích? Málo čteš a málo znáš. Komunisté jsou bezvěrci. Toto sloučení asi nebude moc průchodné. Pokus se naznačit svojí hloupost ještě něčím jiným.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru