Reklama
Dnes je sobota 21.09.2024      svátek má Matouš
Zpět
Jaromír Kalina

Absolvoval Fakultu chemické technologie na VŠCHT v Praze. Působil jako výrobní ředitel a sládek Pivovaru Jihlava. Od r. 2014 do června 2019 náměstek primátora Jihlavy pro majetek a IT, v letech 2013-17 krajský předseda KDU-ČSL. Zastupitel města Jihlavy a Kraje Vysočina. Ženatý, čtyři děti, žije v Jihlavě. Přezdívka: Jack. Jeho pivovarnické hesla: "Dej Bůh štěstí!"

Hazardéra a zbabělce Assange na festivalu nechci

Jaromír Kalina | 27.07.2015 15:49

Nesouhlasím s tím, aby videohostem Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů (MFDF) v Jihlavě byl šéf WikiLeaks Julian Assange. I proto, že festival pravidelně dotuje město Jihlava a Kraj Vysočina. Asange je totiž obviněný ze znásilnění a zveřejněním ukradených tajných materiálů ohrozil životy řady vojáků i civilistů. Jeho svoboda bez odpovědnosti je anarchií, která škodí. A pozváním na festival pořadatelé bohužel jeho jednání ospravedlňují. Filmový festival vnímám jako propagaci dobrého jména města Jihlavy, a právě proto jeho řediteli Marku Hovorkovi navrhuji, aby „hostování“ Assange ještě zvážil. Assange na WikiLeaks nechal zveřejnit tisíce vojenských a diplomatických dokumentů. Tyto dokumenty ukradl vojín Bradley Manning, který je v USA souzen za to, že úmyslně poškodil bezpečnost země a ohrozil životy lidí. Ředitel festivalu dokumentů Marek Hovorka Assange označil za „disidenta digitální doby“. Jenže disident je většinou ten, kdo bojuje proti nějaké totalitě, což u Assange neplatí. Assange „bojuje“ proti demokratickým zemím. Já sám nemusím souhlasit se všemi vojenskými akcemi USA, ale pořád je to demokratická země, která pomohla Evropě vyhrát II. světovou válku a i dnes nám může pomoci v celosvětových bezpečnostních hrozbách. Myslím si, že Assangeovo zveřejnění tajných vojenských materiálů by netolerovala žádná armáda, a už vůbec ne ta ruská, ke které má tolik sympatií. Vždyť v prokremelské televizi RT dělal talk-show s vůdcem teroristické organizace Hizballáh. Obamův viceprezident Biden přirovnal Assangea k "high-tech" teroristovi. Assange byl zatčen kvůli podezření ze „znásilnění, sexuálního zneužití a nátlaku“, týkajícího se dvou žen ve Švédsku. Když britské soudy rozhodly o jeho vydání do Švédska, porušil Assange podmínky propuštění na kauci a ukryl se na ekvádorské ambasádě. Na WikiLeaks poskytl veřejnosti k posouzení tisíce tajných dokumentů, ale sám k soudu odmítá jít. Pokud by soud Assange osvobodil, pak by mi určitě jeho pozvání na festival nevadilo. Takto se ale nemůžu zbavit dojmu, že je to zbabělec.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Anthonyastom: Ořechov, Opálka, Out Distance
Anthonyastom: DENACIFIKACE + NORMALIZACE
Olpemola: My, občané Protektorátu (1/3)
Uborka_qrxv615: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

22 komentářů

Přidat Komentář

  • pozorovatel  | 27.07.2015 19:08  | Reagovat
    ......bolševickej normalizátor.....
  • pozorovatel  | 27.07.2015 19:16  | Reagovat
    a ještě bych dodal, festival nedotuje město Jihlava ani pan náměstek, ale občané ze svých daní a domnívám se, že větší část chce přenos s Assangem vidět, a USA je v současnosti největší světový terorista, každej politickou situaci vnímá z jiného úhlu pohledu a kdo u nás hodil po II sv válce bolševikovi potažmo Stalinovi do náruče? Ti dobří spojenci USA a Anglie!!!!
  • Pavlík  | 27.07.2015 21:28  | Reagovat
    Panu náměstkovi vadí, že pan Assange je obviněn ze znásilnění... Je evidentní, že je to účelové ve snaze jej zdiskreditovat a vydat k lynčování americkou vládou za zveřejnění pravdy. To, že desítky kněží bylo také obviněno ze znásilnění a spousta jich bylo i odsouzeno, to panu náměstkovi zřejmě nevadí. To, že tvrdí, že je pan Assange zbabělec, to jsou silácká slova zakomplexovaného Jarouška z Jihlavy, který sám v životě zatím nedokázal nic... Získat funkci na radnici ještě neznamená něco pro lidi vykonat, bohužel... což je zatím v případě pana náměstka patrné... A důvod, proč chce pan führer jihlavských lidovců Kalina zakazovat svobodu slova a projevu, to jsou možná vzpomínky na staré ,,dobré,, časy komunistické totality... Pane Hovorka, držím vám palce i celému filmovému festivalu, nenechte se otrávit neschopnými, zakomplexovanými lidmi bez schopnosti socializovat se v demokratické a svobodné společnosti.
  • Libor Furbacher  | 27.07.2015 21:58  | Reagovat
    Pro ''pozorovatele'.' Ano kazdej tu politickou situaci vnima z jineho uhlu.A Vy milovnici Assange mate skutecne ten perfectni uhel. ''My chudacci cechacci ,prvne nas hodila anglie nemcum a po 45 zase americani nas hodili rusum a my se vzdycky tak branily az nas huba bolela a kolikrat jsme i rozlily pivo jak jsme gestikulovaly.A ze jsme si ve 46 zvolili komunisty?My prece volily ty hodny.No ne?''A ty nevetsi teroristi si daly na cas nez nam zase prinesly svobodu?Ale my se zase jen tak nedaly.A ty hodny komouse jsme nechaly prestoupit a prevlect kabatky a jen cekame co na nas ty zapadni velmoci zase usijou,abychom to na ne svedly.
  • jd  | 27.07.2015 23:17  | Reagovat
    kalino kalino, kdybych řekl že jsi vůl, urazil bych užitečné zvíře....
  • Frej  | 28.07.2015 07:50  | Reagovat
    Autor to napsal přesně, ovšem od zastánců zločinného systému a zastánců našich bývalých okupantů to tady schytá.
  • pozorovatel  | 28.07.2015 15:11  | Reagovat
    ....mám jeden úkol, zkuste najít nějakou fotku z 11. září, na které budou vyfoceny i trosky letadla, které údajně narazilo do Pantagonu, uvnitř není, do tak malé díry by se nevešlo............a vo tom to je
  • Jan P.  | 29.07.2015 10:11  | Reagovat
    Na rozdíl od autora blogu p.Kaliny jsem přesvědčen o tom,že dobrému jménu Mezinárodnímu festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě účast videohosta Juliana Assanga neuškodí.Právě naopak. Festival dotuje město z daní všech občanů města.Místní jihlavský politici pokud o sobě tvrdí,že jsou skutečnými demokraty by měli nechat programovou nezávislost a právo svobodně rozhodovat na MFDF. Julian Assange je především nebezpečný tím,že webové stránky WikiLeaks zveřejnily americké válečné zločiny.Assange a jeho organizace opakovaně tahala amerického tygra za ocas. Informace o válce v Afghánistánu, video „Collateral Murder“ či diplomatické depeše a záznamy rozhovorů, to vše dokázalo imperiální velmoci pořádně rozhněvat. Autor blogu a vlivný místní politik za KDU-ČSL v Jihlavě staví své argumenty na ideologické zaujatosti a dopouští řady nepřesností a manipulace(Myslím si, že Assangeovo zveřejnění tajných vojenských materiálů by netolerovala žádná armáda, a už vůbec ne ta ruská, ke které má tolik sympatií. Vždyť v prokremelské televizi RT dělal talk-show s vůdcem teroristické organizace Hizballáh) Autor blogu si spetl či účelově zaměnil osoby a celé kauzy. Americký voják Bradley Manning, byl obviněný z toho, že předal tajné diplomatické dokumenty serveru Wikileaks, stanul 16. prosince 2012 poprvé před vojenským soudem. Den před jeho čtyřiadvacátými narozeninami tak začal proces, který je smutným dokladem toho, jak americká vláda úzkostlivě tají obsah své zahraniční politiky, jakož i hanebné zločiny, jichž se dopouští její vojáci na zahraničních misích.Manning byl obviněn z více než dvaceti trestných činů, mezi kterými nechybí například neoprávněné nakládání s utajovanými informacemi, ohrožení bezpečnosti státu či napomáhání nepříteli nepřímými prostředky. Za to by mu teoreticky hrozil i trest absolutní, žalobce však tento trest údajně vyžadovat nebude. Reálně mu však hrozí, že stráví zbytek života ve vězení. Cílem tohoto procesu nebude pouze exemplárně potrestat Manninga, ale rovněž získat informace, které by se daly použít proti druhé z hlavních postav celého případu WikiLeaks – Australanu Julianu Assangeovi, o jehož vydání do USA američtí žalobci usilují.Zatčen byl 29. května 2010 na základně Hammer v Iráku. Jeho právníci a zastánci podmínky jeho internace opakovaně označovali za rovnající se týrání. Byl totiž držen na samotce a nucen se na noc svlékat. Na otázku, proč šokující vojenské dokumenty vynesl, Manning v průběhu přípravných jednání odpověděl, že měl informace, které si žádaly spatřit světlo světa. „Jak jsem napsal, díky nim můžeme doložit skutečnou cenu válek v Iráku a Afghanistánu," vysvětlil Manning. WikiLeaks předal tajné dokumenty, když mu bylo dvaadvacet let. Mimo jiné mezi nimi bylo i video, které ukazuje, jak američtí vojáci z vrtulníku Apache postřílí dvanáct neozbrojených civilistů, včetně dvou novinářů z Reuters a zraní dvě děti. „Věřím, že pokud veřejnost, americká veřejnost tohle uvidí, může to otevřít debatu o naší vojenské a zahraniční politice, jak se projevila v Iráku a Afghanistánu, ale i obecně. Může to naši společnost přimět přehodnotit potřebu války proti terorismu, která ignoruje situaci lidí, kteří v těch zemích žijí své každodení životy," uvedl Manning k videu před vojenským tribunálem, který rozhodoval o jeho vině. Podle profesora Laurence Tribeho mohou důsledky dalekosáhle omezit svobodu slova a z internetu udělat rizikové prostředí. „A to daleko za rámec jakýchkoli průkazných potřeb národní bezpečnosti," upozorňuje profesor ústavního práva. Julian Assang a Bradley Mannig nejsou agenti Ruska a ani se na území Ruska neskrývali a neskrývají.To autor blogu nějak zaměnil za kauzu a postavu Edwarda Snowdena. Snowden byl zaměstnancem CIA, ale především pracoval jako správce systému v Národní bezpečnostní agentuře USA (NSA). Právě odtud vynesl před rokem dokumentaci, na jejímž základě byl světu odhalen systém shromažďování ohromného počtu telefonických hovorů, e-mailů a elektronicky předávaného obsahu milionů lidí americkými úřady. Edward Snowden předal materiály novináři Glennu Greenwaldovi píšícímu tehdy pro Guardian a sám uprchl přes Hongkong, Ekvádor zřejmě i další země do Ruska. Tam mu byl poskytnut oficiální azyl, pročež upadl v podezření, že buď poskytl Rusům nějaké tajné informace, nebo že pro Rusko už od začátku pracoval. Snowden se v rozhovoru vymezil i vůči námitkám, že kritizuje praktiky americké moci, a přitom přehlíží jejich daleko horší obdobu v Rusku. „Zcela otevřeně říkám, že nesouhlasím s většinou zdejších nedávno přijatých zákonů o cenzuře internetu a o dohledu. Není absolutně žádoucí, aby jakákoliv vláda v jakékoliv zemi omezovala svobodu tisku a projevu,“ uvedl.
  • berka  | 29.07.2015 11:24  | Reagovat
    Já bych řekl, že festival filmů je ve světě rozhodně známější, než třeba...jihlavské pivo. A pan Kalina, jako volený zástupce jihlaváků, by se možná neměl snažit být arbitrem toho co by na festivalu být mělo a co ne - pokud to není nic, co by odporovalo zákonům. Assange je podle mě nikoli terorista, ale docela borec, který si lajznul udělat to co udělal i když mu mohlo být jasné, že si to potrefená husa líbit nenechá. Napište ale kdyžtak prosím milý pane exsládku čtenářům jediný KONKRÉTNÍ případ toho, kdy byla bezpečnost ameriky či jejích občanů ohrožena kvůli tomu, co zveřejnil WikiLeaks. Výraz "zbabělec" jste si mohl odpustit, jenom tím podtrháváte to, že o celé věci víte absolutní exkrement. Zbabělé by možná bylo vyhýbat se spravedlivému procesu, ale riskovat že budu vydán do USA, které mě už předem daly nálepku teroristy a tudíž mi může být jasné, jak tam asi dopadnu - to snad není zbabělost, ale obyčejný pud sebezáchovy. A to s tím dvojitým znásilněním - čekal bych že vy, jako chlap, si po přečtení obvinění a "důkazů" uděláte o celé věci trochu abych tak řekl realističtější obrázek. Milé dvě švédky (více jak týden poté co k činu mělo dojít, přičemž během té doby s Assamgem vesele dál bydlely a chodily do společnosti) obvinily Assange ze znásilnění, které mělo v prvním případě spočívat v tom, že údajně "úmyslně natrhl kondom" a vystavil tak onu postiženou dámu nechráněnému styku. A to druhé obvinění je ještě bizarnější - slečna prý souhlasila s pohlavním stykem, po němž spokojeně usnula, ale když se probudila, zjistila, že na ní mezitím ve spánku byla obviněným vykonána další soulož... Milý pane Kalino, úmyslně natržená šprcka a zaspaná soulož, to by opravdu snad ani Jaroslav Hašek nevymyslel.
  • Karel Mětějíček  | 29.07.2015 14:01  | Reagovat
    Pane Berko, tak proč se Váš kamarád Assange schovává na ekvádorské ambasádě, když mu bylo jasné, že potrefená husa nejvíc zakejhá? Já si názoru Kaliny vážím, protože málokdo má odvahu říct, že WikiLeaks je vlastně bonzáctví, které jen povzbuzuje různé zastánce spikleneckých teorií v tom, že svět ovládá někdo jiný, což jim dává dostatečný důvod k tomu, aby nemuseli nic dělat a jen doma nadávali u piva.
  • XXXXX  | 29.07.2015 19:07  | Reagovat
    To už zase budou nějaký volby? Assange je samozřejmě zmetek, protože porušil služební tajemství, ale dobře že to udělal, alespoň celý svět vidí co je amerika za chamraď. A stejně se najdou blbové - viz emigrant, co tu špínu podporují.
  • Standa  | 31.07.2015 11:25  | Reagovat
    Vážení chytrolíni, kdyby pánové Assange a Maning byli občané Ruska a udělali to, co udělali, tak jsme se již dávno dozvěděli, že za záhadných okolností spáchali ve vězení sebevraždu. Pokud sloužím v jakékoliv armádě, první zákon, který platí je držet hubu a krok a poslouchat rozkazy. Je vidět, že službu v armádě a vojnu žádný z Vás nezažil, asi byste mluvili jinak. A kdyby v 80. letech 20. století nebylo "uzbrojení SSSR" pomocí USA (presidenti Reagan a Bush sen.), tak byste dneska chodili do VUMLu a ne blábolili na internetu, protože žádný internet byste neměli a na 1. máje byste nosili rudé prapory, až by se z Vás kouřilo.
  • Libor Furbacher  | 31.07.2015 13:42  | Reagovat
    Pro Standu. Presne vyztizeno.
  • Jan P.  | 31.07.2015 15:06  | Reagovat
    Je především tristní to,že místní politik se na veřejnosti vyjadřuje k tématu,kterému vůbec nerozumí a ještě se dožaduje ve své aroganci moci autoritářských a nedemokratických praktik.Kam se najednou ztratila ta vaše proklamovaná svoboda slova a právo veřejnosti na co nejširší zdroj informací ze světa i z domova diskutující Stando a p.Furbacher ? Nejedná se o žádné chytráctví.Není možný tolerovat,aby některý český politici či novináři mediálního mainstreamu měl veřejnost za úplné pitomce,který neznají relevantní fakta a nedokážou se v tom správně orientovat.To,že se někdo staví kriticky k zahraniční a bezpečnostní politice USA a odsuzuje válečné zločiny ve světě páchané pod hlavičkou NATO ještě neznamená,že tím omlouvá praktiky omezování občanských a lidských práv v Putinovském Rusku. Pan Kalina byl možná dobrý sládek jihlavského pivovaru,ale jeho orientace v zahraniční politice je děsivá.Jako člen křesťansko- demokratické strany a významný představitel města, by měl ctít určité humánní a demokratické hodnoty.Svým textem je úplně popřel. Mám takový dojem a nejsem v tom sám,že řada českých politiků a určitá názorová část naší společnosti by nejraději uvítala poměry naší druhé republiky.
  • pozorovatel  | 31.07.2015 15:18  | Reagovat
    Vážený Stando, SSSR nikdo neuzbrojil, ti co to na tomhle světě vedou došli k závěru, že rozdělení světa na Východ a Západ je zastaralé, rozpustili východní blok a budují jednotný multikultibuzi svět, kde nikdo v nic a nikomu nevěří, morální zásady jsou na obtíž až k smíchu....... na tento bod zlomu se u nás připravovali kluci v prognosťáku, kteří si rozdělili moc s tzv. disidenty. Ti co demokraticky volíme jsou rádi že jsou u lizu a plní, co jim Brusel nařídí, př. socialista Bohuš nejdřív vykřikoval žádný imigranty nepřijmeme, teď už mluví o stovkách....... ti negři jsou sem navážení za účelem multikulti, taková masa blbců bez vztahu k rodné zemi a vlastní historii se nejlépe ovládá.A ještě na závěr, mně tu dobu rudých praporů připomíná třeba i jeden náměstek, kterej si dovoluje rozhodovat o tom co je a není pro občana vhodné ke shlédnutí na filmovém festivalu.Takže jaká změna oproti totalitě? Ať se raději věnuje pedofilním kauzám v jeho rodné církvi, dětí zprznili dost.
  • berka  | 31.07.2015 17:04  | Reagovat
    Stando, pokud vím, tak Assange není občanem USA, ale Austrálie a ani nebyl "zaměstnancem" armády či vlády USA. Jenom jako novinář zveřejnil materiály, které získal. Důvěrné a tajné informace vynesl Manning, o kterém ale - v původním článku - nebyla vůbec řeč. Assange byl za to co udělal mimo jiné oceněn mnoha institucemi, například Amnesty International, o jejíž nestrannosti snad nikdo nepochybuje. A s tou vraždou či sebevraždou - zkuste se podívat třeba jen na blbou Wikipedii pod heslo Julian Assange - je tam popsáno, jak mnozí politici z oné zaslíbené kolébky demokracie veřejně přímo volali po jeho popravě či atentátu na něj. Bláboly píšete s prominutím vy a navíc ještě vůbec nevíte o čem.
  • berka  | 31.07.2015 18:15  | Reagovat
    A mimochodem, máme-li se tedy bavit o Manningovi - nějak se zapomíná na to (nebo to možná autor blogu ani neví), co vlastně tehdy vojín Manning vynesl na denní světlo a co tak strašně rozčílilo americké vládní a vojenské kruhy... Jednalo se o videozáznam, kde americké komando z vrtulníku zlikvidovalo skupinu asi deseti lidí, které považovalo za teroristy, přičemž dva z oné skupiny byli novináři agentury Reuters. Ano, ve válce se takové věci bohužel stávají. Ale jak mohl únik tohoto videozáznamu "ohrozit životy mnoha amerických vojáků a civilistů", to tedy opravdu nechápu.
  • VladimírV  | 01.08.2015 13:42  | Reagovat
    Nesouhlas jednoho z jihlavských konšelů s videokonferencí s panem Assangem lze brát nikoliv jako dogma, ale jeho názor. Při jeho pragmatickém pohledu na svět se mi nechce věřit tomu, že by byl natolik nekritický k evidentním unfair krokům USA při jejich snaze, "demokratizovat svět". Žijeme ve svobodné společnosti a novináři jsou ventilem k informovanosti lidí, jak se věci mají. Je přece svobodnou vůlí americké administrativy, aby jím zveřejněné excesy vyvrátila a ne se omezila na dehonestaci novináře přihlouplými historkami o jeho sexuálních praktikách. Zároveň je zde příležitost položit případně panu Assangovi osobní otázky, což je velice cenné. I toho se snad někdo bojí? Ano: " Chytrému napověz, hloupého nakopni.". Ani "americká zadnice" není to pravé ořechové, kam bychom se měli jako národ cpát. Ani naši "političtí průzkumníci" americké demokracie v ní, jak vidno, nehodlají zatím setrvat.
  • Jan P.  | 01.08.2015 20:45  | Reagovat
    Pane Vladimíre V. Já s vaším komentářem do jisté míry souhlasím.Na rozdíl od vašeho mínění jsem toho názoru,že tady není, ale co omlouvat. Autora článku jsem nekritizoval za legitimně vyjádřený názor,ale za neznalost a dezinformace kolem celé kauzy Julian Asang s cílem ovlivnit nezávislost tvůrců MFDF. Můžeme pouze spekulovat o tom, proč se autor a významný představitel města nefér argumentů dopustil. To nemá s pragmatismem nic společného.Význam slova pragmatismus znamená mimo jiné taky nezaujatost.Obsah článku autora je jasně zaujatý. Lze to spíše považovat jako čisté patolízalství k Velkému bratrovi za oceánem,který ani neví,že v ČR existuje nějaký MFDF v Jihlavě.Jako člen křesťanské strany by měl autor odsuzovat jakékoliv vraždy na nevinných lidech všude na světě a ne se k tomu takto pokrytecky a zbaběle stavět.Takový politik mojí důvěru nemá a nevidím žádný důvod,proč takové chování u politiků máme tolerovat. Jsem přesvědčen o tom,že takto to cítil i diskutující p.Berka,který doplnil další relevantní fakta.
  • XXXXX  | 03.08.2015 18:30  | Reagovat
    Standa: Kdyby byly prdeli ryby nemuseli by bejt rybníky. A vojnu jsem zažil a bezpečně krvavější než ty. A to "uzbrojení" to je opravdu trefný termín. Amerika se uzbrojila do násobku svého rozpočtu a to je tu prezentováno jako vítězství?
  • berka  | 03.08.2015 21:55  | Reagovat
    asi tak...
  • Svatopluk Beran  | 06.08.2015 11:37  | Reagovat
    Standa říká: Pátek, 31. 7. 2015 v 11:25 Vážení chytrolíni, kdyby pánové Assange a Maning byli občané Ruska a udělali to, co udělali, tak jsme se již dávno dozvěděli, že za záhadných okolností spáchali ve vězení sebevraždu. Pokud sloužím v jakékoliv armádě, první zákon, který platí je držet hubu a krok a poslouchat rozkazy. Je vidět, že službu v armádě a vojnu žádný z Vás nezažil, asi byste mluvili jinak. A kdyby v 80. letech 20. století nebylo „uzbrojení SSSR“ pomocí USA (presidenti Reagan a Bush sen.), tak byste dneska chodili do VUMLu a ne blábolili na internetu, protože žádný internet byste neměli a na 1. máje byste nosili rudé prapory, až by se z Vás kouřilo. Stando pokus se mi prosím vysvětlit co znamená tvé větné spojení - („uzbrojení SSSR“ pomocí USA (presidenti Reagan a Bush sen.). Jsem přesvědčen že tvé informace o tomto problému jsou pouze cíleně vedená PR Spojených Států, kterou uskutečňují Spojené Státy přes pété kolony v té které východní hospodářsky a vojensky vazalské zemi. Ty pak zřejmě z důvodu že ti bývalé vedení jedné strany v české republice ublížilo, rád podléháž zjednodušování historických zkutečností. Vlastně jsi se z toho co tu probíhalo mezi roky 1948 a 1989 vůbec ale vůbec nepoučil.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru