Reklama
Dnes je sobota 21.09.2024      svátek má Matouš
Zpět
Tomáš Ďásek

Dlouhodobě působím v čestné funkci samozvaného okresního brouka Pytlíka. Všechno znám, nikdo si na mě nepřijde a ve všem mám jasno. V podstatě kdyby se mi z velkých měst nedělala kopřivka, mohl bych se celkem úspěšně ucházet o místo českého prezidenta. Do blogu JL jsem se po delší době opět rozhodl sem tam přispět proto, že je mi hodně smutno nad jeho úrovní, která je ale nakonec jenom odrazem současné české společnosti. Abych ale předešel dalším zbytečným krysoobojživelným válkám, nebudu zásadně nijak reagovat na případné diskuse pod mými blogy a předem děkuji čtenářům a případným diskutujícím za pochopení. Pokud snad někdo pocítí potřebu mi za mé internetové výkřiky osobně vynadat - a nebo prostě jenom tak napsat, těším se na Váš mail - tdasek(a)seznam.cz

Zlo přichází ze severu

Tomáš Ďásek | 01.10.2015 23:13

Dnes došlo k velmi závažné události. Jak jsem se dočetl na Novinkách, takřka přímo v centru našeho milovaného kraje - kdesi u Tří věžiček, byli policií zadrženi dva švédští občané, kteří ve svém autě pašovali přes naše území do Švédska sedm syrských migrantů. Na benzinové pumpě ale naštěstí Opela narvaného snědými machometány zahlédl pozorný občan (možná syn nějakého bývalého zasloužilého člena PS VB - starší jistě tuto zkratku znají) a rychle zalarmoval policisty, kteří migranty zadrželi a převezli do záchytného zařízení.

Velice rád vždycky čtu diskuse pod zpravodajskými články. Nemyslím tady na Jihlavských listech - to je jenom velmi slabý odvar - ale v celostátních médiích. Tam totiž nepíšou žádní burani a přízemní vidláci, jako jsme my tady - ale jenom samí lepší, vzdělaní a rozumní lidé. Já, člověk v uprchlické otázce velmi rozpolcený a s nejasným názorem, si tam mohu tento svůj názor postupně ujasnit a dotvořit na základě většinového mínění. Protože věřte dneska politikům - když největším zastáncem radikálního postupu proti naplaveninám je poloviční japončík, žejo... Jedině hlas lidu - hlas boží může mít u mě nějakou váhu.

Tentokrát mě opět diskuse nezklamala a byla nadmíru poučná. Nejvíce mne však zaujal velmi rozhořčený, ale přitom zcela logický a nezaujatý příspěvek jisté paní Marie Sedláčkové z Velké Kraše. Protože by ho zájemci v záplavě dalších reakcí už na Novinkách horko těžko hledali, rozhodl jsem se ho ctěným čtenářům JL zpřístupnit formou zkopírování celého neupravovaného textu - jak je tady ostatně zvykem. Zde je : "Marie Sedláčková, Velká Kraš Čtvrtek, 1. října 2015, 21:37:28 | Souhlasím | Nesouhlasím | +3 Ti Švédi nám nedají pokoj jim nestačilo,že nás 30 let vyžírali okradli naši zem zpustošili nechali zde hromadu potomků 3x nás připravili o titul .m.s. v ledním hokeji 2x o salátovou mísu a ještě k nám vozí hladové migranty !Od 30l války se už žádné války nezúčastnili to co nám nakradli z toho těží do dnes za 2.sv. války opatrně a skrytě hladili Hitlerovi pozadí a Stalinvi popředí jsou to evropští vychcánkové ,at´si tam s Nory ty migranty vezmou a zakázat jim vstup do zamí E.U."   Řečeno slovy Járy Cimrmana - "To musí být ženská !". Je škoda, že se pořád nedaří naplnit plán ČSSD na větší zastoupení žen v politice. Kdyby byla Marie v parlamentu (nejlépe v zahraničním výboru), hned by měl Kalousek s Babišem dalšího důstojného partnera do jinak veskrze nudných poslaneckých debat. Hned jsem jí nakliknul "plusko". Je sice pravda, že její poslední věta "ať si tam s Nory ty migranty vezmou" by mohla někomu připadat poněkud zvláštní v kontextu s tím, že milí Švédové právě přesně to chtěli udělat a že kdyby milý "Pozorný občan - platič daní" nezavolal poldy, tak už byli dávno za hranicema minimálně v péči germánů (však to jsou přece taky akorát nabubřelý hovada, co tisíce let vraždili naše lidi) - kdežto takhle si teď muslimáci budou minimálně měsíc cpát do bachorů lančmít a plejtvat teplou vodou v Bělé pod Bezdězem za naše peníze, takže je ten pozorný informátor vlastně akorát pozval k nám k pobytu zdarma - ale to na celé věci nic nemění. Pěkně jim to dala, pacholkům vikingskejm. Konečně to někdo řekl naplno, bez falešné evropské pravdoláskařské omáčky. Banda grázlů je to. V hokeji beztak faulujou, děcka nám kradou a čmoudy sem naopak vozíjou. Kde by dneska s tou svojí slavnou sociální politikou byli, kdyby si tehdá u nás nenakradli ? Akorát musím říct, že na můj vkus byla ještě až zbytečně moc umírněná. Možná se jen raději trochu držela při zemi, aby třeba její antagonistické vztahy ke švédům a arabáčům nemohl nikdo hloupě probírat, až za rok Maruška pojede s rodinou do Hurghady na ól-inkluziv se švédskejma stolama. Ale divím se, že ve svém spravedlivém hněvu těm prasákům nevyčetla taky švédskou trojku...

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Anthonyastom: Ořechov, Opálka, Out Distance
Anthonyastom: DENACIFIKACE + NORMALIZACE
Olpemola: My, občané Protektorátu (1/3)
Uborka_qrxv615: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

29 komentářů

Přidat Komentář

  • Arne  | 02.10.2015 09:32  | Reagovat
    S díky vítám Tomáše zpátky.
  • VladimírV  | 02.10.2015 11:22  | Reagovat
    Velice povedený literární kousek. Ano, najdou se lidé, kteří dovedou ve snaze dosáhnout své pravdy vytáhnout do boje s neuvěřitelnými asociacemi v podobě výčitek nešvárů za poslední stovky let. Ke škodě věci, tedy problému nezákonného převaděčství nelegálních migrantů. A my se divíme: Našel se pozorný občan, který na tuto skutečnost poukázal. Bez falešné solidarity, která je našemu národu příznačná. Kdyby migranty odhalila policie, je to košer, takhle je to náramné svinstvo. Migranti skončí v detenčním zařízení. Svojí zásluhou, neměli na našem území co dělat. Pokud by jako opravdoví utečenci před válkou o azyl u nás požádali, dostali by ho.
  • berka  | 02.10.2015 11:49  | Reagovat
    Tomáši, super ! Stejně, já nevím - kam se poděla ta tradiční česká povaha - vždyť by se na tom dalo tak krásně vydělat. Uprchlíci nechtějí k nám, ale chtějí přes nás. Božínku, tak proč ne ? Na hranicích udělat přísné kontroly. Nazdar Hasane - ty chceš přes nás do Německa ? Ale to samozřejmě není problém - můžeš dostat 24 hodinové tranzitní vízum. Uděláme ti ho tady hned teď na počkání. Tady udělej tři křížky a padesát Euro kolek bych poprosil. Tak, děkuji, tady to máš - příjemný pobyt, další ! Tisíc uprchlíků denně a státní kasa do vánoc praskne. Nějaký registrační pokladny nebudou potřeba... :-)
  • VladimírV  | 02.10.2015 14:30  | Reagovat
    Pane Bernarde, s tím tranzitním vízem je to trochu složitější. Podle dodatku k Úmluvě o právním postavení uprchlíků se smluvní strany zavazují, že udělí tranzitní vízum uprchlíkům, kteří o b d r ž e l i vízum pro území konečného cíle cesty. Celá Úmluva mimo jiné jasně specifikuje, kdo může používat status uprchlíka.☺
  • berka  | 02.10.2015 15:29  | Reagovat
    No...on byl na konci mého "příspěvku" smajlík...
  • fotrak  | 02.10.2015 19:14  | Reagovat
    Dobré čtení, jen mi připadá ten výchozí příspěvek paní Sedláčkové vkusně nadsazený a jemně ironický, takže bych už do vlastního kolena nestřílel.
  • VladimírV  | 02.10.2015 20:12  | Reagovat
    Pane Bernarde. ☺
  • XXXXX  | 02.10.2015 20:31  | Reagovat
    já bych řek, že Semelová v tom parlamentu úplně stačí, ono je asi úplně jedno jestli je zabásli nebo ne, jestli je pošlou dál nebo ne, stejně se západ zasaturuje a začnou je sypat sem. Mě přijde mnohem interesantnější obava muslimek v německých táborech ze znásilnění. Naštěstí se machometáni plní semene bílých žen štítí. chi
  • Iza  | 05.10.2015 09:56  | Reagovat
    Jak asi mám na toto reagovat? Davy masírované naší politickou elitou už prostě ztrácí spojení s realitou a vzniká podhoubí naprosto zcestných blabolů viz citovaná Marie. Ale vlastně ne, vždyť se paní Marie tou užasnou příměrou k hokeji vlastně odkryla a prozradila. Přidávám poměrně zajímavý článek, řekl bych s podobným nadhledem který dnes pomalu mizí, naštěstí jsou ještě kolem nás lidé kterým blbost prezentovaná na veřejnosti není lhostejná http://ihned.cz/c1-64581160-barvy-moci-jindricha-sidla-united-we-stand-cechy-cechum
  • Svatopluk Beran  | 07.10.2015 11:39  | Reagovat
    Nalejme si čistého vína. Dokud bude trvat geopolitická touha nejsilnější vojenské velmoci světa po surovinách jiných států, schovaná za vojenské nastolování demokracie ve zcela odlišných kulturách, do té doby budou příspěvky podobné těm od paní Marie, či imigrace milionů něšťastných občanů, nám složitě pochopitelné kultury, trvalým světovým dějem. Je nezbytné aby se obyčejní občané už postavili veřejně AMERICKÉMU SVĚTOVÉMU VYVRAŽĎOVACÍMU BARBARSTVÍ. Je totiž dost možné, že je budou následovat ve stejných krocích i velmoci ostatní. Nemocnici v Kunduzu rozstřílel těžký bitevník USA. Nad městy se obvykle nenasazuje. Nemocnici lékařů bez hranic v afghánském Kunduzu poškodily útoky amerického bitevního letounu AC-130, uvedla CNN. Povolán byl poté, co se v úzkých ocitly pozemní jednotky afghánské armády, nikoliv američtí vojáci, jak Pentagon původně tvrdil. Letoun je těžce vyzbrojen děly, která se zaměřují vizuálně, a neplatí pro něj pravidla pro omezení vedlejších škod.
  • Svatopluk Beran  | 07.10.2015 11:41  | Reagovat
    Pokus o pokračování, admin mi kompletní první vložení odmítl. Americká armáda už čtyřikrát změnila vysvětlení, proč bombardovala nemocnici v Kunduzu. Letecký úder na nemocnici organizace Lékaři bez hranic v afghánském Kunduzu objednaly americké speciální jednotky – nikoliv jejich afgánští spojenci, přiznal nyní americký velitel. Krátce předtím, než generál John Campbell, velitel amerických jednotek a vojsk NATO v Afghánistánu svědčil v americkém Senátu, obvinil předseda organizace Lékaři bez hranic Spojené státy a Afghánistán, že se přiznali k „válečnému zločinu“. Campbell změnil americkou výpověď o tom, jak došlo k zmíněnému leteckému úderu, ve čtyřech dnech už počtvrté. Opakoval, že útok objednaly afghánské jednotky, které se účastnily „úporných bojů“ ve snaze znovu dobýt města Kunduz od Talibanu. Avšak pozměnil své pondělní svědectví. Tentokráte uvedl, že afghánské jednotky nekomunikovaly přímo s americkými piloty. Jejich žádost ověřovala nejprve speciální americká jednotka v místě, která pak útok na nemocnici schválila. Letecký úder proti nemocnici patří k nejhorším a nejviditelnějších případům civilních úmrtí za celých 14 let války v Afghánistánu, o níž Barack Obama v podstatě prohlašuje, že už skončila. Při útoku zahynulo 12 zaměstnanců Lékařů bez hranic a 10 pacientů, kteří vyhledali pomoc v nemocnici poté, co minulý víkend Taliban ovládl město Kunduz. Při leteckých úderech, které byly opakované, zahynuly tři děti a pacienti uhořeli v postelích. Campbell nevysvětlil, jak je možné, že americké letadlo střílelo na nemocnici, i když Američané znali její koordináty. Uvedl však, že k útoku na nemocnici „došlo omylem“. Lékaři bez hranic však požadují nezávislé vyšetřování incidentu, nikoliv jeho vyšetřování americkou armádou. „Zase mluví o tom, že to byla ‚chyba’, řekl Jason Cone, americký ředitel organizace Lékaři bez hranic. „Chyba, která trvala déle než hodinu, přestože umístění nemocnice armáda dobře znala a byli během leteckých úderů informováni, že útočí na nemocnici.“
  • Jan P.  | 07.10.2015 21:23  | Reagovat
    Se Svatoplukem Beranem bych si dovolil polemizovat. Vůbec nezpochybňuji to co píše o bombardování nemocnice v Kunduzu ze strany amerických speciálních jednotek.Informaci o tragické události v Kunduzu si každý čtenář může nezávisle ověřit ze zpravodajství českých a zahraničních médií sám. Nepatřím mezi ty,který se nekriticky dívají na zahraniční a bezpečnostní politiku spojených států a obhajuje válečné zločiny. Jsem přesvědčen o tom,že zmiňovaný citát Marie Sedláčkové,který zmínil autor blogu ve svém textu kontraproduktivní zahraniční a bezpečnostní politika USA a jeho spojenců přímo nesouvisí. M.S. vyjádřila názor či postoj,který se podobá stovkám a tisícům nějak podobných,které různě zaznívají v internetových diskuzích a na sociálních sítích.Nejde o to,že někdo někde na téma uprchlická krize v Evropě píše nějaké nesmysli,šíří různé hoaxy,nenávist a xenofobii. Přiznejme si také to,že národovectví a šovinismus je velké části Čechům nějak blízký.To můžeme pozorovat zejména s příchodem uprchlické krize. Za národovectví a šovinismus,který je v české společnosti historicky nějak zakořeněn a který proniká všemi póry např. komentář M.S. zahraniční a bezpečnostní politika USA nemůže.
  • Svatopluk Beran  | 08.10.2015 18:16  | Reagovat
    Petře vidím že je to na filozofickou diskuzi, ale v tom jak jsi to postavil máš určitě pravdu. Paní Marie je blbka a podobně nastavenou vnitřní filizofii má veliké procento Čechů. Máš podle mne též pravdu v tom, že za to zahraniční a bezpečnostní politika USA nemůže z hlediska vzniku této lidské omezenosti a slabosti. Zahraniční a bezpečnostní politika USA však může za vytažení této omezenosti z velké řady českých občanů, z jejich vnitřního a tejeného světa. Je zřejmě dobře že se to dovídáme. Posllouchal jsem dneska Stoltenberka. Připadal mi jak Fírer a úplně živě jsem viděl jak podobní lidé o ketrých zde mluvíme, jásají a mávají květinami při projevech o naší nezbytné obraně útoky na východ, abychom si zajistili surovinové a územní jistoty, ke kterým nás předurčuje naše křesťanská historie západu. Jsem zvědavej kam až zajde schopnost NATa a transatlantického valu v manipulaci z občany západní a střední Evropy. Jsem přesvědčen že střední třída západu se bude schopná viditelným způsobem stavět proti svým představitelům při pokusech ovládnutí Evropy Spojenými Státy k zneužití Evropy k národohospodářským cílům USA, o střední a východní části Evropy však silně pochybuji.
  • Svatopluk Beran  | 08.10.2015 18:54  | Reagovat
    Tímto se omlouvám panu Ďáskovi a pokud uzná že tento můj příspěvek do jeho blogu nepatří, nemám žádný problém s tím že jej vyřadí. Lékaři bez hranic jsou již třetí rok moje srdcová záležitost. (opustil jsem osobní finanční podporu afrických studentů v jejich konkrétních zemích po tom co je americké ale již i evropské barbarství několik let vyhání z jejich zemí a nutí k emigraci) Lékaři bez hranic jsou pro mne nyní jediná humanitární organizace kterou finančně podporuji a při mém plném respektu jediní kdo dokáží nestraně a nezjištně záchranou konkrétních životů, při nasazení vlaastních životů, pomáhat kdekoliv. Což se například s rádoby PROAMERICKOU neziskovkou ,,Člověk v tísní,, nedá vůbec srovnat. Proto se mě silně dotýká co američtí barbaři ve své nedotknutelnosti cíleně provedli. Podle mne se nejedná o omyl. Je dosti pravděpodobné že potřebovali zneškodnit nějakého důležitějšího zraněného Talibance. Přičemž spáchali VÁLEČNÝ ZLOČIN, na nemocničním ošetřujícím personálu, který známe snad jen od fašistů. Je možné náhodně zasáhnout nemocnici, není možné ji však cíleně likvidovat. Proto bych jen rád požádal aby ti kteří mají zájem se na těchto stránkách http://www.lekari-bez-hranic.cz/cz/node/57791 přidali svou podporou k nezávislému vyšetřování s následným potrestáním konkrétních vyníků i mediálnímu odsouzení praktik americké vlády. Je nutné aby toto vyšetřování neorganizovali instituce přímo na incidentu zůčastněné. V nynější době je zcela jasné, že Afgáncům a nota bene Spojeným Státům, se věřit nemůže a nesmí.
  • Jan P.  | 09.10.2015 10:19  | Reagovat
    Pane Berane,naprosto s Vámi souhlasím,že v debatě o uprchlíky jen málo slýcháme příčiny,proč tato situace nastala.Správně uvádíte,že je najdeme v zahraniční politice USA a Evropy,zejména v jejich intervencích v zemích Blízkého východu a na Balkáně. Na situaci s uprchlíky existuje řada odpovědí. Rasistická a xenofobní odpověď organizují fašisté typu A.B.Bartoše nebo oportunističtí rasisté,jakými jsou T.Okamura a odborník na brouky M.Konvička.Tito se snaží využít situace,kdy neexistuje systémová odpověď na obavy chudých a budují svou politickou pozici tím,že nabízejí lidem smrtelné nebezpečí,před kterým je nakonec ochrání.Možná je to i případ zmiňované Marie Sedláčkové a řady názorově jí podobných. Druhou odpovědí je protiuprchlická kritika zahraniční politiky USA a EU, kterou nejvýrazněji na konzervativní levici ztělesňuje europoslanec za ČSSD J.Keller. Popsané důsledky americké zahraniční politiky,ale zároveň považuje uprchlíky za hrozbu pro sociální systémy Evropy. Sdílím věcnou kritiku progresivní/idealistické názorové části levice na J.Kellera,že si v této otázce plete své profesorství s politickou funkcí europoslance. Existuje náprava řešení ? Stejně jako já i vy nápravu znáte.Věřím tomu,že na to oba máme podobný názor a zastáváme stejný úhel pohledu. Myslím si ,že nemá valný smysl o tom zde nějak více psát a snažit se s ostatními čtenáři(diskutující) vést dialog. Pokud jste jiného názoru - budu Vám v diskuzi držet palce.
  • Zdeněk Gryc  | 13.10.2015 07:55  | Reagovat
    MNOHO SLOV, ALE CHYBÍ KONCOVKA. PROČ UPRCHLÍCI PRCHAJÍ JENOM JEDNÍM SMĚREM, TEDY DO ZÁPADNÍCH DEMOKRACÍÍ,NEBO NE? PROČ SE NETLAČÍ DO PUTI-NOVÁÁ ? zg
  • berka  | 13.10.2015 12:27  | Reagovat
    Protože v Rusku nemají lavičky Václava Havla, kde by mohli posedět a posvačit vepřovej řízek...
  • Zdeněk Gryc  | 13.10.2015 13:23  | Reagovat
    OK, fajn, ale jak se to dozvěděli? zg
  • Berka  | 13.10.2015 14:31  | Reagovat
    Ono je to trochu jinak. Oni opravdu neutíkají JENOM JEDNÍM SMĚREM - do zemí pyšnících se tím pochybným označením "západní demokracie". Do německa utíkají především ti, kteří na tu cestu mají finance a ti kteří tam mají nějaký záchytný bod (příbuzné, známé, atd.) Sice se nám to tady utěšeně plní téměř logaritmickým tempem, ale například v Jordánsku je aktuálně asi JEDEN MILION syřanů uprchlých před válkou...
  • VladimírV  | 13.10.2015 14:46  | Reagovat
    Vážený pane Gryci. Váš poukaz na to, kam se migranti hrnou, má svoji železnou logiku. Tou je skutečnost, že to většinou nejsou uprchlíci před válkou, kterým je jedno, kam se před ní uchýlí, ale moderní kolonizátoři bohaté Evropy. Byl to neskutečný hazard, nabídnout jim otevřenou náruč. Teta Merkelová tak dokáže nemožné, bez vojenské anexe nechá rozložit prosperující stát. A nejen Německo.
  • Zdeněk Gryc  | 13.10.2015 14:47  | Reagovat
    . . . „kdesi u Tří věžiček, byli policií zadrženi dva švédští občané, kteří ve svém autě pašovali přes naše území do Švédska sedm syrských migrantů.“. . Na dětském oddělenÍ nemocnice v Jihlavě ordinovala léta, MuDr. Marie Nekvapilová. Její muž genetolog studoval v Rusku. V roce 1968 přednášel na universitě v Lundu, kde po bratrském vstupu zůstali. Potom léta působila jako pediatr v Malmo. 1. berka říká: Úterý, 13. 10. 2015 v 12:27 Protože v Rusku nemají lavičky Václava Havla, kde by mohli posedět a posvačit vepřovej řízek… Pravda, opravdu nemají a mít nebudou. . . Nejde ani tak o symbol - lavičku, jako o podstatu - lidská práva a demokracii. Zásadně si myslím, že by se měl svět snažit, počínajíc CZ, aby v zemích emigrantů, byla nastolena opravdová demokracie a oni mohli žít v zemi svých předků, s lidskými právy, které u nás nastolil Václav Havel. Bylo by to optimální řešení, jak pro nás, tak pro emigranty. Je škoda, že MuDr. Marie Nekvapilová, velká cestovatelka, emigrovala do Švédska, kam asi směřovalo i těch 7 utečenců. EMIGRANTI DO RUSKA NESMĚŘUJÍ, NEJEN PROTO, ŽE TAM NEJSOU LAVIČKY VÁCLAVA HAVLA, ALE PROTO, ŽE BOJÍ, ABY SE NE-DOSTALI Z LOUŽE DO BLÁTA. JE TO OBDOBNÝ PROBLÉM JAKO EMIGRACE PO VSTUPU VOJSK 1968 U NÁS. RUSOVÉ MĚLI ZŮSTAT DOMA, STEJNĚ JAKO NAŠI EMIGRANTI. DOMA JE DOMA !!! zg
  • VladimírV  | 13.10.2015 17:15  | Reagovat
    Vážený pane Gryci, nastolovat v zemích, kde je hlavním náboženským proudem islám, je stejně neuskutečnitelné, jako nutit naši populaci, vrátit se do jeskyní. Jejich náboženství má s demokracií velmi málo společného. Každá taková snaha o její nastolení, i když v podtextu šlo zejména o ekonomický vliv, vyšla zpravidla nazmar. Zvedla i takové nálady, které se promítly i do současné situace. Muslimové, tedy ti pravověrní, nejdou do Ruska nejen kvůli chudobě, ale zejména proto, že by se tam museli chovat podle místních pravidel, a to bez pardonu. To jen "demokratická" Evropa si dobrovolně kálí do vlastních bot.
  • Zdeněk Gryc  | 13.10.2015 18:38  | Reagovat
    Vážený pane Havlíček, Obávám se, že ve Vašem komentáři vidíte situaci reálněji, než jak jsem se poněkud utopicky pokusil naznačit. Každopádně za Váš názor děkuji a přeji Hezký večer. Zdeněk Gryc
  • Jan P.  | 13.10.2015 19:02  | Reagovat
    Ke komentáři p.Gryce. Přístup k uprchlíkům jako zastává SRN,Rakousko či Švédsko nepředstavuje celý Západ včetně USA. Ke komentáři p.Vladimíra V. Prosím nezaměňujme islám za islámismus. P. Gryc má tentokrát pravdu v tom,že současné Rusko příliš nerespektuje Listinu základních práv a svobod.Jejich azylová politika se např.od Německa hodně liší.To je hlavní důvod toho proč migranti,který přichází ze severní.Afriky a Blízkého východu mimo jiné raději upřednostňují civilizovanější a vyspělé státy západní a sever.Evropy.Být na jejich místě tak drtivá většina z nás jedná stejně.
  • VladimírV  | 13.10.2015 20:43  | Reagovat
    Vážený pane Gryci. Děkuji Vám za názor a rovněž přeji pěkný večer. Vladimír Havlíček Pane Jane P. Migranti především nerespektují zákony platné pro vstup na území EU. Pozor, mluvím o většinu z těch, kteří prokazatelně neutíkají před válkou. Azylová politika Německa se příliš neliší od politiky jiných států EU, nicméně jejich tvrdý kalkul, že si naplní svoji potřebu na pracovním trhu, se jim vymkl z rukou. Teď si berou jako "spojence" i země, které nejsou u migrantů tolik v kurzu. Vydloubnou si třešničky na dortu a ostatní šup vedle. Do teritoria rovněž suverénního státu. Kde to jsme!
  • Venca  | 13.10.2015 21:05  | Reagovat
    kde to jsme ? Jsme v Evropě. Prachy od nich bereme, tak holt budeme muset i něco dát. Proč se neozvou naši slavní europoslanci ? Proč asi - zbytečně by si jak píšete káleli do vlastního hnízda.
  • VladimírV  | 13.10.2015 22:48  | Reagovat
    Kupovat si suverenitu národa za dotace je ohavné. Ale zároveň varovným signálem pro to, jak k dotacím přistupovat.
  • Jan P.  | 14.10.2015 16:42  | Reagovat
    Pane Vladimíre V. Stejně jako já ani vy nejste odborník na mezinárodní a evropské právo.To ještě vůbec neznamená,že se v tom nemůžeme jako laici správně orientovat. Přesto se Vás zeptám :Na jakém základě jste došel k názoru,že migranti nerespektují evropské platné zákony a musíme s nimi v ČR zacházet jako se zločinci ? Dále by mě zajímalo z jakých informačních zdrojů čerpáte data o tom,že většina zmiňovaných migrantů,který přichází do Evropy nesplňují podle mezinárodního a evropského práva status uprchlíka ? Stačí mi odkaz na zdroj. Díky. Poslední poznámka. Diskutujících Venca zde správně připomenul důležitý fakt,že ČR z Evropských fondů čerpá finanční dotace.Zatím stále více čerpáme než do EU odvádíme. Na výstavbu českých silnic,dětská hřiště adp. se podílí např. i daňový poplatník a občan Německa či Řecka. Za šlendrián a vysokou míru korupce,která panuje ve státní správě a v politickém prostředí ČR byrokrati z Bruselu a Angela Merkelová opravdu nemůžou. Vážně si myslíme,že PEVNOST EVROPA(vysoká zeď a žiletkový plot) nás před vlnou migrace ochrání ? Neneseme náhodou jako ČR taky svůj díl viny na vyvolání uprchlické krize ?
  • Zdeněk Gryc  | 18.10.2015 18:40  | Reagovat
    NALEJME SI ČISTÉHO VÍNA - PRAVDA A PROPAGANDA TEDY 1 a 2 ? NEBO RADĚJI STAVĚT NA OSOBNÍCH ZKUŠENOSTECH A JEJICH VÝKLADU PUTINOVÝMI SDĚLOVACÉMI PROSTŘEDKY. . . . . . KDO A PO KOM STŘÍLEL V ROCE 68 V TUZEMSKU ? ---------------------------------------------------------- JEDNA: Svatopluk Beran říká: Středa, 7. 10. 2015 v 11:39 Nalejme si čistého vína. Dokud bude trvat geopolitická touha nejsilnější vojenské velmoci světa po surovinách jiných států, schovaná za vojenské nastolování demokracie ve zcela odlišných kulturách, do té doby budou příspěvky podobné těm od paní Marie, či imigrace milionů něšťastných občanů, nám složitě pochopitelné kultury, trvalým světovým dějem. Je nezbytné aby se obyčejní občané už postavili veřejně AMERICKÉMU SVĚTOVÉMU VYVRAŽĎOVACÍMU BARBARSTVÍ. Je totiž dost možné, že je budou následovat ve stejných krocích i velmoci ostatní. Nemocnici v Kunduzu rozstřílel těžký bitevník USA. Nad městy se obvykle nenasazuje. Nemocnici lékařů bez hranic v afghánském Kunduzu poškodily útoky amerického bitevního letounu AC-130, uvedla CNN. Povolán byl poté, co se v úzkých ocitly pozemní jednotky afghánské armády, nikoliv američtí vojáci, jak Pentagon původně tvrdil. Letoun je těžce vyzbrojen děly, která se zaměřují vizuálně, a neplatí pro něj pravidla pro omezení vedlejších škod. ----------------------------------- DVĚ: Rusové při náletech kosí civilisty, postříleli účastníky pohřbu, tvrdí syrští ochránci práv Organizace syrských ochránců lidských práv (SOHR) v neděli upozornila na případ civilních obětí ruských náletů v zemi. Ruská a syrská letadla pokračují v útocích ve střední a severní Sýrii. Video Dnes 16:34 - Damašek SOHR, který situaci monitoruje z Británie s pomocí svých informátorů v Sýrii, oznámil, že při jednom z náletů byli ve vesnici Ghantu, která leží v provincii Homs, zasaženi účastníci smutečního obřadu. Pohřbívali právě oběti jednoho z minulých útoků. Při nedělním náletu čtyři civilisté zemřeli. Těžké boje jsou hlášeny z vesnice Vadíhí, která leží jižně od města Halab. Syrské oddíly zahájily tento týden pozemní operace na místech, která bombardují Rusové ze vzduchu. V případě Halabu se snaží dostat se k letecké základně Rasm al-Abúd, která leží východně od města a již obléhají bojovníci Islámského státu a dalších skupin. Rusko oznámilo, že jeho letadla v minulých 24 hodinách zasáhla 51 cílů Islámského státu (IS). Vložil: zg

Přidat Komentář Vrátit se nahoru