Reklama
Dnes je pondělí 25.11.2024      svátek má Kateřina
Zpět
Tomáš Ďásek

Dlouhodobě působím v čestné funkci samozvaného okresního brouka Pytlíka. Všechno znám, nikdo si na mě nepřijde a ve všem mám jasno. V podstatě kdyby se mi z velkých měst nedělala kopřivka, mohl bych se celkem úspěšně ucházet o místo českého prezidenta. Do blogu JL jsem se po delší době opět rozhodl sem tam přispět proto, že je mi hodně smutno nad jeho úrovní, která je ale nakonec jenom odrazem současné české společnosti. Abych ale předešel dalším zbytečným krysoobojživelným válkám, nebudu zásadně nijak reagovat na případné diskuse pod mými blogy a předem děkuji čtenářům a případným diskutujícím za pochopení. Pokud snad někdo pocítí potřebu mi za mé internetové výkřiky osobně vynadat - a nebo prostě jenom tak napsat, těším se na Váš mail - tdasek(a)seznam.cz

Soudci z lidu

Tomáš Ďásek | 13.10.2015 22:16

Na filmech mě vždycky fascinovalo to, že jejich tvůrci mají možnost jakékoliv téma uchopit z obou stran - nebo tedy spíše z té strany, ze které si sami vyberou. Stačí se podívat na staré, dnes už klasické, válečné filmy. Například známý černobílý film z roku 1954 "Admirál Canaris - život pro Německo". Kdo jej vidí poprvé, usedá k obrazovce s povědomím, že Canaris byl nějaký nacistický ředitel rozvědky, nebo co, patrně jeden z válečných zločinců, který beztak organizoval sudeťácké řádění v našem pohraničí a další vylomeniny. Chroupáte brambůrky, sledujete dobrodružný děj a najednou se přistihnete, že jste se úplně chytili ideové linie děje a že tomu noblesnímu pánovi s rytířským chováním, který nikdy nesouhlasil s válkou, nacismus mu byl odporný a který se nakonec stal obětí svých protihitlerovských snah, držíte palce. Film skončí a vy máte jasno. Víte jak to bylo a kdyby se někdo pokusil někdy o Canarisovi říkat něco nepěkného, hned byste si to s ním mohli verbálně rozdat. Bohužel náš národ filmy miluje a je vděčným divákem. Společně s tradiční broukopytlíkovitostí (já vím o čem mluvím) a černobílým sparťansko-slávistickým viděním je to doslova vražedná kombinace. Aktuálně se to opět projevuje v jedné z nejdelších mediálních kauz - "ukradených norských dětí". Jenom fakt, že se ještě nedošlo k nějakému definitivnímu závěru, může podle mě za to, že se toho doposud žádný producent nechytil. Byl by z toho doják jako hrom. Pobledlá matka se strhanými rysy, bojující o své syny, které jí protiprávně ukradly norské úřady. Srdceryvné scény, jak tlusté norské bachařky odtrhují zoufalou ženu od svých synů, které by po těch letech tak ráda objala. To vše okořeněné konspirační teorií o tom, jak zdegenerovaný severský národ musí krást cizí děti, aby si vylepšil vlastní genetický kód (což mě mimochodem jako vlastence naplňuje hrdostí - když milí norové jako nejčistší rasu vidí právě nás, čechy). Jedním z hrdinů by byl mladý nebojácný právník, pronášející plamenné projevy ve studených soudních síních (mezi ním a matkou odebraných dětí by to muselo alespoň trochu eroticky jiskřit, aby se film lépe prodával), případně bezejmenný šlachovitý šéf české rozvědky (v obličeji by měl malinkatou jizvu), plánující nebezpečnou únosovou akci, kterou nakonec těsně před odletem již nastartovaného vrtulníku s pětičleným po zuby ozbrojeným komandem, stopne příkaz nějakého farizejského ustrašeného ministra. Kina by byla plná a jediné oko by nezůstalo suché. Kdyby se ale autor scénáře blbě vyspal, mohl by to taky vzít z druhé strany a udělat z toho drama zneužívaných dětí, které jsou nuceny vrátit se k matce, i když nechtějí (retrospektiva s malými uplakanými hošíky v pyžámkách, které ve zpomaleném záběru šílená krkavčí matka fackuje, nebo se k nim dokonce blíží opilý pedofilní otec s krví podlitým pohledem a napřaženou rukou s rozevřenými pařáty). Matka by byla vylíčená jako skvělá herečka a veskrze zkažená bytost, která si omotala kolem prstu kromě prezidenta republiky a jeho mluvčího i mladého nadějného právníka, pronášejícího plamenné projevy ve studených soudních síních (ten prostě v tom filmu být musí - bez ohledu na verzi) a teprve v závěru se povede odhalit její skutečnou dračí povahu a děti zachránit. Celý film končí dlouhým záběrem dovnitř jedoucího vozu, kde vpředu sedí láskyplně se na sebe usmívající pěstouni a vzadu dva veselí, pošťuchující se kluci - konečně doopravdy beze zbytku svobodní. Noční můra skončila, auto odjíždí kamsi za obzor, přes který jdou závěrečné titulky a lidi zase vytahujou kapesníky. No jo, ale co teda teď ? Chtělo by se říct - babo raď. Jenže to je bohužel právě přesně to, co se děje a co je nejhorší. Kdejaká baba radí, kdejaký strejc v tom má stoprocentně jasno. Všichni jsou seznámení se spisem, všichni znají onu zvláštní rodinu ještě z doby, kdy kluci byli malí, kdy matka nevěděla o psychické chorobě otce a kdy došlo k faktickému odebrání. Všichni vědí jak to bylo, všichni znají pozadí a všichni znají viníky. Je to nemilá a strašně ožehavá věc. Pravda může být tam i tam - a nebo dokonce i někde uprostřed. V obou případech se pak může jednat o něčí neskutečné selhání a něčí osobní tragédii. Budeme tu mít matku, která své děti doopravdy miluje a které byly mimo jakékoliv chápání doopravdy jednoduše ukradeny - a nebo tu budeme mít děti, které už víc jak polovinu života strávily v jiném prostředí a které budou najednou násilně přesazeny jinam, navíc s člověkem jehož nemilují, naopak se jej spíš bojí. Já nevím. Já to hergot nevím - a proto si nedovoluji v téhle věci dělat žádný vlastní názor, natož ho veřejně prezentovat. 99% našeho národa - v čele s hradním panem populistou - ale má úplně jasno. Přesně tohle jsou ty chvíle, kdy jsem rád za to, že to u nás už přece jenom funguje trochu jinak, než dřív. Tenkrát to nemusel být zdaleka ani celovečerní film. Stačilo udělat kratičkou reportáž do filmového týdeníku, kterou tvůrci vzali z toho "správného" konce - a hned druhý den rozhořčení lidé (ne nějací virtuální lidé, ale naši tátové, dědové a pradědové) ve svých zaměstnáních hromadně a veřejně podepisovali souhlas s rozsudkem smrti nad doktorkou Horákovou. Doufejme, že tento film nakonec nebude ani horor, ani drama, ani hloupá komedie. Přejme těm dětem, ať je z toho nakonec jenom přísně spravedlivá (i když pravda, divácky ne tak záživná) literatura faktu. Trochu se totiž v celé té mediální záplavě slz a špíny zapomíná na to, že o ty děti jde především. Možná by bylo nejjednodušší se zeptat přímo jich. Nejsou to NAŠE děti, není to žádné národní rukojmí. Jsou to dvě svébytné osobnosti, které mají právo na to, aby žily tam, kde je jim subjektivně nejlíp. Někdo jistě namítne, že mají dávno vymyté mozky a že jsou naučeny k tomu, aby ke své mámě cítily odpor - a to je třeba, co já vím, taky možné. Hlavně tedy prosím uvažujme s chladnou hlavou a neposílejme hned ochotně na šibenici ani matku, ani norskou velvyslankyni - když o tom všem vlastně víme absolutní prdlačku...

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

RUDÉ PRÁVO 19.11.2024
OSVOBOZENÍ 16.11.2024
RAF 04.11.2024
ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024

Poslední komentáře

https://simka51.ru: My, občané Protektorátu (1/3)
Brycewar: My, občané Protektorátu (1/3)
dublikaty_phei: My, občané Protektorátu (1/3)
Leonasmelm: My, občané Protektorátu (1/3)
Joleen: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

71 komentářů

Přidat Komentář

  • VladimírV  | 13.10.2015 22:53  | Reagovat
    Vážený pane Ďásku, Váš příspěvek nemá chybu.☺
  • Zdeněk Gryc  | 13.10.2015 23:23  | Reagovat
    PŘED PÁR HODINAMI JSEM VLOŽIL JINAM TENTO KOMENTÁŘ: ------------------------------------------------ . . . „kdesi u Tří věžiček, byli policií zadrženi dva švédští občané, kteří ve svém autě pašovali přes naše území do Švédska sedm syrských migrantů.“. . Na dětském oddělenÍ nemocnice v Jihlavě ordinovala léta, MuDr. Marie Nekvapilová. Její muž genetolog studoval v Rusku. V roce 1968 přednášel na universitě v Lundu, kde po bratrském vstupu zůstali. Potom léta působila jako pediatr v Malmo. 1. berka říká: Úterý, 13. 10. 2015 v 12:27 Protože v Rusku nemají lavičky Václava Havla, kde by mohli posedět a posvačit vepřovej řízek… Pravda, opravdu nemají a mít nebudou. . . Nejde ani tak o symbol - lavičku, jako o podstatu - lidská práva a demokracii. Zásadně si myslím, že by se měl svět snažit, počínajíc CZ, aby v zemích emigrantů, byla nastolena opravdová demokracie a oni mohli žít v zemi svých předků, s lidskými právy, které u nás nastolil Václav Havel. Bylo by to optimální řešení, jak pro nás, tak pro emigranty. Je škoda, že MuDr. Marie Nekvapilová, velká cestovatelka, emigrovala do Švédska, kam asi směřovalo i těch 7 utečenců. EMIGRANTI DO RUSKA NESMĚŘUJÍ, NEJEN PROTO, ŽE TAM NEJSOU LAVIČKY VÁCLAVA HAVLA, ALE PROTO, ŽE BOJÍ, ABY SE NE-DOSTALI Z LOUŽE DO BLÁTA. JE TO OBDOBNÝ PROBLÉM JAKO EMIGRACE PO VSTUPU VOJSK 1968 U NÁS. RUSOVÉ MĚLI ZŮSTAT DOMA, STEJNĚ JAKO NAŠI EMIGRANTI. DOMA JE DOMA !! ------------------------------- Ve Švédsku jsem byl, zacházení s dětmi jsem viděl. Komentáře pediatra, Marie Nekvapilové k různým příhodám slyšel. Chápu, zhrzeného Zemana, proč cítil potřebu oslavit své narozeniny v USA v ruské restauraci. Proč ale proboha kecák do předmětné kauzy nikoli. Zdeněk Gryc
  • XXXXX  | 14.10.2015 20:43  | Reagovat
    Zvláštní je, že v takovýhle kravině se shodnem. Teda co se týče Hradního pána, tak já ho vidím spíš jako žertovnou postavičku. Říkal jsem, že s ním bude veselo a protože stejně žádné pravomoci krom jmenování teplýho Putny profesorem jakési zbytečné pavědy nemá, život klidně vesele běží dál.
  • Fejinka  | 14.10.2015 21:34  | Reagovat
    Nechte Zemana na pokoji, je to jediný politik, který říká jak se věci mají a ostatní jsou jenom ty "žertovné postavičky" poplatné Bruselu, americké ambasádě v Praze a vůbec USA.
  • Fejinka  | 14.10.2015 21:36  | Reagovat
    Apropo: já být v USA, tak si dám také raději ruskou kuchyni než ty americké "bigmaky" a další geneticky upravené šmakulády.
  • Venca  | 14.10.2015 22:16  | Reagovat
    No, Fejinko, třeba to s tím jeho vykutáleným kancléřem, to je taky v pohodě, žejo. Hm...
  • honza  | 15.10.2015 11:15  | Reagovat
    To Fejinka : A co rozdílný pohled na donašeče STB a jeho postoj k nim ( medaile pro Pelikánovou a nejmenování profesorem ). Prezident Zeman je "šášo" a křivák první kategorie.
  • Zdeněk Gryc  | 15.10.2015 16:14  | Reagovat
    OCHOTNICKÉ DIVADLO, OSOBY A OBSAZENÍ: Invalidní alkoholik Brýlatý podavač hole, vykladač, co pán chtěl říci Neprověřený Tlusťoch ZG
  • XXXXX  | 15.10.2015 17:54  | Reagovat
    Pošuk co namaloval březinky tam ještě chybí
  • Fejinka  | 15.10.2015 18:03  | Reagovat
    A pánové, můžete mi říci kolik takových, o kterých se tady zmiňujete (jim podobných), sedí ve sněmovně, v senátu, na ministerstvech všeho druhu, na krajích atd. Jenže byl vybrán prezident a jeho parta, protože se nehodí do předem stanoveného itineráře určitých skupin a tak do nich. Hodně jsem se nasmál, když vytáhli na Mynáře jeho desítky let starou autonehodu, kdy narazil do kandelábru, trapárna. Průšvih jako hrom. Zkrátka a dobře: "Když chceš psa bíti..." Nic proti tomu, když máš máslo na hlavě, tak si to "vyžer". Je smutné, když si kdejaký český občánek může kopnout do prezidenta své země, ukazuje to na kulturu národa a jeho morální vyspělost. Myslet si můžu co chci, ale co tady předvádí naše sdělovací prostředky, to mně připadá, že žiji snad v jiné zemi... Tak mi řekněte, kdo ze současných politiků je, podle vás, ten IN, který má čistý štít a hájí zájmy Česka jak současný prezident. A dokáže vybrat ty správné a čisté lidi, aby na ně novináři nic nenašli, nebo si nevymysleli. To aby prošli prvně "nějakým referendem" těch správných elit. Čekám pane ZG, Venco a honzo. Rád se nechám poučit.
  • Venca  | 15.10.2015 18:34  | Reagovat
    Ano, přesně podle logiky starého vtipu "vy zase lynčujete černochy". Nemluvíme o jiných politicích. Mluvíme o českém PREZIDENTOVI. Tu autonehodu Mynář na sebe vytáhl sám - to on tím zdůvodnil neudělení prověrky. Ne novináři, ani nikdo jiný. Pokud věříte, že tohle byl jediný důvod, je to váš problém. Prostě je na něm něco, co udělení prověrky vylučuje. A Zeman kdysi řekl, že pokud prověrku nedostane, pude od válu. A ono nic. Teď prej zase až vyčerpá všechny možnosti odvolání - což bude minimálně do konce zemanova funkčního období trvat (na další období už se zvolením počítat nemůže). Takže si zase z národa udělal kus papíru na WC. Je to jednoduchý jak facka. To samý jako když je největší podnikatel v zemi ministrem financí a nejedná se prej o střet zájmů. Prostě fraška. Gryc - Zeman alkoholik ? Samozřejmě. Ale to byl ten váš milovanej Vašek taky.
  • VladimírV  | 15.10.2015 18:54  | Reagovat
    Satira vždy provázela vládnutí mocných. Někdy utajená, kvůli represím, jindy veřejná. Záleželo na vládci. S úrovní kralování na Hradě po převratu mám problém. Byl pro národ horším údělem notorický alkoholik a svobodný filozof nebo charizmatický sebestředný inteligentně nadprůměrný narcis nebo invalidní alkoholik, který se dokáže rychle vzpamatovat a který se může svým intelektem směle s každým srovnat, nemá čas rozjímat a jde mezi lidi ? Svědkem toho, jak vypadalo hradní divadlo za kralování VH, byla jistá paní F. Dotyčná dělala na Hradě kádrovačku snad všem předchozím prezidentům. Když přišla po nástupu VH na Hrad se svojí demisí, řekl jí moudře: "Ne, ne, vás tady potřebuji, samozřejmě ne v dosavadní funkci, ale proto, že dokonale znáte hradní mapu.". Tato noblesní dáma vyprávěla mému kamarádovi zážitky po půl roce prezidentování VH. Cituji: "Pane S, na to, že za panem prezidentem dochází kdejaký otrhanec, jsem si již zvykla. Ale představte si, na Hradě se krade.". Konec citátu. Čert však nikdy nespí. Vlající trenýrky místo prezidentské standardy jsou dalším dějstvím "satiry". Jinak řečeno, pokleslé morálky v tomto státě. V očích civilizované Evropy jsme trvale českými šašky. Přeji všem hezký den. ☺ Vladimír Havlíček
  • XXXXX  | 15.10.2015 20:05  | Reagovat
    Venca: autonehoda - kravina. 2. srpna mi skončila platnost nejvyšší české prověrku na stupeň "PŘÍSNĚ TAJNÉ", k tomu nejvyšší NATO - "CTS" a nehodu jsem měl v době kdy jsem ji získal také. A krom toho jsem byl v roce 89 kandidát KSČ. Mlynář lže jak když tiskne. A že NBÚ prošťáralo kde co to si piš. Nalezli i smlouvu kterou jsem kdysi podepsal, že budu získávat zákazníky pro jeden bankovní dům. No a podnikat jsem měl ze zákona zakázáno že, a to je dvacet let stará věc. Nevím o nikom, kdo by prověrku nedostal pokud nebyl přímo spojen s ultrakomunisty - čili STB. A že u nás i na bráně měli prověrky na "T" to tě teda ujišťuju. Bohužel mlčenlivosti se už nezbavím. Takže s panem Mlynářem je to bezpečně trochu jinak. Ale to přeci musí být jasné každému kdo se mu podívá do očí.
  • Zdeněk Gryc  | 15.10.2015 20:30  | Reagovat
    SYMPATIE K ALKOHOLIKŮM A POLITICKÝM TURISTŮM, JAKOŽ I DEMAGOGIE A PROPAGANDA. Jen tak čistě demagogicky. Jistý pán byl členem KSČ v době, když se upálil Jan Palach. Jistý pán byl hlavou ČSSD, kdo-ví proč mu jeho dílo přestalo vonět, takže si založil soukromou partaj se svým jménem. Jistý pán po svém zvolení se pokusil o psycho-trik, tedy puč, na odstavení předsedy vlády. Jistý pán je 25let v televizních zprávách v jedné ruce s cigaretkou a v druhé s Becherovkou, kterou přijímá veřejně s úsměvem jak pozornost. Tomuto pánovi bych vřele doporučil opačnou jedno-směrku. Jsme Češi, tedy napřed kapli sv. Václava, jehož svátek jsme nedávno slavili. Zásadně, opravdu zásadně, jít na vyslanectví svých přátel až potom. J "Čert však nikdy nespí. Vlající trenýrky místo prezidentské standardy jsou dalším dějstvím „satiry“. Jinak řečeno, pokleslé morálky v tomto státě. V očích civilizované Evropy jsme trvale českými šašky." Zdeněk Gryc
  • Berka  | 15.10.2015 22:12  | Reagovat
    No a jistý pán když se upálil Jan Palach, kreslil členům KSČ chrámy. Že vás huba nebolí. To je fakt na Chocholouška.
  • VladimírV  | 15.10.2015 23:22  | Reagovat
    Instalace hradního kancléře Mlynáře je potvrzením toho, co prezident MZ přiznal, že nemá štěstí na to, aby si vybral kvalitní spolupracovníky. Jeho autorita a ctižádosti, která se proměnila v dosažení vysokých postů, lákala jako vábnička i různé přísavky. Pokud získali i jeho důvěru a nešlapou mu po jeho egu, chrání je vší vervou "táty" hradní rodiny. Bez ohledu na jejich případné šrámy v jejich soukromém životě. Srovnávat jeho pochybení s dobou prezidentování VH nelze ani omylem. On byl figurou, žijící si svůj svobodný život, rozjímal a vystavoval se světu jako bájný pták fénix, který vyletěl z temnot diktatury, zatímco u nás doma využili jeho světonázoru různí šíbři k tomu, aby nejen zlikvidovali rodinné stříbro naší země, ale oddělili Slovensko a vybudovali u nás mafiánský sociálkapitalismus. Bůh mu buď milostivý.
  • Zdeněk Gryc  | 16.10.2015 08:19  | Reagovat
    Srovnávat jeho pochybení s dobou prezidentování VH nelze ani omylem. On byl figurou, žijící si svůj svobodný život, rozjímal a vystavoval se světu jako bájný pták fénix, který vyletěl z temnot diktatury, zatímco u nás doma využili jeho světonázoru různí šíbři k tomu, aby nejen zlikvidovali rodinné stříbro naší země, ale oddělili Slovensko a vybudovali u nás mafiánský sociálkapitalismus. Bůh mu buď milostivý. ---------------------------------------------------------------------------- Srovnávat? Stačí si vzpomenout na Havlovo vystupování a společnost nejenom na Hradě. Fénix - blbost, Havel vyletěl na nátlak světové veřejnosti z vězení. Pustili ho jenom proto, aby tam neumřel. Vždyť jsme to sledovali den ze dne ve zprávách BBC. Šíbři využili Klausovy privatizace a nakonec i jeho prezidentské milosti. Zeman to diagnostikoval jako podvod století. Havel měl elitu národa, vědce a umělce, jednoznačně na své straně, podobně jako TGM, /který střílel do dělníků, jak se v JL také "ne-nápadně" podstrkuje./ Měl jako TGM stejnou snahu symbolicky promítnout demokracii do zvyklostí a architektury Hradu. Mněl Štípka a Peška, TGM mněl Plečnika a Čapka. Vrána k vráně sedá, srovnejme to s dneškem. /Vypadá to, že snad do konce roku vyjde kniha, která se bude touto záležitostí zabývat, pokusím se pak na to upozornit v blogu./ Vystupování manželů Havlových na světové scéně, počínajíc anglickou královnou a proletářkou Olgou bylo slavnou dobou pro český stát. Česká vědecká a kulturní obec si Václava Havla vážila. Jeho opakované post-totalitní zvolení něco symbolizovalo. Jeho zásluha podobně jako u TGM je zachycena v ústavě. Špaček by se dnes na Hradě těžko vyskytl. Mluvit o oddělení Slovenska jako vinu Havlovi může pouze ten, kdo nesledoval snahu o Václava Havla o udržení společného státu. Mafiánský kapitalismus. Havel byl první, kdo ho ve svých osmi bodech veřejně upozornil. Bůh mu žehnej. Havel a jeho kulturní vliv na Hradě bohužel není. Je tam presumpce ne-viny, která zpochybňuje orgány bezpečnosti státu. Potkat postiženého člověka nebo invalidu znamená postavit se do pozoru a uctivě zdravit. Dlouholetá konzumace alkoholu se podepíše nejenom na těle ale také na fysiognomii obličeje a v opileckých gestech. Je to buranství českého národa, že něco takového u politiků trpí. Řídit auto-mobil pod parou je trestné. U státu je tomu naopak. Hodně záběrů na opilce v poslanecké sněmovně jsme viděli. Poslanci jsou zaměstnanci státu. Jako takoví by měli chlastat až doma. . . a to až při zprávách po 19hodině. Zdeněk Gryc PS. Je problém, aby se 100x opakovaná lež nestala pravdou.
  • Zdeněk Gryc  | 16.10.2015 08:55  | Reagovat
    Cituji: „Pane S, na to, že za panem prezidentem dochází kdejaký otrhanec, jsem si již zvykla. Ale představte si, na Hradě se krade.“. Konec citátu. Čert však nikdy nespí. Vlající trenýrky místo prezidentské standardy jsou dalším dějstvím „satiry“. Jinak řečeno, pokleslé morálky v tomto státě. V očích civilizované Evropy jsme trvale českými šašky. Přeji všem hezký den. ☺ Vladimír Havlíček ---------------------------------- Který má o-pravdu pravdu. V očích civilizované Evropy jsme trvale českými šašky, viz "Klausovo péro". zg
  • Venca  | 16.10.2015 09:17  | Reagovat
    Pustili ho z vězení, aby tam neumřel :-) čím dál líp.
  • Zdeněk Gryc  | 16.10.2015 09:51  | Reagovat
    Vážený pane Havlíček Dnes je pátek 16. října ------------------------ Význam jména Havel pátek 16. října Mužské křestní jméno, které má latinský původ. Vzniklo ze slova "Gallus", čili obyvatel Galie. K nám se údajně dostalo jako počeštěná varianta maďarského jména Gál. Protože však gallus znamená také kohout, mohli bychom ho vykládat také jako ten, kdo pochází ze země kohouta. V ČR ho nacházíme jen ojediněle, mnohem častěji se s ním setkáváme jako s příjmením. Domácí podoby: Havlík, Háva, Havelek, Havlíček. Dominantní osobnost, která dokáže svým neotřelým projevem doslova fascinovat své okolí. Možná bude chvíli trvat, než mu přijdete na chuť, ale nudit se s ním tedy rozhodně nebudete. Najdete ho všude tam, kde se děje něco zajímavého, nechybí na žádném večírku. Měl by se angažovat v takovém povolání, které je založeno na styku s lidmi. Slavné osobnosti • Havel z Lemberka • Havel Cahera • Karel Havlíček Borovský pře-kopírova zg
  • Zdeněk Gryc  | 16.10.2015 11:47  | Reagovat
    1. Venca říká: Pátek, 16. 10. 2015 v 9:17 Pustili ho z vězení, aby tam neumřel --------------------------------------------------------------- Pan Venca je mlád, takže si nepamatuje na rok 1979. Moc směšná doba to tehdy nebyla Václav Havel, vězeň číslo 9658 "Za drsnými slovy žaloby, která byla proti nám vznesena, cítím zaujatost a zlobu", prohlásil disident Václav Havel před soudem v roce 1979. Ve vězení potom málem umřel. Na konci sedmdesátých let začal být komunistický režim v Československu hodně tvrdý. Mezi těmi, na které se zaměřila zvláštní pozornost, byl dramatik Václav Havel. Ten měl mezi disidenty zvláštní postavení: účastnil se už rozhovorů, které vedly ke vzniku Charty 77 a jeho jméno bylo známé i v cizině. V roce 1978 tajní policisté zřídili dozor na schodišti jeho domu v Praze a strážní domek u jeho chalupy na Hrádečku. 29. května v pět hodin ráno zahájila StB rozsáhlou akci proti Výboru na obranu nespravedlivě stíhaných. Jedním ze zatčených byl i Václav Havel. Ten měl zkušenosti s vězněním už z minulé doby, takže si stihl vzít svůj připravený pohotovostní balíček. Zdeněk Gryc, který cítí za výsměchem zlobu.
  • Berka  | 16.10.2015 13:42  | Reagovat
    Víte absolutní houby. Havel byl ve vězení několikrát - ale právě proto, že byl známý v cizině, měl ve srovnání s jinými naprosto "fešácký kriminál". Dotazoval se na něj Miterrand, dotazovala se na něho AI a z toho nakonec měli i komunisti nedobrý spaní. Obvykle ho tedy pustili "ze zdravotních důvodů", aby si zachovali tvář - před lidma potřebovali ukázat tvrdou ruku, takže rozsudky byly tvrdé, ale pak ho v tichosti za čas pustili. Byly u nás takové dvě skupiny disidentů. Opravdoví disidenti (Wonka, Šabatová, Jirous...) se kterými se soudruzi absolutně nemazlili a pak smetánka (Benda, Havel, Vondra...). Můžete nám neznalým teda sdělit, na co že to měl ten Vašek ve vězení vlastně umřít ? Pan Gryc je narozdíl od Vency stár, a tak by to vědět mohl. Neví-li, je to jenom známka toho, že ho před listopadem nějaký disent vůbec nezajímal. V klidu si pod Kavalcovým bičem kreslil dál okresní paláce KSČ a broukal si tiše píseň práce. Počítám tak někdy zkraje prosince poprvé v životě uviděl Havlovu fotku a o týden později si opatrně připnul trikolóru. Je to velký hrdina a bojovník proti režimu. Jeho největším odbojářským činem bylo to, že si dovolil říci kategorické NE samotné sekretářce ředitele (považte tu statečnost), která mu nabídla členství ve straně. Chudák trpěl neustálou estébáckou perzekucí - a protože se ho báli, tak aspoň pozavírali pár jeho učitelů a kolegů. Na něho samotného si netroufli, protože jeho dědeček kdysi vítal s pytlem frgálů samotného tatíčka Masaryka na návštěvě zlínského kraje. Člověk který si nevidí do huby cítí za výsměchem zlobu. Ano, cítí správně. Právě kvůli podobným kolaborantským vlezdoprdelkům se tady komunista udržel tak dlouho. A on teď bude kázat o morálce. Panebože, kde to jsme...
  • honza  | 16.10.2015 14:31  | Reagovat
    To Fejinka : Vážený pane, snad mi nechcete říci že neregistrujete prezidentovo chování, vystupování a vyjadřování od prezidentské kampaně. Podraz na knížete, slib "prezident horních deseti milionů", nechci rozdělovat společnost, kauza Mlynář, jmenování rektorů, jeho snaha o vlastní zahraniční politiku založenou jen na jeho pocitech které nemá zkonzultované a které nelze realizovat - populismus pro plebs. Ono by se toho našlo v jeho chování daleko víc (co třeba alkohol, nemohoucnost se orientovat - potřebuje obrýleného "vodiče"/ to není nemoc, ale .........). Tak to je reprezentant našeho státu a nás všech.
  • Fejinka  | 16.10.2015 15:49  | Reagovat
    Milý honzo, je vidět, že ho v lásce nemáte, ale budiž. Víceméně jsou to všechno nafouknuté prkotiny našimi novináři, kteří právě naopak toto nesměli o VH napsat (třeba, že chlastal). Jaký podraz na chrapouna, on si začal, jmenování rektorů-když na vás bude někdo nadávat, tak ho za to povýšíte, že, to dělal tak Ježíš Kristus, dělá politiku, která je blízká tomu "plebsu" a podnikatelům, nikoliv havlistům, pražské kavárně a jedné ambasádě v Praze, vytýkat mu zdravotní stav (chůzi s doprovodem je vaše ubohost). Na Mynáře měl smůlu, byl to důležitý člen jeho zakládající strany a proto si ho asi vzal na Hrad. Novinářům asi nejvíc leží v žaludku ta koupě napůl zříceného baráku v Praze. To, že se bude bránit všemi legálními prostředky je asi normální, dělají to všichni, uvidíme nyní co Langer a spol. v poslední době. Jako prezident je mi daleko lepší, protože hájí zájmy naší země a neleze do zadku západu a hlavně Američanům jako Havel. Ten se předváděl hlavně v cizině. Nevím, kdyby se doba vrátila o 26 let zpět, jestli by Havel měl dnes tolik příznivců jako tehdy. Myslím si, že tam byli daleko schopnější a férovější lidé než on.
  • honza  | 16.10.2015 17:49  | Reagovat
    Pane Fejinko, máte pravdu že Zemana nemám rád a rád ho mít nemůžu, jelikož tento člověk (cituji J.Diensbiera, kterého rovněž nemusím, ale tady souhlasím) "nemá žádné zábrany porušovat základní morální zásady a někdy ani právní pravidla).Poslanec Laudát (nejsem jeho přívrženec) "pomocí politiky strachu, která je velmi často účinná, se snaží si udržovat a zvyšovat popularitu". Co se týče jeho zdravotního stavu. Od doby co málem pobl.l korunovační klenoty se jeho zdravotní stav radikálně změnil-nevěřím a budu tvrdit, že je to jedna z jeho her. No a že ho neberou Američani a západní svět má své důvody a nedivím se. On do té Ameriky bude létat tak často, že se možná do toho Bílého domu dostane. Že se obrací tematicky na "plebs" beru, intelektuálně tam patří, ale neměl při uvedení do prezidentské funkce žvanit nesmysly. No a Mlynář, opět jeho kecy, kecy a skutek utek. Nevím co Langer, zatím není obviněn a byl jenom u výslechu, uvidíme. Takových kauz už bylo pánové Ištván a Šlachta neuspěli.
  • honza  | 16.10.2015 18:12  | Reagovat
    Pro Fejinku : Další geniální výplod Zemana při návštěvě Zlína "O Čubovi prohlásil, že je pokračovatel baťovské tradice a že jejího zakladatele možná i předčil". To už je na Chocholouška.
  • Zdeněk Gryc  | 16.10.2015 18:23  | Reagovat
    Panebože, kde to jsme… . . . no přece v Jihlavě, odkud byla hrubě a sprostě vyhnána rodina PhDr. Františka Hoffmanna, který umřel ve čtvrtek 1. října 2015. Od 9. 9. do 31. 10. můžete v Domě Gustava Mahlera navštívit výstavu Funkce a styl. V souvislosti s výstavou a publikací v Jl uveřejnili dok. foto kameninového talíře, dokladu jak si západní civilizace váží díla vězně komunismu. „Liverpool university exhibition 1968 Bedřich Rozehnal“ - nápis na pamětní kameninové míse, na počest českého Funkcionalismu v Universitě Liverpool. Profesor Rozehnal je autorem Hospodářského pavilonu v areálu Psychiatrické léčebny Jihlava. Tito dva pánové jsou osobnostmi, s kterými jsem měl tu čest se stýkat. Nikdy nezapomenu na barbarství totality spojenou s jejich dvěma osudy. -------------------------------------------------------------------------------- Václav Havel: "Můžete nám neznalým teda sdělit, na co že to měl ten Vašek ve vězení vlastně umřít ?" Na zápal plic a vysoké horečky. Několikaletý kriminál nikomu nepřidá, takže jej nutno započítat do jeho předčasného skonu." Měl "na kahánku". Úmrtí ve vězení by v souvislostech, o kterých píšete pobouřilo světovou veřejnost. . . . "Dotazoval se na něj Miterrand, dotazovala se na něho AI a z toho nakonec měli i komunisti nedobrý spaní." TGM: Nacisté i komunisté odstranili opakovaně jeho pomníky. ERUDICE DÍLA VÁCLAVA HAVLA SPOČÍVÁ V TOTÁLNÍ NEGACI JEHO OSOBNOSTI A ŽALÁŘOVÁNÍ. OBĚ TOTALITY MAJÍ = V LIKVIDACI SOKOLA, JEHOŽ ČLENEM BYL TGM A SKAUTU, JEHOŽ ČLENEM BYL VÁCLAV HAVEL. Jsme v Jihlavě a venku prší, pokud se někdo otře o památku těchto 4 osobností, tak se ozve: Zdeněk Gryc, ano pane Berka, máte mne dobře přečteného. Třeba někdy v budoucnu budeme psát k meritu věci a ne napadat osobu pisatele, už se těším.
  • Zdeněk Gryc  | 16.10.2015 19:35  | Reagovat
    honza říká: Pátek, 16. 10. 2015 v 18:12 Pro Fejinku : Další geniální výplod Zemana při návštěvě Zlína „O Čubovi prohlásil, že je pokračovatel baťovské tradice a že jejího zakladatele možná i předčil“. To už je na Chocholouška. ----------------------------------- VĚŘME, ŽE PAN PRESIDENT BYL POUZE ČÁSTEČNĚ POD PAROU, VIZ ILUSTRAČNÍ FOTO K AKTUÁLNÍMU ČLÁNKU: "Přijdeme o krásu žen. Znásilněné budou kamenovány, předvídal Zeman při návštěvě řeznictví". Prezident Miloš Zeman, který je na návštěvě Zlínského kraje, v pátek prohlásil, že utečenci z islámských zemí nebudou respektovat české zákony a budou se řídit právem šaría. Prezident Miloš Zeman (uprostřed) zavítal v rámci návštěvy Zlínského kraje do Řeznictví a uzenářství Matula v Lechoticích na Kroměřížsku. FOTO: Dalibor Glück, ČTK Dnes 14:57 (Aktualizováno: 15:58 ) „Budou mít právo šaría, takže nevěrné ženy budou kamenovány, zlodějům se budou utínat ruce,” řekl prezident při debatě se zaměstnanci Řeznictví a uzenářství Matula v Lechoticích na Kroměřížsku. „Přijdeme o krásu žen, protože ty budou zahaleny v burkách od hlavy po paty včetně obličeje, kde máte jen takovou látkovou mřížku,” uvedl dále prezident. „No tak dovedu si představit ženy, kde by to bylo zlepšení, ale takových žen je málo a zrovna tady nikoho takového nevidím,” podotkl. PRESIDENT-GENTLEMANN, NĚCO JAKO HAVEL, ŽE?
  • Venca  | 16.10.2015 20:28  | Reagovat
    Jo. Vašek co kouřil 60 Marlbor denně málem umřel ve vězení na zápal plic :-) :-) :-) A teď dědo třeba tu o pejskovi a kočičce.
  • Fejinka  | 17.10.2015 09:58  | Reagovat
    Pánové, nic proti vaší averzi proti Zemanovi, je to váš problém, ale můj subjektivní názor je, že mu nesaháte- jeho znalostem a intelektu ani po kotníky, bez urážky. Nechte na hlavě, jak se říká, Zeman se málokdy mýlí ve svých předpovědích. Kdyby byly naše sdělovací prostředky aspoň trošku soudné, tak se o Zemanovi ani moc nedozvíme, jenom ty tlachy. Kdyby takhle psaly o Havlovi, tak by to bylo ještě horší a peprnější. Přibyly by k tomu ještě jiné světské radovánky...
  • honza  | 17.10.2015 12:25  | Reagovat
    To Fejinka : Nebyl jsem velkým zastáncem V.Havla, měl jsme k němu mnoho výtek, ale nelze mu upřít jedno a to uznání celého světa (stačí si připomenout kdo přijel na jeho pozvání v roce 2000 k 10.výročí nastolení demokracie v ČR). Toho ten váš intelektuál se znalostmi všeho (což mu nelze upřít) nedosáhne nikdy. Proto se samolibě "ukájí" svými návštěvami na východ od nás a prodává to se vším všudy jako jedinou možnost našeho dalšího bytí. Zároveň V.Havel neměl tolik kontroverzních výroků a chování jako váš oblíbenec, tak se nedivte že se stává terčem novinářů. No a na konec, k čemu mu je vámi komentované jeho intelektuální a znalostní chování, když se chová tak jak se chová a tím se stává terčem výtek a posměchu.
  • VladimírV  | 17.10.2015 12:51  | Reagovat
    Pane Honzo, souhlas. Každý z prezidentů hrál svoji roli. VH prezentoval naší zemi, která byla dosud součástí totalitního světa, jako celek, kde se rychle obnoví demokracie a tradiční západní hodnoty. Na poměry uvnitř země, kde se projevil u některých lidí zásah svobodou a blahobytem do té míry, že přestali respektovat pravidla morálky, bohužel jako prezident naší země "neměl čas". Udělal několik z dnešního pohledu nešťastných rozhodnutí a některé jeho projevy byly dokonce špatné. To je dokazatelný fakt. Náš současný prezident, který má oproti předchozím tu výhodu, že byl zvolen občany, si samozřejmě léči svoji bolest z podrazu, který na něj nachystali jeho spolustraníci při volbách před 11 lety. Ale do písmene plní to, že bude prezidentem svých občanů. Tedy přinejméně té většiny z jeho voličů. Je jich samozřejmě více. Důkaz vidíte na jeho mítincích. Jeho příklon k východu je vedený tím, že v něm neuhasla jeho figura, co by ekonoma. Východní svět, se kterým je spojovaný, byl a dosud je bezednou studnou odběru našeho zboží a technologií. V obchodu platilo a platí, že musí jít politika stranou. Seděl by mu určitě lépe post předsedy vlády, což bohužel obráceně neplatí o panu Sobotkovi. Ano, rovněž ví, jak zahrát na notu občanům, nejen naší země, ale i v zahraničí. To je součástí jeho image, nakonec i Havlovy, který ve světě představoval naši zemi jako tuti demokracii, přičemž máme k té pravé demokracii ještě dnes dost daleko. Morálkou počínaje, chováním některých politiků, kteří okamžikem, kdy si sedli do vysněné sesle, zapomněli na to, že mají hájit přání svých voličů, konče. Zkrátka, kdo není bez viny, ať hodí kamenem. Čas zhodnotí roli našich prezidentů.
  • Fejinka  | 18.10.2015 10:03  | Reagovat
    To, že Havel má oblibu v zahraničí, má na svědomí jeho odstartování výprodeje Česka, především na ten slavný západ.On jenom vracel svým "kámošům v zahraničí" to, že ho podporovali v době, kdy byl "perzekovaný" (jeho spoluvězni se o tom také zmiňovali, jaký měl fešácký kriminál...). Zatáhl nás do NATO spolu s Madlenou, která to měla asi za úkol z Ameriky. Přitom co kecal ve svých projevech je úplně něco jiného co tady dnes máme. Pro mne je lepší prezident, který hájí zájmy Česka doma a proti cizákům a ne aby se předváděl v zahraničí a nechal si věšet metály jako generál, které jsou jenom často pro smích, komu a kdo je dostává a za co (viz např. Nobelova cena za mír a jim podobné). A jestli toto, co tady dnes máme je demokracie po 26 letech? Je to jenom hra na tzv. demokracii, která je pro vyvolené. Podívejte se kolik je dnes sebevražd, už se to nesmí ukazovat, žádné statistiky. Protože ty počty už přesahují zlikvidované odpůrce za bývalého režimu. Cenzura je stále větší a rozsáhlejší. A co bude za 40 let po r.89. To bych rád viděl ta srovnání, ale toho se asi nedožiji.
  • honza  | 18.10.2015 17:18  | Reagovat
    To Fejinka : Ale NE .............. . Jestli tohle myslíte vážně, tak to vás lituji.
  • Venca  | 18.10.2015 22:06  | Reagovat
    Ale Fejinko, statistiky sebevražd se nesmí ukazovat ??? Tak se zkuste podívat na stránky ČSÚ. V poslední době nám křivka sice roste, ale safra, na šedesátá a sedmdesátá léta to pořád nějak nemá... https://www.czso.cz/csu/czso/sebevrazdy_zaj Cenzura ??? A to že tady někdo může napsat že ZEMAN JE VŮL je vám málo ? Kdybyste tohle napsal v roce 1988 veřejně o Husákovi, co by asi tak následovalo ?
  • Fejinka  | 19.10.2015 19:35  | Reagovat
    honzo, myslím to vážně, já spíš lituji vás, že máte klapky na očích. Je vidět, že sledujete ČT a jim podobné sdělovací prostředky. Tam se toho moc nedovíte. Víte jak to dnes ve skutečnosti vypadá v Německu? Všichni jásají nad imigranty a chválí A. Merkel, že? Ta statistika o vraždách platí na poslední rok (2014), před tím ano. Že by v 60 a 70 letech bylo víc sebevražd? Tabulka to říká, ale kdo ví jak je to sestavované a co do toho zahrnou. To je jako s různými průzkumy. Kdo si ho zadá, tak ten vypadá dobře. Např. o preferencích stran. Je vidět, že o cenzuře máme sakra rozdílný názor, Venco. Nadávat (psát) na prezidenta je hulvátství a ubohost v každém zemi a zřízení, natož v tzv. demokracii, která má být IN. Cenzura je především v politických názorech a o celkovém stavu a kritice společnosti apod.
  • Venca  | 19.10.2015 21:38  | Reagovat
    Vy jste vážně kovanej -:)
  • Fejinka  | 20.10.2015 09:55  | Reagovat
    Spíš normální. Kdo chce vidí, kdo nechce, nevidí a tvrdí si svou.
  • berka  | 20.10.2015 10:27  | Reagovat
    jo, to jste napsal pěkně...
  • Libor Furbacher  | 20.10.2015 13:39  | Reagovat
    To Fejinka. Je krasne ,ze prave v demokracii si lide jako vy mohou publikovat a nachazet svoji ''pravdu'' a nezalezi na tom jak daleko je od skutecnych facts.Konspiracni teorie jsou mezi levicaky velmi popularni aby si mohly zit ve svem virtualnim svete,kde se citi porad ukrivdeni ,ohrozeni a nepochopeni ve svych dobrych umyslech,jak spasit lidstvo.I kdyz nescetnekrat dokazaly co ten jejich socialismus ruznych odrud dokaze.Od nacionalniho nemeckeho,pres sovetsky az po recky.Ale z nejakeho duvodu verite porad ,ze?
  • honza  | 20.10.2015 14:22  | Reagovat
    ToFejinka : Takže si statistiky "přibarvíte" podle svého a té své pravdě věříte. Tady mi připadáte jako zastánci kouření ve čtvrtečním pořadu Jílkové, kdy tito zastánci kouření dokonce tvrdili že kouření je zdravé a stále vyvraceli fakta podložená výzkumem předkládané přítomnou lékařkou. "Výkony" našeho presidenta nemusím sledovat jen na ČT, ale jeho obraz si formuji i z ohlasů na zahraničních médiích. A zde mi stačí porovnat ohlasy z demokratické strany světa s ohlasy východních (nebudu psát totalitních) států a médií. Můžete mi sdělit jeden důvod, proč bych nemohl psát a vyjadřovat se o presidentovi tak jak to vidím a slyším ? On se rovněž nechová a nevystupuje státnicky při reprezentaci svého úřadu a naši země jako její zástupce na mezinárodním poli ? Nebo máte klapky na očích (uších) a nechcete jeho chování vystupováni vidět (slyšet).
  • XXXXX  | 20.10.2015 21:12  | Reagovat
    A což teprv kapitalismus různých odrůd, ten dokáže věci, nenajít chemické zbraně v Iráku kde kurva měly bejt, zavést poklidnej život v Sýrii kde byl, v Tunisku zlikvidovat atentátníky co tam nebyli, a v Lybii zavést mírovou společnost. honza: statistikám věřím jenom těm, který si zfalšuju sám, kterej demokrat to řek? čtvrteční pořad s Jílkovou není ani pro pobavení národa natož by měl něco vyřešit. Nekouřím a kuřáci mi nevadí. A stokrát raději budu sedět v hospodě u stolu s kuřákem než s šovinistickým kokotem. A to nezdravé co mi kuřák věnuje lehce trumfne Opavia se svýma novýma piškotama.
  • Fejinka  | 21.10.2015 09:26  | Reagovat
    Já statistiky netvořím, ty dělají k tomu dané instituce, které je "vyrábějí" na zakázku objednavatele, milý honzo. Samozřejmě psát a myslet si o prezidentovi můžete co chcete jak to vidíte a slyšíte v našich pravdomluvných sdělovacích prostředcích. Já si zase myslím, že stále více lidí vidí, že prezident je pravdomluvnější a tím oblíbenější, přestože jeho odpůrci se snaží dělat vše proto, aby byl nejhorší. I podnikatelé ho chválí, takže nevím kdo podporuje naši republiku doma i v zahraničí více. Říká se, že za naši republiku bojují nejvíce dva lidé: Zeman a Okamura. Proto je proti nim vedena taková nenávistná kampaň. O tom druhém neslyšíte a nevidíte nic, protože mu "zavřeli všude dveře" (tisk, TV), jenom na facebooku, kam zatím nemůžou, ale už se o tom hovoří, že dojde k nějakému omezení celkově.
  • honza  | 21.10.2015 10:02  | Reagovat
    To XXXXX : Mě se jenom líbí, že zatvrzelý a přesvědčený člověk o své pravdě není schopen přistoupit na předložené argumenty vycházející z různých výzkumů a odborných statistik. To se týká hlavně zdraví. Já rovněž nemám problém si dobrovolně sednou s kuřákem když vím, že je alespoň trochu tolerantní a nefouká mi kouř pod nos. Co se týče politických témat a jejich statistik, tak ty nesleduji (koupit a zmanipulovat se dá všechno). To Fejinka : Vím v jaké komunitě se pohybuji a mohu vám říci,že presidenta moc lidí rádo nemá a je jim k posměchu. Pro mě je to lhář a populista a jím zůstane. Okamura je extrémista. Ten kdyby tak trochu zmírnil svoje výroky, tak ve volbách uspěje.
  • Venca  | 21.10.2015 15:07  | Reagovat
    Fejinko, s vaší logikou kdy říkáte, že statistiky jsou zkreslené podle toho, kdo si je objednává, tedy zákonitě i ty počty sebevražd z let 1960-70 musely být zpracované na objednávku strany... Ale možná opravdu dřív tolik sebevražd nebylo. Ta čísla zpracovaná STÁTNÍM statistickým ústavem možná zahrnovaly i třeba sebevraždy elektrickým proudem z ostnatého drátu, nebo sebevraždu pohraničníkovým psem...
  • Fejinka  | 21.10.2015 18:13  | Reagovat
    Nevím v čem Zeman lže, myslím, že mluví z duše mnoha lidem, pochopitelně těm, kterým vadí ne. A ti na něm hledají všechno možné jen ho zešměšnit. Je pravda, že od pohledu to není žádný Delon, ale v hlavě to má velmi dobře srovnané a velmi těžko ho někdo trumfne v diskuzi. Pochopitelně, chybička se někdy vloudí, kdo je neomylný.
  • honza  | 22.10.2015 10:21  | Reagovat
    To Fejinka : V diskuzi na Zemana nemá fakt nikdo šanci, jelikož jeho některé "podpásovky" nelze argumentačně vyvrátit, jelikož pan president má vždy pravdu. A když to zrovna nejde, tak to potom vysvětlí a zdůvodní jeho, na politické scéně, bezkonkurenční mluvčí. A souhlasím, že chybička se někdy vloudí, ale jestli je tak trochu "frajer" tak by měl najít odvahu se omluvit, ale toho se od něj nedočkáme. Pane Fejinko, je vidět že jeho lži a neuvážená vyjádření nechcete slyšet a vidět, tak potom je to těžké. Proč myslíte že za presidentem už dorazil i předseda vlády Sobotka ? Mám na to odpověď. Míra trpělivosti k jeho chování a vyjadřování na mezinárodním poli již přetekla a je nutné presidenta tak trochu usměrnit.
  • honza  | 22.10.2015 10:30  | Reagovat
    To Fejinka : Už nejsem osamocen ....... :-). http://zpravy.idnes.cz/zeman-komentar-ferencak-hospodarske-noviny-fzd-/zahranicni.aspx?c=A151022_095111_zahranicni_aha
  • honza  | 22.10.2015 15:02  | Reagovat
    To Fejinka : Že bych se mýlil ? http://zpravy.idnes.cz/osn-kritizuje-cesko-kvuli-uprchlikum-d8b-/domaci.aspx?c=A151022_131259_domaci_ane
  • XXXXX  | 22.10.2015 20:56  | Reagovat
    Já bych to zas tolik nežral, protože idnes to je stejná žumpa jako hradní pán. Narozdíl od nich, ale s ním je sranda.
  • Fejinka  | 23.10.2015 13:46  | Reagovat
    Pokud to říká idnes, tak to mi stačí. nemám k tomu co říci. O tom komisařovi z OSN, to je trapárna. Existují nějaká mezinárodní pravidla o uprchlících. Když je dodržujete, tak jste v současné době, xenofob a populista a co já vím ještě. Když je nedodržujete tak jste na tom, za jiných normálních časů, stejně. Zkrátka: "Když chceš psa bíti..."
  • honza  | 24.10.2015 10:20  | Reagovat
    To Fejinka : Že to zveřejnilo idnes nehraje roli, kdo to zveřejnil. Důležitější je že to řekl vysoký funkcionář OSN. Zda měl pravdu, to by nám mohla říci ombudsmanka. Ta reakce byla na stále se opakující provokativní chování a komentáře prezidenta, na které je světová politická elita choulostivá. Tak trochu diplomacie ( ne nevymáchané h...) je v kontextu světové politiky (kterou se náš prezident snaží prezentovat) potřeba.
  • honza  | 26.10.2015 13:12  | Reagovat
    To Fejinka : Respekt: Zeman kouřil v nekuřáckém hotelu, za jeho vyčištění zaplatili 60 tisíc korun - doufám že z diet pana presidenta :-).
  • XXXXX  | 26.10.2015 19:46  | Reagovat
    Zvláštní je, že nikdo nic nepotvrdil.
  • honza  | 26.10.2015 22:15  | Reagovat
    Moje babička říkala "na každém šprochu, bývá pravdy trochu". On to mluvčí Ovčáček zase nějak zaobalí.
  • honza  | 29.10.2015 08:46  | Reagovat
    To Fejinka : Tak nám zase pan president ukázal svůj vkus a státnost - medaile pro F.R. Čecha a H. Fibingerovou - to je síla. A tak nám trochu nám změnil historii když prodloužil leteckou válku o Británii do října 1945(ale to se může stát když mluví bez papírů, ale jako perlička to stálo za to).
  • berka  | 29.10.2015 11:43  | Reagovat
    A Vašek Neckářů, kterej byl zcela průkazně agentem StB (akorát si na to prý už po mrtvici nepamatuje), to je taky super...
  • Venca  | 29.10.2015 13:03  | Reagovat
    Takže Honzo máme držet hubu a šoupat nohama. A když nám nějaký komisř z osn nebo Bruselu nasere,tak za to stokrát poděkovat a říct si o přídavek. No nebude lepší se vrátit do náruče Moskvy? Tam už sou ty sračky vyzkoušený. Původní Venca
  • Libor Furbacher  | 29.10.2015 13:36  | Reagovat
    to: puvodni Venca. Ta Evropa pod tou je to hrozne ,ona nam sem chce poslat tisic utecencu,.Pod Moskvou to bylo zradlo.Ta nam sem poslala pul milionu vojaku bez zeptani a to se to soupalo. No ale je dobry ze uz to mame vyzkouseny.
  • Venca  | 29.10.2015 14:55  | Reagovat
    Furbacher nepochopil. No ale to se dalo čekat.
  • honza  | 29.10.2015 18:16  | Reagovat
    To Původní Venca : To ne, ale těsně před jeho vyjádřením mluvila stejně ombudsmanka, takže něco není v pořádku. A hlavně pusu na špacír by si taková "světová" osobnost neměla pouštět. Nesedí v Novém Veselí v hospodě "U presidenta" kde ho všichni žerou.
  • XXXXX  | 29.10.2015 18:44  | Reagovat
    Ježíš o je chytrostiky pro hovno. Mě je naprosto šumák komu tu medaili dal a kdyby jí dal kocouru mikešovi, taky dobrý. A kdyby ji nedal nikomu ještě lepší.
  • Fejinka  | 29.10.2015 20:38  | Reagovat
    Škoda slov, honzo. Až budeš mluvit jako Zeman, tak se ti přijdu osobně poklonit. Nesaháš mu ani po paty, ale špinit ho umíš jedna báseň. Už je nejvyšší čas brát občany podle toho, co udělali dobrého pro svou zemi, nikoliv podle politické partaje. To jsem se divil, že se neozvali nějací pitomci, že je prezident opilý. Jeho zdravotní stav asi není OK, nebo tam bylo takové teplo, že se tak potil? Jeho úvodní řeč byla skvělá. Drtivou většinu vyznamenaných mu navrhují a doporučují různé organizace, počínaje PS, S, atd. Koho on vybere je jeho věc, akorát se vedou blbé novinářské kecy, na které reagují čeští prosťáčci a papouškují řečené, či napsané.
  • Berka  | 29.10.2015 23:24  | Reagovat
    No, hlavně chudák pan architekt. Vyznamenávali se tentokrát pěkně pohromadě jak agenti StB, tak i letci RAF. To pro něj musí bejt zatracené dilema...
  • honza  | 30.10.2015 10:06  | Reagovat
    To Fejinka : Vše co jsem zde uvedl o prezidentovi je z veřejných zdrojů. Takže ne jenom já nejsem příznivcem prezidenta. A že odkazujete na jeho mluvu, dobrá, ale měl by se držet faktů a když s oblibou někoho cituje tak by měl být přesný. Ono číst z papíru projevy a proslovy není žádná ostuda. A nakonec, předávání medailí za zásluhy pro stát je státnická procedura a ne soukromá záležitost prezidenta (F.R.Čech, Toman, Štaidl, Neckář, Fibingerová).
  • Fejinka  | 31.10.2015 09:53  | Reagovat
    Samozřejmě, že je to z veřejných zdrojů, které jsou jednostranně zaměřeny, o tom nemůže být řeč. Republika je rozdělena, obrazně řečeno, na dva tábory, což je také pravda, ale ten větší je určitě pro Zemana a kdyby dnes byly volby, tak by opět vyhrál a možná už v prvním kole. To je můj subjektivní názor a asi realistický. Otázka je jeho zdravotní stav. Co se týče těch medailí , stejně tak to dělal Havel a Klaus, jenže se o tom nemluvilo, protože sdělovací prostředky byly na stejné vlně jako oba jmenovaní, ale férověji to dělá Zeman. A ještě poznámku k neúčasti nepozvaných rektorů: pokud vám někdo bude "házet klacky pod nohy", lidově řečeno, tak ho za to asi nebudete zvát na nějakou akci, kterou pořádáte do "svého domu". Já bych to rovněž neudělal.
  • honza  | 31.10.2015 17:10  | Reagovat
    To Fejinka : Zemanův hrad není jeho vlastní, domácí "pelech". Jeho ješitnost přesahuje všechny meze a jestli si hraje na spravedlivého státníka, tak se velice mílí. Tak jako on se nepodařilo rozdělit společnost ještě nikomu co na hradě sídlil. No a že media upozorňují na jeho chyby a chování je přece normální ve svobodné společnosti. Ať se chová jako státník, president a nikdo si ho nevšimne. O takovém švýcarském presidentovi nevíme že je, jak se jmenuje a jak to tam krásně funguje. A to proto že nechce řídit z té pidi zemičky zeměkouli jako náš hradní mudrlant.
  • XXXXX  | 31.10.2015 20:27  | Reagovat
    No tak tos ho dostal (presidenta) teď se nejspíš posral. Smíchy. Co to je nenávist? Mě nerozděluje. Média upozorňují pouze na chyby. Kohokoli. Klady nikoho nezajímají. mílí-mýlí - to jen aby jsi se příště nezmýlil jesli poběžíš v té nenávisti jednu míli nebo pět mílí. jdu na pivo
  • XXXXX  | 31.10.2015 20:28  | Reagovat
    t
  • Berka  | 31.10.2015 22:39  | Reagovat
    Honzo, to tedy nebyl zrovna dobrý příklad... Švýcarský prezident se jmenuje Simonetta Sommaruga a je to žena :-) Hlavní je ale to, že ve Švýcarsku prezident nemá prakticky žádné pravomoci (vše má v rukou federální rada) a prezident je tam volen na období - představte si to - JEDNOHO jediného roku. Možná proto to tam opravdu funguje...
  • honza  | 01.11.2015 10:45  | Reagovat
    Chybička se vloudila "mílí-mýlí" omluva, příště si dám pozor. To Berka: Je to president a ten náš za rok úřadování by nadělal stejně ostudy jako za 5 let, akorát by to bylo intenzivnější. Ten náš nemá taky moc pravomocí, ale mluví do všeho a ohromuje svět svými výroky.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru