Reklama
Dnes je sobota 21.09.2024      svátek má Matouš
Zpět
Klaus Mike Hübner

Učitel na státním gymnáziu v Jihlavě, člen ZO Strana zelených v Jihlavě.

Ne Bloku proti islámu!

Klaus Mike Hübner | 09.11.2015 09:47

Ve čtvrtek, 05. 11., jsem se zúčastnil „debaty“ s předem určeným závěrem „Ne migrantům!“. Organizovali to ve spolupráci Blok proti Islámu a Úsvit – Národní koalice. Moderovala známá Jana Volfová, tentokrát bez burky, a „debatovali“ Lídr Konvička, sociolog Hampl a válečný veterán Lidinský, v současné době předseda Úsvitu. Doplnil je jediný jihlavák, poslanec za Úsvit Lank, který sice hodně mluvil, ale v podstatě vůbec nic neřekl, a jedna mladá dáma do počtu, která vůbec nemluvila. Ostatní zdůraznili, že chtějí říct „co je pravda“ a spojit síly!

Chtěl jsem se informovat, jak se snaží toto kvarteto lovit spřízněné duše. Sál byl plný. Snad 30 lidí chtělo slyšet to, co si mimochodem mohli přečíst i v propagačním materiálu, který asistentka všem velmi sympatickým způsobem rozdala. To všechno bylo tak příjemné, že bych z nepozornosti skoro podepsal petici o výstupu z Evropské Unie. Pochopil jsem, že je potřeba dávat pozor.

Samotná debata nepřinášela žádné nové informace, především se „diskutéři“ snažili zapůsobit sympaticky a nefanaticky, což se jim s výjimkou Petra Hampla i podařilo. Co jsem si tedy napsal, se vešlo na jednu stránku A5.

Konvička doporučil: „Nikdy neztrácet čas s fanatikem!“ …a vysvětlil: „Ten konflikt, co řešíme, není rasový!“ Zcela určitě míří Blok proti islámu ale proti islámu – a tím se nejedná o nic lepšího než o surový antisemitismus.

Lank zhodnotil: „Chovanec je poměrně racionální!“

Pak se ještě vtipkovalo (?), zda prezidentovi České republiky, Milošovi Zemanovi dát čestné členství v Bloku proti Islámu. Nevím, zda se k nějakému řešení dospělo. Každopádně se o něm zmínil ještě Petr Hampl, který, jak řekl, chce kandidovat jako předseda Strany Svobodných, kterou chce pak vést k spolupráci s „Blokem“. Hampl totiž řekl, že mimo jiné je potřeba mít dobrého prezidenta – „…a to si můžeme odfajfkovat!“ To byl jediný moment, kdy jsem si přece jen trochu připadal jako v kabaretu – následovali ovšem tvrdší výroky… „Evropská společnost je už v nějakým stádiu…“ / „Slovensko se drží pevně!“ / „Buňky na vesnicové úrovni“ (Proč zrovna tam?) / „Vytvářet podhoubí“ / „Gayová švédská vláda“ a jiný humus… Už mě to nebavilo. Jana Volfová, „češtinář“, která by mohla klidně moderovat i Star Dance, položila Konvičkovi ještě otázku, co by dělal, kdyby byl zvolen v krajských volbách a stal by se hejtmanem: „Nejdříve došlápnu na základní a střední školy a zastavím tu propagaci islámu tam!“

Pak jsem odešel, bylo mi dusno. Poslední větu si pamatuji jen neúplnou: „Pro zranitelné, ohrožené lidi to může být lákavý“. Nejen kvůli tomu se nebojím Bloku proti Islámu jasně říci „Ne!“

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Anthonyastom: DENACIFIKACE + NORMALIZACE
Olpemola: My, občané Protektorátu (1/3)
Uborka_qrxv615: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
AqttAdugs: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

44 komentářů

Přidat Komentář

  • berka  | 09.11.2015 10:30  | Reagovat
    Pane profesore, jen pro upřesnění - surový antisemitismus a odmítání islámu nemůže být synonymem. Antisemitismus totiž znamená nenávist k semitům - to jsou lidé hovořící semitským jazykem, což je zjednoduše řečeno hebrejština a řeči příbuzné - kterýmižto vyznavači islámu zpravidla nehovoří.
  • Hübner  | 09.11.2015 11:28  | Reagovat
    Kdepak ;-), to nás ten pojem trochu zklame. Nacisty nikoli palili jen synagogy kvůli tomu a obchody těch, co mluvili hebrejský... (Mimochodem začaly pogromy na dnešní datum v roce 1938). I v Rusku pogromy v 19. století se nestály kvůli mluvě. Porovnám to, protože se BPI odmítá (!) celou komunitu (a konkrétně kvůli jejím vyznání)...
  • honza  | 09.11.2015 13:45  | Reagovat
    To Berka : Čeho je pan Hübner profesorem ????
  • Klaus Mike Hübner  | 09.11.2015 14:26  | Reagovat
    Ničeho ;-) Jsem učitel pro gymnázia, kdo mě zná, že já téměř pořad do kola studentům připomínám, že nejsem profesorem, je to holt v Česku takový zvyk... měl jsem na to upozorni, omlouvám se!
  • Pavlík  | 09.11.2015 14:32  | Reagovat
    Jestli by nebylo lepší říci NE STRANĚ ZELENÝCH, která už dávno zradila své myšlenky a místo ochrany přírody tu akorát podobně, jako vy, pane Hübner, který tuto stranu reprezentujete, propagujete přijímání radikálních islámských ekonomických migrantů z Iráku a Afghánistánu, kteří zahodily na hranicích své pravé doklady a nám se tu vydávají za syrské křesťany utíkající před válkou, aby měli větší šanci dostat azyl... Kvůli vašemu havlovskému schizofrennímu sluníčkaření tady může dojít brzy k občanské válce a teroru ze strany islámských radikálů... Na dovětek říkám, že na přednášce jsem nebyl, na nebezpečí islámu si dokážu udělat vlastní názor i bez Bloku proti Islámu neboť jsem pobýval v islámských zemích velmi dlouho a vím, co jsou zač...
  • Klaus Mike Hübner  | 09.11.2015 14:49  | Reagovat
    Pavlík: Co o mě tvrdíte, není pravda. Zkuste to doložit!
  • Jan P.  | 09.11.2015 15:35  | Reagovat
    Skvělý článek.S autorem blogu p. Hübnerem nemohu jinak než souhlasit.
  • Klaus Mike Hübner  | 09.11.2015 15:38  | Reagovat
    Mimochodem mi nefunguje už mail, Jan P.: Kontaktujte mě prosím přes stránky gymnázia, děkuji!
  • berka  | 09.11.2015 16:06  | Reagovat
    Já použil oslovení profesor bez jakékoliv ironie. Za mých mladých a školních let bylo jednoduše zvykem, že učitelé na průmyslovce či gymnáziu byli oslovováni tímto titulem, takže to používám dodnes.
  • berka  | 09.11.2015 16:12  | Reagovat
    Jinak je ale docela úsměvném jak v současné situaci (neříkám, že to tak zůstane napořád, ale myslím teď) zkouší různé skupinky - jako je asi třeba i ten výše uvedený Blok proti Islámu - honit politické body na odmítání přijímání uprchlíků. Jejich zájem přijít do naší země a zůstat tady (opakuji, mluvím o situaci TEĎ) je jak vidno třeba i z příklady syrské rodiny, která "uprchla" z české nemocnice do německa, NULOVÝ. Je to jako kdyby třeba zrovna strana zelených zkoušela předvolební boj naroubovat na špatné podmínky pro život slonů v naší republice. Ono jakmile někdo z vrcholných politiků začne mluvit o receptu na vyřešení uprchlické krize (ať už zastánce, nebo odpůrce přijímání), tak nějak ze zásady mu nevěřím. Jako ostatně ve všem.
  • berka  | 09.11.2015 16:15  | Reagovat
    Jinak ale věřím, že kdyby došlo na ty předpovědi a zaplavili by nás tady radikální muslimové, čech se velmi rychle a ochotně přizpůsobí. Jak skoro celá jihlava hajlovala za Hitlera, tak by teď zase nosila turbany. Demokratičtí architekti by vesele malovali mešity a minarety. No a vepřový by se žralo tajně v noci. Stejně to kolikrát takhle dělám už dneska, tak co...
  • VladimírV  | 09.11.2015 17:15  | Reagovat
    To Berka: Pane Bernarde, je bohužel Vaší smutnou pravdou, kam nás léta fackování zprava nebo zleva dovedla. Intelektuálně jsme sice úplně nezakrněli, ale mravní stránka intelektu je u mnohých něco, co z nich dělá korouhvičky. Ať už je to ve jménu mamonu, tvrdého prosazování vlastního ega nebo zapuzování vlastenectví. Má vůbec takový národ nárok na svoji suverenitu?
  • Jan P.  | 09.11.2015 19:47  | Reagovat
    Pane Berka,prosím neberte můj komentář na Váš diskuzní příspěvek jako konfrontační. I přes názorovou a politickou rozdílnost si vážím vašeho racionálního myšlení a toho,že nepodléháte šíření protiuprchlické hysterie a islamofobie.Podle informací,které mám z internetu a médií řada členů strany Zelených je zapojena v neziskovkách při humanitární pomoci uprchlíkům. Zelení a další občanské iniciativy a aktivisté,který se vymezují proti rasismu a xenofobii žádný recept,který je na řešení uprchlické krize v Evropě reálně možný nemohou mít.To jste si špatně vyložil.Od toho máme zodpovědné politiky,státní orgány,mezinárodní a evropské instituce,aby krizi řešili.Řešeni si každý z nás představuje různě.Máme se podle pánů.Konvičků,Hamplů,Bartošů,Okamurů vzdát svých lidských práv jako je svoboda vyznání apod ? Stačí si přečíst jejich weby nebo si poslechnout jejich názory,které ve veřejném prostoru zaznívají a zjistíte,že nepřeháním. Autor blogu chtěl čtenáře správně upozornit jaké nebezpečí představují skupiny krajně populistické pravice. Ty se snaží na uprchlické krizi politicky vydělat.Historické zkušenosti z let třicátých a dále co následovalo, by nás neměli nechávat klidnými.Nebo si to chtějí Češi opět zopakovat znovu ? Argument,že v každé době a politickém režimu se našlo mezi Čechy a Slováky řada kolaborantů a oportunistů není pro nás dostatečným argumentem k tomu,aby jsme zůstali pasivní. NE Bloku proti islámu.
  • Libor Furbacher  | 12.11.2015 23:26  | Reagovat
    Pane Berka vystihl jste to perfectne,snad se to ani neda nepsat lepsi. Pro pana Vladimira V,pisete ze jsme po leta byly fackovani .Ja bych to poopravil.Bylo nam narizeno a nebo ukazany zarive zitrky a my jsme si uz delaly to fackovani sami sobe.Zvladly jsme to na jednicku.A jeste jsme to mohly porad svedst na nekoho zlyho z venku a par prisluhovacu.A kdyz pak byla moznost to napravit ,tak se udelalo ty ,ty ,ty .A postupem doby jsme si je tam zase navolily zpet, samozrejme ze v jinem kabate ,a opet se divime.
  • VladimírV  | 14.11.2015 08:24  | Reagovat
    Přátelé, ohne veškerá sranda. Strach před islámisty, který je zastánci multikulti našim občanům vyčítán jako nedůvodný, není zbytečný. Jeho velikost je znásobena faktem, že stačí pár teroristů, kteří dokážou pozabíjet stovky lidí. To je ten rozdíl kultur, kdy útočící strana povyšuje svoji víru a nenávist vůči jinověrcům.nad pozemský život.
  • honza  | 14.11.2015 08:31  | Reagovat
    Pane Vladimíre vaše slova se stala v Paříží skutečností. Islámu je třeba vyhlásit totální válku.
  • XXXXX  | 14.11.2015 09:53  | Reagovat
    Tak hýbnere teď mazej vyprávět tyhle píčoviny frantíkům. Tam možná dostaneš co zasloužíš. Přes držku.
  • jihlavak  | 14.11.2015 11:27  | Reagovat
    co na to říci, zlatej soudruh Jakeš a jeho nástroj míru Pohraniční stráž, teď už člověk plně chápe, co je to mír, abysme to plně pochopili museli jsme mít řízenej sametovej převrat a stát se členem bývalého EHS, dnes EU, a zažít jejich praktiky, způsob vládnutí, kterej překonává i praktiky Brežněva, já vím, máme plné obchody chemickejch sraček a často nepotřebného nablejskaného čínského braku, je to pocitově příjemné, ale asi není daleko doba, kdy se budeme bát při vyjití z domu o život...a o to asi jde, lidi zastrašit, aby se báli o život a nestarali se moc o to, co se děje s jejich vlastí, aby nepřemýšleli, že se stali otroky, že už vlastní zem nemají, že se tu roztahuje cizák, kterej vydrancuje a vykrade co si usmyslí, bez ohledu na dopad na životní prostředí na společnost......a o tom to je, jinak by sem nejen německá andula ty islamisty netahala, nerozmisťovala je po celé Evropě a Němcům neříkala wir schaffen das- zvládneme to- spíš by jim měla říkat, zvládnem to, vy to tvrdě z daní zaplatíte a možná pár set z vás to bude stát život, případně život vašich dětí.....
  • Venca  | 14.11.2015 12:10  | Reagovat
    Tak vono frantíci si zato bohužel můžou sami. Paříž je plná muslimů ne proto, že by tam teď uprchli před válkou ze sýrie. Jsou to potomci otroků z francouzskejch kolonií, co už tam žijou půl století.
  • jihlavák  | 14.11.2015 13:26  | Reagovat
    a lže se dál, na idnes píšou, že tzv. islámští nájezdníci, které tisk nazývá uprchlíky, jsou nyní naši spojenci, oni jich sem těch 50 000 000 plánaných v programu EUROMED natahají stejně a to pak budou krvavý lázně a budeme zděšení co se to děje a budeme se divit proč tomu tak je, budeme smutní...................v jaký debilní době to žijeme? Jací gauneři tahají v pozadí za nitky?
  • Venca  | 14.11.2015 14:57  | Reagovat
    a co bys jako chtěl ? obehnat evropu plotem a v klidu si tady stárnout ? To je k prdu, na tom se nic nevydělá. Zato teď panečku zase povyskočej akcie zbrojařskejch firem...
  • Svatopluk Beran  | 14.11.2015 17:02  | Reagovat
    Veškeré teroristické akce adsuzuji. Je nutné si ale uvědomit že my, tedy Křesťanský Transatlantický val pod vedením SPOJENÝCH STÁTŮ AMERICKÝCH, které mají svou rodnou zem na druhé straně polokoule, jim vojenskými akcemi devastujeme jejich zem již téměř 15 let z důvodu geopolitické snahy hospodářského ovládnutí tohoto území, z následkem statisíců roztrhaných lidských těl, milionů bezdomovců, či milionů emigrantů. Pokud nebudou skutečným mezinárodním soudem pro válečné zločiny odsouzeni George Busch - USA, Tony Blair - UK, Dick Cheney - USA, Donald Rumsfeld - USA a jejich poradci Alberto Gonzales, David Addington, William Haynes, Jay Bybee a John Yoo - všichni USA do té doby můžeme čekat ve světě veliké napětí. S nimi pochopitelně na jedné lavici i předáci AL-Kaidy, ISIL či vahábistické Saudské Arábie, kteří tuto teroristickou činnost podporují penězi i fundamentální islámskou wahábistickou ideologií. Islám je skutečně jiná kultura než naše, nikdy bych ji nechtěl vyznávat, ale vůbec není o tom jak se díky úzké špici těch nejmilitantnějších islamistů převážné většině občanů dnešního světa předvádí. A důvod proč to ti nejradikálnější muslimové posledních 20 let dělají je z řeťezu utržená americká hospodářská geopolitika, která dostala Diaidalova křídla po uvolnění Východního bloku Evropy. Nám teď akorát skapává na Evropu vosk z amerických Ikarových, rádoby svobodných křídel. Tak jak si křesťanská církev postupně začala vykládat podle svých zbohatlických potřeb Kristova slova, tak dnes Islámští radikálové manipulují s Koránem v přesvědčení že naše vraždění jejich neviných občanů v jejich vlastní zemi v posledních 15 letech, budou oplácet vražděním našich občanů v naší vlastní zemi. Vzpomeňte si jak to bylo v šedsátých a sedumdesátých letech minulého století v hipísáckých letech, když se západní svobodná mládež volně přemisťovala přes tato území stopem, vlastním autem či autobusem do Indie. Všichni ti kdo šíří agresi a nenávist jsou dnes podle mne v úrovni německých nácků. Vzpamatujte se, většina z vás mi v tomhle ohledu připadá jak hajlující a květinami zasypávající němci Hitlera po dobytí Polska. Jen, jen jít do války.
  • honza  | 14.11.2015 20:21  | Reagovat
    Pane Berane, jste zaslepený islámomilec, který nechce vidět a slyšet. Je mi z vás smutno.
  • Jan P.  | 14.11.2015 20:49  | Reagovat
    Přátelé-především to chce rozvahu.Souhlasím s názorem,že mnozí Češi a Slováci nejsou zrovna nejlogičtějšími mysliteli. Některé diskuzní komentáře,které zde např.taky zazněly jsou toho jasným důkazem. Zásadně nesouhlasím s demagogickým prohlášeními,že za teroristickými útoky v Paříži máme vidět migrační vlnu.Indicie jasně směřují k islámským fanatikům, buď z Islámského státu, nebo z Al-kajdy.Velká část uprchlíků utíká ze Sýrie a Iráku právě kvůli teroru, který Islámský stát na územích těchto států páchá. Ti z nás, co uprchlíkům projevují solidaritu a poskytují humanitární pomoc si rozhodně žádný výsměch a sprosté nadávání nezaslouží.Právě naopak. Ptejme se raději českých politiků,proč podněcují ve společnosti nenávist a demagogii. Kořeny vzniku Islámského státu nebo Al-kajdy správně charakterizoval ve svém komentáři Svatopluk Beran.Co zde tvrdí se dá doložit řadou relevantních faktů,která jsou u nás a v zahraničí veřejně známa.Ruské vojenské angažmá žádný výsledek také nemohl přinést.Navíc ISIS neporazí bombardování. Je to stejně účinná taktika, jako vyhánění mravenců z kuchyně pomocí těžkého kulometu.Zlikvidovat mravence střelbou z kulometu se nedá. ČT opět selhala.Komentáře typu Robejška či Okamury nepovažuji za odpovědnou kultivaci racionální debaty zpravodajství ČT. Novinář a aktivista Jakub Patočka na stránkách internetového Deníku Referendum svůj komentář(Je to past)výstižně zakončil: V tuhle chvíli je na místě soucit, účast i nekonečný smutek. A vědomí, že nám teroristé nastražili past na naši svobodu, rovnost a bratrství, do které nechceme, nesmíme upadnout. Ať žije republika! Autor blogu Klaus Mike Hübner a my ostatní,který máme stejný úhel pohledu a sdílíme společné hodnoty nemáme žádný racionální důvod, proč by jsme měli svoje tvrzení přehodnocovat.
  • honza  | 14.11.2015 20:52  | Reagovat
    Pro pana Berane. Nyní vám napíši několik vět a myšlenek které napsal jeden velmi chytrý politolog ohledně imigrační krize. * Západní hodnoty, práva a také blahobyt patří v první řadě občanům tohoto kontinentu, kteří po generace tvrdou prací a disciplinovaností vytvářeli evropský civilizační projekt. Jakási kosmická představa o spravedlnosti a humanismu je sice teoreticky myslitelná, ale není v žádném případě realizovatelná. Není prakticky uskutečnitelné, aby si lidé z méně úspěšných společenských systémů ve statisících přicházeli vyzvednout do Evropy to, co jim chybí. A podle toho se musí také evropské státy chovat. * Až Německo vyhlásí a hlavně prosadí stop stav, tak se s největší pravděpodobností ukáže, že migrantů obecně ubyde. Pak se potvrdí to, že většina migrantů hledá především ekonomické výhody. Kdyby prchali opravdu ze strachu o život, tak by totiž mohli zůstat kdekoliv na cestě do Německa.
  • honza  | 14.11.2015 21:03  | Reagovat
    To Jan P. : Když obhajujete migranty, tak vysvětlete že se jeden z teroristů dostal do Evropy přes Řecko někdy začátkem října ? Jak uvedl pan Robejšek, cesta "spáčů" popř. bojovníku ISS do Evropy je touto cestou nejjednodušší. To že do Německa vstupuje část migrantu přes zelenou hranici, je pozvánkou pro ty, kteří mají vytvořit pátou kolonu - tzv spáče. Stratégové teroru si tuto příležitost k masové infiltraci území nepřítele nenechají ujít. Obávám se toho, že se o tom přesvědčíme již v příštích dvou až třech měsících. Zde se pan Robejšek spletl. Stalo se již v páteční večer v Paříži - 128 mrtvých, 100 lidí těžce raněných a mnoha dalších lehce.
  • Jan P.  | 14.11.2015 23:48  | Reagovat
    honzo,nikdo nevylučuje nebezpečí,že mezi migranty,který míří do Evropy se nemůže skrýt nějaký islamistický radikál či terorista. Islámský stát je dostatečně bohatý na to,aby svoje bojovníky posílal do Evropy konformnější cestou než nebezpečně a riskantně na člunu přes moře.Jak dobře víte IS má pod svou kontrolou na svém území ropná pole.Spousta západních a jiných společnosti z celého světa s nimi vesele obchoduje. Nedaleko pozůstatků mrtvoly jednoho z dvou sebevražedných atentátníků byl nalezen pas syrského uprchlíka, který přišel v říjnu na řecký ostrov Leros. Seriozní média k tomu dodávají: "Řecké úřady v Aténách uvedly, že je nyní na francouzských úřadech, aby identifikovaly pachatele, u něhož byl nalezen syrský pas. Číslo zmíněného pasu a otisky prstů jeho držitele jsou v celoevropské databázi, k níž mají přístup všechny schengenské země. Činitelé však varují před automatickým předpokladem, že držitel syrského pasu byl automaticky útočník. "Francouzské úřady musejí zkontrolovat, zda otisky prstů, odebrané v Řecku, odpovídají otiskům prstů pozůstatků útočníka. Buď tento člověk prošel Řeckem a předstíral, že je uprchlík, anebo si syrský pas koupil nebo ho okradl. Je také známo, že je velmi lehké syrské pasy falšovat. V této etapě jsou oba scénáře možné." Pokud se prokáže, že Islámský stát poslal teroristu do Evropy přes Řecko, aby se vydával za uprchlíka, skočíte skutečně na tento průhledný pokus vyvolat nenávist vůči statisícům nevinných lidí, prchajících před násilím a válkou? Soudit národy a lidi na základě kolektivní viny je krajně fašistický jev,kterého se dopouští velká část českých politiků a xenofobních komentátorů.To je jako kdyby jsme např.tvrdili,že každý Čech je zloděj a tunelář. Útok v divadle Bataclan byl v pařížské multikulturní čtvrti a mezi vražděnými teenagery byli i mladí muslimové. Jak si to vysvětlujete ? Francouzské zpravodajské a bezpečnostní služby tady trestuhodně zaspaly.
  • XXXXX  | 15.11.2015 00:07  | Reagovat
    Kdyby tam byl jen jeden jedinej s úmyslem vraždit v Evropě je to pro mě důvod proč je všechny utopit jako krysy. Což ostatně také jsou. Nestojí o ně 99% mlčících evropanů, zato jedno procento kvičících cikáno-muslimomilů je slyšet až v Africe. Kdyby byl mezi tou střílející chátrou jedinej evropan, tedy ne potomek nějakýho otroka z Tuniska - jakkožeevropan, ale evropan, nepovím půl slova, ale to jste doopravdy tak blbí, žeto nechcete vidět? Dolož kdo ze západu obchoduje s IS. Kolik muslimů jsi v tom divadle napočítal? Mimochodem ty v těch tajnejch službách děláš, že je soudíš? Víš úplný hovno o tom co je to za práci a s kým mají tu čest. A strašně miluju demagogy co mě viní z mé slepoty k průhlednostem. Politik že?
  • honza  | 15.11.2015 08:26  | Reagovat
    To XXXXXX : Doufám , že váš příspěvek směřoval k zastánci islamistu Janu P. To Jan P : Ty konformnější a "pohodlnější" cesty jsou více kontrolované a proč tedy více riskovat, když tady se s trochou turistiky dostane pohodlně, nekontrolovaně kam chce do západní Evropy.
  • honza  | 15.11.2015 08:28  | Reagovat
    To Jan P. : Jak víte, že před válkou prchá statisíce uprchlíků. Jak jsem psal ...... většina migrantů hledá především ekonomické výhody. Kdyby prchali opravdu ze strachu o život, tak by totiž mohli zůstat kdekoliv na cestě do Německa."
  • Jan P.  | 15.11.2015 09:16  | Reagovat
    XXXXX, dopřej i mně to právo mít subjektivní hodnocení. Na rozdíl od tebe se snažím informační zdroje,které různě přichází přes internet a média si věrohodnost zdroje ověřit nebo porovnat s jinými. To ty považuješ za zbytečný.Tobě stačí hoax a spirála nenávisti aby si měl jasno.Jenom doufám,že se lidé s názory jako ty u nás a jinde v Evropě nikdy nedostanou k moci. honzo,já bych tu debatu rád ukončil.Na svých postojích a názorech nemám co měnit. Po útocích na Charlie Hebdo prohlásil francouzský premiér Manuel Valls, že Francie je „ve válce“. Dodal ovšem, že jeho země není „ve válce s islámem“, čímž vyslal jasný signál muslimským obyvatelům Evropy. Jenže tato slova mnoho lidí neuklidnila. Společenské napětí trvá dál a nejnovější teroristické útoky je bezpochyby ještě zvýší. Tou nejhorší reakcí je nenávist, která rozšiřuje nálepku „terorista“, potažmo „nepřítel“, na všechny muslimy. Taková reakce jen posílí fundamentalisty na obou stranách.
  • XXXXX  | 15.11.2015 09:30  | Reagovat
    No pravdu díš, já naopak doufám, že se konečně dostane k moci někdo kdo strhne dav k vyřešení tohoto problému. Já na rozdíl od tebe jsem měl tu čest s touto kulturou přijít do styku a vím svý. Ty otázky jsi přešel jen omylem co? Subjektivní názor si měj, leč když nevíš co meleš. A jen pro zajímavost - Způsob porovnání používáš jaký? Kecy kecy a jen kecy. Za který kandiduješ?
  • Venca  | 15.11.2015 09:44  | Reagovat
    Mě se ta metafora s prezidentem náhodou líbí. Má pořád silný kecy o potřebě společné vojenské akce - ale rád bych viděl, co může sám nabídnout. Poďte, dáme islámistům přes držku.Vy dodáte sto tisíc bigošů a tisíc bombardérů a my vám pošleme padesát prvotřídních protichemiků. We can do.
  • Venca  | 15.11.2015 09:44  | Reagovat
    to patří do jinýho tématu, sory.
  • Svatopluk Beran  | 15.11.2015 17:02  | Reagovat
    Honzo podíval jsem se z čeho čerpáte a je to teda dílo. Samozřejmě že je to vaše věc, protože každej jsme nějakej a tak je to správně. Následná vaše překopírovaná replika Západní hodnoty, práva a také blahobyt patří v první řadě občanům tohoto kontinentu, kteří po generace tvrdou prací a disciplinovaností vytvářeli evropský civilizační projekt. Nezapoměňte tedy, že vámi zmiňovaný evropský, potažmo západoevropský - myšleno tím též území Severní Ameriky - civilizační projekt je vybudován na milionech mrtvolách příslušníků jiných ras a krádeže či rabování v jejich zemích. Bez afrických i východoasijských kolonií, černejch otroků, krádeží zlata a stříbra, či používání drog by žádný civilizační evropský projekt neexistoval. My dva, to co bylo, už nemůžeme ovlivnit. Stalo se to ještě než jsme se narodili. Můžeme však ovlivnit to co bude. Ale v tom jak to udělat jsme určitě rozdílní. Pokud budete pokračovat dál i na začátku třetího tisíciletí v křesťanském či dnešním americkém stylu, musíte si být vědom toho, že za to budete platit. Je dost pravděpodobné že si vybojujete lepší lak na vašem automobilu vražděním jiných ras, a vyháněním je z jejich domovů, neplačte však nad tím že vám na autobusové zastávce někdo zavraždí vaše dítě, když vy jste mu na druhé straně světa vyvraždil jeho nejblžší rodinu a vzdálenější příbuzenstvo vyhnal do světa, čímž jste z nich udělal bezdomovce a migranty. To mi sami, přesněji neoliberální elita Spojených Států destabilizuje postupně celý svět a vyžrat to dává jinejm. Spojené Státy jsou dnes ten nejdarebáčtější stát ze všech. Sami sobě si udělili výmečné právo hospodařit po celém světěm a pokud je v tom bude někdo omezovat na své vlaltní půdě, udělali si opět své vlastní právo zasáhnout kdykoliv vojensky na zabezpečení nejen své energetické bezpečnosti, ve vašem státě. Vy znáte nějakou muslimskou zem, která má své vojáky ve Spojených Státech a zajišťuje si tam svůj vytoužený blahobyt. Já nevím o žádné, ale naopak je to zcela stoprocentně. To jsou v dnešní době ty vámi a vaším politologem jmenované - Západní hodnoty, práva a také blahobyt. Můj vztah k jiným národům a rasám je dán především rozumovou tolerancí k jiným kulturám jež vznikaly za jiných životních podmínek než v jakých jsem vyrůstal já, nikoliv milováním jich samotných či jejich kultury. Já od nich též nepožaduji aby mě milovali, stačí když mě budou tolerovat. A to jsem od nich po dobu pěti let, kdy jsem pracoval v Lybii dostal. Například jsme tam každé vánoce slavili v křesťanském kostele pár stovek metrů od Zeleného Náměstí. Scházela se tam každé vánoce široká plejáda křesťanů i ateistů. Od Poláků, Filipínců, Syřanů, Bulharů tak i občanů černé pleti. A nejkrásnější bylo, když namísto varhan hráli na kůru Jihokorejci na kytary, měli i dvanáctistrunku, a celej kostel zpíval nebo si jak kdo uměl pobrukoval do zvuku kytar linoucího se do kopule kostela Merry Christmas od Johna Lenona. Musel by jste tam být a cítit ten vnitřní náboj mezi lidma bez rozdílu barvy pleti, rasy či národa, který rezonoval spolu s jemnými zvuky kytar mezi oblouky a kopulí křesťanského chrámu. Nepamatuji si že by tam jednou jedinkrát přišla policie. Lybijští muslimští spolupracovníci nám den předem pokaždé přáli k našim vánočním svátkům a po nich se ptali jak jsme si to užívali.
  • Klaus Mike Hübner  | 15.11.2015 20:15  | Reagovat
    Je to tragedie. Tragedie, která ai nezazloži, aby někdo čerpal z ni politický profit...
  • honza  | 15.11.2015 21:07  | Reagovat
    Pane Berane, myšlenky (kopírované) jsem čerpal od renomovaného politologa a plně s nimi souhlasím. Nehodlám souhlasit vámi předkládaným myšlenkám (je to vaše věc) jelikož jsou pro moje myšlení zcestné a nepřijatelné. Zatím tady vraždí vaši chráněnci v rámci myšlenek islámu nevinné lidi. Ať se tito hrdinové převléknou do uniforem a vyhlásí regulerní válku všem svým nepřátelům. Máte pravdu že muslimské země nemají v jiných zemích své vojáky, ale mají tam svoje teroristy kteří se snaží svými činy rozvrátit formou strachu evropské (křesťanské) hodnoty.
  • Venca  | 15.11.2015 21:43  | Reagovat
    No a bombardování pozic islámského státu zeměmi, které s místním konfliktem absolutně nemají co do činění byste nazval jak ? To je přece defacto terorismus taky. Oba dva jste idealisti. Tady jde o naftu a o prachy. Lidí je jak sraček... Původní Venca
  • honza  | 16.11.2015 08:08  | Reagovat
    Venco, kdyby se tito odvážní islamisté neskovávali v zabydlených aglomeracích a bojovali regulérně a otevřeně na frontové linii tak by nikdo určitě nebombardoval jejich stanoviště ve zmíněných místech. On ten každý druhý islamista je přes den ten "dobrý" a v noci vytáhne "kalacha" a jde vraždit.
  • Venca  | 16.11.2015 09:02  | Reagovat
    Honzo, já jsem poslední, co by fandil muslimům, ale píšeš s prominutím naprostý kraviny. Kde je prosimtě jaká frontová linie ??? Američani i evropani to do nich sypou akorát pěkně z bezpečí ze vzduchu - pozemní operace se bojí jako čert kříže, protože tam by umírali vojáci a to už by tak líbivý pro Obamu ani pro EU nebylo. Tady všihni rachotíte zbraněma, ale když v Afghánistánu zařvalo šest čechů, byl z toho třídenní národní smutek. Je to úplně přesně jak píše Ďásek v jiným příspěvku.
  • honza  | 16.11.2015 18:29  | Reagovat
    Vážený Venco, je třeba pozorně číst a možná bys pochopil. Že Sobotka se Zemanem jsou posránci a poslali by "zase" jenom vojenskou nemocnici a chemiky je český problém. Myslím že jedině Američani jsou schopni IS zničit vojenskou silou, ale co dál. Jak to dopadlo v Iráku. Jasné vojenské vítězství, ale následně místní politici nebyli schopni vybojovanou "svobodu" uhájit. V těchto zemích to snad ani nejde, platí jenom vláda tvrdé ruky.
  • honza  | 16.11.2015 18:37  | Reagovat
    Poláci jsou frajeři : Vytvořme z uprchlíků armádu, která si osvobodí Sýrii, navrhl polský ministr
  • Venca  | 16.11.2015 19:18  | Reagovat
    Jo, třeba jako v Iráku, žejo. Tam amíci vyzbrojili brigádu vojáků - a ti při první příležitosti i s výzbrojí přešli na druhou stranu :-)
  • fotrak  | 16.11.2015 22:52  | Reagovat
    pro pana Hubnera: tragedie, která vzešla z politického profitu pro pana Berana: řekl jste to srozumitelně

Přidat Komentář Vrátit se nahoru