Reklama
Dnes je sobota 21.09.2024      svátek má Matouš
Zpět
Zdeněk Gryc

Architekt - důchodce - autor sídliště Březinovy sady, žák profesora Rozehnala, který si váží osobnosti PhDr. F. Hoffmanna a Václava Havla

„VÁCLAV HAVEL ZASLOUŽIL SE O STÁT “

Zdeněk Gryc | 24.02.2016 13:17

„VÁCLAV HAVEL ZASLOUŽIL SE O STÁT “ je zákon. Václav Havel je nositelem státních vyznamenání řady zemí světa, mnoha cen za uměleckou tvorbu i občanské postoje a desítek čestných doktorátů.[46] 24. května 1997 obdržel na Pražském hradě jako první Čestnou medaili T.G. Masaryka za věrnost jeho odkazu a jeho uskutečňování od Masarykova demokratického hnutí, které v roce 1989 pomáhal založit. V roce 2003 byl Havlovi usnesením Senátu a Poslanecké sněmovny propůjčen Řád T. G. Masaryka a Řád Bílého lva I. třídy. Senát ve svém usnesení také schválil formulaci „Václav Havel zasloužil se o stát“ po vzoru zákona o zásluhách T. G. Masaryka.[47][48] Dne 19. prosince 2011 vláda ČR vypracovala návrh Zákona o zásluhách Václava Havla. Poslanci návrh zákona schválili 1. února 2012, senátoři 29. února 2012. Prezident Václav Klaus zákon podepsal 16. března 2012. ---------------------------------------- Hnusné pomluvy, Václava Havla, které produkuje v desítkách svých komentářů a invektiv pisálek "čtenář", v Jihlavských listech, jsou zákeřným a bezcharakterním činem. Zvláště odsouzení-hodné je  zne-užítí demokracie, která je výdobytkem, architekta demokracie Václava Havla. Pomlouvat jeho osobnost ANO-NYMNĚ, je nejen vrcholně sprosté, ale je to také znevažování zákona, podepsaného poslanci, senátory a presidentem 16. března 2012. ing. arch. Zdeněk Gryc, PS. Časová dimenze měsíců s desítkami či stovkami, sprostých pomluv Václava Havla, anonymem "čtenář", v Jihlavských listech, je tak velká, že je na ni trpělivost i slušnost krátká.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Anthonyastom: DENACIFIKACE + NORMALIZACE
Olpemola: My, občané Protektorátu (1/3)
Uborka_qrxv615: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
AqttAdugs: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

34 komentářů

Přidat Komentář

  • VladimírV  | 24.02.2016 13:58  | Reagovat
    Dejme t,mu, že se V.Havel zasloužil o stát. Otázkou ovšem je, o jaký stát? Stal se prezidentem Československa, byl symbolem (až na malé výjimky) skoro pacifismu. Ale jak do toho zapadá rozdělení republiky? O který stát se tedy zasloužil? O samostatné Slovensko, kde se V.Mečiar chytil nacionalistické noty? Nebo o "Česko", jehož samostatnost viděl jako ekonomicky výhodnou V. Klaus? Ano, v zahraničí získal svým vystupováním veliký kredit (tedy s výjimkou Slovenska). Jeho hlubokomyslné projevy, když např. v USA zírali, kdože to povstal z komunistické žumpy. Ano, pro západní země byl opravdovým darem z nebes. Bez mávnutí kouzelným proutkem dokázal umrtvit tradiční zbrojní výrobu, neúctou k Rusku jako největšímu obchodnímu partnerovi přispěl k minimalizaci obchodu se zemí, která byla schopna svojí poptávkou pokrýt naši výrobu na dlouhé roky. To stojí opravdu za ocenění. Co je ovšem jeho největší "zásluhou, je fakt, že svojí svobodomyslností a vnitřním světem nedostatečně neplnil roli šéfa státu a nechal rozbujet zlodějinu v takové míře, která dosud neměla s výjimkou války v naší zemi obdobu. A za to mu může vděčit mimo jiné i V. Klaus a jeho soukmenovci, technokrati tehdejší moci. Výmluva na to, že se Klause bál, není hodna prezidenta země.
  • Zdeněk Gryc  | 24.02.2016 15:04  | Reagovat
    Vážený pane Havlíček, dík za Váš korektní názor, uvědomme si prosím, ústavní možnosti a pravomoc presidenta. Klause se nebál v jeho přítomnosti formuloval mafiánský kapitalismus. Už dříve jsme se toho dotkli: Václav Havel nebyl Kristus, beránek Boží, který by sejmul, nebo narovnal viny v naši republice Stejně jako Kristus mohl pouze kázat. Havel psal. Pravomoci presidenta nepochybně znáte. Tomu všemu, co píšete, se snažil zajisté čelit ve svých projevech a textech: MAFIÁNSKÝ KAPITALISMUS a BLBÁ NÁLADA. Do JL jsem, vložil překopírovaný text v 8 bodech, který přednesl veřejně za přítomnosti šklebícího se Václava Klause. Sklidil značný potlesk. Klaus vyjádřil svůj názor jednak šklebením, jednak nezatleskal. kopírovat sem znovu těch 8 bodů je myslím zbytečné. Havel kdysi také napsal stať MOC BEZMOCNÝCH. Skutečnou legislativní moc měli v rámci Oposmlouvy a jiných politicko-hospodářských šaškáren Klaus a Zeman. Jak jeho volba rozdělila národ je smutnou realitou. Dovolím si poukázat, jak vážně byl Havel brán prokurátorem v neutrálním ŠVÝCARSKU: " Slova bývalého českého prezidenta Václava Havla o mafiánském kapitalismu v 90. letech v České republice připomněla švýcarská prokurátorka před soudem s bývalými majiteli a manažery Mostecké uhelné společnosti (MUS) ve švýcarském městě Bellinzona." "Dávali nám lekce z historie a ekonomiky," prohlásila o projevech obhájců hlavní prokurátorka Graziella de Falco Haldemannová. "Nepředstíráme, že jsme znalci historie České republiky," řekla s tím, že bude tedy citovat výroky bývalého prezidenta Havla o postkomunismu - Mafiánský kapitalismus. Připomněla, že Havel hovořil o mafiánském kapitalismu, který vznikal v přechodném období po pádu totality a který charakterizovala korupce, demoralizace a ztráta smyslu pro mravnost. Souzené skutky se staly v tomto kontextu, řekla prokurátorka.Zdroj:http://byznys.lidovky.cz/mafiansky-kapitalismus-pripomnela-havlova-slova-obzaloba-pred-soudem-kvuli-mus-gf8-/firmy-trhy.aspx?c=A130704_132702_firmy-trhy_sk S pozdravem: Zdeněk Gryc
  • VladimírV  | 24.02.2016 15:37  | Reagovat
    Milý pane Gryci, ano, V.H. skutečně označil dění u nás sloyy "blbá nálada", hovořil i mafiánském kapitalismu. Ale např. také mluvil o nulové nezaměstnanosti. Nic více, nic méně. Nepodnikl žádné konkrétní kroky, aby došlo k nápravě. Nenašel odvahu, jít do vlády a jasně se k problémům doby vymezit. A to i v situaci, kdy by za ním v této věci šla většina národa. Ještě k té jeho zásluze o stát: Mám s tím skutečný problém. Jde o Českou republiku? Podle doby, kdy mu byla přiznaná, zřejmě ano. Ale potom je logicky spoluviníkem za rozdělení státu, Československa, do jehož čela byl opakovaně zvolený. Měl dostatek sil k tomu, aby k danému problému prosadil vyhlášení referenda. K čemu jinému, když ne k takto závažnému kroku? Byla to snad odplata Slovákům za to, že ho příliš neměli v lásce? Především v této věci ho nelze srovnávat s T.G Masarykem, který správně pochopil výhodu spolužití Čechů, Moravanů, Slezanů a Slováků v jednom státě. Jen tak na okraj problému: Tento stát budovali především jeho občané, a to svojí prací, umem a vlastenectvím. To, že se národní bohatství zčásti rozkradlo, a to především za jeho působení, je smutná skutečnost a jeho politická odpovědnost.
  • XXXXX  | 24.02.2016 16:22  | Reagovat
    A proto, že je tvá trpělivost krátká tak tu zase prudíš s havlem? A říkáš si o útok? Nejseš trošku nablblej?
  • Zdeněk Gryc  | 24.02.2016 16:51  | Reagovat
    Vážený pane Havlíček, Je docela možné, že jak jsem byl v JL označen za fosílii něco pravdy je. Je fakt, že se mi dost vybavují zejména události gymplu, fakulty, roku 68 atd. Proto mám lokálně osobní pohled z poněkud žabí perspektivy. často se vracím k lidem, které jsem osobně znal a vážil si jich. Možná, že jsem byl také z neznalosti Vaší osobnosti poněkud neomalený. Myslím, že to byl Svatopluk Beran, který se zde letmo zmínil, že žil 5 jet na blízkém východě, to pak dost uctivě koukám. Kolega mi řekl, že v JL vyšel článek o Vaší osobě se zmínkou, že jste žil pár let v USA. Dost jsem se snažil, ale nenašel jsem ho. Byl bych Vám vděčen, kdyby jste mi naznačil v kterém čísle JL to bylo, nebo jak ho najít. Rád by si ho přečetl Zdeněk Gryc.
  • VladimírV  | 24.02.2016 17:21  | Reagovat
    Milý pane Gryci, jsem v podstatě obyčejný člověk. Cestovat, tedy rekreačně, jsem začal až po revoluci. V USA jsem nebyl. Moje touha tam vycestovat se mi nesplnila a tak jsem to vzal na vědomí. V Jihlavě jsem se narodil a zřejmě tady i umřu. Do JL jsem napsal pár věcí, jeden obsáhlejší článek k 30 letům existence Prioru. O dění v Jihlavě se samozřejmě zajímám. Jsem celkem spokojený člověk, jenom s těmi zásluhami V.H. o stát mám trochu problém. Přeji Vám klidné předjaří. Vladimír Havlíček
  • Pavlik  | 24.02.2016 17:57  | Reagovat
    Václav Havel byl bezpáteřní bačkora, která sloužila jen pár svým undergroundovým kamarádům. V podstatě to byl tragický příběh autisty, který dostal velkou životní šanci a místo, aby pokorně uznal, že na to nemá, tuto roli přijal a zničil celý národ !!!
  • XXXXX  | 24.02.2016 18:53  | Reagovat
    úplně přesně a slušně Gryci, bohužel anonymně ach jo, zase jsi měl pravdu
  • Zdeněk Gryc  | 24.02.2016 19:15  | Reagovat
    přijal a zničil celý národ !!! -------------------------------------------- co nejpokorněji se za Václava Havla, a současný stav zničeného národa omlouvá dementní sklerouš Zdeněk Gryc
  • Zdeněk Gryc  | 24.02.2016 19:18  | Reagovat
    úplně přesně a slušně Gryci, bohužel anonymně ach jo, zase jsi měl pravdu. ---------------------------- Vážený pane, když slušně a bez osobních invektiv, tak proč ne anonymně? V pohodě to bere, Zdeněk Gryc
  • Zdeněk Gryc  | 24.02.2016 19:35  | Reagovat
    Vážený pane Havlíček, jsem moc rád, že jsem pod vlivem jakýchsi zavádějících chimér diskuzi s Vámi nezblbl. Osobnost Václava Havla je jaká je. Kritika je většinou za to co neudělal. Já si ho vážím z opačné strany, za to co udělal. Dík za "předjaří na Vysočině", nejlépe na obrazech od Jambora, ale i místy v plenéru. Třeba to někdy vyjde. Zdeněk Gryc
  • Zdeněk Gryc  | 24.02.2016 19:48  | Reagovat
    Pane Havlíček, pokud jste si nepovšiml dodatku k mému blogu o Šípkovi, prosím podívejte se na dodatek o třebíčáku, architektu Vaňkovi. Myslím, že v dnešní komerční době, bychom jeho snahy o sociální bydlení a kvalitní interiér těžko hledali. ZG
  • fotrák  | 24.02.2016 19:56  | Reagovat
    Za to, co VH "všechno udělal", mu slíbil jeden cikán, nesmírně výtvarně a hudebně nadaný, co dnes může leda tak převážet zesnulé, že tomuto nachčije na hrob. I takoví nevděčníci tvoří naši společnou domácnost.
  • Svatopluk Beran  | 24.02.2016 20:55  | Reagovat
    Chybicka se vloudila. http://www.jihlavske-listy.cz/clanek8280-nejvetsi-diskuter-z-webu-listu.html Hledal jste tuto stránku pane Gryc?
  • Fejinka  | 24.02.2016 22:03  | Reagovat
    Pane Z.G. jste asi jediný, nebo jeden z mála, který se tak důrazně bere za V.H. Dnes se už velmi dobře dozvíte, pokud chcete, jaký ve skutečnosti byl. Těch materiálů už o něm už vyšlo poměrně hodně, nejen těch oslavných, ale také i těch druhých (třeba také jeden jeho spoluvězeň o něm napsal něco jiného než třeba západ a jeho kamarádi) a tam je líčen úplně v jiném světle. Samozřejmě náš maistream už prohlásil, že vše je nám podsouváno ruskými servy na sociálních sítích. To se jeden nestačí divit za co vše ti Rusové můžou. Škoda, že se nedožiji až ho jednou budou soudit jako kult osobnosti a jeho lavičky a busty skončí podobně jako Gottwald ve sklepeních.
  • XXXXX  | 24.02.2016 22:11  | Reagovat
    Tak teď tomu nějak nerozumím, na jednu stranu anonym ano, na druhou ne? Kdo ty strany bude soudit? Ty? NBU? Presidento mio? Soud pro lidská práva? Někdo je mimo mísu pane Gryci a xka to nebudou.
  • Svatopluk Beran  | 25.02.2016 00:17  | Reagovat
    Dne 19. prosince 2011 vláda ČR vypracovala návrh Zákona o zásluhách Václava Havla. Poslanci návrh zákona schválili 1. února 2012, senátoři 29. února 2012. Prezident Václav Klaus zákon podepsal 16. března 2012. Proč si pane Gryc myslíte že se musel udělat zákon na Havlovy zásluhy? No protože se musely jeho zásluhy občanům vnutit. Proč si myslíte že dostal doktoráty ze zahraničí? No přece protože on se zasloužil téměř nejvíc za možnost otevření a vykradení naší republiky. Supr že byl Havel u toho, když Gorbačov na tlak Regana uvolnil východní sektor Evropy a řekl Eto vaše děélo. Co však všechno bylo skryto za jeho vlastním bojem o jeho vlastní majetek, nikdo z nás tenkrát vůbec netušil.
  • Zdeněk Gryc  | 25.02.2016 08:13  | Reagovat
    Vážený pane Beran, Včera nebo už dneska je nějakej divnej den. Ano hledal jsem nějakou takovou stránku. Díky, je velmi zajímavá. Nedá se jen tak přelítnout. Také jsem byl překvapen vstřícným a jemným upozorněním pana Havlíčka, že si Havla poněkud idealizuji. Nicméně se zde dosud nevyskytlo, tedy zatím, jako argument, že jsem dementní stařík, který nejenom, že má špatný slovosled, ale také si plete měkké a tvrdé i. To ale není všechno, dost koukám na Art a tam se objeví nějaká bábuška, tedy ředitelka Tretjakovské galerie a jaksi vysvětlí, že ji mezinárodní animosita ani tak moc nezajímá. Že oni si vymění s Angličany portréty významných osobností. Raději nebudu rozvádět, co se z ksichtu, na dobře udělané bustě nebo portrétu, ba i na fotografii dědečka dá vyčíst. /TGM viděl svoji bustu od Makovského a vymínil si od něj posmrtnou masku./ Proč mnozí "snobové" toužili po portrétu, hledajíce v něm a ne v balzamování, pokus o přežití osobnosti. Pak je tu na mně milém Artu medailon Jiří Bělohlávek. Životní a umělecké osudy šéfdirigenta České filharmonie, který v těchto dnech slaví své sedmdesátiny. Dokumentární portrét připomene Bělohlávkovo dirigentské působení v čele renomovaných orchestrů nejenom v Anglii. Zajisté zajímavé jak kumšt, nebo jenom sbírání pivních tácků, může propojit určité skupiny lidí. Ale padla tam jedna věta, kterou jsem trochu vycítil z téhle diskuze: "S určitou trochou mírné tolerance, se dá docílit víc než s nátlakem". Vím téměř jistě, že to platí od diskuze v JL až po světovou politiku, jenomže na to musí být naladěni oba partneři. Jako tu fosílii, mne napadá, že by se dalo říct leccos zajímavého o obou architekturách Jihlavy. Tedy o Prioru, který má zřejmě prokouknutý pan Havlíček a o kulturáku o kterém byl nedávno článek v JL. Leč debata vzala jakýsi loping do sféry osobní nenávisti a skončila dialogem hluchých. Když mne chce pustit sednout v tramvaji nějaká slečna, dost mne to vyděsí. Když mne pozdraví dítě tak přemýšlím, jestli je lehce dementní, nebo z venkova. Raději toho nechám a uhnu k včerejší příhodě. Já ve vodě a on na bloku se dotazuje, kde by mohl vidět modely jihlavských sídlišť a jak se takový model dělá. Je to chlapec přítele Libora a je mu 10 let. Dost o architektuře, zájmu, dětí o ni přemýšlí a s díkem zdraví: Zdeněk Gryc PS. Taky i nad Vaším posledním komentářem.
  • Zdeněk Gryc  | 25.02.2016 08:28  | Reagovat
    1. XXXXX říká: Středa, 24. 2. 2016 v 22:11 Tak teď tomu nějak nerozumím, na jednu stranu anonym ano, na druhou ne? -------------------------- Pokusil jsem se to zde víckrát vysvětlit. Pokud mám negativní názor na skleněný dekl na náměstí a nějak se mi nechce se zrovna publikovat, pak ano. Pokud napíši, že pan "Jan Jánský", který tu blbost navrhl je trouba, měl bych se podepsat. V naší sokolovně jsme měli na galerii šermíře, měli sice kukly, ale předtím, než se utkali, tak se pozdravili. Zdeněk Gryc PS. Průhled do podzemí a vážná hudba mi celkem nevadí.
  • Zdeněk Gryc  | 25.02.2016 08:32  | Reagovat
    Fejinka říká: Středa, 24. 2. 2016 v 22:03 Pane Z.G. jste asi jediný, nebo jeden z mála, který se tak důrazně bere za V.H. --------------------------------------------------------- Vážený pane Fejinka, máte pravdu, myslím, že to, že jsem jediný, padá u mne dost "na váhu" Zdeněk Gryc
  • Fejinka  | 25.02.2016 13:48  | Reagovat
    Já už chci jednou konečně věřit, že až půjdou lidé za dva roky a něco k volbám, takže dají hlas novým seskupením a stranám, které nejsou profláknuté. Přece se nemůže opakovat, už po několikáté, že lidi jsou snad už trochu soudní a nenechají se oblbovat naším (cizím)maistreamem. Pane Z.G., na jednu stranu Vás, svým způsobem, obdivuji za V.H., tak jako stejně obdivuji bývalé skalní komunisty,že tomu stále věří. Ti mladší jsou už zreformovanější a mají celkem dobré názory na současnou společnost, ať se to někomu třeba nelíbí. Vymlouvat se pořád na "komunisty" je už mimo mísu. Zrovna dnes je to slavné výročí 25. února. Lidé tomu věřili a chtěli něco jiného než tady bylo za tatíčka Masaryka, co si budeme povídat, jenže to bylo zneužito SSSR a skončilo to až listopadem 89. Tady chtěli lidé také změnu jako v tom 48, ale dopadlo to podobně. V.H. a spol. nás tentokrát zaprodali té druhé straně v čele s USA a nyní ještě Bruselem. Tak jaký je v tom rozdíl? Akorát, že si řada lidí pomohla k dobrému bydlu a většina je zase tam, kde byla...Řečeno jenom v krátkosti.
  • Zdeněk Gryc  | 25.02.2016 16:33  | Reagovat
    Já už chci jednou konečně věřit, že až půjdou lidé za dva roky a něco k volbám, takže dají hlas novým seskupením a stranám, které nejsou profláknuté. Přece se nemůže opakovat, už po několikáté, že lidi jsou snad už trochu soudní a nenechají se oblbovat naším (cizím)maistreamem --------------------------- Vážený pane Fejinka, Ano, to bych také rád. Ale jak to k čertu poznat. Začal jsem OF, pak asi ovlivněn svými profesory, . . . Klausem. V architektonickém časopisu jsem se dočetl, že v areálu závodu v Japonsku se počítá nejen s parkovištěm, ale i s gumovým sousoším ředitelů podniku. Slouží k tomu, aby pracující je mohli při odchodu z práce kopnout do prdele. U té Klausovy amnestie, by se taky hodilo. Možná, že i jinde, poslaneckou sněmovnu, senát nebo jiná vážená zastupitelstva tím určitě nemyslím. Hoši u ohýnku a po večerech na horách nade mnou vrtěli hlavami. Pak jsem to zkusil se zelenými, kteří slibovali Profesora Švejnara. Dost s bojím předvolebních slibovaček, upřímných pohledů, které neuhnou očima. Právě mi zavolal na Sky Pavel Kotásek. Kdysi jsme spolu vylezli na Triglav. Nyní je na vozíku, od pasu ochrnutý, potápí se až do 90 metrů. Koho by volil moc neví, k volbám žebrák nechodí. Jak moc mám ochrnutý mozek já nevím, ale docela by mne zajímalo, v současné příjemně-pohodové debatě názor kolegů. Mám ale pocit, že koho kdo volí, tak nepoví. Dědeček vnukova bratránka je Ind, Zaradhustrián. Sám moc nemluví,takže ho zlobím s jejich sloganem: " Kdo ví, nemluví, kdo je trouba kecá", něco jako Zdeněk Gryc
  • Zdeněk Gryc  | 25.02.2016 16:40  | Reagovat
    safra, použil jsem blbé slovíčko, Kotásek mne ale zná a ví jak ho mám rád. To jsem jako myslel, na lidi, kteří k volbám nejdou, ale pak aktivně nadávají. ZG
  • Venca  | 25.02.2016 18:06  | Reagovat
    Fejinka, co prosím jako myslíte novými a neprofláknutými stranami ? Třeba Věci Veřejné ? Nebo Úsvit Tomio Okamury ? Nebo ANO ? Jste vážně tak naivní a věříte, že jednou vyjedou nějací rytíři z Blaníku ?
  • XXXXX  | 25.02.2016 19:08  | Reagovat
    To je tak, tonoucí se stébla chytá, ale je mu to hovno platný. V každý straně najdeš skvělou myšlenku a člověka stejně jako demagogii a kurvu. Blaník. To snad ne. Osvícený diktátor je správná volba. Narovnal by právní systém a už nikdy by se nějaká vitásková nenaparovala jinde než na šibenici. Trošku by šlápl na paty neplatičům, a je jedno jestli daní alimentů nebo výplat, trošku by provětral řetězce, cikánům by dal práci v kamenolomu a příklady táhnou. Ale hlavně přidusit tuhle bordelokracii. Já bych se toho ujal.
  • Zdeněk Gryc  | 27.02.2016 07:10  | Reagovat
    1. XXXXX říká: Čtvrtek, 25. 2. 2016 v 19:08 To je tak, tonoucí se stébla chytá, ale je mu to hovno platný. V každý straně najdeš skvělou myšlenku a člověka stejně jako demagogii a kurvu. Blaník. To snad ne. Osvícený diktátor je správná volba. --------------------------------------------------------- V každý straně najdeš skvělou myšlenku a člověka stejně jako demagogii a kurvu. FONETICKY SE MI TO MOC LÍBÍ Osvícený diktátor je správná volba. TO JE SAKRA ZAJÍMAVÝ, co do toho krapátko za-mixovat konstituční monarchii? Už jenom kvůli tý parádě! SVATOPLUK RICHARD VLADISLAV NORBERT kníže von Haugwitz a baron z Biskupitz se snoubenkou. Už tři měsíce bydlí v Třebíči kníže von Haugwitz. Historie tohoto rodu sahá až do roku 816. Jihlavským listům poskytl rozhovor. Chce to novou partaj a vyslat za knížetem poselstvo. Něco jako Valaši, když chtěli za poslance TGM. TO JEN TAK Z CVIČNÝCH DŮVODŮ, JAKÝ BUDE ŘEV S pozdravem rozpačitý a ustrašený anonym XY, když tak k věci a ne nadávat XY
  • Fejinka  | 27.02.2016 10:55  | Reagovat
    Venco, Okamura už dávno není u Úsvitu, pokud jste to nezaregistroval, má nové hnutí Svoboda přímá demokracie. Od původního Úsvitu odešel jako žebrák, bez jediné koruny ze stranické pokladny. Na tom se napakoval Černoch a potažmo náš Martin Lank z Jihlavy, který ho také zradil. Těmi stranami a hnutími myslím právě tyto úplně nové strany, které nejsou zastoupeny v parlamentu (v obou komorách). Žádní rytíři nevyjedou, ale stačilo by, kdyby lidé než vhodí ten lístek do urny, trochu mysleli a podívali se zpět, co tady ti minulí "udělali".
  • XXXXX  | 27.02.2016 14:22  | Reagovat
    gryci gryci ty seš padlej na palici
  • Zdeněk Gryc  | 27.02.2016 19:10  | Reagovat
    souhlasím,jasně jak jinak,že ? ale anonymně ne k autorovi,ale k monarchii
  • Jan P.  | 27.02.2016 22:10  | Reagovat
    Debatovat na téma Václav Havel dramatik a politik na internetové diskuzi nemá žádný valný smysl. Názory a úhly pohledu zůstanou různé. O V.H. bylo hodně napsáno a řečeno. V.H. si zaslouží debatu korektní a slušnou nikoliv však nekritickou.On sám by o adorování jeho osoby a nekritický pohled nestál. Za nejzajímavější odpovědi kolem V.H. považuji článek "Havlovské otázky"od autora Václava Žáka(politik a publicista, signatář Charty 77, bývalý poslanec a místopředseda České národní rady a do května 2009 i předseda Rady pro rozhlasové a televizní vysílání)který vyšel minulý rok v dvouměsíčníku Listy.Každému kdo není zaujatý a zároveň zastává racionálně kritický pohled na V.H. vřele tento zmiňovaný článek doporučuji. Otázka na Fejínku a Vencu. Fejínka,odkud čerpáte informace o tom,že pan Okamura odešel od bývalého politického hnutí,které založil,jako "žebrák " ? Venco,rozumím Vám,že po zkušenostech z nedávné minulosti nemáte důvěru v nová politická hnutí a jejich politiky(Úsvit,Ano). A nevěříte tomu,že jednou vyjedou Blanický rytíři. Věříte tedy někomu či něčemu jinému ? Nebo jste jako velká část veřejnosti rezignoval na možnost pozitivní ZMĚNY ?
  • Fejinka  | 28.02.2016 08:51  | Reagovat
    Pro Jana P.: patřím k hnutí SPD a vím to z jeho úst.
  • Fejinka  | 28.02.2016 08:54  | Reagovat
    Mimochodem o tom hovořil také když byl v Jihlavě na besedě s občany v restauraci u Lyžaře. Není to tak dávno a přijede opět brzy do Jihlavy, pravděpodobně v dubnu, tak se ho tam můžete zeptat.
  • Venca  | 04.03.2016 21:14  | Reagovat
    Dobře tak jinak. Okamura je teda taky "neprofláknutej" ??? Já na nic nerezignoval. Mě je totiž celkem jedno, kdo tomu tady velí. Když mám co žrát, pít a děcka v čem chodit, tak jsou mi nějaký ideály ukradený. Zní to hloupě, blbě, sobecky a co já vím jak ještě - ale říkám to upřímně. Lidskej život je kurevsky krátkej na předělávání světa. Bohužel.
  • Zdeněk Gryc  | 10.03.2016 08:30  | Reagovat
    staří grafomani. Že taková grafomanie dokáže být pořádně úporná, je vidět při pohledu na titulní aktuality JL zcela vpravo (blogy, což je zkratka za eldéenku grafomanií postižených gerontů). Naštěstí to nikdo nečte, kdoví jestli to není nakažlivé. Ale někdy se člověk pobaví Tolik klasik. Hezký den. čtenář | 2015-06-10 07:57:45 | Reagovat ------------------------------------------------------------

Přidat Komentář Vrátit se nahoru