Reklama
Dnes je sobota 21.09.2024      svátek má Matouš
Zpět
Petr Klukan

Narozen 2. 4. 1961 v Jihlavě, je absolventem Přírodovědecké fakulty UJEP Brno. Od roku 1993 je šéfredaktorem Jihlavských listů. Mezi jeho největší záliby patří fotografování.

http://www.jihlavske-listy.cz

Vlajky dvě!

Petr Klukan | 09.03.2016 08:32

Tibetskou vlajku vyvěšují některé obce na znamení podpory Tibetu proti čínským okupantům. Ironicky bychom mohli říci, že Čína vlastně Tibet neokupuje, ona jej pouze kdysi anektovala. Co anexe vlastně je? To znamená násilně připojit cizí státní území k jinému státu. Jak? Prostě tam přijet s tanky. Taková anexe se odehrála docela nedávno, před dvěma lety. Rusko, které na Ukrajinu nejdřív „nevyslalo“, aby pak vítězoslavně přiznalo, že vyslalo, své vojáky, si tehdy přivlastnilo ukrajinský poloostrov Krym. Neměly by tedy radnice vyvěšovat nejen vlajku tibetskou, ale i tu ukrajinskou? I s ohledem na fakt, že Ukrajina je nám mnohem bližší přítel?

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Anthonyastom: DENACIFIKACE + NORMALIZACE
Olpemola: My, občané Protektorátu (1/3)
Uborka_qrxv615: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
AqttAdugs: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

36 komentářů

Přidat Komentář

  • VladimírV  | 09.03.2016 08:48  | Reagovat
    A co takhle slovenskou vlajku, kdy se naši bratři zcela jednoznačně vymezili proti praktikám EU při přijímání uprchlíků?
  • Fejinka  | 09.03.2016 09:46  | Reagovat
    Rusko si vzalo zpět co bylo jejich a lidé to dali jasně najevo v referendu, kde chtějí být. Jak řekl jeden lampasák v Černých baronech: "Tak to ma byt". Kdyby to neudělal ten pitomec Chruščev, asi v určitém "pohnutí mysli", tak tomu bylo bez současných řečí našich "rusofilů" a byl klid. Nyní je na řadě východ Ukrajiny, lidi tam ve velké většině chtějí do Ruska, nebo samostatně.
  • Joe  | 09.03.2016 10:59  | Reagovat
    Tibet je bohužel jedna z ukázek komunistické rozpínavosti a bezohlednosti. Krym ukazuje částečnou podobnost, možná je to ještě zvláštnější. Figurují tam zjevně 3 etapy - Krym převen v rámci SSSR Ukrajině (1954, okolnosti nechme stranou) - Potvrzení celistvosti celého území Ukrajiny výměnou za vzdání se nároku na část jaderného arzenálu (viz např.: https://cs.wikipedia.org/wiki/Budape%C5%A1%C5%A5sk%C3%A9_memorandum, tedy potvrzení, že hranice Ukrajiny z roku 1994 Rusko prostě respektuje) - Anexe krymu Ruskem (přinejmenším) v rozporu z Budapešťskou smlouvou (fakticky obsazeno původně Ukrajinské území a včleněno do Ruska). Pokud se na to podíváme čistě technicky (tj. předané a uznané / potvrzené území následně opět sebrané) bez relativního pohledu na politickou situaci (změny vlády na Ukrajině, situace komunity ruské menšiny na jejím území apod.), tak je to přinejmenším dost divné a nefér. I když se na to člověk podívá čistě z principu: nějaký stát má kus území, jeho soused si najde záminku (i kdyby x-krát na reálném podkladu), obsadí ten kus země, prohlásí ho vlastním ... žádná jména, žádné kokrétní země, žádný relativní politický kontext mimo té technicky potvrzené čáry na mapě... je to zkrátka přinejmenším divné počínání.
  • Zdeněk Gryc  | 09.03.2016 12:11  | Reagovat
    NĚCO JAKO PODKARPATSKÁ UKRAJINA, ŽE?
  • Venca  | 09.03.2016 12:49  | Reagovat
    Sečteno,podtrženo,zase je problém pouze v tom,kdo tu zemi zabral a jaká ideologie tam vládne. O Kosovu demokraticky ani zmínka? A co "mírumilovné"vývozy americké demokracie? Nebo vám přijde v pořádku,když někdo vjede s tankem na cizí území a začne tam dělat pořádek podle svých představ a se zbraní v ruce dohlíží na to,aby to tak bylo? A i když oficiálně zůstává ta země samostatná a osvobozená,prakticky je pod vládou okupantů. Ale demokratických,takže to je ok.
  • Joe  | 09.03.2016 13:34  | Reagovat
    Víte, tohle je typický přístup, který je často vidět v diskusích... Tématem prvotního článku je Tibet a Ukrajina, k tomu logicky směřuje i diskuse. Vy se toho bohužel jen lehce dotknete a honem nezapomenout na chaos kolem Kosova, podivné aktivity USA kdovíkde... nikdo přece netvrdí, že jsou tyhle Vámi naznačené oblasti nevýznamné, nebo snad dokonce zcela bez kontroverzní. Co myslíte, je nutné ke každému vyjádření vyjmenovat i všechny změny a konflikty za posledních 100 let? Jen aby někteří neminuli hlavní téma a nedráždila je absence jejich oblíbených oblastí? To přece nejde.
  • Venca  | 09.03.2016 14:41  | Reagovat
    Ano,každoročně Tibet a teď k tomu přibyla Ukrajina a na vše ostatní zapomenout. To jsou oblíbené oblasti a hlavně politicky korektní. Joe,naprosto přesný popis. Děkuji.
  • petr klukan  | 09.03.2016 16:20  | Reagovat
    Kosovo a Krym nelze srovnávat. Neboť v prvním případě byly přijata rezoluce Rady bezpečnosti OSN.
  • Joe  | 09.03.2016 16:20  | Reagovat
    Promiňte, tohle je bohužel další typická věc. Prosím, pochopil jste přesně, co jsem tam napsal? Vaše reakce míří poněkud nepřesným směrem. Nebo to záměrně překrucujete? Tady zjevně nejde o nějakou hloupou a zbytečnou politickou korektnost, jen to zkrátna celé navazuje na rámec vytčený článkem. Podobně tak není jakýkoli náznak cíleného zapomenutí něčeho jiného, prostě a jednoduše vše potřebné není možné postihnout jedním článkem, nebo i diskusí k němu. Prosím tedy, podobné podivné "díky" si klidně učetřete. Máte přece skvělou šanci jakékoli téma, výročí, prostě cokoli Vás napadne, napsat třeba sem na blog, či publikovat někde v tisku. Námětů je jistě spoustu, tak proč nepoukázat na něco, kde cítíte důležitost, poučnost, nebo opomenutí. Hodně zdaru.
  • Berka  | 09.03.2016 21:34  | Reagovat
    Problémem Krymu je a bylo, že se tam 90% obyvatelstva hlásí k ruské národnosti a CHCE patřit do Ruska. Pak se proti tomu těžko něco dělá. Je to v něčem analogická situace s bývalými Sudety, kde v některých lokalitách chtělo 90% lidí do Říše. Kdyby po Mnichovu nenásledovala válka a kdyby byla mnichovská dohoda "volnější" (tedy nezahrnovala území, kde byla jen polovina německého obyvatelstva atd.), tak i kdyby se najednou Hitler a jestřábi kamsi vypařili, tak byla mapa československa (česka) stejná ještě dneska a nikoho by nenapadlo Mnichov nějak revidovat (viz. Podkarpatská Rus, která připadla po válce sovětskému svazu). Podle pana redaktora nelze Kosovo a Krym srovnávat.... Jenže Mnichovskou dohodu také posvětily světové mocnosti (ano, Amerika tehdy samozřejmě stála mimo - ale pro tu bylo jakési československo pod mezí rozlišitelnosti). Každá změna "územního plánu" je pro jednu stranu vítaná a pro druhou špatná, jinak to jaksi nejde. Mě osobně Tibetské vlajky - i když nemají šanci cokoliv změnit - absolutně nevadí. Mě ne. Ale věřte mi, že během pár let ji přestanou vyvěšovat i ta "nejstatečnější" města - přece si nebudou chtít pokazit kšefty s tak dobrým partenrem, jako je Čína. Ještě pár průmyslových zón a Tibet se stane něčím, o čem se ve "slušné společnosti" nemluví. Včetně Jihlavských Listů :-)
  • Joe  | 09.03.2016 22:03  | Reagovat
    Národnost je sice fajn, ale občanství, resp. příslušnost k určité zemi, spojená i s jistou mírou přirozené loajality, lze považovat za důležitější. Ohledně území státu je to pořád to stejné: čára na mapě zafixování historií, smlouvami,... Pokud má někdo v daném státě problém, nehledě na národnost, je akceptovatelné ten stát sabotovat, bortit? Může se ten dotyčný přece prostě sbalit a hledat někde lepší budoucnost. Každého volba. Je-li jich 90% (i když pochybuju, že by měli všichni stejný názor a touhy), pak holt se jich asi bude přesouvat víc. Jistě je alternativou i nějaká úřední změna příslušností oblasti k tomu či onomu státu. Jenže prostě jen zcela protiprávně sebrat takovou oblast je skutečně přinejmenším divné.
  • Berka  | 09.03.2016 22:38  | Reagovat
    Jasně. Jenže plebiscit bohužel není protiprávní. Jistě, výsledky referenda o připojení Krymu k Rusku mohly být zmanipulované a nemuselo to být 90 nebo 80%. Ale určitě to bylo mnohem víc než padesát. Pověsti o tom, jak lidé museli volit pod namířenými ruskými samopaly bohužel nejsou podložené jediným videem, jedinou fotkou - což je v dnešní mobilní době jaksi ne úplně pravděpodobné. Prostě tak to je. Ukrajina je zkorumpovaný, nefunkční stát bez sociálních a ekonomických jistot. Rusko je na tom podobně - ale přece jen o něco líp. Nelze se divit některým lidem, že místo jakési národní loajality jak píšete, dají přednost (byť zdánlivě) lepšímu životu. Myslíte, kdyby u nás bylo zítra referendum o tom, jestli se nemá Česko připojit třeba ke Švýcarsku, že by byl výsledek zcela jednoznačný ? Já to tipuju tak půl na půl... Dotyčný se může sbalit a jít jinam. Ano, určitě. Ale dům ve kterém žijete dvacet, čtyřicet, nebo sto let, zahradu, chatu, sousedy - to si obvykle nesbalíte. Nestraním ani Rusku, ani Ukrajině. Jen se na všechno snažím dívat z pohledu obyčejného člověka - přímého účastníka dění. Ukrajina se stejně rozpadne. Ten stát je tak shnilý a morálně rozložený, že prostě nijak perspektivně fungovat nemůže. Pročpak se asi mlčí o snaze Ukrajiny vstoupit do EU ? Protože se toho každý bojí. Nadáváte Řekům, že platíte jejich dluhy. Chtěl bych vidět zastánce Ukrajiny, až by do té velké a chudé země museli začít pumpovat miliardy Eur. Svět je v tomto bohužel strašně licoměrný a o samotnou Ukrajinu vůbec nejde. Je to jenom vítaný nárazník k udržování studené války.
  • Joe  | 09.03.2016 23:02  | Reagovat
    Jsem moc rád za přínosnou úvahu k tématu. Má to hlavu a patu. Děkuju. Referendum - těžko říct, každopádně (pokud jsem si všiml) tak to byl stejně dost jednostranný akt bez nějaké dohody s tehdejší vládou Ukrajiny a následná anexe divnou svévolí Ruska. Tak či tak špatná a komplikovaná záležitost. Sbalit,... - samozřejmě, není to vůbec jednoduchá volba. Možná je otázkou "co je míň špatné". Ukrajina - vypadá to fakt na bídu po všech stránkách, zejména politickou, morální,... a pak taky zjevně finanční. Možná i v kontextu tohoto by si lidé měli snažit uvědomit, že se tu nemáme relativně zas až tak špatně, i přes všeobecně rozšířený negativismus a hromadné chronické výhrady vůči všem a všemu.
  • Berka  | 10.03.2016 00:08  | Reagovat
    Přesně tak. Mě někdy připadá, že jsem jeden z mála po všech stránkách relativně spokojených důchodců. Nechtěl bych žít jinde.
  • petr klukan  | 10.03.2016 07:16  | Reagovat
    panu Berkovi: příměr s Mnichovskou dohodou je zajímavý, nicméně tady jsem posuzoval Kosovo Krym. A hovořil jsem o anexi - a ta se stala na Krymu ruskými tanky (a až následně podpořené "referendem"). Závěr vašeho článku jsem již předjímal ve svém minulém sloupku o případném čínském sponzorství jihlavské hokejové Dukle. :-)
  • Svatopluk Beran  | 10.03.2016 08:30  | Reagovat
    Ne dvě vlajky, v dnešní době vlajek minimálně devět. Havaj Portoriko Tibet Palestina Sýrie Srbsko Afganistán Irák Ukrajina Havaj - anektovaná USA Portoriko - hispánské nezačleněné území vládou USA Tibet - autonomní oblast Tibetské národnosti v Číně Palestina - okupované území Izraelem, kde se výstavbou židovských osad dopouští židovský stát každodeně VÁLEČNÝCH ZLOČINŮ, v rozporu ze stovkami rezolucí OSN Sýrie - Golandské výšiny, Syrské území okupované Izraelem v rozporu s desítkami rezolucí OSN Srbsko - historické území vzniku Srbska - Kosovo -, kde pomáhali také Srbům čeští králové, známá bitva na - Kosovském poli - , které pomohlo vojensky zajistit USA výstavbou své základny v rozporu se zájmem Srbska ještě dříve, než toto území darovalo svému vazalovi - narkobaronovi - Hasimu Thaci Afganistán - okupované území vojsky USA a dalších ochotných zemí, pro zajištění přepravy plynu z Turkmenistánu do Pákistánu v ekonomický prospěch tehdejších vládních zástupců Usa pod vedením Jirky Busche Irák - okupované území vojsky USA a dalších ochotných zemí, především z důvodů možného narušení dominií rezervního světového platidla - amerického petrodolaru -, což by ale v rozporu s přáním USA, zaručilo posílení hodnoty vznikajícího Eura Ukrajina - anexe Krymu Ruskem, z důvodu připravované výměny Ruské vojenské základny na Krymu Ukrajinskou vládou, za vojenskou základnu USA na území, které před několika desítkami let UKRADLI SOVĚTŠTÍ KOMUNISTÉ Chruščevem Rusku a darovali bezdůvodně své tehdejší svazové republice Ukrajině Pokud by jsme brali dnešní Ukrajinské území a hlavní město Kijev z pohledu a nároků dnešního židovského národa na dnešní území Palestiny, pak by se mohli Rusové z celého světa stěhovat na Ukrajinu a to hlavně do Kijeva. Tedy na území kde vznikl historicky v 11 století první Ruský stát Kyjevská Rus jenž byl po dvoustech letech vyhnán mongolskými vojsky více na sever do prostoru dnešní Moskvy, stejně tak jako byli židé vyhnáni jinými nájezdníky z tehdejšího Blízkého Východu
  • Fejinka  | 10.03.2016 08:52  | Reagovat
    Dukla hledá sponzora v Číně, protože ho nikde v Jihlavě a okolí nemohou sehnat( a co ty firmy v Pávově - např. Bosch, Automotiv...). Takže nás zachrání ta komunistická Čína, na kterou pliveme našimi sdělovacími prostředky co se dá a mnohými pravicovými politiky, vyjma prezidenta a rozumných podnikatelů, kteří ho naopak chválí, že má zájem pomoci naší ekonomice novými investicemi). Pokud se to magistrátu (jako vlastník Dukly) povede, tak té Číně vyvěsíme tibetskou fángli na radnici jako poděkování!? Velmi zajímavý příměr. A proč zrovna tu tibetskou vlajku (asi že s dalajlámou kámošil Havel), vždyť těch podobných příměrů je daleko více (viz výše).
  • honza  | 10.03.2016 09:12  | Reagovat
    S.Berane zase ty prokleté USA :-).
  • Svatopluk Beran  | 10.03.2016 09:49  | Reagovat
    Honzo to je skutečnost, já za to nemůžu že je u nás teď doba informačně zhodná jako za vlády jedné strany a informace jsou směřovány pouze pod jedním úhlem. Až nám redaktoři Jihlavských listů budou komentovat svět jak doopravdy funguje zmlknu a nechám to jen na nich. Teď mám narozdíl od vlády jedné strany možnost zveřejnit i informace které oni nezveřejňují a tak je prezentuji. Až po mě seknou drábkem jako komunisti, tak už nic nezveřejním a ty už budeš konečně v poho. :)
  • Joe  | 10.03.2016 10:22  | Reagovat
    S. Beran: Ukradený Krym? Trochu jsem hledal nějaký soubor srozumitelný faktů, např. toto je historicko-technicky vcelku přehledně zpracováno: http://garassy.blog.idnes.cz/c/405942/Mytus-o-tom-jak-Chruscov-daroval-Krym-Ukrajine.html Není to zjevně tak triviální, jak se traduje. Fejinka: Úvaha, že Čína "má zájem pomoci naší ekonomice novými investicemi" mi přijde trochu zcestná. S regionem nemá prakticky žádnou sounáležitost, spíše hledá další výdělek a především vliv. Místní firmy patrně nemají chuť zaměřit převážnou část svojí podpory jen na hokej. Možná by musely pro zvládnutí takového klubu ještě o kus větší. Kdo ví...
  • Svatopluk Beran  | 10.03.2016 10:35  | Reagovat
    Bosch není s.r.o. ani a.s. ale nadace a nezajímá je sport spíš charita přes kterou pod rádoby přijatelným pohledem zakládá firmy pocelém světě ve prospěch těch nejpotřebnějších na kterých následně nejjednodušeji vydělává. Je to podlemene velice chytře vymyšleno na skutečně sociálním cítění starého pana Bosche.
  • Svatopluk Beran  | 10.03.2016 11:24  | Reagovat
    Joe podle mne nejde o to jak daroval Chruščev Krym svazovému státu Ukrajina, ale o to že historicky nejsilněji Krym patřil k Rusku. Ukrajina jako samostatný stát nikdy neexistovala, vyjma svazového státu Ukrajina SSSR. Toto území totiž nejdéle historicky patřilo Ruskému státu, jenž v podstatě založili potomci jedné větve Vikingů. Ukrajinou je vlastně myšlen okraj Ruského státu. Krym byl obilnicí a překladištěm obilí pro Řím. Bez Krymu by se Římu žilo složitěji. Odtud totiž pocházela velká část obilí, které poskytoval každý den určitým zákonným množstvím zadarmo Řím svým nejchudším občanů. Po vzniku Kyjevské Rusi se začali postupně Rusové tlačit ke Krymu, od kterého jej odřízli Mongolové ve 13 století při expanzi na západ, čímž je vytlačili do oblastí dnešní Moskvy. Přitom dobyli Krym na kterém se usadila takzvaná mongolská Zlatá Horda. Ta následně kradla a potažmo prodával ruské nevolníky z okrajové oblasti Ruského státu - UKRAJINY - osmanskému státu jako otroky. Této jejich činnosti udělala přítrž až ruská carevna, původně Němka. Od té doby byl Krym Ruský, žádná Ukrajina, která nikdy ani neexistoval, jej tedy ani nemohla historicky vlastnila. Teprve až sověti, jelikož si byli jistí svou ,,nekonečností,, převedli svoje dvousetpadesátileté historické území na svůj tehdejší sovětský svazový stát Ukrajina. To bylo to období které nastartoval Lenin a o kterém nedávno Putin řekl, že je to bylo to nejhloupější co mohl v prospěch ruského národa udělat. Jsem přesvědčen o tom, že většina lidí dnes už ví a zná, že bez Německého císařského rodu Hohenzollernů, který podporou Lenina a jeho utajeným vlakovým přesunem se pokusili ukončit 1SV, by nikdy k Velké říjnové revoluci nedošlo a Krym by stále patřil historickému Rusku. Teď když Krym chtěly Spojené státy použít v geopolitickém boji o suroviny proti Rusku jeho vlastní bývalé území, si ho Rusové hloupostí a naivitou Američanů, že si mohou dělat po celém světě coby světový policajt, co kdy a jak chtějí, vzali zase zpět. Nic míň nic víc.
  • Svatopluk Beran  | 10.03.2016 11:46  | Reagovat
    Kam patřil Krym v historii Krym byl od roku 1793 součástí mnohonárodnostní říše Romanovců, podobně jako Finsko, Polsko nebo Ukrajina v podobném období. Až po Únorové revoluci v roce 1917, kdy od března do prosince vznikaly jednotlivé národnostní republiky, „federativně spojené“ s Ruskem, je možné mluvit o Rusku jako národním státě. To podle pana Garassyho a vás Joe Španělsko nebylo v době kdy vlastnilo Kubu Španělskem? Spojené Státy když kupovaly Luisianu Spojenými Státy. Anglie když vlastnila americké kolonie Anglií? To nemyslíte vážně? To vše byly jenom výcenárodnostní státy? To se necháte tak lehce zmanipulovat?
  • Joe  | 10.03.2016 12:34  | Reagovat
    Uvažoval jsem akorát nad nedávnými fakty kolem Ukrajiny a pokoušel jsem se najít relevantní a hlavně přehledné zdroje. Jedna z otázek je taky kam až do historie je potřeba koukat. Mám zato, že právě u Krymu jsou celkem zřetelné ty tři postupné kroky, tj. k Ukrajině v rámci SSSR, potvrzení příslušnosti k Ukrajině a celistvosti jejího území Budapešťskou smlouvou, anexe Ruskem popírající předchozí smlouvu. Podle toho pana pisatele blogu nevím a osobně jsem se předhozeným tématem zatím moc nezabýval. Nedokážu proto v tenhle moment odpovědět. Nicméně rád se samozřejmě něco dozvím, zejména historická fakta. Mimochodem, pokud by se, i v pouhém rámci Evropy, vymýšlely nějaké změny států / hranic dle historie, dají se najít úpravy skoro kdekoli / čehokoli. Viz např.: https://www.youtube.com/watch?v=9LfdXoL3Xck
  • Zdeněk Gryc  | 10.03.2016 18:35  | Reagovat
    Mimochodem, pokud by se, i v pouhém rámci Evropy, vymýšlely nějaké změny států / hranic dle historie, dají se najít úpravy skoro kdekoli / čehokoli. Viz např.: https://www.youtube.com/watch?v=9LfdXoL3Xck Safra to je tedy něco, všelijaké historické atlasy jsou známy, ale možnost listovat v letech a říších, skvělé. dík ZG
  • Svatopluk Beran  | 10.03.2016 19:51  | Reagovat
    Tak to je teda odkaz Joe. To nemá chybu. Děkuji moc. Supr.
  • Joe  | 10.03.2016 20:55  | Reagovat
    Pánové, rádo se stalo. Mohu doporučit ještě např. následující: http://omniatlas.com/maps/europe/19400907/ Existuje i řada dalších přehledových map podobného typu. Považuju je za dost přínosné.
  • Svatopluk Beran  | 02.05.2016 20:44  | Reagovat
    Promiň Petře, ale nemůžu si nevšimnout cenzury v hlavních českých mediích, a tak využiji závěrečnou větu z tohoto tvého blogu. Neměly by tedy radnice vyvěšovat nejen vlajku tibetskou, ale i tu ukrajinskou? I s ohledem na fakt, že Ukrajina je nám mnohem bližší přítel? Pokud si to již nikdo nepamatuje, protože naše cenzurovaná media to dnes nezveřejňují, tak mimo dokumentačně neověřené a tudíž velmi těžko ověřitelné zabití Usámi bin Ládina, nebyly mu například useknuty americkou CIA končetiny kvůli identifikaci jako Che Gevarovi, bylo před dvěma lety 2.5. 2014 upáleno a při vyskakování z oken dobyto na dláždění 48 ukrajinských občanů v ukrajinské Oděse, kteří nesouhlasili s přemístěním nacistického dobrovolnického ukrajinského praporu Azov na východní Ukrajinu, k potlačení místních nesouhlasících ukrajinských občanů z výsledky Majdanu, organizovaného z našimi západními velmocemi a dotovaného 5 miliardami amerických dolarů. 2.5. 2016 bylo za asistence ukrajinských nacistů a tolerance policie upáleno veřejně téměř 50 spoluobčanů. Nezapomeňme na to, fašismus je totiž blízko a nezapomeňme také na to, jak o těchto hrůzách sdílí informace v historické dvouleté době česká media. Dodnes se nic nevyšetřilo. O panu Kalouskovi, paní Němcové či panu Bendovi a jejich spravedlivém protestu proti obchodní návštěvě Čínského presidenta toho ještě uslyšíme několik měsíců hodně. O dnešních protestech před ukrajinským velvyslanectvím či o protestu na Hradčanském náměstí se v naší dnešní svobodné době asi nedozvíme vůbec nic.
  • honza  | 03.05.2016 14:25  | Reagovat
    Pane S.Berane, toto je váš zdroj info o 2,.5.2014 v Oděse ? AUTOR: БАЛТИЙСКИЙ МАЯК . Ukraina, Odessa 2.5.2014 Балтийский ... Ukrajina 2014 Živě - Pravý sektor VS proruský lid VS policie
  • Svatopluk Beran  | 03.05.2016 18:31  | Reagovat
    Těsně vedle. http://e-republika.cz/article3597-Ukrajina-dva-roky-od-udalosti-na-Majdanu-a-v-Od%C4%9Bse
  • Svatopluk Beran  | 03.05.2016 18:41  | Reagovat
    A také tady. https://www.youtube.com/watch?v=H4dJRnI-X8Q
  • honza  | 03.05.2016 20:50  | Reagovat
    S.Berane, mne zaujal nadpis v БАЛТИЙСКИЙ МАЯК "Pravý sektor VS proruský lid VS policie" - takže těmi skokany byl kdo? A na tom videu je vidět že nebyl nikdo dobit, ale byla vidět snaha o záchranu "skokanů" kteří skočili z hořící budovy.
  • Svatopluk Beran  | 03.05.2016 22:09  | Reagovat
    Samozřejmě věřím tomu že je s bejsbolovejma pálkama a revorvelame v ruce zachraňovali. Všiměte si například času kolem 4 minuty. https://www.youtube.com/watch?v=SonCVVz2lHI
  • honza  | 04.05.2016 07:02  | Reagovat
    S.Berane, viděl jsem střelbu z pistole nějakého policisty, ano, ale není vidět vaše "dobijení" (možná máte pravdu- ALE). Jinak jste mi ale neodpověděl kdo byli ti "skokane".
  • Svatopluk Beran  | 04.05.2016 16:12  | Reagovat
    Skokané ze zapálené hranice jsou ukrajinští občané s jinými pohledy na dění na Ukrajině než nacisté generující násilný puč proti tehdejší legitimní kapitalistické Ukrajinské vládě. Budova byla pochopitelně dobývána a zapálená z výce stran. Proto jsem vám poslal i další z odkazů, kterých je na netu dostatek pro ty kteří chtějí vědět jak probíhaly skutečné události, než nám je předávala naše jednostraně směřující média. Podívejte se pořádně na již jednou mnou publikovaný odkaz z úterý 3.5.2016 ve 22.09. A to na sekci kolem čtvrté minuty. Hlavním cílem mého zdělení však bylo upozornění na cenzuru v českých mediích k historickým událostem, které však nejsou potřebnou a vyrovnanou propagandou pro náš dnešní prozápadní manipulovaný svět, i když se to například upoutávka na ČT24 snaží českým občanům vnutit. Pokud potřebujete více informací o člověku střílejícího zřejmě do hořících oken či na římsy je více na tomto odkazu. https://www.youtube.com/watch?v=97CnI006jwc
  • honza  | 04.05.2016 21:15  | Reagovat
    S.Berane nebudu s vámi polemizovat kdo a co jsou ukrajinští občané s jinými pohledy na dění na Ukrajině. V každém případě je škoda každého života který kvůli politickým a mocenským touhám skončí. K cenzuře v českých mediích vám řeknu následující. Ve světě se děje tolik násilí, proběhne tolik lidských tragédií že media nejsou schopna tato všechno podchytit a o nich informovat. Proto buďme rádi že máme (máte) možnost díky internetu sledovat dění na celém světě a svoje názory si podle toho formovat. v tom jste ta trochu naivní.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru