Reklama
Dnes je sobota 21.09.2024      svátek má Matouš
Zpět
Jan Žižka

Ing. Jan Žižka, BA (Hons.) Bezpartijní. VŠCHT a komparativní právo UW.

Vyloučení Ruska z OH je výlučně politickým rozhodnutím. Olympiáda v Riu nebude plnohodnotná.

Jan Žižka | 23.07.2016 00:38

Sportovci Ruska, kteří neměli s údajnými machinacemi se vzorky před několika lety nic společného, se stali obětí měření sil na politickém kolbišti. Světová antidopingová agentura (WADA), která byla zodpovědná za chod laboratoře a algoritmus hodnocení, selhala a dle „Zloděj křičí, chyťte zloděje“ volá po přísném postihu. Ten je pak, naprosto nesmyslně, směrován proti všem ruským sportovcum, ať už jim byl někdy doping prokázán či nikoli. Je asi zbytečné spekulovat o tom, zda by se někdo odvážil stejného jednání vůči jiné zemi, která není v nemilosti. Je také důležité  zmínit, že obvinění stojí především na výpovědi jediného  svědka, který emigroval do USA. A tak je v podstatě po olympiádě. Rusko bylo jednou z nejúspěšnější zemí a bez jeho sportovců se z her v Riu stane druhořadý šampionát.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Anthonyastom: DENACIFIKACE + NORMALIZACE
Olpemola: My, občané Protektorátu (1/3)
Uborka_qrxv615: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
AqttAdugs: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

59 komentářů

Přidat Komentář

  • Frej  | 23.07.2016 09:13  | Reagovat
    Tak trošku antiami ne?
  • Fejinka  | 23.07.2016 10:43  | Reagovat
    Souhlas, je to především politické nesmyslné rozhodnutí. Kolik těch sportovců, bez rozdílu kam spadá, dopuje. Jde se především po Rusech. O těch ostatních se taktně mlčí. Jsem jenom zvědav jak to dopadne s těmi 45 vzorky pozitivních sportovců z minulých olympiád (Peking, Londýn). Nakonec to dopadne tak, jak s amatérismem na olympiádách a budou moci reprezentovat i profesionálové jak je tomu dnes. Tedy povolí se dopování, nebo se to bude přehlížet. Ani bych se nedivil, protože vývoj v tomto směru letí mílovými kroky a kontrola je stále o krok pozadu. I ty rekordy mají svůj strop.
  • Daňový Soumar  | 23.07.2016 12:46  | Reagovat
    Jen si bulte. Po rusech ve světě neštěkne ani pes. To bylo keců jak se západní ekonomiky dotknou ruské sankce. A kupodivu se stal pravý opak. Rekordně nízká nezaměstnanost a ekonomika prosperuje. V žádné zemi na světě (mimo Číny a bývalé NDR) neřídil a nekryl stát doping. A to je hlavní rozdíl oproti dalším dopingovým hříšníkům z jiných reprezentací. Nepřišlo se na to tak, že by to dodhalila WADA, ale jak je v rusku dobrým zvykem, někdo to práskl. Některé jedince už to stálo život. Kam rus šlápne, tam 100 let tráva neroste. Jak se kdysi říkávalo se Sovětským svazem přišla bída na zem. A to platí stále.
  • Frej  | 23.07.2016 13:38  | Reagovat
    To Soumar : Trefně napsané, ale tady to schytáte, od komunistů a od žumpy.
  • Svatopluk Beran  | 24.07.2016 00:13  | Reagovat
    Můžu dostat DS od vás odkazy ty kecy o tom jak se dotknou západu ruské sankce? Mohu od vás DS vidět odkazy na to jak ekonomika a nízká nezaměstnanost snižuje státní dluhy Japonska, USA a dalších zemí a tím prosperuje? Domníváte se DS že kam USA vstoupilo svými vojsky nebo CIA po 2SV tráva roste?
  • Svatopluk Beran  | 24.07.2016 00:19  | Reagovat
    Stoprocentně se jedná o politické rozhodnutí. Jinak kdo dopoval má být doživotně vyřazen, kdo pomáhal dopinku má být potrestán, třeba zbavení svobody a jeho firmy zlikvidovány.
  • Fejinka  | 24.07.2016 09:07  | Reagovat
    DS plácáš nesmysly, myslím, že řada sportovců to odsoudí, takový hloupý návrh, který postihne všechny ruské sportovce a olympiáda bude ochuzena o řadu vynikajících ruských sportovců, jak se mnozí nezávislí již vyjádřili. Je celkem velmi zajímavé, že ze 115(nevím přesně zda v Londýně, nebo v Pekingu) ruských olympioniků bylo 105 na antidopingovém testu a třeba jenom 15 Američanů. To také něco říká o "regulérnosti". Když kontrola, tak všech a ne jenom těch "vybraných". Dopuje se na celém světě, někde více, někde méně.
  • Daňový Soumar  | 24.07.2016 13:02  | Reagovat
    Třeba to odsoudí taková Katka Neumanová, která závodila s ruskami o kterých tvrdila, že dopují a přesto byly čisté. Hoši vytáhněte si ty hlavy z ruskejch zadků. Možná pak zjistíte, že většina světa není hnědo-rudá. ;)
  • Fejinka  | 25.07.2016 08:53  | Reagovat
    O Neumanové raději nemluv, nacpala se do Liberce na MS jako ředitelka a nasekala tam takové dluhy, které jsou tam v Liberci dodnes a zašila se na Ministerstvo obrany v Praze. U hodně fanoušků ztratila na glancu. A nauč se slušnosti, DS. Chybí ti to. Uvidíme kolik svazů Rusáky vyloučí. Možná tam sedí rozumnější bafuňáři, kteří trošku myslí a neberou to jako kolektivní vinu.
  • Frej  | 25.07.2016 11:55  | Reagovat
    Možná by bylo dobré si přečíst: Richard McLaren před týdnem v pondělí zveřejnil výsledky vyšetřování, podle nějž Rusko krylo na zimních hrách v Soči 2014 doping svých sportovců, ve spolupráci s tajnými agenty měnilo jejich vzorky a vše organizovalo ministerstvo sportu. Zdroj: http://oh.idnes.cz/wada-je-zklamana-rozhodnutim-pustit-ruske-sportovce-do-ria-p44-/rio-2016.aspx?c=A160725_110720_olympiada-rio-2016_tof
  • Svatopluk Beran  | 25.07.2016 19:36  | Reagovat
    To že někteří sportovci zimních olympijských her měli pozitivní testy tak nepojedou na olympijádu sportovní zástupci letních olympijských her. To je supr logika pane Freji. Blahopřeji. To že cyklista Amstrong dělal z lidí blbce několik let by měli odnést třeba hokejisti? No není nad vytříbené myšlení.
  • berka  | 25.07.2016 20:25  | Reagovat
    SB - bod ! :-)
  • Frej  | 26.07.2016 09:37  | Reagovat
    Pane Berane....vám dělá opravdu dělá problém chápání psaného textu. Ve své zaslepenosti jste asi přehlédl slova : ,, Rusko krylo....organizovalo ministerstvo sportu".....Už je vám to jasnější? No u vás pochybuji.
  • Fejinka  | 26.07.2016 10:30  | Reagovat
    Kolik asi dostal na ruku ten co zdrhnul a vynesl to ven. Samozřejmě, že dopink je svinstvo, ale kdo z těch všech sportovců je čistý v honbě za rekordy. Někdo je mazanější, na jiného to někdo bonzne, jiní to nedělají a určitě by to chtěli mnozí také. Tak si vyberte. Za vším jsou v tomto současném světě peníze a možnosti jak k nim lehce přijít, ať už jakýmkoliv způsobem.
  • Daňový Soumar  | 26.07.2016 10:50  | Reagovat
    Pane Beran a v případě Amstronga ho kryl který státní orgán USA? FBI, CIA, vláda ? Vy jste fakt zaslepená parta levicovejch úchylů.
  • berka  | 26.07.2016 16:01  | Reagovat
    Málokdy se S.Berana zastávám (vlastně spíš nikdy), ale řekl bych že to myslel trochu jinak - nevím proč do toho pletete politiku a "levicové zaslepení". Vám milý Soumare a milý Freji přijde správné uplatňovat politiku kolektivní viny ? Dobře, doping v rusku organizovalo ministerstvo sportu. To jako fungovalo jak ? Tak že žádný sportovec z Ruska nesměl vyjet na žádnou soutěž bez toho, aby ho povinně narvali chemií ? I ty, kteří měli výborné výsledky "sami od sebe" ? Já myslel, že od dob Los Angeles a Moskvy už se svět přece jenom někam trochu posunul - zřejmě ale ne. Nepřijde vám to vážně ani trochu unfair vůči těm čistým ? Vezměte si, že aktivní život sportovce je strašně krátký a čtyři roky mezi OH jsou zase strašně dlouhé. Je plno sportovců, kteří se na příští olympiádu už nedostanou. A vy jim chcete vzít šanci dostat se na tu letošní jen proto, že plno jejich kolegů třeba dopovalo ? Pokud měl někdo pozitivní nález, klidně mu dát doživotní distanc - ať už je to sebetvrdší. To schvaluju. Ale nedovolit někomu ukázat co umí jen proto, že má napsané špatné bydliště v pasu, to mi tedy opravdu nezlobte se moc demokratické nepřipadá...
  • Daňový Soumar  | 26.07.2016 21:21  | Reagovat
    A můžete mi říct jek rozlišíte čistého od nečistého, když je celou doby kryl stát, tajné služby i národní antidopingová agentura? A jak chcete někoho, kdo z vysoka na ostatní kašle, stanovuje si svoje pravidla přinutit dodržovat pravidla, kterými se musí řídit všichni ostatní? Mě to zase přijde nefér vůči všem čistým sportovcům z ostatních států, nota bene když neví, zda se protivník ty čtyři roky připravoval čistě. Nepleťte do toho Los Angeles a Moskvu. To s tím nemá nic společného. Tehdy to rozhodovali politici. Teď je to čistě na jednotlivých sportovních svazech. Ani jeden hlas spotovce připravujícího se v rusku neodsoudil to co se tam dělo. Proč asi? Neřídí tam sport politici?
  • berka  | 27.07.2016 00:34  | Reagovat
    Fajn. A vlastně máte recht. Pakáž jedna ruská, mizerná. Státní fabrika na supermany. Však zrovinka jako ta Šarapovová, co dostala dva roky za doping dištanc. Vona teda jakože od 15ti let sice žije na Floridě v USA, ale beztak jí tam ty multivitamíny vozil putinův tajnej agent každej čtvrtek po setmění ponorkou...
  • Jan P.  | 27.07.2016 10:53  | Reagovat
    Doporučuji skvělý článek k přečtení/Olympiáda nepolitická – leda ve snu/od Tomáše Tožičky,který dnes vyšel na internetovém Deníku Referendum.
  • Svatopluk Beran  | 27.07.2016 15:07  | Reagovat
    A co uděláte s tímhle DS a pane Freji? Vy oba přes sport asi nic moc. Skandální odhalení: atletický fenomén Carl Lewis měl pozitivní dopingový nález, přesto startoval na olympijských hrách 1988 v Soulu, kde získal dvě zlaté medaile. Americké sportovní úřady však dopingovou informaci až do letošního roku tajily. Je to další rána sportu, tentokrát o to černější, že právě Lewis byl považován za gentlemana atletiky, který k devíti olympijským triumfům nepotřeboval zakázané látky. Přes třicet tisíc stránek dosud tajných dokumentů o dopingu ve Spojených státech má k dispozici nejen prestižní magazín Sports Illustrated. V rozmezí dvanácti let od roku 1988 více než sto amerických sportovců dostalo i přes dopingový nález pouhé napomenutí, nikoli trest. Tenistka Mary Joe Fernandezová, fotbalista Lalas a další mohli dál sportovat. Podle agentury AP mezi nimi bylo celkem 19 olympijských medailistů.
  • Svatopluk Beran  | 27.07.2016 15:19  | Reagovat
    Frej říká: Úterý, 26. 7. 2016 v 9:37 Pane Berane….vám dělá opravdu dělá problém chápání psaného textu. Ve své zaslepenosti jste asi přehlédl slova : ,, Rusko krylo….organizovalo ministerstvo sportu“…..Už je vám to jasnější? No u vás pochybuji. Jsem přesvědčen že mi psaný text problém nedělá jen nejsem zaslepenej jako vy - Americké sportovní úřady však dopingovou informaci až do letošního roku tajily. ,,USA krylo….organizovalo ministerstvo sportu“…..Už je vám to jasnější? No u vás pochybuji. Daňový Soumar říká: Úterý, 26. 7. 2016 v 10:50 Pane Beran a v případě Amstronga ho kryl který státní orgán USA? FBI, CIA, vláda ? Vy jste fakt zaslepená parta levicovejch úchylů. Přes třicet tisíc stránek dosud tajných dokumentů o dopingu ve Spojených státech má k dispozici nejen prestižní magazín Sports Illustrated. V rozmezí dvanácti let od roku 1988 více než sto amerických sportovců dostalo i přes dopingový nález pouhé napomenutí, nikoli trest. Tenistka Mary Joe Fernandezová, fotbalista Lalas a další mohli dál sportovat. Podle agentury AP mezi nimi bylo celkem 19 olympijských medailistů. -,,Vy jste fakt zaslepená parta neidentifikovatelných úchylů.
  • Svatopluk Beran  | 27.07.2016 15:28  | Reagovat
    Jestli si někdo tady myslí že dnes Ruské úřady řeknou ty a ty budeš dopovat, tak je u mě hlupák. Nabídku určtě nějaké laboratoře udělají a jelikož je to velice důležitý výzkum i pro vojsko a špionáž tak především státní. Na výsledky jsou stprocentně napíchnut armáda i tajné služby. Jestli si tady DS a pan Frej domnívají že ve Spojených Státech to tak není, tak to tedy sory o vaší úrovni myšlení.
  • Honza 54  | 27.07.2016 16:02  | Reagovat
    Svaťo, ty jsi přesvědčen že Antidopingová agentura dělá rozdíly mezi národnostmi sportovců? V tom Rusku toho bylo asi moc, co se nedalo tolerovat. Jen by mne zajímalo co "zobala" paní Kratochvílová při svém světovém rekordu na 800m, který nebyl do dnešní doby překonán. Že by za sebou tahající pneumatiky na škváře stadionu Na Vondrantech v Čáslavi byly tak efektivní ?
  • Daňový Soumar  | 27.07.2016 22:31  | Reagovat
    Carl Lewis byl pozitivní na efedrin, možná spíše pseudoefedrin. Ten byl součástí protichřipkových léků. Když už o tom chcete zasvědceně psát, něco si o tom soudruhu Berane zjistěte. Nicméně je to minulost. A já jsem rád, že se to v současnosti začalo řešit. Ať se děje co se děje, vždy za to mohou USA. V tomhle měly nepochybně prsty taky. ;)
  • Fejinka  | 28.07.2016 10:16  | Reagovat
    Jenže, pánové, až se bude u nás psát o všem stejně, ať je to tady,v EU, USA nebo v Rusku, tak bude konečně klid. Jenže dnes je taková cenzura (autocenzura), která tady snad nikdy nebyla. Smůla je, že dnes je taková technika, že časem vyjde vše ven a poměrně brzy a naše pravdomluvná a zatajující masmédia se snaží co to jde. Pokud někdo sleduje jenom ČT a ČRo, tak pochopitelně nic neví. Jedině twitter a facebook, obecně internet, či některé tiskoviny (domácí a cizí), tam se dozvíte daleko více. Mnozí novináři (např. Petránek) a hnutí ( třeba SPD-T.O.) mají zákaz vystupovat v oficiálních prostředcích, tak jaký je rozdíl mezi tím minulým a dnešním režimem a to si říkáme, že jsme demokratičtí. K smíchu! Akorát s tím popouzejí lidi, kteří se chtějí něco dovědět.
  • Daňový Soumar  | 28.07.2016 12:12  | Reagovat
    Jo máte pravdu. U nás si nemůžete přečíst co chcete,věřit čemu chcete a mluvit o tom jak chcete. A to dokonce anonymně. To v takovém rusku jsou už mnohem dále. Mnohem dále než třeba v USA. Tam už vše kontroluje big brother. A ututlávají jednu kauzu za druhou. Dokonce tam regulují a cenzurují i internet.
  • berka  | 28.07.2016 14:48  | Reagovat
    a lynčujou černochy !
  • Jan P.  | 28.07.2016 20:11  | Reagovat
    Fejinko,rozhodně nepatřím mezi lidi,kteří zpravodajství a publicistiku na veřejnoprávní ČT a Českého rozhlasu považují za objektivní a nestranné.Každý z nás na zpravodajské pořadu rád vidí svého oblíbeného politika či komentátora.Vy např. poslance Okamuru,novináře Petránka.Jiný zase někoho jiného.Nejste jedinou názorovou skupinou,která se cítí být takto diskriminovaná.Jinými slovy,postrádáme širší názorovou pluralitu a to zejména u veřejnoprávních médií,která ze zákona o rozhlasovém a televizním vysílání tuto úlohu neplní. Vedle mediálního mainstreamu jsou dnes hodně sledovaná tzv. alternativní a nová média,která zmiňujete.Máte pravdu,že nová média jsou fenoménem dnešní doby a lidmi hodně vyhledávaná a sdílená.Byl bych opatrný je interpretovat za jediný pravdivý zdroj informací.Mezi nimi bych rozlišoval,co se předkládá za pravdivé a seriozní informace.Otázka zní,dokážeme to kvalifikovaně rozpoznat.Tady bych viděl velký problém.
  • Venca  | 29.07.2016 09:24  | Reagovat
    Ale jasně že v tom je i politika. stačí se podívat na poslední ME. Angláni dělají problémy kolik let a jediný řešení je,že se na ně pořadatelé připraví. Jo porvou se rusáci a je velkej průser a už fotbalistům hrozí vyloučení. Doping je svinstvo,ale dnes je to bohužel plnohodnotná součást sportu.Skutečně nezávislý komise neexistujou,pořád někdo v pozadí tahá a tlačí a pak to dopadá s těma kontrolama jak psal Fejinka. Prostě až si budou před antidopingovou komisí všichni rovni,pak se můžem bavit o nějaký objektivitě,takhle je to jen špinavá politika. No a třeba na smrtelný posteli Kratochvílová prozradí,čím jí tenkrát nacpali,že ji nikdo nemůže překonat.
  • Daňový Soumar  | 29.07.2016 12:29  | Reagovat
    To přirovnání s fotbalovými chuligány sedí. Zatím co v anglii je politická reprezentace morálně odsoudí a nepodívají se na žádný fotbalový stadion, tak Putin je prohlásí za národní hrdiny a nechá se s nimi vyfotit (podobně jako s Nočními vlky), protože většina rusáků jim to žere a dá se to politicky v kontextu ruska využít. Kdo nechce rozdíl nevidí. Já jsem na druhou stranu rád, že se přisluhovači bývalého režimu zase začínají ozývat a vylézet z děr. Alespoň se ví kdo s kým má tu čest.
  • Venca  | 29.07.2016 12:53  | Reagovat
    Mimochodem - a my máme čest s kým ? :-)
  • Daňový Soumar  | 29.07.2016 14:20  | Reagovat
    S daňovým soumarem Venco ;)
  • Venca  | 29.07.2016 16:24  | Reagovat
    ...kterej samozřejmě žádnýmu bývalýmu režimu nijak nepřisluhoval. Další architekt, že...
  • Daňový Soumar  | 29.07.2016 19:30  | Reagovat
    Určitě jsem mu nepřisluhoval, neb mi bylo v roce 89' 24 let, nebyl jsem členem SSM ani KSČ. Rozhodně teď nostalgicky nevzpomínám, jak bylo za komára dobře a není mým idolem veliká rus, Putin, Zeman, Babiš .. atd.atd..
  • Fejinka  | 29.07.2016 21:40  | Reagovat
    Marně jsem čekal, že Angláni dostanou nějakou pálku za svoje fanoušky (min 2x průšvih) a ono nic, takže se jde jenom po Rusech. A co těch 45 hříšníků ze starších časů? Opět ticho po pěšině, tak kde je nějaká rovnost(asi jenom před Bohem). DS: a kdo je vaším idolem? Asi dolar jako u kačera Donalda... A k tomu internetu očekávám, že Chovanec brzy něco s tím udělá před parlamentními volbami, ani l bych se nedivil Docela se mi líbí ten banner SPD a SPO pro zrušení koncesionářských poplatků pro seniory (chtělo by to zrušit celkově pro všechny).
  • Venca  | 29.07.2016 22:14  | Reagovat
    A dvakrát týdně Blesk pro všechny důchodce zdarma !
  • Svatopluk Beran  | 30.07.2016 09:27  | Reagovat
    DS, blog pana Žižky je o politickém rozhodnutí a tlaku jedné strany dnešní hospodářské velmoci na jiný hospodářský článek světa, což je základní problém, toho co se děje. Jedná se stále o stejném organizování a pokračování souboje v dnešním kapitalistickém světě o trhy a pokračování Ukrajinského problému v období organizoání ruské olympiády v Soči, kdy Spojené Státy zneužili nespokojenosti občanů jedné země a zorganizovaly i zaplatily vygenerování nacistických bojůvek na Ukrajině. Ty pak otevřeně organizovaným násilým zahájily na Ukrajině občanskou válku. Zatím co jedna z nejsilnějších zemí olympijského dění Spojené Státy, sama podporuje a toleruje na svém území činnost vývojových dopingových laboratoří pro své občany, tak jiná je najednou cíleně zviditelňovaným problémem. Což vy ve své zaslepenosti nevidíte a omlouváte dávnou historií, nízkou účinností dopingových látek, či obsahem nedovolené látky v běžných lécích, o kterých sportovci a jejich trenéři USA nevěděli. Od vás samozřejmě jen kecy, kecy a kecy. Kolik desítek nebo stovek Amerických i jiných sportovců připravujících se ve Spojených Státech ještě chcete znát a přitom generální zákaz za tuto činnost Spojeným Státům pro jejich sportovce nikdo nenavrhl. A ani stupidně jako naše media, pro taková trdla jako jste vy netroubil, jako momentálně nezbytné téma. Samozřejmě že je správně, že se po tom jde. Každý rozumný člověk to podporuje, ať už je to o Rusku, Americe nebo kdekoliv jinde. Problém u vás ale je v tom, že vy a vám podobní, tak jak jste byl zvyklí za komunistů, řešíte farizejsky dvojím metrem. Dopingové aféry ,,V TOMTO PŘÍPADĚ POUZE,, elitních světových sprinterů. Kelli Whiteová (USA) Sprinterka měla v srpnu 2003 pozitivní test na modafinil a musela odevzdat dvě zlata z MS. Později přiznala, že užívala preparáty z laboratoře BALCO. Tim Montgomery a Chryste Gainesová (USA) Za porušení dopingových pravidel obdrželi v prosinci 2005 dvouletý trest. Ani jeden ze sprinterů neměl v minulosti pozitivní test, oba byli suspendováni za své spojení s laboratoří BALCO. Montgomery (bývalý životní partner Marion Jonesové) ukončil kariéru. Justin Gatlin (USA) Olympijský vítěz v běhu na 100 metrů v červenci 2006 oznámil, že neprošel v dubnu téhož roku dopingovou kontrolou; měl pozitivní test na testosteron. Dostal čtyřletý distanc a byl mu vymazán tehdejší světový rekord na stovce. Marion Jonesová (USA) V srpnu 2006 se objevila informace, že Jonesová neprošla v červnu téhož roku na národním šampionátu dopingovým testem. V říjnu 2007 se Jonesová před soudem přiznala, že systematicky dopovala od září 2000 do července 2001, a ukončila kariéru. Přišla o tři zlata a dva bronzy z OH v Sydney i o úspěchy na MS 2001 v Edmontonu. V lednu 2008 jí civilní soud vyměřil šest měsíců vězení za to, že lhala vyšetřovatelům o své dopingové minulosti a kryla finanční podvod někdejšího přítele, atleta Tima Montgomeryho. Mike Rodgers (USA) V červenci 2011 měl Rodgers při mítinku v italském Lignanu v těle zakázaný stimulant methylhexaneamin a přišel tak o MS v Tegu. Rodgers zprvu pozitivní nález vysvětloval tím, že si s kamarády v baru dal energetický nápoj, ale před disciplinární komisí později přiznal, že si vzal nepovolený doplněk výživy. Dostal devítiměsíční distanc. Ben Johnson (Kanada) V září 1988 byl po olympijském finále běhu na 100 metrů v Soulu diskvalifikován kvůli stanozololu. Musel vrátit zlato a jeho dva světové rekordy byly vymazány. Po dvouletém zákazu činnosti se pokusil o návrat, ale v březnu 1993 byl po druhém nálezu doživotně diskvalifikován. Linford Christie (Británie) V únoru 1999 byl olympijský vítěz a evropský rekordman v běhu na 100 metrů usvědčen z dopingu, za což byl potrestán dvouletým zákazem. Dwain Chambers (Británie) Mistr Evropy v běhu na 100 metrů byl v únoru 2004 potrestán dvouletým zákazem startů za pozitivní dopingový test na nový steroid THG a přišel o titul. Kostas Kenteris a Ekaterini Thanuová (Řecko) Sprintery v červnu 2006 IAAF potrestala dvouletým zákazem činnosti za absenci u dopingových testů před OH v Aténách. Oba závodníci se mohli vrátit na dráhu v prosinci 2006. Shelly-Ann Fraserová (Jamajka) Olympijská vítězka a mistryně světa dostala v říjnu 2010 půlroční zákaz startů za pozitivní dopingový test v květnu po mítinku Diamantové ligy v Šanghaji (na oxycodon). Steve Mullings (Jamajka) Letos v březnu rozhodla sportovní arbitráž v Lausanne, že doživotní trest za doping, jímž tohoto sprintera potrestal jamajský svaz v listopadu 2011, byl oprávněný. Tento člen zlaté štafety s Usainem Boltem a Asafou Powellem na MS 2009 v Berlíně si odpykal trest za testosteron už v roce 2004 a v roce 2011 po národním šampionátu měl znovu pozitivní test, tentokrát na diuretika. Veronica Campbellová-Brownová (Jamajka) Letos v červnu bylo oznámeno, že tato trojnásobná olympijská vítězka měla v květnu na mítinku v Kingstonu pozitivní test na diuretika, která mohou sloužit k maskování nedovolených podpůrných prostředků. Do vyřešení případu má atletka zastavenou činnost.
  • Svatopluk Beran  | 30.07.2016 10:05  | Reagovat
    Daňový Soumar říká: Pátek, 29. 7. 2016 v 19:30 Určitě jsem mu nepřisluhoval, neb mi bylo v roce 89′ 24 let, nebyl jsem členem SSM ani KSČ. Rozhodně teď nostalgicky nevzpomínám, jak bylo za komára dobře a není mým idolem veliká rus, Putin, Zeman, Babiš .. atd.atd.. Za komára bylo spousta věcí správně, dobře a chytře. Rád na některé z nich vzpomínám. Spousta věcí stála úplně za HOVNO a poškozovala určitou množinu občanů. Převážnou většinu občanů u nás dnes, tak jako v roce 1989, nezjímala a nezajímá veliká rus. Avšak dnes už po prozření ani veliká amerika. Důležitější je lidská slušnost, morálka a dostupné ekonomické zázemí. Toto vše však bylo cíleným vykradením východní Evropy po roce 1989 silně narušeno. Následná militantní destabilizace, neoprávněné nároky na územní trhy a vykrádání hospodářství zemí jiné kultury velikou amerikou pak dnes nese nově vygenerovanou rasovou agresivitu nejen v samotné veliké americe, ale i v Evropě. O nenávisti občanů islámských zemích proti zemím západu, už vůbec nemluvě.
  • Svatopluk Beran  | 08.08.2016 09:37  | Reagovat
    No výborně, tak už princip kolektivní i na invalidech. Tam kde nám olympijský sport peníze nepřinese, tam s chutí zařízneme třeba i invalidy. Mezinárodní paralympijský výbor IPC rozhodl o vyřazení ruské paralympijské výpravy z her. To zřejmě odkoukli od české TOP 09 za ministrování technického kybernetiky pana DR. Ing. Drábka. 250 čistých invalidů odstřihnout od toho v čem vidí smysl svého života při svém tělesném postižení. Že jim to ale vyšlo těsně před olympiádou, kdy se už prakticky nedá soudně bránit. Nemohu než nevzpomenout na ODS a Ivana Langera, který zanechal novinářům Kubiceho zmanipulovanou zprávu - v parlamentním utajeném režimu - o pedofilství Paroubka a jeho napojení na organizovaný zločin. Bylo to mám dojem pouhé čtyři dny před volbami. Stejn styl přemýšlení pro dosažení cíleného výsledku.
  • Daňový Soumar  | 08.08.2016 14:27  | Reagovat
    Ruská meldoniová reprezentace :) Vypadá to, jako by ruští elitní sportovci nalezli svůj Bermudský trojúhelník. Během několika dnů byli záhadně nahrazeni reprezentanti v curlingu, členové volejbalového týmu a - což šokovalo nejvíc - celý hokejový výběr do 18 let.
  • Daňový Soumar  | 08.08.2016 14:32  | Reagovat
    Spojovat to s Drábkem, Langerem a Kubicem může opravdu jen osvícený myslitel národa. :)
  • XXXXX  | 08.08.2016 15:18  | Reagovat
    On to nespojuje ty demagogu. Nauč se číst. Nemysliteli.
  • Daňový Soumar  | 08.08.2016 18:01  | Reagovat
    Nespojuje ? Přečtěte si to znovu Vy primitivní obchodní nedokvaško. ;)
  • XXXXX  | 08.08.2016 21:49  | Reagovat
    Primitivní obchodní co???? Daňovej negramota poučuje. To je zážitek. Ty seš prostě magor co ty daně bude platit. A zasloužil bys dvakrát takový. Dokud se nenaučíš chápat jednoduchej text.
  • Daňový Soumar  | 08.08.2016 22:16  | Reagovat
    Lepší negramot a magor než jednoduchej primitiv ;)
  • Svatopluk Beran  | 09.08.2016 12:37  | Reagovat
    DS je dobře si informaci přečíst celou, použít rozum a nemanipulovat s časoovou realitou.. Pokud vy budete mít možnost provést třeba peněžní transakci, jenž je používaná a má samozřejmě setrvačnost, tak v momentě kdy jí zákon najednou určí jako nepřijatelnou, hold o prachy přijdete. Takže zbytek článku, který jste vypustil a ještě příběh Rusa hrajícího v Jihlavě. Podle studie ruského antidopingového centra bralo meldonium ještě loni přes 700 ruských sportovců. JENŽE LETOS 2016 1. ledna se dostalo na seznam zakázaných látek - a v souvislosti s tím množství pozitivních dopingových testů rychle stoupá. Meldonium nebereme. Zůstalo nám v těle Stejně jako se však experti přou o to, zdali meldonium skutečně prospívá sportovním výkonům, probíhá také debata na téma, jak dlouho látka v těle skutečně zůstává. Její výrobce, lotyšská společnost Grindeks, uvedla, že může jít i o několik měsíců. Meldonium je látka, která působí na kardiovaskulární systém, látkovou výměnu. V Česku není zaregistrován žádný lék s obsahem této látky. Meldonium je od 1. ledna 2016 na seznamu zakázaných prostředků pro sportovce. Takže já to vidím tak že udělali velice dobře a jedině správně že přerušili přerušili svoje sportovní soutěže, aby se nedostali do průseru, když byl změněn zákon. Prostě tratili, ale nepřišli o všechno. Já vím vy byjste vce své finanční transakci pokračoval a nechal si všechno sebrat. Jo každej uvažujeme jinak. Jihlavský hokejový obránce Alexandr Grebeňuk za pozitivní test na meldonium v dubnové baráži o účast v extralize pykat nebude. Disciplinární komise zastavila řízení, protože množství nepovolené látky v jeho těle bylo malé. Sám hráč vysvětlil nález tím, že meldonium užil na doporučení lékařů. Rus měl do vyřešení případu zastavenou činnost, komise mu nyní zákaz startů zrušila. Disciplinární komise oznámila v prohlášení, že případ čtyřiadvacetiletého Grebeňuka řešila na základě sdělení Antidopingového výboru České republiky za přítomnosti zástupce tohoto výboru Jana Chlumského. Řízení zastavila s ohledem na to, že koncentrace látky byla téměř čtyřikrát nižší než mezní hodnota. A nebylo prokázáno, že by ji hráč požil po zařazení na seznam nedovolených prostředků. Meldonium bylo na seznam zakázaných látek zařazeno na ZAČÁTKU ROKU 2016 a mělo to za následek vlnu pozitivních testů zejména u sportovců z postsovětských zemí. V rozboru Grebeňukova vzorku po duelu proti Karlovým Varům z 12. dubna dosáhla koncentrace zakázané látky 0,29 mikrogramu na mililitr moči. Směrnice Světové antidopingové agentury (WADA) stanovuje mezní hodnotu meldonia pro vzorky odebrané od 1. března do 30. září 2016 na 1 mikrogram na mililitr moči. Pokud není překročena, posuzuje se případ jako užití látky bez zavinění sportovce. Hráč uvedl, že látku užil na doporučení lékařů v zahraniční soutěži, a to naposledy v listopadu 2015.
  • Svatopluk Beran  | 09.08.2016 13:06  | Reagovat
    Ve svém příspěvku jsem nijak nezatáhl některé naše bývalé politiky do dnešní dopingové reality. Pokud jste si toho nevšiml, tak jsem napsal že bývalý ministr práce a sociálních věcí za TOP 09, kybernetik Dr. Ing Drábek, se vyřádil svými zákony na invalidech a nemocných kolektivní vinou stejně stupidně, jako paralympijský výbor IPC. Princip uvažování, ne dopingové propojení, bylo to na co jsem se snažil poukázat. Ve vašem případě zřejmě marně. To už vám ale xxxxxx vysvětlil. S tímto bych vám rád doporučil vynikající film, který teď opakují na HBO. Tento film se jmenuje - NEJLEPŠÍ MUŽI - a pojednává o německém doktoru - židovi -, který utekl do Anglie před Hitlerem. A jenž se rozhodl svůj život věnovat duševnímu i fyzickému návratu, převážně na páteři zraněných anglických vojáků. Princip vašeho přemýšlení je v tomto filmu přesně vidět na vedení anglického generálního štábu, který už s plnohodnotnými životy s takto zmrzačenými lidmi nepočítá, v protikladu s myšlením obyčejného doktora, který dokáže kupříkladu i u ochromených vojáků nestydět se za své sexuální touhy a potřeby. Právě na zarputilosti onoho židovského doktora byly vygenerovány paralimpijské hry, s kterými vůbec nikdo nepočítal. U Ivana Langera šlo o to samé. Ivan Langer stoprocentně nijak neby vtažen do dnešní dopingové aféry. Pouze coby politik ODS, zřejmě s nastupujícím alzhajmrem a inkontinencí, za pomoci spřízněné policie, zneužil vyfabulovanou Kubiceho zprávu, těsně před volbami. Za tento podvrh pak odměnou prakticky řadovému policistovi, byla nabýdnuta vládou pravice pozice ministra vnitra, kterou on ochotně přijal.
  • Libor Furbacher  | 09.08.2016 15:03  | Reagovat
    Pane Zizka. Tohle co jste napsal je pouze pochlebovani Rusku a kompletni ignorace faktu ,pokud je vubec znate.Tedy ve zkratce. WADA,Canadan Dick Pound je jeden z mala ,ktery je kompletne fair a nenavidi doping.Potesi vas ze si udelal jmeno hlavne na potirani americanu kteri dopovaly.Ale jako jedinny mel guts jit i na rusy uz tenktrat.Ale to je jiny salek caje.Je neco jineho chytit par americanu ,kteri to delaji bez vedomi sve organizace a nebo vzit utokem ruske atlety ,kteri maji podporu celeho systemu v rusku, vcetne tajne policie,a ''pratelske''pany vsade v olympijskem hnuti.Protoze jak jste spravne podotkl,prece si olympiada nemuze dovolit aby se stala druhoradou.A mohlo by najednou byt mene penizku.Takze se moc daleko nedostal. Ale nova odhaleni a nahle ''umreni''dvou byvalych directoru ruskeho protidopingoveho centra v jednom mesici ,Kamayeva [ktery chtel napsat knihu o svem pusobeni] a Synieva,uz ani ti nejlepsi ''pratele ''nemohly ignorovat.To je jedinne co za tim je.To byla ta posledni kapka.A Rusko je v nemilosti jenom proto ze si zatracene zaslouzi. Pokud budete chtit nejake odkazy ,napiste ,poslu vam je.!
  • Svatopluk Beran  | 10.08.2016 13:09  | Reagovat
    Něco málo upřesňovacích informací k manipulativním dezinformacím ze zámoří. Je neco jineho chytit par americanu ,kteri to delaji bez vedomi sve organizace. Doping není ze zákona v USA trestný. To znamená že stát který je ručitelem zákona nemá páky na prodej, distribuci, vývoj či užívání jakýchkoliv preparátů. Neexistuje trest, třeba dva roky za mříže za užívání, prodej, distribuci jakých koliv podpůrných dopingových prostředků sportovcům. To znamená že stát tutu činnost uznává jako legální a tím ji kryje, narozdíl například od Itálie, Francie nebo i ČR před různými světovými sportovními organizacemi a je jen na těchto organizací, zdali mají zájem vyřadit sportovce ze soutěží. To znamená že američtí sportovci kteří se neúčastní sportovních světových soutěží jsou nepostižitelní. Je to případ i Amstronga který nebyl odsousen za doping americkými zákony a nebyla odsouzen ani Americký poštovní úřad, která byla jedním z hlavních sponzorů týmu ve kterém Amstrong závodil a u nějž vzniklo podezření s finanční podory dopingu svého týmu. Případ totiž dostal k obhajobě známý americký právník, mimo jiné velice blízký přítel rodiny Clintonových a k soudu vůbec nedošlo. Všimněme si že zde byla v podezření z podpory dopingu Amstronga státní úřad USA. Do jaké míry kryl stát tuto dopingovou aféru si jistě každý domyslí sám. To že americký olympisjský výbor kryl před olympijskými hrami v Soulu doping svých nejlepších atletů je veřejně známé. Nyní tedy seznam amerických sportovců a příště udělám další rozebrání příspěvku ze zámoří. Teď valím do kolbenky. https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=https://en.wikipedia.org/wiki/Category:American_sportspeople_in_doping_cases&prev=search Následující 200 stran v této kategorii je z 234 celkem. Tento seznam nemusí odrážet poslední provedené změny. A Andre Agassi AJ Allmendinger Lyle Alzado Chris Andersen Frankie Andreu Lance Armstrong Chris Arreola Duncan Atwood B Randy Barnes Josh Barnett Phil Baroni Monica Bascio Carl Bax Joey Beltran Bryan Berard Michael Berry (sportovec) Andre Berto Alex Bogomolov Jr. Barry Bonds Stephan Bonnar Scott Boothby David Boston Brian Bowles (bojovník) Ryan Braun Shannon Briggs Bryan Bronson C Enos Cabell Alex Caceres Jillian Camarena-Williams Mike Cameron José Canseco Lamark Carter Kevin Casey (bojovník) Donald Cerrone Damu Cherry Hazel Clark Ramon Clay Mike Cloud Michelle Collins (sportovec) Kit Cope Wesley Correira Brian Cushing D Tom Danielson Bonnie Dasse Walter Davis (trojitá propojka) Mary Decker Tony Dees Rick Demont Edwin Dewees Nick Diaz Jim Doehring Jon Drummond Debbie Dunn E Monzavous Edwards Ray Edwards (americký fotbal) Torri Edwardsová Lee Evans (sprinter) Tom Evans (baseball) Jessica Eye F Sandra Farmer-Patrick Aaron Fike Jon Fitch Greg Foster (překážkář) Ryan Fowler Ryan Franklin Brian Frasure Jake Freeman G Chryste Gaines Justin Gatlin Louis Gaudinot Tyson Gay Jay Gibbons Fernando Gonzalez (bojovník) Dwight Gooden Bill Green (kladivo vrhač) Will Grier Mickey Grimes Jason Grimsley Kevin Grubb Melvin Guillard H Dennis Hallman Tyler Hamilton Jessica Hardy Alvin Harrison Rodney Harrison Pat Healy (bojovník) Clay Hensley Dave Herman (bojovník) Sean Hill George Hincapie Shane Hmiel Evander Holyfield já James Irvin (bojovník) J Tanard Jackson Mike Jacobs (první metař) Regina Jacobs Michael Jameson Mark Jelks Lavar Johnson Jon Jones Marion Jonesová Roy Jones Pavle Jovanovic (bobsledder) Bobby Julich K Robert Kendrick Mark Kerr (bojovník) Shawn král L Christian Laettner Randy Lajoie Tim Laker Floyd Landis Muhammed Lawal Matt Lawton Cung Le Chris Leben Andrea Lee (bojovník) Matt Lehr Levi Leipheimer Kimo Leopoldo Carl Lewis Rashard Lewis Chris Lukezic Zach Lund M Robert Machado Brian Mallette Tony Mandarich Nate Marquardt Doug Marshall Jeremy Mayfield věst Mayo Jameel McCline Darnell McDonald John McEnroe John McEwen (sportovec) Mark McGwire Inika McPherson Tim Prostředky Gilbert Melendez Chad Mendes Shawne Merriman LaShawn Merritt Jeff Michels Inger Miller Frank Mir Sergio Mitre Jeff Monson Tim Montgomery Sammy Morris Tommy Morrison Michael Morse Johnnie Morton Shane Mosley Melissa Myerscough N Courtney Nagle Emanuel Newton Brent v poledne Jon Nunnally Ó Wayne Odesnik Al Oerter Brian Ortega Henry Owens (pravák nadhazovač) P Joseph M. Papp Christian Parker BJ Penn Julius Peppers Robbie Peralta Lamont Peterson Antonio Pettigrew Andy Pettitte Chris Phillips (překážkář) Jorge Piedra Ben Plucknett R Kevin Randleman David Reed (americký fotbal) Jason Reinhardt Butch Reynolds Micheal Ray Richardson Mike Richman Matthew Riddle Francisco Rivera (bojovník) Barret Robbins Grant Roberts Mike Rodgers Alex Rodriguez Shaun Rogers (americký fotbal) Bill Romanowski JC Romero Pete Rose, Jr. Duane Ross Serene Ross Timothy Rusan Darrell Russell (americký fotbal) S Bob Sapp Orlando Scandrick Jordan Schafer David Segui Ken Shamrock Sean Sherk Jake Shields Shane Sieg (předchozí) ( další strana )
  • Libor Furbacher  | 10.08.2016 14:43  | Reagovat
    Pane Beran . Jak jiste vite WADA je ta nejvyssi protidopinkava instituce.Ale bohuzel sama o sobe testu moc nenadela .Nechava testovani bohuzel na kazde zemi aby to testovani delal jejich antidopinkovy urad.To vam jasne vysvetluje proc je tolik chycenych americanu.Protoze byly chyceny AMERICKOU protidopinkou agency!A nejcistejsi samozrejme jsou Rusove.Prectete si tady jak jejich protidopingovy urad pracoval a to i ve spolupraci s tajnou policii a kdyz se to zacalo provalovat , jak uz jsem psal, dva mrtvy reditele v jednom mesici.Opravdu je dobre si to poradne precist nez zacnete porovnavat.Misto aby to potiraly delaly pravy opak. podvadely statni farmou na atlety vyhnanyma praskama pro ego politiku a maticku vlast, i za cenu jit pres mrtvoly. Tady je ten link,cesky jsem to nenasel. https://en.wikipedia.org/wiki/Doping_in_Russia
  • Daňový Soumar  | 11.08.2016 10:09  | Reagovat
    Pan Furbacher to omezenému zaslepenci nikdy nevysvětlíte :) A že jich je v české kotlině neúrekom.
  • Svatopluk Beran  | 12.08.2016 12:26  | Reagovat
    Pane Furbacher. Ty kvanta dopujících Američanů nejsou proto že šéf vašeho antidopingového štábu je bůh. Ta kvanta Američanů jsou pro to, že americký stát tento obchod z lidským zdravím podporuje jako legální činnost. Cíleně nevytváří žádné zákony na to, aby mohla policie zatknout a trestat jeho výrobce, distributory i uživatele. To že antidopingový americký výbor se snaží je dobře a i já jsem z jeho prací spokojený, to však nemá nic společného es státní americkou tolerancí a podporou s tímto podprahovým byznysem. Podpůrné léky a metody, které ohrožují každého člověka by měly sloužit pouze nemocným lidem na hraně života a to k jejich nezbytnému přežití. Nikdy ne k vytváření nějakého lidského robota. V tom se ale asi s vaším americkým myšlením tohoto typu svobody nikdy nezhodnem. Za druhé. Jak jistě víte tak na hrách je asi 260 ruských sportovců, kteří nemají s dopingem nic společného. Podle vaší teorie - nařízení státem povinného užívání podpůrných prostředků ruským státem, se však těchto 260 sportovců nenechalo přinutit k jejich užívání. TO TEDY VE VAŠÍ SVOBODNÉ AMERICKÉ HLAVĚ ZNAMENÁ, ŽE PRÁVĚ TYTO SPORTOVCE JE NEZBYTNÉ ZA JEJICH STATEČNOST SE NEPODŘÍDÍT, POTRESTAT? A INVALIDNÍ SPORTOVCE TUPLEM? Existuje vůbec větší americká hloupost a myšlenka? No, u vás člověk nikdy neví? :) Za třetí. Mohl by jste mi prosím přesně vytáhnout z onoho vašeho odkazu pasáž a přesně ji přeložit do češtiny. Prosím přesně tu pasáž kde je soudem dokázáno, předpokládám že jako Američan jste zastáncem zákonů a právního státu, že se stát a jeho tajné služby podílely a organizovaly tyto dopingy. Rád bych si to porovnal s chováním amerických soudů v podobných případech u vás ve státech. Porovnáme si to s tím, kolikrát iniciátor ruské státní dopingové aféry, tím iniciátorem myslím předsedu americké antidopingové agentury Travise Tygarta, tak kolikrát obvinil a vyhrál nad americkým státem dopingové aféry financované americkými státními orgány. Abychom si udělali úplné jasno v mém názoru na doping. Nepodporuji a neschvaluji žádný doping pro zdravé občany jakéhokoliv státu. Můj návrh je takový. Zákonem každého státu zakázat jakoukoliv činnost směřující - k vývoji - obchodu a distribuci s podpůrnými prostředky pro zdravé občany, které směřují k jejich zvýšení sportovního výkonu. Pokud, však nějaké tajné laboratoře budou něco někdo vyvíjet, ( protože byznys je byznys), tak po prvním odchytu vymazat účast nebo zakázat účast v dané soutěži tomuto sportovci, nebo ještě před soutěží a zákaz na dva roky soutěžní i tréninkovou činnost. V druhém případě odchytu pak doživotní distanc. Nemyslím si že někteří občané české kotliny s tím budou souhlasit, těch je však naštěstí menšina. :)
  • Daňový Soumar  | 12.08.2016 18:18  | Reagovat
    Na Váš návrh, s odpuštěním, sere polární punťa :). To je Vám doufám jasné.
  • Libor Furbacher  | 15.08.2016 03:49  | Reagovat
    Pane Beran Vas postoj k dopingu je v zakladu rozumny.Pouze jenom ho napiste azbukou a poslete to take putinovy. Vy si neumite srovnat fakta ve vasi protiamericke hlave a motate to s USA jako by to byla jejich chyba ze Rusky sport a nejenom sport,je organizace statnich podvodniku.Ze atleti skoro ze vsech zemi podvadeji je bezdebat a nejvice chycenych je z USA je fakt.Ale tez je fakt ze USA ma daleko nejvice sportovcu ve sportech ktere kazdy ma sve ruzne pohledy co je doping a co nejni a stale se to obmenuje. To je prave proto proc nejni zadny federalni zakon zakazujici doping jako takovy.Je to nechane na sportovnich federacich pro tyto sporty.Kazdy sport ma svoji svobodu si to regulovat Pod vedenim WADA.To same je s pharmaceutical spolecnostmi.Mohou si vyvijet pouzbuzujici drogy jak chteji, a pokud to zdravy zneuzije na doping ,well,too bad.Jak jiste vite ono se neda jednoznacne rict ze tento lek je jenom na doping.Ve svobodne spolecnosti se neda neco jen tak zakazat. Rusti sportovci co nemaji s ruskym statnim dopingem nic spolecneho ,jsou pouze ti co ziji a trenuji v zahranici ,kolik jich je to nevim.Ty na olympiadu mohly.Ze tam penizkovy kamaradi ruska v olympijskem vyboru nakonec pustily zase skoro vsechny ,krome para,a ignorovali doporuceni WADA k vylouceni vsech,je smutne.Sledujete plavani ,jak se k rusum chovaji ostatni atleti? Vase posledni prani je usmevne ,videl jste nekdy ze by rusove nekdy priznaly ze podvadely a nebo ze neco provedly at uz usvedceni nebo chyceni.A u ktereho soudu by se mely soudit?Nejni odsouzeni od Wada ,organizace ktere je za to zodpovedna ,pro vas dost? Co se tyce umrti tech dvou byvalych reditelu ruske protidopingove agency v jednom mesici,mate pravdu.Nikdo nejni obzalovany a ani odsouzeny.Ale nez zacnete tancovat tanec viteztvy ,prosim prectete si tuto knizku.Je to pravdivy pribeh''Red Notice'' napsal ji Bill Browder. Cesky se jmenuje Rudy Zakon.Posilam link.Doporucuji ji k precteni kazdemu,kdo se zajima jak to ted pracuje v rusku za putina a proc byl ''Magnitsky akt''odhlasovan v americkem kongresu a pote tez v evropskem parlamentu,[po presetreni smrti Sergeje Magnitskeho ktery ''zemrel v putinove vezeni.]To vam vysvetli proc nejni nikdo nikdy v rusku v podobnych pripadech implicated. http://www.databazeknih.cz/knihy/rudy-zakon-240925
  • Svatopluk Beran  | 18.08.2016 21:44  | Reagovat
    Vy si neumite srovnat fakta ve vasi protiamericke hlave a motate to s USA jako by to byla jejich chyba ze Rusky sport a nejenom sport,je organizace statnich podvodniku. Fakta jsou pane Furbacher fakta. A fata říkají že nejvíce se dopuje v USA a také tam se nejvíce doping vyvíjí. To že není váš stát ochoten s tím něco dělat je každému běžně uvažujícímu člověku jasné. Je z toho zisk a ten je ve Spojených Státech nad lidskou morálkou. Stát jako instituce tímto hraním si na mrtvého brouka podporuje doping. Pokud snad je do dopingové aféry vtažen přímo, postarají se již právníci napojení na nejvyšší představitele, viz Amstrong-pošta USA-president Clinton, o jeho utlumení vzhledem k státní zainteresovanosti. Rusti sportovci co nemaji s ruskym statnim dopingem nic spolecneho, jsou pouze ti co ziji a trenuji v zahranici ,kolik jich je to nevim.Ty na olympiadu mohly. Na olympiádě je 270 ruských sportovců a ti z převážné většiny trénují doma. Z těch dalších 115 co splnili limit ale nemohou jet, je opět většina s neprokázaným dopingem. Zrovna tak jako není soudně dokázaný přímí státní podíl i bezpečnostních složek, o Putinovi nemluvě. Zpráva WADA se pouze domnívá, že to nemohlo být jinak. Zbytek je pak už jen americký i český mediální tlak na občany vašeho typu. Pokud se jedná o právníka pan Magnického, jenž hájil vnuka bývalého amerického komunisty Browdera, jehož děda díky Meckartismu sháněl ve státech práci stejně složitě jako u nás odpůrci komunistů v padesátých letech, tak asi nemáte mnoho informací jak se tento syn a vnuk amerických komunistů rozhodl se 4 tisíci dolary vytěžit z Jelcinem rozkládaného Ruska maximum. Prakticky se mu to dařilo do té doby než přišel Putin. Přesouvání kapitálu z Ruska spuštěné Jelcinem za pomoci páté kolony v Rusku, zastoupené například Chodorkovským, se od vlády Putina americkým byznysmenům samozřejmě nelíbí. Proto ten všemožný tlak na Putina. Putin ale není žádnej vožralej řiťoleskej poddanej Jelcinovskej meděd. Tím Putina nepodporuju a ani nechválím, jen ho dávám na tu samou úroveň, jakou má celý gavrment vaší nové vlasti. Je to všechno banda lumpů a podvodníků, stejně jako u nás bývalý předseda vlády, ministr financí a následně president – Klaus -. Oba dva, Klaus i Jelcin - ten ještě víc - nakopli cílené vykradení východní Evropy. Nebyli samozřejmě sami. Třeba bývalý komunista Dlouhý, ve 35 letech ministr průmyslu, dnes předseda české hospodářské komory s prolínající se funkcí poradce Goldmem Sachs pro celou východní Evropu, tak to je na zblití. To bychom mohly pokračovat dále a dále. Co takhle říká váš dnešní obhájce lidských práv bývalý komunista Browder následně finančík na Wall Street na kauzu LIBOR, kdy se dohodli obchodníci z různých bank na podvodu s tímto mezibankovním převodem. A že do toho byly zataženy banky jako je Citigroup, Deutche Bank, HSBC , JPMorgen Chase, RBS a UBS, z niž mnohé potom přes daňové poplatníky musel zachránit socialisticky nejen americký stát. Co říkáte na Guantanámo kde byli a dodnes jsou vězněni, mučeni a umírají občané jiných, států z kterých nebyl dodnes jediný odsouzen. Už téměř patnáct let nejdemokratičtější země světa unáší z celého světa lidi, kterým není schopná, kromě toho že bojovali ve svých zemích proti hospodářské politice USA prováděné v jejich zemích, dokázat nic nezákonného. Ze způsobů jejich mučení, bytí, týrání a zabíjení jste pak vygenerovali kulturní střet dvou náboženství, který dnes nyní ničí Evropu. Trump je sice blbec, ale ten jediný se nebojí vám to říct otevřeně. Putin je proti vám úplný břídil a pouze chrání svoji zem před vaším hospodářským a vojenským terorem. Že se chová stejně jako vy, je pochopitelně nedobré pro svět. Iniciační problém je ale u vás na tom vašem americkém ostrově. A teď si ještě bude dělat ten váš Pentagon u nás od konce týdně další cvičení, které ale vůbec česká poslanecká sněmovna dosud neschválila. Jen tak pro informaci si tu budou ty vaše obrovská letecká B učit ve spolupráci s pozemními navaděči bombardovat vybrané cíle. To sme dopadli. Během dvou let třetí americké cvičení v naší zemi a teď již s potenciálem imitačního zasahování konkrétních cílů. Ještě jednou, Putin je taky parchant, ale kam se hrabe na vás.
  • Libor Furbacher  | 19.08.2016 19:44  | Reagovat
    Pane Beran ,proc je nejvice americkych atletu chycenych s doping ,jsem vam uz vysvetlil ,kdyz to nechcete pochopit ,too bad.Pisete ,ze WADA se jenom domniva ze rusove dopuji pod statnim dohledem.Ne pane Beran WADA se ne jenom domniva tady je zprava nezavisle vysetrovaci komise.https://wada-main-prod.s3.amazonaws.com/resources/files/20160718_ip_report_newfinal.pdf Ze jste si vygoogloval a citujete zacatecni informace o Browderovi to pekne .Ze vas nezajima vubec pokracovani- Ruska statni nezakonost ,nedovolani se spravedlnosti , statni korupce a politicke vrazdy,je ponekud ve vasi line.Pokud si nechcete knihu precist,tak si alespon poslechnete jeho pribeh jak ho vypravi.Zacina to tady.https://www.youtube.com/watch?v=kPDnlykh8iU K vasi zmince o LIBOR manipulation,jak uz jsem psal podvodnici jsou vsade ,ale co je nejdulezitejsi ze kdyz jsou odhaleni tak jsou potrestani.A to je ten rozdil mezi zapadem a ruskem.http://www.businessinsider.com/libor-rigging-criminal-charges-and-fines-2015-5 Co se tyce vaseho place kvuly tem al qaida veznum in guantanamo,kdyby je obama pustil ,jak to slibil v predvolebni kampani ,tak je mozne ze uz by jste je mely v evrope ,i s jejich ''zkusenostmi''.To by se vam zamlouvalo lepsi?
  • Libor Furbacher  | 19.08.2016 20:00  | Reagovat
    Pane Beran ,proc je nejvice americkych atletu chycenych s doping ,jsem vam uz vysvetlil ,kdyz to nechcete pochopit ,too bad.Pisete ,ze WADA se jenom domniva ze rusove dopuji pod statnim dohledem.Ne pane Beran WADA se ne jenom domniva tady je zprava nezavisle vysetrovaci komise.//wada-main-prod.s3.amazonaws.com/resources/files/20160718_ip_report_newfinal.pdf Ze jste si vygoogloval a citujete zacatecni informace o Browderovi to pekne .Ze vas nezajima vubec pokracovani- Ruska statni nezakonost ,nedovolani se spravedlnosti , statni korupce a politicke vrazdy,je ponekud ve vasi line.Pokud si nechcete knihu precist,tak si alespon poslechnete jeho pribeh jak ho vypravi.Zacina to tady.://www.youtube.com/watch?v=kPDnlykh8iU K vasi zmince o LIBOR manipulation,jak uz jsem psal podvodnici jsou vsade ,ale co je nejdulezitejsi ze kdyz jsou odhaleni tak jsou potrestani.A to je ten rozdil mezi zapadem a ruskem.//www.businessinsider.com/libor-rigging-criminal-charges-and-fines-2015-5 Co se tyce vaseho place kvuly tem al qaida veznum in guantanamo,kdyby je obama pustil ,jak to slibil v predvolebni kampani ,tak je mozne ze uz by jste je mely v evrope ,i s jejich “zkusenostmi“.To by se vam zamlouvalo lepsi?
  • Svatopluk Beran  | 22.08.2016 19:28  | Reagovat
    Co se tyce vaseho place kvuly tem al qaida veznum in guantanamo,kdyby je obama pustil ,jak to slibil v predvolebni kampani ,tak je mozne ze uz by jste je mely v evrope ,i s jejich “zkusenostmi“.To by se vam zamlouvalo lepsi? Je to váš výtvor z převážné většiny neviných lidí tak jako je vaše vláda vygeneroval, proč by měli bojovat s náma. K vasi zmince o LIBOR manipulation,jak uz jsem psal podvodnici jsou vsade ,ale co je nejdulezitejsi ze kdyz jsou odhaleni tak jsou potrestani. Jak byli potrestání? Ze jste si vygoogloval a citujete zacatecni informace o Browderovi to pekne .Ze vas nezajima vubec pokracovani- Ruska statni nezakonost ,nedovolani se spravedlnosti , statni korupce a politicke vrazdy,je ponekud ve vasi line.Pokud si nechcete knihu precist,tak si alespon poslechnete jeho pribeh jak ho vypravi.Zacina to tady.://www.youtube.com/watch?v=kPDnlykh8iU Ještě jednou. Šlo o rozkradení Ruska, po rozpadu vlády komunistů, našlápnuté Jelcinem a západem, především pak Spojenými státy. Že si to Putin nenechá líbit a jedná tak jak jedná je špatně, ale pochopitelné. Již jsem tu jednou článek o začátku vlády Putina a taku těch amerických výmečných někoilikrát uváděl. Zkopíruji vám ho znova. Několik hodin předtím, než Londýn oznámil vyhoštění čtyř ruských diplomatů a vlastně obvinil Moskvu, že nařídila vraždu Litviněnka, odehrála se významná událost. Henry Kissinger odletěl do Moskvy k důvěrným rozhovorům s Vladimírem Putinem. Prakticky se neví vůbec ni o tom, co si ti dva řekli; americká média jako celek zprávu cenzurovala a evropská je v tom jako vždy následovala. To v zásadě znamená, že setkání mělo pro centra skutečné moci v USA maximální význam, neboť právě tato centra kontrolují nebo vlastní média. Závažnost, kterou mocní přikládali tomuto setkání, potvrzuje i složení delegace doprovázející Kissingera do Moskvy. Byl v ní George Schultz, bývalý ministr zahraničních věcí USA za vlády Reagana, ale především velká šedá eminence, muž , který ve své osobě spojuje zvláštní moc politiků, byznysmenů a finančníků, starý člen skupiny finančníků, kteří pomáhali Stalinovu SSSR s finančí pomocí, prezident Advisory Council JP Morgan Chase, člen Hooverova Institutu a American Entreprise, ředitel společnosti Bechtel (nadnárodní společnost operující v oblasti infrastruktury pro ropný průmysl), jakož i člen Bohemia Grove, což je klub mocných tak výlučný, že Bilderberg připadá jako hřiště s volným vstupem. V 84 letech Schultz není člověkem, který cestuje rád, pokud to není absolutně nezbytné. V delegaci byl také Robert Rubin, bývalý ministr financí, dnes významná osobnost Citigroup a to poté, co byl jedním z představitelů New York Stock Exchange a Ford Motors. Byl zde též Thomas Graham jr., velvyslanec, zvláštní představitel pro otázky nešíření jaderných zbraní a kontroly zbrojení (tedy starý vyjednávač s SSSR z dob SALT), jakož i poradce advokátní kanceláře Morgan Lewis. V delegaci byl i David O´Reilly, prezident a výkonný ředitel Chevronu a také šéf banky JP Morgan. A konečně Sam Nunn, bývalý senátor, extrémně pravicový demokrat a spoluprezident Nuclear Threat Initiative (NTI), velký expert na strategické zbraně. Tedy impozantní skupina - staří vlci z dob studené války (nikdo z těchto výše uvedených Američanů se narodil po roce 1938), působící v nejvýznamnějších vrstvách skutečné ekonomické a politické moci, z vojensko-průmyslového komplexu, kteří se sešli, aby udělali dojem na „mladíka" Vladimíra. Téma jednání: „Rusko-USA: Pohled na budoucnost". Výsledky jednání? Jak lakonicky řekl H. Kissinger při odchodu (nezaznamenaném západními svobodnými médii): „Oceňujeme čas, který nám prezident Putin věnoval a otevřený způsob s jakým nám vyjádři svoje stanovisko". V diplomatickém žargonu, „otevřenost" znamená „absolutní rozdíl". Mohli mluvit o protiraketovém deštníku, který Bush rozmisťuje v Polsku a Česku. O Kosovu, proti jehož nezávislosti se Putin staví. Nebo snad o Iránu, kterému Moskva pomáhá při obohacování uranu. A nebo, a to je pravděpodobnější, o tom jak Gazprom vyhodil americké a anglické ropné společnosti z arktického naleziště Shtokman v Barentsově moři, aby se spojil s Totalem. Nebo o ropovodech, které Putin staví ze Střední Asie a které „likvidují" západní moc. Ať už bylo téma jakékoli, víme, že Putin byl „otevřený". Delegace se vrátila s jistotou, že „budoucnost" Ruska a Ameriky se neshoduje. Uplynulo méně jak 48 hodin a nová vláda Gordona Browna vyhostila čtyři ruské diplomaty z jejich ambasády v Londýně s prohlášením, že je to odveta za odmítnutí Moskvy vydat Andreje Lugového, kterého Angličané obviňují, že otrávil ex-agenta Alexandra Litviněnka poloniem 210. V téže chvíli mafiánský Boris Berezovský, kterému poskytli v Londýně politický asyl, veřejně v BBC obvinil Kreml, že nařídil atentát na jeho osobu a ten byl odhalen britskými zpravodajskými službami. Bylo to varování nedotknutelných: válka bez příměří. Britské rozhodnutí, zdá se, překvapilo Moskvu, už i proto, že tento čin nemá od dob studené války precedent. Londýn jedenadvacetkrát odmítl žádost Ruska o vydání Berezovského, známého a potvrzeného zločince (hledaného i v jiných zemích, mezi kterými je i Brazílie) a Achmeda Zakajeva, exponenta čečenských teroristů. „Pokud by Moskva použila stejné kriterium, britská ambasáda v Moskvě by měla o 80 diplomatů méně", řekl náměstek ministra zahraničních věcí A. Gruško. Ale to nestačí. Několik hodin poté britská média oznámila: „Stíhačky RAF vzlétly, aby zahnaly dva ruské strategické bombardéry, které mířily do britského vzdušného prostoru". Další bezprecedentní oznámení. Kde ale byly ruské bombardéry? V jaké vzdálenosti se nacházely od vzdušného prostoru Velké Británie „ke kterému" směřovaly? Kolikrát se takové incidenty staly v minulosti, aniž by o nich bylo informováno? Tentokrát to už není nějaké upozornění, ale jasná hrozba. Proč, to je snadno pochopitelné. Rusko má 6,6% potvrzených zásob ropy a 26% světových zásob plynu. Od května 2007 se stalo prvním vývozcem energií na světě, když předstihlo i Saudskou Arábii, jejíž zdroje vykazují pokles. Tenhle poklad musely americké společnosti pustit z hlavy, když v Moskvě Putin nahradil Jelcina. Putin buduje s Německem společný baltický plynovod a dodává 80% potřeby plynu. Podepsal se Sarkozym smlouvu, která přivedla Gazprom ke spojení s Totalem při využívání naleziště Shtokman. Buduje plynovody a ropovody, které přivedou energii do Turecka a na Balkán. Uzavřel dlouhodobé smlouvy s odběratelskými zeměmi o vzájemné zainteresovanosti, evidentně s cílem přerušit staré vazby z dob studené války, které stále pojí Evropu a USA. Navíc je to stavění aktivní překážky projektu nového NATO (a jeho trojských koní v Evropské unii J. Barrosy a J. Solany ) uchytit se za hranicí Černého moře. Tento projekt byl sepsán černé na bílém v dokumentu „The new Nort-Atlantic Strategy for the Black Sea region", připraveného jednou německou nadací s výstižným jménem Marshall Fund for the United States a předložený při posledním summitu NATO. V tomto dokumentu jsou Černé moře a Zakavkazí definovány jako „nová euroatlantická hranice zatížená konflikty zděděnými ze sovětské éry". Podle studie, tato oblast se zmrazenými konflikty se začíná rozvíjet na funkční agregát na „nové hranici expandujícího Západu". NATO (nebo také USA) vidí tedy tuto oblast jako „hranici" ve smyslu jakým byl americký Západ, tedy jako pohyblivou hranici. Je tomu tak, vždyť se v tomto dokumentu uvádí, že Ázerbajdžán a Gruzie společně poskytnou koridor pro unikátní dopravní transit energie z Kaspického moře do Evropy, stejně jako nenahraditelný koridor pro základny NATO a americké operace ve Střední Asii a na „širokém" Blízkém východě. Tedy nová pohyblivá hranice musí postupovat, když dobude a vypudí z dosaženého území nové rudokožce. V tomto smyslu je pochopitelný pokus o vyhlášení nezávislosti Kosova, blokovaný v Radě bezpečnosti Ruskem. Kosovo je předmostí k postsovětskému prostoru plnému „zmrazených konfliktů" a tedy využitelných pro vytváření nestability, pro hledání států-satelitů za účelem enormní balkanizace rozšířené od Jadranu po Kaspik. Jestliže Kosovo, dnes americká základna, se stane „nezávislým", zrodí se desítky „nezávislých státečků" stále více na východ, kde se vytvoří známý „koridor" tvořený státy - satelity, indiánskými rezervacemi a bantustany, které jako zásadní řešení hodnotí anglo-americká centra moci. A za další je to pochopitelné i proto, že imperiální hegemonie USA závisí od schopnosti kontrolovat světovou ekonomiku. A ta závisí od schopnosti vnucovat dolar jaké světovou rezervní měnu. Ve své době tato kvalita dolaru závisela na skutečnosti, že platby za ropu a plyn se prováděli v dolarech. Dolar stále slábne, ropa je stále vzácnější. Dvě třetiny zásob jsou pod Kaspickým mořem. Tedy imperativ pro mocné zastoupené v Kissingerově delegaci byl stanovit pevnou kontrolu na zásobami v Kaspickém moři. Nemohou dovolit, aby se jednoho dne ropa platila v jenech, eurech a juanech nebo dokonce v rublech. Byl by to multipolární svět, který si přeje Putin a G8. Tohle jel říci Kissinger a další do Moskvy a vyjádřili to zcela jednoznačně: použijeme každého prostředku, abychom získali Kaspik. Kdokoli se nám v tom pokusí zabránit, bude považován za „hlavního protivníka". Nebo řečeno rusky „glavny protivnik". A toto je imperiální politika, ne šílenství neokonzervativců, jejichž vykonavatelem je Busch Jr. On odejde, ale tato politika bude dovedena do konce příštím prezidentem USA, ať už to bude kdokoli, protože to bylo rozhodnuto v neměnných centrech moci. Pro ně je to literárně řečeno otázka života nebo smrti. Bude použit každý prostředek. Řízená nestabilita, hnutí za nezávislost vzniklá z ničeho, „barevné demokracie", obchody se zbraněmi, „islámské" atentáty, čečenské a kosovské, propaganda a psychologická válka, démonizace. Všechny prostředky. Až po hrozbu jadernou válkou Moskvě, skutečnému „darebáckému státu", který je třeba srazit.
  • Daňový Soumar  | 27.08.2016 10:36  | Reagovat
    Beran nejste Vy náhodou redaktor Jasánek z Černých baronů? Nebo jste spolu s ním studoval stejné školy?

Přidat Komentář Vrátit se nahoru