Reklama
Dnes je pondělí 25.11.2024      svátek má Kateřina
Zpět
Aleš Urban

Jsem třicátník, narozen v Jihlavě. Město je pro mě srdcová záležitost. Člen politické strany ČSSD, která by neměla zapomínat na slovo sociální ve svém názvu. Zajímám se o sociální dění ve městě.

Zítra je Den válečných veteránů.

Aleš Urban | 10.11.2016 11:16

Den válečných veteránů, 11. listopad, je den věnovaný památce válečných veteránů  po celé České republice. Od listopadu 2001 je tento významný den připomínán i v České republice. Je dobré, že si to připomínáme. Neměli bychom zapomínat na ty, kteří se účastnili pod českou vlajkou či pod jinou válečných konfliktů nebo mírových misí. Symbol válečných veteránů je vlčí mák, který byl použit před více než 110 lety v Kanadě. Den veteránů je spíše americký termín, ve Spojeném království je tento den připomínán jako Den příměří V Jihlavě se jistě bude konat pietní akt za všechny padlé vojenské veterány na Ústředním hřbitově na Žižkově ulici za účasti vojenských veteránů a představitelů města Jihlavy. A i proto se snažím o toto připomenutí tohoto dne. Nejen naši minulí, ale i současní veteráni mají svůj podíl a zásluhu na tom, že jsme tady dnes i my. Chtěl bych tedy tímto příspěvkem složit poklonu všem vojenským veteránům, mezi kterými je i můj otec. Válečný veterán, který se spolu z mnoha dalšími vojáky z Vysočiny účastnil mise v Mezinárodní mírové operaci v rámci NATO na území Kosova v roce 1999.  

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

RUDÉ PRÁVO 19.11.2024
OSVOBOZENÍ 16.11.2024
RAF 04.11.2024
ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024

Poslední komentáře

Leonasmelm: My, občané Protektorátu (1/3)
Joleen: My, občané Protektorátu (1/3)
MikeSnics: My, občané Protektorátu (1/3)
Shawnutick: My, občané Protektorátu (1/3)
KeriHug: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

31 komentářů

Přidat Komentář

  • Zdeněk Gryc  | 10.11.2016 12:39  | Reagovat
    Pravda vítězí…… je motto vzpomínky, která se 6. 11. Konala ve Volevčicích u Telče, v atelieru MVDr. Ivana Hlobila. Byla to komorní slavnost, k uctění památky jeho otce, štb. kpt. Karla Hlobila. V Památníku odboje na Vítkově v Praze, byl Karlu Hlobilovi ministrem obrany ČR panem Martinem Stropnickým, udělena Pamětní medaile I. stupně a "KŘÍŽ OBRANY STÁTU" in memoriam. V památníku na Vítkově visel vedle portrétu popraveného a vyznamenaného velitele partyzánů Karla Hobila velký gobelín na kterém je nápis „PRAVDA VÍTĚZÍ“ Podívejte se prosím do dopisů čtenářům JL na tuto fotografii a článek, který posloužil anonymu „čtenář“ ke komentáři - anonymní slině. Zdeněk Gryc
  • VladimírV  | 10.11.2016 14:27  | Reagovat
    Pane Aleši Urbane. Máte pravdu, pokud nazýváte válečnými veterány všechny ty, co přežili válku. Netroufl bych si ovšem srovnávat veterány z 1. světové války (ti už nežijí) a jejich pohnutky k účasti v ní, veterány z 2. světové války (několik jich ještě žije) a veterány z "mírových misí". Drobný rozdíl v pohnutkách k účasti ve válce tam zřejmě bude. Pokud se slavnosti zúčastníte, poslouchejte pozorně, kdy a kolikrát se v projevech objeví slovo "vlast" nebo "republika".
  • XXXXX  | 10.11.2016 17:55  | Reagovat
    To už zase budou nějaký volby nebo co je to za agitátora?
  • staník  | 10.11.2016 18:44  | Reagovat
    Vážený vystudovaný andragogu, "naši minulý veteráni" bych řek, že jsou s měkkým "i" a "z mnoha dalšími" bych řekl, že je to 7. pád, tudíž "s". Nejsem hnidopich, ale pokud něco veřejně prezentuješ a navíc dáváš na odiv svou vzdělanost, měl by sis to dát do cajku. Jinak Aleš senior je super chlapík, ale nevím jestli je šťastné z něj dělat veterána. Jen můj názor. Hezký den - nic ve zlém.
  • staník  | 10.11.2016 18:57  | Reagovat
    Ještě bych dodal, že plně souhlasím s názorem pana Havlíčka, že je třeba trochu selektovat. Do Jugošky se chodilo v devadesátejch letech převážně proto, že to bylo placeno v dolarech a ještě doma šel navrch plat. Luxusní prostředek k tomu aby sis po dvou, třech misích postavil baráček, či vyvážel zadek v luxusním autě. Co jsem mluvil s klukama kteří tam byli, tak jsem od žádnýho z nich neslyšel slovo láska k vlasti,humanita, hrdost a další věci. Zato jsem slyšel o Camelkách za dvacku(na naše) a litru Bourbonu za 120 Ká (taky na naše) a kšeftování se Srbáčema i Chorvatama.... Ti chlapi, kteří třebas za 2. světové války prchali přes hranice, aby se mohli vrátit s flinou v ruce to dělali pro vlast a na ty jsem samozřejmě hrdej, stejně jako na plk. Švece a jeho chlapce. Nemám ale rád, když házíme veterány do jednoho pytle. A ani nechápu jak se v Kuvajtu, Afghánistánu nebo Iráku bojuje a umírá za naši zemi a jak to souvisí s vlastenectvím.
  • Aleš Urban  | 10.11.2016 20:24  | Reagovat
    stanik: Děkuji za komentář. Omlouvám se za chybu, člověk se neustále učí. Je pravda, že není veterán jako veterán. To nemění nic na tom, že jsem na svého otce hrdý.
  • Staník  | 10.11.2016 20:31  | Reagovat
    Nic se neděje, vážím si tvé slušné reakce a nakonec jsme jen lidi. Hezký večer.
  • Donald Trump  | 10.11.2016 21:19  | Reagovat
    Mr. Urban, očekávám Vás po mém boku v mém boji proti Islámskému státu. Nástup zítra v 8 v Beyrutu. Vezměte si poznámky z andragogiky a AK-47. To teprv bude skutečná Better Way. Dík
  • Pavlik  | 11.11.2016 07:17  | Reagovat
    Už podruhé jste tu smazali můj komentář, přestože nebyl vulgární ani urážlivý. Holt nechávejte tu tedy jen příspěvky členů ČSSD a ODS když chcete, no, já končím !!! Uvědomte si, že Hillary Clintonová volby nevyhrála, takže vám tady z USA nikdo cenzuru nepřikazuje, děláte si ji tady sami !!!
  • Zdeněk Gryc  | 11.11.2016 12:44  | Reagovat
    Občanská slušnost autora blogu je pohnutkou k jeho obsahu a publikaci. Z jiných jeho článků je vidět snahu, něco pochválit laskavým pohledem. Neměla vy to být výpadová branka k invektivám a pomluvám, jak se děje například u aktuálního článku čtenáři píší JL : PRAVDA VÍTĚZÍ. Měl by se i zde psát komentář přímo k dnešnímu dni: Historie Dne veteránů "Každého 11. dne 11. měsíce v roce přesně v 11 hodin se ve Velké Británii zastaví na dvě minuty život. Již od roku 1919 je tímto způsobem v den podpisu příměří, jímž byly ukončeny krvavé boje první světové války, uctívána památka padlých. Avšak nejen zde. 11. listopad je jako Den veteránů nebo Den vzpomínek slaven i v ostatních demokratických zemích Evropy, v USA a Kanadě, kde si lidé jako vzpomínku na padlé vojáky dávají do klopy papírový květ vlčího máku. Od listopadu 2001 je tento významný den připomínán i v České republice." A ne hodnotit charakter,pohnutky a nadávky na autora článku anonymně. Mistr těchto invektiv "čtenář" u zmíněného článku PRAVDA VÍTĚZÍ hnedle obratně poukazuje na autora známým českým prasetem v žitě. Podobně jako na článek redaktora Klukana o dětech, které si všímají osudu sousedů. Vloženým textem:" Masaryk střílel do dělníků.čtenář | 2015-06-19 16:23:47 | Do článku v JL na vzpomínku paní Hoškové, že disident Havel jezdil na Roštejn. "No nazdar. Když tam jezdily takové "osobnosti", tam muselo být potom nablito. čtenář | 2016-08-23 18:25:05 | " Je dost těžké nějakou slušnou formou rozmlouvat "čtenář"-i že to není pravda. je to cílená provokace s cílem adekvátní odpověď, provokatér si pak pln štěstí mne ručičky a následném svém komentáři poukazuje, že nikoli jeho zlovolné texty, ale oponent, proč byl článek redakcí JL smazán. Zasadně je nutná prevence v blogu: Dne 10. 11. 2016. bude vernisáž výstavy díla Čestmíra Kafky v galerii Jihlava. Je v úvodním textu uvedeno: Je zajímavé, jak zmínky o událostech totality, záměrné ničení sochařských artefaktů, zmínky o osobnostech Podrázský, Rozehnal, jdou na nervy anonymům.Lepí svoje propagandistické komentáře do JL, kde se snaží pod různými záminkami, nejenom tyto osobnosti poťouchle zesměšňovat a opakovaně psát, že to nikdo nečte. V závěru pak: Blog není napsán proto, aby si zase nějaký post-totalitní anonym otíral hubu, o zde uvedená jména, jak je v JL zvykem. Není nutno ho číst, ale pokud bude čten, tak by zajímal autora každý komentář k meritu. Takže to i zde opakuje a zdraví: Zdeněk Gryc
  • Fejinka  | 11.11.2016 15:23  | Reagovat
    Souhlasím s Pavlíkem, můj příspěvek nebyl rovněž schválen cenzorem, opravdu na co si vlastně hrajeme? Divím se, že ten komentář Staníkovi prošel, měl jsem to v podobném duchu (např. odmítnutí medaile za misi). Tak ať jim tam píše Z. Gryc.
  • Zdeněk Gryc  | 11.11.2016 18:03  | Reagovat
    Jo vážení pánové pomalu se stydím potkat někoho z redaktorů-ek Jl a už vůbec doktora Klukana. Také se podívejte, co a proč nalepil "čtenář", na čtenáři píší JL "PRAVDA VÍTĚZÍ" Ta redakce to má fakt těžký. . . Velmi rychle "odešlo", když jsem si po "zasvěceném dialogu". . . čtenář + Strejček dovolil napsat a vložit: ------------------------------------------------------------------------ Milé "přitakávačky",víte co musíte? No napsat, co jste vystudovali, když jste chytří a zejména se podepsat, to je slušnost, mělo by se pochytit v rodině, nebo ve škole,že ? Zdeněk | 2016-11-08 16:16:24 | Reagovat Holt redakci JL ani tak nejde o "naše" bláboly jako o Č. . . . . Havel , S. . . . do kopřiv, nablití na Roštejně, jakož i o babizny na ruském kole. Osobně mám s redakcí JL soucit a přeji jim i sobě, aby hned nebyl autor "prase v žitě", jako v komentáři u aktuálně vloženého PRAVDA VÍTĚZÍ. Jinak Vás všechny miluji a navrhuji, aby JL vymysleli setkání blogerů, kde bychom se všichni na sebe bez skrupulí usmívali. K tomu nám dopomáhej Pán-bíček. HESLO DNE: JAKÉ SI "JIHLAVSKÉ LISTY UDĚLÁME". . . . "TAKOVÉ JE MÁME" Aneb "JAK SE DO LESA VOLÁ, TAK SE Z NĚHO co ? no OZÝVÁ! ------------------------------------------------------------- Neotravuj. Pořád ti ještě nestačí, že tvé umanuté bláboly admin maže ? čtenář | 2016-11-08 16:49:33 | Reagovat ------------------------------------------------------------------- „Ale, no tak babičko, pan prezident Havel je také jenom člověk a má lidské potřeby !“ Babička: „Ne a ne a ne! Dozví se to Fero Fenič, nazve tu moji kadibudku Pamětní síní Václava Havla a já budu chodit s..t do kopřiv !“ čtenář | 2016-10-04 19:18:18 | Reagovat -------------------------------------------------------------------- Než domyslel, seděla mu na klíně sexy dvacítka. „Tak to si dám líbit, teď už potřebuju jen jedno: pořádného …“ (určitě víš co, Zdendo, začíná to na Č). Než domyslel, byl tam Havel. čtenář | 2016-10-04 09:25:51 | Reagovat
  • Zdeněk Gryc  | 11.11.2016 18:23  | Reagovat
    PS. koukám, že ten smazaný text následoval po komentářích, které tam jsou zachovány Střední školy podvacáté představí v DKO své obory 1koment = čtenář 2koment = čtenář 3koment = Strejček ----------------------------- fakt to jejich duo přitakávání...dobrý ne?
  • Staník  | 11.11.2016 19:40  | Reagovat
    Architekte napište prosím ve dvou řádcích o co vám pořád jde a už toho tapetování nechte. Už mne fakt s tím neustálým brečením nebavíte. Pokud máte s někým problém tak si to prosím vyřizujte mimo blog JL. To jste nepochopil, že jste tu každému pro smích? Jinak téma blogu není Havel ani čtenář ale DEN VETERÁNŮ. Respektujte to pane inžinýre. Já si Havla taky nevážím a nemám ho rád. Mám na to dle vás právo nebo ne? Jsem pro to horší člověk? Vážím si britské královny. Cpu to tady pořád někomu pod frňák? Mějte si rád Havla, Rozehnala, nesnášejte redaktora Rudý Vatry Dvořáka a soudruha Kavalce, ale nepodsouvejte to nám ostatním. Děkuji za pochopení. P.S. Ve vašem případě by bylo asi víc než vhodné se pod své příspěvky nepodepisovat a vstoupit mezi nás anonymy. Důležité jsou názory architekte, ne jména.
  • Zdeněk Gryc  | 11.11.2016 20:11  | Reagovat
    Střední školy podvacáté představí v DKO své obory je článek v JL pod ním jsou zmíněné komentáře nesmazány. smazáno je odtud: Milé „přitakávačky“,víte co musíte? No napsat, co jste vystudovali, když jste chytří a zejména se podepsat, to je slušnost, mělo by se pochytit v rodině, nebo ve škole,že ? Zdeněk | 2016-11-08 16:16:24 | Reagovat ----------------------------------- a dál....
  • Zdeněk Gryc  | 11.11.2016 20:17  | Reagovat
    fakt nechápu, proč to čtete? ...vidím Gr-yc...nečtu nic, vřele doporučuji. "čtenář" jak píše, to taky nečte...jenom to bohatě 10x + 1 komentuje, že?
  • Zdeněk Gryc  | 11.11.2016 20:21  | Reagovat
    PS den veteránů, četl jste ? doporučuji: čtenáři JL píší PRAVDA VÍTĚZÍ komentář-e "čtenář" raději také vynechte S pozdravem Zdeněk Gryc
  • Pavlik  | 11.11.2016 20:32  | Reagovat
    To je hezké, že jste na svého otce hrdý, hlavně moc neposlouchejte ty kecy ve vaší ČSSD, aby mohl být v budoucnu hrdý i on na Vás.
  • fotrák  | 11.11.2016 21:05  | Reagovat
    Já panu Aleši Urbanovi fandím. Jistě se zkušenostmi nesetkáváme, mám možná 40-ti letý náskok, ale i já jsem musel mazat ideologický koeficient. Jinak než s přežitými roky to nejde. Když si přeji, aby se k našemu dnešnímu konání mohli vyjádřit chlapci (a v drtivé většině to byli velmi mladí muži), kteří svoje životy ukončili vědomě a dobrovolně pro ideu neuniversální, ale národní svobody, bojím se jejich slov.
  • berka  | 12.11.2016 01:50  | Reagovat
    Pane fotrák, podle mě nejspíš to, co Krylův neznámý vojín...
  • blade  | 12.11.2016 20:22  | Reagovat
    Pane Z. Gryc článek pojednává o Dni válečných veteránů a ne o hodnocení ať již anonymních či neanonymních příspěvků! Vy snad máte patent na rozum či co :-)? JL umožňují i anonymní příspěvky, tak se s tím smiřte a nenapadejte zdejší přispěvatele za jejich anonymitu! Ti padlí prolili krev za mnohem důležitější věci něž Vaše neustálé napadání anonymních diskutérů.
  • Fejinka  | 12.11.2016 22:11  | Reagovat
    Z.G. : Ty neuveřejné komentáře se týkaly školství jako takového jaké v současné době je a válečných veteránů, hlavně těch novodobých v zahraničních misích. Protože tam byly popsány skutečnosti jak to je, tak to nebylo otištěno. Já nikdy žádné vulgarity a urážky nepíši, na rozdíl od vás. Takže ať žije cenzura všude kde to jenom jde a hlavně ať máme plná ústa tzv. demokracie. Ono se již ukazuje, že to, co dělají světová masmédie, potažmo pochopitelně ta česká, začíná mít a má opačný efekt. Viz třeba volby v USA a ty hlouposti za poslední měsíc co předvádí "noví demokraté v Praze". Už se o tom zmiňuje i Právo. Pozor, příští rok jsou parlamentní volby!!!
  • Zdeněk Gryc  | 14.11.2016 08:43  | Reagovat
    Vážený pane Fejinka, považoval bych za laskavé, kdyby jste přečetl, kradený a nepříliš souvislý komentář: ABY NÁS PÁNBŮH MILOVAL... u článku : Vymazal: Vyklidil jsem kancelář a odevzdal klíče s pozdravem ZG
  • Fejinka  | 14.11.2016 09:30  | Reagovat
    Víte, pane Z.G., kdyby dostali všichni stejné možnosti psát a vysvětlit svoje názory počínaje JL a konče ČT, tak by na sociálních sítích bylo určitě volněji a možná by se vyjadřovalo i slušněji. Jenže co tady předvádějí naše masmédia je vylepšená "gebelsovská " manipulace s občany. V TV vidíte pořád stejné tváře (jenom se mění moderátorky-a že jich tam je na ČT 24) a pochopitelně se stejnými názory na naší a světovou politiku. Opačný názor neexistuje a když , tak má moderátor smůlu a končí. Tak co je to za demokracii. Tak jaký je vlastně rozdíl mezi tím dnes a co tady bylo dříve. Jenom ten, že se tady dnes vykrystalizovala určitá vrstva lidí, kteří se napakovali a těží z této tzv. demo pro svůj prospěch a hájí si ten současný model. Ve čtvrtek jedu do Prahy, abych zhlédl výstavu na dolním Václavském náměstí, jak se nám ta demokracie za 25 let povedla a co nám přivezla. Bude to jistě velmi zajímavé a poučné.
  • Zdeněk Gryc  | 14.11.2016 10:03  | Reagovat
    Vážený pane Fejinka, děkuji za Váš korektně napsaný komentář, ZG
  • Zdeněk Gryc  | 16.11.2016 15:38  | Reagovat
    Já nikdy žádné vulgarity a urážky nepíši, na rozdíl od vás. Vážený pane Fejinka, nikdy bych si na slušný komentář nic neslušného nedovolil. SLUŠNOST ZAVAZUJE K SLUŠNOSTI ale také JAK SE Z LESA VOLÁ,TAK SE OZÝVÁ máte něco konkrétního na mysli, nebo Vás přesvědčil "čtenář", který s tím stále operuje, ač on používá na VH blití na Roštejně, sr do kopřiv, Č..ák, válení v přikopě atd. Někdy asi před rokem, když začal útočit na mé stáří, protože se zastávám památky VH, tak jsem ho poslal do teplých krajin a doporučil, aby jezdil na vlastním kole. Dost by mne zajímalo jaké výrazy dneska vedly ke smazání komentáře, pod aktuální článek s fotografií Klíčů, nemáte to náhodou k dispozici? Docela bych rád, kdyby jste konkrétně vulgarity a urážky uvedl co máte na mysli. Nutná je však souvislost, napřed text invektivy...pak následná urážka. Rozhodně bych se pak pokusil polepšit. Předem děkuje Zdeněk Gryc
  • Svatopluk Beran  | 16.11.2016 18:42  | Reagovat
    Máte pane Aleši Urbane hodně pokroucené vědomí o tom, co je to v dnešním neoliberálním západním světě válečný veterán, naše vojáky vysílané do misí v to nevyjímaje. Tito vojáci dnes nezajišťují hranice a svobodu naší země. Tito vojáci slouží v NATu nadnárodním zájmům transatlantické hospodářské aliance. To znamená, že si tato transatlantická aliance vytvořila pod vedením Spojených Států jedinečné válečné právo na použití vlastních vojsk (majících původně a správně sloužit k obraně vlastní země, popřípadě koalice těchto zemí), k hospodářskému zajištění a prosperitě občanů transatlantické aliance. Při tomto zajišťování prosperity nedochází k vlastní obraně koaličních zemí, nýbrž k vojenským atakům a někdy i masakrům, pokud se občané námi vytipované země brání. V odborném žargonu se těmto ozbrojeným výpadům říká - omezené preventivní války. Je jasné že tyto omezené preventivní války povětšinou končí v daných zemích doslova apokalypsou, z které se rodí terorismus bezmocných. Dnešní naši vojáci v misích nejsou tudíž žádní hrdinové na vlastních hranicích nýbrž obyčejní zločinci, někteří z nich i zločinci ze statusem válečných zločinců. Viz. např. Armáda USA a CIA možná páchaly válečné zločiny v Afghánistánu Včera 6:20 - Haag Americká armáda a CIA se možná dopustily válečných zločinů mučením zadržených v Afghánistánu. Uvedla to ve zprávě zveřejněné v noci na úterý hlavní žalobkyně Mezinárodního trestního soudu (ICC) Fatou Bensoudaová. Zvýšila tak možnost, že by američtí občané mohli být obžalováni u soudu, přestože se k němu Washington ještě nepřipojil, uvedla agentura AP. "Členové ozbrojených sil USA zřejmě podrobili nejméně 61 zadržených osob mučení, krutému zacházení, urážkám lidské důstojnosti na území Afghánistánu mezi 1. květnem 2003 a 31. prosincem 2014," uvádí se ve zprávě zveřejněné úřadem hlavní žalobkyně. Zpráva dodává, že agenti CIA mohli podrobit v Afghánistánu, Polsku, Rumunsku a Litvě mučení, krutému zacházení, útokům na osobní důstojnost a/nebo znásilnění mezi prosincem 2002 a březnem 2008 nejméně 28 zadržených. Prokurátoři podle svých slov "bezprostředně" rozhodnou, zda zažádají o povolení zahájit podrobné vyšetřování v Afghánistánu, které by mohlo vést k obvinění z válečných zločinů. Mluvčí Pentagonu Jeff Davis uvedl, že úřad zatím nebudou zprávu komentovat, protože čeká na podrobnosti ze zjištění ICC. ICC byl založen v roce 2002 a je světově prvním stálým soudem zřízeným kvůli stíhání válečných zločinů, zločinů proti lidskosti a genocidy. Členy je více než 120 zemí z celého světa, velmoci včetně USA, Ruska a Číny se však zatím nepřipojily. Přestože USA nejsou členem soudu, mohou být Američané stíhání u soudu, pokud se dopustí trestného činu v rámci jurisdikce země, která je členem soudu, jako je Afghánistán, a nejsou stíháni doma. Zatím se všechna soudní řízení ICC týkala zločinů spáchaných v Africe. Podle žalobců je vyšetřování vedeno také v Polsku, Rumunsku a Litvě, kvůli možným zločinům ve vazebních zařízeních CIA v těchto zemích.
  • Svatopluk Beran  | 16.11.2016 18:57  | Reagovat
    Něco málo z historie o Kosovu kde sloužil váš otec v Mezinárodní mírové operaci v rámci NATO na území Kosova v roce 1999 pane Urban. UKRADENÉ KOSOVO https://www.youtube.com/watch?v=FEKGoi24Kg8
  • Svatopluk Beran  | 16.11.2016 19:05  | Reagovat
    A nebo například zde příběh veterána z Iráku. Ten už asi medaily nedostane i když je stále na živu a přes prsty dostane asi i ten kdo ho do ČT pozval. https://www.youtube.com/watch?v=wQkOdGtg9MI
  • Svatopluk Beran  | 16.11.2016 19:34  | Reagovat
    Je jasné že tyto omezené preventivní války povětšinou končí v daných zemích doslova apokalypsou, z které se rodí terorismus bezmocných. Něco málo zajímavého od primáře psychologického oddělení vojenské nemocnice v Brně pana Jiřího Brančíka ze zpráv v ČT o radikalismu Je dobré si to poslechnout celé, to nejzajímavější je od 2min. Celé to trvá 7min. https://www.youtube.com/watch?v=DHUZ4R47ZdU
  • Fejinka  | 17.11.2016 09:07  | Reagovat
    Pane Berane, díky. Ti dnešní, tzv. noví veteráni, nemají s těmi skutečnými, kteří bojovali za nás a naši svobodu v I. a II. svět. válce co dělat. To jsou obyčejní žoldáci, kteří hájí cizí zájmy za peníze našich daňových poplatníků pro zájmy hlavně- USA. Všichni to dobře vědí, ale drží ústa. NATO mělo být zrušeno jako Varšavský pakt. A pokud chce EU nějakou armádu, tak ze zemí sdružených v EU a ta by měla hájit hranice EU, především ve Středozemním moři před migranty z Afriky a vůbec je do Evropy nepouštět. Jsou to výhradně ekonomičtí migranti a členové IS. A kdo stál na začátku toho slavného Arabského jara v pozadí? Hádejte. Můžete jednou.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru