Reklama
Dnes je sobota 21.09.2024      svátek má Matouš
Zpět
Petr Klukan

Narozen 2. 4. 1961 v Jihlavě, je absolventem Přírodovědecké fakulty UJEP Brno. Od roku 1993 je šéfredaktorem Jihlavských listů. Mezi jeho největší záliby patří fotografování.

http://www.jihlavske-listy.cz

Dezinformace

Petr Klukan | 06.01.2017 14:59

Od Nového roku v ČR funguje tzv. Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám. Jeho náplní práce je informovat veřejnost o dezinformacích, které mají potenciál k ohrožení vnitřní bezpečnosti. Jinými slovy: vyvracet je fakty. Proti Centru, které spadá pod ministerstvo vnitra, se hned zdvihla velká nevole, a kritizoval je i prezident. Co je však na tom, když chce stát záměrně zkreslené informace uvádět na pravou míru? Proč to někomu vadí? Když by o vás někdo mluvil, že jste zloděj, který vykradl trafiku v Kolíně, a vy jste tam nikdy nebyl, také se budete bránit. A jak jinak než fakty? Vždyť i dnes instituce i soukromé firmy na svých stránkách vyvracejí lživá tvrzení, která je mohou poškozovat. Proč tedy bránit státu, aby veřejnosti říkal pravdu? Že lze vše zneužít? To je sice pravda, ale proč již předem nevěřit zřízenému úřadu, a naopak věřit a podporovat anonymní články na webech, jejichž majiteli jsou bílí koně, nebo je nelze vůbec dohledat?

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Anthonyastom: DENACIFIKACE + NORMALIZACE
Olpemola: My, občané Protektorátu (1/3)
Uborka_qrxv615: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
AqttAdugs: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

83 komentářů

Přidat Komentář

  • VladimírV  | 06.01.2017 16:10  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore, čekal bych od Vás úplně jiný komentář. Komentář novináře, který velmi dobře ví, že existence periodik a internetových profilů závisí na lukrativnosti jejich obsahu. A to za cenu "zaručených pravd". Nic proti tomu, pokud se otírají o politiky, kteří mají imunitu, to je součástí politické kariery. Pokud dehonestují běžné občany, tak s rizikem, že budou soudně popotahováni. Obojí je tedy dnes řešitelné v rámci příslušných zákonů. Ale k věci. Zřízením šmírovacího úřadu, není mi zdáno, zdali s kompetencemi policejního orgánu (myšleno s pravomocemi vyšetřovat možnou trestnou činnost), je něco, co nemá ve svobodné společností co dělat. Společností, ve které fungují i zákony, které se týkají rasismu a xenofobie. Je s podivem, že se na jedné straně oficiální tisk rozčiluje nad tím, když policie šetří možnou trestnou činnost politiků a státních úředníků a na druhé straně si nechá líbit další utahování šroubů naší svobody. Asi si jí opravdu nezasloužíme, když ji nedokážeme aktivně bránit. Mějte úspěšný rok 2017. Vladimír Havlíček
  • fotrák  | 06.01.2017 18:54  | Reagovat
    ....aby stát veřejnosti říkal pravdu... je třeba jakéhokoliv komentáře???
  • blade  | 06.01.2017 23:32  | Reagovat
    Kašlete na nějaké pře o CPTHH http://www.maxim.cz/zeny/holky-ze-sveta/patecni-gify-nahradi-mesic-v-laznich
  • Jan P.  | 07.01.2017 10:21  | Reagovat
    Je evidentní, že podstatnou část dezinformační kampaně na českém internetu pohání právě ruské weby prostřednictvím svých místních expozitur, Aeronetu, Sputniku, Parlamentních listů a podobných šmír. Jak se máme před fenoménem falešných zpráv a dezinformacemi bránit je předmětem názoru a diskuze. Činnost Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám (CTHH) se ve svém článku ( „Chovancovo ministerstvo pravdy“ aneb Pes je zakopán jinde ) zabývá redaktor Britských listů Daniel Veselý,který mimo výstižně napsal: Mainstreamové sdělovací prostředky vesměs podporovaly kriminální invazi George W. Bushe a Tonyho Blaira do Iráku (zejména Fox News a CBS), zveřejňovaly zkreslené informace či vyložené lži o průběhu iráckého tažení, a naopak bagatelizovaly či přímo zamlčovaly zprávy o děsivých dopadech války na Irák a blízkovýchodní region, včetně sedminásobného nárůstu džihádistických útoků na celém světě. ...Masové sdělovací prostředky navíc dlouhodobě trpí ideologickou předpojatostí a jejich mediální produkce podléhá několika základním informačním filtrům, o čemž ve své přelomové publikaci Manufacturing Consent: The Political Economy of the Mass Media z roku 1988 píší Noam Chomsky a Edward S. Herman. Není tudíž divu, že spousta lidí podlehla vábivému zpěvu kremelských Sirén a falešným zprávám šířeným bez korektivu na sociálních sítích, které je zavedly do dezinformační propasti, kde se rozdíly mezi pravdivou a lživou informací naprosto stírají. Předseda Pirátské strany Ivan Bartoš. míní, že důvěru občanů v prezentaci kvalitních informací nemůže přinést ministerstvo, které samo důvěryhodností neoplývá, už třeba kvůli Milanu Chovancovi (Česká pirátská strana získala důkaz o tom, že ministr Chovanec opsal úvod své bakalářské práce). Podle Bartoše navíc vládní politikové pracují s dezinformacemi zcela účelově. „Role CTHH může být kontraproduktivní, neboť do hledáčku veřejného zájmu se dostanou zdroje šířící „pravdu“, a pokud politikové nemají důvěru, tak cokoliv, co vyprodukuje ministerstvo vnitra jako jakousi garanci pravdy, může důvěru ve zpochybňované informace navýšit,“ konstatuje Bartoš. Dezinformacím a jejich šíření by se podle Bartoše mělo čelit osvětovými kampaněmi, příkladem může být kampaň proti HIV, a podporou projektů typu Demagog.cz.
  • fotrák  | 07.01.2017 19:25  | Reagovat
    A že mají tuhý kořínek ty Sirény, které mě už padesát let vřeští do ucha z Moskvy, Washingtonu, Mnichova a teď i z Berlína a Brusele. Hovno, příteli Jene, vyjde z organismu vždy na paměť materie vložené. A nepodceňujte ty, kteří ho odmítnout sevřít v dlani.
  • Jan P.  | 07.01.2017 23:16  | Reagovat
    Nepodceňuji. Lidé jako Vy fotrák, žádné propagandě,která vám za padesát let vřeští do ucha z různých světových stran nepodléhají. To stejné platí o šíření falešných zpráv a dezinformací.Vaše dobrý zažívací ústrojí a kritické racionální myšlení si s tím hravě poradí. O vás obavy rozhodně nemám.
  • petr klukan  | 09.01.2017 13:46  | Reagovat
    panu Havlíčkovi: nevidím v tom šmírovací úřad. I do doby jeho vzniku si přece každá instituce monitorovala, co se kde píše. a pokud to bylo o ní a vyhodnotila to jako nepravdivé, uváděla to na pravou míru. fotrákovi: Větu "Proč tedy bránit státu, aby veřejnosti říkal pravdu?" jsem napsal záměrně, aby si každý uvědomil tu absurdnost: Tolik křiku kvůli tomu, že stát chce fakty uvádět na pravou míru různá tvrzení.
  • Svatopluk Beran  | 09.01.2017 17:18  | Reagovat
    Jsem přesvědčen, že nezveřejňované informace či manipulace s informacemi a to nejen českými meinstrímovými medii, vytvořily prostor pro vkládání manipulativních informací ze strany dalších velmocí. Rusko si uvědomilo jak je jednoduché cíleně manipulovat s lidmi, které si západ sám svým způsobem proměnil v jednoduché polykače informací. Nevěřím tomu, že se transatlantický manipulativní informační změní. Proto se nezmění ani Ruský. Ještě stále jsme jako západ silnější a i lepší. Nemusí to tak ale být napořád a to by byla veliká škoda. Uvedu drobný příklad v podobě rádoby disidenta Alexandra Vondry. Jeho pohledy jsou typickou arogancí mocných a podprahovou manipulací s lidmi. Například že ta zem, kde nepadne aspoň 10 000 lidí si nezaslouží svobodu. A další je z poslednější doby kdy tvrdil, že je fajn že je Trump nečitelný, protože to může být jeho předností. Zatím co do dnes jsem slýchal od našich hlavních i amerických představitelů, že být nečitelní je chybou pro vzájemnou důvěru i vytváření světových hospodářských potřeb a najednou je topodle Alexandra Vondry naopak. Podle mne si dělá z huby sráč a tak je to i s českými informacemi o dění u nás či ve světě. Důležitá jsou totiž v první řadě zvolená témata, která zrovna vyhovují nebo zrovna nevyhovují. Všimli jste si například rozdíl v podávání informací, když Rusko pomáhalo dobývat Alepo a tekla krev ve velkém. Co se dnes dovídáme o Mosulu dobývaného iráckými vojsky a bombardovaného západem? Proti Alepu, nejsou informace naprosto žádné. JE TO MANIPULACE? NENÍ TO MANIPULACE? JE TO MANIPULACE S VĚDOMÍM A PODVĚDOMÍM OBČANŮ JAKO KRÁVA. Sdělí nám po každém napadení nožem naše media, že byl napaden voják nebo občan Izraele na území, které okupuje? Media napíší podprahově, byl zraněn občan Izraele na Západním břehu Jordánu. Vědí všichni , že to v přeneseném významu znamená, že Čech napadl nožem ruského vojáka v sedmdesátých letech na okupovaném českém území a že ho ruští vojáci za to zastřelili. Co ten ČECH z našeho pohledu? Byl to statečný člověk, nebo terorista? Tak nám to podávají naše dnešní spravedlivá media. Informace které jsem bral dřív jako nezbytné, nyní naprosto potlačím, protože teď při dobývání vraždím já. Nemyslím si, že vláda podrobné informace každodenně doplní spravedlivě. Doplní je pouze ze svého úhlu pohledu na danou skutečnost. JE TO MANIPULACE? NENÍ TO MANIPULACE? Takže podle mne. Ať si strčí své vysvětlování co se u nás i ve světě děje za klobouk. Sama totiž cíleně mate veřejnost o skutečnostech které probíhají, ve svůj vlastní prospěch.
  • VladimírV  | 09.01.2017 18:29  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore, na to, aby si stát zajistil pořádek, máme zákony. Hoaxy nejsou trestné, pokud přímo nenabádají k teroru a rasové nesnášenlivosti. Šmírovací úřad, jinak to nelze nazvat, se může rozprostřít do podoby tvrdé cenzury. Cenzury ve prospěch těch, kteří nad ním mají moc. Vaše noviny mají svého admina, který dbá na korektnost příspěvků. Jsou to ale vaše noviny. Stát ovšem nevlastní internet ani žádné periodikum. Takže zasahuje do základních svobod. To by Vás mělo znepokojovat.
  • Jan P.  | 09.01.2017 20:25  | Reagovat
    Jenže ty hoaxy a falešné zprávy zejména lživé kampani proti uprchlíkům pane Vladimíre V. právě podněcují k nenávistným útokům. Příklad poslední dnů : Aféra kolem letáku-Afričana v českém Lidlu a rasistické tendence v české společnosti. Vyhrožování novináři Danielu Veselému smrtí na základě článku v Parlamentních listech. Za poslední dva roky jsme byli svědky spousty podobných příkladů a nečinnosti orgánů v trestním řízení(§ 352 Násilí proti skupině obyvatelů a proti jednotlivci). Šéfredaktor Britských listů Jan Čulík má oprávněné obavy.Pokud Policie ČR nezačne proti těmto trestným činům jednat, dříve nebo později způsobí Parlamentní listy někomu svým psaním vážné zranění nebo smrt. Má smysl dezinformace vyvracet? Nedá se jistě čekat, že se usvědčení dezinformátoři chytnou za nos a se svou činností přestanou. Dokonce bych ani nečekal, že se někdo veřejně přizná, že na dezinformaci naletěl a šířil ji dál v dobré víře.Takovou morální sílu dnes asi u nás nikdo nemá. Dnešní hybridní války jsou jiné než propaganda, jak ji známe z doby první studené války. Jsou daleko rafinovanější.
  • blade  | 09.01.2017 21:21  | Reagovat
    INFORMACE O GLOBÁLNÍM OTEPLOVÁNÍ. Trochu citace z knihy M.Morrise Co nesmíte vědět: Glob. oteplování způsobené skleníkovými plyny CO2, neexistuje! Smyslem lží o CO2, je snaha o zavedení světové daně, o rychlejší a efektivnější zotročení lidstva a udělení moci nové světovládě. Jde o podvod, za nímž se skrývají biliony dolarů. Počítačový hackeři se v r.2009 nabourali do počítačů anglické University of East Anglia a zveřejnili jejich data.1073 e-mailů a 3485 jiných souborů, z let 1996-2009.Doložili, že oddělení pro výzkum klimatu zfalšovalo čísla a data, což musel nakonec přiznat i ředitel Phil Jones. CO2, je základem veškerého života, bez CO2, by život neexistoval. CO2 co vyrábíme, zachycují zelené rostliny a při fotosyntéze ho štěpí, na uhlík a kyslík. Rostliny se živí uhlíkem a kyslík vylučují jako odpad. Čím více CO2 ve vzduchu, tím více kyslíku mohou vyrobit. CO2 je cca 0,0042% v atmosféře-stopový prvek. Co na to CHMP ? :-DDD
  • Venca  | 09.01.2017 22:03  | Reagovat
    Tak hlavně Vladimíre - alespoň co říkají oficiální místa, tak o žádnou cenzuru nepůjde. Teda ne ve smyslu čínského blokování či vypínání stránek. Tenhle "úřad" (no prostě další várka darmožroutskejch úředníků) bude akorát monitorovat dezinformace a na nějakejch svejch stránkách o tom referovat. To je vše. Nemá mít žádnou výkonnou moc, stránky přímo vypínat bude dál moct jen policie - která tak stejně dneska málokdy činí, protože většina stránek kterých se to týká, hostuje někde v zahraničí a tam pravomoc PČR. Takže tady výjimečně asi slyšíte trávu růst.
  • VladimírV  | 10.01.2017 10:49  | Reagovat
    Venco, rád bych tomu věřil. Moje pochybnost vychází právě z toho, že úřad, který nebude mít žádnou moc, myšleno pravomoc, nebude ani nikomu odpovědný za svoje počínání. Je otázkou, zdali bude policie jako instituce činná v trestním řízení muset respektovat doporučení úřadu. Úřadu zřízeného potentátem rodné strany,která hledá všelijaké způsoby, jak zabránit svému pádu. Šmírovací úřad se náramně hodí.
  • petr klukan  | 10.01.2017 11:57  | Reagovat
    Panu Havlíčkovi: Stát přece nezasahuje do základních svobod, pokud na základě faktů budu opravovat nesmysly. Jak jsem psal výše, vždyť se to stejně děje u každé instituce, podnikatele...teď to jen politici chtěli mít na jednom místě. Chápal bych obavy z toho, že se tím budou "živit" noví úředníci atd., ale ne z principu úřadu, který považuji za dobrý nápad ne-li přímo potřebný. Nesouhlasím s Vámi ani ohledně hoaxů. dokáží napáchat spoustu zla - proto existuje webová stránka, která je opravuje. Možná byste se divil, co mi chodí (posílají mi je lidé) odkazů na nesmyslné články bez podpisu nebo z nedohledatelných serverů (rozumějte - komu patří). A ještě více byste se divil, kteří lidé mi je posílají - i s vysokoškoslkým vzděláním, u kterých bychom předpokládali větší orientaci v tom, co je absolutní blbost, co působí nevěrohodně a čemu by se dalo věřit...
  • Staník  | 10.01.2017 13:35  | Reagovat
    Pane Klukane definujte mi prosím nesmysl. A kdo vlastně rozhodne co je nesmysl či nepravda? Ono se opravdu asi jedná o cenzuru, potlačování práva na názor a selekci, pokud o tom co je správné a co rozhoduje banda úředníků.
  • blade  | 10.01.2017 15:03  | Reagovat
    zkouška
  • blade  | 10.01.2017 15:09  | Reagovat
    některé příspěvky vložit jdou některé ne, to je voľaké čudné ... asi CHMP :-DDD
  • VladimírV  | 10.01.2017 16:06  | Reagovat
    Vážený pane Klukane. Stát může omezovat, a to pouze zákony, základní práva a svobody svých občanů. Zřízením státního úřadu pro vyhodnocování dezinformací je tak trochu mimo zákon o působnosti ministerstev, který jasně definuje jejich činnost. Pozor, hovořím o stavu, kdy státní úřad hodnotí nesmysly jinak zákonem nepostižitelné. Položím Vám malou řečnickou otázku: Vyhodnotil byste jako hoax nesplněné předvolební sliby politických stran?". Politici nám pak řeknou" "Byla to přece vaše volba"." A mají pravdu. Žijeme ve svobodné společnosti. Zažil jste minulou dobu, které se říká totalita, kde představitelé státu a jejich strana diktovali, co je a co není správné. Kam to spělo? Dnes, ve společnosti, která se honosí přídomkem demokratická a nadto svobodná, je tady opětovná snaha, zahnat nás občany do stáda, kdy slovo a počínání našich potentátů bude "Slovem Božím". Necítíte v tom něco shnilého?
  • petr klukan  | 10.01.2017 16:49  | Reagovat
    Panu Havlíčkovi: Ten hoax "předvolební sliby" je hezký příměr. Dobře, zůstaňme u něj. Existuje řada webů či novinářů, kteří se zabývají a ukazují, zda jsou, či nejsou plněny. Někdy sami blábolí, jindy na základě faktů. Takže zpět k hlavní myšlence a ptám se Vás: Proč tedy bránit státu, aby úplně stejně nereagoval na nesmysly? Staníkovi: co je nesmysl? - tvrzení vyvratitelné fakty. Takže když budu tvrdit, že jste pekař a pracujete u Lapka a vy děláte v Boschi, asi mi to lehce fakty vyvrátíte. Opět opakuji a je zajímavé, že je to přehlížíno: Vždyť vyvracení "nesmyslů" se děje dnes a stále, tak proč najednou tolik křiku?
  • VladimírV  | 10.01.2017 17:30  | Reagovat
    Vážený pane Klukane, opravdu si myslíte, že to musí být stát, který by měl vyvracet nesmysly? A jaké? Vždyť i současná státní moc produkuje občas nesmysly. Např., že živnostníci jsou parazité. A na základě těchto nesmyslů se rojí, hlava nehlava, opatření typu EET, krutá korekce vinoték a další. Jste opravdu přesvědčený o tom, že jsou to politické špičky, které přesvědčí svými kroky občany o bohulibosti svých cílů? Pokud by tomu tak bylo, má vládní koalice vyhráno a u voleb se nic podstatného nemění. Vždyť přece myslí na blaho národa.
  • Venca  | 10.01.2017 19:03  | Reagovat
    Já nevím, ale fakt se mi zdá že zbytečně "vyšilujete". Kupodivu já taky nemám nic proti tomu, když třeba se někde co já vím objeví "zaručenej" mail, že došlo ke spáchání rituální vraždy v Polné a já si budu moct najet na oficiální a ověřený stránky, kde bude třeba uveřejněný prohlášení PČR, že sice milou Anežku někdo kuchl, ale že žije, je akorát pořezaná na zadnici a že to ve skutečnosti není teenagerka, ale fenka jorkšíra. Mě naopak přijde - a v tom se asi ztotožňuju s šéfredaktorem, že je to pro mnohé instituce jedinej způsob jak se bránit. Vždyť přece právě v mnoha Hoaxech se pisatelé dovolávají co já vím třeba krajské hygienické správy, sociálky atd. Ti se takhle budou moct na jednom místě ohradit a uvést věci na pravou míru. Co je na tom špatného ? To přece není ani v nejmenším žádná cenzura, ani potlačování "svobody" projevu.
  • VladimírV  | 10.01.2017 19:23  | Reagovat
    Venco, onen úřad nemůže rozhodně plnit funkci arbitra pravdivosti informací. Lampárna, která byla součástí podniku ČSD, měla totiž podobné kompetence. Proto si tam nikdo nestěžoval, ač k tomu byli lidé v rámci hádek často vybízeni. Rozdíl, a to podstatný, je v tom, že toto je státem posvěcený a placený šmírovací úřad. Očekávám novou relaci ve veřejnoprávním mediu s tématem "Pravdivost příspěvků", a lá Rádio Jerevan. Ne, ne, je to součást politické strategie strany, která se nemíní reformovat. Tedy, že její vrcholní představitelé nemají dostatek sebereflexe.
  • Jan P.  | 10.01.2017 19:48  | Reagovat
    Polemika mezi autorem textu panem Klukanem a diskutujícím Vladimírem V je celkem bezpředmětná. Centru proti terorismu a hybridním hrozbám velká většina lidí stejně věřit nebude. Naštěstí je ruská propaganda již tradičně dost primitivní, což je patrno i z toho, jak se o ní veřejně píše, zatímco třeba ta mnohem nebezpečnější korporátní je úplně mimo zřetel. Ano, máme tu nějakou ruskou a čínskou propagandu. To co likviduje náš chudnoucí stát je ovšem propaganda establishmentu, která třem čtvrtinám obyvatel zchudlého státu lživě tvrdí, že žijí v nejlepším z možných světů, protože jejich papaláši z politiky a byznysu si mohou dovolit cokoli, co se jim zachce.
  • blade  | 10.01.2017 20:29  | Reagovat
    Vážení, těm současným majitelům demokracie, žijícím mezi námi, v Bruselu, v Berlíně, ve Washingtonu (za opičáka) se naše názory nelíbí a proto se zavádí cenzura, zastrašují se lidé s opačným názorem! Toť vše. Za rok nashle.
  • blade  | 10.01.2017 20:33  | Reagovat
    Doplnění: ... a že zřídíli tzv. CHMP kvůli ruské propagandě je jen a jen pouho pouhá zástěrka :-D. Zdarec.
  • Zdeněk Gryc  | 10.01.2017 21:20  | Reagovat
    PRAKTICKÁ UKÁZKA DEZINFORMACE A POŤOUCHLÉ LŽI -------------------------------------------------------------- Tak ona to s tím Ulánbátarem byla dezinformace? A já myslel, že se náš pan ing.arch. skutečně o toto město zasloužil. Ještě, že se zalekl pana Bublana a uvedl to na správnou míru. čtenář | 2017-01-07 08:44:08 | Reagovat ----------------------------------------------------------- Anonymní sprostoty a lži v JL, nejenom na adresu Václava Havla Boj s falešnými zprávami fraškami a pomluvami Vláda chce vytvořit samostatnou část oficiální tiskové kanceláře, která by vyhodnocovala a reagovala na falešné zprávy. Chce se tak postavit možné ruské snaze ovlivnit zářijové parlamentní volby. Zdroje agentury Reuters však tvrdí, že Německo plánuje postupovat pomalu a obezřetně, jelikož se chce vyhnout nařčením o vládou řízeném zpravodajství ve volebním roce. Stejný krok podniklo začátkem letošního roku české Ministerstvo vnitra, které spustilo Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám. Mimo jiné má bojovat proti dezinformacím a propagandě na internetu. --------------------------------------- Nejen Ing. arch. ale spousta pracovníků, specialistů, lékařských kozultantů, výrobců lékařské technologie v Chiraně, autorských dozorů v Ulanbataru se podílelo na této humanitární akci. Jmenuji Ing. arch. Jana Řídkého a Ing. Václava Hlaváče, kteří dozorovali a řídili práce, které včetně projektu trvala v drsných místních podmínkách léta. Stačí jeden místní supper-blb-anonym JL, aby napsal co napsal. Jeden za všechny, z kolektivu, který tuto úspěšně realisovanou nemocnici, projektoval a která dosud plně slouží pacientům v Ulanbataru vyjadřuje zhnusení a opovržení žvastům anonyma Jihlavských listů. Za pracovníky tomto díle, kteří žijí a zejména za ty, kteří již nikoli: Ing. arch. Zdeněk Gryc, který se snaží, mimo jiné, psát proti anonymním dezinformacím a propagandě na internetu. Zdeněk | 2017-01-10 21:16:35 | Reagovat
  • Berka  | 10.01.2017 21:42  | Reagovat
    Bože. Von přežil rok 2016.
  • Svatopluk Beran  | 10.01.2017 21:46  | Reagovat
    Naštěstí je ruská propaganda již tradičně dost primitivní, což je patrno i z toho, jak se o ní veřejně píše, zatímco třeba ta mnohem nebezpečnější korporátní je úplně mimo zřetel. Tohle je rozumě napsané a ve skutečnosti o to jde. Převést zájem na vlka, aby si mohl slon v klidu úřadovat a vládnout podle sebe. Bude jedno kdo bude zrovna u moci. Je to nesmysl a je složité Petře vůbec uvěřit, že jsi přesvědčen o tom, že to může po Klauzových amnestiích, nebo amerických výmyslech o atomových a chemických zbraních v Iráku, vůbec fungovat. Kdo s čím zachází, tím také schází. To zas bude z ostudy kabát. Jistý je, že si tím ČSSD kope dost hlubokej příkop. ET lidem z převážné většiny nevadí, prostě kdo žije ve společnosti lidí, musí daně na životaschopnost společnosti platit, jinak se veze a je příživník, to je neoddiskutovatelná skutečnost. Ale doporučovat občanům korekcemi, aby měli úhel pohledu na dění doma i ve světě tak jak si představuje státní estabilišment, tak to bez následných represí nemá budoucnost. A to postupně budem tam, kde jsme už jednou byli. Od září 2001 dochází v západním neoliberálním světě k selhávání elit a nesmysly bez sebekritiky do vlastních řad, to nespraví.
  • blade  | 10.01.2017 22:08  | Reagovat
    http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/877-cenzura-ruskeho-prezidenta-v-primem-prenosu-ct-preklad-vypadl-nahodou-kdyz-putin-vysvetloval-roli-zapadnich-zoldaku-na-majdanu-bolsevici-z-kavcich-hor-jsou-take-predmetem-petice-protiproudu.htm
  • Svatopluk Beran  | 10.01.2017 22:16  | Reagovat
    Kdo mi prosím popíše co je to HYBRIDNÍ hrozba, čeho přesně se mám bát? A proč se mám vůbec bát? Poslouží to někomu, když budu vystrašenej? Kdo a co vlastně vyhnalo Romy z území Indie se už dnes asi přesně nedovíme. Kdo rozeštval arabskou populaci v jejich vlastních územích a v míře nezvyklé je nechal nasměrovat na Evropu je všem ale jasné. Kdo to tedy vlastně vytváří mezi Asií a Evropu hrozbu? Pokud vzniká EuroAsiiský HYBRID, kdo je tím kdo ho nakřížil? Jsem přesvědčen že ten kdo tento HYBRID iniciativně namíchal je tím z koho bychom měli mít především obavy.
  • Zdeněk Gryc  | 11.01.2017 08:41  | Reagovat
    SSSR - NÁŠ VZOR = RUSKÁ PROPAGANDA Je fenomén, který funguje pod různými hesly počínajíc "Bratrskou pomocí" za totáče a propagací nejlépe čeho-koli, konče sportem. "SSSR NÁŠ VZOR" Propaganda je doprovázena nikoli ukázkami ruského zdravotnictví, kdy Putin raději navštíví svoji milou v porodnici v Lausanne, než aby se staral o standart nemocničního prostředí doma. Na druhé straně je to manifestační zviditelňování úspěchu ve sportu, kde ruští profesionálové dopovaní a fysiologicky živení steroidy a anaboliky zvedají ruskou vlajku nejenom na olympiádě. Už dávno se o tom vědělo, ale nemluvilo. MuDr. Raus z tělovýchovného lékařství u sv. Anny v Brně povídal na kvalifikačních trenérských kurzech plavání, o svých poznatcích, které získal v tomto směru u plaveckého výcviku dětí v NDR. Odsuzoval tyto zdravotní zásahy a uváděl případy, kdy naši sportovci navázali přátelství s ruskými sportovci, kteří najednou na utkání nepřijeli. O jejich osudu se pak raději nemluvilo. Zdeněk Gryc
  • Zdeněk Gryc  | 11.01.2017 12:21  | Reagovat
    Charta 77 v archivu STB + desinformace a pomluvy. Estébácká akce prevence proti chartistům s motivem: "SOUDRUZI BUZERUJTE JE", rozkaz, který měl umlčet i Havla. Lživá ostouzení Havla, chartistů /"babizny na ruském kole" v JL / a jejich sympatizantů je pokračováním snah STB v komentářích aktivisty "čtenář". Forma desinformace = anonymní sekundární pomluva v JL publikovaného článku. Střelba na odraz = podraz. První cíl autor, druhý cíl Havel. Nejprve je "POSTIŽENÝ" autor článku, či komentáře. K jeho obsahu pak již není nic. Jednou TGM, jindy pak stokrát Havel. V ústavě, je uvedeno, že se zasloužili o stát. Komentáře ukazují metodicky žaludeční vředy anonymů, kteří znevažují paměť lidí a práci: Ústavu pro odhalování totalitních režimů, kde jsou autentické doklady o pronásledování disidentů použité v současně uváděných dokumentech k 40 výročí Charty 77. Je to podobné jako komentář "HYENISMUS" k článku o identifikaci ostatků faráře Toufara. Stejně jako první komentář k článku redaktora Klukana: "V gotické síni jihlavské radnice ožily příběhy našich sousedů" Žáci deseti jihlavských škol v rámci projektu příběhy našich sousedů zpracovali pohnuté osudy čtrnácti pamětníků kruté doby komunistického režimu. V pondělí se v zaplněném gotickém sále jihlavské radnice konala prezentace celého projektu. http://jihlavske-listy.cz/clanek17765-prezentace-skolniho-projektu-pribehy-nasich-sousedu.html ------------------------------------------ Nihil novi sub sole ! Nic nového pod sluncem. V padesátých letech minulého století obdobně chodili starci pod rádoby důvěryhodnou značkou Osvětová beseda po školách a vykládali prvňáčkům, jak Masaryk střílel do dělníků. čtenář | 2015-06-19 16:23:47 | Reagovat ------------------------------------------------------------------------------ "Mluvčí památkářů Ampapová: Prezidenta Václava Havla jsem si nesmírně vážila". Je zajímavý článek, který ilustruje nejen Havlovu dobu a osobnost, ale i jeho chlapecký úsměv se kterým pronášel své heslo o "Pravdě a lásce". "Obvyklý" první komentář se netýká, jako "obvykle" obsahu článku, ale je, dle techniky popsané Slonkovou, invektivou na osobnost autora: -------------------------------------- Leckdo je nějakým způsobem postižený. čtenář | 2016-12-27 10:19:19 | Reagovat -------------------------------------- Signifikantní znakem sub-plebejského komentáře je to, že k předmětnému článku nemá co říci. Jeho obsah mu ale zapáchá, takže anonymně a zbaběle komentuje jeho "POSTIŽENÉHO" autora. Dez-in-formace má spoustu forem. Zdeněk Gryc
  • XXXXX  | 11.01.2017 18:49  | Reagovat
    Hele architekte proč pliveš na rusko? Přeci jsi mu pomáhal držet se u vesla. No ústavou se moc neoháněj, tam se píšou samý píčoviny. Třeba o právu na vlastnictví, které je pak zákonem popřeno. Co by do toho slintu nevecpali něco o ožralovi, co se mimochodem taky nenechal léčit v našem standardu. Zato se zasouložil. S první vlastou.
  • XXXXX  | 11.01.2017 18:50  | Reagovat
    ... co tam měla špek ...
  • Venca  | 11.01.2017 19:17  | Reagovat
    Jéžiš...teď se teprve rozjede. Jen se mu pařátek na CTRL+C a CTRL+V bude komíhat...
  • Zdeněk Gryc  | 11.01.2017 22:51  | Reagovat
    GLOSA: Peroutkův fešácký koncentrák – Josef Koukal: "Silných morálních vzorů nemá žádná společnost na rozdávání a jejich památku by bylo z mnoha důvodů lépe si hýčkat, než ji ničit. Z kolika úst už zaznělo, jaký měl Václav Havel fešácký kriminál, když odmítl kompromisy s normalizačním režimem. Zbývá snad už jen, aby tu někdo poznamenal, že Peroutka měl fešácký koncentrák." ------------------------------- Cembalový recitál Zuzany Růžičkové Art:Dnes21:55 Cembalový recitál světoznámé interpretky, která v těchto dnech slaví své 90. narozeniny. Profesorka Zuzana Růžičková se narodila 14. ledna 1927 v Plzni. Po absolutoriu gymnázia byla vězněna v nacistických koncentračních táborech (Terezín, Osvětim-Březinka, Bergen-Belsen). Po válce, kdy přežila hrůzy holocaustu, studovala hru na klavír a cembalo na pražské AMU. Dá se normálním čtenářům Jihlavskách listů psát, že 5let kriminálu Václava Havla, byl "fešácký kriminál s kaviárem", jak se v anonymních komentářích v Jihlavských listech lze dočísti. Není to sprostá dez-informace, která v desítkách obdobných komentářů, plebejským stylem, hanobí presidenta Václava Havla? Mlčet a neoponovat těmto dez-informačním lžím, na příklad v nedávném komentáři v JL, o nablití na Roštejně po návštěvě VH, se nemá. Zdeněk Gryc
  • Venca  | 12.01.2017 11:13  | Reagovat
    No jo architekte,každej tvůj kolega,jak sám píšeš,se o něco zasloužil a něco dokázal. A na tebe zbyly Březinky a šlapat brázdu s rudejma,ale v duchu si byl odbojář. To musí bejt hrozný bebíčko. Tak zkus vyřešit to náměstí a nebo aspoň zdejším anonymům odpověz k věci. Třeba sprosťák XXXXX ti tam napsal něco o nejlepším prezidentovi a jeho léčení v zahraničí. No a ty na nás vybalíš nějaký cembalo. Takový hogo fogo. Musíš opatrně na sprostý lid.
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 17:32  | Reagovat
    PREZIDENTI - INFORMACE - DEZINFORMACE INFORMACE je, Putin má nejlepší tank na světě. O stavu o stavu porodnic a nemocnic v Rusku má přesné INFORMACE. Ví tedy, proč jezdí do porodnice v Lausanne, že? Myslím, že to byl Twain, který kdysi napsal: "Manželství je správná věc, může-li se častěji střídat". Putin je tajemná myš, ani jeho děti nemají jeho jméno, manželství na světovém fóru nestřídá jako Trempíř. Prachy ale na cestu do Lausanne, do porodnice, za svou milou má, že? Havel měl vážnou náhlou příhodu a byl v kritickém stavu poblíže Innsbrucké nemocnice že? Věřím, že INFORMACE, které nemocnice poskytla nejsou DEZ-INFORMACE. Jeho stav byl opravdu vážný. Mohli jsme se dočíst, že se tam podruhé narodil. Tamní ulití zvonu pro kostel sv. Havla do Prahy není DEZ-INFORMACE, že? Putinova milá byla na tom v Lausanne podobně, že? O ulití zvonu na tuto šťastnou událost, informace ani dez-informace zatím nejsou k dispozici. Zdeněk Gryc P. S. INFORMACE = Trump, ba ani Putin, neseděli 5 let v žádném "fešáckém kriminálu" s kaviárem.
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 17:50  | Reagovat
    ANO, k náměstí něco napíši, nerad bych aby to zapadlo do blbostí a invektiv. Docela bych prosil pan Vencu, který na rozdíl od VÁCLAVA + HAVLA raději nepíše čí, že? Takže jeho "VŠIMNÉ"určitě nesouvisí geneticky s "VŠIMNÝM" Milana Dvořáka v Jiskře, která školila architekta, pro správné pochopení doby, v rámci vyfešákovaného vydání k Vítěznému Únoru 1975. jo, k náměstí něco napíši, rád bych prosil poradit kam, nerad bych, aby se na to nějaký anonym lepil, se známým cílem...donutit redakci JL komentáře smazat a pak se "po-chechtávat,já nic,já muzikant". Za upřímný vzkaz předem děkuje: Zdeněk Gryc
  • Venca  | 12.01.2017 18:28  | Reagovat
    S logikou architekta tedy pojďme oslavovat třeba dalšího našeho prezidenta - doktora Augustina Husáka, který byl v kriminále 9 let a jistě asi ne nijak fešáckém a jistě kaviáru prostém. Pojďme oslavovat jeho nepopiratelné hrdinství, které mu zachránilo život - nenechal se při výsleších a při mučení zlomit, každou vynucenou výpověď zase odvola, takže nakonec vyvázl jenom s obyčejným fešáckým doživotím. Jak se s tím teď safra popasovat, co ? Jinak dal jsem si tu práci a zjistil si na internetu, že v ČR je aktuálně 125 647 lidí se jménem Václav. Nehledě na to, že já osobně se i přes možná trochu zavádějící nick bohužel Václav nejmenuju, ale i kdybych snad jako správný antigrycovský anonym lhal a byl skutečně též nositelem tohoto jména, tak mě pořád ještě ani po té dlouhé době, co to tu zde onen směšný senior neustále omílá nepřestalo udivovat, že někdo s vysokoškolským titulem (který mu teda udělili komunisti, ale to na věci nic nemění) dokáže jakousi svojí jasnovidnou dedukcí a nevysvětlitelnou logikou přiřadit moje geny k nějakému debilnímu bývalému pisálkovi z Jiskry. To je opravdu příklad zářného intelektu. Jinak ovšem nad tím hrdinstvím se mi úplně tají dech. Jeden horlivý přisluhovač komunistů se v roce 1975 otřel v tisku o druhého horlivého přisluhovače komunistů. A ten sprdnutý přisluhovač pěkně po stranicku sklapl podpatky, nové úkoly novou dobou před něj kladené pochopil a místo co by šel číst knížky někam do kotelny v nemocnici, začal ještě radostněji a ještě ochotněji kreslit ještě králíkovatější králíkárny a ještě komunističtější komunistické paláce. To je opravdu úžasná ukázka nezlomné morální síly a velká historická událost, hodná příběhu Paměti Národa.
  • blade  | 12.01.2017 19:01  | Reagovat
    Zdeněk Gryc říká: Čtvrtek, 12. 1. 2017 v 17:50 ANO, k náměstí něco napíši, nerad bych aby to zapadlo do blbostí a invektiv. ....rád bych prosil poradit kam, .... ********************************************************************************* Nic se neboj, napiš normálně článek do zdejšího blogu k věci bez nějakých politických cintů. Zdarec.
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 19:32  | Reagovat
    OK, dík za názor, budu asi v intravilánu, po návratu napíši blog: NÁMĚSTÍ V JIHLAVĚ S pozdravem: ZG
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 20:10  | Reagovat
    SAFRA VENCO, A ten sprdnutý přisluhovač pěkně po stranicku sklapl podpatky, nové úkoly novou dobou před něj kladené pochopil a místo co by šel číst knížky někam do kotelny v nemocnici, začal ještě radostněji a ještě ochotněji kreslit ještě králíkovatější králíkárny a ještě komunističtější komunistické paláce. To je opravdu úžasná ukázka nezlomné morální síly a velká historická událost, hodná příběhu Paměti Národa. ------------------------------- JE TO INFORMACE od koho? NEBO DEZ-INFORMACE inspirovaná nenávistí, podle přání cucaná z prstu, ve stylu "čtenář" - Václav Havel ? Po soudech v Jihlavě a v Brně mne poslala se Judr. Zmátlové, /která má skvělou paměť a já dokumentaci/, na KV ROH přímo k aparátčíkovi, komunistovi, nyní předsedovi senátu soudruhu Milanu Štěchovi. Soudruzi na 2 roky raději onemocněli, jak pak napsali v omluvném dopisu. Jak zde někdo napsal, Jihlava je malá a každý všechno ví. Tedy zajisté i to, že vedoucí atelieru s 60 kolegy skončil v ajnclíku se dvěma dámami. Jarka Volfová je mrtvá. Jana D. a švagr Holíka, Pavel U. pověřený ředitelem, aby mne hlídal a donášel mi to hned řekl - gentleman !!! Pamatují... To tak úplně nepíši proto, že " PRAVDA a LÁSKA", by se měla stavět proti "LŽI a NENÁVISTI", stejně jako "INFORMACE proti DEZINFORMACI". Zdeněk Gryc, snadno sjedná kontakty se zmíněnými skvělými lidmi. PS. Březinky nejsou tak úplně " ještě králíkovatější králíkárny". Také jsme jezdili v 1000 MB, pamatujete ? Nežili jsme ani v NDR ani v NSR, že?
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 20:19  | Reagovat
    INFORMACE JO, VENCO, JINAK,KDYBY MNE NACPALI DO SPUTNIKU, TAK JSEM TAKY RÁD A UCHOTNĚ LÍTAL OKOLO ZEMNĚ A Z VEJŠKY PLIVAL NA USA. ZG
  • Venca  | 12.01.2017 20:52  | Reagovat
    Mě se neospravedlňujte. Srovnejte si to jenom se svým svědomím. Pro mě jste a zůstanete největší a nejstatečnější z jihlavských disidentů.
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 21:23  | Reagovat
    INFORMACE: " JÁ SE VÁCLAV NEJMENUJU" "já osobně se i přes možná trochu zavádějící nick bohužel Václav nejmenuju. . . , že někdo s vysokoškolským titulem (který mu teda udělili komunisti,. . . ale i kdybych snad jako správný antigrycovský anonym lhal a byl skutečně též nositelem tohoto jména, tak mě pořád ještě ani po té dlouhé době, co to tu zde onen směšný senior neustále omílá nepřestalo udivovat, že někdo s vysokoškolským titulem (který mu teda udělili komunisti, ale to na věci nic nemění) dokáže jakousi svojí jasnovidnou dedukcí a nevysvětlitelnou logikou přiřadit moje geny k nějakému debilnímu bývalému pisálkovi z Jiskry. To je opravdu příklad zářného intelektu." DEZ-INFORMACE ANO - NYMA: "dokáže jakousi svojí jasnovidnou dedukcí a nevysvětlitelnou logikou přiřadit moje geny k nějakému debilnímu bývalému pisálkovi z Jiskry. To je opravdu příklad zářného intelektu." Co tímto slalomem slov: NE - VÁCLAV, ale ANO - NYM sleduje? INFORMACE = VYROBIT ŠPÍNU, nepřímo, jak to popsala Slonková POŠPINIT, zastánce VÁCLAVA HAVLA, že ? A tím co? Pošpinit Havla že? Pokračovat v práci STB + "čtenář" - HAVEL SE V KRIMINÁLU PŘEŽÍRAL KAVIÁREM. . . Zdroj Česká filmová databáze (ČSFD) Divím se, že nikomu není divné, že bývalý prezident v demokracii bude mít pohřeb ve stylu komunistických pohlavárů. Hrozně mi to připomíná smrt Brežněva - média Havla jenom oslavují a nikdo se netroufne říci kritiku. Hlavně se člověk ušklíbne, když vidí ty štěnice nasáté na Havla co využívali pro dojení této země, jak se snaží uronit slzu. Havel byl člověk s chybami,ale to nekritické šílenství mi také nesedí. Pro ty, kteří si myslí jaký byl Havel ve vězení chudáček a strádal, tak doporučuji vyhledat "Dopisy Olze", kde žádá další kaviár a doutníky. Zatímco ostatní vězni hladověli, tak on se v base přežíral. Však jeho spoluvězen a bývalý kamarád, antikomunista Jiří Wolf mu nemůže přijít na jméno. Petr Cibulka, také signatář Charty 77, nemohl Havlovi zapomenout spojení s komunisty a zaprodání se. Obvinuje Havla, že byl ještě před revolucí ve spojení s komunisty a není sám, kdo tohle potvrzuje. Havel je velmi kontroverzní osobnost. Stále vyvstává hodně nejasností. Kam zmizely spisy vedené StB na Havla ? Čím a jak se tento člověk živil ? čtenář | 2015-07-14 18:27:09 | Reagovat Jak to, že jemu synovi kolaboranta s Němci, byl vrácen majetek, zabavený podle dekretů prezidenta republiky? Jak to, že jemu synovi kolaboranta s Němci, bylo v ústavě zapsáno, že se stejně jako TGM zasloužil o stát. Kde je chyba? V ústavě, nebo v DEZ-INFORMACÍCH POST-STB áků ? kde je chyba ? No,je to Zdeněk Gryc, s vysokoškolským titulem (který mu teda udělili komunisti,...
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 21:38  | Reagovat
    Milý Venco, ----------------------- Venca říká: Čtvrtek, 12. 1. 2017 v 20:52 Mě se neospravedlňujte. Srovnejte si to jenom se svým svědomím. Pro mě jste a zůstanete největší a nejstatečnější z jihlavských disidentů. -------------------------------------------------------------------------- Píši to proto, abych dnes připomněl dobu roku 1968 a její následky pro Jihlavu. Vyhnání PhDr. Hoffmanna. Prioru na jihlavském náměstí. Osudů mého žalářovaného spolužáka Jana Sedláka. Také těch skautů Zdeňka Dvořáka a Josefa Opatřila z jedné lavice na FA. Také pro disidenta Profesora Rullera, se kterým jsem si toto pondělí podal ruku, kterého nezavřeli jako Profesora Rozehnala. Zkrátka cítím povinnost nezapomínat. Co mi nejvíce vadí jsou ANONYMNÍ POMLUVY. Ing.arch.Zdeněk Gryc těch,kterř
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 21:42  | Reagovat
    INFORMACE o DEZINFORMACI „já osobně se i přes možná trochu zavádějící nick bohužel Václav nejmenuju. . .
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 21:47  | Reagovat
    Hlas Ameriky = INFORMACE ČT 2 Dnes 21:05 Předchozí fotografieDalší fotografiePřejít do galerie Dokument o historii českého vysílání Hlasu Ameriky, které mělo nezanedbatelný vliv na obnovení demokracie v Československu. Jakkoli byla tato stanice během druhé světové válka založena jako propagandistická, ukázalo se, že nejlepší propagandou je pravda. Pořadem provází Hana Palcová-Vávrová, která po emigraci do USA v Hlasu Ameriky deset let pracovala. Vypráví příběh nejen o lidech, ale také o vysílací technice, o dopadu, jaký mělo vysílání na československou veřejnost, o jeho rušení komunistickou policií, o trestech za jeho poslech. Vzhledem k tomu, že archiv české redakce neexistuje, museli jsme se vydat do Washingtonu a pátrat spolu s žijícími pamětníky.
  • Zdeněk Gryc  | 12.01.2017 22:41  | Reagovat
    VOSKOVEC A WERICH V HLASU Z USA, KDO TO VÍ, STB NEPOVÍ ---------------------------------------------------------------------- INFORMACE: 1. Venca říká: Čtvrtek, 12. 1. 2017 v 20:52 "Mě se neospravedlňujte. Srovnejte si to jenom se svým svědomím." Podle J. A. Komenského se má začínat s věcmi blízkými. Nebo vy ho prosím nevlastníte? „já osobně se i přes možná trochu zavádějící nick bohužel Václav nejmenuju. ." FASCINUJÍCÍ PHI-LO-SOP-HY-E, že ? Něco jako presentace: . . . Mimochodem nejsem voličem ani ANO, ani KSČM. čtenář | 2016-10-14 10:08:42 | Reagovat
  • Venca  | 12.01.2017 23:19  | Reagovat
    Počkej, Zděňo...teď jsem se v tom ztratil. Co jsi to teda vlastně poslouchal ? BBC nebo Hlas Ameriky ? Tak to si určitě jako zasloužilej disident ještě pamatuješ, na jaký vlně jsme v osmdesátejch tady u nás v Jihlavě VOA chytali a v kolik hodin bylo hlavní zpravodajství s "cinkcinkem", když si to denně na svý ruský tranzistorový Spidole sjížděl, žejo ?
  • Zdeněk Gryc  | 13.01.2017 08:25  | Reagovat
    INFORMACE: „Faktem je , že to nejspíš dlouho nevydržíš. Díky Bohu" . . . "jak existovat a ne jak prudit s havlem." Venca klasik: "Srovnejte si to jenom se svým svědomím.“ ZG: "Přestaňte podle a anonymně vymýšlet cancy. Vždyť to přece nikdo nečte, že? O co kráčí Vám a Vašemu partnerovi XXXXX ? Je to už dávno jasné, DENUNCOVAT, špinit a umlčet sympatizanta Václava Havla, ne? Snad čtenář JL bez uvozovek umí pochopit komentáře: ----------------------------------------------- Venca říká: Čtvrtek, 6. 10. 2016 v 21:18 PIŠTOLY Zděnkovi ! S jedním nábojem. XXXXX říká: Čtvrtek, 17. 12. 2015 v 21:27 ani to nečtu a jak jsem řek VŮL. Hele architekte mel si svou, já už to nebudu dál komentovat. Meleš, meleš a meleš ale vo hovně. Na tvý úvahy každej sere lidi mají narozdíl od tebe starosti jak existovat a ne jak prudit s havlem. „Faktem je , že to nejspíš dlouho nevydržíš. Díky Bohu. A kdybys to chtěl urychlit stačí skočit z šityparku s lanem kolem krku, jak to před léty předvedl jinej magor tvýho ražení.“ ------------------------------------------------------ Zdeněk Gryc, fakt končí na tomto blogu: "STAČÍ SKOČIT S ŠITYPARKU S LANEM OKOLO KRKU"
  • blade  | 13.01.2017 15:09  | Reagovat
    http://www.jihlavske-listy.cz/clanek21534-silne-mrazy-neprezili-dva-bezdomovci.html?komentare=vse#komentare ....... Aktuality : 12.01.2017 Diskuze u článku byla ukončena. Admin Jak se do toho zapojí Z.G. tak je většinou po diskusi. Navrhuji úplně zrušit diskusi V JL stejně nic neřeší ani nevyřeší a je tak k ničemu. Tak se tu mějte jak chcete v tom místním CHMP. Zdarec chovanec.
  • blade  | 13.01.2017 15:11  | Reagovat
    http://www.jihlavske-listy.cz/clanek21534-silne-mrazy-neprezili-dva-bezdomovci.html?komentare=vse#komentare ....... Aktuality : 12.01.2017 Diskuze u článku byla ukončena. Admin Jak se do toho zapojí Z.G. tak je většinou po diskusi. Navrhuji úplně zrušit diskusi v JL, stejně nic neřeší ani nevyřeší a je tak k ničemu. Tak se tu mějte jak chcete v tom místním CHMP. Zdarec chovanec.
  • franta pulpytel  | 13.01.2017 15:46  | Reagovat
    Já si myslim,že centrum proti terorismu ,bude spíš centrem pomlouvání Ruska aĆíny.
  • XXXXX  | 13.01.2017 17:48  | Reagovat
    Zdendo ne S kým s čím, ale Z koho z čeho.
  • Zdeněk Gryc  | 19.01.2017 09:05  | Reagovat
    NEJEN SOCIALISMUS, ALE I DEMAGGOGIE ANONYMŮ, V JL JE ŠEDIVÝ PROUD A POKUD Z NĚJ VYSTRČÍŠ HLAVU TAK PO NÍ DOSTANEŠ Jan P. říká: Sobota, 14. 1. 2017 v 22:24 U některých se dokonce odbývá jako pokus odčinit „totalitní“ hříchy mládí.Viz bloger Jihlavských listů architekt Zdeněk Gryc a jeho texty,které na internetové diskuzi u řady čtenářů vzbuzují emoce. -------------------------------------------- Má pravdu: Venca říká: Čtvrtek, 6. 10. 2016 v 21:18 PIŠTOLY Zděnkovi ! S jedním nábojem. XXXXX říká: Čtvrtek, 17. 12. 2015 v 21:27 ani to nečtu a jak jsem řek VŮL. Hele architekte mel si svou, já už to nebudu dál komentovat. Meleš, meleš a meleš ale vo hovně. Na tvý úvahy každej sere lidi mají narozdíl od tebe starosti jak existovat a ne jak prudit s havlem. „Faktem je , že to nejspíš dlouho nevydržíš. Díky Bohu. A kdybys to chtěl urychlit stačí skočit z šityparku s lanem kolem krku, jak to před léty předvedl jinej magor tvýho ražení.“ ------------------------------------------ VladimírV říká: Pátek, 6. 1. 2017 v 16:10 Vážený pane šéfredaktore, čekal bych od Vás úplně jiný komentář. Komentář novináře, který velmi dobře ví, že existence periodik a internetových profilů závisí na lukrativnosti jejich obsahu. A to za cenu „zaručených pravd“. Nic proti tomu, pokud se otírají o politiky, kteří mají imunitu, to je součástí politické kariery. ------------------------------------------- Pokud dehonestují běžné občany, ------------------------------------------ tak s rizikem, že budou soudně popotahováni. Obojí je tedy dnes řešitelné v rámci příslušných zákonů. ---------------------------------------------- Vážený pane Havlíček, Patrně jediný "pravdo-láskař", který se v JL podepisuje je cílem hromadného "otloukání anonymů", děje se tak podle Goeblse hlavního ideologa nacismu v rámci post-komunismu gramofonovou deskou, jejíž sekvence, třeba kola-borace = tedy příkazy zaměstnavatele, tu a tam přehrávají. O co jim kráčí? První krok je jak uvádíte je "dehonestovat běžného občana". Anonymně a X krát opakovaně, takže Jan P. svou pomluvu uvádí jako fakt. Druhý krok je nejlépe sprostě útočit na Václava Havla. Byl na Roštejně, tak to "tam muselo být nablito". Třetí krok nejlépe sprostě útočit na církevní restituce: "Například halasné vytrubování ČSSD v čele s jejím čelným představitelem o zaražení církevních restitucí. Jenže po volbách skutek utek. Dělat si nepřátele z černoprdelníků, uznejte, že je to jaksi nevhodné ! čtenář | 2017-01-11 08:38:29 | Reagovat" Dálnice desinformací začíná na stezičkách dehonestujících běžného občana. Anonymní aktivisty je možné ignorovat, nebo použít jejich terminologie "černo-prdelníků" a strušně je tam poslat. To je však jejich cílem, komentáře jsou administrativou JL smazány a anonym s lascivným pochychtáváním poukazuje na sprosťáka s podpisem. Ale s tím nic nenaděláme. Slušnost autorizovat svůj text je paradoxně dle anonyma bonzování. Jsou lidé, kteří museli svá díla až do nejmenších detailů podepisovat. sou lidé, které jejich podpisy v Jihlavských listech dráždí až k nepříčetné zlobě. Zdeněk Gryc
  • Berka  | 19.01.2017 12:43  | Reagovat
    Jako třeba váš podpis pod Chartou 77...
  • Zdeněk Gryc  | 19.01.2017 17:37  | Reagovat
    VIDĚL A SNAD I POCHOPIL? Dokument. Opakování 18.1./ČT2 a 23.1./ČT2. K příležitosti 40. výročí od podpisové kampaně kulturních osobností proti Chartě 77 se režisér Pavel Křemen vydává za tehdejšími aktéry zkoumat jejich roli a způsoby vyrovnávání se s ní. Překvapivá svědectví Evy Pilarové, Theodora Pištěka, Luďka Soboty či Milana Lasici a dalších včetně vrcholných funkcionářů Milouše Jakeše a Jana Fojtíka. ASI TĚŽKO,ŽE ?
  • Berka  | 19.01.2017 18:08  | Reagovat
    Ale ani jeden z nich v současnosti nevystupuje jako ublížený "odbojář", nezlomný masarykovec a nesmiřitelný komunistobijec - narozdíl on některých angažovaných tvůrců komunistických paláců. Jak říkáte, způsoby vyrovnávání se s minulostí jsou různé.
  • Zdeněk Gryc  | 20.01.2017 18:46  | Reagovat
    Takže znova: ČERNOPRDELÁČI ...podivná proti-církevní propaganda! Je tam vložen autentický článek jak OV KSČ učila architekta, "angažovaného tvůrce komunistických paláců." pokud nestačí, najdete ho celý v Ji archivu. Bylo to v Jiskře běžné? pokuste se prosím nezaujatě přemýšlet vlastní hlavou a ne smyšlenkami, které stylem Goebls opakuje trio, či kvarteto JL. Proč mám skákat se špagátem s City parku a proč v pistolce stač jeden náboj? ------------------------------------------------------ ČERNOPRDELÁČI ------------------------------------- Paměť některých lidí je obdivuhodná. Pamatovat si, co řekl před padesáti lety nějaký pán projíždějící okolo s kočárkem, taková fenomenální paměť vskutuku zasluhuje obdiv. Ovšem žrát se kvůli tomu dalších 50 let, to není právě záviděníhodné. čtenář | 2017-01-19 10:11:01 | Reagovat Copak černoprdeláči, ti spojovali s každým, s komouši a teď by se spojili třeba s ďáblem, jen aby byli ve vládě. čtenář | 2016-11-22 19:14:08 | Reagovat Například halasné vytrubování ČSSD v čele s jejím čelným představitelem o zaražení církevních restitucí. Jenže po volbách skutek utek. Dělat si nepřátele z černoprdelníků, uznejte, že je to jaksi nevhodné ! čtenář | 2017-01-11 08:38:29 | Reagovat --------------------------------------------------------------------- "Třešťský farář Tomáš Caha se společně s historikem Františkem Bukvajem zúčastní 7. února natáčení České televize o křížové cestě v Třešti. Farnost hledá dokumentaci k tématu i mezi občany". . . FARÁŘ + HISTORIK + ČT = ČERNÝ BOD, V TERČI INVEKTIV, AUTORA OBOU KOMENTÁŘŮ. Důvod proč slyšet "halasné vytrubování ČSSD v čele s jejím čelným představitelem o zaražení církevních restitucí" je obsažen v předmětném článku. Ten kdo se podívá do Třeště, vidí dobře udržovanou církevní architekturu, zejména kostel u zámku, kde začíná Křížová cesta je skvostem. Jeho vyniknutí je málem architektonická sochařina, jako Santinyho stavby. Na rozdíl od kostela na náměstí mu dává dynamika pohnutý terén. V Třešti, podobně jako na Březinkách a vlastně celé staré kupecké cestě z Rakouska do Slavonice, přes Kostelní Vydří do Třeště a na Jihlavu, byl umístěn na mostě sv. Ján. Je otázka zda Třešťáci ví, jaký je rozdíl mezi Třeští, kde je tato socha po rekonstrukci mostu umístěna zrovna tam, kde je. V Jihlavě, je tomu s ohledem na totáč a jeho Vítězný Únor naopak: --------------------------------------- V úterý 25. února 1975. vyšla JISKRA Orgán OV KSČ. . . „Historii píše život a je na nás, abychom naši dělnickou, pokrokovou tradici a její symboly lépe ochraňovali a zakládali. Nemohu než sáhnout v této souvislosti pro jiný příklad. Kdysi stál cestou na Kalvárii v Jihlavě starý most a na něm socha sv. Jána. Starý most ustoupil novému, který se stal vstupem do budoucího moderního sídliště města. Samozřejmě že se nezapomnělo na renovaci sochy sv. Jána nákladem cca 15.000 korun i na příslušné místo na novém mostě, kam by měl být opět umístěn. Nestane se tak a je to moudré. Mnohem víc mu to bude slušet třeba u kostelíčka sv. Jána na Kalvárii, či na jiném místě. Všimněte si však, že vpravo na mostě /směrem od Jánů/ je naň pamatováno příslušným místem. Projektant tu pozorně dbal historie uchování památky, možná dokonce umělecké památky. My bychom teď měli pamatovat na to, aby ono prázdné místo vyplnila třeba socha sportovce, jako symbol mládí obyvatel sídliště, jež by také byla doplňkem stojících a připravovaných sportovišť. . . . Musíme naše inženýry-architekty učit uctívat památku dělnické třídy a komunistické strany. A pokud některým z nich tyto myšlenky nejsou blízké, ukládat jim v tomto smyslu konkrétní požadavky k odbornému ztvárnění. Generace dnešní i příští ocení bezpochyby skutečnost, jako je plánované postavení pomníku prezidentu Gottwaldovi v sídle okresního města na památečním místě, z něhož k občanům Jihlavska promlouval“. . Tak a bylo vymalováno. Třešť, pietně sochami v radničním átriu, zachovává památku na popraveného magistra Valníčka. Na místě jeho lékárny stojí socha pana Tau, od přítele Dana. Prosím sehněte a přečte štítek dole. U sv. jána na mostě se podívejte se na jesle, kde pokladnici-truhlici drží jeden ze tří králů, od téhož Stejskala. Je toho v Třešti hodně. Cykloturista, který pokračuje směrem k Roštejnu, si může odpočinout vlevo od silnice u krásně obnoveného kříže pod lipou. Tam je dobré přečíst si sdělení o vročení obou. Architektura i její drobné artefakty se dají vychutnat pohledem, fotografií, ale i "kresličem". Toto místo je exaktní ukázka souzvuku symbiózy přírody s uměním. Sochařský artefakt, nejenom pro architekta-památkáře, cennější čím je starší, jsou ovšem krásné případy, kdy je tomu naopak. ------------------------------ Církev její dějiny a zacházení s artefakty, jsou doklady doby a jejího nazírání na kulturní dějiny národa. Věřím, že pro občany Třeště není pan farář "Černoprdelník". Faráři jsou vzdělaní lidé, kteří vědí jak pečovat o církevní architekturu, dominanty města. Hospodaří, nejen pokud se jim vrátí kostel i les, podobně jako šlechta, na staletí. Je v tom ekologie i ekonomie. Závěrem: "Například halasné vytrubování ČSSD v čele s jejím čelným představitelem o zaražení církevních restitucí." Co, kdyby také došla k rozumu a spolupracovala s "černoprdelníky", na zachování historické paměti národa a jejich architektonických skvostů. Za paneláky na Březinkách a v Třešti zajisté nikdo nepřijede. Co se ukradlo, se nemusí ani tak "re-stituovat", ale vrátit. Zdeněk Gryc PS. Za Protektorátu, jsme slýchali fonetické "černokošiláči mašírují". Pěkné to nebylo. JSEM SI JIST,ŽE ani tak nevadí co bylo tehdy, ale to co se anonymně v JLnosí dnes. Publikuje to Slonková, napřed pod jakoukoli záminkou invektivy na osobu, která polemizuje s tím: Zda po návštěvě Václava Havla bylo na Roštejně nablito + x x x plebejských lží. TEDY ZABÝVEJME SE TÍM CO PÍŠI A NE KDO TO PÍŠE
  • Zdeněk Gryc  | 20.01.2017 19:12  | Reagovat
    Vážený pane Berka, zapojil jste se klasicky do meritu blogu DEZINFORMACE, TEDY ZABÝVEJME SE TÍM CO PÍŠI A NE MOU OSOBOU TEN PLÁČ A TO UBLÍŽENECTVÍ,KTERÉ VYČÍTÁTE, TAM VKLÁDÁTE VY. JE TO KLASICKÝ TRIK JAK zamáznout obsah článku a pošpinit autora. BEZVADNÁ DVOUSEČNÁ ZBRAŇ ANGAŽOVANÉHO AKTIVISTY S OPAČNÝM NÁZOREM Vložím článek PRAVDA VÍTĚZÍ do dop.čt. a v první komentáři je reminisce toho co jste napsal: k vlastnímu článku nic. pouze autor si ŽIL JAKO PRASE V ŽITĚ = PODPÁSOVÉ A NAVÍC ANONYMNÍ TOMU SE DÁ POUZE NEZDVOŘILE OPONOVAT A POSLAT ANONYMA DO TEPLÝCH KRAJIN TAKŽE KONEC OSOBNÍCH INVEKTIV? S pozdravem Zdeněk Gryc, který nešikovně odklikl.
  • Berka  | 20.01.2017 20:50  | Reagovat
    Nevím, jaké osobní invektivy máte na mysli. Jste směšnej kafemlejnek, co mele svoje naučené slátaniny a neposlouchá, co mu kdo říká. Příkladně já jsem vám několikrát psal, že se nejmenuji "pan Berka", ale docela prostě a obyčejně Karel Bernard a pod tímto svým pravým jménem jsem se vás tady taky několikrát na rovinu jako starej chlap starýho chlapa ptal na nějaké věci z vaší minulosti, neboť se tu prezentujete jako celoživotní etalon a nesmiřitelný vyznavač morálních a demokratických hodnot. Dokud na rovinu nenapíšete, zda-li jste podepsal Chartu 77 a Několik vět a dokud na rovinu nenapíšete, jestli jste po onom strašném a likvidačním kritickém článku v Jiskře pochopil úkoly, které před vás doba kladla a dál ochotně šlapal brázdu - a nebo jestli jste úkoly doby pochopit odmítl a byl jste za to vyhozen z práce, přeřazen na podřadné místo a nebo snad dokonce uvězněn, tak si vás prostě nemohu přinejlepší vůli vážit a po každé vaší zdejší kopírovací ejakulaci vám budu znovu připomínat, že zrovna vy nejste z těch, kteří by měli právo s komunismem účtovat - když jste ho sám pomáhal budovat. To je celé a melte si tady klidně dál tu svoji CTRL+C mlhu o všech zlých Dvořácích, Kavalcích, Anonymech a Čtenářích, kteří se proti vám a vaším modlám spikli. Já už si na to zvykl, že na to, abyste poskytl konkrétní INFORMACI, která by pro vás nemusela vyznít příznivě, prostě nemáte koule a proto tu akorát vršíte stohy DEZINFORMACÍ o tom, jak jste strašlivě trpěl. Těším se na další smršť - mě by to vlastně už i docela chybělo.
  • Zdeněk Gryc  | 20.01.2017 21:48  | Reagovat
    pane Karle Bernard, už se mne na nic neptejte, tak jako já Vás ! MINULE JSEM TO NAPSAL... ponechme si své soukromí, mluvme o našich životních hodnotách. Já o demokracii Václava Havla a jeho CHARTĚ 77. HAVEL SEDĚL PROTI HVÍŽĎALOVI V RÁMCI JEHO DÁLKOVÉM VÝSLECHU. ZAPOMEŇTE NA SVÉ POKUSY OSOBNÍHO OSTOUZENÍ VE STYLU "čtenář" běžte prosím a laskavě se svými osobními invektivami do teplých krajin. ---------------------------------------- hodlám i nadále psát o 45 roku a svobození naprosto subjektivně nezapomenout, o tom jak vnímal dobu žáček gymnásia RG Židenice do a po roku 48. Sebevraždě mého třídního Miroslava Spurného. O spolužácích, skautech likvidovaných na FA v Brně. Zde břiblblým anonymem dehonestoným kriminálníkem Rozehnalem O MUČENÍ A VRAŽDÁCH,KTERÉ PROBÍHALY V BUDOVĚ STB, POZDĚJI STAVOPROJEKTU O VYHNÁNÍ DOKTORA HOFFMANNA Z JIHLAVY A DCERY ROZEHNALA Z BRNA O SAMETOVCE NA FA A O 25 LETECH SOUDNÍCH PROCESŮ S KOMUNISTOU SNÁŠELEM V SOUČASNOSTI OPONOVAT KYDÁNÍM HNOJE NA VÁCLAVA HAVLA "čtenářů ve své nadřazenosti končil slovem: kapišto S pozdravem: KAPIŠTO ... Zdeněk Gryc s omluovou, z jedené vody na čisto. Znovu skoukněte anonymouse a ty kdo se podepsali v tomto bloku. kolik laskavých slov a kolik nenávisti se vejde do anonym-šrift. Věřím,že Vás ani nenapdne psát jim poslední vydání Vašeho VÝSLECHU A INVEKTIV. "KAPIŠTO" Zdeněk Gryc který uctivě prosí o vynechání sprostot a invektivů na jeho koule, to snad není tak moc. Vaše koule ponechávám v klidu. a nabízím osobní setkání v redakci JL, kde si jak doufám nebudeme zjišťovat, a koule ukazovat. TO CO JSTE NAPSAL A JÁ ANI POŘÁDNĚ NEČET, SI DEJTE DO RÁMEČKU. RÁNO PŘEČTĚTE A PŘEMEJŠLEJTE, KDO JSTE A ZA KOHO ZG KOPETE VČICHNI ČTENÁŘI JL NEJSOU TAK BLBÍ,JAK JSTE VY CHYTREJ S pozdravem ukazovat koule po 80tce v plavecké šatně odkud jsem se před chvílí vrátil mi absolutně nevadí, v redakci JL si tím nejsem tak jist. Vážený pane Berka,prosím pochopte,že jsem se pohyboval v Brně v atelieru Profesora Rozehnala v jihlavě v museu doktora Hoffmanna, kde se neřešilo: " prostě nemáte koule a proto tu akorát vršíte stohy DEZINFORMACÍ o tom, jak jste strašlivě trpěl." je fakt,že jsem dost trpěl pomyšlením na to ja asi v kriminálu Rozehnalovi je. O jeho osobnost je stále zájem ne od"čtenář", odkliknu a snad překopíruji
  • Zdeněk Gryc  | 20.01.2017 22:11  | Reagovat
    Berka říká: Pátek, 20. 1. 2017 v 20:50 Nevím, jaké osobní invektivy máte na mysli. Jste směšnej kafemlejnek, co mele svoje naučené slátaniny a neposlouchá, co mu kdo říká. Příkladně já jsem vám několikrát psal, že se nejmenuji „pan Berka“, ale docela prostě a obyčejně Karel Bernard a pod tímto svým pravým jménem jsem se vás tady taky několikrát na rovinu jako starej chlap starýho chlapa ptal na nějaké věci z vaší minulosti, neboť se tu prezentujete jako celoživotní etalon a nesmiřitelný vyznavač morálních a demokratických hodnot. vážený pane Berka, všimněte si jména v záhlaví svého komentáře... pochopte že ve změti autorů invektiv různých Venců atd,či potomků Milana Dvořáka,kteří hrají na SLEPU BÁBU Se v civilizovaném světě odpovídá na podpis,nebo na jméno na obálce,ne jak někdy někdo se presentoval. Vklám dnešní dopis s tím,že snad pochopíte obvyklost v civilizaci ve které žijeme. DĚSÍM SE ANONYMNÍCH BLBÚ A CENÍM SI JMÉNA BERKA ALE POKUD...TEDY SI CENÍTE I SVÉHO KŘESTNÍHO JMÉNA,TAK MNE DOPČIC NENAPÍNEJTE A PODEPIŠTE SE NORMÁLKA CELÝM JMÉNEM. JAKO UKÁZKU SVĚTA VE KTERÉM SE NE-ANONYMNĚ POHYBUJI KOPÍRUJI DNEŠNÍ DOPIS, POKUSTE SE PSÁT PODOBNĚ,OBOUSTRANNĚ BYCHOM ZÍSKALI,ŽE? Vážený pane architekte, děkuji Vám za zaslání fotografií a krásných textů z dopisů. Srdečně zdravím na Vysočinu! Jaroslav Štěpaník -----Original Message----- From: Zdenek [mailto:zdenek.gryc@centrum.cz] Sent: Thursday, January 19, 2017 7:08 PM To: Štěpaník Cc: Eva Rozehnalova Subject: Odesílání e-mailu: 07, 08.3jpg, 11 kopie-2, 61.06.11, 61.11.19., 62.03.17, 0084.01.25.- 0084.06.11. úmrtí , BEDŘICH ROZEHNAL 1902-1984 (4), BEDŘICH ROZEHNAL 1902-1984 (6), BEDŘICH ROZEHNAL 1902-1984, EVA, Ji listy 8.11.2011, Jiří Dunděra - Rozehnal, LIVER Vážený a milý pane doktore, posílám silně komprimovaný soubor fotek atd. Pokud prosím by jste chtěl nějaké vysvětlení, tak rád s pozdravem Zdeněk Gryc Zpráva je připravena k odeslání s následujícími přílohami obsahujícími soubor nebo odkaz: 07 08.3jpg 11 kopie-2 61.06.11 61.11.19. 62.03.17 0084.01.25.- 0084.06.11. úmrtí BEDŘICH ROZEHNAL 1902-1984 (4) BEDŘICH ROZEHNAL 1902-1984 (6) BEDŘICH ROZEHNAL 1902-1984 EVA Ji listy 8.11.2011 Jiří Dunděra - Rozehnal LIVERPOOL 1968 (2) ORBIS PICTUS BOHUSLAVA FUCHSE obr.57 a 58 ORBIS PICTUS BOHUSLAVA FUCHSE obr.93 OTAKAR TEYSCHL str.25 P5301740 pan profesot a jeho dcera PB200351 PF 2003014 kopie publikace BEDŘICH ROZEHNAL 1902 - 1984 b publikace BEDŘICH ROZEHNAL 1902 - 1984 c publikace BEDŘICH ROZEHNAL 1902 - 1984 Rozehnal s Fuchsem Rozehnal-Petrov Rozehnalův odkaz 001 4.září 60 - kopie Rozehnalův odkaz 002 4.září 60 Rozehnalův odkaz 003 30.srpna 60 - kopie Rozehnalův odkaz011 img001 img002 img003 img004 img005 img006 img007 img008 img009 img010 img011 img012 img013 img014 img015 img016 img017 img018 img019 img020 img021 img022 img023 img024 img025 img026 img027 s POZDRAVEM: prostě nemáte koule a proto tu akorát vršíte stohy DEZINFORMACÍ o tom, jak jste strašlivě trpěl.
  • Zdeněk Gryc  | 20.01.2017 22:37  | Reagovat
    Motto: "prostě nemáte koule" Vážený Karle Berko, o weekendu nebudu v Jihlavě, ale v civilizaci na úrovni autora dopisu, který jsem Vám zde překopíroval. Rozhodně by mne ani nenapadlo posuzovat stav Vašich koulí. Věřím ale že máte mimo emocí i rozum. Vaši omluvu v pondělí očekává: Ing.arch.Zdeněk Gryc
  • A.Svobodová  | 21.01.2017 09:06  | Reagovat
    Nechci se míchat do chlapských záležitostí, ale myslím že pana B. asi nezajímá přímo snad stav vašich intimních partií. Jde o trochu zvláštní idiom, používaný běžně dnešní mladou generací. Minulý týden jsem u snídaně vyčítala manželovi, že přijel pozdě z nějaké akce a já na svoji akci musela jet trolejbusem i když slíbil, že mě odveze. Řekla jsem mu mimo jiné, že mi asi nezbude nic jiného, než si udělat autoškolu. A náš čtrnáctiletý syn odložil hrnek s čajem a nevěřícně mi říká "mámo, na to nemáš koule" :-)
  • Venca  | 21.01.2017 11:29  | Reagovat
    "je fakt,že jsem dost trpěl pomyšlením na to ja asi v kriminálu Rozehnalovi je"... Tahle věta mluví za vše. Rozehnal byl v kriminále, ale trpěl Zděnek. Svině komunistický. Zavřeli pana profesora jenom proto, aby psychicky zlomili odbojného architekta, kterému se jinak nemohli dostat na kobylku.
  • Zdeněk Gryc  | 21.01.2017 16:42  | Reagovat
    Pane Venca, dík za názor. existueje slovíčko CIT a SOU-CIT s nemocným, žalářovaným, nebo v koncentráku. tam byl můj strýc Čeněk Janík, přežil koncentrák,vrátil se do Rožnova. Po několika dnech ho odvleklo komando, asi GPU do Olomouce a zařadilo do transportu na Sibiř. JE OTÁZKOU KDO VÍCE TRPĚL ZDA ON NEBO MOJE MATKA. Myslím,že tomu bylo podobně v rodinách vojáků bojujících v obou válkách. V atelieru u Rozehnal jsem byl 5 let. nebyl jsem sám, kdo sdílel tyto pocity. Stačí aby se sešli jeho žáci, nedávno v rámci 90tin Profesora Rulera. Fakt byl to dost děs. do Jihlavy vyhnali jeho dceru. Vím, tak trochu, co to byly její noční jízdy na čtvrhodinku za čtvrt roku. omlouvám se,že přes velké školení pana čtenář jsem blbě vložil obsah celého dopisu PhDr Jaroslavu Štěpaníkovi Syndikát novinářů České republiky, které si vyžádali, jako podklady pro jejich publicitu. jak článek vyjde,tak ho do JL vložím. cením si toho,že se zajímáte o mé komentáře a věnujete mi tolik času a jako kolega čtenář, dokážete využít colkoli jako inspiraci. Přítel čtenář je také všímavý.nedávno vložil: Paměť některých lidí je obdivuhodná. Pamatovat si, co řekl před padesáti lety nějaký pán projíždějící okolo s kočárkem, taková fenomenální paměť vskutuku zasluhuje obdiv. Ovšem žrát se kvůli tomu dalších 50 let, to není právě záviděníhodné. čtenář | 2017-01-19 10:11:01 | Reagovat Podobné sdělení vždycky potěší. je to doklad, že se těší na každé mé písmenko a ještě více na chybu a překlep. také považuji za ocenění své osoby, když vidím nejen zde tu obrovskou práci. a co se dá vyrobit ne k věci, ale k autorovi cenínm si nejenom Slonkové, která rozkrývá dehonestaci osob. v JL to začíná Havlem a končíí Rozehnalem. Jsem mile překvapen, jak bystře a zejména moudře je na mé komentáře reagováno. S díkem za pozornost,která je věnována mé publicitě která každého autora jistě potěší. byl bych ale přispěvatelům vděčný, kdyby se věnovali věci o které píši a nedělali ze mne preventivně blbce a kolaboranta. Na kolenou fakt mohl Heydrich houpat spíše mne než Havla,jak se v JL občas psalo. Dovolte prosím,abych se omluvil za chyby, nejsem doma ale v brněnském museu, kde jsem si půjčil exponát PC bratra Žižky. ZG ale fakt, SOU-CIT by neměl být invektivou,že ?
  • Staník  | 21.01.2017 16:49  | Reagovat
    Navíc ten jeho neustále omílaný článek z Jiskry je všeobecný a vůbec nepíše konkrétně o Zdeňku Grycovi. Ten se ho akorát chytl za všechny ublížený architekty bejvalýho socialistickýho bloku :-) Nakonec ty bys o tom měl vědít víc Venco bo to psal tvůj tatík :-) :-) :-) (prosím pana architekta nereagovat anobrž reaguji na Vencu, s vámi již nehodlám diskutovat ani anonymně). Děkuji :-)
  • XXXXX  | 21.01.2017 19:43  | Reagovat
    Ale ale architekte, z tebe nikdo blbce a kolaboranta nedělá. A to ani preventivně. Ty blbec a kolaborant seš. Ale soucitnej. Zdravím i tvý kámoše rozehnala a dvořáka. A s tím vkládáním cizích článků to nepřeháněj protože autorský práva nejsou nic lacinýho, aby ti zbylo na elektriku pro ten počítač z kterýho nás tu všechny oblažuješ svýma CTRLama. Jo a není to Karel Berka, ale Karel Bernard, - berka.
  • Berka  | 22.01.2017 08:54  | Reagovat
    ne, pane architekt, opravdu mě obsah vašich trenýrek v žádném případě nezajímá, to jste si vážně špatně vyložil. Je to těžké, když sám píšete, cituji : "TO CO JSTE NAPSAL A JÁ ANI POŘÁDNĚ NEČET, SI DEJTE DO RÁMEČKU." a také "DĚSÍM SE ANONYMNÍCH BLBÚ A CENÍM SI JMÉNA BERKA ALE POKUD…TEDY SI CENÍTE I SVÉHO KŘESTNÍHO JMÉNA,TAK MNE DOPČIC NENAPÍNEJTE A PODEPIŠTE SE NORMÁLKA CELÝM JMÉNEM. JAKO UKÁZKU SVĚTA VE KTERÉM SE NE-ANONYMNĚ POHYBUJI" Dokud se nenaučíte pořádně číst (a v osmdesáti je to jistě napováženou), těžko můžete chtít s někým rovnoprávně diskutovat. Ano, cením si svého křestního jména. Kdybyste se vůbec namáhal pokusit se naučit číst, jen na této stránce byste moje jméno našel snad pětkrát, vy směšný akční hrdino třetího odboje a myšlenkový trpiteli. Ale proč byste to dělal, že. Pro nápravu vašeho špatného kolaborantského svědomí je totiž potřeba, aby všichni oponenti byli zavilí a zlí anonymové, jimž jste intelektuálně a hlavně morálně nadřazen. Chápu to.
  • Zdeněk Gryc  | 23.01.2017 15:52  | Reagovat
    "TRES FACIAT KOLEGIUM“ Staník říká: Sobota, 21. 1. 2017 v 16:49 XXXXX říká: Sobota, 21. 1. 2017 v 19:43 Berka říká: Neděle, 22. 1. 2017 v 8:54 Vážení přátelé, v jednotném názoru je fakt síla. Blahopřeji. podpis je nahoře
  • Zdeněk Gryc  | 23.01.2017 17:36  | Reagovat
    SPROSTOTA A NENÁVIST RUDÉHO KOLEGIA V JL, KE KRIMINÁLNÍKŮM ROZEHNALOVI a HAVLOVI. 1. Venca říká: Sobota, 21. 1. 2017 v 11:29 „je fakt,že jsem dost trpěl pomyšlením na to ja asi v kriminálu Rozehnalovi je„… Tahle věta mluví za vše. Rozehnal byl v kriminále, ale trpěl Zděnek. Svině komunistický. Zavřeli pana profesora jenom proto, aby psychicky zlomili odbojného architekta, kterému se jinak nemohli dostat na kobylku. http://www.brnozurnal.cz/rozhovory-vzpominky-medailonky/znamy-i-mene-znamy-bedrich-rozehnal/
  • Venca  | 23.01.2017 22:48  | Reagovat
    Jenže já nikdy a nikde neřekl ani slovo proti Rozehnalovi. Já ho vůbec neznám. Komouši s ním zametli a pravděpodobně si to tak jako tisíc dalších nezasloužil. Budiž mu upřímně čest a sláva. Najděte mi někde příspěvek s nickem "Venca", který by profesora Rozehnala nějak napadal. Já napadám milý Zděnku akorát vás. Vás a vaše do nebe volající farizejství. Stejně jako mi vadí že je ministrem financí někdo, kdo je největší podnikatel v zemi, stejně jako mi vadí že prezident je někdo kdo moralizuje a uznává presumpci viny, přičemž si drží kancléře, který ani nemá bezpečnostní prověrku - stejně tak mi totiž vadí někdo, kdo komunistům ochotně sloužil a teď jim dělá moralistu a soudce. Kapišto ?
  • Venca  | 23.01.2017 22:49  | Reagovat
    Jak proboha můžete někoho jiného označovat za "rudé kolegium" ? Vy, směšný človíčku, který jste jim radostně a uvědoměle stavěl paláce ???
  • Berka  | 24.01.2017 07:57  | Reagovat
    Na to už jsem se taky párkrát ptal, je to marný. On žije ve svým světě.
  • Zdeněk Gryc  | 24.01.2017 11:41  | Reagovat
    "s vámi již nehodlám diskutovat ani anonymně). Děkuj"i Staník říká: Sobota, 21. 1. 2017 v 16:49 Navíc ten jeho neustále omílaný článek z Jiskry je všeobecný a vůbec nepíše konkrétně o Zdeňku Grycovi. Ten se ho akorát chytl za všechny ublížený architekty bejvalýho socialistickýho bloku Nakonec ty bys o tom měl vědít víc Venco bo to psal tvůj tatík (prosím pana architekta nereagovat anobrž reaguji na Vencu, s vámi již nehodlám diskutovat ani anonymně). Děkuji -------------------------------------------------------------------------- JE SKVĚLÉ, ŽE Staník drží slovo: 1. Staník říká: Pondělí, 23. 1. 2017 v 22:16 Jsem rád, že s architektem nekomunikuju, možná bych se zeptal za co pan profesor dostal ten ŘÁD PRÁCE a on by z toho šel do vrtule -------------------------------------------------------------------- "s vámi již nehodlám diskutovat ani anonymně). Děkuji" Zdeněk Gryc
  • Zdeněk Gryc  | 24.01.2017 14:42  | Reagovat
    DOBŘE ORGANISOVANÉ KOLEGIUM RUDÉ RESERVACE JL. „TRES FACIAT KOLEGIUM“ Staník říká: Sobota, 21. 1. 2017 v 16:49 XXXXX říká: Sobota, 21. 1. 2017 v 19:43 Berka říká: Neděle, 22. 1. 2017 v 8:54 Vážení přátelé, v jednotném názoru je fakt síla. -------------------------- Venca říká: Pondělí, 23. 1. 2017 v 22:48 "Já napadám milý Zděnku akorát vás." ------------------------- CHÁPU JE TO V TRADICI RODINY. ------------------------ Staník říká: Sobota, 21. 1. 2017 v 16:49 Navíc ten jeho neustále omílaný článek z Jiskry je všeobecný a vůbec nepíše konkrétně o Zdeňku Grycovi. Ten se ho akorát chytl za všechny ublížený architekty bejvalýho socialistickýho bloku... / "NAKONEC BYS O TOM MĚL VĚDÍT VÍC VENCO BO TO PSAL TVŮJ TATÍK" / ...Nakonec ty bys o tom měl vědít víc Venco bo to psal tvůj tatík (prosím pana architekta nereagovat anobrž reaguji na Vencu, ---------------------------------------------------------------------------------------- prosím pana Staníka nereagovat anobrž reaguji na Vencu, v souvislosti s jeho sdělením o jeho "tatíkovi" Milanu Dvořákovi red. Jiskry. Zdeněk Gryc PS. Motto: "Ty nechápeš, že dokud budeš prudit nedáme ti pokoj?" 1. XXXXX říká: Sobota, 30. 1. 2016 v 13:34 Tak já myslel, že už je od tebe klid na věky a zas ne. Proč to tu vlastně visí? Ty nechápeš, že dokud budeš prudit nedáme ti pokoj? Celý Jihlavě (podle mě) je u prdele Gryc, Rozehnal a Havel. Lidi mají jiný starosti. Po většině existenční. Neříkám že si za to opět většinově nemůžou sami, koho to zajímá? Dobře, nakreslil jsi Březinky, komoušům pentagon, někde nějakej most, co já vím co ještě, dobrý všechno to stojí, lidi to užívají, tudíž tvé práci čest… …Ale koho to kurva dneska zajímá?
  • Venca  | 24.01.2017 17:41  | Reagovat
    Pořád jsme se Zděnku nedozvěděli, JAKÉ KONKRÉTNÍ následky pro vás ten kritický článek rudého redaktora měl.
  • XXXXX  | 24.01.2017 18:55  | Reagovat
    no logicky, postavil soudruhům za to sídliště
  • franta pulpytel  | 24.01.2017 22:45  | Reagovat
    Jihlavské listy,Tomáš Zdechovský europoslanec za KDÚ ČSL. Boj proti terorismu a hybridním hrozbám má za úkol sloužit pouze k vyvrácení dezinformací nic více. Hloupost by bylo naopak přílivu dezinformací a cizí propagandy z východu nečelit. Kvůli tomu ji lidé mohou vnímat jako organizaci , která má z veřejných peněz ovlivńovat myšlení lidí . Na druhou stranu věřím ,že lidé že lidé mají vlastní hlavu a jsou schopni posoudit , jestli centrum proti terorismu a hybridním hrozbám dělá dobře svou práci . Můj názor , že centrum má za úkol hlavně z nás udělat poslušné ovečky , které mají věřit ,že Rusko nás přepadne , proto musíme mít tady vojáky NATO. Že všechno co napíší v Rusku novináři je lež
  • Zdeněk Gryc  | 27.01.2017 20:07  | Reagovat
    NEJDE O DESINFORMACE, ALE O NEPŘÍPUSTNOU FLAGRANTNÍ SPROSTOTU, KTERÁ BY SE MĚLA PRANÝŘOVAT UVEŘEJNĚNÍM JMÉNA AUTORA ! Zdeňku, dovol mi malou intimní otázku ! Najdeš si při tom smolení duchaprázdných blogů, na kterých nejčastěji diskutuješ sám se sebou nebo vymýšlíš mlácení prázdné slámy na různých replikách, či při neustálém tlučení do kláves CTRL+C a CTRL+V, pošetilém tapetování a kopírování čas na to, aby sis došel na WC ? Abys nedopadl jako Karl Johannes Nepomuk Josef Norbert Friedrich Antonius Wratislaw Mena Fürst zu Schwarzenberg von Wopěnka s jeho "saprlot, zase chloušička, Johan, čistá plena, ale chonem !" čtenář | 2017-01-27 11:45:36 | Reagovat ---------------------------------------------------------- PRANÝŘ na náměstí v Jihlavě. Použití, v rámci veřejně prospěšné činnosti . . . Na černou tabuli, pověšenou na pranýři, napsat velkými bílými písmeny, text hanopisu anonyma. Pokusit se, z morálního hlediska, apelovat na jeho ego, aby pokud za svými slovy stojí, hodinku hrdě poseděl vedle pranýře, na jím navržené lavičce Václava Havlova. Jednou v životě, se chlapsky postavil k tomu co anonymně napsal: "Abys nedopadl jako Karl Johannes Nepomuk Josef Norbert Friedrich Antonius Wratislaw Mena Fürst zu Schwarzenberg von Wopěnka s jeho "saprlot, zase chloušička, Johan, čistá plena, ale chonem !" čtenář | 2017-01-27 11:45:36 | Reagovat Je dobře, že ČT 2 začala vysílat pořady o jednotlivých šlechtických rodech. Včera v 21:35 hodin Modrá krev: Kolowratové Totalita způsobila, jak ukazuje obsah textu anonyma, deformace v myslích lidí. Takže si někdo v Jihlavě dovolí, zbaběle-anonymně, napsat k osobnosti ministra zahraničí a kandidáta na presidenta v druhém kole voleb, do JL něco tak oplzle sprostého. Zdeněk Gryc

Přidat Komentář Vrátit se nahoru