Reklama
Dnes je sobota 21.09.2024      svátek má Matouš
Zpět
Jan Žižka

Ing. Jan Žižka, BA (Hons.) Bezpartijní. VŠCHT a komparativní právo UW.

Bohumil Sobotka možná ČSSD zničí

Jan Žižka | 12.06.2017 01:34

ČSSD byla často pro lidí, kteří se považují za střední vrstvu, jedinou volitelnou stranou. Neprosazovala extrémní názory a byla akceptovatelná a snesitelná. Dokázala zrušit nejnesmyslnější nápady katastrofálních pravicových vlád - jako byly asociální zdravotnické „regulační“ poplatky či stagnace důchodů a minimálních mezd. V posledních letech překvapila asi nejvíc tím, že si do svého čela zvolila naprosto nevůdčí osobnost B. Sobotky. Člověka bez jakéhokoli osobního kouzla a vůdčích schopnosti. Člověka, jež se bojí téměř všeho a každého. Člověka, který není schopen držet slovo, pokud by to vyžadovalo, byť jen drobný boj. Intrikána, který není schopen jít do přímého střetu. (Jakýmsi klíčovým rysem České politiky je vůbec slabost pro politicky impotentní vůdce.) Vzpomeňme jak dopadla strana Zelených, která si zvolila Bursíka. Vzpomene na ní dnes někdo? Sobotka je člověk, který se zoufale bojí, aby se do jeho blízkosti nedostal někdo, kdo by jej převyšoval, sestavil vládu z lidí mnohdy ještě neschopnějších než je on sám, ale těžko mohl konkurovat lidem jako je A. Babiš. Bez ohledu na politické sympatie, je rozdíl živit se od školy politikou, nebo řídit jedu z největších firem v zemi. Sobotka ví, že na A.Babiše nestačí. Lidovců se bojí a promine jim jakékoli excesy, výměnou za falešné spojenectví. A tak vlastně pomalu mizí jedna ze dvou levicových stran v ČR. Kvůli neschopnému vůdci a zbabělosti členů strany to změnit. Fiasko ČSSD nás může v budoucnu mrzet, na naší politické scéně již v podstatě není z čeho vybírat a tkz. pravice, může lehce zlikvidovat vše, co dnes považujeme za sociální výdobytky a jistoty.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Uborka_qrxv615: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
AqttAdugs: My, občané Protektorátu (1/3)
zdenek gryc: KDO TO ASI PLATÍ ???
zdenek gryc: KDO TO ASI PLATÍ ???

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

31 komentářů

Přidat Komentář

  • VladimírV  | 12.06.2017 07:10  | Reagovat
    ČSSD vytěžila převratu z roku 89 tím, že lidé všeobecně odsoudili rádoby komunistický režim, avšak způsob sociálně laděné společnosti v nich zůstal. To samo o sobě nestačilo, a proto se ve společnosti ujal kapitalismus (spíše neoliberální politika), kterou využila část "schopných" zlodějinou ve svůj prospěch. Tito lidé potřebovali politické krytí, přičemž se zoufale nedostávalo lidí s pevným charakterem, základem pro vzbuzení důvěry. A tak se mezi kormidelníky státu dostali jednak potomci utlačovaných (Dientsbier, Benda) a pak lidé, bez životních zkušeností (Sobotka). Sobotka, povahou učenlivý mládežník, si nejen začal plnit svoje ambice zástupce nové generace, ale stal se cvičenou opicí těch, kterým šlo o jejich zištné zájmy. Ano, je to člověk, pod jehož křídly bujelo a bují podhoubí zlodějiny, klientelismu a manipulace. Bez životních zkušeností, avšak s darem řeči. Ve své nezkušenosti namydlil schody schopnějším (Zeman) nebo se zbavil lidí, kteří nechtějí jít cestou bezpáteřní politiky (Tejc). Z trvalého propadu preferencí strany se nejenže nepoučil, ale svaluje vinu na jiné. Ve společnosti se i v této situaci projeví její samoočistná role a tento člověk zmizí v propadlišti dějin. Bohužel s velmi neblahým důsledkem pro pověst strany, která má hájit principy sociálně laděného státu.
  • Venca  | 12.06.2017 09:13  | Reagovat
    No. A kormidlo v ČSSD převezme další křivácká kreatura - Chovanec. Alespoň všechno co dělá tomu nasvědčuje.
  • Fejinka  | 12.06.2017 09:39  | Reagovat
    Socani propadnou a Sralbotkovi už "namydlují" schody. Bonzák Chovanec to nevytrhne. Ten tady zavádí policejní stát. Proč asi. Lidi, myslete a volte nové, nenamočené strany a hnutí. Jinak tady žádná změna nenastane. Ti současné se vždy po volbách nějak domluví: program sem, program tam. Hlavně zůstat u koryta. Jenom si všímejte té cenzury v médiích. Jenom se mluví o těch parlamentních partách. Asi ví proč, strach tady je, co kdyby se Čecháčkům konečně v makovicích rozsvítilo a volili jinak než dříve?! Třeba toho polovičního Japonce (SPD), nebo Robejška (Realisté). Převlékač kabátu Lank cítí šanci a už vzal roha.
  • VladimírV  | 12.06.2017 13:52  | Reagovat
    Chovancovi vyčítám jediné. Že Sobotku zachránil od prezidentovy rány z milosti a od té doby se vyváží na jeho zádech směrem k předsednickému postu. Naopak, dovoluji si tvrdit, že má větší charisma než Bohouš. Což je vlastně jedno, protože oba reprezentují stranu, která v historii udělala svojí politikou již několikrát velké kotrmelce, a proto si vysloužila přízvisko "prasečí".
  • Fejinka  | 12.06.2017 15:51  | Reagovat
    Nyní jsem zvědav, jak dopadnou jednání Bruselu kvůli migrantům s V4. Jak se zachová ten náš hrdina. Kdyby to byl chlap, tak jim řekne: vezměte si je vy všichni, kteří jste tam měli kolonie a staletí jste je vykořisťovali, tak jim to aspoň částečně vraťte. To platí i pro Američany, kteří odtud vozili otroky do Ameriky.
  • Fejinka  | 12.06.2017 15:52  | Reagovat
    Nyní jsem zvědav, jak dopadnou jednání Bruselu kvůli migrantům s V4. Jak se zachová ten náš hrdina. Kdyby to byl chlap s gulema, tak jim řekne: vezměte si je vy všichni, kteří jste tam měli kolonie a staletí jste je vykořisťovali, tak jim to aspoň částečně vraťte. To platí i pro Američany, kteří odtud vozili otroky do Ameriky.
  • XXXXX  | 12.06.2017 16:22  | Reagovat
    Podle mě je to úplně jedno kde socani skončí. A jestli v čiernej pod bruchom, tak to bude jen dobře. Z této strany nevzešel jediný sympatický a nezkorumpovaný politik co by alespoň přibližně disponoval iq orangutana. No jako že z těch ostatních taky. Já to mám ujasněný. Hlas dám Babišovi, ať se ukáže. A když se neukáže, skončí tamtéž co - jak se jmenoval tan strašák s Johnem? Jo Bárta.
  • Venca  | 12.06.2017 19:26  | Reagovat
    Babiš už se ukázal.
  • Jan P.  | 12.06.2017 20:13  | Reagovat
    HLEDÁ SE ČESKÝ CORBYN Takového radikálně levicového kandidáta ČSSD na skladě nemá. Zaorálek coby celostátní volební lídr ČSSD by nebyl výhrou, ale pořád tím nejlepším, co si může tato strana v tuto chvíli dovolit. Bylo by fajn, kdyby u nás nějaká levice byla. Bohužel žádnou nevidím. Možná snad zelení(...) Jeremy Corbyn má v programu zrušení školného, zestátnění železnic, zvýšení daní pro bohaté a zvýšení minimální mzdy. Jeho úspěch je dobrou odpovědí na katastrofické představy, které se občas na levici vyskytnou. Nyní můžeme říci, že na každého Trumpa je tu Sanders, na každou Le Penovou Mélanchon a na každou Mayovou Corbyn. V celosvětovém měřítku nejsme svědky jednoznačného posunu doprava, sledujeme stále pokračující polarizaci. V ČR existuje konzervativní, nacionalistický proud levice, a to jak v rámci ČSSD, tak v rámci KSČM. To je něco, co Corbyn rozhodně nepředstavuje. Corbyn se naopak staví za práva uprchlíků a proti xenofobii. Vítězství Corbyna v Británii je tak inspirací i pro nás v ČR. Je to totiž důkaz, že radikálně levicový kandidát může uspět. I když k tomu, abychom se i u nás dopracovali k podobné politice, jakou prezentuje Corbyn, nás čeká ještě hodně práce. Středa bude Den D. Dozvíme se nejen o potenciálním konci Sobotky v čele ČSSD, ale také řešení absencí senátora Čuby.
  • Staník  | 12.06.2017 23:49  | Reagovat
    Když to tady chlapi čtu tak jsem na rozpacích. Vono to není tak jednoduchý. Fejinka píše nový lidi, nový strany...ale copak ti političtí geronti napříč všema současnejma stranama mezi sebe někoho pustěj? Vemte si jak dopadl Bárta s podělanejma véčkama a jak teď všichni šijou do Babiše. Nový lidi prostě mají mezi tou bandou supů pramalou šanci. Přitom na Babiše nic nemají a nepamatuju se, že by proti němu někdo podal třebas trestní oznámení za to, že pouze využil mezery v Kalouskovým nablblým zákoně o dluhopisech, nebo, že by něco ukradl. A nejvíc mně pobaví jak každej sdílí a lajkuje na FB, že nebude z protestu jíst Babišovy potraviny a ráno si jde koupit paštiku nebo salám z Kostelce na svačinu. Jsme národ ovcí, který se posíraj z blbejch mainstreamovejch médií a přitom každej z nás obyčejnejch blbečků ví o Babišovi úplný hovno. Smekám před ním, že zatím ty tlaky relativně ustál. Tohle není žádná prdel, když Sralbotkovi pohůnci a další parlamentní doživotní rentiéři typu Kalouska, blbky Němcový a Sašíčka Vondry, aby zůstali u koryt tahají na něj jednu špínu za druhou. Ale selským rozumem to cejtím tak, že Babiš při výši svýho majetku to asi nebude dělat vyloženě pro prachy a to je mi sympatický. Rejpalové namítnou kydy o dotacích atd. Na to seru, ty zne(vy)užívá kde kdo. A takto podobně to cítí plno lidí a proto ten Babiš má takový preference. A ti pitomci co do něj šijou mu dělají akorát skvělý PíáR a pomáhaj mu sbírat předvolební bodíky. Závěrem jen to, že v našem politickém systému by stačily maximálně 4 strany, ale s průběžnou generační obměnou a schopností sebereflexe . Takhle se akorát rozmělňují hlasy a výsledkem je to, že ani jedna strany není schopna postavit vládu, protože nemá dostatečnej počet hlasů a pak vznikají různí kočkopsi a vypadá to jak to vypadá. Já osobně pokud půjdu k volbám, tak to tam hodím Babišovi bo Sobotků a dalších vocasů co seděj 20 let ve sněmovně a nikdy (mimo mlácení hubou) nic nedělali mám už plný zuby. Hezký večer všem.
  • Svatopluk Beran  | 13.06.2017 08:55  | Reagovat
    Asi jak to říká Jan P. s Corbym. Nemyslím si ale, že naše zem je schopná z toho co většina občanů historicky ví, zná i prožila, vygenerovat v dnešní době dostatek takto smýšlejících občanů. To zaprvé. A za druhé. I kdyby se to povedlo, tak pro naší početní malost si nemyslým, že by ti co nás ovládají a určují nám mantinely kam až můžem, nás jen tak lehce pustily z odvodu tributu ve svůj prospěch a naše zisky nám nechaly na lidštější pohled na chod světa.
  • XXXXX  | 13.06.2017 10:00  | Reagovat
    Staník: Nechtělo se mi to takhle rozepisovat, ale tak nějak bych to napsal. Nedělám si iluze o tom jak Babiš.Bureš k majetku přišel, nic morálního to jistě nebylo, ale kdyby tam byl jen náznak trestnosti, pizda Slonková a ten blb co s ní jakože něco řeší už by podali třicet trestních oznámení. A to že jede na hraně? No kdo nejede. A myslím si, že Babiš má dostatečně silnej tým dobře zaplacenejch právníků, kteří ho včas varují před tím, že by mohlo být něco mimo zákon. A nakonec jestli zneužil nějaký dotace z EU, v řádu milionů je to pod jeho finanční rozišovací schopnost, ale alespoň za to něco postavil. Čímž nechci říct, že kdo má love může krást a čímž také chci říct, sem žádný dotace nepatří. Ale to je zase ta pohádka o unii, která portugalcům platí za to že nepěstují pomeranče protože ty už se přeci pěstují u sousedů ve španělích. Skurvená unie kurví svět. Zato členové ROP je prostě ukradli a šoupli si je do kapsičky.
  • Venca  | 13.06.2017 11:03  | Reagovat
    Jak myslíte pánové. "Babiš při výši svýho majetku to asi nebude dělat vyloženě pro prachy" - to je ta pradávná super pohádka o tom, jak existuje nějakej bod, kdy už si člověk řekne - sakra, mám dost, další prachy nepotřebuju. Nikomu neberu jeho víru v novodobý spasitele. Ale docela by mě zajímalo, jaký teda podle vás vedly Bureše důvody ke vstupu do politiky ? Jako fakt takovýto "už se na to nemůžu dívat, ako všeci kradnú" ? On říká "aby se našim dětem vedlo dobře". To samozřejmě nelže. Jeho dětem se určitě bude vést dobře. Chtěl vést stát jako firmu - to se dobře poslouchalo. Je čtyři roky ministrem financí. A co je za ním vidět ? Ekonomickej růst ? Svatá prostoto, už v učebnicích ekonomiky pro první ročník SŠ se dočtete něco o progresi a setrvačnosti ekonomického růstu či poklesu. Ekonomiku rozhodně nenastartoval on. Ono teda ji nenastartovali ani ti pravicoví debilové před ním - jednoduše naše republika je totálně exportní zemí a tudíž naše ekonomika závisí na ekonomice evropské, potažmo světové. Co teda udělal ? Zavedl kontrolní hlášení. Super věc - pro živnostníka opruz a navíc naprosto jednoduše obejitelná věc (rozdělení faktur na více malých pod 10 litrů). Stačilo zavést KH pro firmy s ročním obratem nad 10 mega, nebo pro ty co mají víc jak jednu přeshraniční fakturu. Inštalatér Pepa z Panský Lhoty vzájemnej karuselovej obchod se zedníkem Jirkou z Pozďatína opravdu asi těžko udělá. Zavedl EET. Super. Opět opruz a na šedou ekomoniku to má vliv asi jako střídání měsíčních fází na barvu pivních lahví. Inštalatér Pepa bude dál dělat po Panský Lhotě topení bez dokladu. Jestli se Bureš chlubí tím, že EET přinese do rozpočtu 11 miliard ročně, tak je to směšný. Příjmy státního rozpočtu za rok 2016 byly 1181 miliard, takže to není ani jedno procento. Jasně - každý procento dobrý. Ale kvůli EET přibral stát 1500 úředníků. Měsíčně takovej pražskej úředník hrubou pod třicet mít jistě nebude. To je třičtvrtě miliardy jen na platech, pluje třeba připočíst SZ a ZP. Nemluvíme o počítačovém systému a jeho údržbě. Navíc je to pořád jenom odhad, který nikdo netuší jak k němu dopředu Babiš došel. Těch 1500 úředníků navíc ale není vůbec konec. Za poslední 4 roky stoupl počet státních zaměstnanců o dalších několik tisíc - a další zvýšení se plánuje. Super. Řídíme stát jako firmu. Objem práce je stejný (s nástupem moderních IT systémů by logicky měl být nižší), zisk firmy zůstává zhruba stejný. Opravdu by někdo z vás v roli majitele firmy v takovém případě masivně nabíral lidi ? Zajímavé... Marxová si co půl roku dupne a vykajluje z Bureše dalších pár miliard na NĚCO. On jí to ochotně dává. Bělobrádek si co půl roku dupne a chce další miliardy na VĚDU A VÝZKUM (přičemž těch pár super věcí co naši vědci v poslední době vymysleli bylo grantováno ze zahraničí, nebo soukromým sektorem). Babiš mu to ochotně dá. Proč ? Protože chce mít klid. Jemu je nějaká státní kasa a její stav s prominutím totálně u prdele. On jenom potřebuje bejt v centru dění. 11 miliard příjmu z EET a oproti tomu zhruba 80 miliard navýšení výdajů na NĚCO. Super ekonomickej přínos. Pořád tady všichni bez výjimky hulákáte o tom, jak mainstreamová média lžou. Fajn - tak se zkuste podívat na nějaký čísla a data, co se zašolíchat nedají. Třeba jen na blbou skladbu státního rozpočtu za poslední tři roky. Třeba jen na graf vzrůstu objemu státních zakázek a dotací pro firmu Agrofert Holding za poslední tři roky. Bureš není ani blbec, ani mesiáš a ani ředitel oblastní charity. Skutečně řídí stát jako firmu. Dceřinnou firmu Agrofertu. Stando - Bárta měl být nová krev ??? Malej vychcánek, co myslel že obechčije i starý vlky v politice. Taky s ním rychle zatočili. Co stačil udělat on ? Zastavit většinu dopravních staveb aby se "ušetřilo" - čímž nabraly několikaleté zpoždění a konzervace plus sanace vyšly dráž, než kdyby se i s ukapávajícíma kohoutkama (který stejně budou ukapávat vždycky) stavělo pořád dál. Fejinko - Okamura ? Poblblej emigrant co sbírá body na boji proti emigrantům ? Jsem dalek toho, abych někomu vymlouval jeho politické přesvědčení, nebo preference. Sám nevidím žádnou alternativu.
  • VladimírV  | 13.06.2017 12:26  | Reagovat
    Pro Vencu. Nemám rád nezodpovězené otázky a jednoduché odsudky. Tedy, proč šel pan Babiš do politiky. Z prostého důvodu: Patří mezi špičku skutečně bohatých lidí v našem státě a v době Kalouskovy vlády (Nečas byl jeho pimprletem) se schylovalo ke revoluci. Důvodem byla vzrůstající zlodějina dlouhodobě nepokrytě tolerovaná, spíš podporovaná vládnoucí garniturou. Jak známo, revoluce nebudují, ale ničí a Babišův majetek by byl velkým trnem v oku a zároveň cílem revolucionářů. Takže se jednoduše začal sám angažovat v politice, aby si nejen uchránil, ale samozřejmě podpořil růst svého majetku. To, že nedokázal plně ekonomicky kočírovat vládu podle svých představ a např. se nezasazoval o revizi církevních restitucí nebo kývl na štědrou sociální politiku prosazovanou ČSSD, si mohl v mezích koaliční smlouvy dovolit, protože se ekonomika pohybuje ve fázi konjunktury. Samozřejmě ne s jeho přičiněním. Pan Babiš není Bůh a nelze na něj svádět tvrdá opatření vůči živnostníkům. Sice je přímo nemiluje, ale nemá je zároveň za parazity, jak to veřejně prohlašovali exponenti ČSSD. To, že zavedl EET způsobem "všichni jste potencionální delikventi" není samozřejmě dobře. Jeho kolegové z vlády, kteří se ohánějí sociálním klimatem, mu nekývli na úlevy pro prodejny a hospody na vesnicích, kde jde především o sociální problém. Tomu se však nedivím, protože ač existuje koalice, bojují její strany o své místo na výsluní a potažmo tučné pašalíky z pobytu ve vysoké politice. Bobtnání počtu úředníků není pouze na jeho ministerstvu a je s podivem, že lidé volí takové strany, které si nedávají do volebního programu snižování jejich počtu. Jako člověk, který se narodil na Vysočině, vím, jaký dopad mělo Babišovo ovládnutí masného průmyslu na život lidí. To mu rozhodně neodpustím. Nemohu a nechci mu však upírat jeho realistický pohled na hospodářskou situaci a trpělivost při jednání s ČSSD o výdajích z rozpočtu, kdy bychom jinak už dávno prožrali i to, co plyne státu z hospodářská konjunktury. Shrnuto, v plejádě ministrů financí, z nichž jsem některé, zvláště pak pana Sobotku, měl možnost osobně vidět v akci, rozhodně nepatří mezi nejslabší. Smutné je, že právě Sobotka, ztělesněná podoba tydýta, ve snaze udržet se u koryta, pod záminkou nikterak prokázané Babišovy delikvence, ho odvolal z funkce. Proto se naprosto nedivím, že pro mnoho lidí v tomto státě zůstává pan Babiš, potažmo ANO přijatelnou variantou vládnutí. Zdraví Vladimír Havlíček
  • Venca  | 13.06.2017 13:16  | Reagovat
    v podstatě se ve všem shodujeme. Zpackané EET je jenom jeho vina. Chtěl ho prosadit za každou cenu a prosadil. Budiž, proč ne. Ale měl prostě nějakou svoji vizi a přes to nejel vlak. Teprve až na začátku či dokonce přímo až za běhu zjistil, že jsou tam naprosto nesmyslné věci jako ty hasičské plesy, nebo zdvojená evidence (zářný příklad - Eshopy a platby kartou). To vše stačilo jednoduše zapracovat do návrhu zákona, než byl schválen. Stačilo se sejít třeba s APEKem, nebo se zástupci samospráv. Jemu ale nešlo o to, aby to něco přineslo - jemu šlo o to aby mohl říct - vidíte ? Dvacet let se dohadujete o registračních pokladnách a přišel sem já, Babiš a máte to za půl roku. A bude z toho 11 miliard. To čumíte, co ? Neříkám určitě že by byl nejhorší ministr financí, nebo že by ekonomice nerozumněl - to by nebyl tam kde je. Určitě je ale bláhová představa, že mu jde o těch spodních řekněme pět milionů, kteří v něm vidí spasitele s koulema a kteří ho nadšeně znovu zvolí. To je vše.
  • XXXXX  | 13.06.2017 14:57  | Reagovat
    Hoši kdybych vás měl za mentály, byl bych s tím rychle hotov. Ale zrovna vás dva ať už se vám to líbí nebo ne považuju za tu normální část místních účastníků učenejch dišputací ale kurva přestože se na všem a to skoro doslova, kolem agenta Babiše shodnem, neshodnem se na řešení voleb. Kurva jak je to možný? Já prostý venkovský chasník za ta léta co to sleduju vím, že nemůžu věřit ODS, kultovnímu spolku velkého mága-zloděje Klause, převlečené TOP s ožralým zmetkem Kalousem v čele, socani - pro smích a teď je vyzval JYRKA buldok aby ho požádali o poc a on přijde i se LVEM, Bělobrádek???? dělá si ze mě někdo prdel, chátra co byla u každý špinavosti v zemi, nebo komouši to přeci ne, ikdyž, ale kdyby pámbů dopustil a paní Semelová vystřelila....radši ne a japonec nakonec. Tak mi kurva vy dva řekněte koho mám volit. Tohle dileme přeci musíte mít taky, jestli jste takoví za které vás považuju...
  • XXXXX  | 13.06.2017 14:58  | Reagovat
    poc - pomoc
  • VladimírV  | 13.06.2017 17:22  | Reagovat
    Pro XXXXX: Protože můj hlas nedosáhne dál než za hranice kraje, podle kterého se posuzuje % volební účasti a tedy případná reprezentace volené strany v PS, budu volit pouze mně známé tváře. Především ne lidi, kteří neskáčou ze strany do strany k naplnění svých ambicí. Je jen škoda, že nemáme přímou demokracii, aby to bylo se vším všudy, tedy i s osobní odpovědností zvolených poslanců. K tomu budu nahlížet do volebních programů. Svoji roli sehraje i pravděpodobnost dosažení hranice pro vstup do PS. Vylučovací metodou, kdy nebudu volit etablované strany, které si do své nominace zásadně nedají na volitelná místa lidi, co by chtěli něco jiného než udržení koryta (ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM), mi zbývá volit mezi seskupením ANO a SPD. Přičemž vůbec nelnu k osobám pánů Babiše, či Okamury. Zato znám pár lidí z těchto celků, o kterých si myslím, že by nebyli špatnou volbou. Pouze neznám kandidátky stran, abych byl konkrétnější.
  • XXXXX  | 13.06.2017 20:04  | Reagovat
    jo, tak to je i u mě
  • franta pulpytel  | 13.06.2017 23:49  | Reagovat
    Pro xxx Ty asi trpíš ztrátou paměti. Proč se ptáš koho máš volit, když v pondělí 12.6.v 16.22 píšeš že dáš hlas Babišovi , nebo si snad během 24 hodin změnil názor ?
  • franta pulpytel  | 13.06.2017 23:49  | Reagovat
    Pro xxx Ty asi trpíš ztrátou paměti. Proč se ptáš koho máš volit, když v pondělí 12.6.v 16.22 píšeš že dáš hlas Babišovi , nebo si snad během 24 hodin změnil názor ?
  • XXXXX  | 14.06.2017 08:09  | Reagovat
    Ty běž do toalety ty negramoto. Je možný že je vůbec někdo tak blbej a nechápe smysl tý otázky? Co je ještě horší, když už ho nechápe tak se inteligentním komentářem ještě pochlubí aby bylo všem zcela jasný že je blb. A co je nejstrašnější? I takovej idiot má volební právo.
  • franta pulpytel  | 14.06.2017 11:36  | Reagovat
    Xtyle proč se ptáš na blogu v úterý koho máš volit když v pondělí jasně píšeš že to máš ujasněný že dáš hlas Babišovi Smyslem otazky mělo být koho mají lidi volit když tu není výběr. Koho si volil když tu nebyl Babiš to si k volbám nechodil ,když ODS , TOP, atd, nevěříš. Já Tě tipuji žes volil Klausovce ,ale možná že se mýlím
  • XXXXX  | 14.06.2017 14:28  | Reagovat
    Ne, tak to fakt smyslem nebylo. Ale abys neumřel hloupej, řeknu ti to. Otázka má řečnický charakter z kontextu a rétoriky plyne, že smyslem není žádat o radu koho jít volit, to jak jsi si pozorně všiml, mám ujasněno, Vladimír V také, a venca sice neříká tak, či onak, ale zato má plný pytel argumentů ne jen půl, proč je tahle volba špatně. Smyslem je vyvolat s těmi jmenovanými debatu o tom proč jít volit zrovna takhle. A do toho půlpytle františků. Ale neboj, dorosteš a bude z tebe celej pytel. Smířlivěji dodávám, že chápu a nezazlívám ti, že ti chybí neverbální složka řeči, mě se to taky stává. Člověče ale Vladimír to pochopil hned. Co? Všiml sis?
  • XXXXX  | 14.06.2017 22:40  | Reagovat
    A co by se ještě dalo napsat k socanům? Já bych řekl ono jasné " A zme v pérdeli pane hrábě"
  • Daňový soumar  | 16.06.2017 11:23  | Reagovat
    Jen namátkou z poslední doby. Tunel Blanka stál přes 30 miliard projektovaný byl na 15. Příde ANO, které tvrdí, že bude líp a ejhle. 10 km obchavtu okolo Prahy se vyprojektuje na 40 miliard. Metr bude stát 4 milióny (zřejmě bude ze zlata). Mýtný systém stál 15 miliard a ejhle za úřadování ANO bude stát 29 miliard. Hlavně že se za vlády ANO přibralo 40 tisíc stádních zaměstnanců a rozpočet pro ně se nafoukl za čtyři roky o 28 miliard. Ale soudruh stb Bureš zato zatočil s OSVČ a drobným podnikáním. Zavedli EET, kontrolní hlášení ... , ale nějak už zapomněl ty prachy v rozpočtu vyčlenit a postavit za ně ty školky, školy, nemocnice .... Blahoslaveni chudí duchem kteří je volí. To je jako hasit požár benzínem ...
  • XXXXX  | 16.06.2017 13:08  | Reagovat
    Zaplať pánbůh za somára duchem bohatého.
  • Jan P.  | 16.06.2017 19:55  | Reagovat
    Po středě definitivně už víme,že Sobotka je odepsanej, Zaorálek coby maskot bez šancí, tudíž bude volbách pod Chovancovým vedením dokončena transformace socdem na nársoc... Čuba je fakt chlapák. Ten si nevezme dovolenou ani v posmrtném životě..
  • XXXXX  | 17.06.2017 14:14  | Reagovat
    A co jsem říkal. Zachrání je JYRKA Potroubek
  • franta pulpytel  | 23.06.2017 00:09  | Reagovat
    Pane Vladimíre podle Vás buržoazní revoluce které byly vedeny proti feudálum neměly být , tak stejně neměla být ani americka revoluce, protože revoluce podle Vás nepřináší nic dobrého. To myslíte vážně?
  • VladimírV  | 23.06.2017 11:54  | Reagovat
    Pane Franto, nic takového netvrdím. Říkám pouze, že samotná revoluce nic nebuduje, ale boří. Ať už jsou to hmotné statky nebo režimy.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru