Reklama
Dnes je sobota 21.09.2024      svátek má Matouš
Zpět
Petr Klukan

Narozen 2. 4. 1961 v Jihlavě, je absolventem Přírodovědecké fakulty UJEP Brno. Od roku 1993 je šéfredaktorem Jihlavských listů. Mezi jeho největší záliby patří fotografování.

http://www.jihlavske-listy.cz

Návštěva prezidenta Miloše Zemana na Vysočině

Petr Klukan | 16.06.2017 07:30

Vysočina se chystá na návštěvu Miloše Zemana. Autor tohoto sloupku doufá a věří, že v roli prezidenta snad poslední. Vůbec ho nerespektujete (prezidenta Zemana) a furt se o něj otíráte. Zapomínáte, že byl zvolen většinou občanů, napsal mi jeden rozzlobený čtenář. Částečně má pravdu. Píšeme o prezidentovi. I proto, že je to nejznámější „důchodce z Vysočiny“. A proto, že rozděluje národ, že se nechová důstojně jako prezident, že nepřizná chybu, že nerespektuje rozhodnutí soudu, že hanobí Peroutku v kauze hledání článku, že zbytečně ponižuje premiéra Sobotku na Hradě, že mění názory, jak potřebuje – viz kancléř Mynář bez prověrky či omilostněný Kajínek, že nás obrací na Východ, že je škodolibý a mstivý… Ale to vše neznamená, že s některými jeho názory nelze souhlasit. A mluvit k lidu umí, to se mu musí nechat. Říká věci jednoduše – i když často jen tak, aby získal body – tedy populisticky. Názory a chování jsou však dvě různé věci. Respekt k úřadu prezidenta rozhodně mám, respekt k Zemanovi, který je tohoto času prezidentem, nemám z výše uvedených důvodů. A že byl zvolen většinou občanů? Většina nemusí mít vždy pravdu. Nebo jinak: Většina se většinou mýlí. Kdo to řekl jako první? 

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Uborka_qrxv615: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
AqttAdugs: My, občané Protektorátu (1/3)
zdenek gryc: KDO TO ASI PLATÍ ???
zdenek gryc: KDO TO ASI PLATÍ ???

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

74 komentářů

Přidat Komentář

  • XXXXX  | 16.06.2017 08:29  | Reagovat
    Aha, takže demokracie je špatně. Většina je špatně, prostí-hloupí lidé si ho zvolili proti vůli inteligentů je špatně. No tak tomu rozumím já jsem osobně taky pro osvíceného diktátora. President je parchant, ale mám úctu k jeho úřadu. Co to je za blábol? President je parchant, ale, Sobotkovi to naložil přesně jak si Sobotka zasloužil a že se snaží vycházet s východními mocnáři se nedivím, když vidím jak západní spojenci pomáhají ukrajině. Co nepromrdal Janukovič to tam teď dorážej kapitalisti.
  • Daňový soumar  | 16.06.2017 11:27  | Reagovat
    Já bych řekl, že nejslepší je osvícený sprostý vesnický buran, který má od všeho klíče ...
  • XXXXX  | 16.06.2017 13:10  | Reagovat
    Vynech slovo vesnický městská buzno.
  • Libor Furbacher  | 16.06.2017 15:02  | Reagovat
    Tedy navrhuji vymenit ''vesnicky''za ''vidlacky'',to nema s vesnici moc spolecneho ale sedi to lepsi.
  • XXXXX  | 16.06.2017 16:01  | Reagovat
    je vidět, že nejseš tak úplně blbej
  • Jan P.  | 16.06.2017 19:52  | Reagovat
    Neřešme pořád Zemana, jsou tu důležitější problémy,ale copak jde ho ignorovat? On nás prostě nenechá.
  • VladimírV  | 17.06.2017 10:17  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore, věřte a Vaše víra Vás uzdraví. Nezlobte se na mne, ale chováte se se jako jedinec stáda potrefených hus, tedy části novinářské obce, kterou prezident nijak nešetří. Nejste zrovna ve věku a bez zkušeností, že bych u Vás předpokládal naivitu. Takže zřejmě i Vy máte utříbený názor na povahu valné většiny lidí u nás. Ta se formovala už od Bílé Hory a dnes si prostě jeho nepřeje nic víc, než v poklidu žít svůj život bez toho, že by byli područí někoho cizího, neřku -li v ohrožení. Nepotřebují nic jiného než klid na práci. Představte si hypoteticky stav. kdy by minulé volby vyhrál Karel a hnal nás např. do konfliktu na Ukrajině. A já se ptám, koho? Podívejte se na fyzickou a psychickou kondici generace v produktivním věku. Myslíte si, že by šli? To samé je v případě nebezpečí islámského terorismu. Módní žvásty tzv. osvícené inteligence o prosazování multikulturního soužití v prostředí, kdy si nedokážeme poradit s některými rádoby Romy, této společnosti přinášejí toliko sci-fi názor lidí, kteří takto projevují svoji svobodu. Ale k prezidentovi: Je to člověk, který prostě zná mapu. To není populismus, ale schopnost nejen pojmenovat, ale zasazovat se o to, co je našemu státu prospěšné. Ano, je patřičně ješitný a chcete -li i mstivý. A zároveň poměrně vážně fyzicky nemocný. Dejme tomu, že je to jeho handicap pro nastávající volby. Nicméně, lidi, kteří mu věří, zároveň jasně vyjadřují svoji touhu, jakým způsobem žít v tomto státě. Zaplaťpánbů, že máme přímou volbu, jinak by prezidenta strany dokázaly zase vykšeftovat. Zdraví Vás Vladimír Havlíček
  • Fejinka  | 17.06.2017 11:36  | Reagovat
    Vláďo, souhlasím co jsi napsal. Kdo rozděluje národ je jeho "pražský fanklub" a především novináři s podobnými "Sloupky", jaký jste vypotil Vy, pane šéfredaktore, v pátečních JL a tím jste se , aspoň u mne, zařadil mezi takové "borce" jako je Štěpánová, Kraus, Bartoška, Banga a podobní pražští umělci ruku v ruce s masmédii v čele s ČT a s některými politiky typu KDU a Starostů. Ty dva poslední odstavce jsou dílko a přesně Vás to charakterizuje. Bylo by asi jistě zajímavé slyšet naše podnikatele, kteří jezdí s prezidentem do zahraničí a co říkají oni. Naše novináře zajímají takové prkotiny jako je přesné zachování bontonu u královny, zda dámy udělají správné "pukrle" apod. O důležitých věcech mlčí, nebo jenom okrajově. Jakmile někdo začne o tom druhém říkat, že je populista, tak to ten populista řekl jasně, srozumitelně a pravdivě a co společnost tíží. To je můj názor, jako je Váš názor na prezidenta a já Vám ho neberu, ale nemáte v celku pravdu. Vás asi také zajímají takové ty novinářské "nicůtky" na úrovni bulvárního tisku, ale nikoliv zásadní věci, jak svého času říkával Váš guru Klaus (i ten dnes začíná dnes trochu jinak hovořit, určitě jste to zaznamenal, než dříve mluvil). Raději mít takového prezidenta jako je Zeman, než prezidenta, který nic neřekne a bude jenom podepisovat a kývat, případně chrápat na Hradě, nebo předvádět se jako manekýn. A ještě jedna připomínka, vůbec se mi nelíbí, že máte v záhlaví JL napsáno Noviny Kraje Vysočina, tam si přidejte Soukromé noviny Kraje Vysočina.
  • Venca  | 17.06.2017 20:05  | Reagovat
    Vladimíre, když už jste nakousl logopedického popletu ospalého knížete a Ukrajinu - jak je to třeba se Zemanovými plamennými výkřiky o nutnosti likvidace Islámského státu ? To je ukázka přímo učebnicového populismu. Jasně, zní to pěkně. Ale tu fyzickou likvidaci jako bude provádět KDO ? On jako vrchní velitel armády nařídí mobilizaci a povede českou armádu kamsi na balkán ? Nebo to za něho mají udělat nenávidění amíci ?
  • Venca  | 17.06.2017 20:08  | Reagovat
    Fejinko - Zeman ale populista je (ať už je to u vás nadávka, nebo ne). Říká to, co lid slyšet chce. To je charakteristika populismu. Populismus nutně nemusí být špatný. Špatný populismus je takový, kde jeho hlasatel současně nenavrhuje žádná konkrétní řešení (protože je ani nezná).
  • VladimírV  | 17.06.2017 20:26  | Reagovat
    Venco, nepíšu o Zemanových výkřicích o likvidaci Islámského státu. Jde především o jeho podporu myšlenky eliminace migrantů, tj. osob, které nemají povolený vstup na území EU opatřeními na vnějších hranicích, kterých se může ČR účastnit, což se ostatně děje. Samozřejmě, kořeny, a to je IS, je třeba vytrhat. Jinak než silou to nepůjde. To MZ řekl na už více než před rokem a to se naštěstí děje. Samozřejmě mocnostmi, které na to vojensky mají. Tedy nejen Amíci, kterým jde tak jako Rusům o posílení sfér vlivu na Balkáně.
  • Venca  | 17.06.2017 21:08  | Reagovat
    Jenže IS překvapivě vůbec není kořenem, ale spíše plodem problému. Slavné západem podporované (a vlastně i aktivované) "arabské jaro" prostě narušilo místní tradičně velmi křehkou rovnováhu a spustilo lavinu. IS vznikl až následně - prostě proto, že se pro něj najednou udělalo místo a ideální podnebí. Bylo by báječné, kdyby likvidací IS najednou všechno skončilo a rozhostil by se klid a mír, jako o vánocích - nikdo by s nikým nebojoval a nikdo by nikam neutíkal. Jenže tomu věří jenom Miloš a všichni kterým se to pěkně poslouchá, ale nepřemýšlí nad tím. A úplně nejlepší jsou kecy o tom, jak by mladí silní uprchlíci měli zůstat doma a bojovat za svobodu...
  • XXXXX  | 17.06.2017 23:00  | Reagovat
    Oni ti saddámové dobře vědí proč tu chátru držet na řetězu. Každopádně je s panem presidentem veselo. Ještěže nemá žádné důležité pravomoce.
  • Fejinka  | 18.06.2017 11:04  | Reagovat
    Venco, on ten Zeman většinou navrhuje a říká co by se mělo a bohužel ten lid s tím souhlasí, protože to má hlavu a patu, než nějaké plky neplky páně Sobotky a jemu podobných politiků (oni také novináři hromadu věcí "zazdí"). A s odstupem času se ta jeho slova ukážou jako pravdivá, nemyslím ty pitomé novinářské tlachy typu bulváru. Mně na Zemanovi nejvíc vadí, že pořád jmenuje nové generály a drží na zelené mozky.
  • Venca  | 18.06.2017 13:28  | Reagovat
    Píšete to přesně - říká "CO by se mělo", ale ne "JAK by se mělo"... Mě osobně když nad tím přemýšlím asi nejvíc vadí jeho dvojí metr. Někde ctí presumpci neviny a jindy zase presumpci viny. Jeho vypečenej kancléř vesele kancléřuje bez bezpečnostní prověrky a jemu je to jedno. Prý až budou vyčerpány všechny opravné prostředky. U jiného čověka zase zdůvodní neudělení titulu tím, že PREJ spolupracoval se státní bezpečností (beztak že jo, ale to je vedlejší). Ten člověk ale narozdíl od Mynáře žádný nárok na opravné prostředky nemá. A tak dál a tak dál. Vyznamenává kované komunisty a zároveň i jejich vězně a ty, c proti nim bojovali. Prostě jak se mu to zrovna hodí. Takovému člověku zkrátka nemůžu věřit ani "dobrej den".
  • Daňový soumar  | 18.06.2017 14:22  | Reagovat
    Je to několikrát usvědčený buranský lhář, bez kouska noblesy. Nechápu, jak někomu může imponovat. Kdyby jemu a té jeho rusofilské bandě na hradu nabídl Juncker peníze na integraci, začal by nosit fez na hlavě a psát zprava do doleva. Je to klasický vzorový případ pro to, jak se chlap nemá chovat a vypadat. Jediné co by měl vzbuzovat v lidu je soucit.
  • petr klukan  | 19.06.2017 10:04  | Reagovat
    Díky za vaše názory. Málokterý sloupek vyvolal tolik reakcí, a to nejen zde na blogu. Do redakce mi volali lidé, aby buď můj názor podpořili, nebo naopak, aby vyslovili kategorický nesouhlas. Vyskytly se samozřejmě i ty nadmíru rozhořčené reakce lidí, že "končí s novinami", které už dál číst nebudou - a to kvůli jednomu několikařádkovému sloupku. Je vidět, že téma prezidenta Zemana je mimořádně sledované a dá se říci, že skutečně "rozděluje národ". Což je dle mého soudu ke škodě prezidentského úřadu. Všem, kteří jsou skálopevně přesvědčeni, že Zemana budou volit, bych vzkázal, aby se neunáhlovali a počkali, až bude výběr kandidátů uzavřen, seznámili se s nimi a pokud jim bude nejvíce vyhovovat Zeman, ať mu dají svůj hlas. Kategorické tvrzení již nyní "Zeman a nikdo jiný", mi připadne jako slepá víra. A také jako nechuť kriticky posuzovat, hodnotit a vybírat.
  • Venca  | 19.06.2017 15:17  | Reagovat
    Zase i když jak vidno Zemana nemám vůbec rád, musím říct, že stejně tak, jako prezident by měl být nadstranický, tak i šéfredaktor "nezávislých" novin by měl být apolitický. Vyjadřovat veřejně svůj soukromý politický názor na první straně novin by neměl. Případný argument, že se nejedná o politiku neobstojí. Prezident je také politik. V blogu je to něco jiného - blog už ze své podstaty má vyjadřovat subjektivní názory. První stránka periodika, které má v záhlaví "Noviny Kraje Vysočina" je ale pro osobní prezentaci vedoucího redakce (který jinak rád deklaruje její nezávislost) tím nejhorším možným místem. Je to takový trochu amatérský přešlap...
  • VladimírV  | 19.06.2017 17:17  | Reagovat
    Pro Vencu. Ano, pan šéfredaktor káže vodu a pije víno. Nedovolí otisknout politicky motivovanou propagaci a sám zvedá prapor odporu proti současnému prezidentovi. Jeho omluva by byla více než dobrá.
  • fotrák  | 19.06.2017 20:27  | Reagovat
    Mě také není jasné, proč je zde dehonestován či defavorizován prezident Zeman jakožto otevřený přítel státu Izrael.
  • FL  | 19.06.2017 21:19  | Reagovat
    Pokud se tady někdo vynoří ze žumpy a projevuje se jako hnusné dobytče, měl by si nastudovat, že Hitler a komunisté byli také zvoleni většinou. A bylo to špatně. No pro takový lidský odpad jako několik xx by to asi bylo vyhovující.
  • XXXXX  | 19.06.2017 22:11  | Reagovat
    A tupohlávek typu FL by si zas měl nastudovat základní formy demokracie. Pakliže je president volen formou přímé demokracie není pochyb o volbě většiny lidu. Ať již je ten lid jakkoli blbý a ikdyby to bylo jen o setinu procenta. A jestli někdo umožnil tomuto stádu buvolů vykonávat demokracii přímo nemůže se divit výsledkům. A za vše hovoří to, že přímou volbu presidenta měly ve svém volebním programu všechny tehdejší politické strany. Čili přeloženo pro blbé LF - provedli to zastupitelé, ti jejichž moudré hlavy řídí naše kroky, jejich prostřednictvím došlo k té změně, která i takovéto uhnoje bez vlastního mozku jako je LF zastupuje. Mozek, LF, ale bychom chtěli zřejmě moc že blbounku. Zkus se do mě nesrat, protože nevím, co jiného než celkem zbytečný útok bez vztahu k tématu, na mou persónu to je. Vím, že každý blbeček s prázdnou hlavou co neví kudy kam a rád by přidal něco "moudrého" si otírá svou pomočenou dršku o ty co nějaký názor mají. Zkus přidat něco k věci a bude to v pořádku.
  • XXXXX  | 19.06.2017 22:12  | Reagovat
    FL je LF, ale to je buřt
  • Staník  | 19.06.2017 22:44  | Reagovat
    Pro FL : A republikáni v USA byli taky zvoleni většinou ty troubo. Vždycky je to o většině. Ale na to ti asi nestačí mozeček abys to pobral. Jsem asi naivní, ale radši upřímná a věcná žumpa než slabomyslný slušný sračky. Napiš něco k věci.
  • Petr Klukan  | 20.06.2017 11:02  | Reagovat
    Vencovi: Srovnání funkce prezidenta s šéfredaktorem novin je absurdní (novináři nejsou voleni lidmi). Tvrzení , že "šéfredaktor „nezávislých“ novin by měl být apolitický", taktéž. Sloupek na první straně je názorovým článkem a právě zde se vyjadřuje názor, takže ne bezbřehé alibistické psaní bez názoru. Noviny kraje Vysočina jsme měli v záhlaví už v době vzniku Jihlavského kraje. panu Vladimírovi: Za co bych se měl omluvit? Jestli narážíte na blogy na internetových JL, tak si pořádně přečtěte pravidla, kterými se blogy řídí. pak byste nic takového nemohl napsat.
  • Venca  | 20.06.2017 12:35  | Reagovat
    Nemám naprosto potřebu vás přesvědčovat o tom, že je něco špatně - jak vidím, tak by to stejně bylo zcela zbytečné. Pokud vám přijde tvrzení že šéfredaktor nezávislých novin by měl být apolitický (lépe řečeno měl by vystupovat apoliticky) absurdní, tak opravdu asi úplně nechápete smysl novinářské práce. Jinak také už asi dvě stě let je celkem ustáleným zvykem, že pokud už šéfredaktor, či člen redakce nezávislých novin cítí potřebu ventilovat své interní názory, činí tak pod zkratkou či pseudonymem. S vlastním obsahem sloupku v podstatě plně souhlasím, ale znovu říkám, že se jím velmi degradují noviny, které se chtějí prezentovat jako noviny kraje Vysočina - tedy noviny VŠECH obyvatel tohoto kraje. Smazání agitky na předvolební meeting v blogu je Vladimíre zcela v pořádku.
  • Fejinka  | 20.06.2017 12:55  | Reagovat
    Ten název v záhlaví JL nerespektuje názory všech občanů Kraje Vysočina. Měl by se upravit. Něco jako Halo noviny.
  • Venca  | 20.06.2017 13:23  | Reagovat
    bod :-)
  • XXXXX  | 20.06.2017 13:48  | Reagovat
    odemne taky
  • Petr Klukan  | 20.06.2017 13:58  | Reagovat
    Pane Venco, právě nepodepsané či skryté jméno pod názorem je důvodem "ke zdvižení obočí". Tak se to přece nedělá. Názory je správné podepisovat. Pokud operujete dvěma sty lety novin, tak si pročtěte staré noviny - a třeba můžete zabrousit i do Jihlavských listů, které vznikly v roce 1892. Psalo se adresně, mnohem tvrději než nyní a samozřejmě tak, že každý věděl, kdo to napsal. Mimochodem, nerozlišovali tolik zpravodajství od názoru, takže jste se mohl dočíst "zpravodajství" ze schůze tvrdě komentované samotným autorem článku. Mnohdy si idealizujeme, jak se dříve žilo i psalo. Doporučil bych i seriál v JL (jen tištěných) jak se žilo za první republiky, kterou píše Zdeněk Geist a opírá se o dobový tisk. Mnozí by jistě byli překvapeni. A respektování všech názorů občanů Kraje Vysočina? V Jihlavských listech se tisknou názory všeho druhu - mohou být tvrdé, ale slušně a nekonfrontačně napsány. I k tomu sloupku o prezidentovi, kde více názorů se mnou hlasitě nesouhlasí, jsme otiskli v dnešních JL. Takže tvrzení, že nerespektujeme názor občanů, je lež.
  • VladimírV  | 20.06.2017 15:13  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore, přečetl jsem si znovu podmínky pro používání blogu. Otázkou je, za koho Vás v daném případě považovat, zdali za blogera nebo za zástupce provozovatele Jihlavských listů. Nedovedu odhadnout, která Vaše role je v tomto případně příznivější pro posouzení případného porušení pravidel. Z podmínek vyjímám: "4. Nejsou povoleny ani tiskové zprávy a prezentační materiály všeho druhu – osob i firem. Rovněž propagační texty politických stran, politiků nebo jejich příznivců včetně textů vyzývajících ke zvolení konkrétního politického subjektu. ". A dodávám, že logicky platí i zřejmě opak, tedy Vaše dehonestatce osoby MZ jako kandidáta příštích prezidentských voleb, která je v rozporu se zmíněnými pravidly. Mějte hezký den. Vladimír Havlíček
  • Petr Klukan  | 20.06.2017 16:20  | Reagovat
    Pane Vladimíre, stále si nerozumíme. To se přece týká osob, firem atd., kteří jdou či jsou v politice... mimochodem, všiml jste si, že ještě nejsou ani jasní všichni kandidáti, kteří se budou skutečně o Hrad ucházet? Také pěkný den pk
  • VladimírV  | 20.06.2017 18:55  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore, asi to bude pat. Já vztahuji podmínky na blogery, v tomto případě i na Vás. Ale to je přece jedno, jak říkáte Vy. I když nejsou známi všichni kandidáti, je přece jasné, že příštím prezidentem nemůže být MZ, a to přesto, že se jeho soupeři dosud neprofilovali způsobem, který by jim dal alespoň malou naději, že ho porazí. Holt, zatracená přímá demokracie.☺ Zdraví Vladimír Havlíček
  • Jan P.  | 20.06.2017 20:28  | Reagovat
    Může novinář privátního deníku nezávisle a objektivně psát ? Šéfredaktor Jihlavských listů Petr Klukan nikdy nepopíral ten fakt,že regionální noviny JL mají blízko k ODS.Komerčně vydávat deníky či noviny a deklarovat je jako nezávislé a nestranné,jak v tištěné tak internetové podobě nejde. To PK sám dobře ví nejlíp. Pro řadu členů a příznivců ODS je stále Václav Klaus pojem. Mezi voliče prezidenta Miloše Zemana najdeme nemalou část podporovatelů ODS. Otázkou je,zda si byl šéfredaktor JL této objektivní skutečnosti vědom, nebo to nějak přehlédl a nechtěně se na chvílí stal ,,nezávislým"komentátorem. Kritické ohlasy na jeho blog u některých čtenářů mimo diskuzní blog mohl klidně nechat bez povšimnutí a nemusel to v diskuzi ani zmiňovat.Moc se mi nechce věřit tomu,že u jiných kritických ohlasů si takto láme hlavu. Troufám si tvrdit,že v tomto ohledu patřím mezi většinovou společnost,která není na stranně tzv.kavárníků ani zemanovské hospody. Celá debata kolem Zemana(tím nemyslím jenom diskuzní na JL) spíše připomíná spory dvořanů o vychování krále spíš než diskusi občanů o správě státu. Tábory „proti Zemanovi“ a „pro Zemana“ si přitom navzájem nevěří ani svou motivací a vzájemně se obviňují z manipulace a lhaní. Místo diskuse o daních, sociálních dávkách, životním prostředí, exekucích, bydlení, nízkých mzdách, horšícímu se školství i zdravotnictví se demonstruje kvůli vyznamenání nebo různým výrokům. Autor sdílí hodnoty liberálních elit než pravicový populismus v podání Václava Klause a Miloše Zemana. Přesto by se měly liberální elity přestat tvářit, že polistopadový systém se svými nespravedlnostmi je neměnný, pevně daný a ten „nejlepší z možných“. Je jistě pěkné a odvážné odvolávat se na slušnost a toleranci proti nenávistnému davu, ale z dlouhodobého hlediska nám to nepomůže. Kázat dnes Čechům o hodnotách má zhruba stejný efekt jako postavit se s Biblí uprostřed městečka na divokém západě. Možná vás hned nezastřelí, ale přinejmenším vyválí v dehtu a peří. Autor např.argumentuje tím proč prezident Zeman nemá jeho důvěru:A proto, že rozděluje národ,... Máme tu tedy rozdělenou společnost. Jenže okolo čeho je společnost rozdělená? Onu rozdělenou společnost ale Zeman jako prezident spíš zdědil a využil k vlastním potřebám. Účinně předstírá zájem o lidi, co vydělávají čtrnáct tisíc, a tvrdí, že za jejich nízké mzdy můžou příjemci sociálních dávek. Sám s tím nemůže jako prezident nic dělat, a tak si může říkat, co chce. Chudobu ani mzdy ostatně neučinil tématem svého prezidentství. Místo toho dělá gesta. Klaus oslavil 76. narozeniny. Dorazili Zeman, Duka, Nečas, Forejt i Bobošíková Krásná sešlost, to by bylo sousto pro neomarxistické teroristy. Jeník Kellerů tentokrát nepřiklusal? Projev prezidenta republiky při oslavě narozenin prezidenta Václava Klause Dámy a pánové, jsem levicový politik, který nesnáší pravici s jedinou výjimkou, a tato výjimka se jmenuje Václav Klaus. Ale ještě více nesnáším lidi, kteří nejsou ani levice, ani pravice. Kdysi byl docela hezký bonmot, který říkal: „Ten, kdo o sobě tvrdí, že není ani levicový, ani pravicový, je levičák.“ A já jsem tento bonmot docela s radostí přijal. Ale někdy mám dojem, že jsou opravdu věci, které jsou nad tímto klasickým staletým rozdělením, a tahle věc se jmenuje obrana národních zájmů. A já se nebudu ptát, zda ten, kdo vyznává levicové nebo pravicové hodnoty, je přítel relokačních kvót. Já se budu ptát, zda je přítel českých národních zájmů a obávám se, že pod tlakem Evropské unie, který stále sílí, naše vláda tomu teď bude chvilku vzdorovat, hrdě vzdorovat před volbami, aby se pak podělala po volbách a právě proto je zapotřebí dát dohromady lidi, kteří se nepodělají. Děkuji vám za vaši pozornost. Miloš Zeman, prezident republiky, Praha, 19. června 2017 A kdo o sobě tvrdí, že je levičák, přitom je schopen tohle všechno nablábolit v pár odstavcích, je všechno jen ne levičák.
  • Fejinka  | 21.06.2017 09:16  | Reagovat
    Jane P., nějak ztrácíte glanc, bývalo to lepší. A k tomu názvu JL. Mělo by to být v záhlaví listu uvedeno, že se jedná víceméně o soukromé(privátní) noviny, které se pasují na Noviny Kraje Vysočina jako celek a není co řešit. Toť vše.
  • Zdeněk Gryc  | 21.06.2017 12:39  | Reagovat
    Vysočina se chystá na návštěvu Miloše Zemana. Autor komentáře doufá, ale moc ne- věří, že v roli prezidenta snad poslední. Ruská propaganda, jak o ní psala Slonková má nejen mocné finanční zázemí, ale i kouzo nechtěného. Zdeněk Gryc PS. Pane Venco, právě nepodepsané či skryté jméno pod názorem je důvodem „ke zdvižení obočí“. Tak se to přece nedělá. Názory je správné podepisovat !!!
  • Venca  | 21.06.2017 14:46  | Reagovat
    Ach jo... Já jsem myslel, že vysokoškolsky vzdělaným lidem snad není třeba vysvětlovat jak se to dělá. Prostě existuje nějaký Petr Klukan a to je šéfredaktor. Píše do novin z pozice šéfredaktora. Tyto svoje články podepisuje jako Petr Klukan. Pokud ale píše sloupek, úvahu, nebo zamyšlení, kde chce prezentovat svoje ryze soukromé a subjektivní názory, tak ho podepisuje zkratkou, třeba co já vím -trkl- Tu zkratku nemění a pravidelný čtenář hned ví, kdo článek psal - nicméně mu to zároveň řekne, že se nejedná o oficiální stanovisko listu. Jednoduché a jak píšu, oněch dvě stě let fungující. Prostě na tom sloupku je špatně poslední věta. Nestranný a nezávislý novinář by měl třeba napsat výčet toho, co prezident udělal dobře (najde-li něco takového) a proti tomu výčet toho, co udělal špatně, přičemž zhodnocení nechat plně na čtenáři a jeho zdravém úsudku - tedy alespoň pokud si čtenáře váží. To je vše. Zkrátka podle mě by profesionální novinář měl mít o něco větší úroveň, než pikolík od Kulatý Báby, který hned jak dosednete za stůl, se nad vás skloní a vemlouvavě řekne - "daj si kulášek, vašnosti, neska je vopravdu fajnovej !"... Kapišto ?
  • XXXXX  | 21.06.2017 15:18  | Reagovat
    Ne!
  • Petr Klukan  | 22.06.2017 14:36  | Reagovat
    Vencovi: ...ach jo, takhle se to opravdu nedělá.
  • Venca  | 23.06.2017 11:26  | Reagovat
    Jak myslíte, jsem rozhodně dalek toho, jakkoliv vás přesvědčovat či nedej bože snad dokonce poučovat. Ostatně - jsou to vaše noviny a chápu, že v lokálním listě, jehož hlavní a prakticky jedinou informační hodnotou je rubrika se vzpomínkami na zesnulé a inzerce typu "hezké chvíle", platí zcela jiná pravidla, než-li obecně obvyklá... :-)
  • VladimírV  | 23.06.2017 12:02  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore, máte opravdu velkou moc ovlivňovat veřejné mínění. A to je ošidná věc, zvláště pak, když jste šéfem novinářů JL. Nevím jakou hodnotu má pro váš list návštěva prezidenta republiky na Vysočině, podobné věci se odedávna zapisují do kronik jako významná událost, ale navíc, svou nechuť informovat o ní obsáhlejším způsobem umocňujete vlastním negativním hodnocením jeho osoby. To není dobře. Zdraví Vladimír Havlíček
  • Fejinka  | 24.06.2017 13:16  | Reagovat
    Vláďo, s historií je to tak: Umíš si představit , že by dnes šel v nějakém průvodu v čele prezident nebo premiér (bez ochranky a nebo v otevřeném vozu), co by ti jeho odpůrci dělali za divadlo. Dříve naši králové tak chodili (bez ochranky) a lid ho radostně vítal, přestože se lidé (poddaní) měli prachbídně. Dnes je to vše uměle vyhnané a zprofanované, lidé si vůbec neváží těch základních lidských hodnot jako je obyčejná morálka, slušnost, ohleduplnost, úcta atd. Klaníme se vsugerovaným modlám (většinou se zápornými a negativními vlastnostmi), většinou k nám importovaných ze západu a ti naši zbohatlíci všeho druhu a vipky-pipky se snaží je napodobovat a dávat plebsu na obdiv, že jsou něco více a mají peníze, většinou nepoctivě získané nebo lehce nabyté. K tomu všemu napomáhá náš oficiální prolhaný a zcenzorovaný mainstream, který si je velmi dobře vědom toho, že mnozí lidé dají na to, co jim říkají a předkládají jako holá fakta.
  • Venca  | 24.06.2017 13:29  | Reagovat
    Naší králové až tak moc v čele průvodu nechodili, maximálně na koni nebo v kočáře a přece jen, tehdá ještě nebylo až tak moc kalašnikovů, pistolí a semtexu :-) Vidíte to Fejinko moc černě. Základní lidské hodnoty myslím v česku zůstávají už po několik staletí celkem stejné - závist, udavačství a odpor ke všemu cizímu. Jinak se mi líbí, jak si tu všichni oblíbili výraz "mainstreamová média". Která to ale vlastně jsou ? Položme si otázku vpravdě filozofickou - co třeba takové Jihlavské Listy, je to mainstream, nebo ne ?
  • Fejinka  | 25.06.2017 13:17  | Reagovat
    Také tam patří a jsou poplatné vedení a tomu, kdo je platí a jaké má názory. Platí to obecně.
  • XXXXX  | 25.06.2017 14:17  | Reagovat
    Každopádně můžou bejt všichni v klidu, protože největší bojovník za nezvolení Zemana je poslední dobou permanentně v akci a jmenuje se Zeman.
  • Petr Klukan  | 26.06.2017 14:49  | Reagovat
    Vencovi: Žádná pravidla jste nepředestřel, jen svůj vlastní názor. A zvu vás do redakce, jestli se nebojíte, abychom si o tom mohli popovídat a vyjasnit přímo na místě. Pokud vám nejde jen o dostání se se svým anonymním názorem do éteru. Pane Vladimíre, nevím, na co narážíte. Že o návštěvě nebylo nic v pátečních JL? Prvotní informaci jsme přinesli jako otvírák na str. 1 a další nové informace z Kraje přišly až v pátek po naší uzávěrce. Nic nového k návštěvě nebylo, ledaže bychom se zeptali třešťských dětí, jak moc si váží pana prezidenta a jak se na něho těší, a zda jim nevadí, že v televizi označuje lidi za svině. Ale vážně: návštěva prezidenta je jistě významná událost a my o ní infomrujeme. I když se v současnosti opakuje každý rok a díky přímé volbě ji prezident využívá v předvolební kampani. Ostatně tak činil (ten nadstranický prezident) i ve volbách ve prospěch "své" SPOZ..., takže proč se divit.
  • XXXXX  | 27.06.2017 00:02  | Reagovat
    No anonymní vašíku, seš v prdeli. Kdo co, koho čeho.... konfrontace .... v prdeli. chacha. To je vášnivá představa převlečenejch komunistů z jiskry a architekta zaprodanýho komunistům vytahovat někoho z anonymity. Tak kličkuj kamaráde, nebo tě předhoděj EnEsEj. A ti neznaj slitování.
  • VladimírV  | 27.06.2017 09:48  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore. To máte tak. Včera jsem si dával záležet na obsáhlejší reakci na Váš předchozí příspěvek, s uvedením svého jména a ejhle, aniž by se zjevil, zmizel v nenávratnu. Nemám doslovnou paměť, ale v podstatě jsem zpochybnil to, že JL patří mezi mainstreamová media. Tedy do množiny těch, které sice nevyjadřují názory většiny národa, ale palbou do osoby současného prezidenta a kampaní a lá: "Klidně každý jiný, jen než aby nevyhrál MZ" se snaží zviditelňovat. Proto nemohou být ani hlavním proudem. Prezident je Ústavy neodpovědný vyjma prokázané vlastizrady. Na druhé straně mu jeho imunita přináší i kritiku z řad jeho oponentů, kterou musí chtě nechtě snášet. Proč ne, ale styl jeho dehonestace, kdy se upravují jeho výroky, aby byl národu představen jako opravdové hovado, např. výrokem, že BS je svině, což jste použil i Vy. místo toho, aby se psalo to, co MZ opravdu řekl, že se BS chová jako svině, si zasluhuje z jeho strany jediné, že prohlásí o nositelích těchto informací, že jsou novinářskou žumpou. Na to bych na Vašem místě hrdý nebyl, i když máte rozpad osobnosti MZ "potvrzený" výrokem všeználka BS. Člověka, jehož charizma MZ výstižně označil připodobněním k lahvi od okurek. On je skutečnou 13. komnatou MZ. Podrazák, který MZ při předminulých volbách pomohl namydlit, a to prosím jako spolustraníkovi, schody , ale kterého i přesto musel MZ instalovat do funkce předsedy vlády. Píšete, že MZ využívá svých spanilých jízd k prezidentské předvolební kampaní. To nelze zpochybnit, dobře pochopil, že přímá volba je doménou občanů, kteří mají možnost konfrontovat s ním svoje názory, ptát se ho na věci, co je zajímají a hlavně si srovnávat to, co slyší s tím, co se prezentuje ve sdělovacích prostředcích. Vy máte opravdovou moc, kam napřímit kroky vašich redaktorů, případně svoje. Vaše omluva opožděného dodání informací o návštěvě prezidenta na Vysočině z Kraje je přímo dětinská. Ano, i metoda mediálního embarga se hodí. MZ se lidem nepodbízí ani koblihami (AB), ani neohlupuje občany planými sliby (BS). Dává jim pouze jasně najevo, že je skutečnou hlavou suverénního státu, kterému mnoho záleží na jeho osudu. To mi nevyvrátíte. Pokud jde o jednání MZ v rámci jeho spanilých míst, ztotožňuji se s výrokem pana XXXXX: "Největší bojovník za nezvolení Zemana je poslední dobou permanentně v akci a jmenuje se Zeman.". Tedy, a to s prominutím, nejste to ani Vy, ani "hlavní proud", který vyzdvihuje klady Zemanových soupeřů stylem hodnocení jejich kvalit (Švejk). "Nálada 1A". Nezlobte se, ale u kandidáta na prezidenta naší země bych ocenil jasný názor na směřování naší země, které povede k uspokojení tužeb většiny jejich občanů. Nejen poukazy na slušnost, ale vzbuzením pocitu, že to bude opravdu náš prezident a ne figurka s uhlazeným jednáním.. Zdraví Vladimír Havlíček
  • Petr Klukan  | 27.06.2017 11:56  | Reagovat
    Dobrý den pane Havlíčku, reakce na blozích se objevují automaticky, do toho admin nezasahuje. Víte, je mi známo, že prezident Zeman neřekl, že BS je svině, ale že se tak BS chová. Nepřipadne vám ale, že to je o slovíčkaření? Copak je vhodné, aby prezident republiky o někom takhle hovořil? Vcelku žasnu nad obrovskou tolerancí lidí, kterým to nevadí. Ale novinář je pak označen za "žumpu" neboť slova prezidenta překroutil, protože pan prezident neřekl, že BS je sv... ale JEN, že se tak chová. Přesně takto hovoří i mluvčí Ovčáček. Tady na to prostě máme, pane Havlíčku, odlišný názor, toť vše. Díky za reakci a přeji pěkný den pk
  • Standa  | 27.06.2017 13:35  | Reagovat
    Miloš Zeman, když byl zvolen, si měl uvědomit, že je PREZIDENT a začít se podle toho chovat, to jest přestat chlastat, hulit jako tovární komín a dávat si pozor na to, co ze svých úst vypustí, potom by nemohl zakopnout na hradě na rovině, pajdat o holi a vůbec se předvádět tak, jak se předvádí. a hlavně si uvědomit, kým se obklopuje.
  • VladimírV  | 27.06.2017 13:45  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore, ano, slovíčkaření, viz " ...v televizi označuje lidi za svině". Pro mne je to synonymum k tomuto živočichovi, nikoliv k jeho chování. To jen na vysvětlenou, vzdor Ovčáčkovi. Není pochyb, že je to nehodné mluvy prezidenta, otázkou ovšem zůstává, co lidem opravdu vadí. Měli jsme různé prezidenty, v tom i uhlazené (VK), kteří rovněž chování MZ odsuzují. Naší společnosti však hodně uškodilo, že tento pán prohlásil, že žádné peníze nezapáchají. Ten samý prezident, bez toho, že by docházelo ke změně společenského zřízení jako v případě amnestie VH, amnestoval a dokonce udělil abolici zlodějům nevídaného formátu. Dovolím si podotknout, že velmi cíleně. Chcete tyto kroky označit za méně závažné ve srovnání s chováním MZ? Přitom právě VK je jediný z plejády uchazečů o funkci prezidenta, který dokázal MZ v zastupitelském systému voleb porazit. To je opravdu smutné konstatování k stávající úrovni možných kandidátů na prezidentský úřad. Hezké léto. Vladimír Havlíček
  • Petr Klukan  | 27.06.2017 16:07  | Reagovat
    Pane Havlíčku, počkejme si na seznam kandidátů, ten není uzavřen a ještě je dost času. Myslím, že bude z čeho vybírat.
  • VladimírV  | 27.06.2017 17:34  | Reagovat
    Vážený pane Klukane, v to věřím.☺ Zdraví V.H.
  • Honza54  | 28.06.2017 08:14  | Reagovat
    Úsměvné : Smrčná - "Prezident Miloš Zeman zde otevře Včelí naučnou stezku, kterou vytvořili studenti jihlavské Školy ekonomiky a cestovního ruchu. Přibližně 2,5 kilometru dlouhou stezku se sedmi zastaveními, která vede lesem, si Miloš Zeman projede autem. Aby se prezidentská limuzína mohla na lesní cestu bez obav vydat, nechala jí obec v posledních dnech zpevnit štěrkem." Zdroj: http://jihlava.idnes.cz/prezident-milos-zeman-zahaji-oficialni-navstevu-kraje-vysocina-pww-/jihlava-zpravy.aspx?c=A170628_062340_jihlava-zpravy_mv
  • VladimírV  | 28.06.2017 13:17  | Reagovat
    A za padesát let se bude ve stylu Járy Cimrmana říkat: "Tady taky byl.". Ekologové si zřejmě představují, že v zájmu uchování netknutého povrchu stezky by mohli MZ v rámci rozvoje multikultury nést na nosítkách mameluci.
  • Daňový soumar  | 28.06.2017 16:20  | Reagovat
    Když tam ten mameluk není schopen dojít pěšky (a to ještě v zimě lyžoval), neměl by tam vůbec lézt. Tyhle papalášské zlozvyky jsou ale ovarovi vlastní ...
  • VladimírV  | 28.06.2017 16:42  | Reagovat
    A třeba by byl, jenomže těch 45 minut, co by to minimálně šel je v jeho nabitém programu dost velký problém.
  • Daňový soumar  | 28.06.2017 17:37  | Reagovat
    Tak hlavně je potřeba do poslední mrtě využít peníze daňových poplatníků k předvolební kampani a objet toho co nejvíc :). Včelí stezka bez včel, ale s kvalitní cestou pro papaláše ... Proč jen mi to připomíná manýry soudruhů komunistů z před roku 89 ?
  • Honza54  | 28.06.2017 18:00  | Reagovat
    Ten člověk nemá v sobě ani za mák soudnosti. A to věří, že les kolem stezky byl prošpikován jeho ochrankou a hasiči. Co kdyby se náhodou objevily včely v červených trenýrkách ale zase je pravda, že by je jako náruživý kuřák mohl vykouřit
  • Fejinka  | 28.06.2017 18:32  | Reagovat
    Oni se ti nějací debílkové ukázali s čmáráním po silnici a po stromech. Asi si najali některé trapné sprejery. Ubohost. Opakovaný vtip není vtipem.
  • Honza54  | 28.06.2017 19:00  | Reagovat
    Vždyť jsou červené trenýrky vzpomínkou na školní léta a tělocvik. To si Zeman, se svoji sloní pamětí, musí přeci pamatovat. Leda že by chodil místo tělocviku kouřit za školu.
  • VladimírV  | 28.06.2017 20:43  | Reagovat
    Ano, v minulém režimu to byly manýry papalášů, že si třeba nechali vyasfaltovat cestu ke své chatě. S důvodem, že budou mobilnější, když si na chatě připravují projevy. S jedním malým rozdílem. Toto bylo činěno na jejich pokyn. Pochybuji o tom, že MZ apelovat na zpevnění cesty. To je dílo jiných (vlastníka pozemku). Od něho bychom se asi dozvěděli důvod úpravy povrchu. Že by kvůli Zemanovi? "Přátele" MZ mohu ujistit, že ani on není nesmrtelný. Proto je třeba už teď hledat alternáta pro jejich nevraživost. Jinak by byl život přece fádní. Takový se určitě najde.
  • Daňový soumar  | 28.06.2017 21:25  | Reagovat
    :) :) Nebuďte naivní. Dozajista to konzultovali s kanceláří prezidenta a samozřejmě, že ta měla nějaké podmínky. Jedná se totiž o vzájemný kšeft. A tak naše politika funguje. Něco za něco. Porpagace stezky za propagaci Zemana.
  • Daňový soumar  | 28.06.2017 21:42  | Reagovat
    Včelí cesta bez včel. Ať žije nový most! Vždyť tu žádný most není... Nekecej a plav!
  • XXXXX  | 29.06.2017 09:57  | Reagovat
    "Dozajista to konzultovali s kanceláří prezidenta" - :-) Když nevíme kudy kam, pak Dozajista.
  • Honza54  | 29.06.2017 10:27  | Reagovat
    A pánové, to bude ještě brázdit rybník na svém "parníku". To budou zase manévry.
  • Daňový soumar  | 29.06.2017 10:57  | Reagovat
    Pan ajnštajn XXXX si myslí, že se prezidentské návštěvy plánují hodinu předem a jsou spontální. :) Já se nedíím že volíte Bureše, Zemana ... Jakej pán takovej krám, že jo? Dva dny stojí v Jihlavě na každé křižovatce policajt a ten násoska si tady lítá z jedný strany na druhou jak vítr v bedně. Už by tomu někdo měl dát nějaký řád ...
  • XXXXX  | 29.06.2017 11:17  | Reagovat
    Ajnštajn si to rozhodně nemyslí, Zemana rozhodně nevolí a že je daňovej somár pitomec ví.
  • Fejinka  | 29.06.2017 14:24  | Reagovat
    Přibyl nám nový kandidát, pan Kulhánek, bývalý šéfík z Mladé Boleslavi, Vláďo. Nakonec to dopadne tak, že bude na jedné straně Zeman a proti němu koalice jako v Rakousku nebo ve Francii. To bude divadélko v ČT? Plebs versus "ti lepší". V ČT samozřejmě jenom jedna strana bude mít obrazovku pro sebe. Ještě, že v Jihlavě nebyl emerický šéf, to byste teprve čuměli, jaké by tady byly manévry.
  • XXXXX  | 29.06.2017 17:16  | Reagovat
    No ale to se pleteš, Zeman sám nechce do debat však to vyhlásil při oznámení kandidatury, tak jakýpak plebs vs ti lepší
  • VladimírV  | 29.06.2017 17:29  | Reagovat
    Pepo, zůstaň v klidu. Takových ještě přibude. Trochu mi nejde dohromady stesk některých diskutujících po bývalém způsobu volby prezidenta, kdy byl volený stranami, které dodaly své kandidáty. Koukám, dosud se k tomu žádná neodhodlala. Vlastně, mají ještě dost času, nepotřebují padesát tisíc podpisů. V každém případě to svědčí o vyčpělosti systému zastupitelské demokracie.
  • Fejinka  | 30.06.2017 10:19  | Reagovat
    Samozřejmě, že Zeman jasně řekl co řekl. Vždyť by to byla jenom navážka moderátora do něj. Oni si tam vystačí v diskusích bez Zemana a těch plivanců tam bude "neurekom", jak říkají bratři Slováci.
  • berka  | 30.06.2017 12:54  | Reagovat
    No ale to je přece správné, pokud se moderátoři do politiků naváží, nebo ne ? Máte tak jedinou šanci vidět, jak se dokážou chovat pod tlakem a jací skutečně jsou. Však třeba Babiš - ten když mu nějaké otázky nesedí, tak se vytočí a pak je hnedka vidět že jeho bodré strejcovství a zdánlivá rozumná rozvaha jsou jenom mistrovská slupka. Pod ní dříme pěknej pacholek - aspoň teda na mě tak působí... Pane Fejinko a co máte třeba proti tomu Kulhánkovi ? Znáte ho, víte na něj něco ?
  • Fejinka  | 01.07.2017 16:28  | Reagovat
    O V. Kulhánkovi nevím nic, jenom to, že byl šéf Škodovky v M. Boleslavi. Asi nebyl pro pisálky nějak zajímavý, tak na něj nic nevyhrabali, co by ho nějak poškozovalo a zajímalo. A mě nijak neinteresoval, možná tak výškou jeho platu, kterou neznám. Třeba někdo s něčím vyleze, nebo "vymyslí". Pisálky zajímá jenom Zeman, protože to je konkurent všem ostatním ten největší a do něj se dobře trefuje, hlavně když se hledají "nicůtky", kdy co řekl. Podstatná politika a program je na vedlejší koleji. Záleží na moderátorovi co tam připustí a jak to povede. Např. Moravec Zemana miluje "jako vosinu v p....i". To už jsme viděli mnohokrát, proto Zeman do té naší pravdomluvné ČT nechodí. Raději jde k Soukupovi na Barrandov. Na takových diskusích se moc o daných abonentech nedovíte, drtivá většina se dokáže přetvařovat jako ten nejlepší, nejslušnější atd. To byste musel asi slyšet jiný rozhovor v jiných debatách a musel by být vypnutý (tajně) mikrofon. Zeman to většinou řekne přímo jak se věci mají a proto ho mnoho lidí bere takového, jaký ve skutečnosti je a ví co od něj mohou očekávat, proto tam nejde. Podobně to řekl bývalý rakouský prezident Fischer při druhé volbě, od kterého si Zeman vzal příklad, jak to jednou řekl v TV. Toť vše.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru