Reklama
Dnes je neděle 22.09.2024      svátek má Darina
Zpět
Bedřich Ščerban

Narozen 31. května 1964 v Jihlavě, je bývalý vynikající hokejový obránce. Je držitelem pěti bronzových medailí z mistrovství světa a jednoho bronzu z Olympijských her. Na domácích kluzištích získal tři mistrovské tituly, navíc je mistrem Německa a Švédska. V současné době je jednatelem hokejového klubu Dukla Jihlava.

„Obrození hokeje v Jihlavě“

Bedřich Ščerban | 20.02.2011 20:11

9579 to je číslo, které udává počet diváků na HZS na dva zápasy Dukly Jihlava v play-off 2011.

Parádní číslo. Jsem na diváky hrdý. A zvlášť na kotelníky. Tihle skalní příznivci Dukly pravidelně něco vymyslí. Vymýšlejí pokřiky, chorea, vítězné rituály. Když začnou skalní příznivci DUKLY zpívat "Skřítky" - podívám se na časomíru. Kotelníci přivolávají vítězství a začínají oslavy. Často ještě před koncem zápasu.

Na web Dukly najde denně cestu přes 5000 návštěvníků. Návštěvy na utkáních a webových stránkách udávají výši zájmu o Duklu. Dukla opět táhne a to je dobře. Myšlenka „Probuď v sobě Duklu“ se naplňuje. Daří se probouzet Duklu v dalších a dalších lidech. Bavit se hokejem, slavit vítězství.

Je zde velká komunita lidí, které baví hokej a kteří se baví hokejem. A ta komunita se rozrůstá. Potěšující je i pohled do hlediště. Je možno vidět i mladou generaci. To je důležité pro budoucnost hokeje. Ukazuje to na správný průřez základnou fanoušků. Dukla baví napříč generacemi. Dukla nás spojuje.

Kdo byl na I. zápase play-off 2011 v pátek 18.2., viděl i nádherné choreo před začátkem zápasu. Byla to úžasná podívaná. Fanoušci se vytáhli. Potěšili mě, vytvořili úžasnou atmosféru. Dali o sobě vědět tím nejlepším způsobem.

http://hcdukla.cz/fotogalerie.asp?zobraz=kategorie&kategorie=515&foto=16861&slovo=&typ=&sezona=&poslano=true#photo

http://hcdukla.cz/fotogalerie.asp?id_zapas=&zobraz=posledni&kategorie=515&slovo=&typ=&sezona=&poslano=true

„Obrození hokeje v Jihlavě“, tak bych pojmenoval současné dění v Dukle. Je to zásluha lidí v Dukle, fanoušků, obchodních a mediálních partnerů klubu. Tohle společenství drží při sobě. Spojuje nás hokej. Vůle porazit soupeře. Na vítězství v hokejovém utkání se podílí trenéři, hráči, fanoušci, partneři klubu. (http://hcdukla.cz/zobraz.asp?t=partneri-klubu). Být na hokeji je v těchto dnech „in“. Fanoušci na zápasech jsou nejen z Jihlavy, ale z celé Vysočiny i z dalekého okolí. Dukla opět spojuje kraj a region.

Mám skvělé zážitky ze čtvrtfinále. Jsem hrdý na celý tým, partnery a fanoušky. Na první dva domácí čtvrtfinálové zápasy přišlo přes 9500 diváků. Úžasné číslo.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

https://cialisbrand.ru: My, občané Protektorátu (1/3)
Remote healthcare consultations: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Vlastizrádci.
Anthonyastom: Bernard.
D96ZW4P www.yandex.ru: DENACIFIKACE + NORMALIZACE

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

49 komentářů

Přidat Komentář

  • aireno  | 20.02.2011 21:53  | Reagovat
    Moc to prožíváte :-( Hokej Jihlavu ani problémy nás lidí nezachrání, akorát z rozpočtu města vysává nehorázné miliony, které by mohli přijít na důležitější věci.
  • drbdrb  | 21.02.2011 07:48  | Reagovat
    Kdepak tady duklou žije jen stádo idiotů co chodí na zimák pokřikovat sprosťárny, sem tam oběsí nějakouu tu figurinu - asi aby nenechali lidi na pochybách že děti na hokej není radno brát, no a taky pak Vymazal. Když to shrnu - tak je to pro Jihlavu hodně drahej špás. Platíme vysokou daň z nemovitostí - proč? NO přeci aby bylo na Duklu a FC... Kdyby nebylo těhle dvou pijavic, tak se úklid chodníků zvládne levou zadní a ještě zbyde dosta peněz pro tisíce dalších sportovců v Jihlavě.
  • Vladimír  | 21.02.2011 08:48  | Reagovat
    Chléb a hry. Tímto heslem se řídila většina úspěšných panovníků. V Jihlavě není zrovna moc atrakcí, kterými by se mohla dlouhodobě chlubit. Hokej k nim zcela určitě patří, i když jeho sláva zřejmě nikdy nenabude rozměrů z dob minulých. Je to celkem přirozené, že hokej v Jihlavě začíná táhnout. Proč? Lidé se chtějí bavit, konzum v hospodách se prodražuje, televizní zábava skomírá a navíc, politické dění u nás nahrává k většímu sociálnímu sepětí lidí. Pak je volba těch méně pohodlných jasná. Na hokeji se mohou pobavit a vylufotovat. A třeba i zapomenout na to, co je čeká. Pan Štěrban po právu jásá nad zájmem. Nejen proto, že je manažerem Dukly, ale hlavně proto, že se mu začíná blýskat na časy, kdy se jihlavská Dukla může vrátit mezi hokejovou elitu. Držím palce.
  • Vendas  | 21.02.2011 11:01  | Reagovat
    Vladimíre kde ti to můžu podepsat? je to pravda a to co tady píše náš omezený drbdb. Jo jo. Stádo idiotů co vlastní firmy, jejich manželky s dětma, studenti, důchodci. Mladý lidi co cestují po světě a když jsou v Jihlavě tak prostě musí jít na hokej. Ty máš drbe na očích klapky a vidíš jen svoji cestičku od baráku k obchodu a zpátky. Jinak to nechápu. Není populárnějšího spotru v Jihlavě a okolí, ale protože tobě se hokej nelíbí, tak my jsme stádo idiotů... Ať žije doba anonymního internetu, že?
  • čachy90  | 21.02.2011 11:04  | Reagovat
    Chtěl bych reagovat na první dva komentáře který mi přijdou naprosto nesmyslný přízpěvky od nějakého obtloustlého frajera co nikdy nesportoval a neví jaký je pocit vyhrávat nebo fandit svému týmu a od nějaké maminy nebo fotříka kterej to bere strešně že se na hokeji mluví sprostě :D :D kohokoliv a kdekoliv se zeptáte na Jihlavu tak odpoví bud Dukla nebo Mahler ... Dukla tohle město proslavila jako nic jinýho a každý by si to měl uvědomit já osobně si radši rozbiju čunu než abych kvůli troše písku obětoval duklu ale spíše těch pár idiotů tu duklu nechce
  • Brk  | 21.02.2011 11:25  | Reagovat
    TO drbdrb: Jestli na hokej chodí banda idiotů tak marně hledám vhodné slovo na tebe, divím se že s tvojí inteligencí dokážeč něco napsat na klávesnici, nebo to za tebe někdo psal?? Zalez na gauč, dej si tlačenku pusť si Tisíc a jednu noc a hlavně se už nevyjadřuj!!!!
  • david  | 21.02.2011 15:00  | Reagovat
    drbdrb: co mě a spoustu ostatních nazýváš idiotama? Ukaž mě jinou aktivitu na kterou 6-7 měsíců v roce každej tejden 2000 lidí, která má takovou základnu mládeže... pak povídej na co se mají a nemají dávat peníze
  • Danny  | 21.02.2011 15:11  | Reagovat
    At zije Dukla, nevim, to ze chodi na hokej 1 desetina Jihlavy jsou sami idioti vcetne me vysokoskolaka ? Aha. Hokej je nejlepsi sport na svete, nejzabavnejsi. Na Jihlavu, ktera ma 50 000 obyvatel jsou to az neuveritelny nastevy, takze si ty nadavky do idiotu strcte nekam, to svdci o vasi inteligenci. Kam davat penize, kdyz ne do sportu? Dukla je pojem.
  • Tom  | 21.02.2011 15:15  | Reagovat
    Tak víte co ?? hokej zrušíme za ty prachy postavíme nová hřiště ,aby je mohli cikáni rozsekat.Mužete být rádi ,že mládež chodí a věnuje se hokeji,místo flákání se na ulicích a fetování.Fandit svému týmu a být idiot , podle mě je hokej nejlepší investice města!!!!
  • pfffff  | 21.02.2011 15:23  | Reagovat
    Reakce na první dva komentáře: Chápu, že někomu hokej nevoní, ale nazývat hokejový fanoušky stádem idiotů je trochu moc. Buďmě rádi za Duklu, jestli do Horáckýho divadla nebo do muzea bude chodit měsíčně 5000 lidí (na duklu občas přijde i denně) nemám nic proti ať jakýkoliv příjem města (tvrzení, že platba z daně z nemovitosti jde přímo na Duklu je docela ubohá) jde výhradně této organizaci pokud bude populární! A věřte, že všichni hokejoví fanoušci by si přáli, aby Duklu získal silný strategický partner a vytáhl jí výše. Pokud vidíte problém s úklidem ve městě založte si firmu na úklid a využijte mezery na trhu...
  • Tomassinho  | 21.02.2011 16:15  | Reagovat
    Vážený drbdrbe, nalejme si čistého vína. Já jsem své jméno uvedl v e-mailu, tudíž nejsem anonymní. Teď bych to samé rád věděl o tobě, ačkoliv se toho nikdy nedočkám. Jak už bylo řečeno, anonymita je krásná věc. Nazýváš nás, hokejové fanoušky, stádem idiotů? Nebudu tady polemizovat, jak je kdo z kotle vzdělaný, protože i na vysoké škole se najdou "blbci" a třeba prostý člověk s nedokončeným středním vzděláním je někdy daleko chytřejší než celý vysokoškolák. Samozřejmě i mezi námi kotelníky se najdou vyjímky, kteří by potřebovali proplesknout, aby se vzpamatovali a trošku pozměnili svoje chování, ale je jich naprostá menšina. Asi tak 5 ze 100 lidí. Oháníš se tady figurínou, ale co třeba tohle? http://hcdukla.cz/fotogalerie.asp?zobraz=kategorie&kategorie=515&foto=16861&slovo=&typ=&sezona=&poslano=true nebo http://hcdukla.cz/fotogalerie.asp?id_zapas=&zobraz=kategorie&kategorie=515&foto=16862&slovo=&typ=&sezona=&poslano=true#photo Já jsem na první fotce úplně vlevo a držím dvě světlice. A právě já - tvojí řečí idiot - jsem se na tomto choreu podílel a právě mě vedle stojící rodina s dvěma malými dětmi řekla, že to byla jedna z nejhezčích věcí, kterou kdy na stadionu viděla. Tímto ti chci říct, že jsi úplně mimo. Hokej proslavil Jihlavu, to si uvědom. Tomáš.
  • farmer  | 21.02.2011 17:55  | Reagovat
    Přátelé, je škoda, že jsou stále v Jihlavě i takoví, jako ti, co napsali první dva příspěvky. Je třeba poděkovat Béďovi Ščerbanovi i všem ostatním, kteří jsou v posledních ca.3 letech kolem Dukly aktivní. K tomu samozřejmě pqtří i mládež. Ano, při vší kritice a nedostatcích, které v Jihlavě jsou - neopravená kanalizace, špínavé a neuklizené ulice, "mrtvé" náměstí apod. je třeba jednoznačně říct, že Jihlava je známe ve světě jen Mahlerem a Duklou. Toto jsou dva nejdůležitější aspekty, na které by především měl být v budoucnu stavěn rozvoj města, myšleno turistický ruh, rozvoj kultury a sportu. Zapomeňme konečně na to, že se kdy bude v Jihlavě hrát nějaká první fotbalová liga, že Město zaplatí PSJ 30 mil.na vyhřívaný trávník apod. Máme přece jasně jiné priority. Jestliže na 2 zápasy Dukly, ve čtvrtfinále! play off přijde skoro 10 tis.diváků, kteří společně a slušně fandí, a kolik nás přijde na další kola!? Páni politici, co víc chcete. Vždyť na Váš slavný fotbal nepřišlo za celou sezonu tolik diváků dohromady, a stadion za 180 mil. je využitý 2 hodiny jednou za 2 týdny, aby se náhodou nepoškodil trávník. Zimák "jede" denně od nevidím do nevidím. Díky.
  • Vendas  | 21.02.2011 18:19  | Reagovat
    Famere já včera odcházel ze zimáku o půlnoci. Všude už tma a klid. Hrálo se od desíti do půl 12. Dřív nebylo místo a zápasíme s tím pořád. Prostě se na zimák nedostaneš v normálním čase. Jsme ale v klidu. Jihlava přece nepotřebuje druhou halu a tady není zájem o zimák ani o hokej....
  • david  | 21.02.2011 19:58  | Reagovat
    Vendas taky se modlím aby klapla ta druhá hala. To by bylo neskutečně znát
  • Lufa  | 21.02.2011 20:40  | Reagovat
    Drbdrb, říkáš že hokejem žije jen banda idiotů ? Já jím taky žiju, můžeme se někde setkat a říct mi to do očí? Nebo jsi jen silnej sráč na internetu ?
  • Vendas  | 21.02.2011 21:33  | Reagovat
    Tak to asi víš že to není jen o hale, ale i o šatně. Vzal bych zastupitele na zimák do Humpolce ať vidí šatny tam a pak do Jihlavy ať vidí šatny tady. I ta pro hosty je šílená. Jinak to co je pro zbytek.... Škoda mluvit, ale to sem nepatří. Drbadrba nechte, stačí se podívat na ty plky co sem píše k ostatním věcem ohledně jihlavskýho hokeje. Nemá to v hlavě v pořádku čipera...
  • Chobot  | 21.02.2011 22:17  | Reagovat
    No vida...stačila jedna informace na fóru Dukly o tomhle blogu a co je tady za jeden den nových nadšených přispivatelů :)))
  • MUDRC  | 21.02.2011 23:44  | Reagovat
    CHOBOT!!! Tak to bylo hezke! :D :D :D Opravdu nesouhlasim s DRBDRBem, ale ze to stoji miliony, prachy i tech co s hokejem neziji, to je fakt! Mela by ta Dukla byt nezavizla od mesta, bylo by to lepsi úpro Duklu i pro magistrat
  • Nick  | 22.02.2011 00:23  | Reagovat
    farmer: Vážený pane Sedláku. To, že jste velký a zaslepený odpůrce fotbalu a hlavně PSJ (nebude to vašim pseudopodnikatelským profilem?) se o vás velmi dobře ví, tudíž se zde nemusíte skrývat za svůj nick. Také jsem byl na hokeji, také mám rád Duklu a stejně tak i vážnou hudbu. Zároveň rád chodím s rodinou do ZOO, do Vodního Ráje a miluji fotbal a plno dalších věcí. A v tomto směru nejsem sám. Prostě někdo má rád holky, někdo zase vdolky. A pokud tady je opravdu velká a silná firma, což asi PSJ je, která je ochotná financovat fotbal a dostat ho do I. ligy, tak je povinností města ji v tom podporovat! Jsem opravdu přesvědčen, že I. liga fotbalu tady brzy bude a že má na Vysočině dlouhodobou perspektivu. Ano, stadión asi šlo postavit levněji, na druhou stranu byla jeho realizace jednoznačně na místě! Krajské město by mělo mít důstojnej fotbalovej stadión, zvláště, když si o něj fotbalisté svým postupem a výkony řekli! Uvědomte si, že předtím zde byl fotbalový stadión neodpovídající ani II. lize. To už si asi málokdo uvědomuje. A k návštěvnosti - pokud FC Vysočina bude hrát na jaře o postup, tak návštěvy kolem 3 - 4 tisíc lidí také přijdou. Je to prosté - vrcholový sport v tomto kraji chybí a je po něm velký hlad. Rozhodně však není na místě bránit nějakému sportu v rozvoji jenom proto, že zde má menší tradici než hokej. Zvláště, když městskou kasu zatěžuje mnohem méně, než Dukla. Chápu však, že bez městských peněz by hokej těžko mohl fungovat, což by byla chyba.
  • drbdrb  | 22.02.2011 09:17  | Reagovat
    Jsem rád že jsem Vás vyprovokoval k aspoň nějaké diskusi, některé dokonce i k tomu aby sem psali pod mým jménem:-) Nejvíc se Vás asi dotklo to že jsem napsal že Duklou v Jihlavě žije jen parta idiotů. Dobře, uznávám že možná i v tomhle vesmíru může existovat nejméně jeden člověk který duklou žije a není idiotem. Ti ostatní idioti jsou. Takový průměrný idiot je totiž jeden jako druhý – ve žlutém dresu, pokřikuje sprosťárny na adresu soupeřů „jeho“ týmu, hází na led co mu přijde pod ruku když zrovna Dukla prohrává. Když se mu nelíbí jak rozhodčí píská – tak prostě jde a rozbije mu hubu. To je tady v Jihlavě asi normální. Možná proto na každé sešlosti téhle jihlavské elity musí asistovat policie – kterou mimochodem platí i ti slušní lidé kterým je hokej putna. Ano idiotům v dresech dukly přijde normální vzít figurinu, obléct ji do dresu soupeře a při zápasu ji oběsit. To je asi v pořádku a nejspíš to patří k tomu „probudit v sobě Duklu“. Zlobte se na mě jak chcete, pište sem mým jménem co chcete ale lidé kteří dělají takovéhle věci jsou pro mě prostě idioti. Idioti co nosí stejný dres - takže je nelze rozeznat od toho minimálně jednoho slušného. Kdyby se ten jeden slušný nechtěl ztotožnit s idioty, pak by na sebe nebral stejný dres jako oni nebo se staral o to aby dresu nedělali ostudu. Pokud jde o peníze, tak nechápu proč Dukla už dávno není soukromá. Vždyť je přeci tak skvělá, má tak vysokou návštěvnost a její vedení není schopné sehnat partnera aby nemusela vysávat peníze z městské kasy? My ostatní tady platíme daně jako blázen, radnice se zaklíná úklidem chodníků a přitom stejné prachy nalijí do Dukly. Co je nám ostatním lidem po Dukle? Až si to zaplatí sami, nebo si na to seženou peníze – pak po nich ani nevzdychnu. Teď mi to teda vadí. A ještě něco pro pana Farmera: Ano Dukla a Jihlava – to jsou dvě věci kterými se Jihlava „chlubí“. Klub závislý na městské kase s „fanoušky“ kteří v sobě Duklu probudili zvláštním způsobem http://zdarsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/vytrznosti-hokejovych-divaku-resi-policiste.html a pro pana Farmera: Tak s tím co píšete ohledně "symbolů" Jihlavy se nedá než souhlasit. Přivlastnit si německy hovořícího žida z okresu HB který tady strávil všehovšudy pět let nebo se honosit týmem který nedoosáhl většího úspěchu od doby kdy sem přestal stahovat hokejový hvězdy na vojnu - to je dnešní Jihlava.
  • Petr  | 22.02.2011 09:31  | Reagovat
    Kam zmizel příspěvek drbdrba?
  • Kaspys  | 22.02.2011 14:27  | Reagovat
    Nick- Porovnání Jihlavského fotbalu s hokejem 1, Historie Myslím ,že tuto kolonku nemusím ani rozepisovat. 2, Fanoušci,Atmosféra Podívejte se na "kotel" na Vysočině a porovnejte ho s kotlem na Dukle. Nemyslím si ,že by se něco změnilo ,kdyby Vysočina postoupila. Možná by přibylo dalších lidí co by do kotle šli,ale atmosféře na Dukle by se k tomu nedala přirovnat ,protože je naprosto vynikající ! 3, Populárnější na Vysočině (v Jihlavě) Byl je a vždy bude hokej. Jak už tady psal někdo přede mnou. Pokud si vyjdu do města v Jihlavě ,nebo někam do centra dění. Potkám plno lidí co mají "Duklu na sobě". Caparti s Dukláckou čepicí, dospělí se šálou...atd...atd... Dalo by se do nekonečna pokračovat ,ale nemám tolik času... To co sem zde napsal píšu naprosto objektivně !! Sám hraji za Vysočinu fotbal ! Ale Dukla je prostě Dukla.
  • Nick  | 22.02.2011 14:45  | Reagovat
    Kaspys: proti uvedenému lze těžko něco namítnout. Otázkou samozřejmě je, co by s popularitou, atmosférou apod. udělalo dlouhodobé působení FC Vysočina v nejvyšší soutěži. Co se týče tradice, tak fotbal se zde hraje cca 100 let, zatímco hokejová tradice sem byla trochu dosazena - ale zaplať pán Bůh za to! Když jsme ale u porovnání, tak jsou zde další aspekty - průchodnost soutěží (v hokeji baráž, ve fotbale postup dvou přímo), akcionářské a ekonomické zázemí klubu (u fotbalu je PSJ a silné zázemí), perspektiva kádru (co bude s Duklou po odchodu některých hráčů?), výtěžnost z mládeže (vychovávat mladé fotbalisty se prostě vyplatí mnohem více, než hokejisty - prodej do zahraničí - výrazná injekce pro rozpočet), náklady na daný sport (pro rodiče je mnohdy neřešitelný finanční problém dát kluka na hokej), stadión pro I. ligu (FCV chybí pouze vyhřívání trávníku), vazba na region (FCV má velkou perspektivu v širší podpoře v celém kraji, hokej má konkurenci v dalších městech) atd. Navíc nechci oba kluby srovnávat - právo na existenci má každý, kdo se o to zaslouží. Rozhodně nelze nařídit "tady bude jen hokej!". Každopádně tvrdím, že je v tomto kraji prostor pro 1 fotbalový a 1 hokejový tým v nejvyšší soutěži. Kéž bych se toho někdy dočkal.
  • drbdrb  | 22.02.2011 15:00  | Reagovat
    Pro velký úspěch kdy byl příspěvek smazán pravděpodobně autorem "obrozeneckého" článku vkládám ho ještě jednou. Jsem rád že jsem Vás vyprovokoval k aspoň nějaké diskusi, některé dokonce i k tomu aby sem psali pod mým jménem Nejvíc se Vás asi dotklo to že jsem napsal že Duklou v Jihlavě žije jen parta idiotů. Dobře, uznávám že možná i v tomhle vesmíru může existovat nejméně jeden člověk který duklou žije a není idiotem. Ti ostatní idioti jsou. Takový průměrný idiot je totiž jeden jako druhý – ve žlutém dresu, pokřikuje sprosťárny na adresu soupeřů „jeho“ týmu, hází na led co mu přijde pod ruku když zrovna Dukla prohrává. Když se mu nelíbí jak rozhodčí píská – tak prostě jde a rozbije mu hubu. To je tady v Jihlavě asi normální. Možná proto na každé sešlosti téhle jihlavské elity musí asistovat policie – kterou mimochodem platí i ti slušní lidé kterým je hokej putna. Ano idiotům v dresech dukly přijde normální vzít figurinu, obléct ji do dresu soupeře a při zápasu ji oběsit. To je asi v pořádku a nejspíš to patří k tomu „probudit v sobě Duklu“. Zlobte se na mě jak chcete, pište sem mým jménem co chcete ale lidé kteří dělají takovéhle věci jsou pro mě prostě idioti. Idioti co nosí stejný dres - takže je nelze rozeznat od toho minimálně jednoho slušného. Kdyby se ten jeden slušný nechtěl ztotožnit s idioty, pak by na sebe nebral stejný dres jako oni nebo se staral o to aby dresu nedělali ostudu. http://zdarsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/vytrznosti-hokejovych-divaku-resi-policiste.html Pokud jde o peníze, tak nechápu proč Dukla už dávno není soukromá. Vždyť je přeci tak skvělá, má tak vysokou návštěvnost a její vedení není schopné sehnat partnera aby nemusela vysávat peníze z městské kasy? My ostatní tady platíme daně jako blázen, radnice se zaklíná úklidem chodníků a přitom stejné prachy nalijí do Dukly. Co je nám ostatním lidem po Dukle? Až si to zaplatí sami, nebo si na to seženou peníze – pak po nich ani nevzdychnu. Teď mi to teda vadí. A ještě něco pro pana Farmera: Ano Dukla a Jihlava – to jsou dvě věci kterými se Jihlava „chlubí“. Klub závislý na městské kase s „fanoušky“ kteří v sobě Duklu probudili zvláštním způsobem a pak taky rodák z okresu HB který mluvil německy, vyznáním byl Žid a v Jihlavě žil všehovšudy pět let. To je vážně všechno co může Jihlava nabídnout?
  • Neub  | 23.02.2011 09:25  | Reagovat
    O Mgr. Ing. Tomáši Sedlákovi anebo komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. Kdo se zajímá o jihlavskou politickou scénu a veřejný život, ví, že Mgr. Ing. Sedlák v posledních volbách neuspěl a také je mu známo, proč asi. Sedláka zná veřejnost jako neschopného (například: pod jeho vedením a prý jeho vinou přišel původní majitel areálu bývalých kasáren, dnešní hotel Mahler, o svoji nemovitost; jeho neschopnost je možno sledovat v přímém přenosu ze záznamů jednání zastupitelstva z doby, kdy byl zastupitelem města Jihlavy), na druhou stranu ale všeho schopného filutu, který má hroší kůži (jeho tanečky okolo voleb poté, co lidovci pochopili, že Sedlák je jako persóna naprosto profláknutý a tudíž pro volby nepoužitelný; jeho výtržnictví a neurvalost, kterých se dopouštěl na zimním stadionu vůči hráčům a fanouškům (například: kauza s fanoušky Chomutova a s trenérem Ústí panem Hořavou – bylo medializováno v Jihlavských listech; Jihlavské listy zdokumentovaly i to, jak Sedlák k případu mlží a lže). Je obecně známo, že Mgr. Ing. Tomáš Sedlák nevynechá žádnou příležitost a je všude tam, kde se může zadarmo najíst a napít. Některé příklady z poslední doby: Pan Sedlák není členem Okresní hospodářské komory Jihlava (OHKJ). Je mu líto uhradit členský příspěvek 500 Kč ročně. To mu však nebrání v tom, aby se vnutil na všechny pro něj atraktivní akce pořádané OHKJ. V roce 2010, když OHKJ pořádala v Brně golfovou akademii, nestačilo mu, že již sám obtěžuje svojí přítomností, na akci protlačil další své rodinné příslušníky. Pan Sedlák se často a rád účastí tenisových turnajů. Ať se přihlásí ten pořadatel, kterému se kdy podařilo od Mgr. Ing. Tomáše Sedláka vymámit startovné. Prostory VIP na zimním stadionu jsou určeny pro sponzory HC Dukla. Do prostor mají umožněn vstup i zastupitelé města Jihlavy a čestní hosté klubu Pan Sedlák není zastupitelem, není členem žádného orgánu HC Dukla Jihlava a neexistuje ani žádný jiný důvod, aby navštěvoval VIP prostory při zápasech Dukly. Přesto pan Sedlák nevynechá jedinou příležitost, aby se přišel do VIP posilnit (zpravidla o každé přestávce; cpe se, až se mu za ušima dělají boule). Žádám osoby, které mohou mít na Mgr. Ing. Sedláka nějaký vliv, aby jej vhodnou formou informovaly o tom, že: 1/ pokud není členem OHKJ, je nevhodné, aby sebe nebo své rodinné příslušníky vnucoval na akce OHKJ 2/ pokud není zastupitelem ani sponzorem HC Dukla Jihlava, je nevhodné, aby navštěvoval VIP prostory na zimním stadionu (pan Pitner a pan Holík by se mohli spravedlivě hněvat, že oni do VIP vpuštěni nebyli, ačkoliv toho pro jihlavský a možná světový hokej vykonali dost).
  • Tomáš Sedlák  | 23.02.2011 21:59  | Reagovat
    Pane "NEUB", zdá se,že se stydíte sám za to,co píšete, protože když lživě napadáte někoho jiného, tak zřejmě Vám asi není shůry dána slušnost, natož odvaha, abyste se pod své názory, na rozdíl od jiných slušných, podepsal. Ale znáte to, psí hlas do nebe nejde. Tudíž, jestli máte odvahu, napište své pravé jméno a spojení na Vás, rád se s Vámi potkám a jsem zvědav, jestli mi své lži a pomluvy zopakujete i do očí - asi ne, chováte se totiž jako posera a lhář. Možná, až budete chtít někoho zase pomlouvat, poraďte se s někým, kdo má rozum a zná pravdu. Je mi Vás hluboce líto. Tomáš Sedlák
  • Neub  | 24.02.2011 12:05  | Reagovat
    Máte pravdu pane Sedlák. Bojím se, že byste mne fyzicky napadl. S tím už nějaké zkušenosti máte, že?
  • Janderka  | 24.02.2011 13:49  | Reagovat
    To Nick & Neub: Pravidelným návštěvníkem prostorů VIP na zimním stadionu byl i bývalý zastupitel Vovsík. V době jeho působení na radnici, které ukončila aféra s rychlou jízdou přes Moravské Budějovice (Vovsík byl tehdy donucen odstoupit ze všech funkcí, aby nadále nepoškozoval ODS), Vovsík navštěvoval VIP prostory se svými dětmi. Sám se věnoval konzumaci alkoholických nápojů, děti nezapřely svého otce a chovaly se naprosto bezohledně a někdy hůře, než jejich povedený otec. Ačkoliv o to Vovsík velmi stál, nepodařilo se mu získat žádnou funkci či pozici, která by ho opravňovala ke vstupu do VIP. Poté, co prohrál definitivně svůj boj o legitimní vstup do VIP prostor na zimním stadionu, má Vovsík alespoň tolik slušnosti (na rozdíl od Sedláka, svého věrného spojence z doby jejich společného zastupitelování v minulém volebním období), že VIP prostory nenavštěvuje. Kéž by mu to vydrželo.
  • Tomáš Sedlák  | 24.02.2011 19:08  | Reagovat
    Tak přece jste pane "NEUB" posera a lhář, jsem rád, že mám pravdu. To potěší.
  • Josef Novák  | 25.02.2011 10:01  | Reagovat
    pro NEUB i JANDERKA Pánové, je až nechutné, jak se pouštíte svými pomluvami a nesmysly do pana Sedláka a Vovsíka. NEUB vypadá, že je bývalý člen StB nebo vojenské rozvědky a má stále všude své agenty, kteří mu posílají informace, v opačném případě musí být sám členem HK v Jihlavě, tenistou a také buď zastupitelem nebo sponsorem Dukly. Skoro ve všech těchto případech však svými nepravdami a pomluvami porušuje základní kodex slušnosti a HK by ho měla vyloučit ze svých řad. A pán zvaný JANDERKA by neměl pro své pomluvy pana Vovsíka a jeho rodiny používat cizí jméno! Jinak oba dva pisálkové - to není na žalobu proti Vám, to je na "přesdržku", ale to vy oba jistě víte, tak proto se schováváte za anonymní jména. Je to nechutné.
  • Janderka  | 25.02.2011 12:26  | Reagovat
    K panu Josefu Nováovi: Vše mnou napsané je holá pravda a ví o ní každý, kdo se zajímá o veřejné dění v Jihlavě a chodí na hokej. Že se jedná o pravdu nepříjmnou a nijak neposilující prestiž města ani HC Dukla Jihlava je problémem toho, kdo se bezohledného chování dopouští (v popsaném případě pana Vovsíka). Pánové Sedlák i Vovsík se chovají jako by byli sami na světě a nic jim nebylo svaté (v některých ohledech si jsou vzácně podobní, jak je zadokumentováno mimo jiné v přenosech z jednáních minulého zastupitelstva).
  • Josef Novák  | 25.02.2011 13:03  | Reagovat
    Pane zvaný JANDERKA: Zřejmě taky patříte k těm, kterým vadí skutečná pravda a pojmenování věcí v Jihlavě pravými jmény. Pánové Vovsík a Sedlák byli možná jediní, kteří říkali pravdu veřejně a nestyděli se za to - pravdu o chování některých firem, pravdu o chování některých lidí a pravdu např. o zlodějně zvané SVAK, VAS apod. Bohužel oba na to politicky doplatili. Je samozřejmé, že to mnoha lidem bylo trnem v oku, když se to týkalo jejich firem a jejich vlastního chování - vy zřejmě patříte k těm, kterých se ta pravda týkala, to se pak nedivím - potrefená husa se ozývá, a v našich českých poměrech pak používá lži, pomluvy a kreje se falešným jménem. Ano ano, jsme v Česku, zde je člověk za pravdu a aktivitu potrestán.
  • Neub  | 25.02.2011 13:42  | Reagovat
    Sedlák se pokusil vykličkovat. Nepodařilo se. Sedlák si myslel, že věc vyřídí tím, že napíše, že je to lež a pomluva, aniž by uvedl, co je lež a co pomluva. Je to zkrátka prvotřídní křivák, jakých po Jihlavě moc neběhá. Sedláku, Tedy konkrétně: co z mnou uvedených skutečností je lež a co jen pomluva? Napište prostě a jednoduše, ale konkrétně: 1/ jak se stalo, že původní majitel objektu dnešního hotelu Gustav Mahler přišel o své nemovitosti? 2/ dopustil jste se vulgárních urážek vůči fanouškům Chomutova, řval jste nechutnosti na trenéra Hořavu a schovával se přitom mezi diváky, když Vám začalo hrozit, že za své výroky nějakou chytíte? 3/ chodíte se stravovat a napájet zdarma do prostorů VIP na Horáckém zimním stadionu při zápasech A-týmu Jihlavy (Dukla Jihlava) v době po 1.11.2010, když nejste sponzorem HC Dukla ani zastupitelem města Jihlavy? 4/ vyřadili Vás členové KDU z kandidátky pro komunální volby v roce 2010, ač jste se vnucoval a vemlouval? 5/ dopouštěl jste se vědomých lží v přímém přenosu na jednáních zastupitelstva v dobách, kdy jste byl shodou nešťastných okolností a náhod zastupitelem (například ohledně MHD, kanalizace, a podobně)? 6/ vnutil jste se na akce Okresní hospodářské komory Jihlava (OHKJ), aniž jste byl jejím členem? Stalo se, že na golf do Brna v roce 2010 se vnutila nakonec i Vaše manželka? 7/ kolikrát jste se zúčastnil v roce 2010 tenisových turnajů a kolikrát (a komu konkrétně) jste ve stejném časovém období (rok 2010) uhradil startovné? Pokud Sedlák cokoliv popře, poskytnu hodnověrné důkazy o tom, že Sedlák lže.
  • Neub  | 25.02.2011 13:43  | Reagovat
    Sedlák jako Novák. Říkají mi Velký bratr.
  • Janderka  | 25.02.2011 17:41  | Reagovat
    Sedláku, za toto tučné konto prohřešků byste se měl stydět a již více se neukazovat mezi slušnými lidmi. Nejlépe byste udělal, kdyby jste se uchýlil do kanalizace a byl schovaný tak dlouho, než lidi, které svými křivárnami obtěžujete, trochu pozapomenou. I na té kanalizaci jste se svou křivostí bohužel dost negativně podepsal.
  • Tomáš Sedlák  | 25.02.2011 19:26  | Reagovat
    Postavo,která píšete pod anonymem NEUB, je mi líto, že i v Jihlavě jsou takoví přistěhovalci, jako jste vy. Opět jen samé lži a pomluvy a navíc ještě úplné nesmysly a slátaniny. A chci Vás pouze upozornit, jako poslední varování před dalším šířením Vašich pomluv a nesmyslů, že i trestní oznámení pro pomluvu na postavu zatím anonymní NEUB, lze při současných technických možnostech zrealizovat, jelikož lze zjistit, z jakého mailu opravdu píšete a jaká maska se za Vašimi hnusnými anonymy skrývá. Vezměte to, prosím, na vědomí. Omlouvám se všem slušným lidem z Jihlavy, ale bohužel i takové postavy jako je NEUB parazitují mezi námi.
  • Staník  | 25.02.2011 20:30  | Reagovat
    Pane Sedláku, jednoduchá matematika, zodpovězte mu to, na co se ptá a jste v oukeji a nevyhrožujte tady jako malej klučík. Bohužel jihlaváci vás už znají a tak se těm vašim blábolům o slušnosti smějou. Obhajte se jako chlap a přestaňte ze sebe dělat bezprizorního kašpárka. Jinak v sektoru VIP jsem vás viděl taky, ale to je už věcí vedení Dukly, že vás tam pustěj. Tudíž odpovězte na otázky tazatele, kterej se vás jen slušně ptá na pár věcí a nepruďte.
  • Tomáš Sedlák  | 25.02.2011 21:15  | Reagovat
    Pane Staníku, na blaboly anonyma NEUB není co odpovídat, protože to jsou jen pomluvy a nesmysly úplně vytržené z jakékoli reality. A do VIP Dukly samozřejmě chodím, protože až do poloviny ledna 2011 jsem byl členem DR Dukly a mám z toho titulu i kartičku ke vstupu, a jednatel Dukly nikomu kartičky během sezony určitě neodebíral a odebírat nebude, to se nedělalo ani v minulosti. A chodím tam rád posedět s přátely a slušnými lidmi o přestávce, a popovídat o hokeji a životě. Stejně tak se i mimo VIP scházím rád s některými bývalými i současnými hráči a představiteli Dukly. A věřte, jsou to velice přijemná setkání. A nepotřebuji k tomu chodit zadarmo jíst a pít do VIP, to určitě ne.
  • kikina  | 25.02.2011 22:04  | Reagovat
    Sedláku, ty chodíš posedět s přátely? Když někdo píše takové hrubky, považuji ho za naprostého tydýta a to jsem se ještě nikdy nezmýlil. Jo a ty máš nějaké přátele? To je pro mne naprostá novinka. Zkus mi říct, kdo by to asi tak mohl být, takového člověka neznám!
  • Janderka  | 25.02.2011 22:18  | Reagovat
    Sedláku, buďto lžete zase Vy nebo je lživý záznam v obchodním rejstříku. Tam je totiž uveden zánik členství Sedláka v dozorčí radě Dukly k 6.lednu 2011. Označit 6.den v měsíci za polovinu měsíce dokážete zase jenom Vy. Kdybyste měl trochu cti v těle, jakmile jste byl odvolán z dozorčí rady, neměl jste co dělat ve VIP bez ohledu na to, že Vám dosud nebyla odebrána kartička opravňující ke vstupu do VIP. Vaše přisprostlé komentáře na adresu aktivních hráčů A týmu obtěžují ostatní oprávněné uživatele VIP. Přitom se nikdy nezapomenete nakrmit z občerstvení Dukly. Takže se ukazuje, že tvrzení obsažená v otázce Neub č.3 jsou pravdivá a pro Vás nelichotivá. Sedláku, ještě zbývají odpovědi na otázky Neub č.1,2,4-7. Sedláku, moje dcera ve 4.třídě ví, že ve slovním spojení "s přáteli" se píše měkké i. Kde jste to studoval pane Ing. Mgr. Tomáši Sedláku? Komu není s hůry dáno, v apatyce nekoupí !
  • kikina  | 25.02.2011 22:38  | Reagovat
    Tak zpívej Slavíku, tedy Sedláku!
  • Fillairéne  | 26.02.2011 14:00  | Reagovat
    Sedlák přes Nováka (Novák = Sedlák) tvrdí, že Sedlák a Vovsík byli odejiti z politiky, protože říkali pravdu. Větší nehoráznost jsem neslyšel. Na požádání jsem schopen doložit, kdy a v čem oba nestydatě lhali. Nováku Sedláku, buď konkrétní, Tvé neustálé mlžení a tajemnosti na nikoho nezaberou. Rozpovídej se o zlodějnách, o kterých víš. Díky Vovsíkovi, Tobě a za přihlížení Vymazala Jihlava asi nedosáhne na dotace z EU na kanalizaci, takže ty Vaše obstrukce a naschvály budou mít za následek, že namísto cca 100 mil. Kč Jihlava bude muset zaplatit za kanalizaci 500 mil. Kč. Ať už bylo motivací Tvojí a ostatních (Vovsík a jeho podržtašky jako Feherová, nepříliš úspěšně léčený alkoholik Janderka a další) cokoliv, zaplatí to teď všichni. To nás ten Tvůj pobyt v politice přijde docela draho. Třeba to začnou šetřit kriminalisté a to se budeme všichni divit, čím to vysvětlíš.Nabídni čtenářům svoji verzi, pro jakou pravdu jsi byl vykopán z politiky. Odpověz na všechny otázky NEUB. Když neodpovíš, je to jasné, všechno co je v otázkách je pravda a Ty bys měl začít pro svůj pohyb v Jihlavě používat starou kanalizaci.
  • Vaculík  | 26.02.2011 22:15  | Reagovat
    Jak je dobře, že o kandidátech do politiky rozhodují svobodně voliči a ne skupina nesvéprávných blbečků, kteří anonymně onanují na internetu. Některý z Vás by se měl taky spíš věnovat obsekávání trávy podél české hranice a přestat obtěžovat nadále v Jihlavě - chytrému napověz, hloupému dolož!
  • Fillairéne  | 27.02.2011 11:05  | Reagovat
    Sedlák byl včera po návratu z VIP ve formě. Když psal pod jménem Vaculík, nedopustil se žádné pravopisné chyby. Asi má už na pravopis konzultanta. Jako prase drbání potřebuje i konzultanta na obsahovou stránku. Profesoři, co učili Sedláka na gymnáziu, si vzpomenou, co to bylo za materiál. Kdo si přečte sdělení Vaculíka Sedláka, nepřehlédne, že autor je duševní mrzák plný hnoje a žluče, co spadl z "oblakov". Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. Sedláku, dlužíš odpovědi na otázky NEUB!!! Za Tvé skutky to zatím na věčný život v ráji nevidím.
  • Lufa  | 27.02.2011 12:02  | Reagovat
    Nechcete si kydat politickou špínu na sebe někde jinde ? Asi vám ušlo že tohle je spíš sportovní blog.
  • Erich Janderka  | 28.02.2011 12:40  | Reagovat
    Radek Vovsík i Tomáš Sedlák jsou mí přátelé a nikdy jsem o nich nepsal podobné nesmysly jakop kdosi kdo se podepisuje jako já. Erich Janderka
  • franta  | 28.02.2011 15:55  | Reagovat
    Tři mušketýři...:D
  • Janderka  | 28.02.2011 16:00  | Reagovat
    Ani já jsem nikdy o Vovsíkovi i Sedlákovi nepsal nesmysly. Veškerá sdělení jsou pravdivá.
  • Erich Janderka  | 02.03.2011 11:04  | Reagovat
    Nevěřím, že jsou Vaše sdělení pravdivá a rovněž nevěřím Vašemu jménu. Erich Janderka

Přidat Komentář Vrátit se nahoru