Reklama
Dnes je neděle 22.09.2024      svátek má Darina
Zpět
Josef Drbal

"S vašimi názory nesouhlasím, ale do smrti budu hájit vaše právo je říkat" (Voltaire) - Mělo by se v dnešní době tesat do kamene. 32 let, věčný kverulant a rýpal. Vyznavač mnoha nezvyklých koníčků a příznivec Svobodných. drbalj@email.cz

Berte ohled na svého primátora

Josef Drbal | 01.07.2012 16:04

Když jsem nedávno v rádiu Region slyšel ublíženého primátora Vymazala naříkat si nad peticemi od občanů města Jihlava, nevěřil jsem vlastním uším. Reportáž Lucie Maxové Vymazal petici ohledně rozšíření MŠ označil za zbytečnou, a prý nebylo " košer " to, že lidé petici sepsali, předali a dokonce ji ještě medializovali! No představte si tu drzost! Síla petic občanů našeho města se nyní blíží nule. Vyjímkou jsou pouze ty petice, jejichž vyslyšením páni radní nic neriskují.  Volání po rozšíření MŠ v Jihlavě, které radní prý vyslyšeli, budiž příkladem. V dohledné době páni radní velmi pravděpodobně " vyslyší " ještě jednu petici. A sice tu proti stavbě spalovny odpadků v lokalitě Překladiště Pávov.  Výsledkem bohužel bude stavba spalovny odpadků v lokalitě Bedřichov. Tak příště, občané města Jihlavy, až budete mít nějaký problém, berte ohled na pana Vymazala, svoji petici raději vůbec nesepisujte a hlavně ji nijak nemedializujte! Pokud přesto budete mít potřebu petici sepsat, zapomeňte na čtvrtky či běžný papír a berte ohled na svého primátora...

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

Remote healthcare consultations: My, občané Protektorátu (1/3)
Anthonyastom: Vlastizrádci.
Anthonyastom: Bernard.
D96ZW4P www.yandex.ru: DENACIFIKACE + NORMALIZACE
ComCASHerync: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

20 komentářů

Přidat Komentář

  • VladimírV  | 01.07.2012 20:07  | Reagovat
    Ano, dlouhodobý postoj jihlavské radnice je příkladem toho, že petice občanů ztrácí význam. Kolektivní rozum pánů radních a zastupitelů města je přece nade vší pochybnost intelektuálně nepřekonatelný. Proč ale petice vznikají? Je to z neochoty a z pohodlnosti představitelů města diskutovat s občany o záměrech města a naslouchat jejich oprávněným námitkám. Přímá demokracie, kdy každý volič bude mít toho svého zastupitele, který nebude muset šlapat stranickou brázdu, je krůčkem k tomu, aby samospráva začala svoji základní úlohu, to jest lépe sloužit svým občanům.
  • Jan  | 01.07.2012 23:32  | Reagovat
    Ano, pan VladimírV to vystihl přesně. Je třeba co nejdříve začlenit do našeho politického života prvky PD, protože dosavadní systém kdy politická reprezentace předtasvaovaná především ODS a jejími přisluhovači kryje zločiny a doposud nejrozsáhlejší korupční případy od listopadu 1989 je zcela neudržitelný. Dokladem toho je třeba poslední událost - odvolání nepohodlného ministra Pospíšila pod záminkou manažerského selhání. Pokud by měl být za manažerské selhání odvolán každý politik na hodinu, tak jsme okamžitě bez vlády. Pouze pravicově orientovaní čtenáři typu XXXXX, Jojo nebo pan Ďásek, živení mainstreamovými médii mohou být dneska spokojeni a nevidí - nebo spíš ani nechtějí vidět, že bez okamžité radikální změny a rychlého zapojení občanských iniciativ do každodenního politického života to prostě nepůjde. Situace kdy je většina národa nespokojena s prací politiků a velká část našich spoluobčanů se ocitá na hranici bídy, je se současnbou politickou reprezentací neudržitelná.
  • Svatopluk Beran  | 02.07.2012 10:03  | Reagovat
    Pane Drbale gratuluji, moc pěkný článek. Jihlavská ODS už několikrát předvedla jak pohrdá zákony české republiky - mohu připomenout třeba bývalého náměstka primátora Radka Vovsíka, který nechal policií rozehnat zcela legální a pokojnou demonstraci s podpisovou akcí proti radaru - typická ukázka, jaký je vztah dnešních pravicových politiků k peticím a podpisovým akcím. Souhlasím s panem Janem, že bez zavedení prvků PD se společnost nikam nepohne. Pěknou ukázkou jak chápe současná pravicová koalice pojem právní stát je třeba ministr financí Kalousek se svým zcela nepřípustným zasahováním do policejního vyšetřování. následující článek je plagiát http://blisty.cz/art/64021.html : Kalousek telefonoval na policii Boris Cvek Neuvěřitelné se stalo skutkem. Ministr financí Kalousek volal policejnímu vyšetřovateli v případu Parkanová! A pak ho prý překvapilo, když to tento vyšetřovatel zaprotokoloval a oznámil státnímu zastupitelství. Žijeme tedy ve státě, kde nejen že jeden z nejmocnějších lidí v médiích napadá práci policie ve svém vlastním sporu, ale navíc ještě přímo volá policejním vyšetřovatelům v té samé věci a podle všeho jim i vyhrožuje vyhazovem od policie. Komu všemu ještě Kalousek volal? Čeho se tak bojí? To, čemu by zabránil, kdyby byl ze strany policie nebo státního zastupitelství případ Parkanová zastaven, je transparentní, veřejný soudní proces, kde by se ukázala pravda. Člověk se zpravidla bojí toho, proti čemu nejvíce bojuje, v případě Kalouska je to tedy soudní proces a pravda. Bojí se jich natolik, že volá policejnímu vyšetřovateli ve svém vlastním případu. Je možné, že něco takového vláda ustojí? Pokud ano, měl by každý příští novinářský rozhovor či komentář začínat připomenutím těchto věcí. Protože dnes je už nad slunce jasné, že této vládě jde jenom o to, jak zajistit nerušené rozkrádání peněz mimo trestní odpovědnost – a k tomu, aby bylo co krást, je třeba to vyždímat z chudých obyvatel ve jménu „fiskální odpovědnosti“, což je při množství rozkradených peněz jenom směšné sousloví. Zdá se, že vyrovnaný rozpočet nám může zajistit princip „padni, komu padni“, kterého se před volbami tak zastával Petr Nečas. Stačí, aby policie a státní zastupitelství měly možnost dovést případy před soud a soud nám řekl pravdu. Miliardoví zloději budou sedět ve vězení, státní kasa bude plná a spravedlnosti a právu bude učiněno zadost. V to nepočítaje, že moc zlodějů, kteří přijdou o pravidelný přísun miliard, se tím výrazně sníží a náš stát bude celkově ozdraven.
  • vlado  | 02.07.2012 11:03  | Reagovat
    Pane Jane jste přesvědčen že v PD najdete toho správného, nezkorumpovatelného a spravedlivého politika ? Co když zrovna NE ? To časem projdeme politikou všichni, jelikož budeme stále odvolávat a volit. To bude galimatyáš. Než se zorientuji, tak mne někdo "oblbne" a už jdu a příjde další dobrák. No už se na to těším.
  • Josef Drbal  | 02.07.2012 12:05  | Reagovat
    Mě by taky zajímalo o jakých prvcích PD je řeč. Pokud zůstaneme v Jihlavě, tak si myslím že ideální začátek by byla možnost občanů zvrátit jakékoliv rozhodnutí pánů radních. Např. třeba formou elektronického hlasování. Iniciovat hlasování by mohl nějaký rozumný počet občanů města, nebo zastupitel. Vůle občanů by byla samozřejmě závazná.
  • Svatopluk Beran  | 02.07.2012 13:01  | Reagovat
    Pane Drbale gratuluji, moc pěkný článek. Jihlavská ODS už několikrát předvedla jak pohrdá zákony české republiky - mohu připomenout třeba bývalého náměstka primátora Radka Vovsíka, který nechal policií rozehnat zcela legální a pokojnou demonstraci s podpisovou akcí proti radaru - typická ukázka, jaký je vztah dnešních pravicových politiků k peticím a podpisovým akcím. Souhlasím s panem Janem, že bez zavedení prvků PD se společnost nikam nepohne. Pěknou ukázkou jak chápe současná pravicová koalice pojem právní stát je třeba ministr financí Kalousek se svým zcela nepřípustným zasahováním do policejního vyšetřování. následující článek je plagiát Kalousek telefonoval na policii Boris Cvek Neuvěřitelné se stalo skutkem. Ministr financí Kalousek volal policejnímu vyšetřovateli v případu Parkanová! A pak ho prý překvapilo, když to tento vyšetřovatel zaprotokoloval a oznámil státnímu zastupitelství. Žijeme tedy ve státě, kde nejen že jeden z nejmocnějších lidí v médiích napadá práci policie ve svém vlastním sporu, ale navíc ještě přímo volá policejním vyšetřovatelům v té samé věci a podle všeho jim i vyhrožuje vyhazovem od policie. Komu všemu ještě Kalousek volal? Čeho se tak bojí? To, čemu by zabránil, kdyby byl ze strany policie nebo státního zastupitelství případ Parkanová zastaven, je transparentní, veřejný soudní proces, kde by se ukázala pravda. Člověk se zpravidla bojí toho, proti čemu nejvíce bojuje, v případě Kalouska je to tedy soudní proces a pravda. Bojí se jich natolik, že volá policejnímu vyšetřovateli ve svém vlastním případu. Je možné, že něco takového vláda ustojí? Pokud ano, měl by každý příští novinářský rozhovor či komentář začínat připomenutím těchto věcí. Protože dnes je už nad slunce jasné, že této vládě jde jenom o to, jak zajistit nerušené rozkrádání peněz mimo trestní odpovědnost – a k tomu, aby bylo co krást, je třeba to vyždímat z chudých obyvatel ve jménu „fiskální odpovědnosti“, což je při množství rozkradených peněz jenom směšné sousloví. Zdá se, že vyrovnaný rozpočet nám může zajistit princip „padni, komu padni“, kterého se před volbami tak zastával Petr Nečas. Stačí, aby policie a státní zastupitelství měly možnost dovést případy před soud a soud nám řekl pravdu. Miliardoví zloději budou sedět ve vězení, státní kasa bude plná a spravedlnosti a právu bude učiněno zadost. V to nepočítaje, že moc zlodějů, kteří přijdou o pravidelný přísun miliard, se tím výrazně sníží a náš stát bude celkově ozdraven.
  • Jan  | 02.07.2012 15:33  | Reagovat
    Příznivců a sympatizantů PD v diskuzním blogu JL přibývá.Diskuzní příspěvky pod různými jmény Jan také. Moje příspěvky v diskuzi budu raději uvádět pod jménem Jan.P.S předešlím diskuzním příspěvkem pod jménem Jan nemám nic společného jinak s ním názorově souhlasím.Nemám žádný zájem své diskuzní příspěvky zde prezentovat pod různými jmény. V pátek 22. 6. v 17 hodin organizovaly občanské iniciativy Hnutí za přímou demokracii, ProAlt v Ostravě a Občané 2011 přednášku s diskuzí na téma:Přímá demokracie. Přednáška se konala v salónku Hotelu Maria v centru Ostravy. Úvodní přednášku pronese pan Milan Valach, mluvčí za Hnutí za přímou demokracii, stručně promluví i Petr Rohel, člen HzPD a ProAltu. PhDr M.Valach(náš největší expert na PD) zde npř. správně konstatoval,že pojem PD jako nutná systémová změna se během jediného roku velmi rychle rozšířila do povědomí lidí Čech,Moravy a Slezka.Tato neuvěřitelná rychlost ale skrývá jedno velké nebezbečí.Řada lidí jak jejich příznivců tak i odpůrců má o PD zatím malé nebo zkreslené představy( příklad zde diskutujícího odpůrce PD Vlada). Já osobně se řadím k příznivcům PD.Na základě svých možných dostupných informací o PD jsem přesvědčen,že politická a ekonomická PD je možností prosazování zájmů většiny lidí.Současná zastupitelská demokracie a nastavený ekonomický systém tuto možnost lidem skutečné demokracie(prosazování zájmů většiny) bohužel neumožňují.Proto také i v ČR panuje oprávněná nespokojenost lidí s poměry v zemi.Sdílím názor představitelů OI a hnutí podporujících PD,že je věcí dlouhodobějšího charakteru a musí být především masově různě podporovaná lidmi zdola.
  • vlado  | 02.07.2012 16:34  | Reagovat
    Berane ale že vás ten Vovsík nenenchá spát ? To budete mít těžký zybtek života .
  • Zítek  | 02.07.2012 23:37  | Reagovat
    Pozor, Beran opět krade : http://www.blisty.cz/art/64021.html
  • Zítek  | 02.07.2012 23:40  | Reagovat
    Ono .....,,Následující článek je plagiát,, neudává přiblblý zdroj BL...a to už je chyba islámisticko -bolševického fanatika
  • XXXXX  | 03.07.2012 01:02  | Reagovat
    Milý Jene, přestaň si mě a Tomáše brát do huby. O mojí politické orientaci a jejím živení meinstreamovými médii víš hov--no. K tomu abych rozpoznal, že tříčtvrtinová dementní a závistivá většina tohoto národa živená odborovými předáky v tichém souznění se socialisty a komunisty není schopná o čemkoli rozhodovat, nepotřebuju žádná média. Když se tu oháníš přímou demokracií, tak zkus vysvětlit proč tento národ volí tak jak volí? To je přímá demokracie v praxi. Ti tvoji zbídačení a utlačovaní nakupují jako diví, to nevypadá jako zbídačená země. Jestli jedou za svoje tak bída rozhodně není a jestli jedou na dluh, tak je to to, o čem mluvím, negramotným idiotům patří do ruky lopata a ne hlasovací lístek. Je mi celkem šumafuk za jakého zvrácence mě prohlásíš, ale jedno vím jistě, přes tu tvou bídu a utrpení potlačování práv a svobod a zlodějinu na všech stupních, stejně vyhraje pravice a tu podle tvých komunistických představ volí jen malé procento takových magorů jako třeba já. Divné opravdu divné. Tví socialisté a komunisté tiše tleskají pravičákům, protože za ně dělají špinavou práci a přes všechna jejich velkohubá prohlášení nezruší ani jedinou z rádobyreformu současných pravičáků. Je mi pro smích jak se tu koalice a opozice obviňuje z toho kdo za co může a co z toho plyne, levá pravá, všichni stejní. Z koho vzešli, z komunistů jedni jako druzí, bohužel ale mají alespoň nějakou potuchu o tom jak řídit stát. Co tady chceš řešit, nasadit bezzemky, to tady už jednou bylo, řídili nám jezedáky a kdo z nich vydržel déle jak rok, než to přivedl ke kolapsu? Ani jeden. tvoje přímá demokracie je u národa který potřebuje diktátora opravdu k smíchu.
  • Zítek  | 03.07.2012 12:47  | Reagovat
    To XXXXX - Super napsané, díky .......
  • Jan P.  | 03.07.2012 20:46  | Reagovat
    XXXXX,jakého Jana máš konkrétně zde v diskuzi na mysli? Pod jménem Jan zde začal psát také jiný diskutující.Ve svém předešlém příspěvku jsem uvedl,že v rámci konkrétního jména uživatele komentáře raději budu své komentáře uvádět pod jménem Jan P.Jestli se jednalo o náhodné užívání stejných jmen nebo o nějáký záměr některého diskutujícího čtenáře blogu JL nedokáži posoudit.Stejně zveřejněná jména a názorově podobné komentáře není podle mého,ale náhodná.Staník bude hledat opět viníka ve S.Beranovi. XXXXX npř.několikrát zde v předešlých diskuzích neobjektivně známkoval své názorové odpůrce.Podle jeho slov,ale také on sám především o svých názorových odpůrcích může hov-no také vědět. Jako levicově orientovaný sdílím raději tento názor: Podle známého hesla "Rozděl a panuj!" byl rozdělen národ na levici a pravici. Kdosi moudrý řekl:" Rozdělení na levici a pravici vymyslel někdo, kdo je na palici!" Ano, je tomu tak! My, občané dobře víme, že svět není černobílý, tudíž ani levicový a pravicový, ale různobarevný a rozmanitý, a proto rozeznáváme a rozdělujeme lidi i politiky na jedné straně na čestné, morální a slušné a na druhé straně na nečestné, nemorální a neslušné. Přímá demokracie je východiskem ze současné mravní, morální , politické a ekonomické krize a jedinou správnou budoucností celého lidstva bez ohledu na to jestli se to některým politikům a nebo npř. zde v diskuzi některým z nás llíbí nebo ne. Moc je dle Ústavy ČR v rukou lidu. Nebojme se práva a povinnosti z toho pro nás vyplývající - využít ji a použít ji. Politikové jsou povinni sloužit lidu a vlasti a nikoliv obráceně! Ti politikové, kteří jsou na politickém výsluní a konají ve svůj osobní prospěch nebo pro prospěch úzké skupiny či cizí mocnosti, nemají v české vrcholové politice co pohledávat!
  • Svatopluk Beran  | 03.07.2012 20:58  | Reagovat
    Příspěvek z 2.7.2012 v 13.01 hod. není od originálního Svatopluka Berana. Nikdy bych nenapsal - Pane Drbale gratuluji, moc pěkný článek- i když téma jako by bylo ode mne. Pokud se příště bude někdo schovávat za mne doporučuji napsat a poslat článek až po 14 hodině, kdy teprve opouštím dělnický pracovní proces.Pokud jsem si všiml reakce Jana, i za něj někdo napsal a poslal článek. Jaký asi někdo sleduje zájem vymýšlet si články za nás, jako by byly napsány od nás, to teprve ukáže čas. Nezdá se mi ani reakce Vladimíra V. na můj příspěvek v blogu - Kam vede neskromnost z 25.6.2012 v 11,36.Napište prosím pane Vladimíre V. jestli jste to skutečně psal vy. Ať to jste nebo nejste originál vy, odpovím vám v příslušném blogu.
  • Standa  | 03.07.2012 23:25  | Reagovat
    Nojo berane ty ses do tý svý schizofrenie zamotal tak že už si ani sám nepamatujš co psals jako jan a co jako beran. Takový slinty by ale nikdo jinej vyplodit nedokázal ty berane originální potroublej Chtělo by to čoveče ale vymyslet ještě někoho třetího, kdo by vám přizvukoval. přemejšlej o tom.
  • Jan P.  | 04.07.2012 00:53  | Reagovat
    Standa mě svými argumenty nezklamal. Pane Beran souhlasím s vámi.Čas ukáže nejlépe jaký kdo měl zájem vymýšlet články za nás.Vaše,moje a komentáře také npř.Vladimíra,Fejinka,pí Pilkové jsou pro některé čtenáře blogu názorově a ideově škodlivé.Detektiv Colombo(Standa) možná zapomněl ještě sdělit ,že má další závažné indicie.Komentáře v článcích JL pod jménem Strejček Nimra je záležitostí také S.B.
  • VladimírV  | 04.07.2012 09:01  | Reagovat
    Vážený pane Berane, tímto potvrzuji autentitu mého příspěvku z 25.6. K jeho obsahu navíc dodávám, že přes svůj ne zrovna nejmladší věk a starosti s tímto související si myslím, že bychom se neměli slepě podřizovat žádnému špatnému vývoji společnosti. Neofeudalismus rozhodně nenastane, neboť je nás poměrně mnoho, co bychom nestáli o to, podřizovat se nějakému "osvícenskému" panovníkovi. Tím se zřetelně odlišujeme od stádního způsobu života. I v naší společnosti se bohužel vyskytují exscesy typu, že se na vedoucí pozice ve státu nebo obci dostanou lidé hrabiví, navíc bez žádných životních zkušeností, a tito jsou ovládáni jednak svojí sebestředností, fakticky však zájmovými skupinami. A pak to tak dopadá, že výsledkem jejich vládnutí jsou špatná rozhodnutí, která nejen materiálně, ale i morálně poškozují společnost. Osobně věřím, že v parlamentní demokracii, kterou se naše země honosí, lidé konečně začnou brát vývoj ve státě vážně, potažmo budou volit takové své zástupce, jejichž prvotním zájmem bude služba veřejnosti. Jinak se děj vůle Alláhova.
  • XXXXX  | 04.07.2012 14:40  | Reagovat
    Jan P.: Konkrétně mám na mysli tohoto jana - Jan říká: 1. 7. 2012 v 23:32 VladimírV: Dost pochybuji o svém "stádním způsobu života" jen proto, že tvrdím, že dokud nemá věc pána, nebude nikdy fungovat řádně. Bohužel jednoho pána to tu nikdy mít nebude a tak bude bor--del furt. Tady v Čechách s Čechy. A protože mě už nebaví tato bolševická diskuse odcházím za Ďáskem.
  • Hübner  | 13.07.2012 15:08  | Reagovat
    V přímém rozhovoru (ohledně MŠ-petice) se mě pan primátor zeptal, zda opravdu věřím všemu, co je psáno v novinách. Moc o mou odpověď ale nestál, mluvil dál a dál a pak už nebyl čas nám dále poslouchat. Jednou věc ale vím jistě - nevěřím všechno, co povídá pan primátor sám - a efektivní řešení situace v MŠ bez petici bychom se už vůbec nedočkali - to je naprostá blbost. Teď jsem si jistý, že jsme volili vhodnou cestu! (Dělali jsme pár technických chyb, ale to nezmění nic na tom, že ve věci ta petice byla oprávněná) Přál bych si určitě, aby se takto pokračovalo - herny, spalovna, rozpočet jako celek a dost jiných věci.
  • Kateřina Žoudlíková  | 07.08.2012 10:16  | Reagovat
    Postoj pana primátora mě nepřekvapuje, zažila jsem to na vlastní kůži. Hlavně ten zájem médií o podobné akce a negativní "reklama" pro radnici. To je bolí... ( i když u těch školek by si skoro mohli fandit, jak splnili požadavek petice na rozšíření....). Petice, která byla ovšem "nekošér" a zbytečná.... no občané měli jiný názor. A nemůžeme přece věřit všemu co v médiích slyšíme (také jsem byla u toho, když to říkal) Tudíž nevěřím ani tomu, že pan primátor v médiích tvrdí, že petice byla zbytečná a nebyla "košér" Jaký důvod k tomu má tohle ještě rozebírat? A myslí si, že tím v očích občanů stoupne v ceně? Co tím asi sleduje? Spíš tím spoustu lidí uráží. No asi jde o to, že by rozšíření MŠ bylo, dle radnice, i bez petice a je potřeba to stále opakovat a opakovat, aby se to dostalo pořádně do podvědomí ..... a koho jako? Občané ví jak to se školkama spoustu let zpátky bylo... těžko říct, co ho k tomu vede, pořád se od peticí takto distancovat. Pokud občané sepisují petice, značí to problém! A to pan primátor nerad. Jako občana mě postoj pana primátora uráží. Jedná se o mínění občanů. Občané jsou také voliči. Jenže pro některé politiky je rozdíl mezi občanem a voličem. Volič je potřebný v období voleb. Občan a ještě když se mu něco nelíbí !! už je pak jen taková "otravná moucha" kterou je potřeba zahnat. Takový z toho mám pocit. Jenže to holt se vždy pozná až po volbách. Doufám, že příští volební období zapřičiní, že se na radnici už konečně objeví někdo nový. Otázkou je ovšem kdo......

Přidat Komentář Vrátit se nahoru