Reklama
Dnes je sobota 23.11.2024      svátek má Klement
Zpět
Petr Klukan

Narozen 2. 4. 1961 v Jihlavě, je absolventem Přírodovědecké fakulty UJEP Brno. Od roku 1993 je šéfredaktorem Jihlavských listů. Mezi jeho největší záliby patří fotografování.

http://www.jihlavske-listy.cz

Loutka

Petr Klukan | 29.09.2022 11:24

Senátorská kampaň je po­dle kandidátky na senátorku Nagyové oboustranně ostrá. Předseda ANO obžalovaný Babiš hovoří ve vesnici na podporu své kandidátky do Senátu obžalované Nagyové. Kolem postává pár lidí s protibabišovskými transparenty, jinde troubí zemědělec klaksonem v traktoru. Fanoušci Vystrčila se ozvali. Babiš stojí a mluví o Vystrčilovi, na kterém nenechá nit suchou, mnohdy o něm nemluví pravdu.

Vedle stojící Nagyová mlčí. V Senátu, alespoň dle textů na billboardech, chce hájit neprávem osočené. Babiš vedle ní lže. Nagyová se osočeného Vystrčila nezastane. To jsou výroky pana Babiše, mě je nepřísluší komentovat, tvrdí Nagyová.

Jediné, co může člověka napadnout, je, že je Babišovou loutkou bez vlastního názoru, který by směla vyslovit. Vydíratelnou loutkou.

Pravdu nemluví ani prezident Zeman, když nařkl Vystrčila, že jej chtěl v nemoci odstranit. Předseda Senátu Vystrčil se jen pokoušel zjistit, jaký je stav prezidenta a zda je vůbec schopen vykonávat prezidentský úřad. Prezidentova kancelář totiž mlčela a mlžila.   

Nagyová i v tomto případě mlčí, lži o druhých jí přece nepřísluší komentovat, zvláště, když by jí mohly pomoci dostat se do Senátu. Až potom bude osočené bránit. Ty, které vybere pan Babiš.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

RUDÉ PRÁVO 19.11.2024
OSVOBOZENÍ 16.11.2024
RAF 04.11.2024
ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024

Poslední komentáře

IdaCloup: My, občané Protektorátu (1/3)
Gwenbothe: My, občané Protektorátu (1/3)
<a href=https://spb-generic.ru/poxet>дапоксетин цена</a>: My, občané Protektorátu (1/3)
ctaletsanh: My, občané Protektorátu (1/3)
MonicaNit: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

48 komentářů

Přidat Komentář

  • Svatopluk Beran  | 29.09.2022 12:14  | Reagovat
    AMERICKOU LOUTKU KTERÁ DĚLALA POZADÍ PRO ROZKRÁDÁNÍ REPUBLIKY - ŠEDÉ PENÍZE NEEXISTUJÍ, ZHASNĚME - A NYNÍ I AMERICKOU PROXI VÁLKU NA UKARJINĚ VYSTRČILA, NEBO LOUTKU BABIŠE NAGYOVOU, KTERÁ UŽÍVALA NÁPADY VYSTRAČILA A JEHO ODS PO ZMĚNĚ REŽIMU? TOŤ VELKÁ OTÁZKA MRAVNÍ PODLE MNE SE RADĚJI SE NECHAT FACKOVAT OD NAGYOVÉ, NEŽ SE NECHAT FACKOVAT OD VYSTRČILA ENERGETICKOU CHUDOBOU A JEŠTĚ NABODNOUT NA KŮL ZATAŽENÍM DO AMERICKÝCH OBCHODNÍCH PROXI VÁLEK. TAK AŽ SEM JSME TO VSTUPEM DO NATA DOTÁHLI. JE MOŽNÁ JENOM VOBA MEZI DVĚMA ZLY. KTERÉ Z NICH JE PRO BĚŽNÉHO OBČANA ČR MÉNĚ ZLÉ? ZÁKONODÁRCE KTERÝ POUŽÍVÁ ZLODĚJSKÉ ZÁKONY, NEBO INICIÁTOR TĚCHTO ZLODĚJSKÝCH ZÁKONŮ A JEŠTĚ DNES PODPORUJÍCÍ A INICIUJÍCÍ VÁLKU?
  • blade  | 29.09.2022 12:14  | Reagovat
    https://www.facebook.com/TomasNielsen22/videos/465790985487251/?t=38
  • blade  | 29.09.2022 13:43  | Reagovat
    4/2022 GLOSA: Trapný Miloš Vystrčil a státní CK Jedeme za krví. Banda statečných českých senátorů v čele s šéfem horní parlamentní komory Milošem Vystrčilem vyrazila vlakem na Ukrajinu do války nasbírat lajky. Fakt jim je ještě někdo dá? https://cnn.iprima.cz/glosa-trapny-milos-vystrcil-a-statni-ck-jedeme-za-krvi-90140
  • Jan P  | 29.09.2022 20:36  | Reagovat
    NENECHAT SE "FACKOVAT" OD NAGYOVÉ, ANI OD VYSTRČILA ! Máme se kořit, politikům a političkám, kteří to za nás "zařídí " ? Nebo miliardářům, mediálním magnátům, podnikatelským projektům tupých xenofobů, hulváty u nichž míra radikálnosti měří se právě hulvátstvím ? To jsme lid jako subjekt dějin ? NE, jsme deklasovaná vrstva s myšlením žebráků a prostitutek. JÁ VOLÍM REVOLUČNÍ PROCES SEBEEMANCIPACE-AUTONOMNÍ SPOLEČNOST.
  • VladimírV  | 29.09.2022 20:59  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore. Kdo a koho je v tomto blogu loutkou? Nejste to náhodou i Vy? Paní Nagyová, dříve Mayerová byla mimochodem svého času městskou radní. To, že je dnes souzená, je pochopitelně především její velké trauma. Ale pouze soud rozhodne o její vině. Pokud jde o její nominaci, to není s ohledem na její současný status dobrá volba. S předpokládaným výsledkem. Vystrčilovy výroky na adresu tehdy nemocného prezidenta Zemana jsou dostatečně známé. Jeho "obavy" o zdraví prezidenta veřejně proklamované se dají shrnout jedním slovem. Hnus! Jeho cesta na Thajwan, kde se jel po vzoru Havla poklonit tamní demokracii a prohlásil se za Thajwance, mimo jiné "pomohla" od dalšího exportu škodovek do Číny. No a jeho spanilá jízda na Ukrajinu, to vše zanechává pachuť z počínání někoho, kdo v pocitu samolibosti opustí krédo senátora, t.j. službu ve prospěch společnosti. Shrnuto. Jihlava se konečně dostala pořádně do pozornosti české veřejnosti. S výsledkem, že část z nás b mít, co chtěla. A hlavně s poučením pro vítěze volby do budoucna, že je třeba občas využít sebereflexe a korigovat tak svoje jednání. Nebo se stát loutkou.
  • Svatopluk Beran  | 29.09.2022 23:04  | Reagovat
    NEVÍM NIC O TOM ŽE BY SENÁT MĚL SCHVALOVAT NEBO NESCHVALOVAT NĚCO, CO JEŠTĚ NESCHVÁLILA NEPOSTOUPILA SNĚMOVNA SENÁTU. PRAVICOVÝ SENÁT V ROCE 2008 BEZ JAKÉKOLIV STUDU SCHVÁLIL NĚCO, O ČEM SNĚMOVNA JEŠTĚ VŮBEC NEROZHODLA. OD KDY PŘEDBÍHÁ SENÁT SNĚMOVNU VE SCHVALOVÁNÍ ZÁKONŮ A SMLUV. PRO PRAVICOVÉ SENÁTY JSOU TYTO PODVODY A VLEZDOPRDELECTVÍ V ZÁJMU CÍZÍ VELMOCI ZŘEJMĚ BĚŽNÉ. JAK JE MOŽNÉ ŽE TENTO PRAVICOVÝ SENÁTNÍ PODVOD ČESKÁ NEZÁVISLÁ MEDIA NEMEDIALIZOVALA A NEZPOCHYBŇOVALA? 27. 11. 2008 Senát schválil smlouvy o radaru. Teď jsou na tahu sněmovna a prezident. Senát ve čtvrtek schválil smlouvu o umístění amerického radaru v Česku i pobytu amerických vojáků. Teď už záleží jen na poslancích a prezidentovi. Senát schválil smlouvu o umístění radarové základny USA na českém území. Základna má být součástí amerického protiraketového deštníku. Smlouvu podpořilo 49 ze všech 81 přítomných senátorů. Stejně tak senátoři podpořili i dohodu o právním postavení amerických vojáků, kteří by v Česku na plánované radarové základně působili. Dohodu podpořilo rovněž 49 ze všech 81 přítomných senátorů. Proti byli především sociální demokraté a komunisté. Smlouvy budou platit v případě, že je schválí i SNĚMOVNA a podepíše prezident. Ten už v červenci oznámil, že minimálně smlouvu o vybudování základny podepíše "bez jakéhokoliv váhání". Největší potíže s prosazením smluv tak bude mít vláda ve sněmovně, kde nemá zajištěnu většinu jako v senátu.
  • Svatopluk Beran  | 29.09.2022 23:43  | Reagovat
    JEN TAK PRO INFORMACI. DNES JE VÝROČÍ MNICHOVSKÉ DOHODY KDY JSME BYLI PRODÁNI FRANCIÍ A VELKOU BRITÁNIÍ NAPOSPAS NACISTICKÉMU NĚMECKU A KDY SI JEŠTĚ PŮL ROKU FAŠISTÉ V USA DĚLALI VE SPOJENÝCH STÁTECH DESETITISÍCOVOU MANIFESTACI, KTERÁ BYLA TÉŽ ESKALACÍ K DESÍTKÁM MILIONŮ MRTVÝCH PO CELÉM SVĚTĚ. NEZAPOMEŇME NA TO PŘI OSMILETÉM VÝROČÍ KDY SPOJENÉ STÁTY PODPOŘILI NA UKRAJINĚ FINANCEMI A PODPOROU UKRAJINSKÝCH NEONACISTŮ PUČ PROTI ŘÁDNĚ ZVOLENÉ UKRAJINSKÉ VLÁDĚ A KDY PODVODEM EVROPSKÝCH ZASTUPITELŮ NA TEHDEJŠÍM UKRAJINSKÉM PRESIDENTOVI DOŠLO K ŘÁDĚNÍ TĚCHTO UKRAJINSKÝCH NEONACISTŮ V UKRAJINSKÉM PARLAMENTU A NASTOLENÍ PROAMERICKÝCH - LOUTKOVÝCH - VLÁD POD TLAKEM NÁSILÍ A KALAŠNIKOVŮ TĚCHTO NEONACISTŮ.
  • Svatopluk Beran  | 29.09.2022 23:53  | Reagovat
    NĚJAK MI VYPADL PŘÍSPĚVEK, ASI NEBYL K VĚCI A BYL SAMOCENZUROVÁN. I TO SE SAMOZŘEJMĚ MŮŽE STÁT :) V PODSTATĚ TO BYLO O DNEŠNÍM VÝROČÍ CÍLENĚ POZAPOMÍNANÉHO MNICHOVA A JEHO NÁSLEDCÍCH NA SVĚTOVÉ DĚNÍ. TAK TO SEM OPRAVDU NEPATŘILO :), MNICHOV JE DNES MEDII A PRAVICOVÝMI VLÁDAMI POTLAČOVÁN STEJNĚ, JAKO KOMUNISTY POBYT AMERICKÝCH VOJSK NA KONCI 2SV V PLZNI A OKOLÍ.
  • Svatopluk Beran  | 29.09.2022 23:55  | Reagovat
    A už se to tu objevilo.
  • jihlavák  | 30.09.2022 06:12  | Reagovat
    Těžká volba. Babišova loutka x probruselská, protchajwanská a proukrajinská loutka.
  • Zdeněk Gryc  | 30.09.2022 10:03  | Reagovat
    NIC NOVÉHO POD SLUNCEM Kvarteto Putinovy reklamní agentury NEZKLAMALO !!!
  • jihlavák  | 30.09.2022 10:57  | Reagovat
    To jsou kandidáti po 33 letech plných pravdy a lásky, co?
  • blade  | 30.09.2022 12:18  | Reagovat
    Repo ze včerejší akce parkoviště Křížová: >> Babiš: Koho je voda? Proč dovolili prodávat půdu cizincům? Co nám tady zůstalo?: „My jsem přišli podpořit paní Nagyovou a novináři se ptají, kdo vlastně kandiduje do Senátu. Ano, kandiduje paní Nagyová. Ale naše hnutí tady stojí proti tomu polistopadovému kartelu,“ uvedl pak na jevišti Andrej Babiš a vysvětlil: „Co to je ten polistopadový kartel? No to jsou všechny ty strany, které tady vládly. ODS nejdřív, kuponka, lehké topné oleje…“ vrátil se do dřívějších let a pokračoval: „Potom jste šli k volbám a měli jste si vybrat mezi ODS a ČSSD. Ale podvedli vás. Opo smlouva a zase dělali spolu kšefty a všechno rozprodali. Za hubičku. Proto dnes, co nám tady patří?“ zeptal se lidí pod jevištěm a hned si také odpověděl. „Zásobníky plynu jsou německé, velké roury – kanadská firma… Koho je voda? No většinou Francouzů. Zemědělství – proč dovolili prodávat půdu cizincům? Komu patří řetězce? No cizincům. Takže co nám tady vlastně zůstalo, když rafinerie jsou polské a čerpačky maďarské, rakouské a polské, co nám tady zůstalo?“ zeptal se opět a z davu se ozval výkřik – „Nic!“ Dostal se i do současné doby. „Porazili nás, pět proti jednomu. A teď všichni vidíte, jak to funguje. Máme nejhorší vládu od vzniku ČR. Tahle vláda kašle na lidi!“ sdělil rázně a ozval se hlasitý potlesk. >> Varování od kandidátky do Senátu Nagyové: Jana Nagyová ve svém proslovu pak mimo jiné uvedla, jak by jako senátorka chtěla pracovat. „Ráda bych byla senátorkou, která bojuje za lidi, která bojuje za ty, kteří mi věří, a kteří mi hlas dali, ale i za ty, kteří mi hlas nedali, pokud to budou potřebovat a budou o to stát. Prostě považuji to za správné a takto má politik fungovat,“ uvedla na úvod a pokračovala: „Dále chci bojovat proti bezpráví, protože jak už jsem mnohokrát řekla, není přece normální, aby v 21. století bez mrknutí oka člověka neprávem obvinili, tahali ho po médiích, pak obžalovali, zničili mu život, zničili mu dobrou pověst, rozpadla se rodina… Nikomu to vůbec nevadí. Nějaká presumpce neviny se absolutně nerespektuje. Velice mě zamrzelo, že ji nectí ani pan předseda Senátu, jelikož v těchto dnech v rozhovoru řekl, že – není podle mě dobře, aby se stal senátorem někdo, kdo je obžalovaný. Jenomže takováto situace, kdy se nectí presumpce neviny, tak otevírá obrovský prostor pro likvidaci nepohodlných politických oponentů, ale i pro likvidaci nepohodlných lidí. Protože dneska jsem v tom já, zítra to může být kdokoliv z vás,“ varovala. Jak dál uvedla, Senát prý nesmí být loutkou vládních stran. „Vláda podle mne nefunguje v poslední době dobře. Je pomalá, chaotická, více se ohlíží na svoje vlastní public relations než na pomoc lidem. Když to budu kritizovat jako obyčejná ženská s dětmi z Jihlavy, tak to nikoho nebude zajímat. V momentě, kdy toto bude říkat senátor, tak už to nějakou váhu mít bude,“ vysvětlila Jana Nagyová. >> Vzkaz pro Markétu Pekarovou Adamovou. Nebudeme stát v rohu a šoupat nohama…: Později na akci dorazil i bývalý ministr a nynější poslanec Karel Havlíček. „Byl jsem ještě ve Sněmovně, kde se projednával rozpočet a nepřál bych vám, abyste u toho byli. Nedozvěděli jsme se prakticky nic, co se týká podpory v oblasti energií a ta situace už je velmi vážná. Určitě to sledujete a celý slavný energetický úsporný tarif, který se půl roku připravuje, tak jsme se dnes dozvěděli, že bude platit jen tři měsíce. Od ledna už platit opět nebude. Co se týká zastropování cen, tak k tomu se snad ani nevyjadřuji, protože jednou je to na 80 procent spotřeby, pak na celou, pak zase na 80… A co se týká podpory podnikatelů, tak to je úplné fiasko,“ pokýval a připomněl, jak Babišova vláda pomáhala za covidu. Dostal se i k senátním volbám. „Když bude v Senátu více lidí, kteří budou schopni oponovat to, co se dnes děje na té vládní úrovni a nebude ten Senát pouze průtočákem toho, že tam přijde nějaký zákon a automaticky se schválí, nebo se udělají nějaké kosmetické úpravy, ale vždy ku prospěchu této vlády, potom se nám budou lépe dělat změny,“ vysvětlil. Na závěr přidal vzkaz pro šéfku Sněmovny. „Nebudeme stát v rohu a nebudeme šoupat nohama, jak nám vzkazuje paní předsedkyně Parlamentu Markéta Pekarová Adamová. Ona to tedy neříká nám, ale vám. Protože my nejsme nic jiného než vámi zvolení zástupci,“ uvedl a slíbil. „Budeme tvrdou opozicí, náročnou opozicí. Nedarujeme jim vůbec nic. Ale na druhou stranu budeme konstruktivní v tom slova smyslu, že nebudeme jenom kolovrátkově říkat, co se nám nelíbí. Budeme říkat, co se nám nelíbí a také k tomu vždy řekneme, jaké máme řešení, kde bychom na to vzali peníze a současně ukážeme lidi, kteří jsou schopni tyto změny udělat.“ >> Bohuš Matuš: Rozhodl jsem se podpořit pana Babiše i paní Nagyovou: Na akci vystoupil i zpěvák Bohuš Matuš. „Rozhodl jsem se podpořit pana Babiše i paní Nagyovou. Víte, když je někdo šikovný a je nahoře, tak tam vždycky fouká. To jsem zažil také. I proti mně šla spousta lidí. A já to nemám rád. Já si jich obou vážím, takže proč ne, přišel jsem zazpívat,“ uvedl pro ParlamentníListy.cz s úsměvem zpěvák a dodal: „Myslím, že některá média tady v Česku si můžou psát a ubližovat komu chtějí. Dělat cokoliv. Já jsem proti tomu a určitě bych přál této krásné ženě, aby byla úspěšná a aby se jí všechno povedlo,“ sdělil na adresu Jany Nagyové. Toho, že by se proti němu obrátili někteří kolegové z branže, kteří často podporují spíše „druhou stranu“, se prý nebojí. „Já si jedu sám na sebe celý život. Dělám si to tak, jak sám chci. Nikdy jsem nehonil kariéru a v podstatě je mi to úplně jedno,“ vzkázal s úsměvem. Dostal se i k současné situaci a uvedl, že když byl ve vládě Andrej Babiš byla podle něj podpora pro lidi větší. >> Lidé ukazují účty za energie. Neví, jak je zvládnou zaplatit: Mezi lidi ještě před oficiálním zahájení akce vyrazily i kandidátka do Senátu Jana Nagyová a poslankyně a exministryně Klára Dostálová. Janu Nagyovou lidé především ubezpečovali, že jí drží v „kauze Čapí hnízdo“ palce a že věří v její i Babišovu nevinu. Exministryně Dostálové pak jedna žena přinesla ukázat svou zálohu na energie, o které prohlásila, že ji prostě nedokáže zaplatit. „To nám ukazují všude. Na jednom výjezdu jsme měli i podnikatelský sektor, kdy nám pán říkal, že platili 20 tisíc–30 tisíc měsíčně a najednou je to 200 tisíc–300 tisíc. A oni se ptají, z čeho to mají platit. Byli jsme například v Kosteleckých uzeninách, kde paní ředitelka říkala, že za energie platili zhruba 5 až 6 milionů měsíčně a najednou je to 35 milionů. Kolik ty potraviny tedy budou stát?“ ptá se poslankyně. „Určitě to dopadlo velmi dobře, byť tedy já jsem také zastáncem toho, že jsme velmi malá republika na to, abychom měli dvoukomorový Parlament, ale když už ho máme, tak se musí bojovat. Tvrdím, že Senát má být přirozenou opozicí Poslanecké sněmovně, ale když to hrajete všechno jenom s jedněmi kartami, tak to jde opravdu velmi těžko,“ vysvětlila a dodala: „V první kole jsme dopadli myslím výborně. Osmnáct kandidátů do druhého kola, to je výsledek, který jsme snad ani neočekávali. O to víc musíme zabojat, aby se nám co nejvíce těch kandidátů promítlo do toho skutečného Senátu.“ Vyjádřila se i k demonstracím, které se konaly v poslední době na Václavském náměstí i k negativním reakcím, které z některých míst vyvolaly. Uvedla, že ty reakce ji opravdu mrzí. „Neustále škatulkovat lidi a spojovat to s nějakým ruským nebo proruským režimem, mi přijde skoro až ubohé. Vždyť ti lidé tam přišli proto, že mají strach o svou budoucnost, nevědí, jestli zaplatí energie, jestli maminky vůbec budou mít na léky pro své děti, na výživu a podobně. To jsou prostě ty skutečné problémy, kvůli kterým tam přišli. Ty opravdu vůbec nekorespondují s nějakou zahraniční politikou nebo s nějakým jiným vnímáním. Přišli bojovat za svoji vlastní budoucnost,“ uzavřela. (převzato z PL)
  • Jan P  | 30.09.2022 14:14  | Reagovat
    Levičáci. Úplně typický. Obyvatelé Španělska se jměním v hodnotě nejméně tří milionů eur budou v příštích dvou letech platit novou daň z majetku, oznámila španělská vláda. Snaží se tak získat peníze k financování opatření, jež mají zmírnit dopady drahé energie a inflace. https://www.fxstreet.cz/spanelska-vlada-se-rozhodla-uvalit-na-bohate-obyvatele-novou-dan-z-majetku.html
  • Jan P  | 30.09.2022 14:18  | Reagovat
    Omluva: Ten můj příspěvek patřil pod jiný blog.
  • Jan P  | 30.09.2022 14:25  | Reagovat
    Vypůjčeno z netu "Na lidské racionalitě mě dlouhodobě fascinuje jedna základní věc. A to: aby mohl být člověk racionální, potřebuje prostě klid, potřebuje mít možnost lenošit, zevlovat, povalovat se, odpočívat. Potřebuje mít čas na to, aby mohl být racionální. Společnost, která své obyvatele neustále vystavuje četným formám strachu, strachu z budoucnosti, strachu z neúspěchu, strachu ze selhání, strachu z umrznutí, strachu z bezdomovectví, strachu ze zločinu, strachu, že prostě nebudou síly, a bičuje je tím strachem k vyšší výkonnosti, asi může od svých občanů těžko očekávat, že budou jednat racionálně. A totéž v podstatě platí o demokracii. Jestli chceme mít vystresovanou společnost maximální výkonnosti, nebudeme mít demokracii."
  • Svatopluk Beran  | 30.09.2022 20:27  | Reagovat
    TAK A MÁME TO TU PD MINISTRA ŠKOLSTVÍ PETĚKOALIOCE PĚKNĚ NA OSTRO https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-balas-po-navratu-z-ukrajiny-dohoda-s-kyjevem-umozni-koordinovat-vyuku-212408 Česko a Ukrajina chystají dohodu o spolupráci ve vzdělávání. Má mimo jiné sladit postup ve výchově a výuce, uzavřít by se měla na podzim. Po své návštěvě Kyjeva to na tiskové konferenci řekl ministr školství Vladimír Balaš (STAN). Experti z ministerstva se svými ukrajinskými protějšky jednali také hlavně o zajištění vzdělávání a školní docházky ukrajinských školaček a školáků od září. Podle původních odhadů se očekávalo, že do škol v Česku může nastoupit v novém školním roce až 130 000 žaček a žáků z Ukrajiny.
  • Svatopluk Beran  | 30.09.2022 20:29  | Reagovat
    https://aliancenarodnichsil.cz/petice-proti-ukrajinizaci-ceskeho-skolstvi/ Petice proti ukrajinizaci českého školství Zabraňme ukrajinizaci českého školství! Jsme národem Komenského, nikoli Zelenského!!! Stanovisko k experimentu ministra školství ČR pod názvem „Sladění českého školství s Ukrajinou!“Jednoznačně se ohrazujeme proti snaze českého ministra školství zavést tzv. sladění postupu ve výchově a výuce s Ukrajinou. Problém utečenectví z Ukrajiny není možné spojovat s „radikálním zásahem“ do výuky a výchovy českých dětí! Ukrajinské školství je dlouhodobě v tristní situaci a je kritizováno i ze strany Světové banky, která ve svých zprávách opakovaně uvádí, že ukrajinské školství je neefektivní. Rozdíl mezi výsledky vzdělávání ukrajinských a českých dětí je dle mezinárodních porovnání propastný. Například největší propast zeje v matematice, přírodních vědách atd. Vývoj školství na Ukrajině mapuje také Atlantická rada ve Washingtonu. To je významné americké vzdělávací a myšlenkové centrum. Ve své poslední zprávě o Ukrajině říká, že ukrajinským reformám školství v době vlády prezidenta Zelenského a jeho ministrů hrozí výrazná ideologická politizace. Je snaha Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR vedena a motivována tzv. záměrnou ukrajinizací naší společnosti? Jaký úkol vlastně plní české ministerstvo v rámci EU? Ve školství by měla vždy platit zásada: Uč se a inspiruj JEN od těch lepších! Tak proč bychom měli nadále snižovat „laťku úrovně škol“ na nebezpečný ukrajinský „standard“? Vždyť už dnes zaznamenává české školství permanentně klesající tendenci úrovně vzdělávání. Chce snad naše vláda vychovat z našich dětí bezduché stádo nevzdělaných, zfašizovaných a tudíž snáze manipulovatelných a ovladatelných duchovně prázdných bytostí, pro které bude místo jen v montovnách anebo na Evropskou unií nově plánovaných bojištích? ZÁSADNĚ ODMÍTÁME likvidaci posledních zbytků kvality a úrovně českého školství, jež je od roku 1989 trvale vystaveno chaotickým tzv. reformám, jejichž (patrně plánovaným) výsledkem je fakt, že úroveň vzdělání jde dlouhodobě od deseti k pěti. Zabráníme v každém případě tomu, aby nebezpečné pokusy periodicky se střídajících ministrů (jak dlouhá je vlastně „životnost“ jednoho ministra školství v ČR?) vzaly našim dětem jejich budoucnost! Musíme zabránit Evropskou unií plánovanému propadu úrovně vzdělávání na českých školách, jeho ideologizaci, politizaci a fašizaci. Nepřipustíme další devastaci českého vzdělávacího systému! Vyjádření MŠMT ČR: https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/cr-a-ukrajina-chystaji-dohodu-o-vzdelavani-umozni-koordinovat-vyuku/2247400 Zpráva Světové banky: https://www.worldbank.org/en/news/opinion/2018/09/12/why-ukraines-education-system-is-not-sustainable Zpráva Atlantické rady (USA): https://www.atlanticcouncil.org/blogs/ukrainealert/ukraines-education-reforms-are-at-risk-of-politicization/ Fašizující výchova na ukrajinských školách – video: https://odysee.com/@alinacenarodnichsil:b/nezadouciinfo-ans-22.9.9.:5
  • Svatopluk Beran  | 30.09.2022 20:31  | Reagovat
    Petice proti ukrajinizaci českého školství Zabraňme ukrajinizaci českého školství! Jsme národem Komenského, nikoli Zelenského!!! Stanovisko k experimentu ministra školství ČR pod názvem „Sladění českého školství s Ukrajinou!“Jednoznačně se ohrazujeme proti snaze českého ministra školství zavést tzv. sladění postupu ve výchově a výuce s Ukrajinou. Problém utečenectví z Ukrajiny není možné spojovat s „radikálním zásahem“ do výuky a výchovy českých dětí! Ukrajinské školství je dlouhodobě v tristní situaci a je kritizováno i ze strany Světové banky, která ve svých zprávách opakovaně uvádí, že ukrajinské školství je neefektivní. Rozdíl mezi výsledky vzdělávání ukrajinských a českých dětí je dle mezinárodních porovnání propastný. Například největší propast zeje v matematice, přírodních vědách atd. Vývoj školství na Ukrajině mapuje také Atlantická rada ve Washingtonu. To je významné americké vzdělávací a myšlenkové centrum. Ve své poslední zprávě o Ukrajině říká, že ukrajinským reformám školství v době vlády prezidenta Zelenského a jeho ministrů hrozí výrazná ideologická politizace. Je snaha Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR vedena a motivována tzv. záměrnou ukrajinizací naší společnosti? Jaký úkol vlastně plní české ministerstvo v rámci EU? Ve školství by měla vždy platit zásada: Uč se a inspiruj JEN od těch lepších! Tak proč bychom měli nadále snižovat „laťku úrovně škol“ na nebezpečný ukrajinský „standard“? Vždyť už dnes zaznamenává české školství permanentně klesající tendenci úrovně vzdělávání. Chce snad naše vláda vychovat z našich dětí bezduché stádo nevzdělaných, zfašizovaných a tudíž snáze manipulovatelných a ovladatelných duchovně prázdných bytostí, pro které bude místo jen v montovnách anebo na Evropskou unií nově plánovaných bojištích? ZÁSADNĚ ODMÍTÁME likvidaci posledních zbytků kvality a úrovně českého školství, jež je od roku 1989 trvale vystaveno chaotickým tzv. reformám, jejichž (patrně plánovaným) výsledkem je fakt, že úroveň vzdělání jde dlouhodobě od deseti k pěti. Zabráníme v každém případě tomu, aby nebezpečné pokusy periodicky se střídajících ministrů (jak dlouhá je vlastně „životnost“ jednoho ministra školství v ČR?) vzaly našim dětem jejich budoucnost! Musíme zabránit Evropskou unií plánovanému propadu úrovně vzdělávání na českých školách, jeho ideologizaci, politizaci a fašizaci. Nepřipustíme další devastaci českého vzdělávacího systému! Vyjádření MŠMT ČR: https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/cr-a-ukrajina-chystaji-dohodu-o-vzdelavani-umozni-koordinovat-vyuku/2247400 Zpráva Světové banky: https://www.worldbank.org/en/news/opinion/2018/09/12/why-ukraines-education-system-is-not-sustainable Zpráva Atlantické rady (USA): https://www.atlanticcouncil.org/blogs/ukrainealert/ukraines-education-reforms-are-at-risk-of-politicization/
  • Svatopluk Beran  | 30.09.2022 20:49  | Reagovat
    https://www.facebook.com/RaptorTV.cz/videos/1292897644813894
  • Svatopluk Beran  | 01.10.2022 08:57  | Reagovat
    Jan P říká: Pátek, 30. 9. 2022 v 14:25 Vypůjčeno z netu Stoprocentně podepisuji a dodávám že zdravá soutěž v kultuře, práci a pod. VYJMA SPORTU, je v pořádku a racionální profit z ní je také v pořádku. ŠÍLENOSTÍ JE SLOVO KONKURENCESCHOPNOST. TOTO SLOVO TOTIŽ MĚNÍ ZDRAVOU A PŘIROZENOU SOUTĚŽ MEZI LIDMI NA SRÁŽENÍ VĚTŠINOVÉ POPULACE OBČANŮ SVĚTA NA KOLENA A STAVÍ OPĚT NA PIEDESTAL NOVÉ CÉSARY, CÍSAŘE A CARY.
  • Zdeněk Gryc  | 01.10.2022 09:01  | Reagovat
    Zdeněk Gryc říká: Pátek, 30. 9. 2022 v 10:03 NIC NOVÉHO POD SLUNCEM Kvarteto Putinovy reklamní agentury NEZKLAMALO !!!
  • blade  | 01.10.2022 11:47  | Reagovat
    Poslední dobou se nám tu rozmáhá takový nešvar, a to je házení lidí se kterými nesouhlasíme do jednoho pytle. Tento přístup je nejenom hloupý, ale člověk si tím sám škodí hned na několika úrovních. Člověk má něco rád a automaticky je to třídní nepřítel. Někdo něčemu nevěří a hned je to padouch jako z bondovky. Ano, je to tak, i když máte v základě pravdu, neházejte své odpůrce do jednoho pytle. O této chybě psal už Jan Hus (viz „Knihy kacířů se mají číst“). Protože i ti pomýlení kacíři mají v něčem pravdu a když je budeme umlčovat, o danou informaci přijdeme a nakonec skončíme zcela odtržení od reality. To je pravděpodobně míněno oním Husovým „pravda vítězí“, které se nám třepe na prezidentské vlajce. Můžete myslet, že máte převahu morální, ale realita si vás najde. V současném kontextu asi tušíte, že mluvím o odsuzování demonstrací na Václaváku. To že někdo nedůvěřuje vládě neznamená, že fandí Putinovi. Podle průzkumů vládě věří 25 – 36 % populace. Některé průzkumy tvrdí, že vládě nedůvěřuje 55 % čechů. EU prý věří 30 % lidí. Důvěru v média teď nenajdu ale bylo to tuším také kolem 30%. Opravdu si někdo myslí, že všichni ostatní (většina lidí tady) podporuje Moskvu? Ne, je to spíš jakási zaslepenost a házení do jednoho pytle… Člověk kritizující lidi za nedůvěru vládě je nepřetáhne na svou stranu, spíše si vychová opozici. Ještě hůře, riskujeme vznik tiché, frustrované skupiny, dost možná většiny, která nevěří vládě, bojí se politicky vyjádřit a v důsledku nebude mít žádné zastoupení. To povede akorát k další frustraci a většímu rozpolcení společnosti. Pokud někdo chce abych mu ukázal lidi co podporují ukrajinský boj a současně nedůvěřují naší vládě, mohu mu poslat seznam, v mém okolí je to většina. Vlastně nemohu, porušil bych GDPR. Ano, znám také lidi co vládě, novinám a EU věří, ale neznám nikoho, kdo by Putina podporoval. Ani naše vláda, ani EU, ani noviny nejsou neomylné, pokud jim někdo nedůvěřuje, opravdu to neznamená, že podporuje někoho jiného. Pokud si ale někdo myslí, že to automatickou podporu znamená, pravděpodobně si lže a současně si sám vytváří odpůrce a nepřátele. Hážu tím každého, kdo nesouhlasí s demonstracemi do jednoho pytle? Ne, každý kdo s nimi nesouhlasí ještě nemyslí, že jsou to fandové Moskvy. Ale pevně věřím, že kdo je všechny z podpory Moskvy podezřívá se plete. (převzato od Pavel Horna)
  • blade  | 01.10.2022 14:23  | Reagovat
    Velká volební účast v 2.kole by mohla nahrát Nagyové, neboť > v druhém kole senátních voleb přijde volit méně voličů než před týdnem. A bude to jen určitá skupina lidí. „Ti, kdo to považují za svoji občanskou povinnost a dokážou Senát vnímat jako parlamentní komoru. A to je skupina voličů, která favorizuje spíš současné vládní strany. To snižuje pro kandidáty ANO šanci na úspěch,“ říká politolog Josef Mlejnek.
  • blade  | 01.10.2022 15:45  | Reagovat
    Tweet > senátorka Miroslava Němcová: "Kolem 16.00 už budeme znát výsledky. Nevěřím, že v senátu bude za Jihlavsko zasedat obžalovaná štangle salámu. Prostě to není možné. David porazí Goliáše. Na tuty."" Tak to je ta neustále proklamovaná Vystrčila slušnost ... chi, chi, chi ... tak si ji užijte.
  • Svatopluk Beran  | 01.10.2022 16:09  | Reagovat
    Lidi rozhodli, s tím se nedá nic dělat. Teď už jen pod vedením slušného VYSTRČILA a koalice a slušňáků z koalice SPOLU v jejich pojetí NEOLIBERÁLNÍM KAPITALISMU DO SVETRŮ, TEPLÁKŮ DO ARMÁDY A PRO SICIÁLNÍ DÁVKY.
  • Svatopluk Beran  | 01.10.2022 16:18  | Reagovat
    SVÝMI osobními PŘÍSPĚVKY NEZKLAMAL DOPOSUD ANI ZDEJŠÍ OSAMOCENÝ KŮL V PLOTĚ, UDAVAČ A ARCHITEKT SOCIALIZMU.
  • VladimírV  | 01.10.2022 17:12  | Reagovat
    Je dobojováno. předpokládaný výsledek se dostavil. Ovšem zájem o volbu byl ve srovnání s jiným obvody enormní. To mimo jiné znamená vážnost volby. Tedy jak pro pana Vystrčila jako vítěze voleb, tak pro ty, kteří dali najevo nesouhlas s jeho některými kroky. Prohra paní Nagyové je hlavně prohrou pana Babiše, který z mne neznámého důvodu posvětil její kandidaturu. Důvod, že by si tím šla pro senátní imunitu je samozřejmě hloupost, její přeřeknutí se však stalo jedním z hitů kampaně proti ní. Výroky paní Němcové jsou obrazem jednání zapšklé osoby. Lakonicky zhodnoceno, každý dalších z protivníků pana Vystrčila, který by byl tzv. čistý, by uspěl lépe. Lidi to tak prostě berou, i když soud ještě neskončil.
  • Jan P  | 01.10.2022 19:32  | Reagovat
    Svatopluku Beranovi Ano, je to velmi trefný a výstižný. Věděl to už Aristotelés. Racionalita a demokracie jsou výsostně "luxusní" záležitosti - nic pro otroky! Vybavuji si 3 roky starý rozhovor se sociologem Ondřejem Lánským, kde mimo jiné uvádí: Aby se lidé mohli zajímat o politiku, aby se o ní zajímali tak, aby u nich nevítězil primárně strach, obavy spojené s nenávistí atd., což jsou emoce, které mají k sobě velmi blízko, tak musí žít v určité úrovni blahobytu, který si daná společnost může dovolit. To znamená, musí se potlačovat nerovnosti, které se v současné době úplně nepotlačují.
  • Jan P  | 04.10.2022 20:37  | Reagovat
    Nepatřím mezi čtenáře Parlamentních listů. Nicméně na tenhle velmi poučný text jsem byl upozorněn. Babiš by se mohl od Paroubka učit, jak se dělá úspěšná opoziční politika. Běhounek coby Vystrčilův kandidát - skvělý nápad, který mohl zafungovat. Jenže Babiš není politik, je to hlavně kapitalista, co si hýčká své firemní mopslíky... http://vasevec.parlamentnilisty.cz/domaci-politika/prohra-hnuti-ano-v-senatnich-volbach
  • Pavel63  | 07.10.2022 20:57  | Reagovat
    Hm, fascinuje mne, jak pan Beran zde v komentáři vzpomíná na výročí Mnichova, ale patrně vůbec nepochopil souvislosti, když se vehementně otírá o p. Vystrčila, že podporuje Ukrajinu a orientuje se na Západ. Nějak dotyčnému p. Beranovi pořád nedochází, že padne-li Ukrajina, bude na řadě Polsko a my. Putin by se na Ukrajině nezastavil úplně stejně jako kdysi Hitlerovi nestačilo Rakousko, Polsko a my. No, hlavně víc takových, kteří nepochopili vůbec nic a hlavně tady nejvíc plácají nesmysly.
  • Svatopluk Beran  | 10.10.2022 07:11  | Reagovat
    Pavle63, je vidět že vůbec nevidíš do světa, jak funguje a jsi uzavřen v českém mediálním prostotu stejně jak za socíku. Minimálně Rusko, Čína a samozřejmě USA jsou dnes globální mocnosti, které mezi sebou soupeří v rádoby kapitalistické obchodní soutěži. Potud je to celkem v pořádku. PROBLÉM JE DNES ALE VE SPOJENÝCH STÁTECH AMERICKÝCH, KTERÉ PŘINESLY SVĚTU URČITĚ V MYŠLENÍ A EKONOMICE VELIKÝ POKROK, TEĎ ALE NEJSOU OCHOTNY DÁL SOUTĚŽIT JAK ŘÍVE PREFEROVALY, ALE Z DŮVODU ZKVALITŇOVÁNÍ SOUPEŘŮ PŘEŠLÝCH Z VYLOŽENĚ CENTRÁLNÍHO OBCHODOVÁNÍ NA OBCHODOVÁNÍ VOLNĚJŠÍ, ZAČÍNAJÍ ZTRÁCET. TO JE PODLE MNE V POŘÁDKU PROTOŽE CELKOVĚ TAK JDE SVĚT KOMBINOVANĚJI A LÉPE KUPŘEDU. JENOMŽE SPOJENÉ STÁTY MORÁLNÍ MENTAKITU VIDĚT KOHOKOLIV VEDLE SEBE NEBO SNAD I PŘED SEBOU - KDYŽ UŽ SE JIM NEOPAKOVATELNĚ DÍKY 2SV A VYNÁLEZU ATOMOVÉ BOMBY PODAŘILO NA NEJHORŠÍCH VÁLKÁCH SVĚTA VYDĚLAT A ZJÍSKAT PRESTIŽ - A SAMY DNES DÍKY SVÉMU MILITARISMU Z TÉMĚŘ TISÍCOVKY VOJENSKÝCH ZÁKLADEN PO CELÉM SVĚTĚ A MILITARISMU NATA, SNAŽÍ OTROČIT V GLOBÁLNÍM OBCHODNÍM SYSTÉMU TUTO PLANETU. TVOJE ZÁPADNÍ SLEPOTA JE DOSLOVA ŠÍLENÁ, ALE ROZUMÍM TOMU, ŽE TATO CÍLENÁ AMERICKÁ MEDIÁLNÍ PR ZASLEPENOST MNOHÝCH OBČANŮ, OMEZUJE JEJICH MYŠLENÍ ZCELA TOTÁLNĚ JAK V TOTALITĚ. JSEM PRO TO ABY SVĚT SPOLUPRACOVAL, TAK JAK TO BÝVALY RÁDOBY CÍLE SPOJENÝCH STÁTŮ, NEŽ I JINÉ - DŘÍVE VÝHRADNĚ ZEMĚ ŘÍZENÉ CENTRÁLNÍM HOSPODAŘENÍM - PŘISTOUPILY PŘED 30 AŽ 50 LETY NA TÉMĚŘ AMERICKOU CESTU. TOTO SOUPEŘENÍ ALE SPOJENÉ STÁTY NEZVLÁDAJÍ A TAK ŘÍZENÝMI PUČI ZA POMOCÍ PÁTÝCH KOLON V ARABSKÝCH ZEMÍCH, ČI MAFIE S LIDSKÝMI ORGÁNY - KOSOVO - A NEONACISTŮ JEJICHŽ OTCOVÉ SPOLUPRACOVALI Z HITLEROVSKÝM FAŠISMEM - UKRAJINA - VEDOU NÁS I SVĚT DO DALŠÍCH VÁLEK V DOMNĚNÍ, ŽE JE LZE VYHRÁT A ZOTROČIT SVĚT PODLE SVÉ, DNES JIŽ ZCELA POCHYBNÉ AMERICKÉ VÁLEČNÉ DEMOKRACIE. A TOHO JE PAN VYSTRČIL VE SVÉ ZASLEPENOSTI A NENÁVISTI K BÝVALÉMU REŽIMU JEDNÉ STRANY, BEZVÝHRADNĚ LŽIVÝ ČESKÝ PODPOROVATEL NAPROSTO STEJNÝ, JAKO KDYŽ DŘÍVĚJŠÍ ČEŠTÍ KOMUNISTÉ LEZLI DO ZADKU SSSR.
  • Svatopluk Beran  | 10.10.2022 07:23  | Reagovat
    drobná oprava JENOMŽE SPOJENÉ STÁTY NEMAJÍ MORÁLNÍ MENTALITU A ještě malý dodatek, celý předešlý vzkaz je moje přesvědčení, které vychází z mých životních pracovních zkušeností zlískaných ve světě a i knih či článků západních autorů, popisujících běžně nezveřejňované pozadí americké geopolitické diplomacie a principů obchodních cílů.
  • Svatopluk Beran  | 10.10.2022 07:42  | Reagovat
    Nějak dotyčnému p. Beranovi pořád nedochází, že padne-li Ukrajina, bude na řadě Polsko a my. Putin by se na Ukrajině nezastavil úplně stejně jako kdysi Hitlerovi nestačilo Rakousko, Polsko a my. A JEŠTĚ PŘÍMO K TOMUHLE RUSKO NIKAM NA ZÁPAD NEPŮJDE, POKUD ZÁPAD NEPŮJDE NA VÝCHOD - NAVALNYJ. STAČÍ KDYŽ SE NATO NEBUDE ROZŠIŘOVAT NA HRANICE RUSKA A RUSKO SE PAK NEBUDE CHOVAT STEJNĚ JAK USA ZA KARIBSKÉ KRIZE, KDYŽ SE TEHDEJŠÍ SSSR CHTĚL DOSTAT NA KONTAKT Z KUBY NA USA JAK SE USA DOSTALY TJNĚ NA KONTAKT Z TURECKA NA SSSR. BOHATĚ STAČILO KDYBY POLSKO, ČESKOSLOVENSKO, MAĎARSKO, RUMUNSKO, BULHARSKO ZŮSTALY NEUTRÁLNÍ, RAKOUSKO UŽ BYLO OD KONCE 2SV A BYL BY KLID. KAŽDÁ Z TĚCHTO ZEMÍ BY DÁL VOLNĚ OBCHODOVALA ZE ZÁPADNÍMI ZEMĚMI, STEJNĚ TAK JAO Z VÝCHODNÍMI. SAMOZŘEJMĚ ŽE BY RUSKU, ČÍNA ALE I DALŠÍ ZEMĚ OBCHODNĚ BOHATLY A ROSTLI VČETNĚ BÝVALÉHO VÝCHODNÍHO BLOKU A TÍM I NÁS, JENOMŽE TO BY ZNAMENALO NEPŘIJATELNOU KAPITALISTICKOU KONKURENCI PRO USA A V TOM JE PRO USA PROBLÉM. STEJNÉ BOHATSTVÍ VŠECH ZNAMENÁ DOROVNÁNÍ K USA A TO TATO ZEMĚ A JAKÝKOLIV JEJICH VLÁDNÍ SYSTÉM NENÍ SCHOPEN MORÁLNĚ POJMOUT, PROTOŽE ZAČÁTEK TŘETÍHO TISÍCILETÍ MNĚL BÝT VÝHRADNĚ JEJICH, STEJNĚ TAK JAKO KONEC MINULÉHO STOLETÍ FAŠISTICKÝ, PRO HITLERA.
  • Svatopluk Beran  | 10.10.2022 07:59  | Reagovat
    DŮSLEDKEM TÉTO DNEŠNÍ AMRICKÉ PROXI VÁLKY Z RUSKEM PŘES CHUDOU UKRAJINU, BUDE ENERGETICKÁ CHUDOBA EVROPY Z NEDOSTATKU LEVNÝCH UHLÍKOVÝCH ENERGETICKÝCH SUROVIN Z RUSKA A ZATÍM ZACHOVÁNÍ PODPORY AMERICKÉ REZERVNÍ MNĚMY V PETRODOLARU. NASTUPUJÍCÍ CHUDOBA EVROPY A PŘÍPADNÉ ZTRÁTY ŽIVOTŮ JEJICH OBČANŮ NA UKRAJINĚ JEN PRODLOUŽÍ PŘIBLIŽUJÍCÍ SE AGONII USA, KTEROU SI V PODSTATĚ USA ZAVINILI SAMY, KDYŽ PŘESVĚDČILI SVĚT, ŽE KAPITALISMUS JE TEN NEJLEPŠÍ OBCHODNÍ, EKONOMICKÝ I POLITICKÝ SYSTÉM. JENOMŽE PROBLÉM JE V TOM, ŽE SI TENTO AMERICKÝ, TEPRVE ASI TŘISTALETÝ NÁROD VŮBEC NEUVĚDOMIL, ŽE SI BUDUJE VE SVĚTĚ KONKURENCI KDYŽ SE HLOUPĚ DOMNÍVAL, ŽE VŠICHNY TY AŽ ŠESTI TISÍCOVÉ KULTURNÍ NÁRODY, BUDOU UŽ NAVŽDY JEN BLBCI A ŽE UŽ NIKDY SPOJENÉ STÁTY AMERICKÉ NEDOHONÍ. JAK TRAPNĚ A UBOZE LIDSKÉ JE AMERICKÉ MORÁLNÍ MYŠLENÍ A PŘESVĚDČENÍ JEJICH VLÁDNÍ ELITY :) :)) :)))
  • Zdeněk Gryc  | 10.10.2022 10:27  | Reagovat
    To je příliš cynické i na Rusko, reaguje Podoljak na Putina dnes 1:42 ČTK Za cynická označil poradce šéfa ukrajinské prezidentské kanceláře Mychajlo Podoljak nedělní slova ruského prezidenta Vladimira Putina o tom, že útok na Kerčský most byl teroristický čin a že ho vykonaly ukrajinské tajné služby. Připomněl v této souvislosti čerstvý ruský zásah obytného domu v Záporoží. Foto: Gavriil Grigorov, ČTK/AP Ruský prezident Vladimir Putin Článek „Putin obviňuje Ukrajinu z terorismu? To zní příliš cynicky i na Rusko. Před méně než 24 hodinami ruská letadla zasáhla obytnou čtvrť v Záporoží 12 raketami, zabila přitom 13 lidí a zranila více než padesát,“ napsal Podoljak na Twitteru s odkazem na noční útok ruských sil na jihoukrajinské město. „Je tu jen jeden teroristický stát a celý svět ví, kdo to je,“ dodal. ----------------------- Co N A T O U S A gastarbeiter případně i 1. blade říká: Sobota, 24. 8. 2019 v 14:06 S. architekt nemá o službě na čáře ani páru, zřejmě má i modrou knížku nebo takový nemehla ke zbrani raději ani nepustili Potkat na čáře architekta, tak stačí v těch lesích tam na něj udělat bububu či cvaknout závěrem, tak se na místě zesere strachy :-). Vy kubo z jihlavských Nemanic
  • Svatopluk Beran  | 10.10.2022 10:30  | Reagovat
    NEJEN ČESKÁ VLÁDA STOPROCENTNĚ VĚDĚLA O ÚTOKU RUSKA PŘEDEM A ŽE A KDY NAPADNE OBLASTI KRITICKÉ INFRASTRUKTUTY UKRAJINY, MOŽNÁ I KONKRÉTNĚ KTERÉ. MÝM DŮVOD PRO TOTO PŘESVĚDČENÍ JE VČEREJŠÍ VYJÁDŘENÍ NAŠÍ MINISTRINĚ VÁLKY ČERNOCHOVÉ, KTERÁ SPOLUPRACUJE VE VEDENÍ AMERICKÝCH OBCHODNÍCH PROXI VÁLEK, K PŘÍPRAVĚ OCHRANY TÉTO INFRASTRUKTURY U NÁS, TEDY DEN PŘED TÍM NEŽ RUSKO TENTO ÚTOK VEŘEJNĚ PROVEDLO. Ministerstvo obrany chystá změnu, která by umožnila účinnější ochranu kritické infrastruktury 9. října 2022, 14:13 — Autor: ČTK Zdroj: https://eurozpravy.cz/domaci/armada-a-policie/ministerstvo-obrany-chysta-zmenu-ktera-by-umoznila-ucinnejsi-ochranu-kriticke-infrastruktury. TEPRVE AŽ DNES VŠAK BYL TENTO RUSKÝ ÚTOKU NA INFRASTRUKTURU UKRAJINY PROVEDEN. MÁM UŽ S TÍMTO ŽIVOTNÍ ZKUŠENOST Z LYBIE, KDY SPOJENÉ STÁTY AMERICKÉ PROVEDLY LETECKÝ NÁLET NA KADÁFÍHO KASÁRNA A DALŠÍ INFRASTRUKTURU JÍM PODPOROVANOU V TRIPOLISU, PŘIČEMŽ VEŠKERÉ ZAHRANIČNÍ AMBASÁDY V BLÍZKOSTI TĚCHTO MÍST BYLY V DOBĚ TOHOTO NOČNÍHO AMERICKÉHO PŘEKVAPIVÉHO ÚTOKU Z JIHU, TEDY ZE SAHARY, VYKLIZENÉ. VYPLATILO SE TO FRANCOUZŮM, PROTOŽE JEJICH AMBASÁDA BYLA VELICE BLÍZKO PALESTINSKÉHO VÝCVIKOVÉHO CENTRA A ČÁST FRANCOUZKÉ AMBASÁDY BYLA ZNIČENA. PŘEKVAPIVÉ PRO LYBIJCE NEBYLO TO ŽE ÚTOK BUDE, NÝBRŽ TO ODKUD PŘIŠEL. TEDY Z JIHU ZE SAHARY, KDY AMERIČANÉ VYUŽILI SPŘÁTELENÝCH ZEMÍ NA BOKU A NA JIHU LYBIE A LYBII PŘES EGYPT OBLETĚLI Z LETADLOVÉ LODI ZE STŘEDOZEMNÍHO MOŘE, TEDY NE PŘÍMO Z LODI ZE SEVERU. NA TUTO VARIANTU BYLY TOTIŽ NA TYPY MOŽNÝCH LETADEL NA TÉTO AMERICKÉ LETADLOVÉ LODI SVÝMI, - TEDY RUSKÝMI - RAKETAMI PŘIPRAVENI.
  • Zdeněk Gryc  | 10.10.2022 10:47  | Reagovat
    Takhle vypadá ruská odveta. Rakety dopadly na dětské hřiště i kanceláře SEZNAM ZPRÁVY 10:29 Ukrajinské hlavní město Kyjev zasáhla série ruských útoků. Podle starosty metropole rakety zasáhly objekty, které jsou součástí „kritické infrastruktury“ města. Na místě je mnoho zraněných. Úřady lidem doporučují zůstat v krytech. ---- NĚJAJKÝ „SPECIELNĚ“ ANONYMNÍ KOMENTÁŘ BY NA „SPECIELNÍ“ AKCI PRÁVĚ DNES NE-BYL ??? ---- PS. BERAN NEPŘEKVAPÍ, ALE ANI NEZKLAME
  • blade  | 10.10.2022 11:25  | Reagovat
    CHPP-6: https://3dwarehouse.sketchup.com/model/cf3e308b42f7e2f63995fb119e59971/CHPP-6-Kyiv-Ukraine Dnešní požár CHPP-6 > ://iz.ru/video/embed/1407854 K výbuchu v Kyjevě došlo během místního ranního vysílání BBC > komentátor BBC zdrhá ze studia: ://iz.ru/video/embed/1407834
  • blade  | 10.10.2022 13:28  | Reagovat
    Ruské ozbrojené síly zasadily masivní ránu objektům vojenské kontroly, komunikačních a energetických systémů Ukrajiny, řekl 10. října oficiální zástupce ministerstva obrany Ruska Igor Konašenkov. "Dnes ruské ozbrojené síly provedly masivní úder vysoce přesnými zbraněmi dlouhého doletu na objekty vojenské kontroly, komunikačních a energetických systémů Ukrajiny - cíl útoku byl dosažen, všechny určené objekty byly zasaženy," řekl Konašenkov. iZ)
  • blade  | 10.10.2022 13:30  | Reagovat
    Ruské ozbrojené síly zasadily masivní ránu objektům vojenské kontroly, komunikačních a energetických systémů Ukrajiny, řekl 10. října oficiální zástupce ministerstva obrany Ruska Igor Konašenkov. „Dnes ruské ozbrojené síly provedly masivní úder vysoce přesnými zbraněmi dlouhého doletu na objekty vojenské kontroly, komunikačních a energetických systémů Ukrajiny – cíl útoku byl dosažen, všechny určené objekty byly zasaženy,“ řekl Konašenkov. Zdroj - (iZ)
  • Svatopluk Beran  | 10.10.2022 13:44  | Reagovat
    UDAVAČ, VYZNAVATEL AMERICKÝCH GENOCIDNÍCJH VÁLEK A BUDOVATEL SOCIALIZMU GRYC, NEZKLAME NIKDY :) ,SVÝMI PŘETISKY ČESKÝCH PR MEDIÍ POD AMERICKÝM ŘÍZENÍM DÁL A DÁL ŠÍŘÍ POLOVIČATÉ SKUTEČNOSTI . JEDNO IMPERIUM OBCHODNĚ ZAČÍNÁ ZTRÁCET A NAMÍSTO TOHO, ABY BYLO SCHOPNO ROZPOZNAT SEBEPÁD, TAK JAK PORANĚNÁ KOBYLA KOPE A KOPE A KOPE. SMUTNÉ JE, ŽE TO PO DESETI LETECH GENOCIDNÍ VÁLKY VE VIETNAMU, DVACETILETÉ GENOCIDNÍ VÁLKY NA STŘEDNÍM A BLÍZKÉM VÝCHODĚ A NA SEVERU AFRIKY, DNES ZAŽÍVÁ I PŘED TÍM ČTYŘICET LET PO 2sv KLIDNÁ EVROPA. JO KAPITALIZMUS A NEOLIBERÁLNÍ POD TAKTOVKOU SPOJENÝCH STÁTŮ AMERICKÝCH ZVLÁŠŤ, JE JENOM VRAŽDĚNÍ A VRAŽDĚNÍ PRO ZISK A BOHATSTVÍ. ŠPATNÉ JE, ŽE TATO KOBYLA NA SVÉM OSTROVĚ MEZI OCEÁNY, MÁ DOSAH SVÝMI KOPYTY DO CELÉHO SVĚTA.
  • blade  | 10.10.2022 14:00  | Reagovat
    ://d39-a.sdn.cz/d_39/c_img_QJ_p/RsEC2/mapa-ukrajina-utoky-rijen.jpeg?fl=cro,0,137,2456,1381%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75 Seknout se o 60 km západně od Lvova, tak měli poláci (NATO) důvod k odvetě.
  • Svatopluk Beran  | 10.10.2022 14:22  | Reagovat
    Něco víc o loutkách. https://player.odycdn.com/api/v4/streams/free/P%C5%99%C3%AD%C4%8DinyV%C3%A1lkynaUkrajin%C4%9B/0f6f738235961475413a1564240a107efef16b47/bb4308?fbclid=IwAR1uOwhzpm76h-KL4B6UPf-cIYrCTQ5EHvJGSeKa2d7fLgHfV96ycmUgebI
  • Svatopluk Beran  | 11.10.2022 15:11  | Reagovat
    ALEXANDER SOLZENICIN O USA-NATOA RUSKU https://evropsky-rozhled.eu/alexandr-solzenicyn-o-usa-nato-a-rusku/
  • Svatopluk Beran  | 11.10.2022 15:26  | Reagovat
    Co napsal Alexandr Isajevič Solženicyn (1918-2008). Nositel Nobelovy ceny za literaturu (1970) v jeho knize z roku 1998 Rossija v obvale (Rusko v troskách), konkrétně v kapitole Slovanská tragédie: Nechť Bůh požehná Ukrajině její samostatný rozvoj, ale její neodpustitelnou chybou bylo její nepoměrné rozšíření o území, která do Lenina nikdy ukrajinskými nebyla – dvě Doněcké oblasti, celý jižní pás Novoruska (Melitopol – Cherson – Oděsa) a Krym. Kolik ruských občanů protrpělo s nelibostí a úžasem tuto násilnou, ničím neoprávněnou a bez nejmenšího protestu, s ochablostí naší tehdejší diplomacie uskutečněnou krádež Krymu během čtyřiadvaceti hodin. I jeho zradu při každém dalším krymském konfliktu. I bez sebemenších politických kroků nepochopitelné předání Sevastopolu, démantu ruské vojenské slávy. Toto zlodějství udělala naše zvolená moc, ale my, občané, jsme včas neprotestovali. A nyní bude třeba našim nejbližším pokolením se s tím smířit na dlouhou dobu. Krádež Sevastopolu je nízkým zlostným pohrdáním celou ruskou historií 19. a 20. století. Při všech těchto podmínkách Rusko nemůže v žádné formě bez váhání zradit mnohamilionové ruské obyvatelstvo na Ukrajině, zříci se naší jednoty s ním. Ukrajinské mocenské kruhy si zvolily cestu usilovného utlačování ruského jazyka.
  • blade  | 11.10.2022 18:25  | Reagovat
    Z nějakého důvodu se jedním z cílů na UA stal autosalón Škoda: https://twitter.com/YPerebyinis/status/1579724236897546240
  • Jan P  | 20.11.2022 11:25  | Reagovat
    Aby to nezapadlo. JE TAKY Z ODS. Nažehlený panák ODS, která je plná zlodějů a mafiánských struktur nepomůže. Ten člověk je šéfem stranické organizace ODS v Brně. Město vedené ODS mu uděluje zakázky a on je tak hamižný, že ani nezaplatí firmám, které si najme a firmu přepíše na bílého koně a město mu přidělí další zakázky. Je v tom systém. Nemám s tím nic společného, říká Vystrčil k podnikání svého příbuzného https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-nemam-s-tim-nic-spolecneho-rika-vystrcil-k-podnikani-sveho-pribuzneho-219414#utm_source=twitter&utm_medium=sharebt&utm_campaign=top

Přidat Komentář Vrátit se nahoru