Reklama
Dnes je pondělí 11.11.2024      svátek má Martin
Zpět
Petr Klukan

Narozen 2. 4. 1961 v Jihlavě, je absolventem Přírodovědecké fakulty UJEP Brno. Od roku 1993 je šéfredaktorem Jihlavských listů. Mezi jeho největší záliby patří fotografování.

http://www.jihlavske-listy.cz

Pravda Magorova

Petr Klukan | 30.10.2009 16:02

Společnost je naštvaná! Vyplývá to nejen z dění na festivalu dokumentů, ale dávají to najevo i lidé, kteří před dvaceti lety stáli mimo oficiální (komunistickou) kulturu ­ tzv. underground. Tehdy nemohli veřejně vystupovat, psát, hrát. Dnes mohou tvořit, co chtějí. Přesto jsou mnozí znechuceni. Žabomyšími válkami a neuvěřitelnou drzostí mocných. Arogancí moci, jak říká M. "Magor" Jirous. Ten, který před lety v Československu "zaváděl" slovo underground. Chybu vidí hned v době po revoluci. Měla se prý konat obdoba Norimberského procesu. Patnáct největších komunistických grázlů pověsit, další zavřít a komunistům nedovolit být volen. Zní to tvrdě? Možná, jádro výroku je však veskrze racionální. Otočme to a zeptejme se otázkou: Byla by dnes dle Magorova návodu společnost dál? Byla. Nepotrestané zlo a legálně existující zločinecká strana je podhoubím nejen pro další zlo, ale i pro extremismus. Magor má pravdu. Bohužel.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

RAF 04.11.2024
ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024
“Březinky dostanou novou tvář“ – „vyroste most nad Březinovými sady“, v Jiskře 21. 3. 1967, 04.10.2024
TŘI PRUTY SVATOPLUKOVY 27.09.2024

Poslední komentáře

avenue17: Invazi v Normandii podporovali ze vzduchu i českoslovenští piloti Dnes 5. 6., 5:00 K pobřeží Francie dorazila brzo ráno ohromná flotila plavidel, kdy válečné lodě doprovázely vyloďovací čluny. Před osmdesáti lety, 6. června 1944, se vylodili v Norm
Svatopluk Beran: RAF
Svatopluk Beran: RAF
Briansow: My, občané Protektorátu (1/3)
<a href=https://spb-generic.ru/s-dapoksetinom/super-tadarise-sialis-20-mg-dapoksetin-60-mg>супер тадарайз купить</a>: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

28 komentářů

Přidat Komentář

  • Svatopluk Beran  | 30.10.2009 18:21  | Reagovat
    Nemůžu si pomoci, ale tady je doopravdy pane Klukane někdo Magor. To jako kdyby jsme pověsili patnáct komunistů, to by Klaus nevymyslel tunelování, to si myslíte, že by třeba pan Kratochvíl nebyl za tunelování odsouzenej, protože by nerozkrádal, že by patnáct pověšenejch komunistů zabránilo 300 miliardové finanční ztátě v privatizacích? To si doopravdy myslíte, že to všechno svinstvo, nárust pedofilů, nárust bezdomovců, nárust užívání drog, únosů dětí a žen přinucených k prostituci, ty desitky lidí kteří se upálili či jakýmkoliv způsobem zpáchali sebevraždu, protože se nedokázaly sžít se společností, která vidí smysl života v nahromaděných penězích, (z Jihlavy známe smutný osud pana Simona), ty desítky lidí zastřelených, utopených či rozpuštěných v louhu nebo kyselině kvůli penězům, to všechno by tu nebylo kdyby se pověsilo patnáct komunistů a nebo třeba všichni? TAK TADY JSTE DOOPRAVDY NĚKDO PANE kLUKANE MAGOR.
  • Libor Furbacher  | 31.10.2009 01:09  | Reagovat
    Pane Klukan ,mate pravdu,neco takoveho to mel byt ten recept.Ne ,zadny hon na carodejnice jak se delal po valce na nemce,ale potrestat ty co vrazdili a ostatnim zakazat se uchazet o voleny urad a vyloucit je z privatizacniho procesu a opravdu to by byl velky rozdil po moralni strance a tez financni.
  • Svatopluk Beran  | 31.10.2009 11:12  | Reagovat
    Pane Furbacher tentokrát s vámi v mnohém souhlasím. Žádné hony na čarodějnice. Ale tvrdé a spravedlivé soudy s těmi kteří zneužívali moci k fyzické likvidaci občanů v každém případě, odebrání majetku nezákoně nabytého během socialismu v každém případě, nemožnost zůčastnit se privatizace nejvyším státním i ekonomickým odborníkům bývalé komunistické vlády plus aktivním příslušníkům STB, v každém případě. Nesměla by to být ale privatizace vymyšlená panem Klausem, protože ta byla právě postavena pro tyty lidi.
  • Hugo Chávez  | 31.10.2009 18:33  | Reagovat
    Blázne Klukanů, buďto víš o zločinech "legálně existující strany" a jejím napojení na vznikající extremismus (sic!), takže jsi jistě vše oznámil příslušným úřadům činným ve věcech trestních a můžeš trochu opožděne vybojovat svůj svazáčkovský protikomunistický odbpoj á la Tupohlávek , anebo, a to spíš ,jen provozuješ zastydlý postpubertální odboj, protože jinak nic jinýho neumíš že ? Prostě jenbom blbě cintáš ,protože opravdu už není o čem psát co ? Zločin je vylívat mlíko na pole ,ty vo.e, když je ve světě hlad.To kdyby udělal bolševik tak se Vašek Breptů pos.re.Pročpak dnes mlčí ? Nemohl bys o tom něco napsat ? Nemohl co ?
  • Mirek Dušín  | 31.10.2009 22:17  | Reagovat
    V bývalé KSČ jako v každé politické straně i době bylo spousta prospěchářů a karieristů kteří využili Klausovou ekonomickou transformaci naordinovanou mezinárodním měnovým fondem a světovou bankou ke svému zbohatnutí. Jednalo se nejvíce o bývalé ředitelé,naměstky,vedoucí i některý příslušníky stb apod. Měli nejlepší zdroj informací a kontaktů, které dokonale dokázali využít. Většina z nich se stala vzornými voliči nebo i členy pravicových stran neboť ty jim umožnili jejich zbohatnutí. Politická a morální zozpovědnost za nezákonosti,omyly i chyby bývalích funkcionářů KSČ není dodnes veřejnosti objektivně a spravedlivě objasněna. Různých ekonomických i finančních lůmpáren za podpory politického systému je skoro každý shopný v rámci možností . On to ve finále nikdo zaplatí. Problémy současného kapitalismu u nás se nedají řešit extrémnímí a fašistickými metodami, ale skutečnou demokracii všeho lidu a dodržování ústavy ČR všemi parlamentními stranami a vládami napravo i nalevo.
  • Moik  | 01.11.2009 18:50  | Reagovat
    Hehe, jak pořád my Češi víme všechno nejlíp a jak jsme si jistí, že to byl ten druhej!! Žejo čávés, Beran aspol... Já musím říct, že v mým okolí jsou největší zločinci jednoznačně komouši a čssd. Ukažte mi pravičáka, kterej si veme hypotéku na 15ti násobek příjmu a když má problém se splácením kvůli krizi, vše hodí na všechny okolo - od zaměstnavatele, přes vládu až na KLause v roce 90.. na z v r a c e n í. Zato voličů čssd a ksč takoto uvažuje velká většina. pan Klukan má samozřejmě pravdu, jako vždy.
  • Svatopluk Beran  | 01.11.2009 19:59  | Reagovat
    Moik, co říkáš na Kratochvíla? Pravomocně odsouzenej na pět let za vytunelování Zemědělskejch Staveb. Amnestovanej Klausem, aby nemohl být následně souzen za Bahamský Fondy ve kterých už nešlo o miliony, ale o miliardy. Ten není z tvého okolí, ten nebydlí ve tvé ulici. Kolik těch pravicovejch potřebuješ ještě? Deset, dvacet, sto?
  • Daňový soumar  | 02.11.2009 10:27  | Reagovat
    No to jste teda Beran trefil hřebíček na hlavičku. Kratochvíl, Leopold a Zelníček. Tenhle triumvirát že je pravicový ? (zajímavé je že jeden z nich nebyl odsouzen a kdopak to asi byl ?) Tak hledejte dál. Ať šáhnete kam šáhnete, tak nakonec zjistíte že dotyčný byl před 89 v KSČ, nebo měl co do činění s STB, nebo byl angažovanej v SSM, případně je to bývalý policista či lampasák. Jedním slovem na blití.
  • Svatopluk Beran  | 02.11.2009 13:39  | Reagovat
    Daňovej, o Kratochvílovi a Leopoldovi není pochyb. Jak se z toho dostal Zelníček nevím a též nevěřím tomu že je z obliga. Prvně jmenovaného propojení na STB známé.
  • Petr  | 03.11.2009 00:05  | Reagovat
    No já nevím, že zrovna Magor káže. Takovej člověk, kterej se dokáže pokaždé opít do němoty a ještě hulí trávu. Nevím nevím. Nemají být našimi vzory nějací jiní hrdinové...
  • Libor Furbacher  | 03.11.2009 02:06  | Reagovat
    Pan Klukan pouzil pana Jirouse nazor, s kterym se on i ja ztotoznujeme.Nikdo uz nedela kontroli jakym zivotem kdo zije .Ale jiste je ze jeho pater zustala rovna coz je dost dulezite . Co se tyce "vyberu nasich hrdinu",tak to zrovna v posledni dobe nemame stastnou ruku.A myslim si ze kazdej Magor by byl lepsi nez Karel Gott ,ktery jak had se vlnil i kdyz z prekrasnym hlasem,a dostal vyznamenani snad od vsech komunistickych velikanu. Dalsi je Pan Albrecht z Valdstejna,kteremu byla nedavno odhalena socha pred senatem.Ted uz jenom nam zbyva oslavovat viteztvi na Bile Hore.Protoze jeho vojaci to byli ti co se o to velkym dilem pricinili.A on osobne strasne zbohatl z konfiskace majetku ceskych panu.Mozna ze cesti hrdinove musi byt bohati,kdo vi.
  • Svatopluk Beran  | 03.11.2009 09:35  | Reagovat
    Ano je vidět, že občané vidí rozdílně hrdiny. Někdo má rád ty co zabíjejí a bohatnou ze zabíjení a někdo radši lidi kteří zjískají majetek bez fizické likvidace a zadušení souseda. Je děsné že v době světové krize, kdy statisíce lidí po celém světě ztrácí práci a umírá hladem jsou opět výdaje na zbrojení největší jaké kdy byly. Rozumím tomu že jsou občané, viz. pan Furbacher a jemu podobní, kterým se to líbí a žijí z toho, nechápu ale ty ale ostatní, že si nechají pod záminkou národního či rasového rozdmíchání nenávisti líbit? Jde jen o kšefty mocných, o nic jiného. Doposud se v každé zemi, kterou tato akce navštívila, přidal k její propagaci i prazident dotyčné země. POUZE V ČÍNSKÝ A ČESKÝ PRESIDENT NEPODPOŘILI TUTO AKCI. Náš pan ekonomický profesor slovy, že násilí bude vždy a tak není žádný ekonomický důvod s tím něco dělat. TAKY NÁZOR. Jinými slovy - bez zabíjení by ubylo kšeftů. Tak takhle daleko jsme to po dvaceti letech dotáhli. www.svetovypochod.cz/cs/1851_video-uvitani-svetoveho-pochodu-v-praze www.svetovypochod.cz/cs/1850_svetovy-pochod-na-pude-ceskeho-senatu-predstavena-charta-za-svet-bez-nasili
  • Svatopluk Beran  | 04.11.2009 01:30  | Reagovat
    Pane Ďásek, díky za objektivní a realistický názor. Před chvílí jsem se vrátil z Prahy z mírové oslavy nenásilí a odsouzení všech válek. Pustil jsem si po příjezdu ČT24 a tam slyšel, že ve středu Prahy z důvodu Mírové Párty, které se zůčastnilo 700 lidí zkolabovala doprava. Na kolik byla doprava omezena, to nevím. Ale lidí tam bylo podle mne kolem třech tisíc, snad i víc. Jsem přesvědčen, že tuto lež a neschopnost ČT24 pravdivě informovat občany ČR a to podle skutečně proběhlých událostech, budu moci brzy dokázat odkazem na webové ztránky jiných než ,,nestraných českých medií jako je např. ČT24, která se v reklamě na své zpravodajství pyšní objektivitou, nestraností a rychlostí.
  • Libor Furbacher  | 04.11.2009 02:13  | Reagovat
    Pane Dasek ,pravdepodobne jste prehledl co uz jsem psal jednou nahore. Abych se tedy opakoval:Ne ,zadny hon na carodejnice jak se delal po valce na nemce,ale potrestat ty co vrazdili a ostatnim zakazat se uchazet o voleny urad a vyloucit je z privatizacniho procesu a opravdu to by byl velky rozdil po moralni strance a tez financni. Ptate se kdo by byl soudce?No jako vzdy vytezna mocnost.Kdyby pan Havel pozadal Spojene Staty o soudce a zprostretkovani,vse by bylo vyreseno a velmi lidsky.Podivejte se na Hague,neverim ze je nekdo muze obvinit z nelidskosti. O cem vy mluvite a co bylo zavrzeno disidenty to byla pomsta a jak rikate ,diky za to.Ale nezamenujte ji za spravedlnost. Co je smutne ze uz jsme zase nasem detem ukazali.ze kdyz se svinsto dela v kolektivu a dela ho hodne lidi tak to projde a je to v poradku.A porad mudrujeme ,co je to s tim nasim narodem.
  • Tony  | 05.11.2009 00:13  | Reagovat
    Petře,jestli někoho odsuzuješ za to,že někdy kouřil trávu,tak to seš teda pěknej kre...!! jaký hrdiny máš ty? chtěl bych tě vidět,jak bys na jeho místě vydržel tolik let v base a ted nechlastal! ale když celej život držíš hubu a krok,tak takle neskončíš,co??
  • Svatopluk Beran  | 05.11.2009 00:33  | Reagovat
    Slíbil jsem včera, že dám na tyto stránky odkazy na akci která proběhla v Praze na Václavském Náměstí 3.11.2009 a česká media neměla tu odvahu informovat o občanech této země kteří si nepřejí války, vražedné kšefty a násilí mezi národy této planety. Tak jako v 89 roce byly nositely této myšlenky převážně mladí lidé. Situace v českých mediích je stejná jako za vlády jedné strany před rokem 89. Z hodou okolností měl bývalý disident Havel ten samý den konferenci v Londýně, mimo jiné i o tom jak u nás je vše po stránce informovanosti v pořádku, v protikladu k tomu jak se informovalo u nás v roce 1988 a 1989. První tři odkazy jsou poměrně nekvalitní a krátké. Nahrál jsem je na svůj telefon. Čtvrtý odkaz je už více profesionální, stále však ne získaný některou z našich televizí. www.youtube.com/watch?v=qPcbalFyqvY www.youtube.com/watch?v=xoqXgY0oc48 www.youtube.com/watch?v=oZkcPHGlia4 www.svetovypochod.cz/cs/1854_video-vaclavak-patril-lennonove-pisni-imagine Úsudek o tom jak jsou naši občané informováni o dění v naší republice z našeho tisku a televizí si již může udělat každý sám.
  • Tomáš V.  | 05.11.2009 23:29  | Reagovat
    Jelikož tam jsou finalisté Superstar, tak bych skoro i řekl, že o této akci uslyší několik milionů lidí v primetimovém čase v neděli večer.
  • Libor Furbacher  | 06.11.2009 00:38  | Reagovat
    Tomasi asi mate pravdu.To pan Beran si porad stezujete,vzdyt o tom jejich potlachu pisi v i Blesku .Je mozne ,ze by to prehledl? www.blesk.cz/clanek/celebrity-superstar-nejlepsi-videa/126337/unikatni-video-finaliste-superstar-poblaznili-vaclavak.html
  • Svatopluk Beran  | 06.11.2009 11:25  | Reagovat
    Pane Furbacher Blesk není můj šálek kávy. Pokud vám tento bulvár připadá jako relevantní na získávání zpráv je to pochopitelně jenom a jenom vaše věc a vaše životní cesta. Domnívám se ale, že pokud se k protestu vyjadřující odpor k nenásilí a válkám přidali i tito zpěváci a tím umožnili mladším občanům této země se dozvědět také něco o tom, co jim česká media pod tlakem vlády ale i polistopadového typu částečně zmanipulované demokracie pouze řeknou, je to jenom dobře. Pokud jste poslouchal dnešní ranní zprávy ČT24, bylo tam redaktorkou zděleno, že naši politici nesmějí nijak komentovat setkání našich vládních představitelů z vládními představiteli vojenskýc vyjednávačů USA a to jak na našem území tak i při návštěvě a setkání presidenta Klause s americkým vicepresidentem Bidenem přímo v USA. Jsem silně přesvědčen že je to ze strany naší vlády stejný nátlak vedený ze stejných míst na naše media. Nic nezveřejnit o účasti a konání mírového a protiválečného heppeningu minimálně pěti tisíc občanů 3.11. 2009 na Václavském náměstí z důvodu souběhu těchto dvou protikladů. A to buď, domlouvání se mezi národy o sporech nenásilnou cestou, nebo užívíní amerických hodnot, kterými jsou především vojenský nátlak, vedení preventivních válek a umělé vyvolávání národních a rasových nepokojů pomocí lží a podvržených zpráv, za účelem zjískání hospodářských výhod a svojí vlastní nedotknutelnosti, na úkor jiných zemí. Jak možná víte a nebo spíš asi nevíte, Čína narozdíl od toho co tvrdila před nedávnem společně z Ruskem. A to že odmítá používání kosmu k vedení válek. Přistoupila na výzvu Spojených Států a zveřejnila prohlášení, že na obranu svých hospodářských zájmů si též vyhrazuje právo používat vesmír ke své obraně. . . 4.11.2009 Ohlašují se důsledky "Obamova mírotvorného zbrojení": Čína radikálně mění postoj ke zbraním v kosmu Karel Dolejší Vysoce postavený představitel čínského vojenského letectva Sü Čchi-liang prohlásil, že militarizaci kosmu nyní považuje za "historicky nevyhnutelnou", informovala AFP. Zřejmě tak signalizoval ostrý obrat v dosavadním ostře odmítavém přístupu ČLR ke kosmickému zbrojení. Odvolal se přitom na americký technologický koncept Revolution in Military Affairs (RMA) z Bushových dob - a nepřímo tak upozornil na kontinuitu Obamovy politiky v této oblasti. Podle Süa Čchi-lianga musí čínské letectvo vypracovat koncept kosmické bezpečnosti, definovat vlastní kosmické zájmy a vybudovat kosmické síly. Převaha v kosmu prý umožní zemi kontrolovat válčiště na zemi i na moři a poskytne strategickou výhodu. "Pouze síla dokáže ochránit mír", řekl velitel během pondělních oslav 60. výročí založení čínského vojenského letectva. ČLR dlouho společně s Ruskem odmítala narušování konceptu Mutually Assured Destruction (MAD) ("vzájemně zaručeného zničení") po desítky let zabezpečujícího, že mezi hlavními jadernými mocnostmi nedojde k válce. Podobné destabilizační pokusy současně s protiraketovou obranou (PRO) zahrnují i kosmické zbrojení, k němuž jsou ostatně některé komponenty americké PRO již prvním krokem. Když Barack Obama rozhodl pokračovat v budování protiraketové obrany, včetně mobilních antiraket schopných ničit strategické mezikontinentální balistické rakety (ICBM), jichž má ČLR ve výzbroji pouze několik desítek kusů, a když nedošlo ani k ukončení vývoje kosmických komponent PRO, dal se ofenzívnější krok ČLR, která není zapojena do probíhajících americko-ruských jednání o smlouvě START, dříve či později očekávat. Čínské vojenské teorii již dlouho dominuje koncept "zabránění ve vstupu do prostoru"; mnozí američtí analytici navíc poukazují na fakt, že v případě hrozby amerického ozbrojeného zásahu do případného čínsko-tchajwanského konfliktu by pro ČLR bylo velmi důležité disponovat kapacitami k ničení amerických vojenských satelitů, což by mohlo USA připravit o jinak zřetelnou a všeobecně uznávanou převahu v řízení a velení, komunikacích, výpočetní technice, výzvědné činnosti, sledování a zaměřování cílů a v průzkumné činnosti (C4ISTAR). . . Nevím jestli vám dochází co tímto prohlášením vzniká? V prvé a hlavní řadě to bude znamenat vaše větší pracovní úsilí, protože bude potřeba odvádět více daní, aby mohly být zaplaceny tyto válečné vesmírné projekty. Přeji tedy hodně radosti při budování své obrany. . . Jako další ukázku, nezlobte se ale vaší jednoduchosti, je i tato zpráva. Též ale nevěřím, že vás to nějak osloví. 6.11.2009 Americký major usmrtil na základně v Texasu 12 osob Nejméně 12 osob zahynulo a 31 bylo zraněno, když psychiatr a major americké armády Malik Nadal Hasan začal střílet na lidi kolem sebe. Byl na místě zastřelen a dvě další podezřelé osoby byly zatčeny. Podle nepotvrzených zpráv měl být major odeslán do Iráku. Motivy masakry nejsou známy. . . Následující způsob života se mi zdá přijatelnější než se zbláznit coby psychiatr z toho, z jakými traumaty se američtí občané vrací z vyvražďování občanů na druhé straně polokoule. www.theworldmarch.org/index.php?lang=fra&secc=BTeam&vd_id=767 www.nenasili.cz/
  • Libor Furbacher  | 07.11.2009 14:25  | Reagovat
    Mozna ze s tou strelbou v Texasu ma vice co delat to ,ze major byl presvedceny muslim a pred strelbou kricel "Allahu Akbar',presne jako ti co unesli ty letadla a narazili do Dvojcat.
  • Svatopluk Beran  | 08.11.2009 13:35  | Reagovat
    Dodnes soudy v USA nikoho za únos neodsoudily, protože neví kdo letadla unesl. Nebo snad víte o někom koho americké soudy pravomocně odsoudily za únosy letadel? Jste lehce zmanipulován medii, jak americkými, tak i ostatními světovými, českých nevyjímaje a nevíte soudní skutečnosti, týkající se dané skutečnosti. Dodnes a je již tomu osm let k těmto soudům nedošlo a to používali američtí vyšetřovatelé nejdemokratičtější země světa, mučící prostředky středověku i nejnovější týrání lidí které používali svého času i komunisté, za které je navrhoval pan Jirous i pan Klukan věšet. Domníváte se, že by měli i ti to američtí vyšetřovatelé, kteří používali stejné metody vyšetřování které povoloval středověk, či které používali komunisté v padesátých letech, či CIA ve střední a jižní americe v posledních padesáti letech, tak že by i tito vyšetřovatelé měli viset? Americká ústava i každá jiná demokratická dává svobodu náboženství i projev kterým toto náboženství vyjadřujete. Vy by jste chtěl měnit způsob tohoto projevu u některých náboženství, jenž umožňuje lidem vyznávat to které náboženství ve jejich svatyních? Vy tuto americkou ústavu neuznáváte?
  • Svatopluk Beran  | 09.11.2009 10:11  | Reagovat
    Pane Furbacher i Tomáši Vovsíku mladší, rozhodl jsem se na vaše doporučení sledovat SuperStar. Ztratil jsem tak sice drahocený čas, ale přesvědčil se o vašich lživých předpovědích. O tom že tito protagonisté vystoupili ve svém prvním veřejném hromadném představení 3.11.2009 na Václavském Náměstí před pětitisícovým davem, požadujícím po vládách celého světa, řešení konfliktů a nedorozumění, pouze mírovou a nenásilnou cestou, ani zmíňka.
  • Tomáš V.  | 09.11.2009 15:36  | Reagovat
    Tak to tam tedy nebylo, bod pro Vás
  • Majkl Najt  | 16.11.2009 12:36  | Reagovat
    Tak pan "Magor" má pravdu? Tak v tom případě, pane Klukane, skutečně platí fráze našich rodičů a prarodičů o tom, že současní politikové, hlavně ODSáci, jsou stále červení až na zadku, pouze převlékli kabát. Minulý režim byl minulý režim, ale na druhou stranu se v něm hodně lidem žilo dobře, respektive nebyly takové problémy jako v dnešní době (politika, nezaměstnanost atd.). Přijde mi úsměvné, že "Komanče" současní politici kritizují za to, že zakazují televizní pořady, zakazují hercům vystupovat nebo si hledají politické soudní oběti... Přitom dnešní vláda by chtěla to samé... To bylo řevu, když se měl na obrazovkách znovu objevit major Zeman... A teď byste, pane Klukane, chtěli věšet představitele československého komunismu..."
  • Petr Klukan  | 19.11.2009 08:16  | Reagovat
    Domnívám se, že jde o různé věci. A řeknu to na vámi daném příkladu: Komunisté zakazovali knihy či filmy, které ukazovaly realitu, nelhaly nebo dokonce šířily čestnost - viz J. Foglar. Knihy a filmy, které lžou se snahou ublížit, vyvolat nenávist, rasismus atd. je správné, když ne zakazovat, tak regulovat. Ostatně na to jsou i zákony. Nevnímáte ten rozdíl?
  • Jirka  | 27.11.2009 09:09  | Reagovat
    Pana Jirouse jsem poznal již před rokem 1989. Již v té době se jednalo o opilce a rváče. Mohu uvést např. restaurace ve Stonařově a takových míst bylo daleko víc. A tento člověk chce hlásat něco o morálce.
  • Libor Furbacher  | 28.11.2009 15:37  | Reagovat
    Abychom si to upresnily.Pan Jirous byl vzdy antikomunista ktery se to nebal rict.A zaplatil za to tvrde,ze mezi svymi stacemi ve vezeni se opil a dostal do hadky s nejakym komousem se mu asi da tezko zazlivat.A hodne lidi sve nazory nereklo at uz strizlivy nebo opily.On nikdy nebyl s tech ,co dostal od manzelky tri koruny ctyricet ,aby si po schuzi mohl skocit na dve a honem domu.A takovy jsou dnes ti nejvetsi moralisti.
  • PETR  | 01.12.2009 21:56  | Reagovat
    Na objektivnímu hodnocení naší současné historie není opět v ČR politická vůle.K svobodnému rozhodování, musím mít i dostatečně informace různých zdrojů a to naši občané ve většině zatím stále nemají.Vše se stává jinak jenom věcí názoru,nebo plácáním do vody. V horším případě jde někým jako každém režimu, o manipulaci s veřejným míněním.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru