Reklama
Dnes je neděle 24.11.2024      svátek má Emílie
Zpět
Radek Vovsík

Jsem šťastným otcem třech dětí, vedu dětský domov v Jihlavě a vůbec mi není lhostejné, co se kolem nás děje. V letech 2006-2010 jsem byl náměstkem jihlavského primátora za ODS.

Dar nezodpovědné matce

Radek Vovsík | 07.01.2010 11:08

Devatenáctiletá maminka se po třech dnech vrátila do porodnice ke svému po porodu opuštěnému dítěti. Byl to první občánek Jihlavy v roce 2010 a tak mu dle tradice náležel dar od města ve výši 5 tisíc Kč. Nechci spekulovat o důvodech, proč matka dítě opustila a proč se k němu opět vrátila (zda v tom právě onen dar nehrál významnou roli). Chci se spíše zamyslet nad tím, zda by takováto matka vůbec měla dostat od města nějaký dar. Na dar není právní nárok, záleží pouze na vůli primátora města, zda dar poskytne či nikoliv. Na základě průběhu událostí jsem velmi skeptický k tomu, že dar bude matkou využit ve prospěch dítěte. Kdybych o daru rozhodoval já, rozhodně by ho matka nedostala.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

RUDÉ PRÁVO 19.11.2024
OSVOBOZENÍ 16.11.2024
RAF 04.11.2024
ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024

Poslední komentáře

<a href=https://spb-generic.ru/poxet>дапоксетин купить без рецепта</a>: My, občané Protektorátu (1/3)
Tiffanyvah: My, občané Protektorátu (1/3)
Chrisappar: My, občané Protektorátu (1/3)
Mirtem: My, občané Protektorátu (1/3)
MelissaAmoug: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

17 komentářů

Přidat Komentář

  • Svatopluk Beran  | 07.01.2010 12:58  | Reagovat
    Pane Vovsík možná by bylo dobré se někdy zamyslet nad tím, proč tolik matek uteklo nebo se zřeklo svých dětí po porodu v posledních dvaceti letech. Ohledně daru města, jehož jste kontraverzním zastupitelem, je to vaše svobodné rozhodnutí a zřejmě máte svoje zkušenosti z matkami, které pouze vychytrale kalkulují s možností zisku z oplození, donošení a porození dalšího daňového poplatníka. Co kdyby jste se ale vy a vaše strana snažila dělat víc pro morální povědomí těchto, nejen ekonomicky slabších jedinců zahnaných do kouta asociální politikou, též i vaší strany?
  • xmolly  | 07.01.2010 15:48  | Reagovat
    Koukám, že se začínají blížit volby, že hrajete na populistické řeči. Sám dobře víte, že se o to zajím ala media, tak proč by jste si nepřihřál polívčičku, že!!! A Pane Vovsíku dávejte si pozor, aby vás někdo nenapadnul za rasistické názory!!!
  • Daňový soumar  | 07.01.2010 19:02  | Reagovat
    Pane Vovsík, při vaší inteligenci bych předpokládal, že se zamyslíte nad tím, proč dávat vůbec nějaký dar prvnímu a ne poslednímu, nebo třeba každému stému. Těch pět tisíc podle mě pouze slouží k tomu aby se ten politik, jenž tento dar předává mediálně prezentoval. Alespoň je ale vidět jak městu záleží na všech ostatních narozených dětech. Rození dětí přeci nejsou závody. Anebo ano ?
  • Radek Vovsík  | 07.01.2010 21:06  | Reagovat
    Vážený Daňový soumare, naprosto s Vámi souhlasím a rovněž si myslím, že tyto dary nejsou principiálně správně.
  • neobdarovaný  | 08.01.2010 14:05  | Reagovat
    radku radku, že ty toho jarka nemáš rád? Nemáš na něj před volbama něco třaskavějšího? Dělat z tohoto případu politiku... Jen ukazuješ, jak moc se máte rádi, a to jste z jedný stáje. Moc se díváte na televizi, nechte to divadlo na Paroubka. Ale pravda je, že byste to měli zrušit, taky nevím, proč ty ovace bez zásluh - jen proto, že se někdo narodí první.
  • Lufa  | 10.01.2010 10:41  | Reagovat
    Snad poprvé s vámi souhlasím. Nevidím důvod proč dávat někomu pět litrů jenom proto, že se mu narodilo jako prvnímu dítě. Chce-li se kdosi z magistrátu stát ježíškem, tak ať laskavě rozdává ze svojí peněženky a ne ze společného. Navíc, když je zcela zřejmé, že nebýt této odměny, tak cikáně by zcela jistě zůstalo na delší čas majetkem nemocnice.
  • Svatopluk Beran  | 10.01.2010 22:57  | Reagovat
    Pane Vovsík a co statisícový dar pravomocně odsouzeného tuneláře a zloděje pana Kratochvíla vaší straně, na nejen vaší politickou kariéru? Také jste vy a vaše strana, přijali tyto ukradené peníze daňovým poplatníkům z nějakým principielním odsouzením a mediálně vyjádřeným záporným názorem? Nejste vy ve finále spíš tak trochu na štíru s principama?
  • Neubauer  | 11.01.2010 14:00  | Reagovat
    Pan Vovsík, který tvrdí, že žil mezi Romy musí vědět, že podle tradic se romské maminky krátce po porodu vrací ke svým blízkým a děťátko si vyzvedávají až v následujících dnech. Nepřiznat dítěti obvyklý dar z rasových důvodů je od politika hanebnost!
  • Kemevchodem  | 11.01.2010 16:10  | Reagovat
    Tady byla jedna osoba nazvána nezodpovědnou, když se vzdáila od svého nedavno narozeného dítěte a nejsou ani probírány důvody jejího jednání. V jaké je ta osoba situaci a co ji přimělo takto jednat, se tu moc neřeší. Spíše to vypadá, že se tu řeší koryta a osobní prospěch a ne služba lidu. S darem pro matku dítěte narozeného jako prvního v roce souhlasím. Jestli matka dar použije ve prospěch toho dítěte nebo na jiný prospěšný účel, bych se moc nezabýval.
  • Kemevchodem  | 11.01.2010 16:14  | Reagovat
    Chtělo by to seřídit hodinky, předchozí příspěvek jsem neodeslal v 16:10, nýbrž 15:10 (datum souhlasí).
  • Patrik_sam  | 11.01.2010 20:57  | Reagovat
    Pane Vovsíku tohle je velmi ubohé. Vy znáte důvody chování matky? Takhle si honit politické body na štěstí v neštěstí jiných je prachsprostá dekadence úrovně vzdělaného člověka. Vemte lopatu a běžte házet sníh do ulic, tam budete mít taky obdivovatele a nikoho nebudete urážet. Zdravím
  • hugo chávez  | 12.01.2010 20:35  | Reagovat
    Cha chá , koukám , že ve vlastech jihlavských se moc nezměnilo.Vovsíku, poslední věta tvého článku je ta ,kvůli které to celé bylo napsáno : KDYBYCH O TOM ROZHODOVAL JÁ.Nic víc a nic míň se plebs neměl dozvědět. Ejhle NARODIL SE NOVÝ RUSÁK, JMENUJE SE RADEK VOVSÍK! Kterépak sebrané spisy,kterého asi klasika asi studoval,že má tak jasno ?
  • Svatopluk Beran  | 17.01.2010 11:04  | Reagovat
    Radek Vovsík říká: 7. 1. 2010 v 21:06 Vážený Daňový soumare, naprosto s Vámi souhlasím a rovněž si myslím, že tyto dary nejsou principiálně správně. Pane Vovsík, pokud tento dar radnice není podle vás principielně správně a podle jiných ano. Jak víte že právě tento váš princip je tou morální hodnotou, která určuje ty správné hodnoty procentuelní většiny obyvatel našeho města? Domnívám se že vaše odpověď Daňovému soumarovi měla spíš znít - Vážený Daňový soumare, naprosto s Vámi souhlasím a rovněž si myslím, že tyto dary nejsou podle MÝCH VLASTNÍCH, PRAVICOVĚ KONZERVATIVNÍCH PRIORIT SPRÁVNĚ. Nezdílí všichni vaše pravicové hodnoty peněz, jako jediné hodnoty, které určují životní principy a chuť toho proč se mi líbí žít na tomto světě. Nebo snad se domníváte, že pokud nastavíte jako hodnoty své vlastní principy, je automatické že tento princip je daný jako hodnota jediněčná pro všechny?
  • Tomáš Ďásek  | 19.01.2010 01:09  | Reagovat
    cože ??? :)
  • Daňový soumar  | 19.01.2010 19:37  | Reagovat
    Beran zkuste se taky zamyslet nad svými principy, které neustále vnucujete ostatním. :) To vy ale děláte neustále že ? Že ne ? Aha vy máte ty jediné správné. :)) O tom přeci nemůže být pochyb !!!
  • Svatopluk Beran  | 19.01.2010 20:36  | Reagovat
    Nedomníval jsem se pane Ďásek že je to složité, podle vaší reakce však zřejmě ano!!! :) Soumar - ne jinak než vy svoje. Aha TAKŽE vy máte ty jediné správné. :)) O tom přeci nemůže být pochyb !!!
  • Svatopluk Beran  | 19.01.2010 22:01  | Reagovat
    Pane Ďásek, po několikerém přečtení mojí odpověďi jsem si všiml, že skutečně nedává tato moje odpověď ve své kontinuitě smysl. Snad v následujícím zpřesnění to již bude jasnější. Domnívám se že vaše odpověď Daňovému soumarovi měla spíš znít - Vážený Daňový soumare, naprosto s Vámi souhlasím a rovněž si myslím, že tyto dary nejsou podle MÝCH VLASTNÍCH, PRAVICOVĚ KONZERVATIVNÍCH PRIORIT SPRÁVNĚ. (Možná, že jsem chybu udělal zde.) Po zvírazněných slovech - MÝCH VLASTNÍCH PRAVICOVĚ KONZERVATIVNÍCH PRIORIT SPRÁVNĚ, mělo následovat oslovení - Pane Vovsík, nezdílí všichni vaše pravicové hodnoty peněz, jako jediné hodnoty, které určují životní principy a chuť toho proč se mi líbí žít na tomto světě. Nebo snad se domníváte, že pokud nastavíte jako hodnoty své vlastní principy, je automatické že tento princip je daný jako hodnota jediněčná pro všechny? Pokud byl zakopaný pes v tomto, chápu plně vaši reakci a byla zcela oprávněná.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru