Reklama
Dnes je pondělí 25.11.2024      svátek má Kateřina
Zpět
Tomáš Ďásek

Dlouhodobě působím v čestné funkci samozvaného okresního brouka Pytlíka. Všechno znám, nikdo si na mě nepřijde a ve všem mám jasno. V podstatě kdyby se mi z velkých měst nedělala kopřivka, mohl bych se celkem úspěšně ucházet o místo českého prezidenta. Do blogu JL jsem se po delší době opět rozhodl sem tam přispět proto, že je mi hodně smutno nad jeho úrovní, která je ale nakonec jenom odrazem současné české společnosti. Abych ale předešel dalším zbytečným krysoobojživelným válkám, nebudu zásadně nijak reagovat na případné diskuse pod mými blogy a předem děkuji čtenářům a případným diskutujícím za pochopení. Pokud snad někdo pocítí potřebu mi za mé internetové výkřiky osobně vynadat - a nebo prostě jenom tak napsat, těším se na Váš mail - tdasek(a)seznam.cz

E.E.T. Mimozemšťan

Tomáš Ďásek | 25.01.2016 20:43

Posledních pár týdnů hýbe sněmovnou opět jedna z klasických žabomyších válek. Jde o zákon o EET -- neboli elektronické evidenci tržeb. Vládní ČSSD velmi rychle zapomněla na nedávné doby, když ještě byla na druhé straně barikády a snažila se o odvrácení církevních restitucí, zavedení zdravotnických poplatků, či dalších zákonů, které chtěla prosadit pravice. Tehdy se chovali nachlup stejně jako dnešní opozice. Obstrukce, dlouhé hodiny prázdného tlachání mimo téma, hrozby ústavním soudem a podobně. Je to ale bohužel součást parlamentní demokracie a byť se to běžnému občanu může zdát tristní, je to určitě lepší než doby, kdy stačilo aby se desetičlenné politbyro usneslo a věc byla hotová. Smutné ale je, že se opět v podstatě jedná o banální spor, ze kterého si oba tábory udělaly vítané politikum. Je to jako třeba ony zmíněné zdravotnické poplatky, díky kterým ČSSD v podstatě vyhrála volby - jak na krajské, tak celostátní úrovni. Ono to vypadá pěkně. Důchodce pan Vomáčka, který dal Bohoušovi hlas kvůli tomu, aby nemusel při kontrole na urologii platit třcetikorunový poplatek, jejich zrušení nadšeně přivítal. Jenomže ten velikánský (a trochu děravý) pytel s penězi, který se pohybuje po naší malé republice, je pořád  stejně velký, jenom se to v něm všechno pořád různě přelívá sem a tam. Zrušení poplatků znamenalo pro nemocnice najednou dost citelný výpadek financí, s nimiž už si dávno zvykly počítat. Je tedy potřeba to nějak kompenzovat. Takže jaký je výsledek ? Milý pan Vomáčka sice ušetří při každé návštěvě jihlavské nemocnice třicet korun, ale padesát zaplatí za parkování. Tudíž je o dvacet korun chudší, než předtím. To je slušná úleva, ne ? A kraj v čele s naším lidumilným panem hejtmanem, který dříve svorně s ostatními lidumilnými pány hejtmany vykřikoval, že nedopustí, aby si dělný a zemědělný lid musel platit za zdravotní péči a tak z krajské kasy ony třicetikorunové účtenky proplácel, najednou mlčí - ač by jako zřizovatel nemocnice býval mohl snadno zakročit. Stačilo by zvednout dobu bezplatného parkování třeba na dvě hodiny a nebo parkovné zpětně proplatit pacientům nad šedesát let - ale proč ? Je to jistý zdroj peněz, nad nímž nikdo nepřemýšlí a tudíž proti němu neprotestuje. Bohužel, tak je to skoro se vším, a prostý občan rád slyší na líbivá hesla a proklamace. A u EET se to jimi jenom hemží. Jedna strana říká - chceme narovnat tržní prostředí a posvítit si na nepoctivce. Zkušenosti z Chorvatska ukazují, že to funguje. Pravice zase křičí, že to mnohé podnikatele zlikviduje, že to umožní státu zneužívat data a navíc prý zkušenosti z Chorvatska ukazují, že to nefunguje... Čert se v tom vyznej. Nejhorší na tom je, že část pravdy mají oba tábory. Jak je to tedy doopravdy ? I když já osobně EET vůbec nefandím, věřím že opravdu přinese slušný zisk pro státní pokladnu. Za prvé tím, že se skutečně začne přiznávat více tržeb. Prý živnostníci kradou. Samozřejmě. Příležitost dělá zloděje. Když budete panu Vomáčkovi přezouvat na jeho zánovní felicii pneumatiky a zeptáte se ho, jestli to chce za pětistovku s dokladem a nebo za čtyřistapadesát bez dokladu, ochotně se dokladu vzdá. Teď už to bude složitější. Když na vás teď, před zavedením EET přijde tajná kontrola a po nákupu na vás vybalí odznak s tím, proč jste nevystavil doklad, jednoduše řeknete že si o ni pán neřekl (nebo že jste zapomněl), ale že na konci měsíce byste samozřejmě nákup řádně zaevidovali a zdanili. To už nepůjde - pokud bezprostředně po příjmu platby transakci "nehodíte do stroje", máte na krku veliký problém. To je ale jenom část celkového přínosu. Ministr Bureš podle mě počítá hlavně s dalším - sekundárním efektem, o němž se vůbec nemluví. EET totiž mnoho podnikatelů přivede k tomu, že se chtě-nechtě budou muset stát plátci DPH. Tím se totiž člověk musí stát automaticky, pokud má roční obrat (prosím OBRAT, ne ZISK) jeden milión korun. Jestliže máte nějakou menší maloobchodní prodejnu kde přeprodáváte jinde nakoupené zboží a má vás to slušně uživit, tak prakticky není možné, mít obrat nějak výrazně nižší než onen milión za rok. Pokud se ale stanete plátcem DPH, automaticky vás všechno zboží v podstatě vyjde dráž o 21%. Pokud o tuto částku zvednete cenu, už nebudete konkurenceschopní, takže to musíte řešit snížením marže. Mnoho živnostníků si tedy hlídá svoje tržby a vykazuje je tak, aby jim to zázračně vyšlo na 999 000 Kč. Je tu také další možnost - a upozorňuji, že zcela legální - kdy mají živnost oba manželé. Manželka třeba někde normálně pracuje, ale přitom má ještě stejnou živnost jako manžel. A na konci účetního období si doklady rozpočítají tak, aby ani jeden nepřekročili onu magickou hranici. To už teď bude mnohem složitější. V prodejně budete mít pokladnu, která hned po nákupu platbu zaeviduje. A bude dost složité nějak řešit, jestli ji zaevidovat na manžela, nebo na manželku. Budete mít tedy dvě pokladny a budete do nich ťukat na střídačku ? Stát si teď také na vše bude moci líp a automatizovaně posvítit. Snadno porovná výši tržeb. Pokud jsou na jedné ulici dvě restaurace zhruba stejné úrovně a s podobným počtem míst, přičemž jedna z nich odvádí na daních v součtu několik set tisíc, zatímco majitel druhé je už několik let ve ztrátě - něco je jistě špatně a počítače, které obvykle nejsou líné, ani úplatné,  takovéto nesrovnalosti úředníkům odhalí po pár minutách chrochtání samy. Argument pravice, že EET mnoho podnikatelů zlikviduje, tedy může být pravdivý - ale zároveň tím tedy ODS a TOP09 v podstatě přiznávají, že se doopravdy krade. To že stát bude mít přehled o tržbách a bude špízovat občany, je nesmysl. O tržbách má (pokud chce) přehled už teď, neboť může kdykoliv nahlédnout do účetnictví kohokoliv. Po zavedení EET opravdu z elektronické účtenky nikdo ani náhodou nezjistí, že si pan Vomáčka dal včera u Kulaté Báby tři dvanáctky, malého ferneta a jedny lehké Petry. Do systému totiž půjde pouze informace, že u Kulaté Báby někdo neznámý platil sto dvacet osm korun - a z toho opravdu konkurence nic moc nezjistí. Zdálo by se tedy, že EET je super věc a přinese do veřejného rozpočtu slibovaných mnoho miliard (na které už si brousí zuby porcovači medvědů). Jenomže jak jsme mluvili o tom pytli peněz, tak ten je věřte mi opravdu jenom jeden a mluvil o tom bohužel kdysi už i prezident Klaus, kterého jinak mírně řečeno velmi, ale opravdu velmi nemám rád. Takový Véna Fousek, který - byť nepoctivě - vydělá za rok bokem nepřiznaných třeba sto tisíc, s nimi totiž zpravidla neutíká do švýcarské banky. Obvykle je pěkně spořádaně utratí tady u nás. Teď ale začne šetřit. Doba bude zlá, vykukům nepříznivá a tak si tedy letos třeba nekoupí toho nového Hyundaye, jak plánoval. Takových Vénů Fousků bude v republice víc. Automobilka Hyundai prodá méně aut, bude mít menší zisk, zaplatí státu menší daň. Možná bude muset i propustit pár lidí, kteří půjdou na pracák a stát je tedy bude muset dotovat. Jenomže to už jde zase z jiné škatulky a opticky to bude vypadat tak, že se vybralo více na daních. Jasně, záměrně to dovádím ad absurdum - ale ono to tak bohužel skutečně je. Milý důchodce pan Vomáčka, který při večerních zprávách na Nově nadšeně říká manželce, jaký je ten Babiš borec a jak konečně levice zatočí se zlodějskými podnikateli, si neuvědomuje jednu věc. Až totiž půjde druhý den za panem Pumprdlíčkem do pneuservisu na letní přezutí, už mu raději nikdo nenabídne práci bez účtenky - o padesát korun levnější. Kdyby mu ta padesátikoruna bývala zbyla, mohl jít pěkně večer ke Kulaté Bábě a dát si dvě orosené dvanáctky. Takhle bude muset sedět doma. Ostatní dědci od rohového stolu jakbysmet. A to si přitom chudák Véna Fousek - majitel Kulaté Báby - maloval, jak si na léto pořídí nové Hyundai...

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

RUDÉ PRÁVO 19.11.2024
OSVOBOZENÍ 16.11.2024
RAF 04.11.2024
ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024

Poslední komentáře

https://simka51.ru: My, občané Protektorátu (1/3)
Brycewar: My, občané Protektorátu (1/3)
dublikaty_phei: My, občané Protektorátu (1/3)
Leonasmelm: My, občané Protektorátu (1/3)
Joleen: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

92 komentářů

Přidat Komentář

  • Fejinka  | 26.01.2016 09:28  | Reagovat
    Takto to vždy za těch 26 let bylo. Pravicové strany vždy podporovaly ty, kteří většinou "nepodnikali poctivě", protože z toho "něco" bylo pro ně. Co si budeme povídat. A je tomu dodnes. Laik určitě to slavné EET bude podporovat. Vždyť na Slovensku dostanete za jedno pivo účtenku. A těch řemeslníků, kteří se vás zeptají zda chcete "papír" je neúrekom. Nikdy jsem nepochopil, proč si "podnikatel" může koupit např. nové auto a jeho cenu (aspoň si myslím) si potom odečte z daní. Proč? A proč to nemůže udělat i zaměstnanec. To jsou takové divné berličky. A těch tady je.
  • Berka  | 26.01.2016 09:37  | Reagovat
    Ne, podnikatel si rozhodně neodečítá auto z daní. Odečte si ho ze základu daně. Tedy ze svého zisku. Je to logické - to auto si kupuje obvykle proto, že ho používá pro podnikání a slouží mu tedy k udržení příjmu. Navíc si ho neodečítá jednorázově, ale odepisuje ho několik let. Samozřejmě - zneužít se dá vše a také se to zneužívá. Ale primárně to co píšete, nejsou žádné berličky. Kdyby na tom měl být podnikatel stejně jako zaměstnanec, tak logicky podnikat nebude - a tím pádem třeba nedá práci několika zaměstnancům. Já ale myslím chápu, co chtěl autor tím dlouhým článkem říci - obyčejný člověk z tohoto báječného levicového nápadu nakonec stejně neuvidí ani korunu. Těch deset nebo dvacet miliard hnedka lačně spolkne nějaký resort na ochranu cvrčků, na vytvoření studií o multikulturálním soužití, na dotaci solární energie a podobně. Jen se po nich zapráší a za chvíli o nich nikdo nebude vědět. A až bude pravice zase u moci, tak určitě EET rušit nebude, byl by to pak velký výpadek příjmů.
  • XXXXX  | 26.01.2016 18:24  | Reagovat
    Na tohle téma se vůbec nebudu vyjadřovat, protože bych někoho musel udat.
  • Honza  | 26.01.2016 18:32  | Reagovat
    Když o někom víš udej ho ty hrdino.
  • Venca  | 26.01.2016 18:38  | Reagovat
    Dneska sou právě lidi líni už i udávat. Proto musí nastoupit počítače.
  • VladimírV  | 26.01.2016 18:51  | Reagovat
    Jo, bude to skvěle fungovat. Stát bude mít páku na to, dostat z podnikatelů daně. Potud dobře. Ale co v době recese jako zákonité fáze chodu kapitlistické společnosti. Firmy nebudou mít kšefty, budou krachovat, živnostníci rovněž. Ptám se, kolik peněz z plánovaného vyššího výběru daní při zavedení EET se dá na toto stranou? Odpovím, nic. Stát se totiž musí začerstva podojit a dojiči hlavně z ČSSD už se na vyšší příjmy třesou.
  • Honza  | 26.01.2016 18:56  | Reagovat
    Pane VladimíreV, ta poznámka o "o době recese" (a ta určitě přijde a jsem přesvědčen, že je to otázka 3 let) je velice přesná a vede k zamyšlení. Nezávidím příští vládě jak se s politikou současné vlády vyrovná.
  • Svatopluk Beran  | 26.01.2016 19:04  | Reagovat
    Já osobně si myslím, že to co dělá Babiš s EET je správně. Ten mi vadí v úplně jiných věcech. Prostě si musíme na princip EET zvyknout a týká se to téměř každého z nás. To co se pak děje s vybranými penězi je věc druhá a proti té se budou muset občané zákonnými prostředky bránit. Pokud se drobný podnikatel díky EET neuživí, pak podle mne toto jeho podnikání za moc nestojí. Chtěl bych ale ostře poukázat na to, že základní chyba proč se drobný podnikatel se svou službou neuživí není v něm samotném, nýbrž v tom, kolik si za službu může říci. JEŠTĚ JEDNOU A MŮŽU TO TU OPAKOVAT DOKOLA. Malé promile lidí této planety absorbuje a stahuje přes devadesát procent bohatství a práce celé této planety. Problém je v tom že prostředky směny, kterými by drobný nebo i větší podnikatel (já nevím přesně, třeba tak do sta zaměstnanců) mohl legálně a v klidu bez problému odvádět DPH a platit daně, stahují nadnárodní společnosti, banky, pojišťovací společnosti, vrcholový manažeři a kasína s finančními deriváty jenom pro sebe a převádí na minimum občanů této planety. Peněz a hodnot vytvořených na celém světě je dostatek až nadbytek. Jenže 95 procent jich vlastní pár lidí, kteří si je neustále stahují různými válkami, řízenými krizemi a finančními machinacemi jenom pro sebe. Mají to na většinu z nás velice dobře sehrané. Nejde o to je zničit, protože většina z nich jsou velice kvalitní, jinak by se k tomu nedopracovali. Nikdy ale nemohou být tak kvalitní aby měli právo si v tAK úzkém promile přivlastňovat 95 procent výsledků všech. A OPAKUJI ZNOVA, MEZI ONO PROMILE OBČANŮ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEPATŘÍ ANI DAŇOVÝ SOUMAR, ANI PAN FURBACHER, HONZA, ČI KDOKOLIV JINÝ JIM PODOBNÝ. POKUD JÁ JSEM TAK NĚKDE U PODRÁŽKY TĚCH PÁR VELIKÁNŮ, TAK TI TŘÍ MNOU JMENOVANÍ, SI TAK MOHOU AKORÁT SÁHNOUT, PŘI VYPNUTÍ SE NA ŠPIČKY, NA TAKANIČKU JEJICH BOT.
  • XXXXX  | 26.01.2016 19:52  | Reagovat
    Honza: ty seš prostě debil. Já ti nemůžu za tvý méněcenný ego. Za to si můžeš jen ty sám. A navíc ale ani náznakem jsi to nepochopil. Jak říkám debil. A už nebudu ani naznačovat. Hrdino, to mě pobavilo. Berane nech už těch konspiračních teorií, to stejně na nikoho neplatí. Teda skoro.
  • XXXXX  | 26.01.2016 19:53  | Reagovat
    Mimochodem ani netušíš jak to s těma recesema je už od vzniku kapitálu ty tele.
  • Svatopluk Beran  | 26.01.2016 20:26  | Reagovat
    xxxxx proč jsi přesvědčen že konspiračních? Ukaž mi z toho co jsem napsal že není skutečnost, třeba dej na něco odkaz, ať si to můžu ověřit, porovnat, poučit se. Následně souhlasit nebo nesouhlasit.
  • Svatopluk Beran  | 26.01.2016 20:49  | Reagovat
    Honzo pravicová vláda se s tím vyrovná úplně jednoduše. Sníží prostředky v sociálních sférách (od postižených, důchodců, školství atd.) a navýší státní pokladnu v kapitolách ze kterých se dají různými ať už zákonnými nebo méně zákonnými podnikatelskými projekty vytáhnout, těmi výjimečnými. Přičemž zároveň omezí schopnost policie a soudů. Prostě je přesměruje do míst a vytvoří státní podmínky kde budou dosažitelnější pro občany jako je pan Kratochvíl, Hřebíček, Ritich, Kožený, Nečasová, Janoušek atd. atd. V momentě kdy už to bude pro ekonomiku státu neúnosné, se zase lidi šprajcnou zvolí levicovou tržní představu, ta opětovně vytvoří širší hospodářské hodnoty a jistoty pro většinovou část občanů, které následně zvolená pravicová vláda zase zredukuje pro pár nejchytřejších, načež se bude znovu opět budovat bohatství pro širší okruh lidí a opět jako při rybolovu se zákoně nastavenými sítěmi, stáhne pro pár nejschopnějších. A tak pořád dokola. A tak pořád dokola.
  • Venca  | 26.01.2016 21:18  | Reagovat
    Hovnís. Pořád tady melete o pravici a o levici. Je to úplně jedno. Chrochtat u korejtka chce každej. Však si vemte Babiš a Kalousek. Největší nepřátelé, co si nemůžou přijít na jméno. A když byl záběr na předsálí televizní debaty - seděli tam spolu, pili kávičku, usmívali se a tykali si. Jak socani řvali, když se zvedla DPH z 20 na 21 procent. A snížili ji zpátky, když přišli k lizu ? Ne. Taky by byli blbí.
  • Daňový Soumar  | 26.01.2016 22:56  | Reagovat
    Pokud se v ekonpmice pohybuje určité množství peněz, tak z ní prostě víc na daních nevyberete i kdybyste se po..EET do vrtule. Všechno je to jen nálet na hlupáky, protože v konečném důsledku to vždy zaplatí ten, kdo je na konci. Podívejte se, jak tahle koblihová elita pro lůzy co je u lizu s vekou pompou zrušila druhý pilíř pro důch. pojištění (mimochodem to paskvil), ale už nějak pozapoměnla snížit DPH, které se kvůli tomuto kroku zvedalo. A pitomci jim to žerou. A takhle je to v krajině loseru se vším.
  • Honza  | 27.01.2016 15:33  | Reagovat
    S.Berane, vy jste fakt přesvědčen že jenom pravicové vlády a její politici byli, jsou a budou ti co kradou a obohacují se ?
  • Daňový Soumar  | 27.01.2016 16:48  | Reagovat
    Pro bijce ODS něco k zamyšlení. Rozhodně se ODS nechci zastávat ale měla lví podíl na tom, že se začly ledy hýbat. 'http://www.novinky.cz/domaci/392973-obrat-v-boji-s-korupci-nastartovaly-necasovy-reformy-tvrdi-bures-z-transparency-international.html' Tvrdím, že novodobá politická elita ovšem dělá pravý opak . Dávám to sem proto, aby někteří snílci vytáhli ruku z nočníku a neviděli vládnocí politiky v růžových brýlích. Ten kašpar na hradě měl na něco podobného dvacet let a zmohl se akorát na fond pro ponížení státního dluhu.
  • XXXXX  | 27.01.2016 19:05  | Reagovat
    Myslíš Klause? Ten na to měl opravdu času dost. Ten co tam je teď už jen tlachá, ale furt je to lepší než spící žvatlal.
  • Daňový Soumar  | 27.01.2016 21:53  | Reagovat
    xxxxx je jesný, že si vrána k vráně sedá :) Ještě by to chtělo vytáhnout něco o ožralým Havlovi, tak aby to bylo přesně v koloritu bolševické propagandy. :)
  • XXXXX  | 27.01.2016 22:35  | Reagovat
    No jak pravíš, ač s podivnou ironií ani jeden z těch zmíněných mi nepřijde jako president a pan Kubera to taky nespasí. A s tou bolševickou propagandou je to jak prosímtě? Moc se těším na to moudro.
  • Venca  | 27.01.2016 22:45  | Reagovat
    To ne. Žádnej ožralej Havel. To by zas panu architektovi přišlo líto a musel by na to téma nakopírovat dlouhej článek.
  • Libor Furbacher  | 28.01.2016 01:13  | Reagovat
    Bolsevicka propaganda je to co se kandidati ucily na komunistickych skolenich ,jak by jste to mohl zapomenout?
  • XXXXX  | 28.01.2016 09:11  | Reagovat
    A pozor dement z jůes. Tys tam přeci nikdy nebyl, tak jak můžeš vědět co se školilo? No nicméně, to nebyla otázka k vzniku nějaké tvojí dementní narážku, ale na konkrétní vysvětlení, protože jak říkáš já tam byl a nějak si to nedovedu zařadit. Firbachr, když už chceš prudit, tak k věci. Tohle poštěkávání umí i náš Baryček a to je jen hloupé zvíře.
  • pozorovatel  | 28.01.2016 18:23  | Reagovat
    :-)
  • Daňový Soumar  | 28.01.2016 18:23  | Reagovat
    xxxxx vzhledem k Vašemu způsobu vyjadřování a stylu vedení diskuse si dovolím tvrdit, že Baryček má ve Vaší rodině zdaleka nejvyšší IQ. ;)
  • Svatopluk Beran  | 28.01.2016 18:27  | Reagovat
    Honza říká: Středa, 27. 1. 2016 v 15:33 S.Berane, vy jste fakt přesvědčen že jenom pravicové vlády a její politici byli, jsou a budou ti co kradou a obohacují se ? Honzo to určitě ne. Stoprocentně si přikrádají i někteří levičáci, snad kromě komunistů, protože ty k lizu momentálně nikdo nepustí. Rozdíl je ale především podle mne v tom, kdo a jaké zákony k rozkrádání cíleně vytváří. Již jsem to tu před pár lety popsal. Zkusím to zkráceně opakovat. Pravice vytváří zákonná, pouze vysoká koryta ze svého principu ideologie NEVIDITELNÉ RUKY TRHU s tím, že to co jim přeteče z koryta do nižšího korýtky, si může plebs pobrat pro svou životaschopnost. Levice pak staví zákonným způsobem korýtka níže tak, aby mohli slušně žít všichni, kteří se podílejí na tvorbě HDP, též s ohledem že již žijeme na začátku 3 tisíciletí. O tom že se k vysokým korytům pravice chodí napást potají i někteří vychcanci z levice vůbec nepochybuju. Takže můj závěr - nikdy nepochopím, jak běžný člověk může volit pravici. Pravice jako hlídač demokracie levicové aktivity zprava je v životaschopnosti národa nezbytná a nepostradatelná, zrovna tak jako komunisti kteří musí hlídat levici, aby se příliš nepřiblížila k pravici. ČSSD je nyní nejsilnější levicová strana, i ta však je promne z hlediska levice pouze nezbytné zlo. Komunisté z hlediska prosazování centrálního hospodářství v protikladu k tržnímu hospodářství jsou podle mne někde mimo můj obzor, přesto však nezbytní k hlídání pravice i levice.
  • XXXXX  | 28.01.2016 18:55  | Reagovat
    A další chytrolín slušňák. Můj způsob vyjadřování je opravdu problém. Žádný prase nechce slyšet, že je prase tomu rozumím, ale někdo vám to hoši říct musí. Nicméně opět jsem se nedozvěděl odpověď. Nebude to náhodou tím, že tlacháte píčoviny a vlastně víte kulový? Bude. Ale já vám to nemám hoši za zlé. Každé boží hovádko má právo na život.
  • Honza  | 28.01.2016 19:34  | Reagovat
    XXXXX - pan S.Beran určitě čeká na vaši odpověď. Jste toho schopný, nebo mne zase urazíte ve vám blízkém vyjadřování.
  • Honza  | 28.01.2016 19:37  | Reagovat
    Daňový Soumar, Libor Furbacher a už jsme tři.
  • Svatopluk Beran  | 28.01.2016 20:29  | Reagovat
    Můj pohled na XXXXX je v podstatě kladný. Také se mi nezdá jeho způsob vyjadřování, ale smířil jsem se s ním již před mnoha lety a to přesně důvodů, které on zde ve svých odpovědích prezentuje. Hodně mi totiž dříve nevědomky pomohl a já mu za to dodatečně děkuji.Býval jsem totiž občas na těchto blozích také pořádně vytočený (když si vládní pravice zákonným i nezákonným způsobem s lidmi vytírala zadky) a snad někdy i nadměrně ostrý. Jeho vyjadřováním, jsem však dostal své případné možné budoucí zrcadlo v naštvanosti a tak daleko jsem až zajít nechtěl. Podle mne svým tvrdým až sprostým vyjádřením hodnotí celkem přesně úroveň odpovědi druhého. Pokud přehlédnu jeho expresivitu tak jeho odpovědi mají logiku a často v přesné míře vystihují danou racionalitui. Jak říkám, už jsem si na to zvykl a že jsme to spolu neměli ze začátku jednoduché a lehké. Snažím se teď vždy vytáhnout z jeho odpovědi pouze mířenou skutečnost a jeho vlastní názor, který hold říká tvrději než je tady normálně zvykem. Já s tím skutečně žádný problém nemám. Je mi ale jasné, že pokud bychom se tak chovali všichni, asi bychom se nedomluvili. Jeden ostřejší mezi námi mi však vůbec nevadí. Myslím, že jsem si tady v minulosti od mnohých jiných užil také dost. Dokázal to však podlemne se ctí přežít a jít si dál poučen, třeba i sprostě. Osobní návštěvy u mě doma, například pana šéfredaktora Klukana či bývalého hejtmana pana Vystrčila, jsou toho důkazem.
  • Svatopluk Beran  | 28.01.2016 20:35  | Reagovat
    Oprava. Už spěchám do kolbenky a dělám chyby. Dokázal jsem to však podle mne se ctí přežít a jít si dál poučen. Poučen třeba i sprostě.
  • Libor Furbacher  | 29.01.2016 13:41  | Reagovat
    Pane Beran ,mate pravdu ze pokud by se komunikovalo jak xxxxx,tak se neda domluvit.Diskuze a domluveni to je demokracie. Ale oni levicaci se nechteji domluvit,chteji pouze impose jejich ideje na vsechny.A pokud to nepracuje a dojdou jim argumenty tak se snazi intimidovat a vsimnete si ze cim vetsi levicak tady na blogs ,tim vic osobniho urazeni . Samozrejme ze vam to nevadi on je ted vas solemate,on nese tu standartu po vasem ''pouceni a preziti se cti''.A pravdepodobne vam to i trosku chybi.
  • XXXXX  | 29.01.2016 17:09  | Reagovat
    No, děkuju za uznání. Ale nevím, proč se nikdy nedočkám odpovědi. Je to asi jako včera u Jílkový. Jednoduchá otázka nulová odpověď. Pán z publika jakýsi hotelier ve svazu hotelierů pokládá tomu magorovi vedle Udženie otázku A co vám teda vadí na rovných podmínkách? Magor odpovídá přednáškou o nesmrtelnosti chrousta. Ameriko to jsi přesně ty. Když se zeptám Je to modrý nebo červený? očekávám odpověď Modrý. Červený. Pruhovaný. Já nevím jaký. ale ne "Vlk sežral Karkulku". To se opravdu nemůžeme domluvit. A co vůbec nesnáším, tak to je následující a teď to okopíruju, protože se mi to nechce přepisovat "Samozrejme ze vam to nevadi on je ted vas solemate,on nese tu standartu po vasem “pouceni a preziti se cti“.A pravdepodobne vam to i trosku chybi." Mluv za sebe debile. A ještě ti něco povím, ale asi bych to měl překopírovat i na začátek protože ty nejsi schopen dočíst se až sem. Přestože jsem před pětatřiceti lety kandidoval na člena strany NEJSEM LEVIČÁK. Já jsem já a ne nějakej amerikou poznamenanej debil. To, že někdo nemá rad nafoukaný kretény z ameriky neznamená, že je komunista nebo fašista, či džihádista. Jenže to se vymývačům mozků z ameriky, nejpolicejnějšího státu světa plnýho udavačů horších než tady za komačů nelíbí.
  • Svatopluk Beran  | 29.01.2016 19:00  | Reagovat
    Pane Furbacher píšete naprosté hlouposti ohledně toho kdo je více hrubý nebo sprostý, jestli levice nebo pravice. Co je podle vás Trump, to je levičák? To je přeci pravičák jako poleno a při tom je to sprosté vulgární hovado první třídy. A z čeho ta jeho osobní sprostota vychází? Z toho že je chudej nebo z toho že je bohatej? A co takovej Topolánek s Kalouskem, když si vztyčili fakáče v poslanecké sněmovně a měli k tomu výsměšný řeči? To snad jsou lidé smýšlející o solidaritě nebo čistí neoliberálové? A co to je od vás za argument, že levice se nechce domluvit a že chce vnutit všem jenom své ideje? Pravice snad ne? Nebo konkrétně vaše nová země? Vždyť vy to děláte cíleným a krutým vyvražďováním a destabilizací cílených zemí stejně, jako se to dělo po celý lidský historický vývoj člověka a máte to zakódované i do budoucnosti ve svých hospodářských vizích. Máte svojí ideu a pokud ji neakceptují přesně jiní, tak je vybombardujete až do pravěku. Na jedné straně odsuzujete diktátorsky komunistickou Koreu a na druhé straně držíte při životě nejkrutější diktátorský režim na světě, který nepřipustí žádnou diskuzi dokonce ani mezi islamisty a kde jsou bez jakýchkoliv práv ženy.To v té Korey, mají aspoň ženy práva jako muži. Nečetl jsem tu od vás jediný odsuzující názor na všechny vaše vlády, který by odsuzoval vaši zem a vládu za podporu Saudské Arábie. Schválně jste vůbec schopen to napsat, že jako americký občan odsuzujete vlády USA za spolupráci a podporu tohoto nejbrutálnějšího politického režimu, kde nesmí neexistovat vůbec žádná opozice a to ani islámská kromě wahábistů? Máte vůbec ještě tu vnitřní sílu jakou jste měl za vlády komunistů u nás, nebo se bojíte vašeho policejního a militantního zřízení? Dáte hlavu do písku? Jestli já mám z nějaké země do budoucna strach, tak je to z vaší. Svět svou agresivitu zvedá jen a jenom na podkladě vaší vnucovací strategie, jako jediného možného způsobu života. xxxxx podle mne má daleko do levicově smýšlejícího člověka. Podle mne je přesně někde mezi. A prostě jen obhroublejším způsobem říká co mu na pohledu těch, kteří jsou od něj vlevo nebo nelíbí nebo nezdá. Dále je na vás vidět že pro vás je každý levicově smýšlející člověk komunista. Nezlobte se na mě, ale to hodně vypovídá o vašem silně omezeném obzoru možností toho co a čím může jiný člověk, který neuvažuje PŘESNĚ JAKO VY, asi být.
  • Svatopluk Beran  | 29.01.2016 19:04  | Reagovat
    Opět chyba, a to do kolbenky nespěchám a čeká mě volná sobota a neděle. Hurá,hurá, hurá. kteří jsou od něj vlevo nebo v pravo nelíbí nebo nezdá.
  • Svatopluk Beran  | 29.01.2016 19:08  | Reagovat
    a vidím další, správně je. kde nesmí existovat vůbec žádná opozice a to ani islámská kromě wahábistů?
  • Libor Furbacher  | 29.01.2016 19:39  | Reagovat
    to xxxxx. Ale jak odpovidate vy?Pan Beran se vas v clanku vise, ptal Zadna odpoved.Ja uz jsem se vas nekolikrat ptal aby jste mi napsal co vas kamarad, skutecnej american, rika na to vase neustale plivani na ameriku.Vase odpoved ,ze ma hlavu ,je neco jako ta vase ''vlk sezral Karkulku''. Vemte si tu vetu z vaseho posledniho vytvoru ,dejte mu to precist a napiste mi co na to rika!
  • Staník  | 29.01.2016 20:26  | Reagovat
    Fürbachere, ty seš opravdu hloupej, zaslepenej a možná bych byl i rád kdybys mně přesvědčil o opaku. Přesto se tě zeptám na pár věcí ty antikomunisto a americkej hrdino a rádobydemokrate. 1. Proč jsi utekl do Ameriky? 2. Byl jsi v pionýru či ČSM (SSM)3.Jakou máš vazbu na Jihlavu, že zrovna JL vyhrály tvou přítomnost na blogu? 4. Jak víš co musel vědět kandidát KSČ o bolševický propagandě ? 5. Byl někdo z tvé rodiny komunista? 6. Jak poznáš levičáka ty americká hlásná troubo? Jestli seš takovej frajer jak děláš a odpovíš popravdě tak se asi hezky ztrapníš hochu. Pokud si pamatuji ze statistik z devadesátého roku tak tady bylo do roku 89 cca 1,7 milionu komančů, cca stejně kandidátů, potom svazáci, kontráši, estébáci, donašeči a různí spolupracovníci a jejich spolupracovníci, podržtašky z národní fronty a z řad církve..... Tudíž většina národa se namočila chca nechca více anebo méně. Lidí s ryzím charakterem bylo pomálu (připouštím vyjímky). Ty jsi samozřejmě s žádným pionýrem, svazákem či komunistou nekamarádil, viď? Umíš jenom prudit a zatím jsem tady od tebe nečetl jedinej rozumnej anebo souvislej delší příspěvek k meritu věci. Jenom blbě plkáš a myslíš si, že tady padneme na prdel z tvejch výblitků do tmy a že se posereme z komunistů, kterejma se nás tady snažíš strašit, kteří už můžou tak maximálně úplný hovno a nikdo si z nich nic nedělá. Chlapče milý nadávej si na Obamu, bordel v Emerice ale do situace tady v tom našem prdelákově se nemontuj protože o tom jak to tady teď je vůbec nic nevíš. Já sice taky blbě plkám, ale žiju tady padesát let, taky jsem si svý zkusil, ale nikam jsem neutekl protože tady žiju rád. A věř mi mohl jsem utýct mnohokrát. Lidi nedělím na levý nebo pravý ale jen na dobrý a špatný. Tak asi tak. všem se omlouvám, že jedu mimo téma ale tohle mně sere, nějakej prudil zbabělej.
  • Libor Furbacher  | 29.01.2016 23:04  | Reagovat
    Staniku. A ode mne chcete zivotopis? A jeste vsechny moje znami?A vy se ani nepodepisete pod to vase vyliti ze srdce vlastnim jmenem! Mimochodem ,presne jedete podle planu.
  • Staník  | 30.01.2016 07:26  | Reagovat
    Váženej Fürbachere,přesně tohle jsem čekal. Děkuji:-) To jsem ale zasranej levičák co, že jsem se tě zeptal na obecné věci, které ty tady každému předhazuješ a nejsi schopen sám napsat třeba : pocházím z jihlavska,utekl jsem před bolševikem v osumdesátejch letech, ne nekamarádil jsem se s pionýry, nebyl jsem v ssm a levičáka poznám podle červenejch trenek.... Obyčejný diskutující by si aspoň udělal představu jak jsi trpěl a třeba by pochopil i tu tvoji zavilost a jemnou tupost :-) Jinak téma podpisu nebudu řešit. Staník je to samé jako nějaký Libor Fürbacher odkudsi z nějaký americký prdele. Ve věcech prezentace názorů to nehraje žádnou roli.Prostě seš posera, kterej je tisíce kilometrů daleko, přesto ví vše nejlíp ale není schopen napsat důvody proč je takovej trouba. Navíc ani už neumíš číst česky - přečti si nejdřív příspěvek než na něj zareaguješ. Jinak ti tleskám za to, žes tady veřejně ukázal jakej seš primitiv a taky, že jsi opravdu mentálně pořád hloupej čecháček ač s americkým občanstvím. Čest práci :-)
  • Staník  | 30.01.2016 07:44  | Reagovat
    Jo a ještě něco Fürbachere (a to už bude poslední komentář na ty tvý chytrosti). Třebas s Beranem jsem málokdy souhlasil, s většinou jeho názorů se neztotožňuju a dostával tady od mnoha lidí včetně mně pěknou čočku. Ale časem jsem zjistil, že je to sečtělej chlap s pevným názorem (ikdyž občas zbytečně tapetuje), dává odkazy na zdroje atd. A ač s ním pořád ve většině věcí pořád nesouhlasím naučil jsem se ho respektovat a už v jeho případě ani neužívám hrubé výrazy a umím uznat když má pravdu. A o tom to je mister Fürbacher. Zkuste o tom někdy přemýšlet. S pozdravem Bůh ochraňuj Ameriku. Staník.
  • XXXXX  | 30.01.2016 09:21  | Reagovat
    Beranovi jsem neodpověděl, protože jsem jeho příspěvek zřejmě nečetl. A tobě jsem odpověděl celkem jasně. Nevnucuje tady nikomu myšlenku pupku světa v Bílem domě. tím pádem není důvod "plivat" na ameriku. Na válčení ameriky má naprosto stejný názor jako já, a na americký lid stejně tak. A důvod proč je tady - protože to s váma vy debilové nemohl vydržet a bylo mu naprosto jedno kde skončí, jen ne v americe. A protože narozdíl od 90 procent američanů. kteří netuší kde se nachází Evropa on to věděl, protože utpěl vzdělání, tak se prostě přestěhoval tam kde tušil normální lidi, do čech a že skončil právě tady, za to může, jak bych to řekl a někoho se zase nedotknu - láska. A znám ještě jednoho Američana, kdysi k nám jezdil servisovat jednu tajnou počítačovou síť a ten je zase na Slovensku, Why? Because most amerian people are stupid. Jeho slova. Naštěstí, my jim tam posíláme samou elitu jako jsi ty, tak se to snad zlepší. Staník: to je úplně přesný o prudičích a to ze 7:44. Berana jsem v dávných dobách též napadal za jeho názory, ale došel jsem k naprosto stejnému závěru, dík, že jsi to takhle napsal, já bych to tak pěkně nedal. a to o těch podpisech tak třeba Kačer skrblík, nebo Čuk a Gek, co Václav Havel, nebo Velký Manitou, co se ti líbí Furbacher, vyber si. Nebo že by Pavel Furbacher to by se ti mohlo líbit ty pako.
  • Honza  | 30.01.2016 11:56  | Reagovat
    S.Berane, berte to jako odlehčení k vašemu postoji k Americe - nejste sám :-). URL: http://hn.ihned.cz/c1-61963150-amerika-ma-noveho-nepritele-domaci-kocky Kategorie: Zprávy 2014: Amerika má nového nepřítele - domácí kočky - Hospodářské noviny
  • Honza  | 30.01.2016 12:01  | Reagovat
    to XXXXX a Staník : Máte potřebu stále někoho napadat, urážet a ponižovat ? Nejsme si vědom že stejnou formou na vaše názory reaguje L.F.. Třeba by vám to nevadilo, ale určitě byste to nenechali bez urážky.
  • XXXXX  | 30.01.2016 12:30  | Reagovat
    Honza ne někoho, ale demagogy. Ostatně tvoje otázka svědčí o tom, že buď neumíš číst, což by bylo odpustitelné, protože se to dá napravit, nebo patříš mezi demagogy meloucí si neustále svou. Takže zkusím ti pomoci. Přečti si POZORNĚ Staníkův příspěvek za 7:44, raději dvakrát, bez poslední věty, pokud i pak podotkneš něco jako ve 12:01, pak jsi prostě debil.
  • Honza  | 30.01.2016 14:35  | Reagovat
    XXXXX mne už ničím nepřekvapíš a neurazíš.
  • Honza  | 30.01.2016 14:41  | Reagovat
    to XXXXX: Staník napsal ,,,,tu tvoji zavilost a jemnou tupost..... :-), "..... tady veřejně ukázal jakej seš primitiv a taky, že jsi opravdu mentálně pořád hloupej čecháček ač s americkým občanstvím.....".
  • Honza  | 30.01.2016 15:01  | Reagovat
    to S.Beran : Kopírují ostatní, tak jsem to zkusil taky - nemusíte se mnou souhlasit, ale můžete mne urazit (nebudu se na vás zlobit). Sice to není tak fundovaný komentář jako od vás, je ale je tam proč........ Tak vidí Ameriku i jiní lidé. Mohu vás ujistit, že to neberu tak úplně doslova, ale tento názor je mi blízký. Proč nenávidím Ameriku (Články jiných autorů). Každý druhý Čech nenávidí Ameriku. I když tam málo kdo z nich žil, jejich názor na Ameriku je nekompromisní: Amerika stojí pod psa ! A tak jsem si poprvé uvědomil, že já vlastně taky nenávidím Ameriku. Zde je proč ... Já nenávidím Ameriku, protože tam žijí krásní, pro-aktivní a super-produktivní lidé, kteří kypí humorem, nápaditosti - ale hlavně - silnou sebedůvěrou. Tito lidé přišli do Ameriky ze všech koutů světa. Tito lidé museli opustit bezpečí svého domova a odjet někam za svým snem - do neznáma, za vodu, na druhou stranu zeměkoule, za vidinou lepšího života pro své děti a rodinu. Já nenávidím Ameriku, protože Amerika je postavena na chybách Evropy. Amerika zaručuje základní přírodní práva a svobody všem, kdo vstoupí na americkou půdu. A tak ti, kdo jsou ve své vlastní rodné zemi pronásledováni svými vlastními bratry, nachází útočiště právě v té mizerné Americe mezi cizími lidmi, kde jsou si všichni sobě rovnými. Já nenávidím Ameriku, protože bydlím v jednopokojovým kamrlíku na pátém patře paneláku, obklopen z každé strany nervózními sousedy, kterým vadí každý můj krok. Když se optáš Američana, proč má šesti-pokojový dům se stejným počtem koupelen, dvěma kuchyněmi a krásně modrým bazénem obklopeným palmami na deseti hektarech pozemku - tak ti s úsměvem na tváři odpoví: a proč ne ? Já nenávidím Ameriku, protože Amerika nám dala mnoho věcí, bez kterých se dnes neobejdeme. I ten zatracený Internet byl vynalezen v Americe ! Já nenávidím Ameriku, protože nám dala McDonaldy - tedy restaurace, které servírují pofidérní, ale hlavně nezdravé jídlo. Já nenávidím Ameriku, protože kdykoliv procházím kolem McDonaldu v Praze, vždy je tam narváno až po střechu. Ne Američanama, ale Čechama. Já nenávidím Ameriku, protože nás obléká. Ano, mám na sobě oblečené Levis jeans a tričko, na kterém je napsáno cosi v angličtině. Já nenávidím Ameriku, protože Američani jezdí v obrovských autech s klimatizací a posilovačem řízení, které žerou desetkrát tolik co můj Peugot Prdítko. Já nenávidím Ameriku, protože v Americe najdete nekonečné pláže, vyprahlou step, kouzelné hory, písečnou poušt', pohádkovou přírodu a fantastické lyžování. A to jsem se ani nezmínil o rybaření... Já nenávidím Ameriku, protože nám cpe do chřtánu svoji kulturu: posloucháme americkou hudbu, sledujeme americké televizní seriály a chodíme do kina na americké filmy. A zatímco se nám to všem nelíbí, všichni jejich kulturní produkty vesele konzumujeme. Já nenávidím Ameriku, protože má nejhorší školy na světě. Ano, ty otřesné instituce vyššího vzdělání, jako jsou Harvard, Yale, MIT, Stanford, Columbia, Princeton a nebo snad i Art Institute of Pasadena, kde studenti běžně platí přes sto tisíc dolarů za rok za jejich vzdělání - vzdělání, které nikde jinde ve světě nenajdete. I ten hlupák Albert Einstein neměl kam jít vyučovat své ptákoviny, tak skončil na Princetonu v Americe. Absolventi amerických škol jsou pak najati největšími korporacemi na světě za astronomické nástupní platy a do konce našeho života nám budou říkat, co dělat, jak to dělat a jak žít svůj vlastní život. A co na to kibic Čech ? Nuže, komukoliv se z Čechů naskytne příležitost jít studovat na Americkou Univerzitu, tak americké školy jsou najednou perfektní... Já nenávidím Ameriku, protože ji nerozumím. Amerika se schovává před zbytkem světa kdesi na západní polokouli, mezi inferiorním Mexikem a dependentní Kanadou, obklopená Atlantikem na jedné straně a Pacifikem na druhé. Protože je tak daleko, není lehce přístupná, což bezesporu dodává k její mystice. Proto nenávidím Ameriku... A konečně, já nenávidím Ameriku, protože Amerika jde za nás za všechny do válek, aby jsme všichni, bez rozdílu, měli zítra co jíst, co pít a mohli spokojeně žít. Aby jsme se nemuseli bát dalšího Hitlera, Stalina, Husseina, Pol Pota a dalších šílenců, kteří se vždy alespoň jednou za generaci někde ve světě objeví. Amerika se stará o to, aby jsem se ráno mohl probudit, políbit manželku a své děti - a spokojeně odejít do práce s tím, že je večer najdu doma zdravé a usměvavé - přesně tak, jak jsem je tam ráno naposledy viděl ... A to je přesně to, proč nenávidím Ameriku !
  • XXXXX  | 30.01.2016 18:34  | Reagovat
    Jsi prostě debil
  • Staník  | 30.01.2016 18:50  | Reagovat
    Honzo ty jsi opravdu trochu natvrdlejší, ale nevadí. Mohl bys být ale trochu i soudnej. Přečti si příspěvky mister Fürbachera (třebas i pár let zpět) a potom mi řekni jestli mimo neustálýho rejpání do všeho u nás a toho, že jsme tady prakticky všichni komunisti mají jeho příspěvky nějakou vypovídající hodnotu. Ještě tady nenapsal nic co by mělo hlavu a patu. Kdo napíše něco co se páně Fürbacherovi nelíbí je hned levičák a komouš. A o to mi jde. Nechci nikoho urážet, ale něco už je i na mně moc. A nesnáším lidskou blbost a to, když mně někdo přesvědčuje že zelenej strom je žlutočervenej. Proto reaguju. A až přestane prudit a bude normálně diskutovat tak se k němu budu i tak chovat. To jen tak mimochodem. A jestli jsi dobře četl můj příspěvek zkus tam taky najít to, že lidi dělím na dobrý a špatný a ne na levičáky a pravičáky. Takhle to totiž je dle mne fér. Mám přátele mezi oranžádama, modrákama, rudejma i knížepánama a fakt je nehodlám lustrovat protože jsou to super lidi. Otevři trochu oči Honzo, zeptej se třeba mezi svejma příbuznejma kolik z nich bylo kdysi v KSČ a asi se budeš trochu divit nicméně určitě je nebudeš mít míň rád. Kapišto? Tak to jsem rád. Hezkou sobotu všem.
  • Honza  | 30.01.2016 20:10  | Reagovat
    XXXXX opět jsi se projevil. Ale mne už neurazíš, protože lidé tvého ražení mi nestojí za další komentář. Staníku, mě nevadí komentáře, respektuji názor každého, někdy se ozvu, ale vadí mi obhroublost a vulgarita. Tak L.F. nečtěte a bude pokoj. I on může mít svůj názor. A komentování článků p.Gryce od XXXXX skutečně hovoří o intelektuální stránce tohoto pána.
  • Svatopluk Beran  | 30.01.2016 22:45  | Reagovat
    Honzo já jsem v USA pět let žil a pracoval. Je to nejbohatší a velice krásná země, která se stará velice dobře o své přírodní památky, má vynikající vědu a techniku, kosmonautiku, sportovce atd. atd. První dva roky jsem tam na černo pracoval až dřel a bylo tam podle mne všechno správně. Časem jsem byl za to i spravedlivě finančně odměňován. Jelikož jsem pracoval poctivě i když ne tak profesionálně jako jiní, byl jsem postupně šéfem odměňován víc než manuelně schopnější zaměstnanci, kteří si ale přikrádali. Přikrádali si proto, že i on měl svůj byznys založený na cíleně nesprávných odvodech státu, jelikož všechno nosil v hlavě a nepoužíval počítač. To umožňovalo zaměstnancům si něčím občas nadrzo z jeho skladu vypomoci. Business je složitý a proto si lidi, kteří si občas přikradli, ale byli velice schopní jako mechanici držel i nadále po zjištění přestupku. Mě si držel asi proto, že ač méně schopný než oni, ale nepřivlastňující si jeho majetek. Po několika letech jsem měl i větší hodinové finanční ohodnocení než druzí. Sprostý a hulvát byl však v práci ke všem. Věty jako, ty hovado tys rozbil to sklo, víš kreténe o tom že jsi mě připravil o dvě stě dolarů, a podobné, byly běžné. Odešlo se však z práce a už se o tom případu nikdy nezmínil. K němu domů do bytu na Palos Verdes, což je jedna z těch hodně dobrých čtvrtí v Los Angeles, jsme chodili celkem běžně na párty a nikdy nám sebe míň nenaznačil že on je šéf a mi plebs. Jezdili jsme tam všichni třeba na kolečkových bruslích v místnostech, když jsme se řádně prdli. Pokud se zase ale někdo v práci zranil a mě se to stalo dvakrát, že jsem si roztrhl holeň až na kost, poslal ho za bránu ať se do pořádku dám jak sám umím a pak že se můžu vrátit s tím, že se nechce dozvědět, že se někde zmíním kde se nám to stalo. Abych se vrátil k článku který jste přetiskl. Je to podle mne tendenčně udělaná PR práce, která ukazuje na hloupostech co jakoby českým lidem vadí a že jsou proto tupci. Našim občanům však vadí na USA celosvětové vraždění, které potřebují Spojené Státy pro svou výkonnou ekonomiku a blahobyt a ne to co se snaží píarista vnutit vám, což se mu zřejmě ve vašem případě, podařilo. O USA by se dalo mnoho povídat. Spojené Státy mi mnoho daly a jsem jim za to, zrovna tak jako třeba xxxxxxku, velice vděčný. Je to bohatá a v sedmdesáti procentech krásná země. Není to ale MŮJ ŠÁLEK KÁVY. K tomu svému bohatství a kráse vysává jak pijavice celý svět, určuje mu jak se má chovat a po milionech vraždí občany jiných států a vytváří z občanů oněch států bezdomovce a fundamentalisty. Na jednom světadílu je například iniciátorem Helsinských dohod o lidských svobodách a na druhém v té samé historické době staví do čela zemí diktátory, kteří za pomoci tajných služeb USA mučí a vraždí své oponenty po desetitisících. PROSTĚ TENTO TYP BLAHOBYTU A FARIZEJSTVÍ NENÍ MŮJ ŠÁLEK KÁVY. To neznamená že vám a mnohým jiným postiženým podobnou slepotou jako měli přitakávači komunistů, tohle všechno nevadí a líbí se vám jen to bohatství a zisk,za kterým už nevidíte to utrpení obyčejných lidí po celém světě. Dnes převážně muslimském. Pokud budete chtít můžeme každou větu ve vámi výše uvedeném článku rozebrat z hlediska mých zkušeností z mého působení ve Spojených Státech. Jsem přesvědčen že minimálně dvě třetiny z nich jsou typickými pro manipulaci z lidmi jako jste vy a nezakládají se na reálných skutečnostech.
  • XXXXX  | 31.01.2016 00:19  | Reagovat
    Honza ale ty jsi opravdu debil. A zase jem se projevil. Obhroublostí a vulgaritou proti tobě protože jsi jak jsem řekl - debil. Hledej zástupné dúvody kde chceš, jsi debil. Vyprávěj o mé diskriminaci p. Gryce, o mém bídném intelektu, ty jsi prostě debil. Jo chtěl bych říci, že je to můj soukromý názor, že jsi honza.
  • Honza  | 31.01.2016 14:37  | Reagovat
    S.Beran, pro vás PR práce, pro někoho i část pravdy. Jenom mne zarazilo jak píšete že jste pracoval v Americe 2roky načerno, když to není tak dlouho jste se na tomto blogu dušoval že jste celou dobu platil daně a byl řádně zaměstnán. Nevím, nevím zda píšete vždy pravdu.
  • Honza  | 31.01.2016 15:06  | Reagovat
    XXXXX děkuji za několikáté mé hodnocení slovem "debil", vy jste u mne zase "idiot". Tím končím.
  • XXXXX  | 31.01.2016 17:21  | Reagovat
    Nemáš zač, usilovně jsi na tom pracoval
  • Svatopluk Beran  | 31.01.2016 19:31  | Reagovat
    Honzo napíšu to tedy přesněji, protož jste tu další nový. Já to tady už vysvětloval několikrát, pro vás to ale klidně v krátkosti uvedu znovu. Pracoval jsem tam načerno celkem pět let a prvé dva roky jsem byl přesvědčen že Spojené Státy fungují tak jak nám to bylo doma prezentováno. Přitom jsem od okamžiku, kdy jsem získal Social Security Number, (to sice není pracovní zelená karta, ale už vás na SSN někdo potají zaměstná, protože se tím vytvoří prostor pro placení daní). SSC jste měl mít povinně, pokud jste chtěl po americe řídit jako turista auto. Mezinárodní řidičák tam totiž asi po třech měsících ztrácel platnost. Před 11zářím jste tam mohl pracovat na černo celkem bez problému a mohl mít třeba i svou drobnou firmu. Výhody to přinášelo oboum stranám. Princip byl v tom, že jste platil státní i federální daně, ovšem nijak jste si je nemohl zpětně v sociálním sektoru, ani nijak jinak vybírat. Při počtu několika milionů takto na černo pracujících občanů jiných zemí v USA, (mám dojem že to je přes 10milionů), povětšinou na pracovních pozicích do kterých se Američanům moc nechtělo a to i zaměstnaných u nejvýše situovaných občanů USA, jste byl ale bez možnosti uplatnit jakékoliv sociální výhody z platby těchto daní, (nemoc, zranění, dovolená atd.) měla státní kasa obrovské příjmy pro vlastní občany. Proto, pokud jste nebyl průserář a přinášel takto hospodářské hodnoty této zemi, bez toho aniž by jste ji jakkoliv zatěžoval, nikdo po vás nešel. Zřejmě tomu nebudete věřit ale například právě tito načerno pracující, víceméně námezdní dělníci, snižují kriminalitu běžných obyvatel USA.
  • Svatopluk Beran  | 31.01.2016 20:06  | Reagovat
    Mohl by jste mi Honzo dát prosím odkaz na nějakou diskuzi, kde se podobně český čtenář zapojil? Já nenávidím Ameriku, protože Američani jezdí v obrovských autech s klimatizací a posilovačem řízení, které žerou desetkrát tolik co můj Peugot Prdítko. Mohl by jste mi Honzo dát prosím odkaz na nějakou diskuzi, kde se podobně český čtenář zapojil? Já nenávidím Ameriku, protože ji nerozumím. Amerika se schovává před zbytkem světa kdesi na západní polokouli, mezi inferiorním Mexikem a dependentní Kanadou, obklopená Atlantikem na jedné straně a Pacifikem na druhé. Protože je tak daleko, není lehce přístupná, což bezesporu dodává k její mystice. Mohl by jste mi Honzo dát prosím odkaz na nějakou diskuzi, kde se podobně český čtenář zapojil? Já nenávidím Ameriku, protože v Americe najdete nekonečné pláže, vyprahlou step, kouzelné hory, písečnou poušt’, pohádkovou přírodu a fantastické lyžování. A to jsem se ani nezmínil o rybaření… A konečně, já nenávidím Ameriku, protože Amerika jde za nás za všechny do válek, aby jsme všichni, bez rozdílu, měli zítra co jíst, co pít a mohli spokojeně žít. Aby jsme se nemuseli bát dalšího Hitlera, Stalina, Husseina, Pol Pota a dalších šílenců, kteří se vždy alespoň jednou za generaci někde ve světě objeví. Tak za prvé - Amerika šla do války až jí Hitler vyhlásil válku a proto že Japonci obsazovali jejich surovinnové základny v tichomoří a jižní ameriky, na které si dělal na základě Monroovy doktríny životní nárok. Co vím o Pol Potovi, tak to byli právě Spojené Státy Americké, které nahnali plošným bombardováním severu Kambodže, při kterém zemřelo kolem 800 tisíc Kambodžanů, bezbrané lidi do náruče diktátora. Ve Vietnamu, z kterého utejkli jak zajíci, pak zanechali kolem 3 milionů mrtvol, vypálené vesnice napalmem, chemicky zničenou džungli, statisíce sirotků a bezdomovců a i vlastních téměř 50 tisíc občanů. Dodnes tam jsou komunisti. Nevím nic o tom že by vedli ze Stalinem válku, já vím pouze o tom že s ním spolupracovali. atd., atd. Podle mne, pokud uvádíte výše zmíněný článek, z kterého jsem vytáhl jen minimum STUPIDIT od originálního autora jako téma do diskuze, tak to na tom musíte být hodně špatně s argumentama. Jsem přesvědčen že na Jihlavských blozích se nikdo nikdy proti USA jinak, než že vraždí nejvíc ze všech zemí po 2SV, že mají největší kriminalitu ze všech demokratických zemí, že každého odposlouchávají, že solidarita je pro ně sprosté slovo, že nechávají prostor na podkladě falešné svobody držet neomezeně zbraně vraždit svoje děti na školách, že si udělali zákon že můžou mučit ideového a hospodářského oponenta, či dokonce zabíjet svoje vlastní občany bez soudu, nikdo nic nenapsal.
  • XXXXX  | 31.01.2016 23:34  | Reagovat
    Berane já se ti divím. Tolik práce o které víš, že bude stejně k prdu. Ty seš fakt idealista.
  • Honza  | 01.02.2016 10:23  | Reagovat
    to S.Beran , napsal jsem "Mohu vás ujistit, že to neberu tak úplně doslova, ale tento názor je mi blízký". Ale děkuji za vysvětlení. Ale ujišťuji vás, že historie není jednobarevná má určité souvislosti.
  • Libor Furbacher  | 01.02.2016 13:26  | Reagovat
    Staniku ,ze delite lidi na dobry a spatny a ne na levicaky a pravicaky,to je vporadku.Ale problem je ze po 40 letech svinstev delanych komunistama nemuzete jmenovat jednoho spatneho komunistu,a mate pro ne jenom omluvy.Copak nam to napovida?
  • Libor Furbacher  | 01.02.2016 13:36  | Reagovat
    Pane Honzo vy jste s tim clanekem o americe obdrzel zatim nejvice ''debilu''a to se na tomto blog nejni urazka ale achievement!
  • Libor Furbacher  | 01.02.2016 14:17  | Reagovat
    Pane Beran,jako obycejne o americe je to vas obycejny rattle. Ale Kambodza tam jste ulpne ulit.Americani nikoho nikam nenahnaly.Pol Pot byl komunista,vladnul Kambodze a zacal tam delat raj na zemi .Znate to,jako zemedeska druzstva a jine socialisticke lahody a pracovni tabory.V pocesu zahubil az tri miliony lidi. https://en.wikipedia.org/wiki/Pol_Pot
  • XXXXX  | 01.02.2016 16:55  | Reagovat
    Furbacher: No na toho debila jste dva, protože kdybys uměl číst, tak bys vyčetl, že onen příspěvek o americe jsem vůbec nekomentoval, protože na tom není co komentovat, to je vyplod kreténa od začátku do konce, anebo snůška zhovadilostí, leč poplatná době roků 80-89. Komentoval jsem honzovy mentální schopnosti v oboru čtení s pochopením. Tedy přesně to co dělá neskutečné problémy hlavně tobě viz příspěvek za14:36.
  • Staník  | 01.02.2016 18:39  | Reagovat
    To Fürbacher. Mně už nenasereš ty americkej joudo, protože na to mentálně nemáš :-) :-D jenom mi prosím najdi tu pasáž, kde píšu o tom, že budu vyjmenovávat špatný komunisty a dělám jejich výřad a že je omlouvám. Ty už bys do sebe neměl cpát hamburgry a lemtat kolu. Kornatí ti mozek. Bože tak jsem se už dlouho nebavil. Jsem rád, že jsi našemu pracujícímu lidu zde na blogu JL opět ukázal jakou mají americký imperialisti vlídnou tvář a vysokou inteligenci. Prostě vylízanej prudič.
  • Libor Furbacher  | 01.02.2016 22:24  | Reagovat
    Pane Stanik , pokud se citite ukrivdenej tak bezte do noveho blogu pana Stehlika nazvaneho''Babicky pripad 1951 a Jihlava''.Pozorne si to prectete a protoze mate takovej cit pro spravedlnost tak napiste kteri jsou podle vas ti ''dobri '' a kteri jsou ti ''spatni''.Ti co visely a nebo ti co je k tomu''odsoudily''?
  • Svatopluk Beran  | 02.02.2016 11:11  | Reagovat
    Pane Furbacher, že byl Pol Pot diktátor – ultra-komunista - za jehož vládnutí zemřelo asi milion občanů Kambodže v pracovních táborech a další asi milion občanů byl povražděn, je známo a jsem přesvědčen že každým tvrdě odsouzeno. Dále je známo že přivedl na buben i téměř celé Kambodžské hospodářství. Obojí je pro normálního člověka naprosto nepřijatelné. Méně známé a dnes téměř nezveřejňované, je ale typické americké pozadí tohoto problému (téměř shodné s původní americkou vojenskou i hospodářskou podporou Afgánského Talibanu, vybudování a vycvičením Al-Kajdy, či vygenerování a následná tolerance řádění IS v Iráku a Sýrii, potažmo i ukrajinských nácků). Jedná stále o téměř shodné americké světové scénáře. Ve všech těchto případech se na jeho počátku pracovalo s ideologickým Kiseingerovským - JSOU TO SICE ZMRDI, ALE JSOU TO NAŠI ZMRDI -. Dne 9. září 1970 generál Lon Nol vyhlásil v Kambodži republiku s názvem "Khmérská republika", kde převzal funkci hlavy státu. Výkonným premiérem se stal ambiciózní Sirik Matak podporovaný USA. Proamerická vláda Kambodže byla podporována ze strany USA, letectvem USA v rámci válečného konfliktu USA s Vietnamem, s cílem narušit zásobování komunistických vietnamských jednotek. V letech 1969 až 1973 se AMERICKÉ BOMBARDÉRY pokoušeli zničit severovietnamské základny v Kambodži, Z NICHŽ MNOHÉ NIKDY NEEXISTOVALY, a zabili při tom více než PŮLMILIONU KAMBODŽSKÝCH ZEMĚDĚLCŮ. Kobercové BOMBARDOVÁNÍ ZE STRANY USA však mělo na zemědělce opačný vliv a to k podpoře Rudých Khmérů. Na Kambodžu, PŘESTOŽE JI NIKDY NEBYLA VYHLÁŠENÁ VÁLKA ZE STRANY USA, BYLO SVRŽENO O 50 % VÍCE AMERICKÝCH BOMB, NEŽ BĚHEM DRUHÉ SVĚTOVÉ VÁLKY NA JAPONSKO. Něco podobného se nyní děje v Sýrii, Iráku i Lybii, při pokusu o geopolitické ovládnutí Středního a Blízkého východu Spojenými Státy. Jenže následný několika milionový uprchlický exodus odnáší též Evropa. Doteď Evropu více méně světové americké hospodářské zájmy nezatěžovaly. Je smutné, že až teprve ze strachu o ztrátu části svého bohatství a sociálních jistot, si Evropa začíná uvědomovat že cílem celosvětové americké vojensko hospodářské politiky je destabilizace zemí, nesouhlasící z americkým neoliberálním pojetím kapitalistického tržního systému. A jak se tak ukazuje, přidává se i další země do poválečného vzoru USA, myšleno tím nové kapitalistické Rusko a to do bombardování jiných zemí. Smutné je to, že až teprve zrcadlové ukázání toho jak se USA ve světě chová Ruskem, přimělo vládu USA k přinucení svých papenhajmských k jednání o již totálně zdevastované zemi. Máme tu jen další zemi, která nikdy v tomto finančnímu systému nebude moci splatit své dluhy, ať už to bude komukoliv, přičemž její občané budou makat a makat a makat a přeposílat část svého HDP někam úplně jinam než do své státní pokladny, zatím co doteď byli v podstatě nezávislí. A pan Furbacher si bude jen mlaskat, jak že je to na těch amerických plážích krásné, nehledě na ta servořízení v autech či šesti pokojové byty.
  • XXXXX  | 02.02.2016 19:29  | Reagovat
    Ježiš Berane vyser se na to nemá to nejmenší cenu, jen tu zas od těch dvou blbů přibude snůška ideologickejch píčovin.
  • honza  | 02.02.2016 19:56  | Reagovat
    To XXXXX,starej se o sebe ty idiote,nech S.Berana kopírovat a radši mu odpověz na jeho otázky.
  • Staník  | 02.02.2016 20:55  | Reagovat
    Honzo pokud jsi trochu objektivní proč neokomentuješ ty Fürbacherovy cancy? To si opravdu z těch posledních jeho příspěvků neumíš udělat názor co je to za vola? Proč mu nenapíšeš, že píše naprostý sračky? A číst předpokládám umíš. Do Berana se vysíráš, ale on aspoň má snahu argumentovat ikdyž s tím nemusíš souhlasit a občas při inteligenci některých lidí zde na blogu je to i zbytečný..... a co ode mně schytal kreténů, dogmatiků apodobně.... A 5xko je dle mého názoru a několika letech co se tady občas komentujeme a potýkáme na JL člověk, kterej když působíš jako debil tak ti to prostě bez jakejchkoliv skurpulí napíše, což neznamená, že když napíšeš něco rozumnýho, že na tebe nezareaguje pozitivně. Je to totiž podle mně obyčejnej chlap jako třebas já a nazývá věci správnými jmény bez nějaký blbý omáčky a hlavně má selskej rozum a není zblblej mainstreamem. Popřemejšlej o tom.
  • XXXXX  | 02.02.2016 21:31  | Reagovat
    Staníku to je přesně ono. Ale stejně se to mine účinkem. Honzíčku na co mu mám odpovědět?
  • Honza  | 02.02.2016 22:06  | Reagovat
    XXXXX na toto, zajímavé že jsi tento odkaz nečetl (jak jsi podotkl) když tady komentuješ skoro vše. Svatopluk Beran říká: Úterý, 26. 1. 2016 v 19:04 Já osobně si myslím, že to co dělá Babiš s EET je správně. Ten mi vadí v úplně jiných věcech. Prostě si musíme na princip EET zvyknout a týká se to téměř každého z nás. To co se pak děje s vybranými penězi je věc druhá a proti té se budou muset občané zákonnými prostředky bránit. Pokud se drobný podnikatel díky EET neuživí, pak podle mne toto jeho podnikání za moc nestojí. Chtěl bych ale ostře poukázat na to, že základní chyba proč se drobný podnikatel se svou službou neuživí není v něm samotném, nýbrž v tom, kolik si za službu může říci. JEŠTĚ JEDNOU A MŮŽU TO TU OPAKOVAT DOKOLA. Malé promile lidí této planety absorbuje a stahuje přes devadesát procent bohatství a práce celé této planety. Problém je v tom že prostředky směny, kterými by drobný nebo i větší podnikatel (já nevím přesně, třeba tak do sta zaměstnanců) mohl legálně a v klidu bez problému odvádět DPH a platit daně, stahují nadnárodní společnosti, banky, pojišťovací společnosti, vrcholový manažeři a kasína s finančními deriváty jenom pro sebe a převádí na minimum občanů této planety. Peněz a hodnot vytvořených na celém světě je dostatek až nadbytek. Jenže 95 procent jich vlastní pár lidí, kteří si je neustále stahují různými válkami, řízenými krizemi a finančními machinacemi jenom pro sebe. Mají to na většinu z nás velice dobře sehrané. Nejde o to je zničit, protože většina z nich jsou velice kvalitní, jinak by se k tomu nedopracovali. Nikdy ale nemohou být tak kvalitní aby měli právo si v tAK úzkém promile přivlastňovat 95 procent výsledků všech. A OPAKUJI ZNOVA, MEZI ONO PROMILE OBČANŮ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEPATŘÍ ANI DAŇOVÝ SOUMAR, ANI PAN FURBACHER, HONZA, ČI KDOKOLIV JINÝ JIM PODOBNÝ. POKUD JÁ JSEM TAK NĚKDE U PODRÁŽKY TĚCH PÁR VELIKÁNŮ, TAK TI TŘÍ MNOU JMENOVANÍ, SI TAK MOHOU AKORÁT SÁHNOUT, PŘI VYPNUTÍ SE NA ŠPIČKY, NA TAKANIČKU JEJICH BOT. Svatopluk Beran říká: Úterý, 26. 1. 2016 v 20:26 xxxxx proč jsi přesvědčen že konspiračních? Ukaž mi z toho co jsem napsal že není skutečnost, třeba dej na něco odkaz, ať si to můžu ověřit, porovnat, poučit se. Následně souhlasit
  • Libor Furbacher  | 03.02.2016 13:04  | Reagovat
    Pane Honzo ,pan Stanik je podobny,jak se zeptate nejakou otazku co mu nesedi tak ji ignoruje .Jako moji z pondeli 1.2.2016.
  • Svatopluk Beran  | 03.02.2016 13:09  | Reagovat
    xxxxxx já vím, že u pana Furbachera, Honzy a jim podobným nic nezměním. Mají svůj názor a vědomosti. Těch pak mnohokrát užitím pouze své pravdy postavené v jimi vhodném čase informací manipulují a papouškujou jí, přesně v duchu dnešních medií. Já k tomu ale přistupuji tak a mám na to i odezvu, že tyto blogy sleduje víc lidí než jen nás pár, kteří se přímo zapojujeme. Pro tuto neaktivní většinu jsou pak mé odpovědi vlastně určeny, ne těm kteří se přímo ptají. Aby, pokud je sami chtějí a potřebují v běžném životě, mohli je použít, protože vím že nemají čas si je shánět a v konkrétní diskuzi v hospodě nebo kdekoliv jinde pak raději mlčí. Včera jsme se například dozvěděli od Pentagonu, že na nás Putin zaútočí a proto musí čtyřikrát USA navýšit vojenské finance pro Evropu. Málem jsem se z té inormace a argumentace poblil. To totiž zase uslyšíme že Rusko přidá též další zbraně. Tak nám tu budou Američani zase špacírovat a přesně jako Rusové, když tu někoho při té špacíraci zabijí nebo zavraždí ze svého pocitu nadřazenosti a vímečnosti, tak se jim vůbec nic nestane. Podle smlouvy která je totiž stále platná (protože ji posvětil TOPOLÁNKŮV A VONDRŮV ODEESÁCKÝ SENÁT) o radaru v Brdech, podléhají totiž americké justici a ne té naší a to i když u nás budou znásilňovat, zabíjet nebo vraždit, stejně jako v Japonsku, Itálii a kdekoliv jinde na světě kam se stejně jako ty ruský sarančata dříve, postupně rozmnoží. https://www.stream.cz/slavnedny/10009125-den-nestesti-na-lanovce-v-cavalese-3-unor
  • Svatopluk Beran  | 03.02.2016 13:23  | Reagovat
    Wolfowitzova doktrína nejsou prázdná slova. Je základem politiky USA vůči Rusku (i Číně). Doktrína vychází z předpokladu, že jakákoliv mocnost, dostatečně silná, aby byla nezávislá na USA, je „nepřátelská“. Doktrína výslovně vyhlašuje: “Naším hlavním cílem je zabránit nástupu nového rivala, ať na teritoriu bývalého SSSR nebo jinde, který by představoval obdobnou hrozbu jako dříve SSSR. To je dominantní závěr pro naši obrannou strategii a vyžaduje to, abychom se vynasnažili zabránit jakékoliv nepřátelské mocnosti ovládnout región, jehož zdroje by pod pevnou vládou byly dostatečné pro vytvoření globální mocnosti.“ Wolfowitzova doktrína ospravedlňuje dominanci USA ve všech regionech. Odpovídá neokonzervativní ideologii, podle které je USA nepostradatelnou a výjimečnou zemí, oprávněnou ke světové hegemonii. Rusko a Čína stojí této hegemonii v cestě. Pokud Spojené státy od Wolfowitzovy doktríny neustoupí, bude jejím pravděpodobným důsledkem jaderná válka. Wolfowitzova doktrína-USA je zemí oprávněnou ke světové hegemonii Paul Wolfowitz Povolání bankéř, politolog, diplomat, politik, pedagog, ekonom a vysokoškolský pedagog Zaměstnavatel Univerzita Johnse Hopkinse Politická strana Republikánská strana Rodiče Položka na Wikidatech neobsahuje český štítek; můžete ho doplnitQ722273 Některá data mohou pocházet z datové položky. Paul Dundes Wolfowitz je americký politik a ekonom, představitel neokonzervativismu. V letech 2005–2007 byl prezidentem Světové banky, v letech 2001–2005 náměstkem ministra obrany USA (Deputy Secretary of Defense) ve vládě George Bushe ml., v letech 1986–1989 americkým velvyslancem v Indonésii. Pracoval na nižších pozicích již v administrativě Ronalda Reagana. Byl rovněž děkanem Johns Hopkins University. Jako náměstek ministra obrany Donalda Rumsfelda byl hlavním strůjcem americké invaze do Iráku v roce 2003. Pochází z newyorské židovské rodiny, ovládá arabštinu, hebrejštinu, indonéštinu, francouzštinu a němčinu. V roce 2005 ho časopis
  • Honza  | 03.02.2016 14:22  | Reagovat
    to S.Beran: Abych v tom měl jasno, prosím vysvětlit kde ti Američané budou špacírovat, viz. vaše vyjádření "Tak nám tu budou Američani zase špacírovat ..... ". Děkuji. P.S. Svého času vás tady vaši obhájci chválili za vlastní myšlenky a jejich interpretaci, ale zatím jste podstatnou část myšlenek zkopíroval. Všechna čest že jste to našel.
  • Staník  | 03.02.2016 16:47  | Reagovat
    Ty americkej trotle českého původu. Má poslední reakce na tebe. O babickém případu toho vím celkem dost a článek pana Stehlíka se mi líbil. A víš proč? Protože je objektivní. Ty jsi jenom zapšklej hlupák, kterej vkládá lidem do huby co neřekli, sám neumíš nikdy na nic odpovědět a jediný sprostý slovo co znáš je komunista. Ač vím, že se sem chodíš odreagovávat, když tě stará nepustí do baru na hamburgra a hnusný americký pivo a tvým cílem je léčit si komplexy a prudit, přesto ti naposledy odpovím. Tys mi žádnou konkrétní otázku nikdy nepoložil a sám si mi nikdy na žádnou neodpověděl a asi nejen mně. Za další se tě chci zeptat když jsi tak hezky četl článek pana Stehlíka, jestli víš, že ti tři chlápkové a tátové od rodin který tam tenkrát zastřelili byli komunisti? Což je dle tebe v pořádku v rámci třídního boje že? No a ti další, kteří za to byli odsouzení byli ti dobří protože nebyli komunisti? Nebo jak to vidíš ? Jsem z tebe v rozpacích.Vražda je vždycky jenom vražda a mysli si o mně co chceš. Jinak si klidně ze mně dělej komunistu - je mi to u prdele. Pro mne je babický případ o to tragičtější protože kolektivizace se dotkla dost zásadně i mé rodiny( a bohužel nemohli utéct do emeriky jako ty). Tudíž je mi líto všech zmařených životů v této kauze, komunistů i nekomunistů a jsem rád, že někdo jako pan Stehlík o tom napíše zajímavý článek a těším se i na jeho knihu. A ty jsi Fürbachere jeden velkej kus nevzdělanýho blbce. Měj se hezky a "Bůh ochraňuj Ameriku" před takovejma demokratama jako seš ty. Gůd dej.
  • XXXXX  | 03.02.2016 17:35  | Reagovat
    Fírbachr a ten druhej blb - tomu jak si tám hošani hladíte bříška se říká "tonoucí se stébla chytá". Nevíte kudy kam co blbečci? To, že jsem Beranovi neodpověděl na otázku"konspiračních" teorií vy dva nemůžete nikdy pojmout. No nicméně zkusím to. Nešlo tu vůbec o konspirační teorie, ale o ten Beranův názor na vlastnictví meteriálních hodnot světa. Já si nemyslím úplně to co on, nicméně nepovažuju to za důležité. Pokud vy jo, pak není nic jednoduššího než se s Beranem pustit do diskuse já o diskusi na téma bohatství světa nestojím. Honza no Beran to na rozdíl od tebe alespoň našel tak se do něj neser. Tys zatím nenašel ani ň a to co tady prezentuješ by dokázal i náš Baryček. Beran tak tomu rozumím, ale stejně si myslím, že je to marný. Jen to ty dva blby popichuje k provokacím a jízlivostem. Staník to samý jako u Berana, přestože máš naprostou pravdu ničeho s těma dvěma kreténama nepořídíš jen se rozčílíš.
  • honza  | 03.02.2016 18:16  | Reagovat
    To 5X: jaké to štěstí tohoto webu ze se tu prezentuje takový intelektual
  • Libor Furbacher  | 03.02.2016 18:54  | Reagovat
    Pane stanik ,verim vam ze o Babicich vite hodne, a ze je vam lito vsech,to je kazdemu jasne.Ale premyslel jste nekdy o tom, ze treba komunisti jsou za to zodpovedni a ty ostatni jsou jejich obeti.?A kdyby nebylo te komunisticke diktatury tak k tomu nikdy nedoslo.Ja vim ze mame ruzne pohledy na demokracii.Ale ta vase bejvala demokracie v Ceskoslovenske demokraticke republice does not cut it.
  • XXXXX  | 03.02.2016 19:28  | Reagovat
    Člověče ameriko, co je to s tou vaší oblibou v naší zemi, ikdyž děláš osvětu co ti síly stačí, už jste padli na padesát. No nic moc výkony chlape. Že by tady bylo se mnou dalších 5 milionů blbců? Ale neboj, za váma skončily i velmoci jako Rusko Čína Indie Japonsko a Irán.
  • Svatopluk Beran  | 04.02.2016 00:13  | Reagovat
    Honzo. Už dvakrát tu vojska USA měla vojenské logistické cvičení týkající se přesunu. Pokud k tomu, že se 4x navýší rozpočt Pentagonu pro cvičení amerických vojsk v Evropě, logicky stoupá i čtyřikrát podobná vojenská logistická cvičení. Dále plánuje americký Pentagon u nás tzv. vojenské rotující základny. Jelikož drtivá většina našich obyvatel nesouhlasí s rozmístěním amerických vojsk na amerických základnách na našem území, vymysleli si Američané další podvod. Podle nich tu nebudou stabilní vojenské základny, ale základny na kterých budou vojska rotovat. To znamená že třeba každé dva roky se přemístí vojáci z jedné základny na druhou a to ať už u nás, nebo kdekoliv jinde v Evropě. To pak podle vědátorů z Pentagonu není trvalá základna, protože na dané základně nebudou ti samí vojáci na celou dobu své osobní vojenské smlouvy. No na to by blbec nepřišel. Američan v Pentagonu však ano. Jistě jste si prohlédl jak to dopadlo z americkými vojáky, kteří si při vlastním štengrování mezi sebou, natáčeli podlétávání lanovek v lyžařských sjezdařských střediscích v Itálii. Desítky mrtvých Evropanů a bouráci si v klidu užívají amerických pláží a aut se servořízením. O podobné situace není mezi touto vojenskou americkou bandou žádná nouze, včetně například znásilňování nezletilých Japonek nebo sexuálního zneužívání členů vlastních rodin. Jistě jste již několikrát na těchto blozích ode mne četl že Američanům jde o ruské surovinové zásoby. Doufám, že vám to pan Wolfovitz jasně vysvětlil. “Naším hlavním cílem je zabránit nástupu nového rivala, ať na teritoriu bývalého SSSR nebo jinde, který by představoval obdobnou hrozbu jako dříve SSSR. To je dominantní závěr pro naši obrannou strategii a vyžaduje to, abychom se vynasnažili zabránit jakékoliv nepřátelské mocnosti ovládnout región, jehož zdroje by pod pevnou vládou byly dostatečné pro vytvoření globální mocnosti. To totiž znamená že nepřipustí vedle sebe nebo dokonce před sebou nikdy žádnou jinou mocnost. Protož jen oni jsou ti jedineční bohové, kteří mají ve všem pravdu a právo řídit svět. Přesně tak to tu čteme i od poturčeného Čecha pana Furbachera. Uvažujme hypoteticky podle pana Wolfovitze a jemu podobných většinových Američanů. Dejme tomu že pod celým Českem je zlato, které by nás mohlo dostat za ideálních podmínek na výsluní a snad i se stát další velmocí na světě. Co se stane před tím než zlato k tomu využijeme? No přeci nás USA vybombarduje do pravěku. Mají to zakotveno ve své ideologii od vzniku FEDu, kdy každý další americký president, ať už republikán nebo demokrat to má za historickou povinnost vůči své zemi. Začali to Monroovou doktrínou, pokračovali přes vládu presidenta Wilsona, paní Albrightovou až po toho zmačkaného Wolfovitze. Podle mne i velké části obyvatel celého světa jsou dnes SPOJENÉ STÁTY PRO KAŽDÉHO NORMÁLNÍHO ČLOVĚKA I ZEMI TÍM NEJVĚTŠÍM NEBEZPEČÍM JAKÉ NA TÉTO PLANETĚ EXISTUJE A PŘITOM SE S TÍM VŮBEC NIJAK NETAJÍ. To ale vůbec neznamená, že by neměli existovat. Podle mne mají své nezadatelné právo existovat stejně, jako toto právo mají všechny ostatní země. Nemají však vůbec žádné právo se prohlašovat za ty, kdo budou jediní určovat jak má svět v budoucnu vypadat. Pokud si to však myslí, tak to jsou jen a pouze další hitlerovci a komunisti. Prostě jen další prevíti v lidské podobě na této planetě. Už jsem to několikrát psal, ale jelikož jste tu nový, tak to znovu zopakuju. Nikdo z nás tady nemá vlastní myšlenku co se týká politiky nebo historie. Vše v těchto věcech se buď událo, nebo bylo vymyšleno a vysloveno dříve někým jiným. Pokud bych vymyslel něco nového, tak si pište že bych si tu s váme nevyměňoval chytristiky, ale seděl bych minimálně v Českém parlamentu. My se tady všichni včetně vás, pouze přikláníme k tomu nebo onomu názoru, historické pravdivě či zkresleně podané historii. Zbytečně se tu snažíte stupidními připomínkami kalit vodu. Možná že vás ale chápu. Pokoušíte se být takový vychytralý boxer, který jen lehce oťukává a čeká kdy se protivník odhalí, aby mohl s podkovou v boxerce zasadit knokaut. Já jsem přesvědčen že za nějaký rok zjistíte že už máte od té podkovy v rukavici poškozené karpály a že jste tu ruku mohl raději používat na příjemnější věci, které by umožnili vašemu mozku generovat chemii nezbytnou nejen pro sexuální životní vitalitu.
  • honza  | 04.02.2016 00:20  | Reagovat
    Vy jste určitě ležel pod koly amerických kolon s cílem porazit Us army
  • Svatopluk Beran  | 04.02.2016 00:35  | Reagovat
    Ja vim ze mame ruzne pohledy na demokracii.Ale ta vase bejvala demokracie v Ceskoslovenske demokraticke republice does not cut it. Guatemala syfilis experiment Syfilis experimenty v Guatemale byly Spojené státy americké -LED lidské experimenty prováděné v Guatemale od roku 1946 do roku 1948. Stalo se tak během podávání amerického prezidenta Harry S. Truman a Guatamalan prezident Juan José Arévalo se spoluprací některých guatemalských ministerstvy zdravotnictví a úředníky. Lékaři infikovaných vojáci, prostitutky, vězně a duševní pacienti s syfilis a dalších pohlavně přenosných chorob, bez informovaného souhlasu subjektů, kteří jsou léčeni většiny předmětů s antibiotiky . To mělo za následek nejméně 83 mrtvých. Originál v angličtině na této adrese https://en.wikipedia.org/wiki/Guatemala_syphilis_experiment Není nad americkou demokracii v podobě chování hitlerovců v koncentračních táborech.
  • Svatopluk Beran  | 04.02.2016 00:37  | Reagovat
    Honzo XXXXX i Staník se v tobě i tvé argumentaci nemílí, nevím co jiného k tomu říci.
  • honza  | 04.02.2016 07:30  | Reagovat
    S.Berane, že by i vy .... ?
  • Svatopluk Beran  | 04.02.2016 09:23  | Reagovat
    honza říká: Čtvrtek, 4. 2. 2016 v 0:20 Vy jste určitě ležel pod koly amerických kolon s cílem porazit Us army Můžete mi tedy nějak přiblížit jakou hodnotu má asi vaše odpovědi k americké úrovni světové zločinosti a potřeby ovádat svět jen podle svých představ?
  • XXXXX  | 04.02.2016 17:36  | Reagovat
    no to bych taky rád věděl, nebo radši ne
  • Honza  | 05.02.2016 10:29  | Reagovat
    S.Berane, nebudu vracet do historie, ale můj názor na roli Ameriky v budoucnosti. Spojené státy budou určitě po řadu let zůstávat v relativním smyslu nejsilnějším ze států, ale jejich schopnost a ochota vměšování do světových krizí se bude s největší pravděpodobností snižovat (viz. jejich chování k vývoji v Sýrii, uvidíme jak si povedou Rusové). Americká moc je totiž závislá na schopné vládnoucí autoritě, ale pokud vládní autorita sama vyklidí cestu slabým demokraciím a anarchii, kde ve skutečnosti nikdo nevládne, nebude existovat adresa, na které by Amerika požadovala akci. Američané jsou čím dál zdrženlivější, pokud jde o zajišťování bezpečnosti ve vzdálených oblastech, na rozdíl od Studené války, kdy se naopak považovali za bojovníky v existenciálním zápase vůči ideologickému protivníkovi.
  • Svatopluk Beran  | 05.02.2016 13:08  | Reagovat
    Honzo byl bych šťastný, kdyby to tak bylo. Spojené Státy by tím dostaly ode mne, (což si uvědomuji že pro ně není nijak důležité), můj dřívější plný respekt a obdiv. Moc tomu však nevěřím. U vlády tam jsou a zřejmě vždy budou občané, (princip voleb to ani jinak neumožňuje), kterým jde především o osobní prestiž a možnost organizovat svět. Peněz a prostředků mají tolik, že k přežití už je nepotřebují a tak je užívají a - VYRÁBĚJÍ - jen pro pocit organizovat a ovládat svět a ostatní národy. Idea původních setlerů z nich podle mne již dávno vyprchala po uvědomění si svých schopností a kompletní ukradení nádherné země bývalým obyvatelům, je běžný a průměrný většinový člověk nezajímá. Ale opakuji, rád bych se mýlil.
  • Libor Furbacher  | 05.02.2016 13:40  | Reagovat
    Pane Beran jak jste se zase dostal od demokracie k syphilisu?Vy uz nevite co by jste na tu demokracii vytahl.To je klasika.Po valce bylo syphilisu vice nez dost.Vsade se pred tim lecil arsenikem[,to je jed jak asi vite]A amerikani to zacli lecit penicilinem coz nejni jed.Hroznej zlocin proti lidskosti,protoze to delaly ''bez informovaneho souhlasu subjektu''.
  • Svatopluk Beran  | 06.02.2016 21:12  | Reagovat
    Aby jsme si to tu upřesnili jak vypadá demokracie po Americku a podle pana Furbachera, jestli Honzy to ještě není úplně jasno. V americe je problém velký problém syfilis a další venerické choroby a z toho důvodu mají podle poturčeného Čecha pana Furbachera vlády Spojených Států právo naočkovat zdravým 1 500 vojáků, vězňů, prostitutkám a duševně chorým občanům cizího státu pohlavní nemoci, aby v zájmu občanů Spojených Států mohli odzkoušet různé léky na tyto choroby. Tyto zdravé občany státu Gvatemala o tomto pokusu na nich američtí doktoři neinformovali, ani je o to nepožádali. Pokud vím, stejně to dělali němečtí doktoři v nacistických koncentrácích. Jaký je tedy potom rozdíl mezi odsouzeným nacistickými vrahy z koncentračních táborů v Norimberském procesu a americkým občanem panem Furbacherem, který to schvaluje, či vládou tehdejšího presidenta Trumena, o jehož dalších válečných zločinech například na civilním obyvatelstvu Japonska není pochyb? Honzo také schvalujete jako pan Furbacher, toto očkování zdravých lidí v prospěch občanů Spojených Států, nebo je vám v tomto případě na zvracení z toho že pan Furbacher podporuje veřejně fašismus. Jsem přesvědčen, že až skončí jednostraná světová hospodářská a vojenká nadvláda USA. To bude legální cestou tak během dvaceti až třiceti let, bude vedle Ústavů pro výzkum totalitních režimů v Evropě, navrženy a většinou světa i schváleny národní Ústavy pro výzkum Americké militaristické Unie. Ty národy které se nepoučí z historie, si ji budou opakovat z těmi miliony mrtvých po jednostraných amerických válkách donekonečna.
  • Svatopluk Beran  | 06.02.2016 22:04  | Reagovat
    Pane Furbacher určitě pište dál o americkém vidění světa posledních dekát. Češi potřebují slyšet skutečné a pravdivé postoje američanů k dění ve světě a vůbec pohled američanů k jiným zemím. Zatím totiž dostávají hodně zkreslených, neúplných nebo zcela zfalšovaných informací. Ďěkuji za vaše příspěvky. xxxxxx i Staníku, promiňte ale musíme přesně vědět a znát co mají doopravdy v duši a pak to poctivě šířit dál, aby věděli všichni kteří jim bezmyšlenkovitě fandí, jaká je doopravdy skutečnost.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru