Reklama
Dnes je pondělí 25.11.2024      svátek má Kateřina
Zpět
Pavel Paulát

Narozen v roce 1957 v Jihlavě. Jsem člověk, kterému není jedno, co se děje v jeho zemi, kraji i v jeho městě. "Když budete mít deset tisíc nařízení, zničíte jakýkoliv respekt k právu". Winston Churchil

Veřejné lhaní exprimátora Vymazala pokračuje…

Pavel Paulát | 10.05.2016 00:40

Nemám rád, když někdo zkresluje veřejně některé informace.“ To jsou slova bývalého primátora a současného náměstka primátora Vymazala na posledním zastupitelstvu města  Jihlavy ve spojitosti s obhajováním nesmyslného projektu letiště v Henčově za peníze daňových poplatníků. Tento obratný manipulátor si snad už ani ve své „dokonalosti“ neuvědomuje, že jeho slova se týkají hlavně jeho osoby. On je právě tou personou, která veřejně zkresluje informace a ohýbá je ve svůj prospěch a vůbec si při tom neuvědomuje, že občané nejsou žadní prosťáčci a pokud mají zájem, věci si sami dohledají – jsou to skutečně jednoduché věci dohledat si, která krajská města mají či nemají letiště se zpevněnou plochou, když tento člověk veřejně argumentuje odpůrcům tohoto popravdě soukromého projektu tím, že Jihlava je poslední krajské město, které nedisponuje „betonovým“ letištěm. Lhaní Vymazala nemá obdoby – tabulka níže je aktuální stav v České republice: Skutečnost:
  Kraj Krajské město Letiště se zpevněnou dráhou
1 Středočeský Praha ANO
2 Jihočeský České Budějovice ANO (bývalé vojenské letiště)
3 Plzeňský Plzeň ANO (bývalé vojenské letiště)
4 Karlovarský Karlovy Vary ANO
5 Ústecký Ústí nad Labem NE
6 Liberecký Liberec NE
7 Královéhradecký Hradec Králové ANO (bývalé vojenské letiště)
8 Pardubický Pardubice ANO (bývalé vojenské letiště)
9 Vysočina Jihlava NE
10 Jihomoravský Brno ANO
11 Olomoucký Olomouc NE
12 Moravskoslezský Ostrava ANO
13 Zlínský Zlín NE
  Zasedání zastupitelstva města Jihlavy 12. 4. 2016 5h 10 min =>      J. Vymazal =>    „Jsme jediné krajské město, které nemá letiště se zpevněnou plochou.“ 5h 28 min =>      J. Vymazal =>    „Nemám rád, když někdo zkresluje veřejně některé informace.“ Nechtěl jsem znovu otevírat toto téma, ke kterému jsem se již jednou vyjádřil v blogu v JL, http://www.jihlavske-listy.cz/blog/2015/05/13/nepravdy-zaznivajici-z-jihlavskeho-magistratu/ ale nemohu prostě pochopit, že takto vysoce postavený komunální politik (8 let primátor a nyní jeho zástupce), je schopný takto lhát a manipulovat s údaji, které se tak snadno dají ověřit – vypovídá to o tom, že náměstek Vymazal spoléhá na to, že si nikdo nebude ověřovat jeho veřejná tvrzení, je si sám se sebou tak jistý, že se ani on sám neobtěžuje zjistit skutečný stav věci, hlavně jde o to prosadit stavební nesmysly za veřejné peníze a uspokojit tak stavební lobby, tedy firmy přisáté na veřejné peníze statutárního města Jihlavy, protože se ukazuje, že už avizovaných 30 milionů korun určitě stačit nebude…

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

RUDÉ PRÁVO 19.11.2024
OSVOBOZENÍ 16.11.2024
RAF 04.11.2024
ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024

Poslední komentáře

https://simka51.ru: My, občané Protektorátu (1/3)
Brycewar: My, občané Protektorátu (1/3)
dublikaty_phei: My, občané Protektorátu (1/3)
Leonasmelm: My, občané Protektorátu (1/3)
Joleen: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

11 komentářů

Přidat Komentář

  • VladimírV  | 10.05.2016 07:17  | Reagovat
    Při prosazování investic by měla být prvořadou záležitostí objektivní potřeba. A potom i další okolnosti jako dostupnost lokality, dostupnost využití investice občany a v neposlední řadě pak její efektivita. Pokud jde o zpevněnou dráhu na henčovském letišti, tato kritéria silně pokulhávají. 1. Komu tedy bude sloužit? Zjištěný zájem - potřebám vedení cca 7 firem. Dosavadní využití letiště zpevněnou dráhu nepotřebuje. 2. Všimli jste si, jakým způsobem se dá k letišti dojet? A hlavně odkud? Pokud nebude letiště standardně napojeno na hlavní komunikace je to špatně. A to už není záležitost ani 60, spíše ani 100 milionů korun. 3. Mluvit o efektu zpevněné plochy, lépe řečeno zdůvodňovat ji jako standard výbavy krajského města, je opravdu málo. Zajímavá na celé záležitosti je změna stanoviska kraje, který v roce 2006, tehdy slovy pana Kodeta, záměr zavrhl pro jeho neefektivnost. Co se od té doby tak zásadního přihodilo, že kraj kývl na tuto investici. přičemž především na jeho bedrech bude vybudování komunikace? Efekt, měření výtěžností vložené investice (hospodárností), se dá zjistit i případným zájmem soukromých firem o provozování letiště. A ten je pokud vím nulový. Těšínská jablíčka představitelů města, že si samo zajistí návratnost investice nájmy, je čistá fantasmagorie. Ve výsledku pak nehospodárné nakládání s prostředky města.
  • XXXXX  | 10.05.2016 19:09  | Reagovat
    Všichni jste lháři, vlastně ne. Kompromisáři. Zvláštní je, že volič je mimo vaše kompromisy. Tedy pokud není zrovna před volbami. Nechápu, že k těm volbám ještě někdo chodí.
  • venca  | 10.05.2016 21:29  | Reagovat
    No...když byl nápad na referendum kvůliva spalovně, proč nezreferendovat i letiště ? Vladimíre, nebuďte pesimista. Za pár let budeme rádi, že betonové letiště máme a ještě se bude rozšiřovat, protože nebude stačit všem těm boeingům, který sem budou vozit zahraniční (a vlastně i domácí) turisty, kteří budou zvědaví na vlastní oči vidět, jak vlastně vypadá v reálu ten bájnej Kocourkov.
  • venca  | 10.05.2016 21:34  | Reagovat
    Nechci bejt sprostej, ale KURVA když město nedokáže zabezpečit příkladně pro padesát tisíc SVÝCH občanů ZDARMA zpevněnou plochu někde u nemocnice, tak proč chce stavět betonovat minimálně desetkrát větší letiště pro sto (když to hodně přeženu) vrtulkářů ??? Iksko, nediv se. Jihlava je strašně malá na to, aby si mohl kterejkoliv komunální politik dovolit dělat nepřátele. Ať už je to černo, modro a nebo oranžovoprdelník.
  • venca  | 10.05.2016 21:36  | Reagovat
    A navíc, betonový letiště je případně v Komárovicích - který jsou z Jihlavy přístupný nemlich tak skvěle jako Henčov.
  • VladimírV  | 11.05.2016 08:05  | Reagovat
    Pro pořádek, nemá to být betonová dráha, ale něco na způsob asfaltky. Ale to je vlastně jedno. Rozhodně není ten pravý čas na podobné investice. Jihlava, potažmo kraj nemá vyřešenou podobu vnějšího obchvatu, což je daleko důležitější věc a zároveň věc, která by měla souviset s případným investováním do zpevněné letištní dráhy. Tento záměr mi připomíná podobné "efektivní" investice, které byly uskutečněny jen z důvodu, že na ně měl osobní zájem některý z mocných.
  • Donald Trump  | 11.05.2016 09:46  | Reagovat
    Mr. Vymazal, vyprdněte se na pomluvy a udělejte mi v Jihlavě takové letiště, abych tam mohl přistávat se svým tryskáčem jako budoucí prezident U.S. Please. Váš Donald.
  • jihlavák  | 11.05.2016 18:02  | Reagovat
    děkujeme z postřeh, manipulace s fakty je v Jihlavě obrovská, pro dosažení cílů cokoliv, slušnej politik by se omluvil, ale od těch dinosaurů s hroší kůži se to nedá očekávat a věřím, že přiblblost voliče dá nejen tomuto politikovi mandát na další období, ať žije demokracie, která vyzdvihuje ze stáda jen ty nejlepší z nejlepších :-)))
  • Berka  | 11.05.2016 19:42  | Reagovat
    Nicméně s fakty manipuluje bohužel i milý pan Paulát. Nevím jak jiné kraje, ale co mě hned uhodilo do očí - třeba Zlínský kraj samozřejmě letiště se zpevněnou plochou má - však si ho přece vybudoval už Baťa dávno před válkou. Překvapivě se dnes jmenuje "Letiště Zlín" (dříve Letiště Otrokovice). Vzhledem k tomu, že má značku od ICAO, je to plnohodnotné civilní letiště. Je to těžký. Jak pak věřit někomu, kdo ve svém příspěvku tak sebejistě usvědčuje jiné ze lhaní a neschopnosti ověřit si fakta, přičemž sám si je ověřit nedokáže :-) Navíc když je sám politikem (nebo minimálně politickým aspirantem - tuším že za Svobodné ?) Což ovšem nic nemění na mém postoji k henčovskému mezinárodnímu airportu jako jedné z největších hovadin posledních deseti let.
  • Fejinka  | 12.05.2016 09:15  | Reagovat
    A vždyť i dálnice je plánová jako náhradní dráha, myslím u Řehořova, v případě nouze nejvyšší. Jinak v Henčově je to nesmysl a vyhozené peníze
  • XXXXX  | 12.05.2016 09:53  | Reagovat
    Berka ty víš co je ICAO? Klobouk dolů. Ale to, že má kód ICAO znamená, jen to že je v databázi, ať už se zpevněnou nebo travnatou plochou, že to není SLZ plocha. V databázi je i jihlavská tráva, mimochodem status veřejné vnitrostátní, otrokovické letiště (ZLÍN) má status neveřejné vnitrostátní Je fakt, že pět set metrů dlouhá dráha v Otrokovicích je jen takový srandovní letišťátko pro čmeláky, ikdyž vyasfaltovaný. To je konec konců v Komarovicích taky a nikdo ho v tomto chudém kraji nechce. Ale zato v Kunovicích - neveřejné mezinárodní je dráha půl druhýho kilometru. Na Mriju to není, ale většina velkejch by tam sedla. To je taky kraj Zlín. Statusy určuje prováděcí vyhláška 108/97 k zákonu o civilním letectví. Já jsem samozřejmě proti jakémukoli letištění, tedy pokud si to někdo nezaplatí ze svého. A ty Komárovicejsou hotové , daly by se prodloužit a jistě by to nestálo to co Henčov. A rozdíl vzdáleností minimální.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru