Reklama
Dnes je pondělí 25.11.2024      svátek má Kateřina
Zpět
Tomáš Ďásek

Dlouhodobě působím v čestné funkci samozvaného okresního brouka Pytlíka. Všechno znám, nikdo si na mě nepřijde a ve všem mám jasno. V podstatě kdyby se mi z velkých měst nedělala kopřivka, mohl bych se celkem úspěšně ucházet o místo českého prezidenta. Do blogu JL jsem se po delší době opět rozhodl sem tam přispět proto, že je mi hodně smutno nad jeho úrovní, která je ale nakonec jenom odrazem současné české společnosti. Abych ale předešel dalším zbytečným krysoobojživelným válkám, nebudu zásadně nijak reagovat na případné diskuse pod mými blogy a předem děkuji čtenářům a případným diskutujícím za pochopení. Pokud snad někdo pocítí potřebu mi za mé internetové výkřiky osobně vynadat - a nebo prostě jenom tak napsat, těším se na Váš mail - tdasek(a)seznam.cz

Úsvit jazyka českého

Tomáš Ďásek | 07.06.2016 22:27

Babičky říkávaly - mluv, jak ti zobák narostl. To je sice pěkné, ale člověk, který to chce někam dotáhnout, si s tím bohužel nevystačí. Čeština nám totiž za posledních sto let strašně zakrněla. Vůbec se nerozvíjela a nereflektovala moderní dobu. To už dneska samozřejmě ve světovém globalizačním měřítku neobstojí. Naštěstí to cítí i náš národ a sám se aktivně zasazuje o to, aby češtinu opět vyzdvihl na jazykové výsluní. Část slov se dá z okolního světa úspěšně vypůjčit. Ve vyšší společnosti už dnes nemůžete o něčem říct, že je to skvělé. Musí to být cool. S přivřenýma očima možná tak ještě super, nebo v pátém pádu WOW ! Kdo tajně neaplouduje v práci při mítingu přes vifinu na fejsbůk selfíčka v hádéčku, je prostě lůzr - a tak podobně. Šel jsem dneska do Jednoty na Pelhřimovské pro chleba a objevil zase jednu inovaci. Mají tam takové ty tyčky, kterými můžete oddělit svůj nákup od potravinové exploze za vámi stojícího nervozního důchodce, který aniž by se tím dalo cokoliv urychlit, netrpělivě cpe tucet krabic s trvanlivým mlékem (prostě dvanáctipack) na pás, jakmile se na něm uvolní pět centimetrů místa. Ty tyčky už tam jsou samozřejmě několik let - ale teď na nich mají nové nápisy "DALŠÍ KLIENT". Už nejste nějaký obyčejný prachsprostý zákazník. Jste totiž KLIENT ! Taková maličkost samozřejmě pozvedne kulturu prodeje na zcela novou a vyšší úroveň. Teď už tam nemůžete jen tak mýrnyx-týrnyx přijít pro tři rohlíky a kelímek vlašáku ve špinavých montérkách, zalískaných od primalexu. Musíte si vzít bílé ponožky a čisté trenýrky, aby vás inkasní operátorka byla vůbec ochotná odbavit. Ale ono koneckonců, když už jsme u toho primalexu - pokud si dneska necháte udělat na auto nálepky "F.Vomáčka, malíř-natěrač", můžete rovnou donést přihlášku na pracák. Možná si od vás nechá babička Vaňková, pamatující doby OPBH, vybílit vápnem špajzku - ale o pořádnou zakázku nezavadíte. Dneska musíte být "F.Vomáčka, interiérový specialista". V každé lepší firmě bývala vždycky kuchyňka. Strategické místo se zvláštní směsicí vůní laciné zvětralé kávy a čtrnáct dnů prošlého sýra, který se každý bojí vyhodit z ledničky - protože neví, jestli náhodou nepatří šéfovi. Tam se v pondělí ráno zahajoval pracovní týden přehledem víkendových událostí a v pátek hodinu před koncem pracovní doby končil skromnou oslavou skladníkových padesátin. Dneska by taková firma byla odsouzená ke krachu - kdyby místo kuchyňky neměla odpočinkovou zónu s kafeterií. Doba se zkrátka mění a chce-li člověk patřit do lepší společnosti, musí se tomu umět verbálně přizpůsobit. Stará drbna uklizečka Mráčková si  k vám může dovolit přiběhnout a s očima navrch hlavy sdělit, že "vožralýho Valentu včera přejel vlak", protože je to jenom hloupá husa, která už od života žádný společenský vzestup nečeká a sdělovací prostředky jsou pro ni pouze synonymem ke slovům Ulice a Ordinace. Kdyby totiž četla noviny, tak by věděla, že ve skutečnosti předchozího dne ve večerních hodinách došlo v železničním koridoru ke střetu drážního vozidla s osobou pod vlivem návykové látky, která podlehla následkům rozsáhlých destruktivních zranění neslučitelných se životem...

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

RUDÉ PRÁVO 19.11.2024
OSVOBOZENÍ 16.11.2024
RAF 04.11.2024
ZNEUŽITÍ IDENTITY 10.10.2024
RUŠIČKY 08.10.2024

Poslední komentáře

Leonasmelm: My, občané Protektorátu (1/3)
Joleen: My, občané Protektorátu (1/3)
MikeSnics: My, občané Protektorátu (1/3)
Shawnutick: My, občané Protektorátu (1/3)
KeriHug: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

52 komentářů

Přidat Komentář

  • XXXXX  | 07.06.2016 22:59  | Reagovat
    Tomáši byla doba, kdy bys takovouhle pizdovinu ani nezaregistroval, že ty ses nedobře vyspal před návštěvou onoho superhyper. Ale jinak je to přesně to, co tu léta kritizuju a do čeho reju a to, že se věci nenazývají pravými jmény. Za rómem schováváme cikána, za dislektikem zlobivýho parchanta a za honzou debila.
  • honza  | 08.06.2016 07:28  | Reagovat
    Já zase vidím za XXXXX takového slabomyslného vesnického vidláka, který moc inteligence nepobral.
  • honza  | 08.06.2016 07:31  | Reagovat
    JO a ještě jedna připomínka pro XXXXX,Ještě jsi při své "vysoké inteligenci" nedokázal nic z mých příspěvků/glos argumentačně vyvrátit. Tím s tebou končím .
  • honza  | 08.06.2016 08:13  | Reagovat
    Pane Tomáši, dobrý je taky nápis v Jihlavské nemocnici "Emergency" (nějak tak se to píše, když jinak, tak se omlouvám) - dříve pohotovost, nebo jinak urgentní příjem. Pro mnoho lidí nepochopitelné.
  • Frej  | 08.06.2016 08:16  | Reagovat
    Souhlasím s Honzou a jen bych dodal, že také byly doby, kdy by žumpa typu několik x neměla v médiích šanci.
  • VladimírV  | 08.06.2016 08:54  | Reagovat
    Vážený pane Ďásku, opět pěkné čtení. A ze života. Děkuji. Ke kritikům výraziva pana XXXXX dodávám, že i toto je součástí slovní zásoby jazyka českého. Dokonce existuje i množina slov, jejichž nevhodné používání zakládá na případnou delikvenci řečníka. Naštěstí máme svobodu slova, kdy jsou meze nepřípustnosti postaveny poněkud výše než bývalo u nás v dobách minulých zvykem. A to je dobře. Přidušený nesouhlas jedince s někým či něčím se může negativně projevit na zdraví dotyčného, případně na jeho zvýšené agresivitě.
  • XXXXX  | 08.06.2016 17:15  | Reagovat
    VladimírV: tu agresivitu jde zachvíli vychladit ježourem. :-)
  • XXXXX  | 08.06.2016 17:15  | Reagovat
    jdu
  • Libor Furbacher  | 08.06.2016 20:44  | Reagovat
    Pane Vladimire davat svobodu slova a profanities a urazky xxxxx do jedne roviny je travesty,nezda se vam.Ono totiz existuje neco jako civility a ze cesky jazyk ma ohromnou zasobu sprostejch slov,jeste neznamena ze jsme narod sprostaku.Ale pokud je nekdo zacne pouzivat wholesale okamzite jak s nekym nesouhlasi tak je na nejlepsi ceste k teto mete.Samozrejme ze tomu napomaha anonymita.
  • XXXXX  | 08.06.2016 22:10  | Reagovat
    Jojo, hlavně ta zmínka o češtině je důležitá. Co takhle Donald?
  • VladimírV  | 08.06.2016 22:59  | Reagovat
    Pane Fürbachere, slovo sprosťák se nevztahuje pouze na ty, co používají obhroublejší výrazy. Znám navenek uhlazené lidi, kterým bych nevěřil ani pozdrav. Pokud někdo něco vysloví od plic, může se to zdá troufalé, dle Vás sprosté. U nás platí jedno hezké přísloví: Chytrému napověz, hloupého nakopni. V blogu se místo toho využívá sprosté slovo vůči těm diskutujícím, co se jedinci nelíbí. A to je projev svobody, nic přes čáru. A propós. Slyšel jste někdy projevy Ch. de Gaula? A jaká to byla persona.
  • Libor Furbacher  | 08.06.2016 23:41  | Reagovat
    Pane Vladimire ,ne neslysel jsem zadne projevy de Gaula ,ktre by byly zalozeny hlavne na sprostem osobnim napadani a snazit se diskitujiciho intimidovat.A o subjektu k diskuzy se zminit jenom tak na okraj a bez faktu.Je to uplne neco jineho kdyz nekdo podpori sve argumenty silnym slovem. Muzete mi poslat na nejaky odkaz? ps .to xxxxx; zminku o cestine do toho privedl pan Vladimir.''Ke kritikům výraziva pana XXXXX dodávám, že i toto je součástí slovní zásoby jazyka českého.''.....atd. Cest.
  • Svatopluk Beran  | 09.06.2016 09:54  | Reagovat
    Dobře a s velkou dávkou vnímavosti a pisatelské lehkosti, která je panu Ďáskovi asi bohem daná, sepsáno.. Přidám též jeden politickohospodářský novotvar. Zdaleka ne tak lehce jako pan Ďásek. Je jím synonymum k českému slovu a pojmu zaměstnanec. Již to totiž není podle personálních oddělení jenom nějaký zaměstnanec -otec nebo matka rodiny- nýbrž LIDSKÝ ZDROJ. Jedná se o pojem čistě personálního oddělení, dříve kádrového. Při již třetí výroční schůzi odborů jsme všichni příjmu z úst vedoucího slyšeli, že je nezbytné si uvědomit že jsme NĚMECKÁ KOLONIE a z tohoto pohledu se musí zaměstnanci dívat na možnosti svého zaměstnavatele. Na můj přímý dotaz, jestli to znamená že jako obyvatelé této české kolonie a zaměstnanci v této kolonii jsme tedy otroci, mi bylo odpovězeno řečnickou otázkou. Když Indie byla kolonií Velké Britanie byli obyvatelé Indie otroci. Ne nebyli, byli to pro Velkou Britanii pouze LIDSKÉ ZDROJE.
  • Berka  | 09.06.2016 11:35  | Reagovat
    To je pravda pane Berane. Ono v tomhle konkrétním případě je to asi výstižnější, než "Člověk". Člověk, to zavání průserem. Ale takovej obyčejnej lidskej zdroj - to je prostě zdroj jako každej jinej. Dokud dává šťávu, tak si ho moc nevšímáte a dojíte ho co to dá, na a až už nerozsvítí ani kontrolku, mrsknete ho do tříděného odpadu a koupíte nový. Vždyť to stojí pár korun...
  • VladimírV  | 09.06.2016 11:56  | Reagovat
    Pane Fürbachere, nebudu sebe ani Vás zdržovat hledáním obsahu projevů CH de Gaulla. Poslouží pouze jedním jeho citátem: "Francie je opravdová velmoc, ostatní jsou h o v n o.". Jak jste si jistě všiml, ani v jednom z mých příspěvků jsem se nedotkl nedostatku v pravopisu diskutujících. Mozek gramotného člověka je totiž natolik vycvičený ke čtení a porozumění psaným výrazům, že mu ani nepřekáží občasný nedostatek v pravopisu.
  • Frej  | 09.06.2016 13:40  | Reagovat
    Berane, vy jste vysadil léky? Pokud vy se cítíte jako součást německé kolonie, je to váš problém, ale jsou to bláboly jako od kovaného komunisty. Ale u vás tak moc nepřekvapí. Víte kde by byla naše ekonomika bez německé? Že vy bolševici musíte všude vidět politiku a třídního nepřítele. není to stresující?
  • Frej  | 09.06.2016 13:43  | Reagovat
    Pane Vladimíre, to je velice zajímavý citát, jen mi chybí ten odkaz. Chápu, že se nebudete zdržovat hledáním, ale jak nás chcete přesvědčit, že jste si to nevycucal z prstu? Děkuji.
  • honza  | 09.06.2016 15:15  | Reagovat
    Pane Berane, jestliže vaše citace výroku "německá kolonie", tak jako svobodný člověk můžete z této kolonie (Bosche) utéct a svobodně se rozhodnout o své budoucnosti. Jenže na to jako levicový odborář nemáte odvahu.
  • VladimírV  | 09.06.2016 15:20  | Reagovat
    Pane Freji, v tom Vám bohužel neposloužím. Prodávám, co jsem koupil od lektora při výuce francouzštiny. Tedy před mnoha lety. Nemám důvod tomu nevěřit.
  • fotrák  | 09.06.2016 19:18  | Reagovat
    Pakliže se někteří zde diskutující cítí dobře v pozici služebnictva, jejich věc.Osobní hrdost a úcta k sobě samému nepodléhají žádné ideologii.
  • Fejinka  | 09.06.2016 21:11  | Reagovat
    S tou češtinou to jde vůbec z kopce. Co tam se dostalo cizích slov. Někteří "vzdělanci" se v tom přímo vyžívají. Když se dostavíte třeba do matičky Prahy, tak si připadáte jako v cizím městě (samé anglické názvy, jenom ty budovy jsou stejné). On ten nadpis v Nemocnici Jihlava to také vyjadřuje-tam většinou jezdí starší občané a ti tu angličtinu moc neznají a už se mne na ten název také někdo ptal co tam vlastně je (proč to není také česky). Inu Amíci si prosadili svou, proč nebylo třeba esperanto? Je to prý jednoduché na učení, ale to by se i oni museli učit a to je pod jejich úroveň.
  • berka  | 09.06.2016 21:33  | Reagovat
    To je fakt. Proč máme mluvit anglicky ? Daleko větší část světa hovoří španělsky.
  • Svatopluk Beran  | 10.06.2016 00:17  | Reagovat
    Honzo kolik vám je? Na co si budete troufat v 62 letech nebo až budete deset měsíců před důchodem? Přestaňte už bejt hloupej a uvažujte.
  • Svatopluk Beran  | 10.06.2016 00:31  | Reagovat
    Frei já si to vnutit nenechám, proto jsem se také jako jedinej radikálněji ozval, když jsem viděl ten zbytek zaměstnanců jak klopí hlavy stejně jak za komunistů když byli podělaní ze Svazu. Jinak léky jsem doposud nevysadil. Ty na tlak pro to, abych nepřetěžoval případným zvýšeným prokrvení přítelkyni, tím na rozšíření močové trubice abych ji zaručil aspoň dvakrát třikrát týdení jistotu dívčího relaxu. Jak víte že beru tyhle léky? :)
  • Svatopluk Beran  | 10.06.2016 00:43  | Reagovat
    Freji a nejste vy proti mě nějakej zapšklej? A kde by byla podle vás naše ekonomika bez té německé? Co by vám v životě chybělo? Zelené banány, za osumdesát ananas, dvacet dní tvrdé kiwi za třicet košík, jahody velké jak půl jblka, rajřata bez chuti, nebo přemrzlé jižní ovoce prodávané o desetikorunu na kile levnějc? Nebo možná stupidně ale svobodně opakované nadávání do bolševiků? Máte nějaký osobní problém v této tržní společnosti?
  • Svatopluk Beran  | 10.06.2016 00:46  | Reagovat
    To je fakt. Proč máme mluvit anglicky ? Daleko větší část světa hovoří španělsky. No a nejvíc lidí na světě mluví čínským dialektem Mandarín. : ) ,ale fakt.
  • Daňový Soumar  | 10.06.2016 06:12  | Reagovat
    :) Angličtina je tak rozšířená, protože s ní umí mluvit většina světové populace a do všech koutů světa ji rozšířila Anglie v době britského impéria (tenkrát se jednalo asi o čtvrtinu populace). A to se tehdy Čína sama izolovala od okolního světa. Jo za vším hledej USA. Když si Beran myslíte, že se nyní ta většina krom svého mateřského jazyku naučí španělsky nebo mandarinsky mluvit a psát, pak asi opravdu potřebujete lékařskou péči. A to si představte, že nejdůležitější mluvou hybatelů budoucnosti počítačů (programovací jazyky) je jak na potvoru v 99 procentech angličtina. To nám to ti zasraní kapitalisti z ameriky zase zavařili co? Ale nezoufejte existuje i sčot.
  • honza  | 10.06.2016 08:12  | Reagovat
    Tak si pane Berane nestěžujte a buďte rád že vám ten německý kapitalista Bosch v té "německé kolonii" dával solidní a dobře placenou práci se sociálními požitky (podle vaše dřívějšího vyjádření již delší dobu) a povzneste se nad výrazem "lidské zdroje". A nebo máte další možnost odejít do předčasného důchodu a z té prokleté "německé kolonie" svobodně zmizet.
  • VladimírV  | 10.06.2016 08:13  | Reagovat
    Pane Daňový soumare. Máte samozřejmě pravdu. Ovšem pokud jde o EU, jazykem historicky daným byla francouzština. Dnes už pouze u Evropského soudního dvora. V EU je spolu s angličtinou stále prioritou. Pokud mluvíte o USA, ani tam není ve většině států zakotvena angličtina jako úřední jazyk. Rozšíření angličtiny po má bezesporu souvislost s pokrokem ve vědě a rozvojem IT. A nakonec je to dobře, když existuje ve světě s různými společenskými řády dorozumívací prostředek. Esperanto to bohužel nevyřešilo. Pro obchodování je dobré znát jazyk svého obchodního partnera. I proto se po revoluci obracely západní firmy na české partnery, pokud chtěly proniknout na ruský trh. Trh, který svoji surovinovou základnou dráždí celý kapitalistický svět, stejně jako i státy disponujícími ropou. Vzít si ho v Rusku silou, to nápad hodný bláznů.
  • honza  | 10.06.2016 08:22  | Reagovat
    Jo a ještě pane Berane k té mé hlouposti. Možná jsem hloupý Honza, ale vy zase zamindrákovaný anti amerikanista který se snaží naivně změnit svět. Včera jsem viděl chvíli pořad M.Jílkové "Máte slovo" kde na straně "kovaných" komunistů jako byste stál vy. Stejné výrazy, stejná vyjadřování a za vše může západní civilizace.
  • berka  | 10.06.2016 08:49  | Reagovat
    Daňový Soumar zjevně nepochopil ironii s níž jsem reagoval na příspěvek pana Fejinky o angličtině a kterou jsem ještě zdůraznil smajlíkem. Myslím si, že pan Beran ji naopak pochopil a proto přidal zmínku o čínštině. Holt už bych si měl zvyknout že tady místo pro jakýkoliv náznak humoru opravdu není...
  • Daňový Soumar  | 10.06.2016 12:42  | Reagovat
    :) Omluvám se všem, které jsem nepochopil.
  • Libor Furbacher  | 10.06.2016 13:40  | Reagovat
    Pane Vladimire,Pisete ze “prodavate co jste koupil“ze je to co vas naucily ve skole a nemate duvod tomu neverit.“Pokud toto je vas pristup a do skoly jste chodil za komunistu tak to vysvetluje vase nazory. Tez vase zminka o ruske rope a ze by si ji nekdo chtel vzit nasilim?Nebudte naivni.To snad jedine vy v evrope ji tak moc potrebujete. A budete potrebovat cim dal vic .Tady v americe[Canada USA]je tolik ropy,ze se wells zaviraji a ani ropovod se z canady nebude stavet. Chtel jsem vam poslat odkazy,ale nenachalo me to.
  • VladimírV  | 10.06.2016 18:07  | Reagovat
    Pane Fürbachere, škola, do které jsem chodil, a zřejmě i Vy, mne učila především všeobecným znalostem. Mně osobně zajímaly vždy více přírodní vědy, kde je té ideologie poněkud méně, pokud připustíme, že je Země kulatá. Ano, i politiku jsem musel na VŠE absolvovat, díky Kapitálu jsem pochopil zákonitosti fungování ekonomiky za kapitalismu. Což se např. nepodařilo našemu ministru financí Kalouskovi, který v době recese naplánoval o 190 miliard lepší rozpočtový výsledek. A pak všichni zírali. No, je to chemik, i když západem oceněný jako nejlepší ministr financí. Asi proto, jak hlásali komunisté, že pro reakci je dobré: Čím hůře, tím lépe!". Pro obchodování se zeměmi "na kolenou" je to pravý balzám. Potencionální možnosti naší země však recesi zvládly, a tak nemusel nastoupit žádný nový Marshallův plán. V případě Ruska jsem nezmínil pouze ropu, ale obecně ohromné zásoby surovin. V jednom máte pravdu, USA a Kanada mají velké zásoby břidlicového plynu. A nemají odbyt. Pokud by se podařilo odstřihnout Rusko jako významného dodavatele ropných produktů pro Evropu, lépe by se vám tam za Velkou louží dýchalo. Proto i úporná snaha o uzavření dohody TTIP s EU, aby se vyšachovali tokoví hráči ve světovém obchodu, jako je Rusko a Čína. Jenže obchod je obchod a obchodníkům jde o cenu. Válka s Ruskem by byla samozřejmě nejúčinnějším řešením. Obě předchozí se USA nadmíru vyplatily.
  • XXXXX  | 10.06.2016 18:20  | Reagovat
    No to je ono, pořad M.Jílkové. Já věděl, že musíš čerpat z nějaké hluboké studnice moudrosti. Dovolím si tě opravit. Beran je kde co. Socialista, idealista, naiva a co já vím co ještě. To se dá snadno dohledat. Rozhodně ale není zamindrákovaný komunista. Zamindrákovaný jsi tu ty milýhloupý. Fírbachr hlavní důvod proč tě mám za debila je to, že se vyjadřuješ jako debil. Když už si tu hraješ na amerikanistu zkus najít rozdíl mezi učitelem a lektorem. Pro tebe je to zcela jistě marginal sanetpatelny diferentrotlztil, nicméně těm kdo utrpěli alespoň základní vzdělání je celkem jasno, že Vladimír měl na mysli mimoškolní vzdělávání a to pak tak trochu mění smysl textu. No ale budiž ti odpuštěno nejsi nic než zblblej emigrant. Zato máš moc pekna nasor na to tady. Kdybys ze sebe nedělal debila ty sám, nikdo by si tě ani nevšiml ty ajnštajne. Víš jeden nejmenovaný důstojník izraelské zpravodejské služby mi kdysi řekl, "Maj navrch, maj ten oil. Ale on jim jednou dojde" Chceš to anglicky abys zase nebyl za debila?
  • Venca  | 10.06.2016 20:02  | Reagovat
    Co od Libora čekáš ? Když chtěl házet atomový bomby na frontovou linii... A Honza se na Jílkovou nedíval. Jenom šel na půl hodiny kolem televize. A z Blesku si čte taky jenom titulky v Tescu zadarmo :-)
  • honza  | 10.06.2016 22:47  | Reagovat
    Víte Venco, ono je i dobré někdy zavítat na pořady kde se prezentují kovaní komunisté aby viděl jací jste. A kdybych chtěl číst Blesk tak věřte že na něj mám a nemusel bych ho "studovat" u regálu s novinami. Ale je pravda, že vidím číst u reagálu tento deník lidi o kterých bych to nikdy něřekl. A v dalším nemáte pravdu, do Tesca nechodím.
  • honza  | 10.06.2016 22:52  | Reagovat
    Opět se XXXXX projevil jako slabomyslný prosťáček a hulvát první kategorie. Škoda že se tento brouk pytlík neumí vyjadřovat slušně. Možná by ty jeho slovní výlevy vypadaly důvěryhodněji.
  • Frej  | 12.06.2016 09:26  | Reagovat
    Souhlasím s Honzou....a myslím, že pokud by se žumpa několik x měla vyjadřovat slušně, bude to za hranicí jeho možností a nenapsal by ani slovo. Urážky, sprostá slova a chybí argumenty. Tak tento nýmand pokud někomu nadává do debilů, tak je to opravdu úsměvné. Asi při tom kouká do zrcadla.
  • XXXXX  | 12.06.2016 18:43  | Reagovat
    ... a vidí tam Freje. Ty radši s nikým nesouhlas ty trubko. Místo velkýho mozku malej místo malýho plastelína. Vaše prázdný kecy se snažíte zacránit poukazem na to, že jsem hovado. Jo jsem, narozdíl od vás slušní inteligenti s iq tykve. A debil to není urážka, to je diagnoza jen tak pro pořádek. Pěknou neděli hlupáčci jdu na dvě
  • honza  | 12.06.2016 19:45  | Reagovat
    Pro XXXXX: Ze zvědavosti jsem se zeptal jednoho psychiatra na jeho názor na způsob tvého vyjadřování a odpověď "ten člověk má psychické problémy a nebo si léčí nějaký mindrák". A můžu tě ubezpečit že moji debilitu nepotvrdil.
  • Venca  | 12.06.2016 19:54  | Reagovat
    Předpokládám, že Skačányho. Ten dal neschopenku i Kratochvílovi :-)
  • Staník  | 12.06.2016 20:32  | Reagovat
    Víte hoši jak jsem se teď pár měsíců flákal po zahraničí neměl jsem čas sledovat plodnou a výživnou diskuzi na JL. Ale zjišťuji, že se skoro nic nezměnilo :-) 5x má neustále stejně jadrný vyjadřování, Venca jest stále stejně žoviální, Fírbachr stále mele jen o komunistech a z Honzy opět ještě nic kloudnýho nevypadlo a naopak vychází nová hvězda Frej :-D že vás to chlapi pořád baví. A nikde nevidím nic od architekta? Toho jste už přivedli k šílenství? Nicméně jen takový můj malý postřeh (nebrat osobně prosím). Pokud si myslím o někom, že je pako tak nevidím nic špatnýho na tom mu to sdělit. Psát že je něco nebo někdo žumpa....ano, ale je to velice subjektivní. Věřím, že když jste tady většina takový vzdělanci a kámoši Ameriky, že vám třebas říká něco jméno Charles Bukowski, nositel mnoha ocenění a slavný spisovatel a básník. Zkuste si vygůglit některé jeho rozhovory do novin (v anglině je to působivější). No a potom mluvte o žumpě. Myšlenka se dá vyjádřit mnoha způsoby a důležitá je vždy pointa (tudíž obsah, ne forma). Také si myslím Honzo, že jste s žádným psychiatrem nemluvil, protože by vám žádnej psychiatr neřek takovou pitomost :-) Hezký večer všem.
  • XXXXX  | 12.06.2016 21:32  | Reagovat
    honzíku co ty na to ty blbe to se těžko atakuje co? Upozorňuju tě, že jsem Staníka nikdy neviděl, není to ani můj soused, ani kámoš, ale vykazuje známky inteligence. To je ta věc, co jsi někde ztratil, podobně jako firbachr a Frej. A jinak i já mám kámoše psychiatra. Je teda fakt, že dělá hlavně smažky a alkáče ale při třech atestacích to nebude Btřída a nevěřil bys, jak si rozumíme. Asi má tím pádem nejspíš taky psychické problémy a léčí si nějaký mindrák. A na tebe se radši Jendo neptám, to bysme tě pak museli nejspíš odchytit a sežrat.. :-)) :-)) :-))
  • Venca  | 12.06.2016 22:11  | Reagovat
    Ono stačí od Chinaskiho (Bukowski) číst i jen některé jeho povídky. To je přesně ono. Jsou věci, které lidi normálně dělají a o kterých nějak smýšlejí - ale nikdy to neřeknou, nebo nenapíšou naplno. Bukowski se toho nebojí - a možná právě proto má takový úspěch u nás dostrašenejch sráčů, co se umí a nebo musí jenom víc či míň přetvařovat. Jedna z jeho povídek začíná myslím nějak jako "...ráno sem se docela pěkně vysral a tak se zdálo, že by to moh bejt celkem i dobrej den". To je přece úžasný.
  • honza  | 13.06.2016 06:28  | Reagovat
    XXXXX co že ty to nemáš za kamoše. Souseda imigranta Araba, bývalého člena izraelské tajné služby, teď psychiatra. To v tý hospodě musí být veslo :-)))))))))). A pro Staníka. Asi si Charles Bukowského budu muset přečíst abych pochopil vyjadřování XXXXX.
  • Frej  | 13.06.2016 09:30  | Reagovat
    No tak to mám potvrzené, Ono proč vlastně ztrácet čas s nýmandem, který asi moc lásky a slušnosti od rodičů nepobral, vypadá to spíš na zneužívání. A pro Staníka...víte, ono se dá mluvit sprostě, to je asi přirozené, ale vyjadřovat se tak do novin to je asi něco jiného, nemyslíte? Jak by to na vás působilo, kdyby vaše děti s tím slovníkem přišly domů, že tak mluví pedagog ? To je tak složité pochopit rozdíl? Několik x je prostě primitivní hulvát a jako takový se tady projevuje. To snad není tak těžké vypozorovat. Nadávky a urážky...četl jste někdy od toho exota něco jiného? Pokud se Vám jeho slovník nezdá za hranou a myslím tím i urážky spoludiskutujících, je to Váš problém.
  • Berka  | 13.06.2016 11:26  | Reagovat
    No...ale problém s tím přece máte Vy, pane Freji. :-)
  • XXXXX  | 13.06.2016 16:50  | Reagovat
    Honzíku. Souseda mám "imigranta" američana, to je vidět, že ani číst neumíš ty vemeno. Kdybys četl ještě pozorněji, věděl bys, že jsem pár let strávil na různých dlouhodobých zahraničních "výletech" na státní útraty. A pár zajímavých lidí jsem potkal. Frej. Vlasní blbost maskuješ jakousi potřebou slušného vyjadřování. Budiž, kdejaký idiot se potřebuje něčím utěšovat. Znám několik pánů slušných co po vypnutí-nevypnutí mikrofonů pokračovali jakoby jinou řečí. Ale jinak v několika bodech s tebou souhlasím. Jsem nýmand. Zřejmě o nic větší než ty a tobě podobní. Jsem hulvát, trochu mi nedělá dobře to primitivní, protože mám dojem že jen primitiv nabývá dojmu, že toto jsou noviny a domnívá se, v přirovnáních že jsem pedagog. No a závěrem ty, honza a ten magor z ameriky nejste spoludiskutující, jste jen obyčejní prudiči, chamraď s vypláchnutou hlavičkou, jejichž jedinou snahou za poslední půlrok je dokázat mi, jaký jsem hovado a Beranovi jakej je komouš. To teda hoši jste trošku zastydlí.
  • honza  | 13.06.2016 18:56  | Reagovat
    XXXXX opět jsi se ukázal. Blb, který není ochoten a schopen napsat něco slušně. Omlouvám se za Araba, ale na tom že to je Američan se na mém vyjádření nic nemění. Jestli my máme vypláchnuté hlavičky, tak tvůj mozek skončil někde v rozkroku.
  • XXXXX  | 13.06.2016 19:26  | Reagovat
    Tele jako ty slušnost nezaslouží
  • honza  | 13.06.2016 19:45  | Reagovat
    XXXXX podle sebe soudím tebe :-)

Přidat Komentář Vrátit se nahoru