Reklama
Dnes je pátek 20.09.2024      svátek má Oleg
Zpět
Petr Klukan

Narozen 2. 4. 1961 v Jihlavě, je absolventem Přírodovědecké fakulty UJEP Brno. Od roku 1993 je šéfredaktorem Jihlavských listů. Mezi jeho největší záliby patří fotografování.

http://www.jihlavske-listy.cz

Vrtěti helmou

Petr Klukan | 14.04.2022 08:28

Dukla Jihlava se vyznamenala a porazila i Vsetín. Koho vyzdvihnout? Aspoň ruského brankáře Žukova, který protivníky přiváděl k šílenství.

Jeden z novinářů si však všiml i něčeho jiného než jeho výkonu. Helmy, na které má ruské symboly. Chytá s ní celou sezonu. Novinář napsal, že zdobení helmy budí rozpaky. Netuším proč. Jestliže helma nevadila před půl rokem, proč by měla vadit nyní? Tak nějak to působilo, že novinář chce za každou cenu upoutat a vyrobit nějakou kauzu. Něco ve smyslu amerického filmu Vrtěti psem, jehož název se stal synonymem pro mediální čachry. Kdyby měl duklácký brankář z Ruska na helmě písmeno Z, bylo by k zamyšlení, takto je to jen hledání problému, kde není.

Teď ale Duklu včetně Žukova čeká Jágr a jeho Kladno. Mají jim co oplácet.

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024
MEMENTO 21.08.2024

Poslední komentáře

Jeremyonero: My, občané Protektorátu (1/3)
Jamesatorm: My, občané Protektorátu (1/3)
Angelmog: My, občané Protektorátu (1/3)
RobertTop: My, občané Protektorátu (1/3)
LidiaHoumn: My, občané Protektorátu (1/3)

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

40 komentářů

Přidat Komentář

  • Miroslav Tomanec  | 14.04.2022 22:16  | Reagovat
    Ono to bude možná tím, pane šéfredaktore, že je ta válka, víte. A ten pan novinář, kterého kritizujete, to napsal až teď možná také proto, že postupně vychází najevo ta zvěrstva, co se pod tou slavnou vlajkou dnes, v 21. století, dějí. Proto to možná vadí až teď. A ano - velké rozpaky to skutečně budí - symboly státu, který nás oficiálně a veřejně vyhlásil za svého nepřítele - na helmě brankaře našeho městského klubu. Při tom všem vraždění, znásilňování, loupení, ničení, rabování. Ale to náš městský klub, jeho dozorčí rada, valná hromada neřeší. Co nějaké lidské životy, že. Hlavní je přece ta - baráž. A kauzu vyrábíte vy takovouto nechutnou podporou okupantů. Nechutné.
  • Miroslav Tomanec  | 14.04.2022 22:24  | Reagovat
    "Kdyby měl duklácký brankář z Ruska na helmě písmeno Z, bylo by k zamyšlení... " Nikoliv pane šéfredaktore. To by už bylo na trestní stíhání. Podobně jako u toho chlebíčkáře z SPD. Až tam jste klesl.
  • VladimírV  | 14.04.2022 22:58  | Reagovat
    K panu Tomancovi. Vaše slova mi připomínají scénu ze Švejka, když se rozčiloval nad tím, že lid dostatečně nejásá nad tím, že je mobilizace. Jinak, Jihlavská Dukla, tedy městské rodinné stříbro, a to především zásluhou Maxima, živí dál slávu města, za které hraje. Války byly, jsou a bohužel i budou. Historie pak zobrazí všechna svinstva, co se v nich děla. Co s tím ale má společného jihlavský brankář? Měl spáchat sebevraždu na protest proti počínání Putina? Je snad zločin, že se hlásí k zemi, kde se narodil? Jste zvláštní člověk, chybí vám především kritické myšlení, neexistuje jiná pravda než ta vaše. Je mi vás upřímně líto. Velikonoce mají být svátky klidu, to přeji i vám. Vladimír Havlíček
  • Miroslav Tomanec  | 14.04.2022 23:19  | Reagovat
    Edit : ....dnes se vedení města a Dukly domluvilo, že Žukov vlajku, kterou má na helmě .... přelepí. Vyřešeno, a já vedení města tímto děkuji za tento postoj a promptní řešení.
  • VladimírV  | 15.04.2022 00:38  | Reagovat
    Blahopřeji! To je pro mužstvo stimul do baráže jako dělo. Kladno tímto děkuje za výhru. Zbývá vyrvat Maximovi ruské srdce.
  • Daňový soumar  | 15.04.2022 06:48  | Reagovat
    Koukám, že některým mentálně méně zdatným jedincům nedochází co se tady děje. Dokáže si někdo představit, že by například v roce 1939 nosil třeba v anglické lize Němec na dresu vlajku Německa? Státu, který rozpoutal druhou světovou válku? Chápete vůbec kam Russko vykročilo? Že se vrací do těchto let a do tehdejších totalit?
  • Dvořák  | 15.04.2022 07:33  | Reagovat
    Mě by zajímalo,jestli ten nastavený metr vydrží zdejším spravedlivým i do budoucna? Nebo to zase budou nějaké důvody,proč někdo může? Nedávno tady proběhla docela slušná protičínská hysterie,ale neslyšel jsem o nikom,kdo by se zbavil aspoň svého čínského mobilu.
  • VladimírV  | 15.04.2022 07:58  | Reagovat
    Pro DS: Jde o totální rozpolcení mysli. Okupace Ukrajiny je především střetem mezi dvěma státy, těžko srovnatelná s druhou světovou válkou. Střetu dvou států v zájmu jiných. Střetu, kdy se politici až na výjimky, farizejsky převádějí v podpoře Ukrajiny. Je možné věřit jejich touze po ukončení války, kdy zároveň o překot dozbrojují ukrajinskou stranu? Agresor je označený, tak proč si to s ním nevyřídit přímo? Ukrajina je zkrátka nutná oběť. Jiná věc je povědomí lidí o míře viny běžných Rusů na válečném konfliktu. Tady bohužel končí rozlišovací schopnosti některých "spravedlivých". Netvrdím nic o jejich mentální zaostalosti, ale je skutečně na pováženou, do jaké míry se projevil stres, potažmo strach z možného rozšíření války, na jejich postojích. Kde se vzala jejich zášť? Je bláhové si v dnešní době myslet, že lze sport odpolitizovat a zároveň je nadějné, např. že ti "méně zdatní jedinci samostatně přišli na to", že kolega v týmu, Rus, který pouze projevil svoje legitimní právo na sounáležitost se zemí, ve které se narodil, nepřevlékl kabát. I o tom je ona proklamovaná svoboda, slovo, kterým se zaštiťují i ti mentálně více zdatní. Kde je pak to světlo na konci tunelu, kde by se měli normálně myslící lidé spojovat?
  • Miroslav Tomanec  | 15.04.2022 10:25  | Reagovat
    Vážený pane Havlíčku, tak na vás už je jasně vidět a možné dokumentovat, jak funguje to ruSSké vymývání mozku a jak úspěšná je jejich propaganda. Když jsem se učil anglicky, tak učitel říkal...musíte myslet v angličtině. No tak vy už myslíte v ruštině. Okupace Ukrajiny není především střetem mezi dvěma státy, do které nemá nikdo co mluvit. Tak to říká Putin . Je to otevřený útok na naší civilizaci a Putin jasně a naplno zároveň říká, že tohle ho nezastaví. Chce zásadním způsobem změnit poměr sil ve světě a obnovit CCCP. Takže jsme na řadě. Je to válka a my jsme už dávno v ní a nejsme neutrální. Jsme naštěstí na té druhé straně, vždyť Putin nás otevřeně, oficiálně a veřejně vyhlásil za nepřátelský stát. Ani to vám nestačí ? Ale to není jediný důvod, proč jsme na této straně. Tím dalším také je, jak dopadly volby - protože kdyby vyhrály vaše barvy, tak jsme úplně jinde. Říkám to už všude otevřeně - počet členů SPD je zapotřebí vzhledem k válečné situaci zastropovat a zbytek poslat do Ruska. Na prvním místě ty vaše zrádné europoslance. Nezazlívám vám, že vám nevadí vlajka nepřátelské země na helmě brankaře našeho městského klubu. Tak mně prosím ponechte i můj pohled - tato vlajka ve mně vyvolává asociace na vraždění, loupení, znásilňování, rabování, loupení, vyhánění milionů a odvlékání statisiců nevinných lidí. Je pro mně úplně jedno, jestli ta vlajka je na tanku, co rozstřílí nemocnici nebo na helmě brankaře. No ale počkáme, jak se k tomu vyjádří Rudý Beran, pak bude jasno.
  • Jan P  | 15.04.2022 11:40  | Reagovat
    Mlčení nebo mlžení o pochybeních západních zemí vede také k tomu, že část lidí vládě nevěří a zpravodajství ČT vnímá jako propagandu západu. Ti jsou pak náchylní k ruské propagandě. Kdyby se ty excesy veřejně propírali a srovnávali, vzalo by to Rusákům vítr z plachet. O některých amerických masakrech se veřejnost dozvěděla díky WikiLeaks. Za odhalení těchto incidentů sedí Julian Assange ve vězení. Dokud tohle Západ a my tolerujeme, nemáme moc morálních nároků soudit Rusko.
  • VladimírV  | 15.04.2022 12:50  | Reagovat
    Milý pane Tomanče. zkuste věřit tomu, že mi, a to za žádného režimu nikdo mozek nevymyl. Ruštinu bohužel neovládám na takové úrovni, abych v ní dokázal myslet. Zažil jsem jako student před maturitou srpen 68, na to nezapomenu do konce života. Demonstroval jsem týden na Václaváku v listopadu 89 za svobodu, tedy i tu vaši. S obavou, zdali nás nepřijedou umravnit tanky. Ty tanky, které z Jihlavy nedávno odjely na Ukrajinu. To jsou paradoxy, co? Spíš než globální válka je reálná válka občanská. Do které u nás chybí jedno. A to ona bída a neskutečná korupce na Ukrajině. Bída je za dveřmi. Co je hlavní? Pokud dojde k občanské válce, je to bohužel věc naší země a žádné NATO nebo EU nám s tím nepomůže. Pomoci si můžeme toliko sami. A to především tím, že začneme myslet svým vlastním rozumem, nehledat nepřátele tam, kde nejsou, a hrdě se stavět do přední linie protivníků Ruska. K té vlajce: Ta se srpem a kladivem nebo současná? Račte si povšimnout, znovu se opakuje situace s uprchlíky podle skutečnosti z roku 2015. S jedním rozdílem. Je jich podstatně více. A stále prchají z Ukrajiny před válkou v době, kdy se naši potentáti sjíždějí do Kyjeva s náručemi plnými solidarity. Přeji jim jen jedno, aby uzřeli pravou tvář dění v této zemi a zejména si vzali poučení pro svou politickou práci. Pokud jde o moji zmínku o atmosféře v Dukle, to je to hlavní, co jsem chtěl zmínit. Myslíte si, že tyhle kejkle, které opravdu ke sportu nepatří, vlily mužstvu do žil chuť porvat se o postup do extraligy? Já tedy ne.
  • Daňový soumar  | 15.04.2022 14:49  | Reagovat
    Panebože co jste to za tvora, že dokážete bulet na výsledky socialistického městem dotovaného klubu a zároveň se tak fundovaně vyjadřovat k Ukrajinským uprchlíkům a tamní situaci. To je vážně na poblití .... Zajímavé je, že se fundovaně vyjadřujete k bídě a korupci na Ukrajině a přitom jsou to Russáci co si rozkradli vlastní armádu a teď navíc okrádají ty nebohé ubožáky na Ukrajině. To jsou ale paradoxy co? Vrcholně "farizejské" myšlení. To se jen tak nevidí.
  • VladimírV  | 15.04.2022 15:46  | Reagovat
    Pane DS. Pro připomenutí. Článek se týká ruského gólmana v dresu Dukly a jeho "strašlivého poklesku", kterému nikdo z klubu pochopitelně nevěnoval pozornost. Potud dobře, pokud se do toho nevložili iniciativní novinář a největší revolucionář v Jihlavě, kteří našli jasnou paralelu s válkou na Ukrajině. A to přece nejde nechat být. Ač vás neznám, stal jsem se opět vaším terčem. Gratuluji a zároveň vám sděluji, že mi je úplně jedno, kdo jste a co na mne vyzvracíte. Přeji Vám hezké Velikonoce. Vladimír Havlíček
  • Daňový soumar  | 15.04.2022 20:53  | Reagovat
    Jen takovou drobnost. Já nezvracím na vás. Já zvracím z vás.
  • Miroslav Tomanec  | 16.04.2022 09:31  | Reagovat
    Strašlivého poklesku a nikdo nevěnoval pozornost. Tedy pane Havlíčku... vy jste úplně nesoudný člověk. Tak v první řadě mu věnoval "pozornost" trenér Karel Nekvasil, který cítil potřebu na tiskové konferenci po zápase (!) navážet se do novináře, který na to před časem poukázal. Úplně zbytečně a bez souvislosti . Když už to bylo dávno pryč. A tento trenér tuto situaci vyeskaloval, nikdo jiný. Ale chápu. Ta baráž. Co nějaké lidské životy, že. A Putin za rohem. Ale toho asi vy budete vítat, ne jako ti Ukrajinci...
  • VladimírV  | 16.04.2022 17:50  | Reagovat
    Pane DS. Chce to trochu kritického myšlení, otupí se černobílé vidění světa, potažmo zmizí i nevolnost. Pane Tomanče, rozlišujte prosím náladu v mužstvu, které pochopitelně řeší jiné problémy než politické uspořádání světa. Tiskovku pana Nekvasila jsem si rád poslechl, on velmi dobře ví, jak může podobná trefa do klíčového hráče mužstva zapůsobit. Proto celkem pochopitelně sepsul onoho iniciativního redaktora. Jak čtu váš příspěvek, loajalita města přisvědčila redaktorovu extempore. Tvrdím, že to rozhodně nepřineslo mužstvu nic prospěšného. O Vašem postoji k existenci jihlavské Dukly raději nechci polemizovat. Vaše vydírání ztrátou lidských životů proti "bezvýznamné baráži" je sice skvělé, ale poněkud vytržené z kontextu světového dění. Pokud bychom měli být podobně neústupní v případech, kdy umírali lidé v jiných zemích, bohužel ne vinou Rusů, tak zabijeme něco, čím je člověk živ. Tedy nejen chlebem, ale i hrami.
  • Jan P  | 17.04.2022 14:22  | Reagovat
    Tohle fakt lidi dnes hodně řeší, co si nějakej brankář hokejové Dukly Jihlavy načmáral na helmu. Pánové, žijete všichni mimo realitu života obyčejných lidí !
  • VladimírV  | 17.04.2022 15:59  | Reagovat
    Pane Jane P. I takové věci, jako je polemika ke zpolitizování ruské vlaječky na helmě jihlavského brankáře bohužel patří k realitě života nás, obyčejných lidí. A to daleko víc než bláhové snění o existenci sociálně spravedlivého El Dorada v prostředí, kdy se stává člověk člověku vlkem a začíná natvrdo platit: "Dobře už bylo.".
  • Jan P  | 17.04.2022 19:34  | Reagovat
    Ano, pane Vladimíre V., drtivá většina lidí v Jihlavě a blízkém okolí žije jenom "postupem" Dukly do extraligy a helmou ruského brankáře:-) A co pěkné velikonoční poselství ? Jak mezi politiky právě probíhá nějaká soutěž v tom, kdo se ukáže jako větší asociál. Asi začnu psát blogy do JL.
  • jihlavák  | 18.04.2022 06:32  | Reagovat
    Na webu města, stránkách primátorky, Seznamu, idnes, jihlavskychlistech po velikonočním poselství zatím ani stopa. Máme důležitější věci k řešení, vlaječku Ruska na helmě brankaře. Tím je krmen národ.
  • Svatopluk Beran  | 18.04.2022 09:10  | Reagovat
    Jsem přesvědčen že tento příspěvek pana Klukana je napsán dobře. Ovšem je to jen drobnost v dnešním západním dění Evropy řízeném Spojenými Státy. Z toho co se nám po 89 roce zdálo jako samozřejmost po ukončení vlády jedné strany, za morální podpory západu, se nyní stává hrůznou, zcela jasně viditelnou a plánovanou válečnou hysterií USA. Napřed evropský Balkán, potom arabský svět, nyní Evropa. Stejně jak za vlády komunistů v naší zemi po 2SV, či ve fašistickém Německu před 2SV, je hledán jedinečný viník zla světa. A stejně tak jak v 19 i 20 století, kdy západní Evropa táhla na východ Napoleonem a Hitlerem, je tu další a rafinovanější pokus, tentokrát obchodní pokus až zaoceánského západu, přes cílené omezování zahraničního obchodu jiné země z důvodu občanské svobody dalšího státu. (dobře ale většina z nás zná licoměrnosti USA, například bezprecedentní sedmdesátiletou podporu monarchie Saudské Arábie, jako světa s nejmenší občanskou svobodou světa). Způsob jakým se to děje, je pro většinu obyvatel západu těžko čitelný, podle mne ale stejně nemilosrdný, jak historický růst křesťanství v Evropě či islámu na arabském Východě, kdy výhody nemilosrdného obchodování, jsou skrývány za nějakou morální hodnotu. Občané a jejich potřeby jdou stranou v zájmu někoho úplně jiného a jeho omezené skupiny jeho příznivců. MILION CHVILEK PRO DEMOKRACII ODVEDL SVOU PRÁCI DOBŘE, VÁLKA V EVROPĚ JIM VYŠLA. Tak nějak si nejsem jistý, zdali z důvodu práva jedinečnosti a privilegovanosti světového obchodování byl vzkříšen Kristus? Jsem totiž přesvědčen že to byl právě on, kdo vyhnal marnotrapné KUPCE Z CHRÁMU A LÉČIL TY NEJSLABŠÍ BEZ NÁROKU NA ODMĚNU.
  • Jan P  | 18.04.2022 11:22  | Reagovat
    Sváťo, já ten dobrej point blogu Petra Klukana jako Ty nevidím. Je hodně opatrnej. Nicméně chápu jeho obavy. Rychle a razantně jsme se vrátili, kdy ovšem rozhodovala strana a vláda (a uliční výbory).Policie a soudy dbají, aby se nikdo od této linie neodchýlil.
  • Svatopluk Beran  | 18.04.2022 14:56  | Reagovat
    Jo jo, nevím jak ty, ale já už jsem byl na policii na výslechu pod vysvětlení. Těžko říct jestli se jedná o nějaké důsledky pozůstatků chování ze socializmu od pana Gryce, Tomance nebo Dańového soumara, či jen nařízení NOVÉ DEMOKRATICKÉ VLÁDY PĚTIKOALICE, pro státní kontrolu všech blogů od staronového šéfa BISky Koudelky, vyznamenaného za svou činnost jednou z medailí CIA. Tak nějak se v té demokracii vracíme zpět do socíku. NO SNAD MNE NEČEKÝ BRZKÝ SOUD PRO NEAMERICKOU ČINNOST V ČESKÉ REPUBLICE.
  • Svatopluk Beran  | 18.04.2022 15:06  | Reagovat
    Jo jo, nevím jak ty, ale já už jsem byl předvolán na policii k výslechu a podání vysvětlení.
  • VladimírV  | 18.04.2022 15:17  | Reagovat
    Ahoj Sváťo, Máme zřejmě společného práskače. Je mi líto těch policajtů, Můžeme být rádi, že nejsme ve válce. To už bychom byli asi mrtví.
  • Svatopluk Beran  | 18.04.2022 17:24  | Reagovat
    Ano vím, zmiňovali se. Byli rozumní a žádné bytí jak za socialismu, u pana Gryce, když ho nutili násilím stavět sídliště Antonína Zápotockého.
  • Petr Klukan  | 20.04.2022 15:41  | Reagovat
    Je tak nějak příznačné, že se za největšího bojovníka za pravdu a spravedlnost stane pan Tomanec, člověk, který byl kandidátem zločinecké organizace KSČ a možná i jeho členem ještě po Listopadu 1989. Je až udivující, s jakou „odvahou“ dnes brojí a poučuje, co je správné a co ne. Jestliže se v Rusku nesmí mluvit o válce, protože to může být „oceněno“ mnohaletým vězením, vžijme se do mysli Rusů, kteří zde žijí, ale své rodiny a příbuzné mají v onom trestném táboře. Brankář měl ruské symboly na helmě dávno před tím, než došlo k vpádu Ruska na Ukrajinu, pokud nepočítáme již rok 2014, kdy Rusko anektovalo Krym (to se pak možná měla helma řešit mnohem dříve než teď). Podle posledních informací z města, vlastníka klubu, měly být symboly na helmě přelepeny. Možná, že ne pro klid města, ale aby se vyhovělo horlivým postkomunistům, kteří svou odvahu projeví až v době a v místě, kdy se jim nemůže prakticky nic stát.
  • Jan P  | 20.04.2022 20:22  | Reagovat
    Co když, pan Tomanec stejně jako kariérní voják Petr Pavel po Listopadu prozřel ? A další předlistopadový člen KSČ neoliberální ekonom docent Ševčík? Pravicová kavárna z něho uchcávala blahem. Z obdivovatele tvůrce ruské rovné daně Putina se rázem stává vlastizrádný bolševik.
  • Miroslav Tomanec, Ing., MBA  | 23.04.2022 17:57  | Reagovat
    Vážený pane šéfredaktore okresních novin, poučuji asi tak jako vy, prostě mám jiný názor a vymezuju se proti tomu vašemu, to je celé. A k němu patří i to, že novinář, který odmítá uznat, že 24.2. 2022 se svět nenávratně změnil a že to co do toho bylo jakž takž akceptovatelné, nebo bezvýznamné, je už dneska úplně za hranou – tak takový novinář je pro mne dno žurnalistiky . No a že vy nic takového neuznáváte je zcela patrné z vašeho argumentu, že to dříve tak nějak nevadilo, ale dnes… Přitom podpora mnohých ruských sportovců Putinovi je všeobecně známá – nijak se s ní netají Ovečkin, gymnasta s hrdým Z na drese, hajlování motokáristy na stupni vítězů, Pjuščenkova nechutná exhibice. A brankářovy postoje nikdo nezná – jenom to, že má symboly vrahů a násilníků pořád hrdě na přilbě, přes to všechno. Mohl se jasně vymezit k tomu všemu – a hned požádat o politický azyl, určitě by s tím neměl žádný problém – a mohl dát žít ve svobodném světě. Nebo nemusel říkat vůbec nic a v klidu hned tyhle věci zakrýt , když vidí co se děje, ale chce se tam zároveň vrátit. Ne – on zvolil třetí alternativu a tohle je výsledek. Ale to jsme my. Samozřejmě – proti Putinovi, ale na naše hvězdy co ho podporují, nám nešahejte. Sankce ? Jasně – ale jenom se nesmí sahat na náš blahobyt a pohodlíčko. No a v konečném důsledku pak je zcela jasné proč bude válka ještě dlouho a nevinných umře ještě moc. Protože náš svět se válečnému zločinci a masovému vrahovi staví jenom tak nějak polovičatě. No a to tedy můj vliv hodně přeceňujete, když mně dáváte za vinu, že kvůli mně to zmizelo – byl to hodně silný společenský tlak, pokud jste si toho nevšiml a rozhodla to rada města, jako nejvyšší instituce klubu. A takové osobnosti jako Dominik Hašek nebo Robert Záruba, kteří se proti postupu klubu rovněž ohradili, snad za horlivé postkomunisty nepovažujete, nebo snad ano ? Opět jste prostě prokázal, pane šéfredaktore, že za hranice okresu vašich novin příliš nedohlédnete.
  • Jan P  | 24.04.2022 15:17  | Reagovat
    S tím by se dalo souhlasit: za hranice okresu šéfredaktor JL Petr Klukan příliš nedohlédne... Už jednou na tohle téma zde diskuse proběhla. Mezi názorovými oponenty a kritiky PK tehdy Miroslav Tomanec ještě nebyl:-) Na blozích Petra Klukana oceňuji jednu věc, že na rozdíl od jiných autorů jako MT alespoň neblokuje, pokud neporušuje kodex diskuse blogu pro něj nepohodlně příspěvky v diskusi pod články jeho blogu.
  • jihlavák  | 25.04.2022 07:02  | Reagovat
    Cituji: byl to hodně silný společenský tlak, pokud jste si toho nevšiml a rozhodla to rada města, jako nejvyšší instituce klubu. A takové osobnosti jako Dominik Hašek nebo Robert Záruba, kteří se proti postupu klubu rovněž ohradili, snad za horlivé postkomunisty nepovažujete, nebo snad ano ? .................................................. Jenom, že rada města a všichni, kteří vyvýjejí ten údajný společenský tlak proti malé vlaječce na helmě, tak doma, obecních prostorách a institucích topí ruským plynem a z velké části používají ruskou ropu. Na jedné straně posílají radní miliony Ukrajině na nákup zbraní, na straně druhé posílají Putinovi peníze za plyn, který je použije i na financování války na Ukrajině. Hlavně přejeme lidem na Ukrajině mír, tedy to tvrdíme, ale chováme se přesně opačně. Ale vlaječku VYŘEŠÍME, to ano.
  • Petr Klukan  | 28.04.2022 14:28  | Reagovat
    Panu Tomancovi: ...jak říkám: škoda, že jste stejnou odvahu postavit se zlu neprojevil dříve.
  • Jan P  | 29.04.2022 13:46  | Reagovat
    Velká dávka trpělivosti s lidmi jako pan Tomanec. Oni potřebují čas, aby prozřeli:-) Jihlavský podnikatel a bývalý zastupitel Miroslav Tomanec je v současnosti nesmlouvavý prozápadní progresivní liberál. Proč ne. Ale proputinovské příspěvky od konzervativních národovců v diskusi na jeho blogu snáší dobře. Zvláštní. Nedávno mě zablokoval na jeho blogu po normální výměně názorů. Není to tak dávno(před válkou na Ukrajině), co jsme s p. Tomancem spolu vedli polemiku o deprivatizaci vody. Byli jsme ve shodě, že jihlavská vládní koalice(ODS,FJ, ŽJ, KDU-ČSL) prosazuje deprivatizaci vody - musí být v majetku města atd. Problém nastal, když jsem vykopl téma: komunitní obnovitelné zdroje (jen ty v režii obcí a bytových domů). Poslal mu odkaz odborný studie. Strašně ho to rozpálilo. Jako správný pravičák argumentoval : levičáci ničemu nerozumí ! Mezitím uběhl nějaký čas a bloger Miroslav Tomanec žehrá na nečinnost Německa a Francie(závislost na ropě a plynu) vůči agresi Ruska proti Ukrajině. Za 8 let agrese proti Ukrajině jsme Putinovi poslali 200mld.Kč za plyn. Co si budeme povídat. To je zásluha i českých politiků a političek jako pan Tomanec, který celý život jako správní oportunisté jdou vždy(!) s hlavním proudem...
  • jihlavák  | 01.05.2022 07:24  | Reagovat
    Krásné shrnutí pro případné neomarxistické a neobolševické nové práskače. Zdá se, že vlaječka je jen malý začátek. Udej mámu, posílíš mír? https://www.youtube.com/watch?v=Wxt5s-PDQ4Q
  • Jan P  | 01.05.2022 12:49  | Reagovat
    Proboha jihlaváku, v čem jsou podle vás oportunisti jako pan Tomanec "neomarxisti a neobolševici" ?! Vy máte za "ODVAHU" být v pravicový zemi pravičák ??? Dobytek je pro mě každej, kdo zpochybňuje zločiny ruské armády na Ukrajině, dříve či později vytáhne masakr v Oděse coby "argument". Za stejného dobytka mám i toho, kdo zpochybňují zločiny NATO v Jugoslávii, dříve či později vytáhne masakr ve Srebrenici coby "argument". Stejná demagogie, stejná nehorázná manipulace.
  • jihlavák  | 01.05.2022 18:12  | Reagovat
    Nebylo myšleno proti p. Tomancovi, ale proti politikům u vesel, aktivistům a novinářům, kteří chtějí šířit jen jejich pravdu a kdo s ní nesouhlasí bude minimálně nahlášen. A že jich je. Premiér Fiala, nejen on, se tváří jako pravičáci, ale touhy po monotonní společnosti s jedním jasným názorem jim ale cizí nejsou. Nemůžu si pomoci, udávání, policejní popotahování a výslechy, nakonec nahoře to pánové popisují, možná vězení a vypínání nepohodlných webů mi připomínají starýho dobrýho bolševika. Ten sice nevypínal weby, ale rušil Svobodnou Evropu. Souhlas, každá válka a válečný zločin jsou svinstvo a licitovat, kdo spáchal větší zvěrstvo je odporné. Tady k tomu možná docházelo, protože někteří diskutující vysílali signál, že sviňa je jen jedna.
  • Miroslav Tomanec, Ing., MBA  | 01.05.2022 22:15  | Reagovat
    ... a pointa příběhu .... brankář, u kterého se mnozí obávali, jak by se třeba nemohl vrátit ke svým blízkým do Ruska, kdyby projevil veřejně veřejně nevůli vůči vraždícím monstrům ....přestupuje - na Vsetín ! Dobrá práce !
  • Miroslav Tomanec, Ing., MBA  | 01.05.2022 22:21  | Reagovat
    Informační válka s Putlerem se dá vyhrát jen velmi stěží. Také proto, že: 1.) tento zločinec má své emisary v podobě vrcholových sportovců po celém světě, napříč všemi sporty a ti ho všemi možnými způsoby podporují - od nevinné vlaječky na výstroji až po veřejné vyhlášení podpory Putinovi od olympijské vítězky lyžařky Stěpanovové, přes hrdé Z na drese gymnasty, hajlování motokáristy a nechutnou exhibici Pljuščenka 2.) Západ je i zde ve svých sankcích nedůsledný a polovičatý - copak takový Alexander Ovečkin také není miliardář s blízkým vztahem k masovému vrahovi a válečnému zločinci? A jak to, že ještě není na sankčních seznamech a svoji propagandu si neochvějně šíří svobodně dál? 3.) Je zde pořád ještě velmi málo takových lidí, jako je Dominik Hašek, který se nebojí to říct naplno : " Každý ruský sportovec musí nyní být okamžitě vyloučen ze všech soutěží ´našeho světa´ bez výjimky! Svým veřejným vystupováním dělá reklamu ruskému státu a jeho činům (útočné válce) proti svrchované demokratické zemi. Každým vydělaným dolarem či korunou nepřímo pomáhá dotovat ruskou válku a smrt lidí na Ukrajině. A to píšu, přestože mi je líto každého ruského sportovce, který tak nebude moci soutěžit proti svým světovým soupeřům. Je mi líto i těch ruských sportovců, kteří podporují Putina (i když méně než těch druhých) a nebudou se moct měřit s těmi nejlepšími na světě. Ale jistě se mnou budete souhlasit, že životy lidí jsou jednoznačně důležitější, než umožnění ruským sportovcům dělat jejich sport na mezinárodním poli."
  • Miroslav Tomanec, Ing., MBA  | 01.05.2022 22:22  | Reagovat
    Panu Klukanovi : ... ano , máte pravdu. Vy se mu však, tomu zlu, nejste schopen postavit ani teď
  • Dvořák  | 02.05.2022 07:03  | Reagovat
    Dominik Hašek, skvělý brankář,arogantní morální odpad. Je zvláštní, že člověk s takovými názory,vůbec podepsal smlouvu v Moskvě.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru