Reklama
Dnes je neděle 22.09.2024      svátek má Darina
Zpět
Radek Vovsík

Jsem šťastným otcem třech dětí, vedu dětský domov v Jihlavě a vůbec mi není lhostejné, co se kolem nás děje. V letech 2006-2010 jsem byl náměstkem jihlavského primátora za ODS.

Odvrácená tvář internetových diskuzí

Radek Vovsík | 24.10.2008 10:10

Již na začátku mého volebního období jsem deklaroval, že budu dělat svoji práci maximálně otevřeně, že budu reagovat na všechny podněty, které ke mně budou jakoukoliv formou přicházet. Snažím se své slovo držet a tudíž reaguji i prostřednictvím internetu na některých webech spjatých s jihlavskou komunální politikou. Věřte, že to není záležitost příliš snadná a že se o sobě člověk dozvídá různé, často i velmi negativní věci. Pochopitelně, že 90% takovýchto reakcí bývá anonymních – je to tak snadné někomu nadávat a nemuset přitom z anonymity vystoupit. Ale to k mé práci patří a já jsem připraven reagovat i na tyto anonymy. Překvapila mne však jiná věc – kdosi píše do těchto diskuzí příspěvky, jejichž obsah nechci komentovat, a tyto příspěvky podepisuje mým jménem. V očích čtenářů těchto diskuzí se mne tak snaží diskreditovat. Tento způsob „komunikace“ považuji za velmi podlý, svědčící o bezcharakternosti autora těchto textů. Bohužel jsem proti těmto metodám téměř bezbranný a tak mi nezbývá, než alespoň poděkovat šéfredaktorovi JL, že v případě, kdy podobný text objevím, je ochoten po mém upozornění ihned zareagovat a příspěvek smazat. Ano – internet nabízí obrovské možnosti využití – ale bohužel i zneužití. Radek Vovsík

Blog Jihlavské listy

Úvod blogu
Podmínky užívání blogu

Autoři

Archiv


Poslední příspěvky

KDO TO ASI PLATÍ ??? 20.09.2024
„Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“ 17.09.2024
POVODEŇ 15.09.2024
Poštovní schránka v těchto dnech: 09.09.2024
PRÁVĚ DNES 27.08.2024

Poslední komentáře

XRumer23Onemy: My, občané Protektorátu (1/3)
Svatopluk Beran: „Putinovi kručí v břiše a má chuť na obilí na Ukrajině“
Svatopluk Beran: POVODEŇ
Svatopluk Beran: Poštovní schránka v těchto dnech:
Svatopluk Beran: PRÁVĚ DNES

Můj Blog

Přihlášení do blogu
Registrace na blog
Reklama

97 komentářů

Přidat Komentář

  • Moik  | 24.10.2008 14:44  | Reagovat
    Kdo by to řekl... Já zde reaguji anonymě celkem schválně, rozhodně nechci nikomu nadávat, ale nerozhodl jsem se pro veřejný život, nechci, aby mé názory prostřednictvím Google veřejně kolovaly Internetem. Nemám anonym proto, abych mohl nadávat. Až se dám do politiky, budu reagovat veřejně. Pro mě to neznamená, že se za své postoje stydím, jen se nemusím "ukazovat". Vaší práce si vážím, před volbami jsem o Vás slyšel jen málo, přeju hodně chuti do dalšího rvaní, zrovna teď to budeme potřebovat.... všichni...i když o tom neví ti, kteří si myslí, že politika znamená rozdávání, zachraňování a vesměs pozitivní kroky.....
  • Radek Vovsík  | 24.10.2008 15:29  | Reagovat
    Moiku, děkuji. Jinak já jsem nekritizoval anonymitu na internetu. Ta možnost anonymně se zde vyjadřovat prostě k internetovým diskuzím samozřejmě patří. Mně vadí, když někdo napíše nějaký blábol a podepíše se pod to mým jménem. A to je to, proti čemu se cítím naprosto bezbranný.
  • Tomáš Ďásek  | 24.10.2008 21:26  | Reagovat
    Vážený pane Vovsíku - už jsem kdysi kdesi psal, že se docela divím, že ještě máte sílu odpovídat na všechny invektivy a urážky, které na Vaši hlavu míří z anonymních řad. S tím, co píšete, mám také vlastní zkušenost. Ono bohužel na internetu není nic jednoduššího, než se vydávat za někoho jiného - mohu být žena, mohu být patnáctiletý borec, mohu být poradce prezidenta - anonymita počítačové sítě je velice lákavá... Moiku - já osobně se taky nechci nijak ukazovat či nedej bože zviditelňovat. Ale když prezentuji nějaký názor, tak si za ním stoprocentně stojím (a neříkám tím rozhodně, že je to názor správný) a proto mi přijde fair, že ho prezentuji pod svým pravým jménem. Rovněž když chci na nějakou svoji otázku odpověď, tak musím počítat s tím, že pokud se řádně a slušně nepředstavím, nemohu se pak na tázanou stranu zlobit za to, že mi neodpoví.
  • XXXXX  | 25.10.2008 16:56  | Reagovat
    Napsal jsem poměrně dlouhý příspěvek, ale rozhodl jsem se ho nepublikovat, i pod rouškou internetové anonymity to nelze. Pane radní bohužel pro Vás, možná, jste spadl do pěkné hromady hnoje jménem politika. Nikdo Vás tam nehnal, tak si svůj díl bezcharakternosti nás plácalů vyžerte. Chtěl jste snadný život tak ho máte. A nechtějte mi namluvit, že jste chtěl pracovat pro blaho nás všech. To bych si musel myslet, že jste buď lhář nebo vůl.
  • Jiří Simon  | 25.10.2008 19:51  | Reagovat
    Vážený pane Náměstku, na příspěvek XXXXX nereagujte, on totiž prochází obdobím tj. vlnami!! V současné době ho potkalo období DEBILITY, mě můžete věřit, mám sním své zkušenosti. Dokonce žije v domnění že je nedohledatelný, naivka? Chce Vás pouze vyprovokovat a není jediný, slabomyslně uvažující. Ale XXXXX, v Únoru přechází do jiné vlny a ta bude pro jeho okolí příznivější, myslím že to bude poznat i na netu. Já si taky Vaší práce vážím, a nedejte se odradit! Je velkou škodou že zde vaše názory jsou lidmi kterým na Jihlavě nezáleží znehodnocovány. Tak že nezbývá, než je mlčky přejít.
  • Radek Vovsík  | 25.10.2008 21:09  | Reagovat
    xxxxx, do politiky jsem naprosto dobrovolně vstoupil proto, že jsem chtěl a stále ještě chci ovlivňovat dění v našem městě - a je mi jasné, že to nikdy nebude práce pro blaho všech (neboť co jeden jako blaho vnímá, to druhému překáží - tak to prostě je). Máte-li představu, že život politika (byť jen komunálního) je snadný, doporučuji Vám si to vyzkoušet - jistě byste své názory rychle přehodnotil.
  • XXXXX  | 25.10.2008 22:30  | Reagovat
    Radek Vovsík: Myslím, že v mé reakci nepadlo ani slovo o něčem snadném. To bych si nedovolil. Protože jsem součástí managementu vím, že jakékoli řízení čehokoli je nesnadné. Jen jestli jste si to zvážil Vy při vstupu do politiky. Mě zajímá pouze blaho firmy potažmo moje a ostatního personálu. Nepociťuji potřebu měnit cokoli v našem městě, pokud by mi patřilo, pak by to byla jiná. Zato ve firmě tam to pociťuji velmi silně. A moje štěstí, že zaměstnanci tvoří skvělý tým. I tak je to velmi velmi složité zajistit to proč tu jsme - zisk. Simon: Je velké štěstí, že my dva se nemůžeme nikdy potkat. Na tvůj kuní ksicht by by se zježily chlupy na zadnici i ostraze. Při tvé nadprůměrné inteligenci jsi dokázal zjistit moji IP adresu což je úkol skutečně hodný titánů, nicméně ty mi rozhodně nestojí za anonymizaci. A protože pan radní je na tom inteligenčně mnohem lépe než ty, dokázal pochopit obsah příspěvku a reagovat přestože jsi ho velmi důrazně nabádal k opaku. Což ty, bohužel, či spíše bohudík NIKDY nemůžeš se svým polomozečkem dokázat.
  • Jiří Simon  | 25.10.2008 22:56  | Reagovat
    XXXXX, já tě chápu, a věř že i rozumím!! Taky věř že i tebe to časem přejde, u někoho to prostě trvá dále.
  • XXXXX  | 25.10.2008 22:58  | Reagovat
    Simone, teď jsem kouknul na stránky města, člověče ty nejsi za debila jen tady
  • Jiří Simon  | 25.10.2008 23:21  | Reagovat
    Copak, copak? Taky jsi tam něco napsal? Že bys nevěděl že zjištěná IP se dá lehko zjistit, kdo jí přiděl a následně kdo jí používá?
  • XXXXX  | 26.10.2008 07:52  | Reagovat
    Simon: Opět připomínka hodná idiota ale já to beru, takový počítačový odborník jako jsi ty, dokáže hotové zázraky. Musím říct, že Beran má výdrž, když se s tebou dokáže bavit. Hele Simone, jak to bylo s tím Cityparkem, když od tebe chtěli odkoupit tu tvou chalupu. Nabídli ti málo? Nebo seš prostě jen hamižnej vůl z ulice U pitomce?
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 09:58  | Reagovat
    Opět jako první ničíš téma diskuze XXXXX, co se dá od tebe očekávat,že?
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 11:19  | Reagovat
    XXXXX, napsal a to dne - 25. 10. 2008 v 16:56, zde!! "Chtěl jste snadný život tak ho máte" Po reakci p. Vovsíka tvrdí !! "Myslím, že v mé reakci nepadlo ani slovo o něčem snadném" takže po 5 hodinách a 34 minutách si nepamatuje co napsal!! Jak se dá s takovým materiálem v anonymitě pracovat?
  • XXXXX  | 26.10.2008 13:44  | Reagovat
    Máš pravdu Simone, to jsem skutečně napsal. S takovým materiálem se skutečně pracovat nedá. Musí totiž klesnout na úroveň idiota, a vysvětlit mu po lopatě, co to vlastně mělo znamenat. Ale gratuluji ti, když nic, alespoň jsi všímavý, přestože ti smysl uniká. Tak jak to bylo s tím prodejem. Nabídka byla nadstandardní, ale ty nic???
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 14:04  | Reagovat
    XXXXX, tvá otázka není k tématu, rád odpovím v tématu kam to patří. Přejí příjemnou neděli Jiří Simon
  • Toscana  | 26.10.2008 16:24  | Reagovat
    Radek Vovsík: do politiky jsem naprosto dobrovolně vstoupil proto, že jsem chtěl a stále ještě chci ovlivňovat dění v našem městě.... Podle kandidátky ODS v posledních volbách již nejen ve městě. I když 20 místo je stejně nevolitelné. Ale že byste kandidoval pro blaho Jihlavanů i do posledních voleb? Kromě toho - je Vám 42 let. To už jste ztratil smysl pro humor? Nebo jste ho nikdy neměl? Nesmíte brát vše tak vážně a na kdejakou blbost reagovat stylem to si nesmí na pana radního nikdo dovolit. Je zajímavé vidět, jak politik začne vyžadovat v regionálním tisku cenzuru a začnou se mazat příspěvky které jaksi některým lidem nesedí. A pan Simon Vám dělá ochranku, mluvčího nebo je to soukromý detektiv, když pro Vás zjišťuje IP z diskuzí?
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 16:47  | Reagovat
    Toscano, jednak IP a jeho vyhledávaní je moje hoby!! Tvou IP taky znám, je pro mě nepochopitelné když obhajuješ příspěvky podepsané cizím jménem! Dovedeš si představit že já pod tvým jménem tj. Toscana budu psát názory které ti nepatří?? I když, jak tě znám tak pohybuji že jsi chopen si tu podlost uvědomit.
  • XXXXX  | 26.10.2008 17:34  | Reagovat
    Toscana: Pan Simon nic nezjišťuje, protože prostě požádá admina, na to je pan Simon příliš hloup. Je to tiž životním údělem pana Simona někomu dělat osla.
  • XXXXX  | 26.10.2008 17:38  | Reagovat
    Tak Simone jakou mám teď?
  • Toscana  | 26.10.2008 17:40  | Reagovat
    Je mi to úplně jedno pod jakým jménem budeš psát. Klidně si posluž. A s tím IP jsem si naprosto jist, že ho neznáš. Můžeš ho sem klidně napsat.
  • XXXXX  | 26.10.2008 17:40  | Reagovat
    A co nyní?
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 17:46  | Reagovat
    Pánové jste opravdu naivní, přeji příjemný nedělní večer Jiří Simon
  • XXXXX  | 26.10.2008 18:05  | Reagovat
    Došla ti invence co hňupe
  • Toscana  | 26.10.2008 18:37  | Reagovat
    Pan Jiří Simon- IP: 213.226.228.235 Taky si rád hraju. Jste na tahu.
  • XXXXX  | 26.10.2008 18:40  | Reagovat
    Simone kde jsi, tady máš vyzyvatele!
  • Radek Vovsík  | 26.10.2008 18:54  | Reagovat
    Toscana: Myslím si, že jsem smysl pro humor neztratil ani ve svých 42 letech a že nejsem urážlivý o tom snad dostatečně svědčí to, že zde trvale reaguji. A jestliže někdo napíše cosi, co bych já nikdy nenapsal a podepíše se Radek Vovsík a následně to na moji žádost admin smaže, nepovažuji to za cenzuru... Nakonec, nemyslím si, že by někdo mohl vážně vyslovit slovo cenzura právě při čtení těchto diskuzí...
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 18:57  | Reagovat
    Fešáci, přece si nemyslíte že já Vám budu prozrazovat moje know-how. Toscano ano jeto moje, jedna z mnoha IP.
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:01  | Reagovat
    Simone že jsi schován přes město fetu je skutečně příznačné
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 19:18  | Reagovat
    XXXXX, nedovedeš si představit jak tvá bezmocnost ve mě vyvolává blažený pocit!! Abych zůstal u tématu, tak bych ti rád připomněl že příspěvek pod který se podepsal údajně neznámý jménem p.Vovsíka, zazněl jako pomluva i pod tví jménem XXXXX, což o něčem vypovídá.
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:29  | Reagovat
    No narozdíl od tebe ubožáku se nepotřebuju schovávat za anonymizér. Já myslím, že pokud by pan radní na tom trval, dohledáme toto nařčení a admina. Nevím sice o jaký příspěvek se jedná, ale pan Vovsík mi jistě rád pomůže. Nicméně blbec co po nocích vylepuje po sloupech plakáty mě tady jaksi urazit nemůže.
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 19:34  | Reagovat
    XXXXX, opět tvá krátká paměť!! Pan Vovsík na tvou pomluvu včas reagoval. Nechápu jak člověk tvé ho typu může řídit lidi!! Buď si s tebe musí dělat srandu a nebo jsi jen do počtu.
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:36  | Reagovat
    Radek Vovsík: moje ip adresa je 213.211.40.201, takže pokud máte zájem, můžete se se u admina dopátrat jedním telefonátem, to abych předešel dalším narážkám stran blbce jménem Simon.
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 19:40  | Reagovat
    XXXXX, ne, ne používáš více IP!!!
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:40  | Reagovat
    Ty toho v životě nechápeš mnohem víc než jen tohle
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:40  | Reagovat
    Tak povídej, které?
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 19:43  | Reagovat
    IP: 194.50.64.138
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:48  | Reagovat
    Radek Vovsík: moje ip adresy jsou 213.211.40.201 a 194.50.64.138, takže pokud máte zájem, můžete se se u admina dopátrat jedním telefonátem, to abych předešel dalším narážkám stran blbce jménem Simon.
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 19:49  | Reagovat
    XXXXX, ne, ne používáš ještě více IP!!!
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:50  | Reagovat
    dávej další
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:53  | Reagovat
    Radek Vovsík: moje ip adresy jsou 213.211.40.201 a 194.50.64.138 a ještě v dnešních příspěvcích77.93.216.69, takže pokud máte zájem, můžete se se u admina dopátrat jedním telefonátem, to abych předešel dalším narážkám stran blbce jménem Simon.
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:53  | Reagovat
    Tak simone, co je nějak jsi se zasekl
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 19:54  | Reagovat
    Ty holomku, koukej se přiznat!! A když chceš obtěžovat p.Vovsíka, tak se zde přiznej sám!! Já kuli tobě přece nepopíšu celý BLOG!! Jak si ten život představuješ XXXXX ???
  • XXXXX  | 26.10.2008 19:57  | Reagovat
    Jen piš, ať se pobavím. Teď na tebe kašlu, protože odjíždím, ale brzy nashle. Msofte
  • Jiří Simon  | 26.10.2008 20:10  | Reagovat
    Tak, a vypadá to že jsem jednoho parazita, z mnoha!! Který opakovaně uráží a nadává na netu, dostatečně unavil, doufám že dá pokoj, nebo že se začne aspoň chovat slušně či kultivovaně, doufám že to XXXXX pochopil.
  • Radek Vovsík  | 26.10.2008 22:01  | Reagovat
    xxxxx - skutečně nemám zájem žádným způsobem dohledávat toho, který pod své hloupé texty píše můj podpis. Jen jsem chtěl, aby čtenáři věděli, že ne vše podepsané jako Radek Vovsík musí být Radek Vovsík. A toho dotyčného mi je jenom líto...
  • Daňový soumar  | 26.10.2008 22:26  | Reagovat
    Nezlob se na mě xxxxxx ,ale pokud děláš někde v managementu, tak to teda musí být "luxusní" firma.
  • Tomáš Ďásek  | 27.10.2008 01:28  | Reagovat
    Nechtěl jsem se do toho původně vůbec zapojovat - ale nedá mi to :) Nebudeme si tady hrát na "velkého bratra". Zjištění IP adresy je zcela banální věc a není k tomu třeba žádné zvláštní inteligence - navíc když třeba tady na blogu JL má každý autor některého příspěvku kompletní seznam k dispozici v rámci reakcí. Nicméně IP adresa je Vám pochopitelně jaksi k ničemu - málokdo má dnes statickou IP a platí za ni. Takže v 99% se jedná o dynamické leasované IP adresy, které v daném okamžiku připojení přiděluje provider (popřípadě se může jednat semistatickou - trvale leasovanou providerem). Tudíž jednoduchým dotazem na WhoIs databázi sice zjistíte, komu tato adresa patří, jenže jenom jako range (tedy obvykle první dvě nebo tři čísla). To, abyste zjistili, která konkrétní osoba v daný okamžik danou adresu používala, to by Vám musel sdělit přímo provider na základě svých logů (pokud je vůbec vede) a své zákaznické databáze - což si dost dobře neumím představit, proč by bez soudního příkazu dělal. Například zde zmíněná adresa 213.211.40.201 je adresa providera HB TV, s.r.o. a může se pod ní "skrývat" jeden z 65536ti teoreticky možných zákazníků této firmy. A to ještě zdaleka nemusí být konec. Uvedená adresa navíc může být nakonec pouze adresa dalšího aktivního síťového prvku - třeba Access Pointu bezdrátové sítě, kterou se signál rozvádí do dalších osmi baráků - což tak má mnoho lidí uděláno. Nic na tom tedy opravdu není a domnívat se, že kdo zná Vaši IP adresu, tak Vám vidí přímo do talíře, je hloupost - i když to jistě zní světácky a konspiračně. Navíc když budu chtít někoho opravdu poškodit, určitě to nebudu dělat ze svého počítače. Buď si zajdu do internetové kavárny, nebo jednoduše použiji třeba WebWarper, který maskuje síťové adresy. Hlavně bych ale rád věděl, k čemu by mi bylo zjištění totožnosti XXXXXX ? Škodí nějak někomu ? Že jeho příspěvky nejsou někdy úplně "nejuhlazenější" - to je koneckonců jeho věc (a věc admina, nebo autora daného příspěvku - který má právo je kdykoliv smazat). Pořád je to přece XXXXXX a za nikoho se nevydává. Už mnohdy zde na blogu JL napsal z mého pohledu velmi chytré a rozumné postřehy (byť třeba pro někoho možná hůř zabalené) a tak nevím, proč bych s ním neměl diskutovat ? Mě je absolutně jedno, jestli je to třeba Pepa Novák, bytem Dolní 34, Horní Lhota, za hospodou doleva, třetí barák, modrý vrata, nebo Františka Svobodová, t.č. bytem v domě s pečovatelskou službou Postoloprty. To že se někomu nelíbí příspěvky někoho jiného, o to tady přece naprosto vůbec neběží. Tady šlo hlavně o to, když někdo píše příspěvky pod jménem někoho jiného - skutečného, s úmyslem jej poškodit.
  • XXXXX  | 27.10.2008 08:18  | Reagovat
    Tomáš Ďásek: Díky ti dobrý muži, je vidět, že chytří lidé nevymřeli. Ať si říká kdo chce co chce, já rád nazývám věci pravými jmény, možná proto mě někteří citlivější a méně chytří nenávidí, ale na druhou stranu mám s lidmi kolem sebe naprosto jasné vztahy. Všichni vědí, že pokud někdo něco podělá, bude za to po právu "odměněn" a naopak. Musel bych se v prdeli vidět, pokud bych cikána nenazval cikánem, což ještě v tuto chvíli nutně neznamená, že ho pověsit na kandelábr, jak to vykládají dnešní mocní. Nicméně nevidím mezi nimi jediného cikána, takže kde je pravda. Bohužel pro ně, cikán stejně volit nepřijde. Simon: Moc se mi líbí, jak mě poučuješ a přitom jako idiot po nocích vylepuješ plakáty po sloupech. Co jsi tím dokázal? Jen to, že ti ten hampejz nad barákem dokončili včas. Kdybys nedělal frajery a sbalil nabízenou sumičku, mohl sis na předměstí svého milovaného města postavit slušnej baráček a vesele se smát. Takhle jsi než za blba. Nad hlavou hluk a v duši zmatek to sis pomohl. Nicméně vydobyl sis tím značně nehynoucí, leč v tomto případě pomíjivou slávu. A šumafuk, jestli ta krabice bude nebo nebude prosperovat. Snad kdyby se jim nedařilo trochu by ti to duši pohladilo. Stejně ale jedinej kdo to prohrál jsi ty.
  • Jiří Simon  | 27.10.2008 08:25  | Reagovat
    Na XXXXX, stačí obyčejné sociální inženýrství!!! Přečte si jeho názorovou houpačku!! Prvně srovnává p.Vovsíka z hromadou hnoje, viz. zde: 25. 10. 2008 v 16:56! Pak se snaží ospravedlnit, viz. zde: 25. 10. 2008 v 22:30. Upřednostňuje, především svou pochvalu, a poukáže, dokud nebude vlastníkem města, tak ho nic nezajímá! Kdo chce, jistě není složité pochopit jeho myšlenkové pochody. Kdyby si chtěl XXXXX zjistit své IP adresy a providera, tak odkaz má zde: ”http://darkhell.mysteria.cz” Vážený pane Ďásku, v zásadě s Vámi souhlasím, má to i své ale, nechci to zde podrobně rozebírat, tak jen „internetové kavárny“ dokud se nic nestane, myslím tím zneužití internetové kavárny, tak je vše v pohodě!! V opačném případě musíte jako majitel udělat taková opatření, které zasahuje do soukromí návštěvníků, tj. že musíte doložit, kdo, kdy, kde, atd… Poté tu kavárnu spíše zrušíte.
  • Jiří Simon  | 27.10.2008 08:28  | Reagovat
    Na XXXXX, stačí obyčejné sociální inženýrství!!! Přečte si jeho názorovou houpačku!! Prvně srovnává p.Vovsíka z hromadou hnoje, viz. zde: 25. 10. 2008 v 16:56! Pak se snaží ospravedlnit, viz. zde: 25. 10. 2008 v 22:30. Upřednostňuje, především svou pochvalu, a poukáže, dokud nebude vlastníkem města, tak ho nic nezajímá! Kdo chce, jistě není složité pochopit jeho myšlenkové pochody. Kdyby si chtěl XXXXX zjistit své IP adresy a providera, tak odkaz má zde: ”http://darkhell.mysteria.cz” hmm Vážený pane Ďásku, v zásadě s Vámi souhlasím, má to i své ale, nechci to zde podrobně rozebírat, tak jen „internetové kavárny“ dokud se nic nestane, myslím tím zneužití internetové kavárny, tak je vše v pohodě!! V opačném případě musíte jako majitel udělat taková opatření, které zasahuje do soukromí návštěvníků, tj. že musíte doložit, kdo, kdy, kde, atd… Poté tu kavárnu spíše zrušíte.
  • Jiří Simon  | 27.10.2008 08:28  | Reagovat
    Kdyby si chtěl XXXXX zjistit své IP adresy a providera, tak odkaz má zde: ”http://darkhell.mysteria.cz”
  • Jiří Simon  | 27.10.2008 08:29  | Reagovat
    Na XXXXX, stačí obyčejné sociální inženýrství!!! Přečte si jeho názorovou houpačku!! Prvně srovnává p.Vovsíka z hromadou hnoje, viz. zde: 25. 10. 2008 v 16:56! Pak se snaží ospravedlnit, viz. zde: 25. 10. 2008 v 22:30. Upřednostňuje, především svou pochvalu, a poukáže, dokud nebude vlastníkem města, tak ho nic nezajímá! Kdo chce, jistě není složité pochopit jeho myšlenkové pochody. Vážený pane Ďásku, v zásadě s Vámi souhlasím, má to i své ale, nechci to zde podrobně rozebírat, tak jen „internetové kavárny“ dokud se nic nestane, myslím tím zneužití internetové kavárny, tak je vše v pohodě!! V opačném případě musíte jako majitel udělat taková opatření, které zasahuje do soukromí návštěvníků, tj. že musíte doložit, kdo, kdy, kde, atd… Poté tu kavárnu spíše zrušíte.
  • XXXXX  | 27.10.2008 09:38  | Reagovat
    Simone ty sociální inženýre moc slídíš po internetu a snažíš se dokázat jak jsi chytrej, používáš výrazy o jejichž významu nemáš ani páru. Tvou životní vášní je šmírování, a přes tuto vášeň jsi se dostal i k sociálnímu inženýrství. Je o tom zmínka na každé stránce o hackingu. Na to ty, ale nemáš. Ty vole! ty nejsi schopen napsat řádek bez chyby, jak ty bys chtěl dodržet syntaxi. A vůbec bych se nedivil, kdybys byl estébákem. Nebo úchylem. Za prvé nesrovnávám Radka Vovsíka s opakuji ssssss hromadou hnoje, anóbržto politiku, za druhé poukazuji na to, že pokud nemá NĚCO svého majitele, ale dvacet pánů dopadá to s TÍM vždycky blbě, za třetí, nemám potřebu se ospravedlňovat, za názor. Za čtvrté ty nemáš co rozebírat o internetu protože jsi negramotné hovado, za páté internetové kavárny jsou tu právě proto, aby měli lidé možnost anonymity v tomhle policejním státě. Ty tele ty si neuvědomuješ, že soukromí je nejvýznačnější výsadou demokracie!!!! Ty vyznavač ODS tu plácáš o opatřeních, která dělali soudruzi, tobě se líbí kamery na každém kroku, kamery, které mají jen těžko určitelné pány, tobě se líbí šmírování telefonátů, tobě se jistě líbí kontrola pošty, ty jsi prostě idiot. Zapšklej magor, co si nedokáže přiznat prohru. Co sviní kdejakou diskusi svou tupostí a prasí jazyk český, to jediný na co ještě krom piva může být tenhle národ hrdý. Chtěl bych říci, že toto je poslední opravdu poslední vyjádření k tvé stupiditě. Ale nejspíš není. Sere mě blbec jako jsi ty, protože kvůli takovým jme tam kde jsme. Jo a nezapomeň kdo to prohrál s Cityparkem. Idiote.
  • Svatopluk Beran  | 27.10.2008 09:55  | Reagovat
    Tak jsem se dnes dozvěděl od bývalého senátora pana Novotného že o vítěztví ve volbách rozhodla hloupost a zjednodušené myšlení voličů. Nechápe proč lidé potopili vedle vlády, také lidovce, zelené a jeho stranu a to jen, k vůli třiceti korunám. Vždyť je to tak strašně málo. Vlastně jenom kvůli jednomu lepšímu pivu. (Můj skromný dotaz, pokuď skutečně šlo jenom o jedno lepší pivo - stálo to té ODS a koalici za to?). Já se ale domnívám že to není jenom jedno pivo, nýbrž něco přes DVĚ NEZDANĚNÉ MILIARDY. A to už podle mne vypadá na hodně velký daňový únik a za to by mohlo být pro toho kdo to vymyslel a inicioval až dvanáct let vězení. Panu Novotnému je dále ještě strašně líto, že si teď bude muset ulice projít krizí když umí pouze jen tak katastroficky přemýšlet. Víte vy všichni jak pan Novotný teď trpí, že tak velká část národa jsou blbci? Nepřipadají vám vaše dohady jednoduché, k problému, který teď musí řešit pan Novotný? :-) STYĎTE SE.
  • Jiří Simon  | 27.10.2008 10:20  | Reagovat
    18 řádků a 18 sprostých slov!! Tak to dokáže komunikovat milé XXXXX!! Co k tomu dodat? Snad jen to, ať je hlavně zdráv. Po panu Beranovi se mu stýskalo, tak ho zde již má, a tato diskuze na určené téma končí!! Škoda velká škoda.
  • azvevit  | 27.10.2008 10:31  | Reagovat
    Zdravím. Pánové, proč ty vády, tak své názory pište pořád pod jednou nickou, nestřídejte je jako fusekle a je po prdélce. av.
  • Jiří Simon  | 27.10.2008 13:56  | Reagovat
    Tak přece jen ještě natvrdlému i milému XXXXX , něco vzkážu. Měl jsem 20 počítačů, když mě jeden uličník, mimochodem mluvil sprostě jako XXXXX a taky nevynikal buchví jakou inteligencí, vyhrožoval komusi pře mé pc, tak já jsem následně policajtům musel říci, kdo to byl, na kterém počítači seděl, kdy umě byl, jak dlouho byl, a spoustu dalších nechutností. Když prošlo mou pc hrnou cca 100 lidí denně, tak to je vskutku nelehký úkol, po spadku něco dohledávat!! Kdo vlastní takové zařízeni, tak mu s toho vylívají i jisté povinnosti.
  • Svatopluk Beran  | 27.10.2008 15:45  | Reagovat
    Pane Simone domníváte se, že i já se svými nadregionálními příspěvky, poukazujícími na naprosté přehlížení pravicové konzervativní ODS, asi sedumdesáti procent občanů této republiky, jsem byl též původcem BRUTÁLNÍ KAMPANĚ ČSSD vůči ODS? Jak dnes na grémiu ODS v Praze, uvedl pan hejtman Vystrčil. A že to byla, vedle špatné komunikace o budoucích světlých zítřcích po reformách ODS pro všechny naše občany, ta druhá z chyb, které jediné vedly k totální prohře ODS, v těchto krajských a části senátních voleb? Domnívám se, že pokud budou v ODS lidé, kteří dokáží vyhodnocovat náladu a potřeby většiny lidí, tak jako pana Topolánk a pan Vystrčil, nemusí se ČSSD obávat, že by ODS mohla v případných parlamentních volbách v roce 2010 existovat jako konkurence schopná pravicová strana, vedle levicové ČSSD. Ještě jednou připomínám, že toto území, nejsou Spojené Státy Americké, které i se svými původními indiánskými obyvately, mexičany, černochy a dalšími chudšími komunitami z jiných regionů světa, nikdy nezažily pokus o aspoň malé sociální zdravotní zabezpečení těch slabších a pokusu o pomoci na podstatě solidarity mezi všemi svými občany. Evropa a to hlavně východní, zažila a zažívá tento lidský trend, který ODS nehodlá v rámci svobody zisku a to, z obavy člověka o svůj život a zdraví, vidět. To, že bývalý režim neskončil kvůli zdravotnictví, ale kvůli fyzickému útlaku, věznění, nesvobodě a justičním vraždám, které iniciovala tehdejší komunistická strana proti určité sociální vrstvě občanů, je nabíledni. V USA ulice nikdy nezažila sociální smír v rovině Evropy. Pro Evropu a hlavně východní to byl běžný standart. Těžko, velice těžko u nás ulice pochopí a bude chtít pochopit nastolení NEsolidarity v placení poviného zdravotního pojištění - což je v podobě upuštění od placení poviného zdravotního pojištění jedné sociální vrstvy a následného pokusu o převedení určité části zisku z poviného zdravotního pojištění většinové části daňových poplatníků na konta menšinové části obyvatel, kteří již jenom na podstatě vytvoření zisku z této poviné většinové platby ostatních, sami již nebudou muset platit. Prohra ODS není o špatné komunikaci, prohra ODS je v nepochopení rozdílu mezi USA a Českou Republikou ze strany pana Julínka, Cikrta, ale hlavně tvůrce těchto reforem, v americe vystudovaného pana Hrboně. Tak jako tlak bývalého jednatele a konzultanta Pí Ár agentury AMI COMMUNATION, která zastupuje americké zbrojařské koncerny, Boeing, Lockheed Martin, Raytheon, Northrop Grumman v naší republice, dále též signatáře americké vize podoby světa, podle touhy nejbohatšíh lidí světa na začátku třetího tisíciletí a bývalého velvyslance České Republiky ve Spojených Státech, pana Vondry na možnost vstupu vojsk USA a následně složek CIA z důvodů jejich špionážní ochrany těchto vojsk, na naše území. Tím také zavedení absolutní právní kontroly vládních úředníků Spojených Států, našich obyvatelů a to jak na telofoních tak i internetových komunikačních vlnách. Pan ministr Langer z předstihem, na podstatě ,, zrušení cestovních víz do USA,, toto policejní špehování již zavádí. Jako další problém uvádím, že na podobné podstatě smlouvy a to vědecké a vojenské spolupráce, budou moci američtí vědečtí a vojenští specialisté ovlivňovat a postupně i pomocí dotací ze Spojených Států kontrolovat a řídit naši vědu a zneužívat práce našich vědeckých pracovníků, kteří již nebudou moci věnovat jenom svým vynálezům a patentům , ale stanou se právně zodpovědní za tuto činnost Spojeným Státům. O tom všem je prohra ODS, ne o komunikaci na o brutální kampani ČSSD, je to o zradě na lidech a o zradě vůči Evropě.
  • Svatopluk Beran  | 27.10.2008 15:58  | Reagovat
    Nezapoměňte pane Simon ve své duchaplnosti uvést, že prsty na klávesnici a přesun elektrickýhc mozkových výbojů, potřebných k napsání tohoto článku mi vedl Jirka Paroubek a to zřejmě společně s Petrou Paroubkovou.
  • Svatopluk Beran  | 27.10.2008 16:05  | Reagovat
    Dále jsem si plně vědom, že vedle chytré reakce pana Simona i pan Vovsík takovíto blábol už dlouho nečetl.
  • Jiří Simon  | 27.10.2008 16:08  | Reagovat
    Pane Berane, můj názor znáte, zatím se nezměnil ani to v dohledné době neočekávejte!! Prosím, prosím, necpěte to se!! Vážně se to nehodí, do koce v této diskusi se můžete dozvědět něco o počítačích, o lidech co jsou na netu, sprostě nadávají, urážejí a přitom si myslí že jsou neviditelní. U vás je pravdou že jste pořád na jedné IP, a zatím jsem nezjistil že by z Vaší IP někdo pod jiným jménem vystupoval.
  • Svatopluk Beran  | 27.10.2008 17:14  | Reagovat
    To jste hodný pane Simon že mě máte pod kontrolou. Vy jste takovej můj strážný anděl. Ještě abych měl jistotu, že i pan Langer mě chrání a pomáhá, i když je to za cenu mé osobní svobody. Já jen aby si mohli občané přečíst také něco jiného než jen přihlouplou a jednoduchou protikomunistickou propagandu ODS ve zdělovacích prostředcích, kterou začnou použijívat pokaždé, když se vize nenaplňují, když neví kudy kam, kdy lakota jejich a jim podobným, spolu z jejich závistí, ničí celý svět a když se myšlenky o jediné správné životní alternativě a to o úspěchu pri svobodě nabytí zisku, mění u většiny lidí spíš na touhu žití po pohodě a rodiné jistotě, které však jejich agresivní chování, nijak nepodporuje.
  • Tomáš Ďásek  | 27.10.2008 19:23  | Reagovat
    Ještě si dovolím malou poznámku pro příchozí "počítačové laiky" - případně já osobně pracuji ve firmě, která má jen v rámci naší republiky cca 3000 zaměstnanců. A celá naše interní počítačová síť se připojuje do internetu přes jediný proxy server (tedy jsou dva, ale jeden je pouze záložní). To znamená, že mám sice pokaždé stejnou statickou IP adresu, ale tutéž adresu má i dalších 2999 lidí - tudíž pokud někdo z nich bude chtít něco někam napsat pod mým jménem, pomocí IP adresy se to rozhodně nezjistí. A naprosto stejně to funguje v 99% případů velkých firem a organizací. A ještě jedna maličkost - administrátor jakékoliv sítě není bez řádného soudního příkazu (naopak to dokonce legislativa v rámci zákona o ochraně osobních údajů zakazuje) povinen policii ani nikomu jinému sdělovat jakékoliv údaje či poskytovat jakékoliv záznamy.
  • azvevit  | 27.10.2008 20:12  | Reagovat
    Zdravím. Dnešním dnem skoncuji s přihlouplou a jednoduchou protikomunistickou propagandou ODS. Odhlásím předplatné MFD, přestanu sledovat zprávy v televizi i v rádiu. Chci prozřít. Budu číst jen Vaše články. av.
  • Svatopluk Beran  | 27.10.2008 21:35  | Reagovat
    Azvevite pokud je tvůj článek směřován mě, domnívám se, že ještě musíš skončit s alkoholem a nechat se prozřít bohem, mít dítě se stranickou milenkou a nebýt rozvedený, pokud možno ještě absolvovat pár semestrů socialistického vojenského gymnázia. Jedině tak se rodí svobodní a geniální osobnosti na naší planety. Většinou je to, ale jenom na dva roky, až osum let.
  • azvevit  | 27.10.2008 23:05  | Reagovat
    Zdravím. Tak to nemohu splnit. S alkoholem jsem skončil v první třídě, Bůh a já, to nejde dohromady, zvykat si na cizí ženskou? Ne! Čtvrtá podmínka ta by šla a pátá, i když jsem pár desítek let v ČSSR žil, tak tu jsem prošvihl. Víš co? Radši zůstanu i nadále tím, čím jsem. av.
  • Svatopluk Beran  | 28.10.2008 11:30  | Reagovat
    Nemám nic proti tomu, také se domnívám že je to to nejlepší co může každej pro sebe udělat. Být sám sebou a nestydět se za to. A když už je dnes to výročí naší republiky, tak snad zvolit nejen pro dnešní den vizi našeho prvního presidenta - NEBÁT SE A NEKRÁST.
  • Jiří Simon  | 28.10.2008 11:42  | Reagovat
    „NEBÁT SE A NEKRÁST“ Tak proč KRADETE opakovaně témata na blogu?? Když to tak dobře víte pane Berane.
  • Svatopluk Beran  | 28.10.2008 11:52  | Reagovat
    Nedá mi to jinak, ale musím opět naNést nadregionální téma. Opět další z DIKTÁTORSKÝCH PROJEVŮ ODS, republika je již opět zákonodárně srovnaná, ale typické praktiky odcházející vládní ODS, ještě na poslední chvíli musí kolem sebe kopat. Zde jsou vidět jasné důvody katastrofální porážky ODS. Nebyla to nevhodná komunikace o zdravotnictví, nebyla to brutální kampaň ČSSD, JE TO POHRDÁNÍ VĚTŠINOU VLASTNÍCH OBČANŮ A ZRÁDCOVSTVÍ NA VLASTNÍ ZEMI, PŘESNĚ VE STYLU BÝVALÝCH KOMUNISTICKÝCH APARÁTČÍKŮ. Senát, pojistka demokracie? Bez ohledu na výsledky voleb, radar schválíme V poslanecké sněmovně se ještě smlouvy nedostaly do prvního čtení a "starý" Senát má už jasno. Přesněji do čtvrtka a jeho ústavní většina ODS. Volbami o ní ODS přišla. Zdá se to být neuvěřitelné, 2/3 národa radar odmítne, ODS volby prohraje a dalo by se říci, že dojde na sebereflexi. Jaká je podoba sebereflexe pana Sobotky předsedy Senátu? Tento stát obsadíme cizí armádou, ať se Vám to líbí nebo ne. Nevadí, že jsme o ústavní většinu přišli, my to ještě stihnem. 30.10. 2008 máme poslední schůzi a tam naší většinou pohlasujem obě smlouvy, národ a lidi si klidně mohou trhnout nohou. A to není, milánkové, to poslední, ještě za tento husarský kousek budu předsedou. Nevím, zda existuje větší plivnutí občanům do tváře. Jednu jistotu, pane Sobotko máte, voliči to nezapomenou. Že jim chcete vytlouct z halvy existenci základních pravidel slušnosti, víru v demokracii. To se snažíte marně. Stejně Vám to sečtou. Cizí vojska přijít mohou, odejít musí.
  • Svatopluk Beran  | 28.10.2008 11:58  | Reagovat
    Pane Simone, co hmotného nebo myšlenkového jsem vám a nebo panu Vovsíkovi ukradl. O co jste přišel a nemůžete to nadále užívat a nebo já to zpeněžil?
  • Jiří Simon  | 28.10.2008 11:58  | Reagovat
    Jste obyčejný ZLODĚJ témat!! A NESCHOPNÝ si založit své!!! Nevidím žádný rozdíl mezi lidmi Vašeho typu a těch co se s takovými názory dostali do politiky.
  • Daňový soumar  | 28.10.2008 15:23  | Reagovat
    Pane Beran jste normální ? Ve stylu bývalých aparátčíků KSČ spíše jedná ČSSD, neboť se s nimi chce dělit o moc. Vy si myslíte, že se něco v myslích a jednání komunistů po roce 89 změnilo ? Copak Vám nevadí, jak se postupně dostávají komunisté k moci jak postupně začínají vytahovat hesla nepodobná těm z před roku 46 a 48 ? Chápu že se Vám jednání ODS nelíbí. Ovšem nechápu co vše jste ochoten tolerovat bolševikům v zájmu "humanity".
  • Svatopluk Beran  | 28.10.2008 15:43  | Reagovat
    Tak to jste mě uklidnil, já už myslel že se vám něco ztratilo a vy mě podezříváte z oné ztráty. Já zas nevidím žádný rozdíl mezi pozvánkou komunistů pro vstup cizí vojsk na naše území a pozváním cizích vojsk plus špionížních složek USA do naší země. Nyní nově i zatažení naší vědy a výzkumu pod právní zodpovědnost USA, a to od politické strany pana Vovsíka, Vystrčila, Topolánka, Sobotky, Vondry - prostě od ODS a to i proti nesouhlasu většiny lidí této země. To co provádí ODS ohledně pobytu cizích vojsk na našem území nemá s DEMOKRACÍ nic společného. DEMOKRACIE - doslovný překlad - správa věcí veřejných občany. Pan Vovsík bude moci na úrovni města udělat velké množství dobrých návrhů, pro většinu lidí už ale bude napořád VLASTIZRÁDCE.
  • Jiří Simon  | 28.10.2008 16:44  | Reagovat
    Berane, XXXXX je hodně velký blbec, ale Vy mu nesaháte ani po kotníky.
  • Svatopluk Beran  | 28.10.2008 17:10  | Reagovat
    Daňový s. domnívám se že i u nich je více křídel komunistů, která bojují o své myšlenky. Návrat strany která by chtěla jako jediná v zemi vládnout se již nemůže vrátit. To je jen taktika ODS na struny jednodušších lidí. Jak jistě víš komunisté, jako strany jsou normálně fungující ve většině západodemokratických demokracií, samozřejmě vyjma USA. Mám dojem že dokonce na Maltě jsou i čelní stranou. Původní idee komunistů byly úplně jiné, než ty které začala prosazovat bolševická strana v Rusku, šlo o to aby i ti nejubožejší mohli mít svoji důstojnost a možnost žít plný život. To co se potom dělo jako zápas na život a na smrt proti buržoazii, je podle mne už jen bezohledný boj obou dvou stran o vlastní přežití. Tak jako byly úplně jiné vize křesťanství, než které začala prosazovat církev spolu s papeži. Tak jako učení Mohameda je o něco jiné, než které je nám předkládáno a které se naopak snaží na druhé straně místné fundamentalisté vnutit běžným muslimům, jako obranu proti agresivně se rozpínajícímu západu do jejich zemí. Jednou i u nás musí přijit tolerance jeden vůči druhému z důvodu přežití obou. Tak jako se lidé u nás nyní brání rozpínavosti USA, a podotýkám že tato demokracie je skutečně hodně daleko přede všemi, tak už nikdy u nás lidé nedovolí aby došlo k tomu, že by se stala komunistická strana, po skušenostech které s ní občané mají, vedoucí stranou. Avšak jako alternativa ke hlídání a prosazování těch nejzákladnějších práv lidí na život, zdraví a práci je potřebná. Svět jde stále dál a dál. Nyní se opět světouvou finanční krizí ukázalo, že vláda a řízení jedné moci nad ostatníma, nikdy nevede nikoho sama od sebe k dostatečné sebekritice, té které strany nebo idee. Pojistky jsou potřeba, a já jsem přesvědčen, že jak nynější komunisté tak i ODS jsou vynikající pojistky pro hlídání ČSSD. Nebojím se jich a lidi sami vyloučí jejich přítomnost a postaví se proti nim pokud se budou projevovat nestandartně, tím myslím obě dvě strany. Jednou něco provedly a to už se nikomu nevymaže, tak jako se lidem z hlav nevymaže, že Spojené Státy jsou ochotny vedle prosazování vlastní, velice solidní demokracie, terorizovat a okrádat bez zkrupulí celý svět o jeho komodity a vést a podvodně vymýšlet skutečnosti k rozpoutání válek o tyto komodity.
  • Jiří Simon  | 28.10.2008 17:13  | Reagovat
    Taky si Berane uvědomte, že nemáte žádnou imunitu, to co zde předvádíte, zachází příliš daleko!! Nemáte li nezvratné důkazy proti tomuhle obvinění, tak se laskavě omluvte!! Jinak už je to žalovatelné!! Laskavě si nastudujte právní řád, který byl mimochodem schválen za vlád ČSSD!! Myslím že je na čase, aby vás Bosch vyhodil s práce, je vidět že nevíte co roupama!! Ono potom demokracii lépe pochopíte.
  • Svatopluk Beran  | 28.10.2008 17:13  | Reagovat
    Již předem děkuji všem za blahopřání k tomu jakej jsem blbec - nápodobně.
  • Svatopluk Beran  | 28.10.2008 17:16  | Reagovat
    Klidně mě žalujte pane Simone, důkazů k tomu co tvrdím je přehršle, aspoň se to trochu rozjede i před těma kteří vůbec nic netuší.
  • Svatopluk Beran  | 28.10.2008 17:18  | Reagovat
    Už chápu tu vaši demokracii pane Simone - vyhodit z práce - hlídat počítačovou adresu, nejlépe hned uvěznit. Nedělali tohle náhodou komunisti?
  • XXXXX  | 28.10.2008 17:37  | Reagovat
    Nazdar panáčci Berane dej pokoj s politikou, jako by jí kolem nebylo dost. Simone proč tady podsouváš jakési moje přátelství s Beranem? To není můj kamarád, jen proto, že ho neoznačuji za idiota jako tebe, ale asi nemá cenu o čemkoli tě přesvědčovat, ty víš všechno nejlíp, ty jsi totiž ten sociální inženýr. Tomáš (to je jméno Simone, to není něco jako to máš tak) tam výše měl zajímavou připomínku k proxy serverům, a ty, náš obyčejný sociální inženýr bys ji mohl pochopit. Ono mít totiž dvacet počítačů a každý připojen na net vlastní lajnou, to není žádná prča. To bys jako vzdělaný a nejznámější kritik Cityparku, odborník na development, marketing, realitní trh, statiku, ekologii i dopravu, který je schopen zprasit slovo pozpátku zhovadilostí "po spadku", mohl vědět. Simone ty mi konkuruješ, já 18 sprostej slov, ty 19 hrubejch chyb. Paní učitelka češtiny Jursová by omdlela hrůzou z takovýho blba. To nedokázal ani Libor Jelínek a to byl někej odborník. Dost možná by se dalo přemýšlet o tom, kdo je tu blbec.
  • Jiří Simon  | 28.10.2008 17:41  | Reagovat
    Tak Berane, důkazy nemáte žádné, ani nemůžete mít, ty vaše sliny co zde kolem dokola opakujete nejsou důkazy!! Je vidět vaše slabomyslnost, jelikož vše co tato vláda dělá, je v souladu se zákony které schválila ČSSD!!! Což se o vládě pana Paroubka říci nedá, jelikož dovolila bez souhlasu parlamentu průzkum našeho území!!! Bosch jíž propustil a propustí spoustu lidí některé znám!! Jen se divím jek kvalitní lidi propouští a jakého BLBA si tam nechává.
  • XXXXX  | 28.10.2008 17:41  | Reagovat
    Jiří Simon říká: 28. 10. 2008 v 17:13 Taky si Berane uvědomte, že nemáte žádnou imunitu, to co zde předvádíte, zachází příliš daleko!! Nemáte li nezvratné důkazy proti tomuhle obvinění, tak se laskavě omluvte!! Jinak už je to žalovatelné!! Laskavě si nastudujte právní řád, který byl mimochodem schválen za vlád ČSSD!! Myslím že je na čase, aby vás Bosch vyhodil s práce, je vidět že nevíte co roupama!! Ono potom demokracii lépe pochopíte. Tak ty jsi větší blbec než jsme čekali. Simone právní řád je obecný pojem, pro soubor právních norem žádný dokument tohoto jména neexistuje.
  • XXXXX  | 28.10.2008 17:44  | Reagovat
    Berane běž už do hajzlu s tou politikou!!!
  • Jiří Simon  | 28.10.2008 17:54  | Reagovat
    XXXXX, nebudeš tomu věřit, ale setbou si rád teď pokecám. Ten Beran mě opravdu teď naštval!! Nevím co je horší podle tebe? Jestli sprostá a urážlivá slova, nebo hrubky?? Mě když napíšeš tvrdou krytku a slušně, tak se začínám sám nad sebou zamýšlet a někdy ti dám i zapravdu.
  • XXXXX  | 28.10.2008 18:01  | Reagovat
    tak jo ale má to být měkká kritika, a tvrdou krytkou si můžeš tak leda vyloupnout oko
  • Jiří Simon  | 28.10.2008 18:14  | Reagovat
    XXXXX, já kdybych ti měl vyprávět svůj životní příběh, tak tomu nebudeš věřit!! Tak alespoň, za mě vše dělali sekretářky, já jsem se písemně neprojevoval cca 30 let. To o čem zde mluvíš tak jsem si ke všem profesím alespoň čuchnul. Pak jsem vše prodal a šel jsem si do Jihlavy hrát s počítačema, a dodnes mě to baví, myslím si, že o nich něco vím, ale ne vše umím pojmenovat správným jménem.
  • Svatopluk Beran  | 28.10.2008 19:13  | Reagovat
    aaaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxžžž až po tobě.
  • arthur  | 28.10.2008 20:03  | Reagovat
    Pane Vovsíku, zvláštní že ať napíšete cokoliv a kdekoliv veškerá diskuze pak skončí u politických hesel a frází ať už vůči ODS nebo Vám. Já bych se jen stručně zde vyjádřil k původnímu tématu. 1. jsem rád že jako jeden z mála jihlavských radních (vlastně teď ani jiného neznám) se vyjadřujete k otázkám nás občanů a voličů. 2. Když vidím na netu v diskuzi vaše jméno opravdu spoléhám že jste to vy a proto jsem rád že příspěvky těch co se za vás vydávají se mažou. 3. Protože asi nebudete jediný nositel toho jména v Čechách možná by jste měl ještě svůj příspěvek podepsat jako "radní RV" 4. Osobně používám tento "nick" nebo jeho obdobu téměř všude ale není to nic za co bych se schovával. 5. Pokud jste tuto diskuzi dočetl až sem, tak klobouk dolu.
  • azvevit  | 28.10.2008 22:15  | Reagovat
    Zdravím. Svatá pravda. Toto jemné pokárání pánové, jsme potřebovali všichni. Neb to, co se na zdejších stránkách začalo poslední dobou rozjíždět ... av.
  • Radek Vovsík  | 29.10.2008 10:40  | Reagovat
    Arthure, dočetl jsem to a děkuji Vám za Vaše slova. Děkuji i za Váš podnět ohledně podpisu, ale ponechám si jen jméno - ono s přívlastkem radní by to bylo stejně zneužitelné, jako bez něj. Mějte se pěkně Radek Vovsík
  • Toscana  | 31.10.2008 17:39  | Reagovat
    XXXXX, já kdybych ti měl vyprávět svůj životní příběh, tak tomu nebudeš věřit!! Tak alespoň, za mě vše dělali sekretářky, já jsem se písemně neprojevoval cca 30 let. To o čem zde mluvíš tak jsem si ke všem profesím alespoň čuchnul. Pak jsem vše prodal a šel jsem si do Jihlavy hrát s počítačema, a dodnes mě to baví, myslím si, že o nich něco vím, ale ne vše umím pojmenovat správným jménem. Od kdy sekretářky provádějí rámování obrazů nebo kopie klíčů? Tak to je možné asi jen ve Žďáru nad Sázavou, odkud jste přišel. Proč nadále neposkytujete v Jihlavě telekomunikační služby a nákladní dopravu?Že by sekretářky v Jihlavě odmítaly tuto činnost vykonávat?
  • Toscana  | 31.10.2008 17:40  | Reagovat
    Vtip je v tom, že většina diskutujících neví, proč tento blog vlastně vznikl a o čem je, protože pan Vovsík nechal příspěvek smazat / záměrně?/. Po přečtení příspěvku by totiž muselo být každému jasné, že to je pouze vtip a že ho určitě nepsal Radek Vovsík. To jen tak na doplnění.
  • Jiří Simon  | 31.10.2008 17:47  | Reagovat
    Toscana, pátrej dál!! Jsi na dobré cestě?
  • Toscana  | 31.10.2008 18:21  | Reagovat
    To byla jen reakce na ty sekretářky.Jinak nemám důvod.
  • Jiří Simon  | 31.10.2008 18:51  | Reagovat
    Toscana, http://wwwinfo.mfcr.cz/ares, to je velký pomocník a základ, od toho já dohledám vše co chci či potřebuji. Ale jde o pouhý začátek! Každý kdo podnikal, tak se jeho aktivity v minulosti, se dají snadno dohledat!! A ty sekretářky jsem potřeboval a nebylo jich zrovna málo. Ale u tebe to tak již chodí, že? Ty vyhledáváš částečné informace, a zbytek si domyslíš!! Něco jako Beran?
  • Jiří Simon  | 31.10.2008 18:52  | Reagovat
    Toscana, wwwinfo.mfcr.cz/ares, to je velký pomocník a základ, od toho já dohledám vše co chci či potřebuji. Ale jde o pouhý začátek! Každý kdo podnikal, tak se jeho aktivity v minulosti, se dají snadno dohledat!! A ty sekretářky jsem potřeboval a nebylo jich zrovna málo. Ale u tebe to tak již chodí, že? Ty vyhledáváš částečné informace, a zbytek si domyslíš!! Něco jako Beran.
  • Toscana  | 13.11.2008 18:48  | Reagovat
    Ze Simonova brožovaného života. Oženil jsem se s vdovou,která měla dospělou dceru.Můj otec se zamiloval do mé nevlastní dcery,vzal si ji za ženu,čímž se stal mým zetěm a moje nevlastní dcera se stala mou nevlastní matkou. Moje žena mi porodila syna,který byl samozřejmě pro mě švagrem mého otce a také mým strýcem,protože byl bratrem mé nevlastní matky.Žena mého otce se stala matkou syna,který byl samozřejmě mým bratrem,ale zároveni vnukem, protože byl syn mé nevlastní dcery.Následkem toho byla moje žena babičkou,protože byla matkou mé matky a já byl manželem své ženy a současně jejím vnukem.Jelikož manžel něčí babičky je zároven dědečkem,stal sem se tedy sám sobě svým dědečkem.

Přidat Komentář Vrátit se nahoru